На кръстопът: как ще завърши сезонът в Шампионската лига

На кръстопът: как ще завърши сезонът в Шампионската лига

© Associated Press



В тениса съществува правило, наречено "щастлив губещ". Според него състезател, който е отпаднал в квалификациите, получава възможност да играе в даден турнир вместо тенисист, освободил място в основната схема зарази отказване, неявяване или друга причина.


Същото правило може да бъде приложено във футбола и по-конкретно в настоящия сезон на Шампионската лига, а сред "щастливите губещи" да се окаже европейският шампион "Байерн", който беше детрониран от ПСЖ преди седмица.


Тази възможност изплува на хоризонта след публикация на "Билд" и коментар на Йеспер Мьолер, който е президент на Датската футболна асоциация и член на изпълнителния комитет на УЕФА. По думите му организацията е готова да предприеме незабавни наказания срещу клубовете, които се отцепват, за да играят в новата Суперлига.




"В петък има извънредна среща, на която очаквам 12-те клуба да бъдат изхвърлени. На тези, които обичаме футбола, ни писна. Клубовете трябва да бъдат изхвърлени и очаквам това да се случи в петък. Тогава ще видим как ще завърши Шампионската лига. Трябва да има последствия и този път мисля, че ще има", каза Мьолер пред местната DR.


"Билд" твърди, че на заседанието на изпълнителния комитет УЕФА ще обсъди дали веднага да изключи "Реал" (Мадрид), "Манчестър сити" и "Челси" от Шампионската лига. Трите клуба, които достигнаха до полуфиналите на турнира, са част от заявилите участие в Суперлигата, чието създаване предизвиква остро недоволство от УЕФА.


При евентуално масово отстраняване ПСЖ ще остане единственият отбор в турнира. Според "Билд" е малко вероятно парижани да бъдат обявени за шампиони, тъй като УЕФА ще загуби пари по договора за тв правата без изиграването на полуфиналите. Вариант за провеждането им е в тях да се включат отборите, които отпаднаха в четвъртфиналите и не са замесени в създаването на Суперлигата. Това са "Байерн", "Борусия" (Дортмунд) и "Порто".


В обширно интервю в предаването El Chiringuito президентът на "Реал" Флорентино Перес, който ще бъде първият председател на Суперлигата, отхвърли подобен сценарий в настоящия сезон на Шампионската лига.


"Реал" и останалите клубове от Суперлигата няма да бъдат изключени от Шампионската лига. Това няма да се случи, законът ни защитава. Това е невъзможно", каза Перес.


Изповедта на Перес


Перес уточни, че създаването на Суперлигата цели да спаси футбола в критичен момент. По думите му турнирът е алтернатива на Шампионската лига и клубовете нямат намерение да спрат да играят в местните първенства.


"Двете надпревари могат да живеят перфектно една с друга. Първенствата няма да се променят", каза Перес. Той посочи, че засега "Байерн", "Борусия" и ПСЖ не са канени да участват в Суперлигата.


Според Перес младите не са привлечени от футбола заради ниското качество на мачовете. Той допълни, че работи по проекта от две години и пандемията е забързала плановете заради големите финансови загуби на клубовете. По думите му това е правилното време за обявяване на плановете, за да може проектът да бъде подготвен за началото на следващия сезон.


"Във футбола съм от 2000 г. Аз съм експерт. Футболът трябва да се развива, както всички нас, социалните мрежи са променят света и футболът трябва да се адаптира. Футболът губи интерес, парите от телевизионните права намаляват и трябваше да се направи нещо спешно".


"Това е като през 50-те години, Когато стартира купата на европейските шампиони. Тогава хората не харесваха турнира, но всичко се променя ... Кое е привлекателно? Големите отбори да играят помежду си. Това е нещото, което генерира приходи. Всичко, което правя, е за доброто на футбола", каза още Перес.

Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    Байерн отпаднаха от отбор, който не е в Суперлигата. Порто и Дормунд да определят финалист. ПСЖ не трябва да приема тъкъв вариант. Те вече отстраниха Байерн.

  2. 2 Профил на Rational
    Rational
    Рейтинг: 917 Неутрално

    И тук е цирк. Как ще отстранят отбори, като правилата за този сезон са били съгласувани още преди началото му. Нали после УЕФА ще трябва да плаща неустойки. Да не говорим за спортния елемент на състезанието, за който така пледират от неделя насам.

  3. 3 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    правилата за този сезон са били съгласувани още преди началото му.
    —цитат от коментар 2 на Rational


    А тия правила включват ли възможност участващите в турнирите на УЕФА да се организират в конкурентен турнир без разрешението на УЕФА?

  4. 4 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 1996 Неутрално

    Едните богати наглеци се карат с други богати наглеци за пари и го представят като някаква спортна тема. Само за пари става дума.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  5. 5 Профил на gil
    gil
    Рейтинг: 320 Неутрално

    Ако изключат тези отбори, само ще ускорят създаването на суперлигата. Есента тези 12 отбори ще се откажат да играят в евротурнирите и да видим колк голям ще е интереса към шампионска лига без Реал, Барселона, Манчестър Юнайтед и Сити, Ливърпул .... с Лестър, Уест Хям, Евъртън, Лийдс, Виляреал, Бетис и подобни ... колко от спонсорите ще се откажат. Силата е в клубовете, така че тази лига ще я има. УЕФА се правят на големи защитници на играта за фенове, но не направиха нищо да спрат създаването на изчадия като ПСЖ, Ман Сити, Челси и дори имаше един отбор в руското първенство - Анжи. Финасовият феърплей не доведе до никакви наказания. А премиършип като се борят да са водеща лига и прецакват всички останали също сега лицемерно се опитват да изкарат, че клубовете мислят само за пари. А последния в класирането поучава повече пари от побетиделя в Шампионската лига.

    "Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"
  6. 6 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4284 Весело

    "Изповедта на Перес

    Всичко, което правя, е за доброто на футбола", каза още Перес."

    Хаха... кой би повярвал на тази изповед на Перес. Нещата, които е казал в това интервю са абсолютни лъжи! Включил е отбора си в новата Суперлига не защото обича футбола, а защото обича големите пари!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  7. 7 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#1] от "falcone":

    Най-честно ми се струва така. Макар че аз подкрепям Борусия и съм пристрастен в случая.

    До коментар [#3] от "Paolo Di Canio":

    Не, не включват.

  8. 8 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#6] от "Иво":

    Така е. Перес излъга най-малкото, че не били канели Байерн, Борусия и ПСЖ. Само че и трите клуба са (бяха) част от организацията, която създаде суперлигата. И са я напуснали вчера заради тази супер лига.

  9. 9 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4284 Любопитно

    "По думите му Суперлигата се явява като алтернатива на Шампионската лига и клубовете не целят да спрат да играят в местните първенства. "Двете надпревари могат да живеят перфектно едно с друго. Първенствата няма да се променят", каза Перес."

    Е, нали уж имате много натоварени графици по време на сезона. И се оплакването на играчите било много голямо. Ако добавите още един турнир по време на сезона това положение само ще се влоши.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  10. 10 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    Ако изключат тези отбори, само ще ускорят създаването на суперлигата. Есента тези 12 отбори ще се откажат да играят в евротурнирите и да видим колк голям ще е интереса към шампионска лига без Реал, Барселона, Манчестър Юнайтед и Сити, Ливърпул .... с Лестър, Уест Хям, Евъртън, Лийдс, Виляреал, Бетис и подобни ... колко от спонсорите ще се откажат. Силата е в клубовете, така че тази лига ще я има. УЕФА се правят на големи защитници на играта за фенове, но не направиха нищо да спрат създаването на изчадия като ПСЖ, Ман Сити, Челси и дори имаше един отбор в руското първенство - Анжи. Финасовият феърплей не доведе до никакви наказания. А премиършип като се борят да са водеща лига и прецакват всички останали също сега лицемерно се опитват да изкарат, че клубовете мислят само за пари. А последния в класирането поучава повече пари от побетиделя в Шампионската лига.
    —цитат от коментар 5 на gil


    Къв е проблема? Да се потапят! Това, че имат смически дългове и пазаруват за по 100-150 милиона евро играчи, че после и космически заплати, не ги оправдава! Да плащат - ако имат! Като нямат - да не реват! Фалит и в чемпа, лига2 и серия Б! Айде у ляво!

  11. 11 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    Ако изключат тези отбори, само ще ускорят създаването на суперлигата. Есента тези 12 отбори ще се откажат да играят в евротурнирите и да видим колк голям ще е интереса към шампионска лига без Реал, Барселона, Манчестър Юнайтед и Сити, Ливърпул .... с Лестър, Уест Хям, Евъртън, Лийдс, Виляреал, Бетис и подобни ... колко от спонсорите ще се откажат. Силата е в клубовете, така че тази лига ще я има. УЕФА се правят на големи защитници на играта за фенове, но не направиха нищо да спрат създаването на изчадия като ПСЖ, Ман Сити, Челси и дори имаше един отбор в руското първенство - Анжи. Финасовият феърплей не доведе до никакви наказания. А премиършип като се борят да са водеща лига и прецакват всички останали също сега лицемерно се опитват да изкарат, че клубовете мислят само за пари. А последния в класирането поучава повече пари от побетиделя в Шампионската лига.
    —цитат от коментар 5 на gil


    Къв е проблема? Да се потапят! Това, че имат смически дългове и пазаруват за по 100-150 милиона евро играчи, че после и космически заплати, не ги оправдава! Да плащат - ако имат! Като нямат - да не реват! Фалит и в чемпа, лига2 и серия Б! Айде у ляво!

  12. 12 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4284 Любопитно

    До коментар [#5] от "gil":

    Тоест ти си на страната на тези големи клубове и тяхната Суперлига!? Нали се сещаш, че български отбор никога няма да има шанс да играе в техния супер турнир!? В ШЛ и ЛЕ поне имаме шанс да участваме, ако минем квалификациите.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  13. 13 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    Ако изключат тези отбори, само ще ускорят създаването на суперлигата. Есента тези 12 отбори ще се откажат да играят в евротурнирите и да видим колк голям ще е интереса към шампионска лига без Реал, Барселона, Манчестър Юнайтед и Сити, Ливърпул .... с Лестър, Уест Хям, Евъртън, Лийдс, Виляреал, Бетис и подобни ... колко от спонсорите ще се откажат. Силата е в клубовете, така че тази лига ще я има. УЕФА се правят на големи защитници на играта за фенове, но не направиха нищо да спрат създаването на изчадия като ПСЖ, Ман Сити, Челси и дори имаше един отбор в руското първенство - Анжи. Финасовият феърплей не доведе до никакви наказания. А премиършип като се борят да са водеща лига и прецакват всички останали също сега лицемерно се опитват да изкарат, че клубовете мислят само за пари. А последния в класирането поучава повече пари от побетиделя в Шампионската лига.
    —цитат от коментар 5 на gil


    Ощ нещо! Вчера Супер лига отборът заслужаваше загуба! От новак! Първия мач от лигата, същия тоя новак, пак можеше да ви бие! Ако не бяха новите правила и тъпата дузпа за супер лига отбора!

  14. 14 Профил на trafopost
    trafopost
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Има два разумни варианта.
    Или турнира си завършва със сегашните участници, които са достигнали полуфиналите по състезателен път или го анулират и тази година е нулева (без победител).
    Ако дадат направо купата на катарците ще е добре дошло за тях и за подлогите им във ФИФА и УЕФА, но няма да има нищо общо със състезанието.
    Да върнат в турнира вече отпаднали отбори пък е трагикомично.

  15. 15 Профил на lesgoat
    lesgoat
    Рейтинг: 421 Гневно

    Ако изключат тези отбори, само ще ускорят създаването на суперлигата. Есента тези 12 отбори ще се откажат да играят в евротурнирите и да видим колк голям ще е интереса към шампионска лига без Реал, Барселона, Манчестър Юнайтед и Сити, Ливърпул .... с Лестър, Уест Хям, Евъртън, Лийдс, Виляреал, Бетис и подобни ... колко от спонсорите ще се откажат. Силата е в клубовете, така че тази лига ще я има. УЕФА се правят на големи защитници на играта за фенове, но не направиха нищо да спрат създаването на изчадия като ПСЖ, Ман Сити, Челси и дори имаше един отбор в руското първенство - Анжи. Финасовият феърплей не доведе до никакви наказания. А премиършип като се борят да са водеща лига и прецакват всички останали също сега лицемерно се опитват да изкарат, че клубовете мислят само за пари. А последния в класирането поучава повече пари от побетиделя в Шампионската лига.
    —цитат от коментар 5 на gil


    Изброените от вас " с Лестър, Уест Хям, Евъртън, Лийдс, Виляреал, Бетис и подобни ... " си имат хиляди фенове, а вие по този начин ги обиждате. Никой не ви задължава да гледате който и да е турнир, но да обиждате фенове на който и да е отбор е най-малкото неучтиво и показва селяндурски произход.

  16. 16 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1582 Неутрално

    "По думите му Суперлигата се явява като алтернатива на Шампионската лига и клубовете не целят да спрат да играят в местните първенства. "Двете надпревари могат да живеят перфектно едно с друго. Първенствата няма да се променят", каза Перес."Е, нали уж имате много натоварени графици по време на сезона. И се оплакването на играчите било много голямо. Ако добавите още един турнир по време на сезона това положение само ще се влоши.
    —цитат от коментар 9 на Иво


    Нали това казва Перес-че Суперлигата ще замени ШЛ.Така че календарът им няма да се промени.
    А тия клубове толкова са над другите, че е напълно нормално да се отделят в отделен турнир.

  17. 17 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1582 Неутрално

    [quote#15:"lesgoat"][/quote]

    И колко фенове имат тия отбори-това са локални клубове.Дори в съответната държава извън региона си имат малко фенове.А Барселона и Ливърпул имат фенове в цял свят.

  18. 18 Профил на dzq17576652
    dzq17576652
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#17] от "Мусаши":

    Повечето им фенове в момента са тотално разочаровани от суперлигата. Прочети коментарите. А други отбори като Аякс са поздравявани и от техни и от чужди фенове, че не са се включили. А едва ли можеш да кажеш, че Аякс не е голям отбор в Европа (поне исторически погледнато, макар че резулатите им в момента не са добри)

  19. 19 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1582 Неутрално

    До коментар [#17] от "Мусаши":Повечето им фенове в момента са тотално разочаровани от суперлигата. Прочети коментарите. А други отбори като Аякс са поздравявани и от техни и от чужди фенове, че не са се включили. А едва ли можеш да кажеш, че Аякс не е голям отбор в Европа (поне исторически погледнато, макар че резулатите им в момента не са добри)
    —цитат от коментар 18 на dzq17576652


    А на бас,че на мачовете от Суперлигата стадионите ще со пълни.

  20. 20 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 857 Неутрално

    Странно е, че сблъсъка между две мафиотски структури още не е довел до трупове. Може би предстои.

  21. 21 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 857 Неутрално

    Вероятно ще има тайни преговори. Скоро ще разберем дали са били успешни.

  22. 22 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5463 Неутрално

    Моето мнение в ШЛ на полуфиналите продължават:
    ПСЖ и загубилите на 1/4 финалите от Реал, Ман.Сити и Челси/Ливърпул,Дортмунд и Порто/ като щастливи губещи

    В ЛЕ се играе направо финал Рома - Виляреал

  23. 23 Профил на Noctifer
    Noctifer
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#17] от "Мусаши":

    Да ти призная, имам си любим отбор във всяко от от 5-те големи, че и не само по един и не само там... В Англия са Свраките, в Шотландия - Селтик, в Испания са Бетис и Барса, в Италия са Катания и Рома, в Германия са Фортуна Дюселдорф и Щутгарт, във Франция е Монако, в Холандия е Фейенорд... Та как точно си представяш, че ще ми липсват 12-те суперлигисти?!? Освен Барса, които ако Лапорта е мъж, би могъл да спаси, защото това решение не го е взимал той. Ако не - сами са си виновни и ме губят. Моето мнение, което се покрива с 95% от футболните фенове в Европа е за тотални санкции срещу 12-те. Да си ходят да играят футбол колкото им душа иска в Далас, Бомбай и Пекин по каквито си искат правила, а ако искат пак при нас - тогава да почват от нулата както Рейнджърс и Катания!!! И да, ЧЛ и ЕЛ ще са ми много по-интересни с Лийдс и Наполи от сегашните Реал и Чаршафоглавците!!!

  24. 24 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4284 Любопитно

    Нали това казва Перес-че Суперлигата ще замени ШЛ.Така че календарът им няма да се промени.
    —цитат от коментар 16 на Мусаши


    Напротив, не казва това. Точно обратното, казва, че двата турнира можели да съществуват паралелно (и двата да са в футболния календар в Европа).

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  25. 25 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4284 Любопитно

    До коментар [#23] от "Noctifer":

    И аз съм така. Имам любим отбор в големите 5 футболни първенства в Европа. В Испания - Валенсия, в Италия - Рома, в Германия - Вердер Бремен, във Франция - Монако и в Англия - Чуковете от Лондон (Уест Хям). :-)

    И пак като вас подкрепям позицията на УЕФА и ФИФА по този казус. Не, че тези футболни организации нямат трески за дялане, имат и още как. Но ШЛ и ЛЕ е футболен формат, който много повече ми харесва отколкото някаква Суперлига дето ще играят само най-богатите отбори в Европа и в който български или да речем чешки, шведски или гръцки отбор никога няма да може да играе.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  26. 26 Профил на gil
    gil
    Рейтинг: 320 Неутрално

    Не отричам, че Виляреал, Бетис и Уест Хям имат хиляди фенове, може би и милиони, но неутрален зрител няма да гледа Виялреал срещу Уест Хям в Шампионската лига, но би гледал всеки мач между Реал и Ювентус, например.
    Не взимам страна, просто казвам, че силата е на страната на клубовете, а УЕФА подхождат крайно лицемерно, както и ръководителите на Премиър Лийг, защото когато те бранят интересите си за повече пари да печелят, всичко е наред, но когато някой друг иска да монетизира собствения си статус и изведнъж стават защитници на честния футбол. Дори и сега участието на отбори от по-малки страни в Шампионската лига е само математически възможно, но не и практически.
    А лигата ще тръгне с 20 отбора и лсед няколко годни сигурно ще е с 30. Ще се разделят по американси модел на отделни конференции. А ако измислят и нещо като драфт, където слабите отбори имат първи избор за играчи извън лигата и приходите се делят по-равно на всички отбори - така както е в НБА и отборите ще станат равностойни, а не както е сега в Германия и Франция шампиона е ясен, а в останлите държави е един измжду няколко отбора последните 30 години. Да, Лестър са изключение.

    "Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"
  27. 27 Профил на trafopost
    trafopost
    Рейтинг: 631 Весело

    в останлите държави е един измжду няколко отбора последните 30 години. Да, Лестър са изключение.
    —цитат от коментар 26 на gil


    И Ливърпул.

  28. 28 Профил на PhillyJawn
    PhillyJawn
    Рейтинг: 387 Неутрално

    До коментар [#23] от "Noctifer":

    мнение на място

    а алчната подлога папа перез не се наяде... сега пластмасова лигичка тип МЛС иска да прави - смях в залата

  29. 29 Профил на PhillyJawn
    PhillyJawn
    Рейтинг: 387 Неутрално

    До коментар [#26] от "gil":

    абе гледай си МЛС-а щом толкова те влече "американския модел", обаче остави европейския футбол на европейците

    щото ако знаеш колко са закучени мачовете между Минесота Юнайтед и Ванкувър Уайткапс, ума ще ти зайде

  30. 30 Профил на Noctifer
    Noctifer
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#26] от "gil":

    Говориш глупости, извинявай! Не ти вярвам, ше предпочиташ да гледаш как Неймар се превива или Салах пада за дузпа! Тези отбори отдавна не играят футбол, а лошо театро... Между Свраките и Чуковете се получи много по-хубав мач, отколкото между Пуул и Реал! Вторият мач беше чиста загуба на 2 часа... И да, в Лестър и Лийдс играят футболисти, които са повече спортисти, от Неймар и Салах!!! Много повече...

  31. 31 Профил на gil
    gil
    Рейтинг: 320 Неутрално

    До коментар [#29] от "PhillyJawn":

    европейският футбол отдавна не е на европейците - справка собствениците на отборите.

    не знам защо се хващате на думите на УЕФА и ФИФА - спорът не е за честна игра или за феновете, а за това, че ще им намалеят приходите и заради това вдигат шум и се възползват от настроенията на феновете. Като им обещаят процент от приходите и всичко ще се нареди.

    И както съм написал - не взимам страна, но с първосигнално и ограничено мислене - толкова

    "Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"
  32. 32 Профил на Noctifer
    Noctifer
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#28] от "PhillyJawn":

    Перес да си прави каквото иска - свят широк, а той нали си е бизнесмен! Да ходи да си мери пачките с Глейзър в Чикаго! Никак нчма да ми липсва, а и много мои познати от Испания му го желаят същото... В Италия ще има малък проблем с Милано, че ще останат без отборче, ама нищо... Верона ще се напъне да запълни празнината... :)))

  33. 33 Профил на Noctifer
    Noctifer
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#31] от "gil":

    То и ти май не виждаш играта, а само процентите...
    Не се притесняшай - скоро ще се загуби шума около собстшениците и ще остане само писъка им (по Мунк ;))). Седи гледай мача в петък!

  34. 34 Профил на PhillyJawn
    PhillyJawn
    Рейтинг: 387 Весело

    До коментар [#31] от "gil":

    второсигналния, пусни си изгледай някой мач от МЛС, после третосигналничи

  35. 35 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    До коментар [#26] от "gil":

    "Да, Лестър са изключение."

    С това нещо няма да има Лестър. Няма да има и Лийдс от 1993-а!
    Няма да има Блекбърн! Няма да има големия отбор на Нюкесъл!
    Няма да имаш Саутхемтън на Мат Ле Тесие! Няма да имаш лудата банда Уимбълдън!
    Няма да има велик Евертън!
    Та кво да си гоорим!
    Ще си гледкаш Реал с Барса и Ливъра с Мангустите Обединени!

  36. 36 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    До коментар [#26] от "gil":Говориш глупости, извинявай! Не ти вярвам, ше предпочиташ да гледаш как Неймар се превива или Салах пада за дузпа! Тези отбори отдавна не играят футбол, а лошо театро... Между Свраките и Чуковете се получи много по-хубав мач, отколкото между Пуул и Реал! Вторият мач беше чиста загуба на 2 часа... И да, в Лестър и Лийдс играят футболисти, които са повече спортисти, от Неймар и Салах!!! Много повече...
    —цитат от коментар 30 на Noctifer


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  37. 37 Профил на gil
    gil
    Рейтинг: 320 Неутрално

    ха-ха - сякаш аз съм автор на тази идея - така ме нападате. Написах вече, че не съм на ничия страна, а пък вие ще си поплювате против лигата и като започне ще я гледате уж с отвращение и ще разправяте колко по-хубаво било преди. Тази лига се прави за масите - основно за азиатските зрители. Ще има достатъчно хора, които да я гледат и да се изплатят вложенията чрез телевизионните права.
    Така както някои тук намират за безинтересни мачовете от МЛС, така има хора, които смятат, че италианското или германското или някое друго първенство е скучно. Времето ще покаже дали един такъв проект ще е успешен.
    А в петък - няма да се случи нищо особено. УЕФА ще скръцне със зъби с последно предупреждение, но няма да посмее да накаже тези отбори

    "Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"
  38. 38 Профил на lesgoat
    lesgoat
    Рейтинг: 421 Неутрално

    До коментар [#17] от "Мусаши":Да ти призная, имам си любим отбор във всяко от от 5-те големи, че и не само по един и не само там... В Англия са Свраките, в Шотландия - Селтик, в Испания са Бетис и Барса, в Италия са Катания и Рома, в Германия са Фортуна Дюселдорф и Щутгарт, във Франция е Монако, в Холандия е Фейенорд... Та как точно си представяш, че ще ми липсват 12-те суперлигисти?!? Освен Барса, които ако Лапорта е мъж, би могъл да спаси, защото това решение не го е взимал той. Ако не - сами са си виновни и ме губят. Моето мнение, което се покрива с 95% от футболните фенове в Европа е за тотални санкции срещу 12-те. Да си ходят да играят футбол колкото им душа иска в Далас, Бомбай и Пекин по каквито си искат правила, а ако искат пак при нас - тогава да почват от нулата както Рейнджърс и Катания!!! И да, ЧЛ и ЕЛ ще са ми много по-интересни с Лийдс и Наполи от сегашните Реал и Чаршафоглавците!!!
    —цитат от коментар 23 на Noctifer


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  39. 39 Профил на lesgoat
    lesgoat
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Не отричам, че Виляреал, Бетис и Уест Хям имат хиляди фенове, може би и милиони, но неутрален зрител няма да гледа Виялреал срещу Уест Хям в Шампионската лига, но би гледал всеки мач между Реал и Ювентус, например. Не взимам страна, просто казвам, че силата е на страната на клубовете, а УЕФА подхождат крайно лицемерно, както и ръководителите на Премиър Лийг, защото когато те бранят интересите си за повече пари да печелят, всичко е наред, но когато някой друг иска да монетизира собствения си статус и изведнъж стават защитници на честния футбол. Дори и сега участието на отбори от по-малки страни в Шампионската лига е само математически възможно, но не и практически. А лигата ще тръгне с 20 отбора и лсед няколко годни сигурно ще е с 30. Ще се разделят по американси модел на отделни конференции. А ако измислят и нещо като драфт, където слабите отбори имат първи избор за играчи извън лигата и приходите се делят по-равно на всички отбори - така както е в НБА и отборите ще станат равностойни, а не както е сега в Германия и Франция шампиона е ясен, а в останлите държави е един измжду няколко отбора последните 30 години. Да, Лестър са изключение.
    —цитат от коментар 26 на gil


    Отборите от златната среда във всеки шампионат го правят интересен и доста често непредвидим. Споделете мнението си за "непопулярността" на Лийдс, Нотингам, Уест Хем и др. изброени от вас в някой английски пъб в съответните градове и не искам да си помислям какво ще ви се случи. Тези отбори пълнят стадиони от по 30-50 хиляди зрители за почти всеки мач и феновете им живеят за да дойде уикенда и да са с любимия отбор. И един съвет - престанете да "американизирате" футбола и да давате сравнения с баскетбол, НБА и други спортове и лиги - нямам нищо против никой спорт и никои фенове, но футболът не е северноамериканска или азиатска игра. Оставете го да си бъде европейски и южноамерикански!

  40. 40 Профил на Noctifer
    Noctifer
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Никой не те напада - просто коментираме тезите ти.
    Както ти писах, нека да си ритат, където искат и по каквито правила намерят за добре, но за да го правщт в Европа ще им се наложи да се съобразят с феновете, с лигите, с правителствата и с УЕФА и ФИФА... Какво толкова - бълха ги ухапала :)
    Хайде да си говорим в събота и да оставим петъка да мине... Така сигурно ще има и какво да си коментираме... Знае ли човек, какво ще стане дори до петък. Ей го и Пеп се е изказал критично ;)

  41. 41 Профил на lesgoat
    lesgoat
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Не отричам, че Виляреал, Бетис и Уест Хям имат хиляди фенове, може би и милиони, но неутрален зрител няма да гледа Виялреал срещу Уест Хям в Шампионската лига, но би гледал всеки мач между Реал и Ювентус, например. Не взимам страна, просто казвам, че силата е на страната на клубовете, а УЕФА подхождат крайно лицемерно, както и ръководителите на Премиър Лийг, защото когато те бранят интересите си за повече пари да печелят, всичко е наред, но когато някой друг иска да монетизира собствения си статус и изведнъж стават защитници на честния футбол. Дори и сега участието на отбори от по-малки страни в Шампионската лига е само математически възможно, но не и практически. А лигата ще тръгне с 20 отбора и лсед няколко годни сигурно ще е с 30. Ще се разделят по американси модел на отделни конференции. А ако измислят и нещо като драфт, където слабите отбори имат първи избор за играчи извън лигата и приходите се делят по-равно на всички отбори - така както е в НБА и отборите ще станат равностойни, а не както е сега в Германия и Франция шампиона е ясен, а в останлите държави е един измжду няколко отбора последните 30 години. Да, Лестър са изключение.
    —цитат от коментар 26 на gil


    Нямате дори и малка представа колко милиона фенове имат Селтик и Рейнджърс по целия свят! Към тези отбори можем да добавим и няколко нидерландски, германски, френски, италиански, испански, бразилски, аржентински... Каква е идеята на тази измислена лига, която се състои от отбори от 3 държави? За мен това си е перачница на пари и гнездо за уредени мачове и пълнене на джобовете на сайтове за залози. Вие не мислите ли така? Ще вземем да ставаме свидетели как във Висшата лига примерно Тотнъм бута на Арсенал 3 точки в дербито между тях, понеже Арсенал го е закъсал, а отбори от "измислената лига" не могат да закъсват и да имат кризи. Всичко това ще убие традициите и смисъла на дебритата във футбола.

  42. 42 Профил на lesgoat
    lesgoat
    Рейтинг: 421 Неутрално

    ха-ха - сякаш аз съм автор на тази идея - така ме нападате. Написах вече, че не съм на ничия страна, а пък вие ще си поплювате против лигата и като започне ще я гледате уж с отвращение и ще разправяте колко по-хубаво било преди. Тази лига се прави за масите - основно за азиатските зрители. Ще има достатъчно хора, които да я гледат и да се изплатят вложенията чрез телевизионните права.Така както някои тук намират за безинтересни мачовете от МЛС, така има хора, които смятат, че италианското или германското или някое друго първенство е скучно. Времето ще покаже дали един такъв проект ще е успешен. А в петък - няма да се случи нищо особено. УЕФА ще скръцне със зъби с последно предупреждение, но няма да посмее да накаже тези отбори
    —цитат от коментар 37 на gil


    Вие не ста автор на идеята, но родихте огромната глупост, че няма други популярни отбори освен вашите 12 и се подиграхте с милиони фенове. Не ви нападам, а се опитвам да ви обясня колко тесногръдо и праволинейно ви е мисленето.

  43. 43 Профил на lesgoat
    lesgoat
    Рейтинг: 421 Неутрално

    До коментар [#26] от "gil":Говориш глупости, извинявай! Не ти вярвам, ше предпочиташ да гледаш как Неймар се превива или Салах пада за дузпа! Тези отбори отдавна не играят футбол, а лошо театро... Между Свраките и Чуковете се получи много по-хубав мач, отколкото между Пуул и Реал! Вторият мач беше чиста загуба на 2 часа... И да, в Лестър и Лийдс играят футболисти, които са повече спортисти, от Неймар и Салах!!! Много повече...
    —цитат от коментар 30 на Noctifer


    Като фен на Лийдс ви благодаря за тези думи! ++++++++++++++++++

  44. 44 Профил на lesgoat
    lesgoat
    Рейтинг: 421 Неутрално

    [quote#15:"lesgoat"]
    —цитат от коментар 17 на Мусаши
    И колко фенове имат тия отбори-това са локални клубове.Дори в съответната държава извън региона си имат малко фенове.А Барселона и Ливърпул имат фенове в цял свят.[/quote]

    Имат достатъчно фенове, за да се издържат самостоятелно, да са независими и да поднасят много неприятни изненади на Барселона и Ливърпул. Или то идеята на вашата лига е да няма изненади и да се въртят едни пари с псевдофутбол на терена? Ако бяхте спортен журналист, щяхте да си умрете от глад...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK