
© LAP.BG
Левски" обяви привличането на нов рекламен партньор. Сините вече си партнират с германския производител на картофен чипс и снакс - Lorenz Snack-world.
Подробности за срока и стойността на договора между двете страни не се посочват.
Сделката идва в труден момент за "Левски". Клубът се насочи към "План Б", след като мажоритарният собственик Наско Сираков обяви края на разговорите с Джоузеф Диксън за евентуално прехвърляне на акциите.
От ноември насам клубът сключи няколко спонсорски и рекламни договора, като се обвърза с австрийските "Щрабаг" и BELFRY Group, както и с "Палмс бет". В петък беше съобщено, че се преговаря за разширяване на партньорството с букмейкъра.
"Левски" и Lorenz Snack-world организират игра, свързана с покупка на продукти на марката, при която до 31 август запалянковците могат да спечелят топка с автографите на футболистите на "Левски", златни и сребърни членски карти, ваучери за магазина на сините, тонколонки, джага-хладилник и други награди.