Френски запалянковци объркали Будапеща с Букурещ и изпуснали мача с Унгария

Френски запалянковци объркали Будапеща с Букурещ и изпуснали мача с Унгария

© Reuters



Какво ли е усещането да чакаш цяла година, за да посетиш мач на любимия си отбор на отложеното европейско първенство, и накрая да отидеш в друг град?


Това, оказва се, са направили шестима французи, които искали да гледат двубоя с Унгария. Вместо в Будапеща обаче те пристигнали в... Букурещ, пише "Ефе", като се позовава на румънския "Жорналул национал".


Според информацията шестимата запалянковци на Франция разбрали, че не са на правилното място, когато се срещнали с украински привърженици, отиващи към мача с Австрия.




Интересното е, че това не е първият случай, в който футболни фенове бъркат двете столици. Преди девет години цели 400 запалянковци на "Атклетик" (Билбао) се озоваха в Будапеща вместо в Букурещ.



Фотогалерия: Унгарската футболна лудост >


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 1 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1055 Весело

    Като да тръгнеш на мач с българския ЦСКА и да пристигнеш... в Москва.

  3. 3 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 974 Неутрално

    Това е нещо напълно нормално за средностатистическия западноевропеец.

  4. 4 Профил на vjo23696630
    vjo23696630
    Рейтинг: 393 Весело

    Тя една ПКП обърка Пекин с Пхенян та това е бял кахър

  5. 5 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    Горките.
    Няма да е лошо да сменят името или на единия, или на другия град, може и на двата. Да не стават грешки де!

  6. Нормално, това е тъмна Индия за европееца. Повечето например чехи мислят, че България е някъде между Турция и Тунис.

  7. 7 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4489 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Географията е безценна наука.
    И писменността.

    А фитили фонетици заблудени с едно "щ".
    Първо с "у" в заблуда сбъркани?

    "Френски запалянковци объркали Будапеща с Букурещ
    и изпуснали мача с Унгария"

  8. 8 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 945 Весело

    Това иде да покаже, че френските запалянковци не са на различно ниво от нашите. 😂😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  9. 9 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    С прискърбие отбелязвам , че изобщо не съм изненадан..Нивото на обща култура у т.нар. "Западна" Европа е потресаващо..

    Sic transit gloria mundi
  10. 10 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1798 Весело

    До коментар [#8] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":

    Напротив, нашите са с класи над тях..

    Sic transit gloria mundi
  11. 11 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Сега вече определено ще правят разликата

    malart.blog.bg
  12. 12 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2148 Неутрално

    До коментар [#8] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":

    Май са доста по-зле от нашите .

    Panta rhei....
  13. 13 Профил на Пламен  Данаилов
    Пламен Данаилов
    Рейтинг: 345 Неутрално

    Голям талант се иска да объркаш две европейски столици на държави членки на ЕС.

  14. 14 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 945 Весело

    С прискърбие отбелязвам , че изобщо не съм изненадан..Нивото на обща култура у т.нар. "Западна" Европа е потресаващо..
    —цитат от коментар 9 на Hristov


    Скоро един приятел се изцепи, че правилото "прост народ- слаба държава" не работи.

    И даже даде примери- все развити, западни държави.

    След като аверчето "доказа" тезата си емпирично- обърнах темата: ние- като сме умни- ква ни е държавата? Слаба ли е, силна ли е?

    Човекът се нае да ми обяснява, обаче в това време дойде жена му, и настана пълен безпорядък. И сега съм в дилема- ние умни ли сме, или сме западняци... 😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  15. 15 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Баските са по-тъпи от французите, освен ако и тия шестимата не са от Биариц и околията, т.е. пак баски. Как може да си толкова тъп, при това не е като руската комедия Ирония на съдбата, а пътуване, което изисква предварителна подготовка. Т.е. предполага се все в някакъв момент да си бил трезв и да не сгрешиш столицата на Унгария с тази на Румъния. Обаче виновни са и Уефа - в 6 държави е това европейско, та как човек да не се обърка. Може и да не е от простотия, може просто да не си разбрал правилно къде ще се играе твоят мач.

  16. 16 Профил на dr.maris
    dr.maris
    Рейтинг: 298 Неутрално

    Едни пък купонджии бяха сбъркали Ница и Ниш. Но и нишлийската ракия била добра, та не били ощетени.

  17. 17 Профил на Митко
    Митко
    Рейтинг: 867 Весело

    Хора събудете се!!! Букурещ и Будапеща са един и същи град!!!!
    Лъжат ви!!!! Не бъдете роби на световния заговор!!!!

    "горко ми! загинах! защото съм човек с нечисти уста, и живея сред народ с нечисти уста" Исая 6:5
  18. 18 Профил на Viva la tsar Asen i tsar Kiro
    Viva la tsar Asen i tsar Kiro
    Рейтинг: 1670 Весело

    Случва се, веднъж аз на една обърках къде да го вкарам:))

  19. 19 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5009 Неутрално

    Това е нещо напълно нормално за средностатистическия западноевропеец.
    —цитат от коментар 3 на Шоршо


    За съжаление сте прав! И то не само за западноевропейците. Такива са и американците, руснаците, китайците.

    Бях в Хаити по време на земетръсението през 2010. Дойде екип от български лекари от военна болница да помага на местните. Румънците също били изпратили екип от лекари, но вместо в Хаити (Карибско море) те пристигнали в Таити (Полинезия в Тихия океан)! Това по данни от нашите лекари!

  20. 20 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3545 Весело

    Ма те не бяха ли европейци, бе....?
    Все високо развити личности.... 😝

    Bukalemun
  21. 21 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 945 Весело

    Случва се, веднъж аз на една обърках къде да го вкарам:))
    —цитат от коментар 18 на честита промяна


    Е не се вини- "един синор ги дели", а едноокият там е сляп!

    😂😂😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  22. 22 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1100 Разстроено

    Има и други подвеждащи коварно географски наименования:Трън-Крън,Бухово-Бутово,Словакия-Словения,Австрия-Австралия,Ирак-Иран,Швеция-Швейцария,Русия-Прусия .Как ,джа не се насмете човек?!

  23. 23 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    Хора събудете се!!! Букурещ и Будапеща са един и същи град!!!!Лъжат ви!!!! Не бъдете роби на световния заговор!!!!
    —цитат от коментар 17 на Митко


    Точно!

    Но Будапеща и Букурещ са не само един и същи град, но и град-сателит на Бургас...

  24. 24 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Едно време Буда и Пеща били два града. Обединили ги, направили мостове и метро.
    И край с проблемите.

    Има нови технологии, скоро ще пуснат лъч на паневрометрото Будапеща - Букурещ и т.н.

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  25. 25 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    Обаче виновни са и Уефа - в 6 държави е това европейско, та как човек да не се обърка. Може и да не е от простотия, може просто да не си разбрал правилно къде ще се играе твоят мач.
    —цитат от коментар 15 на zlo38528262

    Може би ти си най-близо до истината!

  26. 26 Профил на Oleg Iliev
    Oleg Iliev
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    През 1991 на летище Кенеди в Ню Йорк (на излизане) служителят който ми гледаше паспорта ми се усмихна дружелюбно и каза "А, България, знам я, тя е в Унгария". Е, мисля че сега поне служителите по големите летища знаят какво е България.

  27. 27 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Сърбия, Словения, Словакия, Литва, Латвия, Лихтенщайн, Люксембург, Люлебургас.

    А бе къде е люксембургската градина и за какви деца е?

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  28. 28 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1829 Неутрално

    До коментар [#4] от "vjo23696630":

    честно казано не е баш същото. Нерде Пекин, нерде Пхенян, пък иначе уж европейци сме - бива да си знаем столиците поне.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  29. 29 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5009 Неутрално

    През 1991 на летище Кенеди в Ню Йорк (на излизане) служителят който ми гледаше паспорта ми се усмихна дружелюбно и каза "А, България, знам я, тя е в Унгария". Е, мисля че сега поне служителите по големите летища знаят какво е България.
    —цитат от коментар 26 на Oleg Iliev


    През 2000 отивам в офис на Американ Еърлайнс на летището в Маями да си купя билет за София (SOF). Продадоха ми билет за Сан Франциско (SFO). Добре че се усетих преди да изляза от офиса - направи ми впечатление, че е повече от три пъти по-евтин този билет от нормалната цена!

  30. 30 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3545 Весело

    До коментар [#21] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":

    а едноокият там е сляп!
    ======
    Къде бе дедовия...?
    В зоопарка ли...?

    Bukalemun
  31. 31 Профил на existenz
    existenz
    Рейтинг: 238 Весело

    В училищата на Европа образованието набляга на проблеми от рода да няма някакво "стигматизиране на ЛГБТ хората". А знанието е вече второстепенно и ще се стига все по-често до подобни комични ситуации.

  32. 32 Профил на Антони Де ла Реа
    Антони Де ла Реа
    Рейтинг: 705 Весело

    Те и румънците бяха объркали преди години Хаити с Таити, така че.... :)

    Кой, ако не аз, кога, ако не сега
  33. 33 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5009 Неутрално

    Те и румънците бяха объркали преди години Хаити с Таити, така че.... :)
    —цитат от коментар 32 на Антони Де ла Реа


    Виж пост #19!

  34. 34 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 480 Неутрално

    [quote#19:"vassilun"][/quote]

    Това ще е румънски тарикатлък. Решили са за сметка на червения кръст да си направят екскурзийка. Шанс един път.

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  35. 35 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4489 Неутрално

    UNITED EU UNION

    С лъч/без лъч... под земята.
    Кому е нужен такъва прогрес.

    Свърши ли Слънцето?
    Свободата?
    Синьо небе...
    Среда на околната.
    Зелена природа, треви и зелени дърве.
    Естествени!?!

    До коментар [#24] от "Красимир Андонов":
    Има нови технологии,

    скоро ще пуснат лъч на паневрометрото
    Будапеща - Букурещ и т.н.

  36. 36 Профил на further
    further
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Имената на въпросните градове звучат объркващо, от фонетична гледна точка. Аре малко снизхождение, че като гледам гредите в зъркелите ви...

  37. 37 Профил на ferry
    ferry
    Рейтинг: 614 Неутрално

    UNITED EU UNIONГеографията е безценна наука.И писменността.А фитили фонетици заблудени с едно "щ".Първо с "у" в заблуда сбъркани?"Френски запалянковци объркали Будапеща с Букурещ и изпуснали мача с Унгария"
    —цитат от коментар 7 на dnevnikar


    Нещо сте се объркал - на латиница имената на градовете е Bucharest и Budapest та не е толкова странно.

  38. 38 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#22] от "Sabbath":
    Така е. Но от друга страна. Сърбия - сърбеж /от дървеници да речем/, сърбане /просташко ядене или пиене/, Сервия, серви лат. / деликатно напомняне, че името произлиза от роби, нецивилизовани/, по много начини може да се укаже накъде е Шумадия, без да се сбърка.

  39. 39 Профил на никола николов
    никола николов
    Рейтинг: 53 Неутрално

    Нормално, това е тъмна Индия за европееца. Повечето например чехи мислят, че България е някъде между Турция и Тунис.
    —цитат от коментар 6 на Ганьо балканише фюриозише мъката на модераторо дето все не разбира че Ганя е безсмъртен кат шотландския боец по тез земи


    Глупости, "Повечето например чехи мислят" са идвали в България, или поне чехкините.

  40. 40 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1586 Любопитно

    Като да тръгнеш на мач с българския ЦСКА и да пристигнеш... в Москва.
    —цитат от коментар 1 на razor


    Кое българско ЦСКА по-точно?

  41. 41 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    Е, то Пекин е във Виетнам, според една "Прекрасна Кърджалийска Принцеса" ***

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  42. 42 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3545 Любопитно

    До коментар [#36] от "further":

    Имената на въпросните градове звучат объркващо, от фонетична гледна точка. Аре малко снизхождение
    ======
    Ами точно тогава е изпитанието....на онова което му викате İQ....
    В противен случай....за напред ще е напълно нормално хората да бъркат Мианмар с Македония.....

    Bukalemun
  43. 43 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1413 Весело

    Не е за пръв път, много често ги бъркат двата града. :)

  44. 44 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7830 Неутрално

    Имало и от българите по-глупави.

  45. 45 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1055 Весело

    Като да тръгнеш на мач с българския ЦСКА и да пристигнеш... в Москва.
    —цитат от коментар 1 на razor

    Кое българско ЦСКА по-точно?
    —цитат от коментар 40 на Virgin


    За да няма обидени, нека примерът да е следният: да тръгнеш на мач с ФК „Динамо“ и вместо в Киев, да пристигнеш в Москва.

  46. [quote#39:"никола николов"][/quote]

    Старите може. Младите си мислят за България като за Турция. Говорил съм с тях - никаква идея, един лекар даже ми каза, че знае че България е в Европа, но чистосърдечно си каза, че няма представа дали България е в ЕС. За тях е просто една екзотична дестинация в листовките, между тези на Мароко и Египет, нищо повече.

  47. 47 Профил на wpo34378687
    wpo34378687
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#1] от "bxr35608444":

    Джо,ти са били цръни бе,за това ...

  48. 48 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2080 Весело

    Повечето например чехи мислят, че България е някъде между Турция и Тунис.
    —цитат от коментар 6 на Ганьо балканише фюриозише мъката на модераторо дето все не разбира че Ганя е безсмъртен кат шотландския боец по тез земи


    "Някъде между Турция и Тунис" е вярно... Не точно по права линия, де

  49. 49 Профил на Oleg Iliev
    Oleg Iliev
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    [quote#29:"vassilun"][/quote]

    Щом и през 2000-та са се случвали такива случки, явно съм бил прекалено оптимистичен колко бързо служителите от летища и авиакомпании ще научат за милата ни Родина. Трябва да отбележа че не помня такива фрапиращи истории в Европа, даже в по-далечни времена.

  50. 50 Профил на jamal
    jamal
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Голям талант се иска да объркаш две европейски столици на държави членки на ЕС.
    —цитат от коментар 13 на Пламен Данаилов


    Съгласен съм, но съм сигурен, че има много българи, които бих объркали например Литва с Латвия, защото всъщност този регион не е много популярен за нас.

  51. 51 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2080 Весело

    Румънците също били изпратили екип от лекари, но вместо в Хаити (Карибско море) те пристигнали в Таити (Полинезия в Тихия океан)!
    —цитат от коментар 19 на vassilun


    Определено са направили по-добрия избор :-)

  52. 52 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    През 1991 на летище Кенеди в Ню Йорк (на излизане) служителят който ми гледаше паспорта ми се усмихна дружелюбно и каза "А, България, знам я, тя е в Унгария". Е, мисля че сега поне служителите по големите летища знаят какво е България.
    —цитат от коментар 26 на Oleg Iliev


    Пак там, но през 1994 г казах ,че съм от България. Една французойка от опашката каза - О Букурещ! Хубав град.

  53. 53 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2080 Весело

    Нормално, това е тъмна Индия за европееца. Повечето например чехи мислят, че България е някъде между Турция и Тунис.
    —цитат от коментар 6

    Глупости, "Повечето например чехи мислят" са идвали в България, или поне чехкините.
    —цитат от коментар 39 на никола николов


    От там и познанията им за България като "тъмна Индия :-)

  54. 54 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    Глупости, "Повечето например чехи мислят" са идвали в България, или поне чехкините.
    —цитат от коментар 39 на никола николов


    "Ти помниш ли морето и чехкините
    и баровете, пълни с лепкав мрак,
    и онзи див копнеж по полякините?..."

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  55. 55 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    Не е грешка това, вопиюща неграмотност е!
    Показва колко значима е източна Европа за западните зомбита.

  56. 56 Профил на blackflag
    blackflag
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Най-забавното е, че после тези същите индивиди ще гледат снизходително на американците, като на полуграмотни бабуини.

  57. 57 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1790 Неутрално

    Нема проблеми, и в Букурещ могат да се напият и да ядат бой

  58. 58 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1790 Неутрално

    До коментар [#50] от "jamal":

    Е то не можеш да ги намериш на картата и двете, как да не г объркаш

  59. 59 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 976 Неутрално

    Добре че мача не беше във Австрия, защото щяха да отпрашат за Австралия !!!

  60. 60 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3446 Неутрално

    През 2000 отивам в офис на Американ Еърлайнс на летището в Маями да си купя билет за София (SOF). Продадоха ми билет за Сан Франциско (SFO). Добре че се усетих преди да изляза от офиса - направи ми впечатление, че е повече от три пъти по-евтин този билет от нормалната цена!
    —цитат от коментар 29 на vassilun


    В края на 70-те известно време работех на летище Варна. През лятото една вечер в летището се получава странен телекс - по неизвестни причини 10 белгийски туристи, почиващи на Златните, и отишли на екскурзия до Истанбул, на връщане по неизвестни попаднали в Брюксел вместо във Варна. Или местните като ги видяли белгийци, набързо ги чекирали за Брюксел.

  61. 61 Профил на Martin Ivanov
    Martin Ivanov
    Рейтинг: 1048 Весело

    Не са им писали достатъчно двойки по еография :)

  62. 62 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3446 Неутрално

    Това иде да покаже, че френските запалянковци не са на различно ниво от нашите. 😂😂😂😂😂
    —цитат от коментар 8 на Дедов'та Колюуа Унукя!


    +++++

    Те всички запалянковци са горе-долу на едно ниво, но френските все пак са достатъчно разумни да не пращат от своите празноглавци в Елисейския дворец.
    Докато тук изпратихме един футбалер-ритнитопковец на Дондуков 1.
    За 12 години!
    Иначе западнягите били глупави ?!

  63. 63 Профил на Martin Ivanov
    Martin Ivanov
    Рейтинг: 1048 Весело

    Не са им писали достатъчно двойки по еография :)

  64. 64 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3446 Неутрално

    Bucarest и Budapest - мислите ли, че е трудно да ги сбъркаш?

    Макар че явно шестимата след това добре са се забавлявали, а и приятелите им по-късно, разбира се техния гръб.

    Все пак във Франция България не е неизвестна. Преди 3 години в една аптека в провинцията по акцента ми разбират че съм чужденец. Собственикът най-любезно ме попита откъде съм. "От България" отговарям. Оня изведнъж се усмихна, и извика: "О, Костадинов, в последните секунди, голям шок бе, всички плакахме на стадиона!..."

  65. 65 Профил на Oleg Iliev
    Oleg Iliev
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    Bucarest и Budapest - мислите ли, че е трудно да ги сбъркаш?Макар че явно шестимата след това добре са се забавлявали, а и приятелите им по-късно, разбира се техния гръб.Все пак във Франция България не е неизвестна. Преди 3 години в една аптека в провинцията по акцента ми разбират че съм чужденец. Собственикът най-любезно ме попита откъде съм. "От България" отговарям. Оня изведнъж се усмихна, и извика: "О, Костадинов, в последните секунди, голям шок бе, всички плакахме на стадиона!..."
    —цитат от коментар 64 на pontius_glarus


    Да за радост хубавите истории са много повече от недоразуменията. Преди около 15 години в САЩ срещнах световно известен учен. Като чу че съм от България, остави другите разговори и десет минути, със всички подробности ми разказваше историята за спасяването на българските евреи през втората световна война. Знаеше всички подробности, говореше с огромна благодарност и пиетет към българите. Даже се запитах дали сред спасените не е имало негови роднини. Оказа се че не, никаква лична връзка.

  66. 66 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Да научат поговорката:
    Нерде Ямбол , нерде Стамбол !

    Нерде Budapest, нерде Bucharest!

  67. 67 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 1275 Весело

    До коментар [#44] от "Роси":

    Да те изключа ли от "глупавите" българи?

  68. 68 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    [quote#29:"vassilun"]
    —цитат от коментар 49 на Oleg Iliev
    Щом и през 2000-та са се случвали такива случки, явно съм бил прекалено оптимистичен колко бързо служителите от летища и авиакомпании ще научат за милата ни Родина. Трябва да отбележа че не помня такива фрапиращи истории в Европа, даже в по-далечни времена.[/quote]
    Невежеството на американците не може да бъде подценено. Само един от десет американци е в състояние да направи разлика между България и Унгария. Един от сто знае къде всъщност е страната ни. Това, че в България се говори на български е откровение за всеки американец.(обикновено допущанията са, че говорим испански, руски, турски или немски.)
    От друга страна не съм срещал индиец, който да не знае къде е България и обикновено знае коя е и столицата.



  69. 69 Профил на Oleg Iliev
    Oleg Iliev
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    [quote#68:"Nedyalko Lazarov"][/quote]

    Това е така, в САЩ много пъти е трябвало да обяснявам какво е България, че и за Европа е трябвало да обяснявам. Но в случая става дума за служител, който проверява паспортите на голямо летище, това наистина ме впечатли.

  70. 70 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    До коментар [#68] от "Nedyalko Lazarov":


    Само един от десет американци е в състояние да направи разлика между България и Унгария.
    —цитат от коментар 68 на Nedyalko Lazarov


    А колко европейци са в състояние да направят разлика между Уайоминг и Уисконсин?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK