Роналдо срещу "Кока-кола": има ли лоша реклама

Роналдо срещу "Кока-кола": има ли лоша реклама

© Reuters



Лоша реклама няма. Или има?


Звездата на световния футбол Кристиано Роналдо, който има огромно въздействие и милиони последователи в социалните мрежи, привлече погледите с първата си поява на европейското първенство. На пресконференцията преди мача с Унгария капитанът на действащите шампиони премести две стъклени бутилки "Кока-кола", сложени на масата с рекламна цел. На тяхно място Роналдо постави пред себе си бутилка вода.


Действията му бяха разчетени като знак на неодобрение към газираната напитка, чийто производител е сред спонсорите на УЕФА. Португалецът е известен с твърденията, че живее здравословно и следва строг режим.




"Това е петото ми европейско първенство, но ще се състезавам сякаш ми е първото", каза Роналдо.


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK