"ТикТок" стана четвъртият китайски спонсор на европейското по футбол

"ТикТок" стана четвъртият китайски спонсор на европейското по футбол

© Associated Press



Социалната мрежа "ТикТок" стана глобален спонсор на европейското първенство по футбол. Приложението за споделяне на кратки видеа е първата дигитална платформа в развлекателния бизнес, която ще спонсорира голям форум на УЕФА.


От организацията посочиха, че привържениците могат да използват "ТикТок", за да "създадат специални моменти" около турнира. В допълнение УЕФА ще даде достъп на приложението до футболни кадри от миналото, за да разработи "ангажиращо и иновативно съдържание" за потребителите.


"ТикТок" е четвъртият китайски спонсор на Евро 2020. Социалната мрежа се присъединява към Alipay, Hisense и Vivo.




Сделката с УЕФА идва на фона на съдебни действия, след като администрацията на Тръмп се опита да забрани "ТикТок" в САЩ с под претекст, че приложението е заплаха за националната сигурност.


УЕФА продължава да гледа с увереност към историческото европейско първенство с мачове в 12 града в 12 държави. Заради пандемията форумът беше отложен с година и ще се проведе от 11 юни до 11 юли.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK