Фрум и Герант Томас останаха извън състава на "Инеос" за Тур дьо Франс

Архив Обиколка на Франция 2018 г.

© Reuters

Архив Обиколка на Франция 2018 г.



Тур дьо Франс през 2020 г. ще се проведе без участието на двама от шампионите Крис Фрум и Герант Томас. Британските колоездачи останаха извън списъка на "Инеос" за състезанието, което започва на 29 август в Ница.


Първоначалният план на британският тим беше да се залага на трима лидери Еган Бернал, Томас и Фрум. След бледото представяне на последните двама в Критериум Дофине, "Инеос" реши да не залага на тях за Тура. Томас завърши 37-и в генералното класиране, докато Фрум беше едва 71-и.


Това беше едно от първите състезания за четирикратния шампион от Тура (2013, 2015, 2016 и 2017), след като през юни 2019 г. Фрум счупи бедрена кост и претърпя множество други травми след падане. Томас, който е шампион в Тура от 2018 г. и втори през миналата година след Бернал, караше в Обиколката на Франция неизменно от 2013 г. досега.




"Да избереш правилния лидер е голямо предизвикателство, а също така и да подбереш правилния отбор, който да го подкрепя. С Еган ние отново ще се целим в спечелване на жълтата фланелка", каза директорът на отбора сър Дейв Брейлсфорд.


След отпадането им от Тура Томас и Фрум ще получат лидерска роля за другите две големи обиколки. Уелсецът ще кара в Джиро д'Италия (3-25 октомври), а Фрум ще бъде лидер в Обиколката на Испания. Той има две победи в състезанието от 2011 и 2017 г.


"Крис е легенда в нашия спорт и ние искаме да го подкрепим в задачата да спечели още една голяма обиколка. Освен това искаме да му дадем още време да се върне на топ ниво", каза още Брейлсфорд.


След края на сезона Фрум ще напусне "Инеос", като преминава в Israel StartUp Nation с тригодишен контракт.


Освен Еган Бернал в Тур дьо Франс британският тим ще заложи на шампиона от миналогодишното Джиро Ричард Карапас, Михал Квятковски, Павел Сиваков, Люк Роу, Андрей Амадор, Джонатан Кастровиехо и Дилан ван Баарле. Освен това отборът ще използва ново име, като за Тура ще се казва "Инеос Гренадиерс", за да промотира високопроходим автомобил, произведен от компанията спонсор.

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 858 Весело

    проблеми с допинга явно,или са решили да карат чисти от допинг

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  4. 4 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3520 Неутрално

    проблеми с допинга явно,или са решили да карат чисти от допинг
    —цитат от коментар 1 на Ivan Ivanov


    Тия никога не са имали проблем ЗАРАДИ допинг, даже когато хванаха Фрум "на калъп"!
    Нито са решили да карат чисти ...

    Просто сезонът е шашав, а и Фрум, и Томас са с изпИлени програми за изграждане на форма за "стандартен цикъл". И сега са извън "комфорт" и явно не могат да се напаснат.

    А точно в такива ситуации си проличава кои са "чисти спортисти" и кои - "конструкт" ...

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6 Профил на dzq17576652
    dzq17576652
    Рейтинг: 51 Неутрално

    До коментар [#4] от "xm...":

    Обаче Бернал нямаше да спечели без Томас миналата година. За Фрум е ясно, с допинг или без той не е същият след падането. Та както не се знае още кой друг от предварителните фаворити е контузен или не е във форма, май ни чака интересен Тур.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Логично! Томас миналата седмица му беше първи състезателен ден и с Форум бяха трагедия но Дофине.

    п.п. Бернал и той беше зле...

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  9. 9 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3520 Неутрално

    До коментар [#4] от "xm...":Обаче Бернал нямаше да спечели без Томас миналата година. За Фрум е ясно, с допинг или без той не е същият след падането. Та както не се знае още кой друг от предварителните фаворити е контузен или не е във форма, май ни чака интересен Тур.
    —цитат от коментар 6 на dzq17576652


    Имам си собствено мнение и по двете теми.

    Бернал ... без Томас също щеше да спечели. Само че някой друг от отбора щеше да му помага така. Не е да ги няма или да не могат. Това се планира отрано за състезание като Тура.
    В конкретният случай смятам, че са си извадили поука от оная Вуелта, където се самопрецакаха, спирайки Фрум заради Брадли Уигинс. В същата ситуация сега се оказаха с Бернал, но не го спряха заради Томас.

    А Фрум ... падането не мисля, че го е "сецнало". Не мисля, че е такъв тип човек.
    Но много му се събра толериране, от друга страна пък поостаря, семейство има ...
    И влиза в "нормални релси", а там сега се показва такъв, каквото му е нормалното ниво ...

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  14. 14 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5308 Неутрално

    "Да избереш правилния лидер е голямо предизвикателство...."

    Да видим Инеос дали са уцелили

  15. 15 Профил на unp44546507
    unp44546507
    Рейтинг: 253 Неутрално

    До коментар [#9] от "xm...":

    Пишеш доста глупости за Фрум и като цяло не си обективен.
    Оная Вуелта (2011) така или иначе е за Фрум, така, че няма прецакване от страна на Скай





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK