Хамилтън изравни рекорда на Шумахер с победа на "Нюрбургринг"

Хамилтън изравни рекорда на Шумахер с победа на "Нюрбургринг"

© Reuters



Люис Хамилтън изравни рекорда на Михаел Шумахер по брой победи във Формула 1, след като вече има 91 успеха в кариерата си. Шесткратният световен шампион триумфира на пистата "Нюрбургринг" за Гран при на Айфел.


Британецът потегли от втора позиция, но изпревари своя съотборник Валтери Ботас, а после се възползва и от отпадане на финландеца.


Втори зад Хамилтън се нареди Макс Верстапен, на подиума се качи и Даниел Рикардо с "Рено". В последната обиколка Верстапен отне още една точка от Хамилтън, след като завъртя най-бърз тур на трасето.
Победата е седма за Хамилтън в досегашните 11 старта през сезона. Той има 230 точки и вече е с 69 повече от Ботас. Верстапен е трети със 147 точки.




Състезанието започна с добър старт на Хамилтън, който влезе в по-добра позиция от Ботас в първия завой, но в следващата крива финландецът успя да поведе колоната. По-назад Верстапен беше трети, а четвърти остана Шарл Льоклер, който започна да губи време.


Ботас не успя да се откъсне от Хамилтън, като натовари своите гуми и допусна грешка. Това позволи на световния шампион да го изпревари. Малко по-късно Ботас изгуби мощност и трябваше да се откаже от състезанието.


В рамките на няколко обиколки още трима пилоти отпаднаха заради технически повреди.


Постепенно Хамилтън започна да трупа аванс и нямаше никакви проблеми да задържа Верстапен зад себе си. В заключителните обиколки имаше излизане и на кола за сигурност заради отпадане на Ландо Норис.


Хамилтън изравни рекорда на Шумахер с победа на "Нюрбургринг"

© Reuters


Това намали разликите в челото и остави шансове на Верстапен да се бори за успех. При рестарта Хамилтън нямаше проблем, отново отвори аванс и се откъсна, за да финишира с успех.


Хамилтън изравни рекорда на Шумахер с победа на "Нюрбургринг"

© Reuters


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (66)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3442 Неутрално

    Спокойна неделна разходка за Луис.

  3. 3 Профил на ybn43646156
    ybn43646156
    Рейтинг: 24 Неутрално
  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4653 Весело

    Невероятен момент! Невероятно и безгрешно пилотиране! Браво Люис!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  5. 5 Профил на kritikar
    kritikar
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Нямаше по-пододяща писта да достигне този рекорд, а появата на Мик и връчването на един от шлемовете на Шумахер беше умилително!

  6. 6 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 593 Неутрално

    Шапки долу, въпрос на време беше. Най големият талант във Формула 1. Верстапен има много потенциал, бъдещето ще покаже дали ще се нареди сред най-великите в спорта!

  7. 7 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    Най-добрият пилот за всички времена е Хамилтън, резултатите го показват.
    Ще остави рекорди, които просто няма как да се подобрят.
    Огромен респект!

  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4653 Неутрално

    До коментар [#7] от "НеКой":

    Не може така да се обобщава, аз лично никога не мога да си позволя от уважение към няколко други големи шампиони...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  9. 9 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    До коментар [#8] от "hamiltonf":

    Брой му победите, пол позишъните, общо титлите и т.н.
    Статистиката никога не лъже.

  10. 10 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#8] от "hamiltonf":Брой му победите, пол позишъните, общо титлите и т.н.Статистиката никога не лъже.
    —цитат от коментар 9 на НеКой


    Напротив. Първо има повече съзтазания на сезон и имаш повече възможности за победа. Освен това никога в историята на Ф1 един отбор не е печелил толкова години подред конструкторската титла. С други думи никога е нямало подобна доминация на един отбор!

  11. 11 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    До коментар [#10] от "primerno":

    Ми този отбор печели и заради него. :)

  12. 12 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    Браво и на Хамилтън и на автомобила , супер комбинация .

  13. 13 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#9] от "НеКой":

    Напротив, статистиката лъже. Фетел има повече успехи от Алонсо, но всеки, който разбира от Ф1 знае кой е по-добрия пилот.

  14. 14 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 8318 Неутрално

    Люис готов за разбие всички рекорди във Ф1

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  15. 15 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#10] от "primerno":Ми този отбор печели и заради него. :)
    —цитат от коментар 11 на НеКой


    Риторичен въпрос, с тази техника с Розберг нямаше ли пак да са безапелационни шампиони всяка година?

  16. 16 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4262 Любопитно

    До коментар [#10] от "primerno":

    Според Крофти този сезон седем различни отбора са били на подиума за награждаване?!

    klimentm
  17. 17 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4262 Весело

    До коментар [#15] от "primerno":

    Може би не толкова безапелационно както сега?!

    klimentm
  18. 18 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5813 Неутрално

    Лека победа за Хамилтън, доказва че е най-добрия

  19. 19 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4033 Неутрално

    До коментар [#18] от "pet_fire":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Така е , ама Хамилтън няма реална конкуренция!

  20. 20 Профил на ybn43646156
    ybn43646156
    Рейтинг: 24 Неутрално
  21. 21 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#16] от "klimentm":

    И какво като е имало 7 различни отбора? 3 от тях се дължат на неразбориите на Монца.

    Четвъртият отбор извън обичайните заподозрени - Рено изоставаше с над 1 минута преди колата за сигурност.

  22. 22 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#17] от "klimentm":

    Може би, но крайният резултат щеше да е непроменен.

  23. 23 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Скука!
    До коментар [#19] от "bat_plamen":
    Разбира се, че има, но не е политкоректно, защо ли Розберг си наби камшиците?

  24. 24 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1766 Неутрално

    тая формула ще взема да спра да я гледам.
    стана като състезание на ветерани.
    Рикардо на една оиколка след втория.

  25. 25 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4262 Весело

    До коментар [#23] от "deymus":

    Защото се отегли на върха на постиженията си възможни за него

    klimentm
  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#9] от "НеКой":

    Това не го прави най-великия пилот. Така както рекордите на Шумахер не го правят най-великия преди Хамилтън.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#17] от "klimentm":

    Розбърг всъщност беше много добър пилот.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5813 Неутрално

    До коментар [#19] от "bat_plamen":

    Каква е неговата вина, че няма конкуренция

  29. 29 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#28] от "pet_fire":

    Заради мрънкането му след като Розберг го би за титлата, Мерцедес взеха доста по-слабия Ботас, който да не конкурира Хамилтън, дори и да иска. И си държат Ботас вече толкова години, за да няма разстроени и бити.

  30. 30 Профил на Indiana Jones
    Indiana Jones
    Рейтинг: 360 Весело

    До коментар [#29] от "Capo":

    Той пък, Бритни му беше една конкуренция...

    It’s not the years, honey. It’s the mileage.
  31. 31 Профил на Rococo
    Rococo
    Рейтинг: 45 Неутрално

    Интересно ще ми е да видя Ферстапен и Хамилтън в един отбор, а може и Льоклер. Далеч съм от мислълта да сравнявам " пилотските" умения на състезатели от ' 80, ' 90, ' 00 и т.н. години...Да сравниш Лауда със Сена, с Шумахер и Хамилтън е все едно да сравня Марадона с Меси и Чърчил с Тачър.

  32. 32 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#26] от "deutschwagen":

    толкова по-добър че успя да вземе само една титла с мръсно каране и куп проблеми по колата на Хамилтън... такава сляпа омраза не е полезна, най-добрия се определя от статистиката, точно за да се избегне (анти)фенската слепота като твоята.
    Хамилтън като спечели 7-мата титла този сезон ще стане най-добрия за всички времена, защото по- останалите показатели минава Шумахер, а по брой титли ще са равни.

    -voxy
  33. 33 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#31] от "Rococo":

    и? Меси е 100 пъти по-добър от Марадона, футболът от 70 и 80-те е като забавен каданс... нищо не може да се сравнява, сега спортистите са на много по-високо ниво.

    -voxy
  34. 34 Профил на Rococo
    Rococo
    Рейтинг: 45 Неутрално

    До коментар [#33] от "voxy":

    Ок, твое право на мнение. Просто не го споделям. Жалко, че не си имал възможността да ги гледаш де.

  35. 35 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#32] от "voxy":

    Статистиката е само статистика. Единствено слепи фенбойчета я ползват за показател и то само ако им е изгодно. Нещо не към чул фенчетата на Хамилтън да твърдт през последните 5-10 години, че Шумахер е най-великият заради статистиката. Не може да се сравняват ери във Ф1.

  36. 36 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#35] от "Capo":

    Точно така след като не може да се сравняват различни ери се гледа статистиката. Шумахер има най-много световни титли, т.е. той е най-добрия. Като го изравни Хамилтън ще стане най-добрия защото по следващия показател - брой победи ще е равен или повече и стигаме до третия по важност брой полове, където вече бие и сега.

    -voxy
  37. 37 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#36] от "voxy":

    Изобщо не схващаш, нали? Или не ти изнася. Ако не беше Ники Лауда, Хамилтън нямаше да е в Мерцедес и Розберг щеше в момента да си полира седмата титла с всички рекорди, а Хамилтън нямаше да е помирисал дори втора титла. Значи Розберг ли е най-великият? Нещо няма да се връзва с теорията, че бил Хамилтън, нали? Защото Хамилтън щеше да е дабравен в миманса.

    Джеки Стюарт е карал в ера с повече състезания и по-здрави коли и е поставил рекорд за победи. Сена и Прост карат в ера с повече състезания, по-надеждни коли и са били по-дълго в топ отбори и бият рекордите на Стюарт. Шумахер кара в ера с повече състезания, по-здрави коли и е по-дълго в топ отбори и бие рекорда на Прост. Хамилтън кара в ера с повече състезания, изключително по-здрави коли и е в топ отбори по-дълго от Шумахер, плюс безпрецедентната историческа доминация на Мерцедес, което му помага да бие рекорда на Шумахер. Това е. Ако сложиш който и да е от тези пилоти в съответната ера в същите условия, вероятно ще постигне не повече от най-добрите резултати на ерата.

    Статистиката изобщо не ти дава цялата картинка. Пример - без Хамилтън Мерцедес пак щеше да си доминира и печели всичко, но без Мерцедес Хамилтън нямаше да има и втора титла и с мъка щеше да се бори да стигне дори до 30 победи за цялата си кариера.

  38. 38 Профил на Indiana Jones
    Indiana Jones
    Рейтинг: 360 Неутрално

    До коментар [#35] от "Capo":

    До коментар [#35] от "Capo":

    За момента Шумахер е най-великия! Защото има седем титли. Докато Хамилтън не изравни и този му рекорд. Двамата са най-добрите пилоти във Формула 1. И не само заради статистиката. За да спечели своите пет титли, на Михаел Шумахер му се наложи да кара много повече от Фанджо поради факта, че сезона е с повече състезания. Респективно на Люис Хамилтън му се наложи да навърти много повече обиколки за да спечели своята пета титла. Ако не ти е ясно, това означава, че за да изравни рекорда на Шуми, Хамилтън е в по-неизгодна позиция, защото му се налага да поддържа върховна форма и концентрация за много по-дълго време от Фанджи или Шумахер. Именно затова той ще е следващия най-велик шампион във Формула 1. И не ми излизай с номера колко лесно се карали днешните коли. Нямат серво, нямат тракшън, нямат АBS, нямат активно окачване и се движат с по-голяма скорост от тези преди 10-15 г. и са умопомрачително бързи, сравнени с тези, които са карали по времето на Фанджо. И ако все още се съмняваш в статистиката, седни в един картинг и се опитай да навъртиш 35-40 обиколки, като се опитваш непрекъснато да подобряваш времето си за обиколка.

    Лесно, ама друг път!

    It’s not the years, honey. It’s the mileage.
  39. 39 Профил на Indiana Jones
    Indiana Jones
    Рейтинг: 360 Неутрално

    До коментар [#37] от "Capo":

    Само дето със същия тоя Мерцедес, Бритни успя да спечели само една титла. И то до голяма степен поради факта, че Хамилтън няколко състезания имаше проблеми с надежността на колата. А Люис нареди пет за същия период. Със същата кола.

    It’s not the years, honey. It’s the mileage.
  40. 40 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#39] от "Indiana Jones":

    Изобщо не схващаш написаното. Ако Розберг имаше съотборник като Ботас, щеше да си го бие точно толкова колкото Хамилтън в момента и щеше да спечели всичко от 2014 досега. Именно Ники Лауда е искал двама силни пилота в отбора и лобира да привлече Хамилтън, въпреки че Мерцедес са били доволни само с Розберг и който и да е друг на второто място. След оттеглянето на Лауда, Мерцедес спряха да искат двама силни пилота и взеха Ботас, който да не пречи на Хамилтън.

    Между другото при целия им период заедно, Розберг има повече технически проблеми с колата от Хамилтън. Факт. Ако през 2014 Хамилтън беше получил повредата на Розберг в последното състезание, шампион щеше да е Розберг.

    Това за по-дългото поддържане на форма изобщо не се опитвай да го пробутваш. То важи за всеки пилот. Всеки на пистата в момента е подложен на същите натоварвания, съответно поддържат близки режими - всъщност Шумахер въведе нивото на физическа подготовка, на което днес всички пилоти подражават. Най-важното е колата, а Мерцедес са в исторически най-голямата доминация в историята. Е, с помощ от ФИА, но как иначе.

  41. 41 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#37] от "Capo":

    Шумахер без Ферари колко титли щеше да има?
    Ако Майкъл Джордан не го бяха взели в драфта и се беше отказал от баскетбола??
    Точно заради такива като теб повечето фенове предпочитат да се гледа само статистиката, дори да не отразява едно към едно нещата, ясно е че всичко е стечение на обстоятелства, низ от случайности и късмет освен талант, воля.... но много по-грешно е да се разчита на субективни оценки.

    -voxy
  42. 42 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#39] от "Indiana Jones":

    да не говорим колко слаб характер се оказа, не издържа на напрежението и избяга, докато Хамилтън не просто преодоля всичките си проблеми и слабости през годините /спомнете си проблемите с карането когато скъса с Никол Шерцингер/, но се превърна в брутална машина за победи.

    -voxy
  43. 43 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#42] от "voxy":

    Леле, нарцисът Хамилтън колко е страдал заради Никол. Утешавали са се с Григор. Смях докъде стигате феновете му. Спрете да слушате измислиците, които ви продава британскат преса.

    И смях как феновете на Хамилтън още мразите толкова Розберг, че го би през 2016 г. Розберг се махна, защото му беше ясно, че Мерцедес ще направят всичко, за да компенсират капризите на Хамилтън заради 2016 г. и не желаеше да е принуден да не се бори за титла през 2017 г. Затова и Ботас го държат на каишка с едногодишни договори.

  44. 44 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    Да много ме е яд, предните две години Хамилтън го смаза, а в тая Розберг взе титлата само с 5 точки, предвид купищата технически проблеми с колата на Хамилтън и мръсната игра на Розберг, заради който също загуби доста точки.

    -voxy
  45. 45 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#44] от "voxy":

    Както вече казах, през периода им в Мерцедес, Розберг имаше повече технически проблеми от Хамилтън. Отиди да провериш, ако не вярваш.

    И къде го е смазвал? Я свали тези розови пристрастни очилца. Ако през 2014 г. в последното състезание Хамилтън беше получил техническия проблем вместо Розберг, Розберг ставаше шампион. През 2013 г. Розберг имаше повече победи от Хамилтън, но и повече технически проблеми. И в състезанията, които финишираха и двамата, Розберг е с предимство в класирането.

    Единствено през 2015 г. Хамилтън успя да му дръпне малко, в останалите години двамата бяха плътно един до друг, т.е. равностойни с минимална разлика. А знам, че и това вбесява фенчетата на Хамилтън, защото Розберг беше доста добър, но не точно топ класа, а това значи, че и Хамилтън не е толкова добър, колкото се опитвате да го изкарате.

  46. 46 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#45] от "Capo":

    Първата година, в която тепърва трябваше да се напасне и в която не беше в битката за титлата хахаха, ами ок, но след това пък Хамилтън има повече победи и то в директна битка за титлата с най-добрите коли без късмет.

    Хамилтън - Розберг (победи)
    2013: 1-2
    2014: 11-5
    2015: 10-6
    2016: 10-9

    Няма розови очила има статистика и от нея не може да се избяга, моето са факти твоето са фенски бръщолевения и ако това ако онова.... историята не борави с ако.

    -voxy
  47. 47 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#46] от "voxy":

    По-фенско бръщолевене от твоето няма в тези коментари. И къде видя размазване, отново питам аз? Статистиката не е само победи, а и точки. И в тях Хамилтън и Розберг са рамо до рамо, с малко по-голяма разлика през 2015 г., но тогава Розберг имаше едно отпадане повече и по-чести проблеми с колата от Хамилтън. Това също е статистика. Или факти, които не ти угаждат, ги пропускаш удобно, нали? Фенщина му се вика.

  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#32] от "voxy":

    Ами точно товоето е фенщина. Първо, именно карането на Хамилтън беше мръсно. Непрекъснато избутеваше Ботас от пистата. Примери много, като СОТА 2015.
    Второ, именно (мистеирозен) технически проблем не даде шанс на Розбърг да се бори за титлата в последното състезание на 2014.
    Трето, виждал съм състезателни стюарди открито да казват, че искат Хамилтън да победи в даденото състезание, за което са дезигнирани на стюарди.
    Четвърто, както значи, че Розбърг е бил шампион "само веднъж"? Той не се състезава от 2016. Хамилтън кара в исторически най-добрия отбор, с кола която е винаги достатъчно по-добра от останалите, без да има конкурентен съорборник, и с по 20 състезания на сезон. Както вече казах, преди Шумахер държеше повечето рекорди, но дори преди да се завърне през 2010 всички класации за "най-велик пилот" ги печелеше друг.
    Отново си слаб на факти и силен на агресия и емоция. Като типичен анархист.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  49. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#36] от "voxy":

    До коментар [#35] от "Capo":Точно така след като не може да се сравняват различни ери се гледа статистиката. Шумахер има най-много световни титли, т.е. той е най-добрия.
    —цитат от коментар 36 на voxy


    Сбъркал си спорта. С най-много титли не означава най-добрия. Това не е спринт 200 метра където винаги най-добрият състезател печели. Очевидно целия смисъл на една сложна дисциплина като моторнтие спортове напълно отбягва за емоционалните фенбойчета. Да не ти напомням и колко пъти си си измислял алтернативни факти.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#38] от "Indiana Jones":

    Да де, само дето ти се един от малкото "експерти" който води Шумахер за най-добър и най-велик, заедно с другия "експерт" анархистчето вокси.

    И за колите си нямаш представа. Знаеш ли какво е било да се карат чудовищните коли от края на 80-те, с як турбо лаг, примитивни окачвания, примитивна аеродинамика, и подът да стърже през цялото време по асфалта? Всяка неравност те удря в гръбнака. Виж някой он-борд и гледай вибрациите. Виж воланът какво представлява и колко марли и бинт са влизали под ръкавиците. И не е имало Ханс дивайс, нямало и минимални протекции за пилота. Болидите са били животинкси. Да, 92-93 навлиза електрониката, но реално само 1993 е имало пълен пакет с АБС и какво ли не. Ама и тогава не е било шега работа защото пак са разчитали на повече механично сцпепление и аерото е било по-слабо развисто от днес (предимно големи и прости крила) и непрекъснато ставаха яки инциденти при опит да караш близо зад друг болид. Да не говорим за стратегията, където пилотът сам си е решавал какво да прави, а не един отбор инженери да гледат няколко екрана и да му казват по радиото какво става, кой къде и какво да прави. Това се отнася напълно и за "големия стратег" Шумахер, на който Рос Браун му шепнеше на ушенце.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#39] от "Indiana Jones":

    Кога Люис е наредил 5 титли за същия период? Напушил ли си се? Лекето кара с Розбърг 2013-2016 и 2 титли отидоха за лекето и 1 за Розбърг. И напълно премълчаваш за странните "технически проблеми" за Розбърг на последното състезание за 2014 което му коства титлата, както и един факт който беше представен съвсем официално през 2016, че лекето е изпозлвал по-разредено масло което да му даде повече пърформънс, но обаче което му докара 1-2 ДНФ-а.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  52. 52 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#40] от "Capo":


    До коментар [#39] от "Indiana Jones":Изобщо не схващаш написаното. Ако Розберг имаше съотборник като Ботас, щеше да си го бие точно толкова колкото Хамилтън в момента и щеше да спечели всичко от 2014 досега. Именно Ники Лауда е искал двама силни пилота в отбора и лобира да привлече Хамилтън, въпреки че Мерцедес са били доволни само с Розберг и който и да е друг на второто място. След оттеглянето на Лауда, Мерцедес спряха да искат двама силни пилота и взеха Ботас, който да не пречи на Хамилтън.Между другото при целия им период заедно, Розберг има повече технически проблеми с колата от Хамилтън. Факт. Ако през 2014 Хамилтън беше получил повредата на Розберг в последното състезание, шампион щеше да е Розберг.Това за по-дългото поддържане на форма изобщо не се опитвай да го пробутваш. То важи за всеки пилот. Всеки на пистата в момента е подложен на същите натоварвания, съответно поддържат близки режими - всъщност Шумахер въведе нивото на физическа подготовка, на което днес всички пилоти подражават. Най-важното е колата, а Мерцедес са в исторически най-голямата доминация в историята. Е, с помощ от ФИА, но как иначе.
    —цитат от коментар 40 на Capo


    спориш с фенбойчета:) Дори една стена има повече интелект и обективност.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  53. 53 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#42] от "voxy":

    Преодоля ги защото му дадоха един средняк за съотборник. Много странно как хам-радикалите наричате Розбърг всякакви имена и му пускате хейт 24/7, обаче за безличния, слаб Ботас, който дори напсува зрителите по радиото след една от редките му победи, не казвате една лоша дума😃
    Защото ви е много удобен. Проблемът с Розбърг ви е, че ви го наби и накара Хамилтън да покаже на целия свят какво леке всъщност е, в това последно състезание на 2016. Не човек на думата си, а човек на лъжата и наглостта. За това не можете да търпите "Бритни"😃

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  54. 54 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#43] от "Capo":


    До коментар [#42] от "voxy":Леле, нарцисът Хамилтън колко е страдал заради Никол. Утешавали са се с Григор. Смях докъде стигате феновете му. Спрете да слушате измислиците, които ви продава британскат преса.И смях как феновете на Хамилтън още мразите толкова Розберг, че го би през 2016 г. Розберг се махна, защото му беше ясно, че Мерцедес ще направят всичко, за да компенсират капризите на Хамилтън заради 2016 г. и не желаеше да е принуден да не се бори за титла през 2017 г. Затова и Ботас го държат на каишка с едногодишни договори.
    —цитат от коментар 43 на Capo


    😂😂😂😂😂

    Иначе Розбърг определено вече имаше и други приоритети и не му се занимаваше с инфантилните простотии на Хамилтън. Докато последния носеше блинг-блинг, сменяше чифтове yeezy-та и се правеше на рапър, Розбърг вече се отдаваше на семейния живот.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  55. 55 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#49] от "deutschwagen":
    До коментар [#47] от "Capo":

    Естествено, фактите са фенщина хахахаха, по-заблудени хейтъри на Хамилтън като вас няма.
    А Саро е скаран и с логиката, какво рамо до рамо, единият път Розберг бие с 5, а в другите два Хамилтън с 59 и 67 и като споменаваш отпаданията

    2016 Хамилтън 2, Розберг 1
    2015 Хамилтън 1, Розберг 1
    2014 Хамилтън 3, Розберг 2

    Толкова ли ти е трудно да разгледаш статистиката ами си пишеш наизуст тотални небивалици, всичко което си казал е точно обратното, но ти го казваш като предимство за Розбърг :D...
    Та последно имат ли значение точките и отпаданията или не? защото и по тях Луис размазва Розберг хахаха, а като спечели 8-ата титла догодина, вече навсякъде ще го обявят за #1, няма проблем за вас да не е.

    -voxy
  56. 56 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#54] от "deutschwagen":

    Страшни приоритети да коментира в студията на RTL и да виси в бокса на Мерцедес..... хахаха а твоята алтернативна истина я знаем
    Каквото са казали стюардите това е - когато те устройва, когато обаче не те устройва - каквото са казали Скай Спортс, сульо, пульо и не знам си кой и се почва с интересите....
    Щеше да е хубаво поне сам да помниш какви си ги драскал, да не се излагаш с постоянни врътки.

    -voxy
  57. 57 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#56] от "voxy":

    А когато през 2015 чакайки жена му да роди спука гума на Еу Руж - Радийон? Пропуснал си го, предполагам, защото адкси много знаеш. Има си приоритети, да. Да чете, да гледа смесейството си и да кара 300 SL на Монте Карло. И коментира, защото това иска да прави. Не кара никъде другаде, или пак имаш някаква алтернативна информация?

    А глупостите ги дрънкаш ти. Винаги виждаш несъществуващи неща и конспирации. И каквото кажат стюардите трябва да е по правилника. Не може стюард преди състезание да казва много искал някой от пилотите да спечели. Тогава да не е стюард и да ходи да гледа от трибуните.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  58. 58 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#55] от "voxy":

    Именно ти си скаран с логиката. И като някой не иска до боготвори лекето го наричаш
    "хейтър".
    А аз нямам проблем с нищо. Шумахер никой освен фенчета като тебе не го обяваваше за #1 след 2004. И с Хамилтън ще е същото, ще има егати еуфорията по британските таблоиди, форуми и разни джъстит уориъри, но времето отрезвява....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  59. 59 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    и разни джъстит уориъри
    —цитат от коментар 58 на deutschwagen


    *джъстис

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  60. 60 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#55] от "voxy":

    Я ми сподели през 2014 г. колко точки беше разликата между двамата преди последното състезание? Ще ти помогна дори - има уловка, внимавай с четенето на Уикипедията.

    А ти не гледай само отпаданията. Преброй и проблемите с колата, които доведоха до пропадане в класирането. Розберг му се случваха доста повече - прегряване на спирачки, падане на мощност (прословутото решаващо състезание през 2014), проблеми с маслото и т.н. Имаше дори трети места, които щяха да бъдат по-високи без технически проблеми - сещам се за Бахрейн. Аз имам доста по-широк и обективен поглед от тунелното зрение на феновете на който и да пилот.

  61. 61 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#57] от "deutschwagen":

    Щото чете в Уикипедията, където го броят финиширал и дори не помни или по-вероятно изобщо не е гледал тези сезони. В момента, в който някой започне да ти вади така едностранчива и сбъркана статистика, без контекст и бягащ от задълбаване, може да си сигурен, че е хартиен фен. То си личи. Наскоро един такъв ми обясняваше как Шумахер имал най-добрата кола през 1997 г. и 1998 г., защото било Ферари, с което доминирал скоро след това. Смешки ти казвам.

  62. 62 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#57] от "deutschwagen":

    Щото чете в Уикипедията, където го броят финиширал и дори не помни или по-вероятно изобщо не е гледал тези сезони. В момента, в който някой започне да ти вади така едностранчива и сбъркана статистика, без контекст и бягащ от задълбаване, може да си сигурен, че е хартиен фен. То си личи. Наскоро един такъв ми обясняваше как Шумахер имал най-добрата кола през 1997 г. и 1998 г., защото било Ферари, с което доминирал скоро след това. Смешки ти казвам.

  63. 63 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 339 Неутрално

    До коментар [#58] от "deutschwagen":

    Шумахер изобщо не беше считан за велик от британските медии и фенчетата на Хамилтън до около 2018 г. След като стана ясно, че Хамилтън ще стигне рекордите му, изведнъж плочата се смени и постигането на такива висини и рекорди стана бест тинг евър, а Хамилтън "пое трона от Шумахер". Такова гнусно лицемерие се шири в тази среда.

  64. 64 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#61] от "Capo":

    хартиен фен, хаха😂

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  65. 65 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#63] от "Capo":

    Ами типично. И за британските медии и експерти, и за феновете (почти всички) на Хамилтън.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  66. 66 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    И аз мисля,че времената се променят.Вярно,когато Шуми печелеше имаше тотална доминация на Ферари.Сега е същото с Мерцедес но Мерцедес има по дълго време доминация и за Хамилътън като супер пилот е много лесно да побеждава с най-добрата кола.Мисля,че двойните победи на Мерцедес са доста повече от двойните победи на Ферари.Бяха славни времена-събирахме се фенове на Ф1,гледахме на голям екран RTL И си водехме и преводач от немски да знаем какво говори коментатора.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK