Хамилтън отвя конкуренцията при двойна победа на "Мерцедес" на "Спа"

Хамилтън отвя конкуренцията при двойна победа на "Мерцедес" на "Спа"

© Reuters



Световният шампион Люис Хамилтън отвя конкуренцията и грабна пета победа от седем състезания през сезона. Британецът, който потегли от първа позиция, беше безупречен на пистата "Спа" и заслужено стигна до успеха в Гран при на Белгия.


Победата е 89-а в кариерата на Хамилтън, който спечели всички надпревари през сезона, в които стартира пръв.


"Мерцедес" взе двойна победа, като втори се нареди Валтери Ботас. Трети остана пилотът на "Ред бул" Макс Верстапен.




Състезателите на "Ферари" записаха ново слабо представяне и останаха извън точките. Себастиан Фетел и Шарл Льоклер завършиха съответно 13-и и 14-и.


Силно се представиха пилотите на "Рено". Даниел Рикардо и Естебан Окон финишираха четвърти и пети, а десетката допълниха Александър Албон ("Ред бул"), Ландо Норис ("Макларън"), Пиер Гасли ("Алфа Таури"), Ланс Строл ("Рейсинг пойнт") и Сехио Перес ("Рейсинг пойнт").


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    гумите издържаха. Другото вече не е новина.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на scu32646294
    scu32646294
    Рейтинг: 69 Неутрално
  3. 3 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    Добър следобед и за Рено, Уилямс отново без спечелена точка.

    klimentm
  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3357 Неутрално

    Ако това може да се нарече - конкуренция.

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4385 Неутрално

    Брилянтен Люис! Невероятен Гасли, безспорно пилота на деня, страхотни изпреварвания, страхотно темпо! И също страхотен Дани Рик., А как я направи тази НБО с "бели", хард гуми, на 33 об., си е малка енигма. Браво на Рено, в следващите две състезания също ще имат сериозен потенциал.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  6. 6 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 682 Разстроено

    Скудерия Ферари 13-то и 14-то място,аутсайдер,олеле...Формулата стана безинтересна.Браво,Люис,браво "Мерседес"!

  7. 7 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5927 Весело

    Немските коментатори с гордост наблягат сега на името на отбора, Мерцедес, и хвалят екипа, техниците, инженерите и т. н. Имената на пилотите някак не са важни сега за тях. Обаче ако Фетел спечели - "Фетел това", "Фетел, онова"....

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1065 Неутрално

    Формулата вече я гледам като филм с Джеки Чан - знам, че няма да го убият.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    От 7-8 години не гледам Ф1 и не съжалявам, когато прочета подобни новини. От години във Ф1 има само един отбор и останалите се борят за второ място. Онези червени кранти вече и за подигравки не стават, толкова са жалки. Явно чакат Пилето да се събуди от комата и да си върне към славните победи.

    Спомням си онези златни години, когато Ферари и Макларън-Мерседес се бореха рамо до рамо за всяка победа. След това Ферари с БМВ-Уилямс. А след това и Ферари с Рено. Всяко състезание беше на кантар - поне 3-4 отбора имаха шанс за победа. Днес се чудим не кой ще е първи, а с колко секунди Хамилтън ще спечели пред втория.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  12. 12 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1065 Неутрално

    От 7-8 години не гледам Ф1 и не съжалявам, когато прочета подобни новини. От години във Ф1 има само един отбор и останалите се борят за второ място. Онези червени кранти вече и за подигравки не стават, толкова са жалки. Явно чакат Пилето да се събуди от комата и да си върне към славните победи. Спомням си онези златни години, когато Ферари и Макларън-Мерседес се бореха рамо до рамо за всяка победа. След това Ферари с БМВ-Уилямс. А след това и Ферари с Рено. Всяко състезание беше на кантар - поне 3-4 отбора имаха шанс за победа. Днес се чудим не кой ще е първи, а с колко секунди Хамилтън ще спечели пред втория.
    —цитат от коментар 11 на Lou


    от 2000 до 2004, 5 год Ферари с Шумахер бяха тотелен хегемон, от 2010 до 2013, 4 год Ред Бул с Фетел - същата работа...
    така, че "скуката" не са я измислили Мерцедес с Хамилтън.

  13. 13 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3302 Неутрално

    Лесна победа за Хам и Мерчо !!
    Браво на Рено !!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  14. 14 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1828 Весело
  15. 15 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    Ф1 е шоу, не състезание.
    Идете и гледайте на живо! Ще останете очаровани.

  16. 16 Профил на scu32646294
    scu32646294
    Рейтинг: 69 Неутрално
  17. 17 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#12] от "dma12587967":

    С "малката" подробност, че Мерцедес доминират 7 година, а догодина няма да има промяна на правилата, така че почти със сигурност ситуацията ще е сходна и догодина. Та 8 години доминация на 1 отбор и пълна гаргара.

  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4385 Любопитно

    До коментар [#11] от "Lou":

    Кой го интересува какво гледаш или не гледаш?!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  19. 19 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    До коментар [#12] от "dma12587967":

    Не отричам, че имаше години с доминация на Ферари. Или на Ред Бул. Но аз тогава гледах Ф1 и много ясно помня какви битки имаше между Шумахер и Монтоя, Шумахер и Хакинен, Шумахер и Алонсо. Всяко състезание беше под напрежение. Разбира се, имаше и сезони като онзи, когато Шуми стана шампион през Юни. Но като цяло имаше интрига. Победите не винаги бяха гарантирани за Ферари. Днес всички знаем, че Мерседес ще спечели състезанието. Всяко състезание. И най-вероятно Хамилтън ще бъде победител. Има ли поне един отбор в шампионата, който да може да претендира за победата на Мерседес?

    От сега давам прогноза за следващото състезание. Победа за Мерседес и Хамилтън. Полпозишън за Хамилтън. Ботас втори или трети. Ха, да видим...

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  20. 20 Профил на Λllαν Βalckmore
    Λllαν Βalckmore
    Рейтинг: 341 Весело

    До коментар [#19] от "Lou":

    Аз като гледах Ф1 двубоите бяха между Шумахер и Деймън Хил/ Вилньов, толкова ли одъртях.

    All games must end... https://m.youtube.com/watch?v=Wa0Nmruih_A
  21. 21 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 670 Неутрално

    не съм го гуедау и съм горд с това.

  22. 22 Профил на afanko
    afanko
    Рейтинг: 494 Неутрално

    До коментар [#20] от "Λllαν Βalckmore":

    Поредните малоумници в най-бързата кола.

  23. 23 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 2244 Весело

    Немските коментатори с гордост наблягат сега на името на отбора, Мерцедес, и хвалят екипа, техниците, инженерите и т. н. Имената на пилотите някак не са важни сега за тях. Обаче ако Фетел спечели - "Фетел това", "Фетел, онова"....
    —цитат от коментар 7 на Незнайко в Слънчевия град


    То във всеки спорт е така. Анди Мъри като спечели Уимбълдън беше британският тенис играч и даже Сър го направиха, но когато губеше беше Шотландския играч 😂😂😂

    На сеКУРити гардове (cgv37662786), малоумни (EUdefender) и тролове (Шака Зулу) не отговарям 😁
  24. 24 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7856 Неутрално

    Люис е на път да счупи всички рекорди

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    Триумф на поликорекността. Кой и пилот да се качи на Мерцедес ще стане фаворит.

  27. 27 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#12] от "dma12587967":

    Я тичай да си припомниш тези сезони на Ферари и Ред Бул и да видиш в колко от тях имаше доминация и в колко от тях титлата се решаваше в последните едно-две състезания между различни отбори.

    Доминацията на Мерцедес е повече от тези на Ферари и Ред Бул взети заедно. Нито един отбор не се е доближил дори да ги заплашва до около 5-6 кръга преди края от 2014 насам.

  28. 28 Профил на scu32646294
    scu32646294
    Рейтинг: 69 Неутрално
  29. 29 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2524 Неутрално

    До коментар [#17] от "primerno":

    Все пак Мерцедес и всички останали .....

  30. 30 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#24] от "neut":

    В момента е най добърият. Аз съм гледал Прост, Сена, Менсъл, Шумахер. Не бих казал, че Хамилтън е най великият за всички времена, а той ще счупи всички рекорди. А по времето на Шумахер си мислех, че тези рекорди са недостижими, както преди това същото се е говорило и за Фанджо.

  31. 31 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4385 Неутрално

    До коментар [#30] от "Густав":

    Така е, няма или не е правилно да има такова определение като "най-велик за всички времена".

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  32. 32 Профил на Amsterdam
    Amsterdam
    Рейтинг: 226 Весело

    Триумф на поликорекността. Кой и пилот да се качи на Мерцедес ще стане фаворит.
    —цитат от коментар 26 на tacheaux


    Браво, каза си дежурната реплика от последните 4 години.

  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    До коментар [#15] от "yavooor":

    Така е, Ф1 в момента не е състезание, а парад на Мерцедес.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    До коментар [#27] от "Capo":

    До коментар [#12] от "dma12587967":Я тичай да си припомниш тези сезони на Ферари и Ред Бул и да видиш в колко от тях имаше доминация и в колко от тях титлата се решаваше в последните едно-две състезания между различни отбори.Доминацията на Мерцедес е повече от тези на Ферари и Ред Бул взети заедно. Нито един отбор не се е доближил дори да ги заплашва до около 5-6 кръга преди края от 2014 насам.
    —цитат от коментар 27 на Capo


    Беше много по-оспорвано и интересно, особено при хегемонията на Ферари. До колкото си спомням имаха само два наистина доминантни сезона, 2002 и 2004. И дори те не могат да се сравняват със сегашната ситуация.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    До коментар [#11] от "Lou":

    И като се събуди Пилето, какво? Това не е онзи отбор на Ферари, където шеф беше Жан Тод, технически директор Рос Браун, главен механик Найджъл Степни, главен дизайнер Рори Бърн, Осаму Готу и Жил Симон работеха по двигателя, т.н. Съвсем случайно е, че никой от главните в онзи отбо не е бил човек на Ферари.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на Hristo Daskalov
    Hristo Daskalov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Не съм привърженик на клякащи победители.

  37. 37 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#11] от "Lou":И като се събуди Пилето, какво? Това не е онзи отбор на Ферари, където шеф беше Жан Тод, технически директор Рос Браун, главен механик Найджъл Степни, главен дизайнер Рори Бърн, Осаму Готу и Жил Симон работеха по двигателя, т.н. Съвсем случайно е, че никой от главните в онзи отбо не е бил човек на Ферари.
    —цитат от коментар 35 на deutschwagen


    Но пък точно човек на Ферари съсипа всичко.

  38. 38 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4348 Неутрално

    До коментар [#35] от "deutschwagen":

    Доминацията на Ферари през 2002 и 2004 според мен беше още по-голяма от тази на Мерцедес през последните години. За този сезон не е ясно още - сезонът е едва в началото, но може да повтори скучните сезони на Ферари.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    До коментар [#37] от "Capo":

    И за тях трябва да остане някаква работа

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    До коментар [#38] от "vesolr":

    Ами трябва да сме някъде вече средата

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK