ЦСКА се промъкна напред в Европа след труден успех над малтийци

ЦСКА се промъкна напред в Европа след труден успех над малтийци

© LAP.BG



С много трудности ЦСКА преодоля първия предварителен кръг в Лига Европа, след като победи "Сайрънс" с 2:1. Българският тим изоставаше до 75-ата минута, като не се виждаше как ще се справи със съперника си.


ЦСКА игра слабо, в много моменти без идеи в атака, а освен това "Сайрънс" пропусна и дузпа.


Малтийците поведоха в 69-ата минута, когато Максуел се разписа. Резервата Ахмед Ахмедов в 75-ата минута и Али Соу в добавеното време все пак донесоха успех на червените.




"Извинявам се на всички за днешния мач. Отборът на ЦСКА не трябва да изглежда по този начин", каза след срещата треньорът на червените Стамен Белчев.


Съставът му не убеди, че е по-добър от дебютанта в европейските турнири. В началото на срещата играчите на "Сайрънс" имаха два отлични шанса да вкарат, като първият дойде преди да е изтекла и една минута.


ЦСКА се промъкна напред в Европа след труден успех над малтийци

© LAP.BG

Едва след 20 минути ЦСКА успя да реагира и да пренесе играта в полето на съперника си, но нямаше чисти положения.


Секунди след началото на втората част "Сайрънс" получи правото да изпълни дузпа. Това се случи след контакт на малтийски нападател с Юрген Матей. Бранителят на ЦСКА претендираше, че нарушение няма, а повторенията показаха, че Матей опитва да играе и с топката, но събаря противника.


От бялата точкa Максуел стреля в долния десен ъгъл, но Густаво Бусато спаси.


В 69-ата минута Максуел се поправи и с удар извън наказателното поле не остави шансове на вратаря на ЦСКА. В ситуацията имаше и рикошет от играч на ЦСКА.


Едва в края на срещата червените се активизираха. Това съвпадна и с влизането на Георги Йомов и Ахмед Ахмедов. Именно последният вкара в 75-ата минута, като засече от въздуха центриране на Юнус Санкаре.


Всичко отиваше към равенство и продължения, но в добавеното време Али Соу спаси червените. Гамбийският нападател се освободи хубаво, получавайки пас от Йомов и от малък ъгъл вкара.

Ключови думи към статията:

Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 538 Гневно

    Срам, срам, срам, бесен съм!
    Косовски, македонски, черногорски отбори вече са по-добри от нас. Отборите от Малта, Сан Марино, Андора... ни дишат във врата.
    Боже, докъде достигнахме с пропадането си!

  2. 2 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    Апатични, безлични, трагични... Късметлии.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  4. 4 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2453 Неутрално

    Ха ха ха само ЦСКАААААААА

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  5. 5 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#1] от "_imir":

    Това е положението, когато в първенството няма конкуренция, а всичко се решава с кеш.

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  6. 6 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    ОТВРАТИТЕЛЕН ЦСКА! Днес бяха съвсем близо до прякора "ЕВРОГОВЕДАТА!".

    Първите 8 минути резултата можеше да е 2:0 за малтийците, после изпуснатата дузпа и става 3:0! При един единствен голов удар за това време във вратата и той право в ръцете на вратаря им правят бетон и така завършваше мача. И съвсем логично при тази безумна защита в 69-та минута малтийците водят с 1:0!!!

    Прав беше Камбуров да съжалява, че са можели да бият ЦСКА с 4:0. При тези БЕЗУМНИ експерименти които си прави Белчев със състава всяка по-сериозна атака става гол! А головете които вкарва са по-скоро въпрос на късмет.

    Белчев да си сяда на задника, да престава с тези идиотски експерименти, иначе ще бъде изгонен по-бързо и с по-голям позор от Крушчич!

    В защитата да връща Занев и направят всичко възможно да върнат Албентоза. В нападение да почнат да пускат най-накрая Ахмедов, имат и други собствени млади момчета.

    СТИГА с тези некадърни и бездушни легионери, на Стойчо Стоилов да се ЗАБРАНИ да води трансферите, само некадърници докарва. Ако това не стане ТЕЗИ са на път да направят това което Цеките не успяха, да отвратят феновете от отбора!

    ПОСЛЕДНО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за Белчев и ЦСКА!

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  7. 7 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    За ЦСКА Москва ли става въпрос?

  8. 8 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2296 Весело

    "Сирените" бяха много слаби и въпреки това беше "клизма"... Истинският ЦСКА щеше да ги разпердушини...

  9. 9 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4518 Весело


    НИКОЙ НЕ Е ПО-ГОЛЯМ от БУЛСТАТА СИ

    И ЛИТЕКС също

    Това ви е нивото

    Да се надпръдвате с малтийските морски сирени

  10. 10 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 954 Весело

    До коментар [#3] от "phuncky":

    Свършиха ли кренвиршите за лапане, че се захвана с цесекатата?

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  11. 11 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    Браво на Фортуна. Чудя се кога на Алито ще почнат да му свалят шапка.

  12. 12 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1789 Неутрално

    Ако бях фен на тирето щеше да ме е повече срам от това класиране. Няма какво повече а се каже. После лудогорец вредял на бг футбола .. къде беее? И не мога да разбера ахмедов защо не е постоянен титуляр.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  13. 13 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Трудно играе Литекс в Европа.

  14. 14 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2774 Гневно

    Първопроходците от Малта показаха как се играе футбол. ЦСКА са със самочувствие до небесата, но на практика са далече от играта. "Лудогорец" поддържа някакво измамно чувство, че има футбол в България - издъниха се, ЦСКА лежат на стари лаври на "Армията", но такъв срам там не е имало. Седалките да си видим само, за разлика от тези, пред които играят "Славия" и "Локомотов" - стадиони като кукли, футболистите им се борят, играят колкото могат, но го правят от сърце. Апатията и бездушието води всичко в държавата до разруха. Футболът ни е толкова старовремски, ако може да се оприличи на футбол. Сега и националите ще ни зарадват, като се надяват на 12 играч, все едно публиката играе - пълна скръб. Тренировки след мача - само така ще си заслужат заплатите!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  15. 15 Профил на mow38646299
    mow38646299
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Литекс защо са с червени фланелки? Нали бяха оранжеви?

  16. 16 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1010 Весело
  17. 17 Профил на Литекс се преименува на ЦСКА минус  София
    Литекс се преименува на ЦСКА минус София
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    Махай се от 'Армията", микренско джудже!
    Махай се

  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3993 Весело

    Много бразилци имаха тези....

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  19. 19 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4422 Любопитно

    Явно днес Фортуна яко е "намигнала" на Цска/ Литекс/, защото иначе щеше да е голям резил да те бие малтийски тим и на твоя стадион!.

  20. 20 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 775 Весело

    До коментар [#9] от "Hawaii":

    Иииии, Хавайски ти се появи Ве! Липсваше под статията за "Лудогорец", сигурно работа си имал? Викам си, ако го няма този човек и под статия за ЦСКА, ще се притесня. Ако те няма кой ще ни обяснява за булстата с главни букви!

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  21. 21 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4422 Любопитно

    До коментар [#1] от "_imir":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Просто хората работят последователно и упорито , а у нас просто се имитира работа!Може би само в Разград не е така , но и "орлите" буксуват последно време!

  22. 22 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1010 Любопитно

    До коментар [#14] от "ЗаНиЗа":

    Колко са стари "старите лаври"?

  23. 23 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4422 Любопитно

    До коментар [#5] от "Darulio":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Със сигурност полу-аматьорското ни първенство яко дърпа надолу БГ клубовете!

  24. 24 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    Тия от Малта спряха да играят след 1 на 1.

