След повече от 40 години във Формула 1 семейство Уилямс напуска спорта

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Какво падение. Имаха легендарни пилоти. Съперничеството между Деймън Хил и Шумахер остана в историята.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  2. 2 Профил на cido
    cido
    Рейтинг: 463 Неутрално

    До коментар [#1] от "phuncky":


    Не е падение, простичко казано идва му времето....
    Особено в днешния корпоративен свят, да оцелее фамилна фирма...

  3. 3 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5650 Любопитно

    До коментар [#1] от "phuncky":

    Като се пенсионира човек - това падение ли е?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4000 Неутрално

    Северноамериканските бизнесмени навлизат с широки крачки...

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  5. 5 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 184 Неутрално

    До коментар [#1] от "phuncky":

    Хил изобщо не беше близо до Шумахер, въпреки че караше по-добрата кола. През 1994 г. ФИА отчаяно наказваше Шумахер за всяко негово кихване, само и само да бута Хил и да поддържа сезона интересен, та да не избягат спонсорите след смъртта на Сена.

    През 1995 г. Хил беше отчайващо слаб, което бе и причината Франк Уилямс да не му удължи договора, въпреки титлата през 96-та. Пък и Хил си мислеше, че може да преговаря за големи пари, обаче политиката на Франк винаги е била "направи силна кола, та и слабак да стане шампион с нея" и затова изобщо не му дремеше за пилотите и кой какъв е. Не е случайно, че няма пилот с две титли за Уилямс.

    В днешния спорт няма място за старите методи, с които работеха и Уилямс и Рон Денис и останалите динозаври. Вижда се и от резутатите им. Уилямс трябваше най-късно 2015 да направи пълна реорганизация, но Франк отново не позволи и се вижда докъде са, въпреки че ползват от години най-добрия двигател.

  6. 6 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#1] от "phuncky":Не е падение, простичко казано идва му времето....Особено в днешния корпоративен свят, да оцелее фамилна фирма...
    —цитат от коментар 2 на Gustav Mahlerov Vienski


    Принципно съм съгласен с Вас, но тъй като съм икономист, ще Ви кажа, че те имаха на разположение 40 години, за да превърнат фамилната фирма във фамилен концерн .
    Историята познава много примери, в които фамилните фирми са оцелели, защото са осъзнали нуждата от плавна трансформация

  7. 7 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5641 Неутрално

    Дадоха много за Ф1

  8. 8 Профил на yardadin
    yardadin
    Рейтинг: 284 Неутрално

    На всички пилоти станали шампиони със сър Франк, титлата им е последна и/или първа. Пет от седемнадесет пилоти ставали шампиони само веднъж са станали такива с Уилиамс.

    Определено беше топ отбор през 80’ и 90’.

    Легендата приключи.

  9. 9 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Уилямс старши се пенсионира преди години, случаят не е такъв.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  10. 10 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#5] от "Capo":

    Това е твое мнение и не съм съгласен с него. Шумахер правеше всякакви мръсни номера, за да не вземе победата от Хил. Включително го блъсна директно.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  11. 11 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 184 Неутрално

    До коментар [#10] от "phuncky":

    Всякакви мръсни номера, хаха. Я ги посочи. През 94-та Хил успя да мине Шумахер веднъж когато Шумахер беше със счупена скоростна кутия и веднъж, когато състезанието финишира поради проблеми с дъжд и ползваха средни времена, за да определят победителя. Във всички останали състезания, когато двамата успяваха да финишират, Шумахер беше пред Хил. А сблъсъкът в Австралия си беше и в немалка част грешка на Хил, който тръгна да изпреварва Шумахер, който беше с повредена кола. Шумахер му затвори вратата, нещо което Хамилтън днес прави редовно на всеки, който се пробва да го изпревари (справка Албън - няколко пъти), но наказание за британеца антиваксър рядко има. Пък и удобно пропускаш всички мръсни номера, които ФИА правеше на Шумахер през втората половина на сезона, включително пропускане на три състезания за изпреварване в загряваща обиколка. Смях. Без ФИА Хил щеше да е на 30-40, че и повече точки зад Шумахер.

    А колко пъти Хил блъскаше Шумахер през 95-та, а? Помниш ли? Или удобно забравяш тези детайли?

  12. 12 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#11] от "Capo":

    Грешка на Хил било, че Шумахер се вряза в него. Спазването на правилата е мръсен номер. Ясен си ми :) Шумахер винаги е карал мръсно и непочтено. Добре че уцели да му дадат хубава кола, че да не се налага всички да му гледат магариите толкова често.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  13. 13 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 184 Неутрално

    До коментар [#12] от "phuncky":

    Казах, че и Хил сбърка, а не че е само негова грешка. И избягваш да ми отговориш за мръсните номера на Шумахер спрямо Хил. Гледаш да отклониш въпроса. Явно защото откриваш простотии на Хил спрямо Шумахер и други пилоти, особено през 95-та. Толкова време търси в Гугъл и не намери нищо, хаха.
    Хубавата кола Шумахер си я изгради във Ферари, никой не му я е давал наготово. Хил имаше най-добрата кола наготово от 1993 до 1996 г., но трябваше първо Прост да се пенсионира, после Сена да загине, а накрая Шумахер да отиде в куцото Ферари, за да вземе най-накрая титла. Че и новобранчето Вилньов, ако малко късмет тук там имаше, щеше да го прецака и тогава.

    Спазване на правилата било мръсен номер. Ало, тогава ФИА си измисляше правила, за да накаже Шумахер пост фактум. Я бягай да ровиш пак в Гугъл и да намериш правилата от онова време, които смяташ, че казват "три състезания наказание" или каквото и да е наказание за подминаване в загряваща обиколка. Да ти спестя ровене - няма такива. Сена навремето изблъскваше постоянно коли от пистата, натресе се директно в Прост, за да вземе титла, после пробва втори път, но не се получи и никога не са го наказвали дори едно състезание да пропусне. Ама едно изпреварване в загряваща обиколка е най-големият грях, хаха. Направо прочети книгата на Рос Браун, за да видиш какви още магарии ФИА е правила на Бенетон през 94-та.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK