Извинявам се за клишето, но Кабаков със сигурност още плаче в съблекалнята... Интересно Любо какво ще каже. Аз лично мисля, че е време съдиите да поемат докрай отговорността си към лецки, цицка и др.: като си отсъдил дузпа, бъди така добър и да я изпълниш...
Магията на ЦСКА се завърна именно срещу подходящ отбор. Изцяло изграден от български състезатели ЦСКА винаги е силен, днес бе доказано. Дано догодина ерата на Лудогорец приключи. А Наумов е невероятно откритие. Цеката каза, че си нямаме представа колко добри играчи има в 'Б' група.
"Първо си пренебрегнат, после осмиван, сетне бит, и накрая победител."
Когато не вкарваш ти вкарват. Вратаря спаси Числото но тревожното не е тази загуба а изключително безличната игра на младото попълнение българи /Смоленски и Митков/. И това не е само този мач. Всички искаме да играят българи но те трябва и да си го заслужат.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Може ли някой да сподели какво са скандирали феновете на двата отбора по трибуните? Интересно ми е някак си! Не върви да скандират "ЦЕ-СЕ-КА, ЦЕ-СЕ-КА", защото не е ясно кое ЦСКА подкрепят! Вероятно едните са скандирали "ЧИ-СЛО, ЧИ-СЛО", а другите - "ТИ-РЕ, ТИ-РЕ"! :-)
Отчасти си прав за " очакваната загуба" но първото полувреме съвсем не говореше за такива настроения. Просто има мачове в които не ще да влезе.
Но съм съгласен, че в друга обстановка /примерно мача не беше отложен и второто място виси а купата неизвестна/ ЦСКА нямаше да са толкова безгрижни. Това им липсваше днес, концентрацията в последният удар. Дълбоко в себе си те вече са в къщи.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Българите играха с дух и сърце. Чужденците без премия не си дават зор. Това, че мачът е с особен заряд не ги вълнува ни най-малко. Поздравления за ЦСКА 1948. Играха за чест.
Хубаво е когато българските клубове побеждават наемниците. Въпреки проблемите, които имаха успехът на ЦСКА е огромен. От В във Б, във А и на 4-то място за 4 години е перфектно. Поздравления! За литекс, колкото по-бързо си отидат в Ловеч, толкова по-добре.
За " коравите" съм съгласен. Но за съжаление отборите с българи са по-назад в класирането от тези с чужденци, т.е. по-слаби. И това е много тревожно защото само гол патриотизъм не стига когато излезеш навън.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Няма да се кóсите! Просто този резултат не го припознавате…, да го пишат на Ловеч.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
Разбираемо е когато Литекс излиза срещу нещо, което има сакралната абревиатура в името си, да е притеснен и да губи. Нямам представа защо все още самата абревиатура е сакрална извън Москва и СССР.
Естествено че ще са 38 на трибуните. Числото няма повече от 20 фена /служебни/ а тези на ЦСКА да не са луди да пълнят джоба на Цекита с 35 лв билета. С тези цени мача беше абсолютно съзнателно направен да е без фенове за да не проличи колко малко са тези на Числото. Когато се играе на Армията ще видите и сравните.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Много низко падаш - купата спечели ЦСКА, когато бе във фалит с отсрочка две години да си погаси дълговете. Естествено синята злоба остава до гроба. То каква ли радост ви остава на сините припсове - освен да припознавате Тирето и Числото, белким в някой мач ги биете, та да спасите сезона.
Това ЦСКА което ФИФА осъжда да плаща дълговете на фалиралото защото е негов спортен наследник. Цекито да е платило нещо? Не плаща защото е чисто нов отбор присвоил име и откраднал емблема... която се наложи срочно да смени именно защото е открадната.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Не, просто не се хванаха на кукичката на Цекито да му пълнят джоба.
И въобще тази комплексарщина кой е " оригиналният" е характерна за самозванците, ЦСКА са се доказаи достатъчно за да имат нужда от това. Джавкайте си... и не забравяйте, че фалита чука на вратата ви. Както носехте ковчези и се подигравахге, много сте близо да ви сполети същото.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Казвам го и на теб - да, сините сте същите припоци, като оранжевите - и ти го доказвам. Новия формат се създаде поради две причини - 1-вата е да влезе Тирето с оранжевите припсове; 2-рата е да остане ПФК Левски със сините припсове - защото с дълг над един милион неплатен до 5 години, отиваш във В група - справка Локо Сф. Затова сините припсове - от ръководството на ПФК Левски до повечето фенове, припознахте Тирето - и в новата група дълговете ви станаха от настоящата година - тоест пак имахте пет годишна отсрочка - и пак нищо. Но от припоци толкова - нито Тирето стана шампион и конкурент на Лудогорец, нито ПФК Левски си оправихте задълженията и станахте отбор в топ 3.
Феновете на Истинското ЦСКА ги видяхте на финала за купата. Препълнени два сектори и дори отгоре. Ако не бяха ограниченията щяха да напълтят целият стадион, както 2016г.
Числото били истинското ЦСКА, ако е така защо не пълни така стадионите? Ясно е кого признават феновете, останалото е безсилна злоба.
От българските отбори само Левски може да пълни така стадион. Само че те си имат проблем, стадиона пълен.. а купата в противника :)
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Не забравяй, че корумпираното правителство, което не харсваше, ви натресе в Борисовата градина. Числото трябва да плащат наем за стадиона, колко трябва да е един билет за мача? "Комплексарщина" е да поддържаш отбор, който няма общо с твоя. Ние ако фалираме, фалираме и толкоз. Остава само историята. Но, казвал съм го и друг път - достойнството си е ваше.
Числото би тирето. И двете се бият в мъжки гърди пълни с въшки, че са истинското ЦеСеКА. А то, онуй ментето, де си спомина на култовата дата 9 септември 2016г. Sic transit gloria mundi.
За Локо Сф си прав, но до някъде. Отидоха във В група не заради дълга, а за това, че Гогов ги заряза. Нямаше и намерение за разсрочване или някакви други действия. Просто ги изостави.
Правилникът на БФС е такъв. Локото не плати и го изхвърлиха. ПФК Левски не плати и остана. Точно заради това ПФК Левски мълча пред УЕФА като б*т г*з за новата група и врътката с Тирето. ЦСКА не плати и фалира, ПФК Левски не плати - и противозаконна отсрочка. Но насила хубост не става.
Какво искам аз няма значение. Просто има принципи и гордост. Е, има и предразсъдъци. Както харесахте люляка, така утре може и кренвирши да заобичате. Здраве да е, всеки сам си избира.
До коментар [#40] от "vassilun":Това ЦСКА което ФИФА осъжда да плаща дълговете на фалиралото защото е негов спортен наследник. Цекито да е платило нещо? Не плаща защото е чисто нов отбор присвоил име и откраднал емблема... която се наложи срочно да смени именно защото е открадната.
Това ли, на чийто лиценз за професионален футбол пишеше, че се издава на Литекс Ловеч, а по-късно КОРЕКЦИЯ, че Литекс Ловеч си сменя името на ЦСКА-София, а адреса от Ловеч на София ??!
Това ли, за което адвокатите на ЦСКА-София, в писмо до УЕФА, твърдят, че си е Литекс, а името, наподобяващо това на ЦСКА, било просто "маркетингов трик" ??!
Буквално с правилника на БФС не съм запознат. Но, за Локо Сф ставаше дума. Гигов се оттегли и от Локо не направиха никакви опити да останат в А група. Да, Левски има много дългове, но все нещо прави. Предоговаря, разсрочва, обещава и т.н. А от Локо не направиха нищо. БФС насила ли трябваше да ги остави в А група? И новия формат няма нищо общо с Локо Сф.
До коментар [#19] от "Fred":Тази година ЦСКА взе каквото трябваше...Групи на ЛЕ, трансфери за милиони, купа на България... Догодина е време да се смени и шампиона.
Тц, ще видиш че ако фалирате ще повторите ЦСКА. Включително с " тирето" защото 2-3 години докато трае процедурата друг не може да има същото име.
Но спокойно, няма да оставят Отбора на Властта и Държавна сигурност да фалипра. Ще ви закачат към някоя пералня на мръсни пари. Или ще станете геополитическа маша на Путин. Вече сте го правили.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Ако искаме да уважават нашите успехи, коретно е да се отчитат и чуждите успехи. Отбора, за кйто говориш, не само има доста титли. Държи рекорда в бг футбола за поредни титли - 10.
До коментар [#63] от "nema_labavo":Правилникът на БФС е такъв. Локото не плати и го изхвърлиха. ПФК Левски не плати и остана. Точно заради това ПФК Левски мълча пред УЕФА като б*т г*з за новата група и врътката с Тирето. ЦСКА не плати и фалира, ПФК Левски не плати - и противозаконна отсрочка. Но насила хубост не става.
Дълговете не са пречка за лиценз тогава, когато има депозирано споразумение за разсрочено плащане с НАП, футболист, треньор и т.н. имащ да получава пари .... Локото ги изхвърлиха не заради дълга, а защото нямаха споразумение за разсрочено плащане, тоест, счита се, че дългът е необслужван и гориш.... заради същото и ЦСКА отиде във В група, това беше част от плана на джуджето от село Микре за умишлен фалит на ЦСКА и подмяната му с Литекс Ловеч .....
Това което казваш са тъпи адвокатски номера да спестят някой лев от обезщетения. Не им мина номера но пък сега имат силен аргумент че наистина са ЦСКА. Съвсем скоро ще махнат тирето от името, минал някакъв срок на забрана.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
До коментар [#49] от "vassilun":Феновете на Истинското ЦСКА ги видяхте на финала за купата. Препълнени два сектори и дори отгоре. Ако не бяха ограниченията щяха да напълтят целият стадион, както 2016г. Числото били истинското ЦСКА, ако е така защо не пълни така стадионите? Ясно е кого признават феновете, останалото е безсилна злоба. От българските отбори само Левски може да пълни така стадион. Само че те си имат проблем, стадиона пълен.. а купата в противника :)
Глупости, най-много публика показва "Ботев".. По времето, когато имаше стадион и отбор де..
------------------- 18 дек 2012
"Ботев Пловдив е категоричният лидер в подреждането на българските отбори с почти два пъти по-висока посещаемост от Левски - съответно 10 375 и 5 125 души. Следват ЦСКА - 4 243 души, и Локомотив Пловдив и Лудогорец със средно по 4 143 души на мач. "
Срокът е 5 години от закриването на дадения футболен клуб ..... Още тази година ще махнете тирето, защото стават 5 години от закриването на истинския ЦСКА и името вече може да бъде гепено от друг клуб.
Редакторът на Дневник си е тирелюбец, от самото начало си им казва ЦСКА на Литекс.
Радвам се, че този проект с числото е спечелил, макар че и там имаше някакви скандали със собствеността са според мен по-честни с публиката, от колкото Литекс, които се пребоядисаха и е голям смях.
Иначе някои коментират Левски. Ами много ни е зле ръководството, от години е зле и са се намърдали едни хищници, само комисионни чакат, също като в покойното ЦСКА. Тях това ги уби - многото лапачи на софрата.
И кой отрича титлите на Лудогорец? Нито международните му успехи. Доста симпатичен отбор, в началото дори ги харесвах.
Постепенно обаче Гелосаният стана доста непоносим, и съдийски игрички започнаха. Но като цяло титлите са заслужени. Аз говоря не за тях а за публиката на която раздават безплатни сандвичи с кренверши за да замъкнат на стадиона :)
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
А относно Левски - този клуб отдавна е фалирал и технически, и практически, ако щете и морално даже ..... ако живеехме в нормална държава, отдавна да е в процедура по несъстоятелност, натам вече не се наемам дали би имало спасителен план .... най-вероятно НЕ.
Левски вегетира в момента напук на всякакви закони и правила ..... чака се някакво чудо .... това чудо може да е само някой принц от Саудитска Арабия или шейх от Емирствата ...нищо друго не може да спаси Левски, просто се отлага неизбежното ..... докога обаче ??!
Че на редацкията винаги им домързява да слагат кавички за един специален отбор.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Сравняваш несравними неща. Понеже все публиката ти е в устата, ще те попитам - футбола нали е за публиката, за хората, за феновете? Забранено ли е на малките градове да имат ФК, защото няма публика? Футбола само за регионална употреба ли е? Колко публика е имало на мачовете през първия сезона на Септември при ЦДВ, ако знаеш?
Защо се правиш на неразбрал - сините не платиха и трябваше да последват Локо СФ извън А група. По правилник на БФС. Задълженията ви надхвърляха лимита на позволеното да останете в А група, затова бе създадена новата А група - да останат и сините там. Хем казваш Локото не платили и закономерно излезли от А група, хем не си съгласен че ПФК Левски не са платили също, но закономерно заслужават да останат в А група. Това е същото като оранжевия припок - хем лъже УЕФА че е оранжев, да не плаща - хем лъже че е червен да си пише 31 титли в актива.
Припси, има лимит на дълговете, но остави - верните на настоящите мутри няма смисъл да им се обяснява какво, колко, кога, как и т.н. може и не може да се разсрочва. Не се ли сещаш че и Лупи щеше да разсрочва до откат, ако бе позволено - не е толкова тъп.
За да те пуснат да играеш като титуляр трябва като ти дадат шанс да се докажеш. Както например този Бисмарк, почна да вкарва още от първият мач и не спира. Корко гола вкараха досега Митков, Смоленски а редовно им дават минути?
Но да забравим ЦСКА, факт е че отборите съставени само от българи в класирането са с доста по-малко точки от тези с чужденци. А там българите са титуляри и играят. Така че не са минутите основното.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Нищо такова не съм казвал. Можеш да го прочетеш пак, за да видиш. По римската сентенция - казаното отлита, написаното остава. Просто изпочаваш написаното от мен.
Футболистите, както и целия персонал, администрация, менджмънт, вкл. и собственика на "Литекс" се преместиха вкупом на стадион "Българска армия". Съгласно българското трудово законодателство, когато работник или служител напуска една фирма и преминава на работа в друга фирма, то следва да е прекратил на законово основание трудовия си договор със старата и да подпише трудов договор с новата фирма. Според изявленията на Петрус Бумал, никой от играчите на "Литекс" не е прекратявал трудовия си договор с ПФК "Литекс" АД, нито дори е подписвал анекс към бействащия му договор. Било им е обяснено, че дружеството само сменя името си и това не засяга трудовите им отношения.
На теб ако ти дам два китайски менте Айфона и ти кажа - нали са два, все единия е оригинал - дай два бона и бегай - ще дадеш ли? Че гледам на промоция в Али Баба китайски ментета за петдесет евро две бройки.
За да няма недоразумение, няма никакво значение, дали е с число, дали е с тире, оригинал не ще да е, а просто - два вида менте.
Ами кой да отиде на мач в Разград , 30 000 град, колкото един микрорайон на Люлин ... около 45 пъти по малък от София , при условие , че в 1 .3 МИЛИОНА София Левски и ЦСКА имат по 2-3 хиляди човека, колко да отидат в Разград .. Да не говорим за Септември , които имаха по 5-10 човека публика преди пандемията ... Разград просто няма население , няма откъде да дойде тази публика , а София има население , но пък няма интерес ....Ако Разград беше поне 200 -300 000 човека
До коментар [#66] от "Deaddark":Буквално с правилника на БФС не съм запознат. Но, за Локо Сф ставаше дума. Гигов се оттегли и от Локо не направиха никакви опити да останат в А група. Да, Левски има много дългове, но все нещо прави. Предоговаря, разсрочва, обещава и т.н. А от Локо не направиха нищо. БФС насила ли трябваше да ги остави в А група? И новия формат няма нищо общо с Локо Сф.
Какво направи ПФК Левски по закон - обеща да плати, ама друг път. Хайде по-сериозно - наистина ли мислиш че разсрочка се дава ей така срещу нищо? И знаеш ли защо срещу нищо - защото ако беше срещу нещо, вече да сте изплували и да дишате във врата на Лудогорец. Но с измама - само удължавате агонията. Това е като да кажеш че ще спечелиш състезание, защото имаш Порше, ала да си му продал двигателя и да си сложил на Опел Астра - пак ще вРЪтиш обиколки, ала няма да си напред в класирането. Обещавали били - дай на мен десет бона, обещавам да ти ги върна, ама някой друг път. Айде бягай да носиш вода от десетия кладенец, че деветте пресъхнаха - а трябва да се полива лъжата че ПФК Левски законно разсрочил, че и погасявал задълженията си по план, според който вече трябваше да са на нула - но лоши чорбари крадат ток от Герена и ви трупат големи сметки за ток.
Съгласно правилника за картотекиране на футболистите, когато един футболист преминава от един клуб в друг, то за да бъде картотекиран следва да представи документ, удостоверяващ прекратяването на договорните отношения между него и предишния му клуб. В БФС сезон 2015/16 г. не е постъпвало нито едно искане да бъде отписан от картотеката футболист на ПФК "Литекс" и да бъде записан като футболист на ПФК ЦСКА София. А, и да беше постъпило, нямаше да бъде уважено, тъй като на ПФК ЦСКА София беше отказан лиценз за участие в професионалния футбол и следователно няма право да картотекира футболисти. Същевременно, на всички футболисти на ПФК "Литекс" картотеките са потвърдени. Трансфер на футболисти между ПФК "Литекс" и ПФК ЦСКА София през този сезон не е регистриран.
До коментар [#91] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
Потвърждавам от личен опит - работих във фирма, която се преименува - и никой от мениджмънта и работниците не получи дори един ред анекс към договора си, а в договора си стоеше старото име на фирмата.
Ако ЦСКА с тирето плати на Няколко негъра и агентите им обезщетенията , за УЕФА това същото ЦСКА става автоматично правоприемник, тоест разликата за УЕФА между Литекс , тирето и ЦСКА са само пари ....
До коментар [#73] от "Alex Ivanov":Припси, има лимит на дълговете, но остави - верните на настоящите мутри няма смисъл да им се обяснява какво, колко, кога, как и т.н. може и не може да се разсрочва. Не се ли сещаш че и Лупи щеше да разсрочва до откат, ако бе позволено - не е толкова тъп.
Първо, не съм припознавач, би трябвало по постовете ми да си личи.
Второ, лимити няма за дълговете. Гледа се само дали са обслужваеми. Може да имаш 50 млн. дългове, но ако имаш документи за разсроченото им плащане, си "изряден". В същото време, може да дължиш към датата Х 200 000 лева, но ако нямаш документ, че ще ги платиш по някаква схема ...... гориш.
Пълен идиотизъм, Гриша Ганчев бил фалирал ЦСКА за да мести Литекс.
ЦСКА си имаха собственици и управници /Лупи и т.н./, ТЕ направиха огромният дълг довел до фалита. А ГГ се появи чак след това и пое издръжката на вече фалиралото дружество и го възстанови.
Само показвате колко откачени сте в безсилната си злоба. Не успяхте да погребете ЦСКА и сега ковчега койго мъкнехте вас чака.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2408 ГневноНай-джендърският мач, със съдия К...а от ФИФА!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.оuzo
Рейтинг: 395 НеутралноБаси
bat_plamen
Рейтинг: 4685 НеутралноОчаквана загуба за оранжево-червеното Цска след победата в сряда!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5267 ВеселоСъдиите плачат в съблекалнята...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевКонтрол на съзнанието
Рейтинг: 8 ЛюбопитноМикренци едва ли са го играли сериозно тоя мач,и Цаките са се възползвали.🐷👍
Много съм прость
Рейтинг: 1432 ВеселоСлушах " чичовото" днес ... още някоя година и ще е 1/1 кат' чичо си :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Lazarus
Рейтинг: 833 НеутралноТова беше почтено - 1948 играха здраво срещу Локо, повториха го срещу ЦСКА. Ковида очевидно се отразява твърде добре на футболистите.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5267 НеутралноЧестито второ място на буферите!!!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевgogo63
Рейтинг: 426 ВеселоИзвинявам се за клишето, но Кабаков със сигурност още плаче в съблекалнята... Интересно Любо какво ще каже. Аз лично мисля, че е време съдиите да поемат докрай отговорността си към лецки, цицка и др.: като си отсъдил дузпа, бъди така добър и да я изпълниш...
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 891 НеутралноАко не бяхме на 112 място по медийна свобода, щеше да пише Цска победи Литекс София.
slunchev_den
Рейтинг: 269 НеутралноМагията на ЦСКА се завърна именно срещу подходящ отбор. Изцяло изграден от български състезатели ЦСКА винаги е силен, днес бе доказано. Дано догодина ерата на Лудогорец приключи. А Наумов е невероятно откритие. Цеката каза, че си нямаме представа колко добри играчи има в 'Б' група.
"Първо си пренебрегнат, после осмиван, сетне бит, и накрая победител."Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноКогато не вкарваш ти вкарват. Вратаря спаси Числото но тревожното не е тази загуба а изключително безличната игра на младото попълнение българи /Смоленски и Митков/. И това не е само този мач. Всички искаме да играят българи но те трябва и да си го заслужат.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Toshko Afrikanski
Рейтинг: 177 ВеселоДо коментар [#4] от "Незнайко в Слънчевия град":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
constatator
Рейтинг: 1688 НеутралноАлоооо Дневник, от 2016г. няма ЦСКА. Има ЦСКА-София с булстата на Литекс.
bird_song
Рейтинг: 576 НеутралноДо коментар [#7] от "Lazarus":
Факт!
Феърплей на числото.
vassilun
Рейтинг: 4765 ВеселоМоже ли някой да сподели какво са скандирали феновете на двата отбора по трибуните? Интересно ми е някак си! Не върви да скандират "ЦЕ-СЕ-КА, ЦЕ-СЕ-КА", защото не е ясно кое ЦСКА подкрепят! Вероятно едните са скандирали "ЧИ-СЛО, ЧИ-СЛО", а другите - "ТИ-РЕ, ТИ-РЕ"! :-)
bird_song
Рейтинг: 576 НеутралноДо коментар [#16] от "vassilun":
Тирето трябва да са викали ЛИ-ТЕКС
А тирето са си това ЦСКА, което би трябвало да остане единствено.
vassilun
Рейтинг: 4765 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "bird_song":
"А тирето са си това ЦСКА, което би трябвало да остане единствено."
Защо? Числото ще го закриваме служебно ли? Та те спечелиха купата преди няколко години!
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#3] от "bat_plamen":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Отчасти си прав за " очакваната загуба" но първото полувреме съвсем не говореше за такива настроения. Просто има мачове в които не ще да влезе.
Но съм съгласен, че в друга обстановка /примерно мача не беше отложен и второто място виси а купата неизвестна/ ЦСКА нямаше да са толкова безгрижни. Това им липсваше днес, концентрацията в последният удар. Дълбоко в себе си те вече са в къщи.
Killing Joke
Рейтинг: 1406 НеутралноЛокото, Арда, Числото, ЦС... Все корави отбори, при това главно от българи.
vincenzo76
Рейтинг: 8 ВеселоСамо за протокола да питам, дали в състава на Чичовото - имаше българи?
Араламбене му е майката
Рейтинг: 8 ВеселоЛеле, Пеневото е откачило.
Араламбене му е майката
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#16] от "vassilun":
Ма те феновете от Дарик ги преброиха бе, 38 човека.
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 531 НеутралноБългарите играха с дух и сърце.
Чужденците без премия не си дават зор.
Това, че мачът е с особен заряд не ги вълнува ни най-малко.
Поздравления за ЦСКА 1948. Играха за чест.
bird_song
Рейтинг: 576 НеутралноДо коментар [#18] от "vassilun":
Извинявам се
Исках да кажа числото е автентичното.
Дори по-автентично от старото ЦСКА.
Но просто капсус 🤣
bird_song
Рейтинг: 576 НеутралноЛапсус
afanko
Рейтинг: 433 НеутралноХубаво е когато българските клубове побеждават наемниците. Въпреки проблемите, които имаха успехът на ЦСКА е огромен. От В във Б, във А и на 4-то място за 4 години е перфектно. Поздравления!
За литекс, колкото по-бързо си отидат в Ловеч, толкова по-добре.
mitko11
Рейтинг: 1818 ВеселоЗа да не се объркват хората трябва да има отделна лига само за клонингите на ЦСКА и ФК"Левски"...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазовbat_plamen
Рейтинг: 4685 НеутралноДо коментар [#8] от "Незнайко в Слънчевия град":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Заслужиха си го "смърфовете"
pet fire
Рейтинг: 3315 НеутралноВ този мач и двата отбора играеха за ...нищо. Само трябваше да изтекат 90 минути и да остане в историята
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноМанипулаторче, ти си срам за журналистиката. Няма ЦСКА, има ЦСКА-София, както е новото име на Литекс Ловеч от дата 02.06.2016 г.
После само не пишете за 112-от място, че е малко смешно.
vassilun
Рейтинг: 4765 ЛюбопитноКой е "клонинг" на ФК "Левски"?
Fred
Рейтинг: 1034 Неутрално
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.До коментар [#20] от "Killing Joke":
За " коравите" съм съгласен. Но за съжаление отборите с
българи са по-назад в класирането от тези с чужденци, т.е. по-слаби. И това е много тревожно защото само гол патриотизъм не стига когато излезеш навън.
bird_song
Рейтинг: 576 НеутралноДо коментар [#32] от "vassilun":
Е, моля те. Много станаха. Още от преди време Мездра, Родопа, Арда сега, кой ли не 😊
choguna
Рейтинг: 8 ЛюбопитноЛеле Мале колко много армейски отбори!
Това да не е армейското първенство?
Мизийски
Рейтинг: 426 НеутралноНяма да се кóсите! Просто този резултат не го припознавате…, да го пишат на Ловеч.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).vassilun
Рейтинг: 4765 ЛюбопитноАз бих попитал за коя армия става дума? Червената армия? Българската армия? Коя армия?
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#21] от "vincenzo76":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Имаше в ЦСКА и българи. Особено второто полувреме... когато рязко свалиха нивото и загубиха мача. Смело мога да кажа, че точно те бяха най-слабите.
choguna
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#30] от "pet_fire":
Когато вземаш заплата и си професионалист не играеш за нищо.
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноДо коментар [#38] от "Fred":
"Имаше в ЦСКА и българи."
В кое ЦСКА? Все пак днес играха ЦСКА срещу ЦСКА! Аз съм мъничко объркан! :-)
vassilun
Рейтинг: 4765 ЛюбопитноКогато си скъсвам задника от бачкане и "вземам" заплата за нищо ли го правя?
vincenzo76
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#38] от "Fred":
Благодаря за пояснението!А относно българите - еми няма как да не са слаби, след като играят от дъжд на вятър за сметка на Бонго от Конго и прочее!
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 531 НеутралноНаблюдавах лицето на Кабаков, когато Кайседо изпусна дузпата в края.
Беше наистина съкрушен. Просто не успя да се овладее.
Съсипаха труда му напразно.
gogo63
Рейтинг: 426 НеутралноРазбираемо е когато Литекс излиза срещу нещо, което има сакралната абревиатура в името си, да е притеснен и да губи. Нямам представа защо все още самата абревиатура е сакрална извън Москва и СССР.
choguna
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#41] от "vassilun":
Би трябвало да ти отговори колегата, според мен когато вземаш заплата винаги трябва да даваш максимума.
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#23] от "Араламбене му е майката":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Естествено че ще са 38 на трибуните. Числото няма повече от 20 фена /служебни/ а тези на ЦСКА да не са луди да пълнят джоба на Цекита с 35 лв билета. С тези цени мача беше абсолютно съзнателно направен да е без фенове за да не проличи колко малко са тези на Числото. Когато се играе на Армията ще видите и сравните.
Deaddark
Рейтинг: 2811 НеутралноДо коментар [#18] от "vassilun":
Много низко падаш - купата спечели ЦСКА, когато бе във фалит с отсрочка две години да си погаси дълговете. Естествено синята злоба остава до гроба. То каква ли радост ви остава на сините припсове - освен да припознавате Тирето и Числото, белким в някой мач ги биете, та да спасите сезона.
nema_labavo
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#46] от "Fred":
Е то на "вход свободен" , ще се напълни и стадиона на Гигант Белене. Много им скръндзава либовта на тея армейци.
vassilun
Рейтинг: 4765 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "Fred":
"Числото няма повече от 20 фена"
А тирето колко фена има?
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#40] от "vassilun":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Това ЦСКА което ФИФА осъжда да плаща дълговете на фалиралото защото е негов спортен наследник. Цекито да е платило нещо? Не плаща защото е чисто нов отбор присвоил име и откраднал емблема... която се наложи срочно да смени именно защото е открадната.
vassilun
Рейтинг: 4765 ВеселоДо коментар [#47] от "Deaddark":
"То каква ли радост ви остава на сините припсове - освен да припознавате Тирето и Числото"
Викаш припознавачите сме ние сините?! А не тези, които припознаха Тирето за ЦСКА! Вервам ти! :-)
doctor.no
Рейтинг: 3099 НеутралноЦСКА приключи на 09.09.2016. Тия са ментета
Hristov
Рейтинг: 2031 ВеселоДо коментар [#19] от "Fred":
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!Тази година ЦСКА взе каквото трябваше...Групи на ЛЕ, трансфери за милиони, купа на България... Догодина е време да се смени и шампиона.
pinoccio
Рейтинг: 288 ВеселоЛеле, африканците останаха и без калъфка...
Срам за припоците!
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#48] от "nema_labavo":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Не, просто не се хванаха на кукичката на Цекито да му пълнят джоба.
И въобще тази комплексарщина кой е " оригиналният" е характерна за самозванците, ЦСКА са се доказаи достатъчно за да имат нужда от това. Джавкайте си... и не забравяйте, че фалита чука на вратата ви. Както носехте ковчези и се подигравахге, много сте близо да ви сполети същото.
pinoccio
Рейтинг: 288 ВеселоДо коментар [#55] от "Fred":
Оригинала го изядоха червеите за тези 5 години.
Deaddark
Рейтинг: 2811 НеутралноДо коментар [#51] от "vassilun":
Казвам го и на теб - да, сините сте същите припоци, като оранжевите - и ти го доказвам. Новия формат се създаде поради две причини - 1-вата е да влезе Тирето с оранжевите припсове; 2-рата е да остане ПФК Левски със сините припсове - защото с дълг над един милион неплатен до 5 години, отиваш във В група - справка Локо Сф. Затова сините припсове - от ръководството на ПФК Левски до повечето фенове, припознахте Тирето - и в новата група дълговете ви станаха от настоящата година - тоест пак имахте пет годишна отсрочка - и пак нищо. Но от припоци толкова - нито Тирето стана шампион и конкурент на Лудогорец, нито ПФК Левски си оправихте задълженията и станахте отбор в топ 3.
Deaddark
Рейтинг: 2811 ВеселоДо коментар [#53] от "Hristov":
Тази година ЦСКА завърши шести, падна от Локото на четвъртфинала за купата и завърши последен в групите на ЛЕ.
bludniq_sin
Рейтинг: 1402 НеутралноДо коментар [#30] от "pet_fire":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlТе и лудогорец играха за нищо срещу тирето като паднаха ама тука имаше едни дитирамби...
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#49] от "vassilun":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Феновете на Истинското ЦСКА ги видяхте на финала за купата. Препълнени два сектори и дори отгоре. Ако не бяха ограниченията щяха да напълтят целият стадион, както 2016г.
Числото били истинското ЦСКА, ако е така защо не пълни така стадионите? Ясно е кого признават феновете, останалото е безсилна злоба.
От българските отбори само Левски може да пълни така стадион. Само че те си имат проблем, стадиона пълен.. а купата в противника :)
nema_labavo
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#55] от "Fred":
Не забравяй, че корумпираното правителство, което не харсваше, ви натресе в Борисовата градина. Числото трябва да плащат наем за стадиона, колко трябва да е един билет за мача? "Комплексарщина" е да поддържаш отбор, който няма общо с твоя. Ние ако фалираме, фалираме и толкоз. Остава само историята. Но, казвал съм го и друг път - достойнството си е ваше.
georgi nikolov
Рейтинг: 604 НеутралноЧислото би тирето.
И двете се бият в мъжки гърди пълни с въшки, че са истинското ЦеСеКА. А то, онуй ментето, де си спомина на култовата дата 9 септември 2016г.
Sic transit gloria mundi.
nema_labavo
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#57] от "Deaddark":
За Локо Сф си прав, но до някъде. Отидоха във В група не заради дълга, а за това, че Гогов ги заряза. Нямаше и намерение за разсрочване или някакви други действия. Просто ги изостави.
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#48] от "nema_labavo":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Абе практиката на някои отбори с доста титли показва, че само " вход свободен" не стига, трябват и кренвирши :) Така че е индивидуално.
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#61] от "nema_labavo":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Правителството видя къде са феновете и даде там стадиона. Ти какво искаш, да си навлече омразата на стотици хиляди заради кефа на стотина?
Deaddark
Рейтинг: 2811 НеутралноДо коментар [#63] от "nema_labavo":
Правилникът на БФС е такъв. Локото не плати и го изхвърлиха. ПФК Левски не плати и остана. Точно заради това ПФК Левски мълча пред УЕФА като б*т г*з за новата група и врътката с Тирето. ЦСКА не плати и фалира, ПФК Левски не плати - и противозаконна отсрочка. Но насила хубост не става.
nema_labavo
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#65] от "Fred":
Какво искам аз няма значение. Просто има принципи и гордост. Е, има и предразсъдъци. Както харесахте люляка, така утре може и кренвирши да заобичате. Здраве да е, всеки сам си избира.
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноТова ли, на чийто лиценз за професионален футбол пишеше, че се издава на Литекс Ловеч, а по-късно КОРЕКЦИЯ, че Литекс Ловеч си сменя името на ЦСКА-София, а адреса от Ловеч на София ??!
Това ли, за което адвокатите на ЦСКА-София, в писмо до УЕФА, твърдят, че си е Литекс, а името, наподобяващо това на ЦСКА, било просто "маркетингов трик" ??!
nema_labavo
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#66] от "Deaddark":
Буквално с правилника на БФС не съм запознат. Но, за Локо Сф ставаше дума. Гигов се оттегли и от Локо не направиха никакви опити да останат в А група. Да, Левски има много дългове, но все нещо прави. Предоговаря, разсрочва, обещава и т.н. А от Локо не направиха нищо. БФС насила ли трябваше да ги остави в А група? И новия формат няма нищо общо с Локо Сф.
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноЦСКА нищо не е взел, защото умря.
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#61] от "nema_labavo":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Тц, ще видиш че ако фалирате ще повторите ЦСКА. Включително с " тирето" защото 2-3 години докато трае процедурата друг не може да има същото име.
Но спокойно, няма да оставят Отбора на Властта и Държавна сигурност да фалипра. Ще ви закачат към някоя пералня на мръсни пари. Или ще станете геополитическа маша на Путин. Вече сте го правили.
nema_labavo
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#64] от "Fred":
Ако искаме да уважават нашите успехи, коретно е да се отчитат и чуждите успехи. Отбора, за кйто говориш, не само има доста титли. Държи рекорда в бг футбола за поредни титли - 10.
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноПълни глупости пишеш.
Дълговете не са пречка за лиценз тогава, когато има депозирано споразумение за разсрочено плащане с НАП, футболист, треньор и т.н. имащ да получава пари .... Локото ги изхвърлиха не заради дълга, а защото нямаха споразумение за разсрочено плащане, тоест, счита се, че дългът е необслужван и гориш.... заради същото и ЦСКА отиде във В група, това беше част от плана на джуджето от село Микре за умишлен фалит на ЦСКА и подмяната му с Литекс Ловеч .....
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#50] от "Fred":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Това което казваш са тъпи адвокатски номера да спестят някой лев от обезщетения. Не им мина номера но пък сега имат силен аргумент че наистина са ЦСКА. Съвсем скоро ще махнат тирето от името, минал някакъв срок на забрана.
nema_labavo
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#71] от "Fred":
Щом това ти харесва, напиши го на лист и си го сложи под възглавницата. Поне ще спиш спокойно. Вие сте добрите и мачканите от власта. Имаш + от мен.
sim4o
Рейтинг: 2899 НеутралноГлупости, най-много публика показва "Ботев"..
По времето, когато имаше стадион и отбор де..
-------------------
18 дек 2012
"Ботев Пловдив е категоричният лидер в подреждането на българските отбори с почти два пъти по-висока посещаемост от Левски - съответно 10 375 и 5 125 души. Следват ЦСКА - 4 243 души, и Локомотив Пловдив и Лудогорец със средно по 4 143 души на мач. "
Прочети още на: https://www.dnes.bg/index/2012/12/18/botev-plovdiv-6-i-po-poseshtaemost-v-klasaciia-za-12-evropeiski-strani.175692
pesheff
Рейтинг: 1159 НеутралноКога ще се научите да пишете и ТИРЕТО в заглавието?! Българския ЦСКА победи Микре! Честито!
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.sim4o
Рейтинг: 2899 НеутралноТа публиката е "Ботев", "Левски" , "Локо Пловдив" ЦСКА..
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноСрокът е 5 години от закриването на дадения футболен клуб ..... Още тази година ще махнете тирето, защото стават 5 години от закриването на истинския ЦСКА и името вече може да бъде гепено от друг клуб.
edin slep
Рейтинг: 619 НеутралноРедакторът на Дневник си е тирелюбец, от самото начало си им казва ЦСКА на Литекс.
preklara raraРадвам се, че този проект с числото е спечелил, макар че и там имаше някакви скандали със собствеността са според мен по-честни с публиката, от колкото Литекс, които се пребоядисаха и е голям смях.
Иначе някои коментират Левски. Ами много ни е зле ръководството, от години е зле и са се намърдали едни хищници, само комисионни чакат, също като в покойното ЦСКА. Тях това ги уби - многото лапачи на софрата.
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#72] от "nema_labavo":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.И кой отрича титлите на Лудогорец? Нито международните му успехи. Доста симпатичен отбор, в началото дори ги харесвах.
Постепенно обаче Гелосаният стана доста непоносим, и съдийски игрички започнаха. Но като цяло титлите са заслужени. Аз говоря не за тях а за публиката на която раздават безплатни сандвичи с кренверши за да замъкнат на стадиона :)
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноА относно Левски - този клуб отдавна е фалирал и технически, и практически, ако щете и морално даже ..... ако живеехме в нормална държава, отдавна да е в процедура по несъстоятелност, натам вече не се наемам дали би имало спасителен план .... най-вероятно НЕ.
Левски вегетира в момента напук на всякакви закони и правила ..... чака се някакво чудо .... това чудо може да е само някой принц от Саудитска Арабия или шейх от Емирствата ...нищо друго не може да спаси Левски, просто се отлага неизбежното ..... докога обаче ??!
deutschwagen
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#14] от "constatator":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨"ЦСКА-София"
Че на редацкията винаги им домързява да слагат кавички за един специален отбор.
vagabond66
Рейтинг: 1840 ВеселоДо коментар [#21] от "vincenzo76":
Имаше, как да нямаше?!?
Но на мен най ми допадна един
от африкански произход с
европейското име Бисмарк Чарлз!
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 968 НеутралноФеновете на Левски са ми забавни, какво значение има кое е автентично , има две ЦСКАта и двете са преди Левски, все едното е автентично ...
nema_labavo
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#81] от "Fred":
Сравняваш несравними неща. Понеже все публиката ти е в устата, ще те попитам - футбола нали е за публиката, за хората, за феновете? Забранено ли е на малките градове да имат ФК, защото няма публика? Футбола само за регионална употреба ли е? Колко публика е имало на мачовете през първия сезона на Септември при ЦДВ, ако знаеш?
Deaddark
Рейтинг: 2811 НеутралноДо коментар [#69] от "nema_labavo":
Защо се правиш на неразбрал - сините не платиха и трябваше да последват Локо СФ извън А група. По правилник на БФС. Задълженията ви надхвърляха лимита на позволеното да останете в А група, затова бе създадена новата А група - да останат и сините там. Хем казваш Локото не платили и закономерно излезли от А група, хем не си съгласен че ПФК Левски не са платили също, но закономерно заслужават да останат в А група. Това е същото като оранжевия припок - хем лъже УЕФА че е оранжев, да не плаща - хем лъже че е червен да си пише 31 титли в актива.
Deaddark
Рейтинг: 2811 НеутралноДо коментар [#73] от "Alex Ivanov":
Припси, има лимит на дълговете, но остави - верните на настоящите мутри няма смисъл да им се обяснява какво, колко, кога, как и т.н. може и не може да се разсрочва. Не се ли сещаш че и Лупи щеше да разсрочва до откат, ако бе позволено - не е толкова тъп.
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#42] от "vincenzo76":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.За да те пуснат да играеш като титуляр трябва като ти дадат шанс да се докажеш. Както например този Бисмарк, почна да вкарва още от първият мач и не спира. Корко гола вкараха досега Митков, Смоленски а редовно им дават минути?
Но да забравим ЦСКА, факт е че отборите съставени само от българи в класирането са с доста по-малко точки от тези с чужденци. А там българите са титуляри и играят. Така че не са минутите основното.
nema_labavo
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#87] от "Deaddark":
Нищо такова не съм казвал. Можеш да го прочетеш пак, за да видиш. По римската сентенция - казаното отлита, написаното остава. Просто изпочаваш написаното от мен.
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 531 НеутралноФутболистите, както и целия персонал, администрация, менджмънт, вкл. и собственика на "Литекс" се преместиха вкупом на стадион "Българска армия".
Съгласно българското трудово законодателство, когато работник или служител напуска една фирма и преминава на работа в друга фирма, то следва да е прекратил на законово основание трудовия си договор със старата и да подпише трудов договор с новата фирма.
Според изявленията на Петрус Бумал, никой от играчите на "Литекс" не е прекратявал трудовия си договор с ПФК "Литекс" АД, нито дори е подписвал анекс към бействащия му договор.
Било им е обяснено, че дружеството само сменя името си и това не засяга трудовите им отношения.
Deaddark
Рейтинг: 2811 ВеселоДо коментар [#85] от "Kalinoff Ivan":
На теб ако ти дам два китайски менте Айфона и ти кажа - нали са два, все единия е оригинал - дай два бона и бегай - ще дадеш ли? Че гледам на промоция в Али Баба китайски ментета за петдесет евро две бройки.
За да няма недоразумение,
няма никакво значение,
дали е с число, дали е с тире,
оригинал не ще да е,
а просто - два вида менте.
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 968 НеутралноДо коментар [#81] от "Fred":
Ами кой да отиде на мач в Разград , 30 000 град, колкото един микрорайон на Люлин ... около 45 пъти по малък от София , при условие , че в 1 .3 МИЛИОНА София Левски и ЦСКА имат по 2-3 хиляди човека, колко да отидат в Разград .. Да не говорим за Септември , които имаха по 5-10 човека публика преди пандемията ... Разград просто няма население , няма откъде да дойде тази публика , а София има население , но пък няма интерес ....Ако Разград беше поне 200 -300 000 човека
Hristov
Рейтинг: 2031 НеутралноДо коментар [#58] от "Deaddark":
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!ГМО то на Домуса завърши нейде там.. ЦСКА играе на Армията, с емблемата с трите звезди..
Deaddark
Рейтинг: 2811 ВеселоДо коментар [#90] от "nema_labavo":
Какво направи ПФК Левски по закон - обеща да плати, ама друг път. Хайде по-сериозно - наистина ли мислиш че разсрочка се дава ей така срещу нищо? И знаеш ли защо срещу нищо - защото ако беше срещу нещо, вече да сте изплували и да дишате във врата на Лудогорец. Но с измама - само удължавате агонията. Това е като да кажеш че ще спечелиш състезание, защото имаш Порше, ала да си му продал двигателя и да си сложил на Опел Астра - пак ще вРЪтиш обиколки, ала няма да си напред в класирането. Обещавали били - дай на мен десет бона, обещавам да ти ги върна, ама някой друг път. Айде бягай да носиш вода от десетия кладенец, че деветте пресъхнаха - а трябва да се полива лъжата че ПФК Левски законно разсрочил, че и погасявал задълженията си по план, според който вече трябваше да са на нула - но лоши чорбари крадат ток от Герена и ви трупат големи сметки за ток.
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 531 НеутралноСъгласно правилника за картотекиране на футболистите, когато един футболист преминава от един клуб в друг, то за да бъде картотекиран следва да представи документ, удостоверяващ прекратяването на договорните отношения между него и предишния му клуб.
В БФС сезон 2015/16 г. не е постъпвало нито едно искане да бъде отписан от картотеката футболист на ПФК "Литекс" и да бъде записан като футболист на ПФК ЦСКА София.
А, и да беше постъпило, нямаше да бъде уважено, тъй като на ПФК ЦСКА София беше отказан лиценз за участие в професионалния футбол и следователно няма право да картотекира футболисти.
Същевременно, на всички футболисти на ПФК "Литекс" картотеките са потвърдени.
Трансфер на футболисти между ПФК "Литекс" и ПФК ЦСКА София през този сезон не е регистриран.
Deaddark
Рейтинг: 2811 ВеселоДо коментар [#91] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
Потвърждавам от личен опит - работих във фирма, която се преименува - и никой от мениджмънта и работниците не получи дори един ред анекс към договора си, а в договора си стоеше старото име на фирмата.
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 968 НеутралноДо коментар [#92] от "Deaddark":
Ако ЦСКА с тирето плати на Няколко негъра и агентите им обезщетенията , за УЕФА това същото ЦСКА става автоматично правоприемник, тоест разликата за УЕФА между Литекс , тирето и ЦСКА са само пари ....
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноПърво, не съм припознавач, би трябвало по постовете ми да си личи.
Второ, лимити няма за дълговете. Гледа се само дали са обслужваеми. Може да имаш 50 млн. дългове, но ако имаш документи за разсроченото им плащане, си "изряден". В същото време, може да дължиш към датата Х 200 000 лева, но ако нямаш документ, че ще ги платиш по някаква схема ...... гориш.
Fred
Рейтинг: 1034 НеутралноДо коментар [#73] от "Alex Ivanov":
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Пълен идиотизъм, Гриша Ганчев бил фалирал ЦСКА за да мести Литекс.
ЦСКА си имаха собственици и управници /Лупи и т.н./, ТЕ направиха огромният дълг довел до фалита. А ГГ се появи чак след това и пое издръжката на вече фалиралото дружество и го възстанови.
Само показвате колко откачени сте в безсилната си злоба. Не успяхте да погребете ЦСКА и сега ковчега койго мъкнехте вас чака.