Хил изобщо не беше близо до Шумахер, въпреки че караше по-добрата кола. През 1994 г. ФИА отчаяно наказваше Шумахер за всяко негово кихване, само и само да бута Хил и да поддържа сезона интересен, та да не избягат спонсорите след смъртта на Сена.
През 1995 г. Хил беше отчайващо слаб, което бе и причината Франк Уилямс да не му удължи договора, въпреки титлата през 96-та. Пък и Хил си мислеше, че може да преговаря за големи пари, обаче политиката на Франк винаги е била "направи силна кола, та и слабак да стане шампион с нея" и затова изобщо не му дремеше за пилотите и кой какъв е. Не е случайно, че няма пилот с две титли за Уилямс.
В днешния спорт няма място за старите методи, с които работеха и Уилямс и Рон Денис и останалите динозаври. Вижда се и от резутатите им. Уилямс трябваше най-късно 2015 да направи пълна реорганизация, но Франк отново не позволи и се вижда докъде са, въпреки че ползват от години най-добрия двигател.
Принципно съм съгласен с Вас, но тъй като съм икономист, ще Ви кажа, че те имаха на разположение 40 години, за да превърнат фамилната фирма във фамилен концерн . Историята познава много примери, в които фамилните фирми са оцелели, защото са осъзнали нуждата от плавна трансформация
На всички пилоти станали шампиони със сър Франк, титлата им е последна и/или първа. Пет от седемнадесет пилоти ставали шампиони само веднъж са станали такива с Уилиамс.
Всякакви мръсни номера, хаха. Я ги посочи. През 94-та Хил успя да мине Шумахер веднъж когато Шумахер беше със счупена скоростна кутия и веднъж, когато състезанието финишира поради проблеми с дъжд и ползваха средни времена, за да определят победителя. Във всички останали състезания, когато двамата успяваха да финишират, Шумахер беше пред Хил. А сблъсъкът в Австралия си беше и в немалка част грешка на Хил, който тръгна да изпреварва Шумахер, който беше с повредена кола. Шумахер му затвори вратата, нещо което Хамилтън днес прави редовно на всеки, който се пробва да го изпревари (справка Албън - няколко пъти), но наказание за британеца антиваксър рядко има. Пък и удобно пропускаш всички мръсни номера, които ФИА правеше на Шумахер през втората половина на сезона, включително пропускане на три състезания за изпреварване в загряваща обиколка. Смях. Без ФИА Хил щеше да е на 30-40, че и повече точки зад Шумахер.
А колко пъти Хил блъскаше Шумахер през 95-та, а? Помниш ли? Или удобно забравяш тези детайли?
Грешка на Хил било, че Шумахер се вряза в него. Спазването на правилата е мръсен номер. Ясен си ми :) Шумахер винаги е карал мръсно и непочтено. Добре че уцели да му дадат хубава кола, че да не се налага всички да му гледат магариите толкова често.
Казах, че и Хил сбърка, а не че е само негова грешка. И избягваш да ми отговориш за мръсните номера на Шумахер спрямо Хил. Гледаш да отклониш въпроса. Явно защото откриваш простотии на Хил спрямо Шумахер и други пилоти, особено през 95-та. Толкова време търси в Гугъл и не намери нищо, хаха. Хубавата кола Шумахер си я изгради във Ферари, никой не му я е давал наготово. Хил имаше най-добрата кола наготово от 1993 до 1996 г., но трябваше първо Прост да се пенсионира, после Сена да загине, а накрая Шумахер да отиде в куцото Ферари, за да вземе най-накрая титла. Че и новобранчето Вилньов, ако малко късмет тук там имаше, щеше да го прецака и тогава.
Спазване на правилата било мръсен номер. Ало, тогава ФИА си измисляше правила, за да накаже Шумахер пост фактум. Я бягай да ровиш пак в Гугъл и да намериш правилата от онова време, които смяташ, че казват "три състезания наказание" или каквото и да е наказание за подминаване в загряваща обиколка. Да ти спестя ровене - няма такива. Сена навремето изблъскваше постоянно коли от пистата, натресе се директно в Прост, за да вземе титла, после пробва втори път, но не се получи и никога не са го наказвали дори едно състезание да пропусне. Ама едно изпреварване в загряваща обиколка е най-големият грях, хаха. Направо прочети книгата на Рос Браун, за да видиш какви още магарии ФИА е правила на Бенетон през 94-та.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
phuncky
Рейтинг: 551 НеутралноКакво падение. Имаха легендарни пилоти. Съперничеството между Деймън Хил и Шумахер остана в историята.
Късата памет е най-големият враг на българите.cido
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#1] от "phuncky":
Не е падение, простичко казано идва му времето....
Особено в днешния корпоративен свят, да оцелее фамилна фирма...
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5478 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "phuncky":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевКато се пенсионира човек - това падение ли е?
hamiltonf
Рейтинг: 4500 НеутралноСеверноамериканските бизнесмени навлизат с широки крачки...
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uACapo
Рейтинг: 60 НеутралноДо коментар [#1] от "phuncky":
Хил изобщо не беше близо до Шумахер, въпреки че караше по-добрата кола. През 1994 г. ФИА отчаяно наказваше Шумахер за всяко негово кихване, само и само да бута Хил и да поддържа сезона интересен, та да не избягат спонсорите след смъртта на Сена.
През 1995 г. Хил беше отчайващо слаб, което бе и причината Франк Уилямс да не му удължи договора, въпреки титлата през 96-та. Пък и Хил си мислеше, че може да преговаря за големи пари, обаче политиката на Франк винаги е била "направи силна кола, та и слабак да стане шампион с нея" и затова изобщо не му дремеше за пилотите и кой какъв е. Не е случайно, че няма пилот с две титли за Уилямс.
В днешния спорт няма място за старите методи, с които работеха и Уилямс и Рон Денис и останалите динозаври. Вижда се и от резутатите им. Уилямс трябваше най-късно 2015 да направи пълна реорганизация, но Франк отново не позволи и се вижда докъде са, въпреки че ползват от години най-добрия двигател.
debruckere
Рейтинг: 699 НеутралноПринципно съм съгласен с Вас, но тъй като съм икономист, ще Ви кажа, че те имаха на разположение 40 години, за да превърнат фамилната фирма във фамилен концерн .
Историята познава много примери, в които фамилните фирми са оцелели, защото са осъзнали нуждата от плавна трансформация
pet fire
Рейтинг: 3423 НеутралноДадоха много за Ф1
yardadin
Рейтинг: 279 НеутралноНа всички пилоти станали шампиони със сър Франк, титлата им е последна и/или първа. Пет от седемнадесет пилоти ставали шампиони само веднъж са станали такива с Уилиамс.
Определено беше топ отбор през 80’ и 90’.
Легендата приключи.
phuncky
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
Късата памет е най-големият враг на българите.Уилямс старши се пенсионира преди години, случаят не е такъв.
phuncky
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#5] от "Capo":
Късата памет е най-големият враг на българите.Това е твое мнение и не съм съгласен с него. Шумахер правеше всякакви мръсни номера, за да не вземе победата от Хил. Включително го блъсна директно.
Capo
Рейтинг: 60 НеутралноДо коментар [#10] от "phuncky":
Всякакви мръсни номера, хаха. Я ги посочи. През 94-та Хил успя да мине Шумахер веднъж когато Шумахер беше със счупена скоростна кутия и веднъж, когато състезанието финишира поради проблеми с дъжд и ползваха средни времена, за да определят победителя. Във всички останали състезания, когато двамата успяваха да финишират, Шумахер беше пред Хил. А сблъсъкът в Австралия си беше и в немалка част грешка на Хил, който тръгна да изпреварва Шумахер, който беше с повредена кола. Шумахер му затвори вратата, нещо което Хамилтън днес прави редовно на всеки, който се пробва да го изпревари (справка Албън - няколко пъти), но наказание за британеца антиваксър рядко има. Пък и удобно пропускаш всички мръсни номера, които ФИА правеше на Шумахер през втората половина на сезона, включително пропускане на три състезания за изпреварване в загряваща обиколка. Смях. Без ФИА Хил щеше да е на 30-40, че и повече точки зад Шумахер.
А колко пъти Хил блъскаше Шумахер през 95-та, а? Помниш ли? Или удобно забравяш тези детайли?
phuncky
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#11] от "Capo":
Късата памет е най-големият враг на българите.Грешка на Хил било, че Шумахер се вряза в него. Спазването на правилата е мръсен номер. Ясен си ми :) Шумахер винаги е карал мръсно и непочтено. Добре че уцели да му дадат хубава кола, че да не се налага всички да му гледат магариите толкова често.
Capo
Рейтинг: 60 НеутралноДо коментар [#12] от "phuncky":
Казах, че и Хил сбърка, а не че е само негова грешка. И избягваш да ми отговориш за мръсните номера на Шумахер спрямо Хил. Гледаш да отклониш въпроса. Явно защото откриваш простотии на Хил спрямо Шумахер и други пилоти, особено през 95-та. Толкова време търси в Гугъл и не намери нищо, хаха.
Хубавата кола Шумахер си я изгради във Ферари, никой не му я е давал наготово. Хил имаше най-добрата кола наготово от 1993 до 1996 г., но трябваше първо Прост да се пенсионира, после Сена да загине, а накрая Шумахер да отиде в куцото Ферари, за да вземе най-накрая титла. Че и новобранчето Вилньов, ако малко късмет тук там имаше, щеше да го прецака и тогава.
Спазване на правилата било мръсен номер. Ало, тогава ФИА си измисляше правила, за да накаже Шумахер пост фактум. Я бягай да ровиш пак в Гугъл и да намериш правилата от онова време, които смяташ, че казват "три състезания наказание" или каквото и да е наказание за подминаване в загряваща обиколка. Да ти спестя ровене - няма такива. Сена навремето изблъскваше постоянно коли от пистата, натресе се директно в Прост, за да вземе титла, после пробва втори път, но не се получи и никога не са го наказвали дори едно състезание да пропусне. Ама едно изпреварване в загряваща обиколка е най-големият грях, хаха. Направо прочети книгата на Рос Браун, за да видиш какви още магарии ФИА е правила на Бенетон през 94-та.