Това е съдържание, създадено от маркетинг студио Storio по задание на партньор на "Икономедиа".
Кандидатът за нов собственик на "Левски" Джоузеф Диксън представи визуализация на идеите си за материализирането на инвестициите във футболния клуб, пише БТА. Направил го е чрез видео, изпратено до агенцията.
Според информацията плановете са за стадион с капацитет за около 25 хиляди зрители, като всички сектори ще са покрити. В близост до съоръжението се предвижда изграждането на търговски център с площ 50 хиляди кв.м., в който ще има магазини, ресторанти и кино и др., както и зона за отдих с няколко басейна, хранителни и питейни заведения.
Прави впечатление, че във видеото е включена емблема, която "Левски" не ползва от години. В социалните мрежи се появиха коментари, че проектът за търговския център прилича на проект, озаглавен "SM city Monumento" в сайта 3dwarehouse. В него пише, че проектът не е истински, а е правен за забавление. Освен това във видеото се виждат и няколко търговски марки, като H&M и "Тако бел".
Диксън заговори при представянето си в София за инвестиция в размер на около 250 млн. долара.
Преди дни, отново пред БТА, той изрази недоволство от реакциите в обществеността след заявената готовност да инвестира. Очакванията му били да получи от мажоритарния собственик на "Левски" Наско Сираков договор, за да се пристъпи към сключване на сделката.