С пет старта за 7 седмици Формула 1 навлиза във важен етап от сезона

С пет старта за 7 седмици Формула 1 навлиза във важен етап от сезона

© Reuters



Много интензивни 40 дни, които могат да определят посоката на развитие за следващата част от сезона - това предстои за отборите във Формула 1. В рамките на само седем уикенда пилотите ще имат пет състезания, като навлизат в най-натоварения период от годината.


Началото е този уикенд с Гран при на Франция, след което предстоят два старта в Австрия (27 юни и 4 юли), Великобритания (18 юли) и Унгария (1 август).


Всичко това идва при разлика от едва четири точки между претендентите за титлата Макс Верстапен (105 т.) и Люис Хамилтън (101). Дотук пилотът на "Ред бул" спечели две състезания и три пъти беше втори, докато световният шампион триумфира в три надпревари.


Накъде ще се наклонят везните




Още този уикенд се очаква оспорвано състезание на пистата "Пол Рикар" във Франция, в което няма изразен фаворите. Надпреварата ще премине при много високи температури, което предразполага и към проблеми с гумите за състезателните екипи.


От 2018 г., когато Франция се завърна в календара на Формула 1, "Мерцедес" има предимство на това трасе, но в петъчните свободни тренировки Макс Верстапен беше най-бърз.


"Това състезание е много важно, защото ще се проведе при високи температури. Пазенето на гумите е важно, но и "Мерцедес" не могат да си позволят да губят много точки. Трябва да имаме предвид, че след това има два старта в Австрия, където се очаква "Ред бул" да доминират", каза бившият технически директор във Формула 1 и настоящ експерт Гари Андерсън.


С пет старта за 7 седмици Формула 1 навлиза във важен етап от сезона

© Reuters


След стартовете на "Ред бул ринг" предстои такъв и на "Силвърстоун", а на 1 август е надпреварата в Унгария. Единствено трасето в Будапеща е по-бавно и в него е възможно да има обрати с намеса на други тимове в битката за победата.


"Много е възможно да видим размяна на победи между Верстапен и Хамилтън, което да не промени драстично ситуацията помежду им. Не мисля, че преди лятната пауза ще има голяма разлика в точките", каза още Андерсън.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на prinz
    prinz
    Рейтинг: 278 Неутрално

    Разглезенето дете Хамилтън ще бъде доволен, че броят на феновете във Франция ще е ограничен. Французите не харесват неговато шоу. Ще го освиркнат, но няма да е толкова лошо, колкото 140 000 в Силвърстоун.

    Не съм крал
  2. 2 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4716 Любопитно

    Написах го преди, ще го напиша и сега...Хамилтън без Мерцедес зад него е просто един от пилотите. Надява се на 8ма титла, но все още се съмнявам силно, че това ще се случи. Ред Бул с новата си кола и силно представяне, ще покажат, че всъщност има и други играчи. Астон Мартин също впечатляват с показаното до сега. Не случайно Мерседес подписаха само за един сезон с Хамилтън, явно е, че дори и те вижда залеза му.

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  3. 3 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#1] от "prinz":

    май не си си пил хапчетата

    -voxy
  4. 4 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 244 Неутрално

    Разглезенето дете Хамилтън ще бъде доволен, че броят на феновете във Франция ще е ограничен. Французите не харесват неговато шоу. Ще го освиркнат, но няма да е толкова лошо, колкото 140 000 в Силвърстоун.
    —цитат от коментар 1 на prinz


    ХАХА Троле за твое сведение феновете на формула 1 са най интелигентните!Това да не ти е фудболна агитка дето са друсате и бъхтите

  5. 5 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 244 Неутрално

    [quote#4:"Blaga Yankova"][/quote]

    хаха Троле явно не сисъгласен че феновете на Ф1 са най интелигентни та си турнал отрицателен вот аааааа?

  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4604 Весело

    До коментар [#2] от "padrino":

    "Малко" хейт се е получил коментара ти, но както и да е. Пилотът се разбира става или не става в картинга, когато всички са с еднаква техника, всичко е равно, и пилотът прави разликата, и точно там Люис правеше неща, които още не са подобрени, да не говорим, че още първата година кацна като новобранец при действащият и за много фенове, един от най-добрите пилоти в цялата история на този спорт, и после знаем какво се случи, стигна се дотам, че от "Мерцедес" трябваше една година да ходят след него, само и само той, а не друг, да замести Шумахер, трябваше лично покойния Ники Лауда няколко месеца да натисне, и накрая всичко да приключи успешно. Дори миналата година, "Мерцедес" щото сигурно са "глупави" дадоха всичко от себе си, за да подпише отново с тях, явно още не им се рискуваше, макар че Хамилтън е на сериозна възраст. Отделно, отнело му е толкова много, на него и на цялото му семейство, за да успее да пробие в този спорт, а не на готово, като синчета на милирдери, или на бивши пилоти.
    Но, какви сме ние, някакви фенове на този спорт, да прочетем например какво е казал Шуми преди точно 20 год.:

    "He's a quality driver, very strong and only 16. If he keeps this up I'm sure he will reach F1. It's something special to see a kid of his age out on the circuit. He's clearly got the right racing mentality."
    —Michael Schumacher, speaking about Hamilton in 2001

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  7. 7 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#2] от "padrino":

    То и Шумахер без Ферари беше просто пилот. Интересно как Хамилтън още първата година за 1 точка не взе титлата и беше наравно със световния шампион Алонсо, който определено не е случаен пилот. Забавно е колко глуповати и заблудени хора има, които в злобата си не могат 2+2 да сметнат.

    -voxy
  8. 8 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3232 Весело

    До коментар [#2] от "padrino":

    Кой пилот може сам, с тичане, да стане шампион? Слуховете за залеза на Хамилтън са силно преувеличени, ама разбирам ги хейтърите - към 100 пол позишъни и 100 победи не дават мира на завистниците.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  9. 9 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3768 Весело

    Искаме реванш за МК и Баку!!!

    klimentm
  10. 10 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#2] от "padrino":

    ти очевидно не следиш особено много F1, Мерцедес имаше и все още има голям шанс да напуснат F1 като заводски отбор, при положение че не знаеха дали ще останат как точно да подписват договори, че и дългосрочни.

    -voxy
  11. 11 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#6] от "hamiltonf":

    Хамилтън не беше нито първият, нито вторият избор на Мерцедес. Искаха първо Алонсо, който им отказа, а после Фетел, който пък си имаше договор с Ред Бул и не искаше да ги напуска още.

    И откъде измисли глупостите, че Мерцедес дали всичко от себе си, за да подпише с тях Хамилтън? Напротив, Хамилтън не получи нищо от големите си искания, най-вече защото Ръсел показа нагледно как стоят нещата. Нито три години договор, нито вето клаузи за Хамилтън. Затова след победата в Испания ревна отрано за нов договор с надеждата, че ситуацията се е променила. Ама изглежда, че не го огрява досега.

  12. 12 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#7] от "voxy":

    Шумахер без Ферари има две титли с кола, която беше доста по-слаба от доминантния Уилямс. А и спечели с по-бавно Ферари през 2000 и 2003 г.

    Хамилтън без най-бързата кола не е печелил титла, че дори и с най-бързата кола (2007, 2012, 2016) не е успявал няколко пъти.

  13. 13 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#12] от "Capo":

    доста спорни твърдения, отделно си забравил за патериците на Шумахер, които доста често бяха по-бързи от него :D.

    -voxy




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK