"Левски" обяви нов рекламен договор

"Левски" обяви нов рекламен договор

© LAP.BG



Левски" обяви привличането на нов рекламен партньор. Сините вече си партнират с германския производител на картофен чипс и снакс - Lorenz Snack-world.


Подробности за срока и стойността на договора между двете страни не се посочват.


Сделката идва в труден момент за "Левски". Клубът се насочи към "План Б", след като мажоритарният собственик Наско Сираков обяви края на разговорите с Джоузеф Диксън за евентуално прехвърляне на акциите.




От ноември насам клубът сключи няколко спонсорски и рекламни договора, като се обвърза с австрийските "Щрабаг" и BELFRY Group, както и с "Палмс бет". В петък беше съобщено, че се преговаря за разширяване на партньорството с букмейкъра.


"Левски" и Lorenz Snack-world организират игра, свързана с покупка на продукти на марката, при която до 31 август запалянковците могат да спечелят топка с автографите на футболистите на "Левски", златни и сребърни членски карти, ваучери за магазина на сините, тонколонки, джага-хладилник и други награди.


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK