Фетел остава във Формула 1 с договор с "Астън Мартин"

Фетел остава във Формула 1 с договор с "Астън Мартин"

© Reuters



Четирикратният световен шампион във Формула 1 Себастиан Фетел продължава кариерата си в спорта, след като преминава в отбора на "Астън Мартин". Тимът обяви, че привлича германския пилот, който след края на сезона напуска "Ферари".


В тима от Силвърстоун, който е собственост на канадския милиардер Лорънс Строл, Фетел заменя Серхио Перес. В сряда вечерта мексиканският пилот, който е в отбора от 2014 г., обяви, че напуска.


Договорът на Фетел е "за 2021 г. и след това", съобщиха от отбора.




"Доволен съм най-накрая да мога да съобщя новината за бъдещето ми. Горд съм, че ще бъда пилот на "Астън Мартин". Впечатлен съм от резултатите на отбора и вярвам, че бъдещето е още по-светло", коментира Фетел.


Германецът е част от "Ферари" от 2015 г., но през май от Скудерията обявиха, че договорът му няма да бъде продължен. В "Астън Мартин" Фетел ще бъде съотборник с Ланс Строл, който е син на Лорънс Строл.


През 2021 г. "Астън Мартин" ще отбележи завръщането си във Формула 1. В момента отборът се казва "Рейсинг пойнт". Въпреки че ще носи името на британската фирма за автомобили, тимът от Формула 1 ще продължи да ползва двигатели "Мерцедес".


Според редица информации именно германският концерн стои зад ангажирането на Фетел като пилот на "Астън Мартин".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    От месеци се знаеше, че точно това ще се случи. Перез пъчеше мускули и размахваше спонсори, но на татко Строл пари не му трябват. Фетел носи доста тежест и опит, пък и е добро рекламно лице за Астън Мартин, особено на немския пазар, който за Астин е четвърти по размер.

    Сега е много любопитно дали Рейсинг Пойнт/Астън Мартин ще успеят да извадят тазгодишния Мерцедес за догодина или ще им резнат крилцата за някои компоненти. Скоростната кутия май няма да успеят, а и за шасито ФИА им прави проблеми.

    С много вероятните Мик Шумахер и Хюлкенберг, догодина доста немци ще се посъберат на пистата.

  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3421 Неутрално

    Таткото, като сериозен бизнесмен, трябва да намери друго занимание на синчето, и да сложи Хулкенберг на неговото място, видя се каква разлика в пилотските качества има между двамата, и то само за две състезания. Така отбора ще има двама топ пилоти, ще има сериозна конкуренция и развитие на колата.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  3. 3 Профил на SEAL
    SEAL
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Еха! Браво, ще е интересно

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3421 Любопитно

    И какъв е този договор: за “2021 and beyond"!? Докога?

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  5. 5 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf":

    Човекът купи Ф1 отбор за сина си. И очакваш да го смени? Това не е изцяло бизнес за него, а и забавление.

    А докога ще е договорът, ами сигурно зависи от много фактори. Фетел знае, че Астън ще е прилично силна кола догодина, в зависимост колко успеят да копират от тазгодишния Мерцедес. Обаче ФИА силно се намесва вече да забрани това "копиране", така че с новите правила от 2022 не се знае къде ще е Астъна, та вероятно имат клауза да предоговарят.

  6. 6 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 332 Неутрално

    фетел и той като Кимито.
    ама Кимито е велик, а фетел не е.

  7. 7 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#6] от "mihail_p":

    Най-младият световен шампион във Ф1, четирикратен при това и единственият, който успя да бъде някаква конкуренция на Мерцедес от 2014 насам. Ама щом ти казваш...

  8. 8 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#7] от "Capo":

    ква конкуренция бе.
    блъскаше се в хамилтън редовно.
    супер много грешки. лекрек е по-уверен от него.
    по-миналата година сам си прецака възможността
    за титла, заедно с неадекватниците от бокса.
    Адриан Нюи е мозъкът зад тея титли, както и
    мерцедесите зад тея на хамилтън.

  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3421 Весело

    До коментар [#7] от "Capo":

    Когато бе не някаква, а сериозна конкуренция на "Мерцедес" Ферари вече имаха най-добрата ЗС, според всички анализатори, но серия от негови и отборни грешки, доведе до невъзможност да се прекрати "дългогодишната суша"...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  10. 10 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#8] от "mihail_p":

    Значи по твоята логика няма велики пилоти изобщо, а само велики инженери. Къде го буташ Кими тогава, който, откакто въведоха новите гуми преди повече от 10 години, изобщо не е това, което беше между 2000 и 2007 г. Така и не се пригоди към тях, а и няколко сезона точно Фетел го биеше в еднакви коли.

  11. 11 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    фетел и той като Кимито.ама Кимито е велик, а фетел не е.
    —цитат от коментар 6 на mihail_p


    А кой е четирикратен шампион?

    SHADOWS of SOFIA
  12. 12 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#10] от "Capo":

    сеа не се прави на ударен.
    ферари са признавали винаги, че
    фаворизират единия плот. колко пъти
    Кими го е пускал след нареждане от бокса.

  13. 13 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#9] от "hamiltonf":

    Ферари да беше в най-добрия случай малко по-добра кола през първата половина на 2018 г., пък и тогава Мерцедес имаха чисто механични главоболия, които ги спъваха да си покажат потенциала. После дойдоха новите ъпгрейди в средата на сезона и Мерцедес отпрашиха напред, а Ферари пак се оказа, че не са си свършили работата.

  14. 14 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#11] от "K2":

    аз не ги гледам така.
    мен ме кефи пилотирането.
    колите-да, ма не толкова.
    Фетел не ме кефи като пилот.
    Верстапен е много по-добър според мен.

  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3421 Неутрално

    До коментар [#14] от "mihail_p":

    Фетел кефи, щото е с разрошена психика, допуска необосновано много грешки, недопустими за многократен шампион (няма друг като него в тази класация, грешките са няколко десетки), но благодарение пък на тези грешки, доста пъти е ставало интересно...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3421 Неутрално

    До коментар [#14] от "mihail_p":

    Фетел кефи, щото е с разрошена психика, допуска необосновано много грешки, недопустими за многократен шампион (няма друг като него в тази класация, грешките са няколко десетки), но благодарение пък на тези грешки, доста пъти е ставало интересно...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  17. 17 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    До коментар [#10] от "Capo":сеа не се прави на ударен.ферари са признавали винаги, чефаворизират единия плот. колко пътиКими го е пускал след нареждане от бокса.
    —цитат от коментар 12 на mihail_p



    До коментар [#10] от "Capo":

    Великия пилот Фетел беше велик докато колата и тийма бяха велики. Що сега не е велик? Да не би да се е натровил с гъби? И хамилтън е велик докато е велик Мерцедес. Той и Шумахер веше велик пък после се върна е беше все на опашката когато колата не беше конкурентна.
    Не мога да разбера как запалянковци не могат да разберат че пилота е най-много 40% или дори 30% от рецептата за победа. Дизайна на колата - мотор, трансмисия, аеродинамика, охлаждане, надеждност са другите 30-40% и последната една трета е менаджера на отбора и това колко са мотивирани, дисциплинирани и колко бързо могат да реагират на променящи се обстоятелства.
    Пилота сам за себе си е само един жокей, който язди коня. 80% от сегашните пилоти ако ги сложиш в МЕрцедесите ще печелят. Пилотите имаха значение когато бяха и пилоти и дизайнери и бизнесмени и герои като Брус Макларен, Уилиамс ... това беше някъде до първите години на Ники Лауда. След това пилота е само част от много други фактори.
    Фетел има шанса да бъде 4 пъти шампион но беше лайно, като Шумахер. Кими беше шампион само веднъж но е пич и му е ясно кой е, не си е въобразил че е докоснат от Бога.

    California Über Alles
  18. 18 Профил на TYUIOP
    TYUIOP
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#7] от "Capo":Когато бе не някаква, а сериозна конкуренция на "Мерцедес" Ферари вече имаха най-добрата ЗС, според всички анализатори, но серия от негови и отборни грешки, доведе до невъзможност да се прекрати "дългогодишната суша"...
    —цитат от коментар 9 на hamiltonf


    "Всички анализатори" са британската преса и британските коментатори на Скай. Айде в ляво с това прехвалено леке Хамилтън. И Малдонадо щеше да е многократен световен шампион ако беше пилот на Мерцедес.

  19. 19 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#12] от "mihail_p":

    Аха, затова Кими като световен шампион и безспорен първи пилот през 2008 г. беше така бит от Маса. Нека повторя - от МАСА. И през 2009 г. до инцидента в Унгария също. Фелипе Маса, по-неталантливият от Баричело, втори пилот на Шумахер, ако си забравил. Ферари са показали, че ако единият пилот покаже, че е по-добър, той става първи.

  20. 20 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#17] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Пилотът е 10, но хайде да сме щедри, 15% от успеха според мен. Останалото е в колата. Което не пречи да преценяваме и качествата на пилотите.

    Фетел е изключително силен, когато колата е правена за неговия стил на каране, но иначе нещата му куцат. Хамилтън е много стабилен, когато всичко върви по план, но се срива психически, когато бъде притиснат или нещо не потръгне в негова полза няколко състезания поред. Райконен беше сред най-добрите пилоти с гумите, които се ползваха в средата на 2000то десетилетие, но след това не демонстрира същата скорост. И т.н. И май ни свършиха действащите световни шампиони, поне докато се върне Алонсо догодина. Виж, него малко хора го харесват като личност, но пък е доказал, че се нагажда към всяка кола и често успява да изстиска максимума ѝ.

    А след като обиждаш така Фетел, явно изобщо не си го виждал как се държи и говори с хората. Той е един от най-спокойните и позитивно настроени пилоти. Не съм видял или чул някой в боксовете да не го харесва. Което пък казва много за простотиите на Ферари, след като дори него успяха да накарат да псува. Виж, Кими попръжва и без повод, но и той е лека категория в сравнение с неповторимите простотии на Нелсън Пике да речем.

  21. 21 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6043 Весело

    Русо и гладно - НЕМА!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  22. 22 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    До коментар [#17] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Пилотът е 10, но хайде да сме щедри, 15% от успеха според мен. Останалото е в колата. Което не пречи да преценяваме и качествата на пилотите. Фетел е изключително силен, когато колата е правена за неговия стил на каране, но иначе нещата му куцат. Хамилтън е много стабилен, когато всичко върви по план, но се срива психически, когато бъде притиснат или нещо не потръгне в негова полза няколко състезания поред. Райконен беше сред най-добрите пилоти с гумите, които се ползваха в средата на 2000то десетилетие, но след това не демонстрира същата скорост. И т.н. И май ни свършиха действащите световни шампиони, поне докато се върне Алонсо догодина. Виж, него малко хора го харесват като личност, но пък е доказал, че се нагажда към всяка кола и често успява да изстиска максимума ѝ.А след като обиждаш така Фетел, явно изобщо не си го виждал как се държи и говори с хората. Той е един от най-спокойните и позитивно настроени пилоти. Не съм видял или чул някой в боксовете да не го харесва. Което пък казва много за простотиите на Ферари, след като дори него успяха да накарат да псува. Виж, Кими попръжва и без повод, но и той е лека категория в сравнение с неповторимите простотии на Нелсън Пике да речем.
    —цитат от коментар 20 на Capo


    Разбира се че има и по-добри пилоти и по-посредствени, както при всички спортове и професии. Просто не съм съгласен с героизирането на пилотите. Но те са личето на отбора те са хората които правят най-големия ПР. То и затова са задължени по договор да дават интервюта, да ходят на приеми, да целуват бебета и да подписват автографи.
    останалоте са лични предпочитания. На тебе Фетел ти харесва повече - ОК. За не съм женен за Кими, все ми е тая. Не ми харесваше как Фетел се държеше с арк Вебер, който не беше лош пилот. И във Ф1 както и в други неща, човек се нуждае и от малко късмет. Фетел има късмет. Дали всичко е късмет? Едва ли. Четри пъти само на късмет не става. Дали е по-добър от Кими? Вероятно, фактите все още имат значение нали. 4 срещу една титла, какво повече да се каже.
    Но и той както всички, мина през апогея си и вече няма да бъде шампион. В Астон ще има още една две години, нищо лошо няма. Кими и той е приключил. Накъде ще се развива кариерата му? Още година две най-много, после пилот в Льо Ман, после в някоя друга серия и накрая ... репортьор в някой Финландски ТВ канал.
    За съжаление и славата и възможностите са преходни. Реалността е че Фетел е в края на кариерата си. Млад е но не мисля че пак ще бъде шампион. Ако стане .. ще бъде легенда, но шанса е малък.

    California Über Alles
  23. 23 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3421 Весело

    До коментар [#22] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Ако Тото отиде другата година там, не е малък, но ако Тото вземе със себе си и Хам, тогава вече ще е малък...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  24. 24 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3996 Неутрално

    А Чико Перез къде отива?

    klimentm
  25. 25 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    До коментар [#22] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Ако Тото отиде другата година там, не е малък, но ако Тото вземе със себе си и Хам, тогава вече ще е малък...
    —цитат от коментар 23 на hamiltonf


    има ли такъв план?
    Това ми се струва малко изненадващо. Астон използват мотори на Мерцедес от няколко години но ми се струва че престижа за Тото е в Мерцедес. Какво ще го накара да напусне?

    California Über Alles
  26. 26 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#24] от "klimentm":

    Никой не казва. Човекът има доста сериозни спонсори зад себе си, така че е апетитен за някои отбори, но вероятно няма да иска в Хаас или Уилямс. А за останалите места е битка с доста други, включително новобранци от Ф2 като Шумахер, Илот и Шварцман.

  27. 27 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#22] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    И на мен ми е все тая за Кими или Фетел. Но ми е смешно да се слага на Кими ранг на по-велик, при положение, че резултатите им, включително в еднакви коли, показват съвсем различна картинка.

    По-правилно е да се каже, че някой си има лично предпочитание, а не да се опитва да го изкара факт. Както се видя, няма как да се защити подобна позиция. Както и не може да се каже кой е най-добрият на всички времена във Ф1. Различни епохи, различни коли, различни качества и т.н.

  28. 28 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    До коментар [#27] от "Capo":

    Съгласен.

    California Über Alles
  29. 29 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#25] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Тото обича да подхвърля разни небивалици. В случая обаче тези слухове са по-скоро породени от подозрения, че Мерцедес може да се изтеглят от Ф1 като конструктор до две-три години и да доставят само двигатели.

    Наближават и новите правила с тавана на бюджетите, които ще ударят силно водещите отбори. В момента Мерцедес, Ферари и Ред Бул имат огромни бюджети (между 450 и 500 милиона) с около 200+ милиона повече от следващия отбор. От догодина таванът за всички ще е 145 милиона и ще намалява в следващите години.

    Ще се въведе и нещо подобно на драфта в НБА, високо класиралите се отбори ще получават ограничения за следващата година по отношение на времето, което могат да тестват във въздушен тунел и т.н., а отборите по-надолу в класирането получават повече от същото. Целта е да се намали дистанцията между отборите и да се премахне възникването на доминация като сегашната. Ако печелиш две-три години, изведнъж ще се оказва, че не можеш да тестваш достатъчно нови разработки и неизбежно някой друг те изпреварва.

    Ако на Мерцедес всичко това не им допада, вероятно ще се оттеглят постепенно или бързо.

  30. 30 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Все още не разбирам как италянците му се изтаковаха в лицето по толкова грозен начин. Не стига че се излага заради тяхните маймунджалъци от миналата година ами и го хулят. Италянци..
    Тото е време да премине в Астън Мартин. Вече е инвестира 42 милиона, не разбирам защо не преминава

  31. 31 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    До коментар [#25] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Тото обича да подхвърля разни небивалици. В случая обаче тези слухове са по-скоро породени от подозрения, че Мерцедес може да се изтеглят от Ф1 като конструктор до две-три години и да доставят само двигатели. Наближават и новите правила с тавана на бюджетите, които ще ударят силно водещите отбори. В момента Мерцедес, Ферари и Ред Бул имат огромни бюджети (между 450 и 500 милиона) с около 200+ милиона повече от следващия отбор. От догодина таванът за всички ще е 145 милиона и ще намалява в следващите години. Ще се въведе и нещо подобно на драфта в НБА, високо класиралите се отбори ще получават ограничения за следващата година по отношение на времето, което могат да тестват във въздушен тунел и т.н., а отборите по-надолу в класирането получават повече от същото. Целта е да се намали дистанцията между отборите и да се премахне възникването на доминация като сегашната. Ако печелиш две-три години, изведнъж ще се оказва, че не можеш да тестваш достатъчно нови разработки и неизбежно някой друг те изпреварва.Ако на Мерцедес всичко това не им допада, вероятно ще се оттеглят постепенно или бързо.
    —цитат от коментар 29 на Capo


    Има резон. Аз честно казано съм за малко ограничаване на бюджетите и отваряне на правилата. Ще бъде по-инетерсно. От това което съм видял за новата формула, ще има повече изпреварвания. Така и повече ще блеснат пилотите. Сега функцията им е ограничена до пазене на гумите.
    Аз обичм автомобилните спортове ама на последък малко ми писна
    1. Хамилтън
    2. Ботас
    3. Вестапен
    Започнах да гледам други серии с по-голям кеф. Ф1 трябва да е най-интересната.

    California Über Alles
  32. 32 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#31] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    аз почнах да гледам motoGP.
    и формулата започна да ми става,
    като малко на забавен каданс.

  33. 33 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#19] от "Capo":

    маса винаги е преебаван според мен от
    отборни заповеди.
    но Кими не трябваше да бъде втори пилот.
    по-добре караше от Фетел.

  34. 34 Профил на bek
    bek
    Рейтинг: 406 Неутрално

    До коментар [#10] от "Capo":

    Кими откакто се върна във Ферари, впредвид възрастта му, беше все в услуга на Фетел. При това не само използваха опита на Кими, но когато вървеше по-напред от германеца, го задържаха в бокса. През последните 3 години във Ферари, Фетел правеше много грешки - неправомерни контакти при завоите и неправилни преценки за изпреварване, в следствие на което президвикваше и катастрофи, каквато беше тази в Сингапур - тогава с Кими можеха да финишират на първите две места и тенденцията бе да се спечели титлата през нея година. Разбира се, вина за липсата на титли на Ферари от 2007г. насам има и отборното ръководство и особено многото пропуски в работата на механиците, но Фетел се доказа на практика пилот с нестабилна психика, когато не води колоната. Едва ли в новия отбор пилотирането му ще е по-различно.

  35. 35 Профил на bek
    bek
    Рейтинг: 406 Неутрално

    До коментар [#17] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Браво, точно в десятката!

  36. 36 Профил на bek
    bek
    Рейтинг: 406 Неутрално

    До коментар [#27] от "Capo":

    Това не е напълно вярно - Кими направо отиде във Ферари като втори пилот, впредвид възрастта му и впредвид, че голямата надежда на Ферари бе 4-кратният шампион. Затова всички усилия на отбора бяха за напредъка на Фетел, а използваха колата на Кими за експерименти и настройки, които после да приложат на колата на Фетел. В младите си години - 2003, 2004,2005,2006 Кими беше най-бързият и напорист пилот, макар че все още се състезаваше и Шумахер, само че тогава не можа да вземе титла с отбора на Макларън, защото го проваляше колата - проблеми или в двигателя на Мерцедес, или в окачната система. Почти всяко 3-то или 4-то състезание отпадаше заради повреди. Е от това се възползва тогава Алонсо и стана шампион с Рено.

  37. 37 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    До коментар [#31] от "Pontif New Dnevnik SUCK":аз почнах да гледам motoGP.и формулата започна да ми става,като малко на забавен каданс.
    —цитат от коментар 32 на mihail_p


    Има такъв момент. Преди години често ходих на Лагуна Сека да гледам Петит Льо Ман и Индикарс. Състезанията с няколко класа в едно и с коли които приличат на серийни са по-интересни. По-интересни са на живо на пистата и после по телевизията. Въпреки че скоростта е малко по-ниска, изглеждат по-вълнуващо.

    California Über Alles
  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#9] от "hamiltonf":

    Ферари имаха малко по-бърза кола, но само на определени писти. Като погледнем сезона като цяло, Мерцедес намираха нещо отгоре когато се налагаше.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#8] от "mihail_p":

    Най-вече неадекватниците от бокса. А и не само от бокса.
    Не знам какви са тези "редовни" блъскания в Хамилтън, за цялата история има един инцидент, в който Фетел си изгуби нервите и блъсна неволно Хамилтън след като смяташе, че е брейк-тестван. Не че е оправдание.
    А и Локлер го видяхме какъв шампион е на последното състезание с хубавото Ферари. Истината е, че на Фетел не му пука, и то отдавна. Химията в отбора е сбъркана отдавна. Това, че Ферари копаят дъното би трябвало да то подсказва, че проблемът не е Фетел.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#14] от "mihail_p":

    Сега за Верстапен ли говорим, или за Кими?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#36] от "bek":

    В същото време Макларън-Мерцедес бяха най-бързите болиди

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#22] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Аз пък не видях какво чак толкова е направил срещу Уебър. Всички раздуват за случая Мулти-21, ама се пропуска как в предишен сезон Уебър също наруши отборна заповед да не изпреварва. Разликата е, че Уебър не успя да се задържи отпред. Има и други случаи, в които Уебър леко е прецаквал Фетел. Просто тит фор тет, това все пак е компетитивен спорт. Уебър е симпатичен, но просто не беше баш топ пилот.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK