Шоуто на Дончич: няколко "крачета" и след това невъзможният кош

Шоуто на Дончич: няколко "крачета" и след това невъзможният кош

Виж видеото
Вечер за историята, в която Стеф Къри изпревари Уилт Чембърлейн

Вечер за историята, в която Стеф Къри изпревари Уилт Чембърлейн

Виж видеото
Дамбраускас: В първия мач с ЦСКА футболистите ми бяха под средното ниво

Дамбраускас: В първия мач с ЦСКА футболистите ми бяха под средното ниво

Виж видеото
Любослав Пенев: Не си правим сметки, а ще търсим победа срещу "Лудогорец"

Любослав Пенев: Не си правим сметки, а ще търсим победа срещу "Лудогорец"

Виж видеото
Зеленото сако е за Хидеки Мацуяма: японец влезе в историята на голфа

Зеленото сако е за Хидеки Мацуяма: японец влезе в историята на голфа

Виж видеото


"Макларън" показа болида си за новия сезон във Формула 1, с който се прицели в началото на нова ера. Колата, която се казва MCL35M, бележи повторния период на британския тим с двигателите на "Мерцедес".


Техническият директор на тима Джеймс Кий описа MLC35M като по-бърз наследник на болида от миналата година, но и с някои промени.


"Макларън" няма победа във Формула 1 от 2012 г., когато Люис Хамилтън стана шампион при пилотите. През сезон 2020 тимът записа един подиум, когато Ландо Норис завърши трети в Австрия. Британецът остава в тима, като негов съотборник ще бъде Даниел Рикардо. Именно австралиецът пръв записа обиколки с MCL35M.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1066 Неутрално

    С нетърпение очаквам някой да измести Мерцедес, или поне да им се опъне.
    Защо да не е някой от бившите велики отбори като Мкларън?!

  2. 2 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 2463 Неутрално

    Москвич очаква нова ера с Москвич АЗЛК...

    Анатема на комунизма!
  3. 3 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5215 Неутрално

    Дано колата им е по-добра от миналогодишната и има шансове да триумфира

  4. 4 Профил на Dobri
    Dobri
    Рейтинг: 593 Неутрално

    През 2012 г. Макларън имат 7 победи - 4 на Хамилтън и 3 на Бътън. Последната победа на Макларън е на Дженсън Бътън от последното състезание в сезона - Бразилия.
    Хамилтън не е бил шампион през тази година, коригирайте си статията - Дневник.

    Добромир Добрев, http://dobri.eu
  5. 5 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1066 Неутрално

    ""Макларън" няма победа във Формула 1 от 2012 г., когато Люис Хамилтън стана шампион при пилотите"
    2010 - 2013 - 4 сезона подред Фетел е шампион, кви глупости дрънкате и не ви ли е срам от некомпетентността ви?
    Не се ли замисляте, че ставате за смях в очите на знаещите?

  6. 6 Профил на Муха Стръвница
    Муха Стръвница
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Близо са. Прогресират и влагат. Дано им се получи! По-добре МакЛарън вместо ковид дрисък. ;)

    :o)
  7. 7 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#3] от "pet_fire":

    Тая година всички карат с миналогодишните болиди. При Макларън двигателят е напълно нов и е имало голямо натъкмяване на шаси за двигател Рено към Мерцедес. Не съм оптимист, честно казано.

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  8. 8 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 153 Неутрално

    Дневник сигурно има предвид, че през 2012 г. Хамилтън имаше най-бързата кола. Въпреки това дори не успя да влезе в топ 3. Другите не бяха с половин секунда и отгоре по-бавни. Въпреки че имаше най-малко топ-3 кола, Хамилтън между 2009 до 2013 изобщо не стигаше в тройката на класирането. Алонсо, често с по-слабо Ферари, пък се бореше за титлите през това време.

    Когато разликите между колите са по-малки, си проличават топ пилотите. Мерцедес само през 2018 г. не отвяваха конкуренцията с по над половин секунда на обиколка и извадиха късмет, че след смъртта на Маркионе във Ферари всичко се сгромоляса в средата на сезона.

  9. 9 Профил на bek
    bek
    Рейтинг: 387 Неутрално

    До коментар [#4] от "Dobri":

    Точно, стана шампион през 2008г. с една точка повече от Маса с Ферари

  10. 10 Профил на bek
    bek
    Рейтинг: 387 Неутрално

    До коментар [#8] от "Capo":

    Мисля, че през 2017 г. Ферари можеха да спечелят титлата, защото до състезанието в Сингапур Фетел и Хамилтън бяха почти наравно в точките, но германецът провали точно там състезанието на Ферари-и своето и на Кими. Въобще и през 2017-та и през следващите години Фетел, подпомаган от Кими можеше да се бори за титла, но прояви твърде много грешки, непривични за 4-кратен шампион - липса на концентрация, неправилна преценка на ситуациите при изпреварване и предизвикване на инциденти - неща привични за начинаещ пилот във Ф1 .

  11. 11 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 153 Неутрално

    До коментар [#10] от "bek":

    През 2017 Мерцедес беше доста по-силната кола, но Хамилтън и Ботас не се представяха достатъчно добре, а Фетел караше на ръба на риска, за да остане в битката. И съответно стигаше до грешки. За Сингапур отдавна и специалистите казаха, че е състезателен инцидент и Фетел няма директна вина, доколкото не можеше да види и предвиди къде е Райконен, а се бореше за позиция. Хамилтън също се дънеше, когато колата му не беше най-доминантната и трябваше да компенсира с каране. Фетел поне се бореше за титлата, а Хамилтън не стигаше и до тройката. А атмосферата във Ферари е и много по-тежка от останалите отбори.

  12. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1759 Неутрално

    До коментар [#10] от "bek":

    Що за велик отбор са Ферари, ако за период от 8 години едва успяха да стигнат до теоретични шансове за титлата през един сезон?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK