Хамилтън надви "Ред бул" и ще потегли пръв на "Имола"

Хамилтън надви "Ред бул" и ще потегли пръв на "Имола"

© Reuters



Световният шампион Люис Хамилтън ще стартира от първа позиция в Гран при на Емилия-Романя, втори кръг за сезона във Формула 1. Той беше най-бърз в квалификацията на пистата "Имола", завъртайки обиколка за 1:14.411 минути. Британецът запази концентрация, за да се справи с двамата пилот на "Ред бул", които през целия уикенд разполагаха с по-бърз болид.


Втори зад шампиона се нареди Серхио Перес на едва 35 хилядни. Звездата на "биковете" Макс Верстапен остана трети, но само на 87 хилядни зад Хамилтън.


"Не очаквах да бъда пред двата болида на "Ред бул", но днес усещах техниката много по-добре от началото на уикенда. Очаквам с нетърпение утрешното състезание, защото стратегията е различна. Темпото на "Ред бул" е по-добро от нашето, така че ще е интересно", каза шампионът след квалификацията.




От втора редица до Верстапен ще стартира Шарл Льоклер с "Ферари". Едва осми в квалификацията завърши Валтери Ботас с втория болид на "Мерцедес". В топ 10 влязоха още Пиер Гасли (пети), Даниел Рикардо и Ландо Норис с "Макларън" (шести и седми). Зад Ботас ще потеглят Естебан Окон и Ланс Строл.


В края на квалификацията Норис беше близо до сензацията, но обиколката, която направи, беше изтрита заради напускане на трасето.


За третата част на квалификацията не успя да се класира вторият пилот на "Ферари" Карлос Сайнц, който остана едва 11-и. Дебютантът Юки Цунода, който направи силно състезание в Бахрейн, катастрофира и ще потегли от последна позиция в неделния старт.


Надпреварата за Гран при на Емилия-Романя е в неделя от 16 часа българско време.

Ключови думи към статията:

Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Ах, как ме е яд за Норис. Феноменално караше.

  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4543 Весело

    Според много специалисти, Перес чак към средата на сезона можел да се доближи до 0,3-0,5 сек. до Верстапен, а какво се оказа, още във второто състезание Перес го победи, победи Верстапен с кола, която е направена специално за Макс?! Какъв погром! Колкото до Люис, отново брилянтен, с по-слаба техника изпревари лимонадените!!!
    Утре, каквото стане, важното е да има състезание без инциденти.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  3. 3 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf":

    Кола не се прави за пилот. Правят възможно най-бързата кола, а работата на пилота е да се справя.

    И Хамилтън и Перез и Верстапен направиха грешки в бързите си обиколки. Колите са на практика равни, всяка с предимство в различни сектори.

  4. 4 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4100 Неутрално

    До коментар [#1] от "Capo":

    Да действително сензационна обиколка,жалко!

    klimentm
  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4543 Весело

    До коментар [#3] от "Capo":

    Инж. Иван Тенчев, и не само, това, за "Вестапен-РБ", го обяснява от няколко години, но радиоточките винаги са по-големи "специалисти"..

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  6. 6 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#5] от "hamiltonf":

    Никога не съм го чул да каже, че колата е правена за стила на Верстапен. Никой специалист никога не е казвал подобно нещо, тъй като ще е огромна глупост. Говори за "отбора на Верстапен", което е вярно, но изобщо не означава това, което си мислиш.

  7. 7 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 354 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf":Кола не се прави за пилот. Правят възможно най-бързата кола, а работата на пилота е да се справя.И Хамилтън и Перез и Верстапен направиха грешки в бързите си обиколки. Колите са на практика равни, всяка с предимство в различни сектори.
    —цитат от коментар 3 на Capo


    Абсолютно !За тези върховни пилоти няма СТИЛ А ЕФЕКТИВЕН БАЛАНС !Те много добре ЗНАЯТ как да го постигнат/това им е работата/!Но едно е да знаеш а съвсем друго е да го напрвиш в психологията се нарича """ТОЧНОСТ В БЪРЗИНАТА"""!При психологическите тестове за шофьори се изСледват именно тези способности !Изключително важен е теста за ТОЧНОСТ ПРИ НАЛОЖЕН ТЕМП!Пилотите не са машини които на !100% да реализират ресурса на автомобила!

  8. 8 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5669 Неутрално

    Очаквам утре интересно състезание, квалификацията го подсказа

  9. 9 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#8] от "pet_fire":

    Залагам на няколко коли за сигурност, което доста ще обърка стратегиите на всички. А вероятността в кола на Ред Бул да се счупи нещо е около 50 процента.

  10. 10 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 354 Неутрално

    Стил на управление определено съществува които се овладяват в по ниските нива на автоспорта и генерално те са два от коино с леки нюанси произтичат други!Но на ниво ф1 пилотите използват подходящия за конкретния случай!Специално за Перес е свикване с различните места и начин за регулации от кокпита по време на състезанието както и с малко по различния баланс!

  11. 11 Профил на takeshi_kitano
    takeshi_kitano
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Черното матърче ще се нацупи ли отново, че останалите не щат да му коленичат?

  12. 12 Профил на Ганьо  дъ Болкан фюри
    Ганьо дъ Болкан фюри
    Рейтинг: 143 Неутрално

    Черното матърче ще се нацупи ли отново, че останалите не щат да му коленичат?
    —цитат от коментар 11 на takeshi_kitano


    Най-много те да му се нацупят, като им вземе десетата титла под нослетата.

  13. 13 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3168 Неутрално

    Къде през целият уикенд видяхте "по-бързият болид"на Ред Бул?????И в двете свободни тренировки Ботас бе най-бърз.....Аман от натегачи!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  14. 14 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 973 Неутрално




    До коментар [#2] от "hamiltonf":

    А сега разбирам , защо Ботас е по слаб от Хамилтън , защото колата е направена специално за Хамилтън...

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf":

    Е айде, баш да го е победил. Би го на квалификацията и с много малко.

    А това с "по-слабата техника" ме разсмива всеки път😂 Сега разбирам защо Мерцедес държат Ботас вече 5-та година - толквоа са слаби, че никой не иска да кара за тях, освен величието Хамилтън😂

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1798 Весело

    До коментар [#14] от "Kalinoff Ivan":

    До коментар [#2] от "hamiltonf":А сега разбирам , защо Ботас е по слаб от Хамилтън , защото колата е направена специално за Хамилтън...
    —цитат от коментар 14 на Kalinoff Ivan


    👀

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 597 Весело

    Момчета (нали няма момичета тука сред коментиращите, може ли една кола да се направи за пилот) , грубо казано пилотите се делят на два вида - тия де обичат стабилна задница и съответно като резултат борят недозавиваща предница и другите със палава задница, която помага при недозавиването на предницата. Например Шумахер беше от вторите, докато Сена бе от първите. Та грубо казано колите също се нагаждат към стила на шофера. Ако и двамата пилоти имат горе долу еднакви предпочитания - добре. Какво става, ако единия е от единия тип, а другия от другия тип?

    Инак Имола е от стара коза яре - доста ги натръшка днес. Голяма писта и много крива и трудна, но пък забавна до безкрай! Радвам се, че гледаме отново състезания именно на Имола! Въпреки малоумните майтапи на коментаторите по Скай....

  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    До коментар [#17] от "nassaux":

    Това е вярно, само че много зависи и от настройките. Например, Герхард Бергер е карал с палава задница, колата е била точно обратното на колата на Сена. Това го казва Марк Блъндел, който е бил тестов пилот на Макларън през 1992, а в края на годината Бергер е на 1 точка зад Сена в иначе слаб за Макларън сезон.

    Другата опция за един пилот е да напусне и да отиде в по-подходящ за тях отбор😀

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#17] от "nassaux":

    Колата има настройки, които да я променят донякъде, но никой инженер не прави кола заради предпочитанията на пилот. Пилотът доколкото може да си я настрои си е негов проблем. Оттам и е важно доколко пилотите могат да се настроят към болид, който им бяга от стила на каране. Фетел е ярък пример за пилот, който има силно ограничен обсег на комфорт. Ако колата му е удобна, е най-бързият пилот. Ако не е, не умее да се нагоди. Шумахер и Алонсо пък се нагаждаха на всичко и дори с абсолютни трактори водеха битка за титли.

    Колкото до Имола - няма възможност за изпреварвания. Както излязат от единствения бокс, така ще завършат. Освен ако няма повреди. Хамилтън има голям шанс ако стартира добре. Така ще принуди Перез да си унищожи гумите зад него и да го изкара от играта отрано. Който е в мръсния въздух на тази писта е в много неизгодна позиция. Редбулите сами са си виновни с грешките в квалификацията, де.

  20. 20 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4543 Весело

    До коментар [#14] от "Kalinoff Ivan":

    Значи нищо не си разбрал, не се и опитвай, пести си времето...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  21. 21 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 354 Неутрално

    Момчета (нали няма момичета тука сред коментиращите, може ли една кола да се направи за пилот) , грубо казано пилотите се делят на два вида - тия де обичат стабилна задница и съответно като резултат борят недозавиваща предница и другите със палава задница, която помага при недозавиването на предницата. Например Шумахер беше от вторите, докато Сена бе от първите. Та грубо казано колите също се нагаждат към стила на шофера. Ако и двамата пилоти имат горе долу еднакви предпочитания - добре. Какво става, ако единия е от единия тип, а другия от другия тип?Инак Имола е от стара коза яре - доста ги натръшка днес. Голяма писта и много крива и трудна, но пък забавна до безкрай! Радвам се, че гледаме отново състезания именно на Имола! Въпреки малоумните майтапи на коментаторите по Скай....
    —цитат от коментар 17 на nassaux


    Стига с тези фантазии просто няма такива определения!Има базов БАЛАНС /конструктивно усигурен///и възможност за регулации на промяната му за недозавиване и свръх завиване /ПРИ МЕХАНИЧЕН ГРИП в пакет с АЕРОДИНАМИЧНИЯ ГРИП/!Няма такова понятие КАКВО ХАРЕСВАЛО НА ПИЛОТА ЩОТО ВСИЧКО Е ПРЕСМЯТАНЕ НА БАЛАНС МЕЖДУ ЗАГУБИ И ПОЛЗИ ОТ ИНЖЕНЕРИТЕ /разполагат с данни от стотици датчици /!На пилота РАБОТАТА Е ДА СЪУМЕЕ ДА РЕАЛИЗИРА РАБОТАТА НА ИНЖЕНЕРИТЕ В ЕФЕКТИВЕН РЕЗУЛТАТ/не може да си сКрие РАБОТАТАОТ ИНЖЕНЕРИТЕ и ако не може да я върши ИДВА ДРУГ!

  22. 22 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 354 Неутрално

    [quote#21:"Blaga Yankova"][/quote]

    И ако пилота не може да си върши РАБОТАТА –ДА РЕАЛИЗИРА В РЕЗУЛТАТ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА АВТОМОБИЛА ИДВА МЕКСИКАНЕЦА ПЕРЕС!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK