Историческият дебют на Хардън в "Бруклин нетс"

Историческият дебют на Хардън в "Бруклин нетс"

Виж видеото
Пред погледа на Жан Тод Ал-Атия взе нова етапна победа в "Дакар"

Пред погледа на Жан Тод Ал-Атия взе нова етапна победа в "Дакар"

Виж видеото
В драматичен етап лидерът при моторите в "Дакар" отпадна

В драматичен етап лидерът при моторите в "Дакар" отпадна

Виж видеото
Акрапович похвали младите българи след постен мач на ЦСКА

Акрапович похвали младите българи след постен мач на ЦСКА

Виж видеото
За пръв път от ерата на сър Алекс "Юнайтед" оглави Висшата лига

За пръв път от ерата на сър Алекс "Юнайтед" оглави Висшата лига

Виж видеото


Катастрофа и отпадане на лидера в категорията при мотоциклетистите Начо Корнехо беляза десетия етап в рали "Дакар". Той беше откаран в болница за прегледи, но без опасност за състоянието му.


Преди началото на етапа чилиецът с "Хонда" имаше аванс от над 11 минути, но след отпадането му лидер вече е Кевин Бенавидес. Етапната победа взе Рики Брабек, който в генералното класиране е на едва 51 секунди зад Бенавидес.


При автомобилите Язид Ал-Раджи с "Тойота" взе втора етапна победа, а в генералното класиране промени не настъпиха. Лидер остава Стефан Петерханзел с аванс от 17.01 минути пред Насер Ал-Атия.


Руснакът Дмитрий Сотников с "Камаз" остава начело при камионите и води с 47 минути пред съотборника с Антон Шибалов. До края на състезанието остават два етапа.

Ключови думи към статията:

Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2066 Любопитно

    А при камионите кои са първите пет?
    😁

    В Русия съм! В Русия съм!
  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3400 Весело

    До коментар [#1] от "Веселин Дечев":

    Може да е неудобно да питаш.

    Еретик
  3. 3 Профил на Filofob
    Filofob
    Рейтинг: 697 Неутрално

    А при камионите кои са първите пет? 😁
    —цитат от коментар 1 на Веселин Дечев


    Първите при камионите, през всичките тези години са машините на единствения ЗАВОДСКИ отбор. Хайде и МАЗ май са заводски. Болидите на КАМАЗ за състезанието се разработват специално от производителя. Вече и в специален развоен център. Като се включват най-добрите компоненти от света. Като преди поне двигателят и спирачките бяха руски. Сега двигателят е Либхер. Отделно, обслужването им от механици е на светлинни години от другите отбори. Както казваха преди, имат толкова части и капацитет, че могат да сглобят цял нов камион. Плюс специален специален сервизен камион, управляван също от състезатели, които осигурява бързо обслужване при повреда още в етапа.
    Това всичко става с много пари, които средностатистическият отбор, който търси спонсори, за да си купи камион и после сам да го модифицира гаражно, според както може и му стигат парите няма. Херард ДеРой, който успя да победи Камаз си има транспортен бизнес, с който си финансира хобито. Това важи за едно 90% от участниците в Дакар във всички категории. Частници-любители. И явно големите производители с изключение на групата БМВ и КТД са решили, че нямат нужда от такава реклама и не инвестират. Интересно е Камаз какво печелят освен пропаганда, защото камионите им продължават да се продават основно в бившето постсъветско пространство. А за там нямат нужда от Рали Дакар





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK