
© Reuters
Формула 1 е в напреднали преговори с "Амазон" за излъчване на състезания от стрийминг платформата, информира "Файненшъл таймс". Според изданието това е част от стратегията спортът да продължи да привлича по-млада аудитория и да се разрасне отвъд обичайните методи за излъчване на надпреварите.
Последните проучвания сочат, че хората под 30 години са склонни да следят спортни събития чрез стрийминг платформите, а не по платени спортни канали или обществената телевизия.
Пред "Файненшъл таймс" Чейс Кери, който ще напусне поста на изпълнителен директор, призна че преговори са водени.
"Разговаряме с "Амазон" и всички други глобални платформи. Това са важни партньори за разширяването на бизнеса.
Откакто "Либърти медия" пое Формула 1 спортът направи стъпки към разширяване в дигиталния свят. Беше разработена платформата F1TV. От две години конкурентът на "Амазон" в стрийминг услугите "Нетфликс" излъчва документална поредица за сезоните във Формула 1.
В последните години "Амазон" навлезе в пазара за излъчване на спортни събития с придобиването на пакет от 20 срещи във Висшата лига на Англия.