  25. 25 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2453 Весело

    НИКОЙ НЕ Е ПО-ГОЛЯМ от БУЛСТАТА СИИ ЛИТЕКС същоТова ви е нивотоДа се надпръдвате с малтийските морски сирени
    —цитат от коментар 9 на Hawaii


    Хави сега гълчиш а като падна Лудогорец траеш.
    Нито един коментар от заклетият левскар.
    И 94 почнахме тегаво.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  26. 26 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    Браво на Фортуна. Чудя се кога на Алито ще почнат да му свалят шапка.
    —цитат от коментар 11 на nema_labavo


    Днес е единственият мач в който нямам критики към Соу. Може би защото просто ЦСКА не създаваше голови възможности които той да изпуска? Два удара, първият от от трудно положение но плътен и точен и вторият е решаващият гол, добра оценка. Всъщност той и Ахмедов са единствените към които нямам критики. Добавям и Бусато, ако не беше той малтийците щяха да вкарат поне още 2 гола.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  27. 27 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 862 Неутрално

    Спрете да налагат чужденци, набедени, че са звезди!!! Само българи могат да усетят чувството да играеш със сърце. Чужденците се разхождат, титуляри са, взимат 3-4 пъти по-големи заплати и не показват нищо повече от Ахмедов, Йорданов или Йомов, дори напротив.
    Този мач беше чист късмет и дано треньор и шефове прогледнат.

  28. 28 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#26] от "Fred":

    Има напредък. Скоро ще почнеш и да го харесваш :))

  29. 29 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1252 Неутрално

    До коментар [#17] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Абе що не си гледаш металик Сопот
    А те направиха ли нов отбор да им използвате лиценза като фалирате пак

  30. 30 Профил на mow38646299
    mow38646299
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Литекс мнооооо добри. Размазаха един от гигантите в ... Малта.

  31. 31 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 538 Любопитно

    До коментар [#9] от "Hawaii":

    ха-ха-хай, къде се покри снощи бе?

  32. 32 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    Срам, срам, срам, бесен съм!Косовски, македонски, черногорски отбори вече са по-добри от нас. Отборите от Малта, Сан Марино, Андора... ни дишат във врата.Боже, докъде достигнахме с пропадането си!
    —цитат от коментар 1 на _imir


    Накъдето са тръгнали нещата съвсем скоро И от ЦСКА ще почнат да казват "Няма смисъл да играем в Европа, само ще се излагаме там".

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  33. 33 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3498 Неутрално

    Една от най-съществените причини да нямаме дори един свестен отбор е защото се купуват играчи с мисъл за последваща продажба на по-висока цена, а не каквото е нужно на отбора.
    Друга причина е прекалено високия процент на чуждестранни играчи.
    Едно е да играеш за "Левски", след като си израстнал с това име, а друго е изобщо да не си чувал за него.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  34. 34 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1252 Любопитно

    Мчета коментарите и заглавието , защо етози мазохизъм

    ЦСКА - Велики
    1. ЦСКА обърнаха загубен мач - колко отбора са способни на това
    2. играли слабо, но победили

  35. 35 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5585 Неутрално

    Вчера написах, че "ЦСКА-София" тръгва трудно, а днешния мач не ме опроверга.

  36. 36 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    НИКОЙ НЕ Е ПО-ГОЛЯМ от БУЛСТАТА СИИ ЛИТЕКС същоТова ви е нивотоДа се надпръдвате с малтийските морски сирени
    —цитат от коментар 9 на Hawaii


    ЦСКА се класира за вторият кръг на евротурнирите.1914 с кой игра?

  37. 37 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1010 Весело

    [quote#32:"Fred"][/quote]

    ЦСКА отдавна взе това решение включително и за българското първенство, виж Литекс тепърва може да го вземат.

  38. 38 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2774 Весело

    [quote#26:"Fred"][/quote]

    Соу е от класа, която не могат да оценят в ЦСКА. Той има всичко - техника, позициониране, най-вече борба, увлича по 2-3 ма, рядко не е в час. Но няма подкрепа, някак си не го усещат и дано е, че не са играли толкова време заедно. Не е случайно, че с втори нападател им тръгва играта. Новите дори не спираха топката като футболисти, а са тежки и мудни като танкове. Гълъбов се стараеше, Матей има поглед върху играта, Босато е на приливи и отливи, но в повечето случаи е разсеян, новият капитан му е рано за такава отговорност, иначе е повратлив, пласира се добре, Мазику и той е на моменти, "ден няма", на Енрике и Белтране им липсва силата, Кери все едно се сърди за нещо, Йомов е различен, креативен, упорит, Ахмед е типична 9-ка, трябват му мачове... Само може да се надяваме, че обигравайки се, ще има някакъв синхрон, ще има стил на игра, ще радват. Според Мърфи късметът помага на силните, но ако се надяват на това ще си ритат, а запалянковците ще си късаме нервите, щото я разбираме тая игра!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  39. 39 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    Спрете да налагат чужденци, набедени, че са звезди!!! Само българи могат да усетят чувството да играеш със сърце. Чужденците се разхождат, титуляри са, взимат 3-4 пъти по-големи заплати и не показват нищо повече от Ахмедов, Йорданов или Йомов, дори напротив. Този мач беше чист късмет и дано треньор и шефове прогледнат.
    —цитат от коментар 27 на Капабланка


    НяКОЙ печели от трансфрите, това е обяснението за тази непрекъсната въртележка в ЦСКА. И ако правилно се ориентирам този няКОЙ се казва Стойчо Стоилов. Доста вероятно в комбина със сина на Гриша Ганчев.

    Веднъж вече докарани чужденците треньорите са Длъжни да ги пускат в състава за да ги покажат и продадат, отново печалба от трансфер.

    А така запушват пътя за по-кадърни български момчета. Може би затова и взеха Белчев, защото е мек и няма да има куража да се опъне на такъв натиск от шефовете.

    Дали ще прогледнат треньор и шефове не знам, досега получиха достатъчно сигнали но не прогледнаха.

    Може би е време да се активизират и фенските групи и отправят сериозно предупреждение, че това повече няма да се търпи. Май че Белчев вече е клекнал, казал че ще пуска Ахмедов до Соу. Време е да върне и Занев вместо доста некадърният Матей. Ако искат да си правят експерименти да е при вече решен мач, тогава да пускат новаци и резерви да се обиграват.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  40. 40 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    Дневник, платени ли сте, това не е ЦСКА, а ЦСКА-София?!

  41. 41 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    Дневник, платени ли сте, това не е ЦСКА, а ЦСКА-София?!
    —цитат от коментар 40 на Alex Ivanov


    Правилно.И клубът от Подуяне се нарича ФК"Левски 1914",а не"Левски".

  42. 42 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Пълна скръб са ЦСКА-София . Някакъв ужасен късмет им кацна на рамото .С тази игра като днес няма да успеят да минат 2ри кръг .Да се стягат.Противниците стават по тежки .
    Успех им желая .

  43. 43 Профил на mow38646299
    mow38646299
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Пак казвам - Литекс бяха много добри.

  44. 44 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 656 Неутрално

    За Историята остава победа за ЦСКА в Европа.
    Но играта е ужасяваща и нищо добро не чака червените в следващият кръг ако няма промяна.

  45. 45 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    До коментар [#26] от "Fred":Има напредък. Скоро ще почнеш и да го харесваш :))
    —цитат от коментар 28 на nema_labavo


    Нямам нищо против.... Ама много чакане а при мен годините напредват, вече в рисковата зона съм. Така че да го прави по-бързо :)

    Иначе и при останалите ни два отбора положението не е розово, Славия отпада а Локото бие с гол от дузпа и доста тактически полягвания в последните минути.

    И това в най-най-първите кръгов срещу анонимни съперници... по-голямо доказателство за пълният провал на БГ футбола не е и нежно.

    А Белчев слушам че се извинява, гласеца му трепери, такъв позор. Той да е благодарен, че има епидемия и няма публика защото ако имаш публика щяха да ги пребият него и футболистите със седалките! Да се моли епидемията да не свършва скоро... както един друг треньор. Абе просто нямам думи...

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  46. 46 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Мачът не го гледах ,но като чета коментарите на говедата , ми става едно такова хубаво. ЦСКА и без игра победи , а говедата и с парите на Божков и Пеевски( парите на Тити сигурно са от него) пак нищо.

  47. 47 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    [quote#45:"Fred"][/quote]

    Има и такива мачове. Колко пъти сме били по-добри,изпускали сме по 7-8 гола и накрая губим.Не е задължително като сме били слаби в тоя мач да сме слаби срещу по-силни съперници.Важното е,че продължаваме,а дебелакът Венци отпада. Другарките от Подуяне дори ги няма в турнира.

  48. 48 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#45] от "Fred":

    Време е вече да разберем, че няма анонимни съперници. Отказваме да го приемем, но е факт. Футбола се развива навсякъде. Не живеем в 80-те.

  49. 49 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1960 Разстроено

    До коментар [#47] от "Мусаши":

    Малка, дребна душица си.

  50. 50 Профил на Bitsiani
    Bitsiani
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Много слаб мач за целия отбор ,нежелание за игра

    Бля Бля Бля
  51. 51 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4518 Весело

    [quote#45:"Fred"]
    —цитат от коментар 47 на Мусаши
    Има и такива мачове. Колко пъти сме били по-добри,изпускали сме по 7-8 гола и накрая губим.Не е задължително като сме били слаби в тоя мач да сме слаби срещу по-силни съперници.. [/quote]

    Гледал съм ви в Бургас на стадион Лазур когато

    СПАРТАК Москва ви РАЗМАЗА с 6-1

    Беше романтично време и подобни поражения не ги приемахте
    толкова трагично както това от Заря Луганск миналата година

  52. 52 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 1012 Неутрално

    Хайде малко позитивизъм - и трите български отбора с имена, започващи с "Л", продължават... Четвъртия "Л" ще гледа лигите и сълзите на тити.

  53. 53 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1010 Весело

    До коментар [#47] от "Мусаши":Малка, дребна душица си.
    —цитат от коментар 49 на nema_labavo


    Остави го да си направи злобарката...

  54. 54 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    До коментар [#1] от "_imir":

    Абсолютно съм съгласен с Вас! Но как да очакваме повече от футбола, като държавата е на загиване, водена от един безкнижен идиот и мафиот, с бързи крачки към изчезване!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  55. 55 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    До коментар [#48] от "nema_labavo":

    Глупости! Развива се, като перачница на пари! Ние с огромни крачки вървим назад, не че другите кой знае колко са напреднали!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  56. 56 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1116 Весело

    ЦСКА тире София не е български отбор, защото в състава му имаше само трима българи. Нали така припознавачи? :)

  57. 57 Профил на Дьо Стабан
    Дьо Стабан
    Рейтинг: 9 Неутрално

    До коментар [#3] от "phuncky":

    Ти защо си извън обора? Връщай се в стадото! Аааа-маха. Говежда му работа.

    Дьо Стабан -магистър за изправяне на паднало самочувствие.
  58. 58 Профил на Дьо Стабан
    Дьо Стабан
    Рейтинг: 9 Неутрално

    До коментар [#43] от "mow38646299":


    Леефски тире Подуене

    Дьо Стабан -магистър за изправяне на паднало самочувствие.
  59. 59 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    [quote#26:"Fred"]
    —цитат от коментар 38 на ЗаНиЗа
    Соу е от класа, която не могат да оценят в ЦСКА. Той има всичко - техника, позициониране, най-вече борба, увлича по 2-3 ма, рядко не е в час. Но няма подкрепа, някак си не го усещат и дано е, че не са играли толкова време заедно. Не е случайно, че с втори нападател им тръгва играта. [/quote]
    Прав си но само отчасти. Пропуснал си да добавиш, че има изключително уязвима психика и ОГРОМЕН за нападател недостатък, мисли преди да нанесе головият удар! Опитва се да надхитри вратаря, да предвиди реакцията му вместо да се довери на инстинкта си и просто да шутира.

    Много ясно си личи когато излиза на чиста голова позиция как почват да се преплитат краката му в това раздвояване на съзнанието. Особено при изпълнението на дузпи. Доказателство е и непрекъснатите опити в такава обстановка да бие с вътрешната страна на стъпалото, търси точност но кристално ясно показва на вратаря къде ще насочи топката.

    Трябва да се намери треньор който да го излекува от това, в останалото е перфектен. ЗАВЪРШВАЩ голов удар, това е огромният проблем на Соу който много често е провалял победи на ЦСКА. И то в решаващи мачове, то при тях всички са такива щом искаш титли и купи.

    За подкрепата не си прав, не познавам друг нападател на който да му създават поднесени на тепсийка толкова много чисти голови възможности които той да е пропилял.

    За абсолютно идиотската схема Соу забит сам в защитата съм съгласен. Особено когато го използват да играе с гръб към вратата да връща назад, така се спира атаката и губи остротата и изненадата. Затова абсолютно необясним е изключителният инат с който се налага тази схема вече при двама треньори. Преди обяснявахме всичко с Крушчич но ето че и Белчев продължава със същото.

    Направо имам усещането, че някой от шефовете там диктуват играчи и схема а треньорите само послушно изпълняват. На ЦСКА им трябва чепат треньор който да не се огъва под такъв натиск.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  60. 60 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    До коментар [#45] от "Fred":Време е вече да разберем, че няма анонимни съперници. Отказваме да го приемем, но е факт. Футбола се развива навсякъде. Не живеем в 80-те.
    —цитат от коментар 48 на nema_labavo


    Проблемите на ЦСКА не са единствено в този мач и от подценяването както ще се опитат да го изкарат. Те са от години и многократно приказвани, показаха се и в началото на това първенство. Само защото все така малко с късмет, малко с щурм в последните минути ЦСКА се измъкваха на косъм виновните за тези проблеми се измъкваха от отговорността си. .

    Просто защото сега противника беше доста по-слаб те си проличаха като на длан. Именно по-слаб, доказателство за това пропуснатите голове които други наши отбори с лекота биха реализирали. Головете ситуации които малтийците не реализираха абсолютно повтарят грешките на защитата при мача с ЦСКА-48 или Левски когато на ЦСКА му вкараха два гола с лекота още първите 15-20 минути. Тъпата и безидейна игра срещу противник прибрал се в собствената половина, оплитане в безплодно надиграване или безцелни центрирания ги познаваме от много мачове в БГ първенството, когато ЦСКА е натискал цял мач а накрая губи с гол от контраатака. Сега дори сериозен натиск нямаше което е най-най-позорното.

    Повтарям, победата не оправдава днешният мач. Защото ако днес са имали късмет в следващ мач няма да го имат. И често това ще е решаващ мач.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  61. 61 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    [quote#45:"Fred"]
    —цитат от коментар 47 на Мусаши
    Има и такива мачове. Колко пъти сме били по-добри,изпускали сме по 7-8 гола и накрая губим.[/quote]

    Не въпросът в победата а в ИГРАТА. Днес тя беше Безобразно ПОЗОРНА! Да, има такива мачове, явно си по-добър, натискаш цял мач, безброй удари, натикал си противника в собственото му наказателно поле но не влиза и не влиза. И както всички са се хвърлили напред противника с един единствен играч от контраатака вкарва и побеждава. Случва се, неприятно, но понякога и съдбата е против теб.

    Днес това го нямаше, нямаше и следа от такъв тотален натиск! Именно в това е позора! Нито малтийците се бяха прибрала плътно назад, ясно се виждаха атаки с 3-4 техни футболисти, така си създадоха и положенията.

    Дори след две невероятни опасности пред вратата първите 10 минути, дори след изпуснатата дузпа ЦСКА не се събудиха! Вяло, сякаш насила са ги изкарали на игрището. Ами ако гола беше паднал не 68 минута ами 88-ма, щяха ли да имат време поне да изравнят?

    Тези техни победи с голове в последните минути им създадоха много опасната увереност, че винаги ще успяват така. Няма да е винаги и няма да става точно когато е най-необходимо. Не може късмета вечно да е с някой.

    Днешният мач съвсем не е от онези които описваш, съдбата срещу нас. Обратното е, съдбата беше ИЗКЛЮЧИТЕЛНО благосклонна към ЦСКА. Защото ако се гледа като игра ЦСКА трябваше да загубят с поне 2 гола разлика. И тогава щяха да им се гипсират лицата, особено на Белчев. Размина му се така при ЦСКА-48, днес при малтийците, но няма да е вечно.

    Да си сяда Белчев на задника и да оправя отбора. Ако не може или някой пречи да го казва докато е време. Защото търпението на феновете се изчерпи. При другите отбори могат да се оправдават с финансови проблеми, при ЦСКА не е така. Да търсят виновните и да ги махат.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  62. 62 Профил на Литекс се преименува на ЦСКА минус  София
    Литекс се преименува на ЦСКА минус София
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    ЦСКА в евротунирната си история никога не се е орезилявал на самата "Българска армия".
    Имал е издънки - една на "Васил Левски" и една на реванша .
    Тези ловешки мърши бяха на двайсет минути от това да осквернят за вечни времена стадиона. Не, че със самото си идване малко го оскверниха.
    Да беше жив генерал Джуров, щеше да ги разстреля на място.

  63. 63 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    [quote#61:"Fred"][/quote]

    Ами точно де-нека един път и късмета да е с нас.Слаба игра,но победа. А и за пореден път в международен мач съдия ни реже.Защитника изби първо топката, съдията свири дузпа.При мачове на кантар едно съдийско решение променя всичко.

  64. 64 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    Слаба игра,но победа.
    —цитат от коментар 63 на Мусаши


    Точно това мислене проваля и ще провали напълно ЦСКА. Защото при него напълно изчезват понятия като спортна чест и достойнство, битка и себераздаване да защитиш името и историята. Въобще не мислят за хората които ги гледат и се чувстват омърсени от излагането на отбора си въпреки че нямат никаква лична вина.

    Дори професионализма изчезва, истинският професионалист не приема да си свърши мърляво работата и окаля името, с него и представянето си той си печели парите.

    Категорично не съм съгласен, че днешната направо незаслужена победа измива позора от играта. Ще се помни и няма да им се прости. И сега ще злорадстват и то с право за ЦСКА както злорадстваха за "евроидиотите" от Левски. Ето това направиха днес тези мърлячи и тези които са им началници и го допуснаха.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  65. 65 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    [quote#64:"Fred"][/quote]

    Не те знам на колко си години, но аз съм гледал едни от най-великите мачове на ЦСКА и рядко се е случвало да надиграем категорично противника.Помня мача с Парма-имахме едно положение и го вкарахме.А италианците изпуснаха дузпа и поне 10 чисти положения.Това е футболът-важен е резултатът. Мач с мач не си приличат.

  66. 66 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1010 Весело

    До коментар [#59] от "Fred":

    "Проблемите на ЦСКА не са единствено в този мач и от подценяването както ще се опитат да го изкарат. Те са от години и многократно приказвани, показаха се и в началото на това първенство"

    Проблемите са още от времето когато отборът се казваше Осъм...

  67. 67 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4518 Весело

    [quote#64:"Fred"]
    —цитат от коментар 65 на Мусаши
    Не те знам на колко си години, но аз съм гледал едни от най-великите мачове на ЦСКА и рядко се е случвало да надиграем категорично противника.. [/quote]

    Ха-хааааа

    Надигравали сте го противника си повече от категорично

    Размазахте с 8-0

    ОСЕМ НА НУЛА ИСТИНСКОТО ЦСКА

    Още не се срамувахте да се наричате ЛИТЕКС

    Сега с името ЦСКА-София и с БУЛСТАТА на ЛИТЕКС

    не можете да размажете никого без преди това да сте му платили !!!!

  68. 68 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 525 Неутрално

    До коментар [#9] от "Hawaii":

    Я ти си жив. Оня ден след мача на Лудогорец не се появи и си помислих най-лошото! Беше скатал нещо... :D

  69. 69 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    [quote#67:"Hawaii"][/quote]

    В България всички клубове имат някаква промяна в юридическата уредба.Лудогорец е преименуваният Разград 2000,новосъздадената клуб, който юридически няма нищо общо с "Лудогорец".Същото се отнася и до подуенци-те се наричат Левски 1914",а правата върху автентичният"Левски"се държат от Петър Петров-Кучето.

  70. 70 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 641 Неутрално

    До коментар [#3] от "phuncky":

    Аз имам само един въпрос. Пеевски ли ви сипва в ясллите или карате само на вода и слама.

  71. 71 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6128 Весело

    Епична битка между колоси...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  72. 72 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    Цицекс се бори геройски срещу световноизвестните малтийски сирени е победи. Микренски припознавачи, празнувайте с гордост. Ама въобще не цапайте името ЦСКА, за което такъв мач би означавало само голям позор!

  73. 73 Профил на laik87
    laik87
    Рейтинг: 592 Весело

    До коментар [#9] от "Hawaii":

    а подуенския сбирток едва ли ще надпърди Ботев-Горно Уйно за бг купата

  74. 74 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4518 Весело

    До коментар [#9] от "Hawaii":Я ти си жив. Оня ден след мача на Лудогорец не се появи и си помислих най-лошото! Беше скатал нещо... :D
    —цитат от коментар 68 на Петърчо


    ПРИПОЗНАВАЧКО

    За разлика от вас - ПРИПОЗНАВАЧИТЕ

    аз НЯМАМ ЗАДЪЛЖЕНИЕТО ДА ТРОЛЯ под всяка статия

    Айде бегай да не пропуснеш новоизлязла статия

    че ще ти отбият от надника

  75. 75 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4518 Весело

    [quote#67:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 69 на Мусаши
    В България всички клубове имат някаква промяна в юридическата уредба.Лудогорец е преименуваният Разград 2000,новосъздадената клуб, който юридически няма нищо общо с "Лудогорец".Същото се отнася и до подуенци-те се наричат Левски 1914",а правата върху автентичният"Левски"се държат от Петър Петров-Кучето.[/quote]

    ПРЕИМЕНУВАНИЯТ ЛИТЕКС

    съществува ЕДНОВРЕМЕННО с АВТЕНТИЧНОТО ЦСКА

    цели ТРИ МЕСЕЦА - от Юли 2016 когато ЛИТЕКС СЕ ПРЕИМЕНУВА

    на ЦСКА - София до 9 септември 2016 когато СЪДЪТ ЗАЛИЧАВА

    АВТЕНТИЧНОТО ЦСКА

    Това НЕ Е ПРОМЯНА в Юридическата уредба

    С помощта на Партията и Правителството и лично на Другаря

    бе извършена ПОДМЯНА на ЦСКА с ЛИТЕКС

    Пред ФИФА и УЕФА твоите ЧОРБАДЖИИ дето ви карат

    да ПРИПОЗНАВАТЕ ЛИТЕКС за ЦСКА

    Лично Гриша Ганчев и адвокатите Му се кълнат и самозапсуват

    ЧЕ СА ЛИТЕКС

    ВИНАГИ СА БИЛИ ЛИТЕКС

    и НЯМАТ НИЩО ОБЩО с ЦСКА което е ФАЛИРАЛО !!!!!!

    ха-хааааааааа





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK