"Лудогорец" отстрани "Олимпиакос" след дузпи и мечтае за Шампионската лига

"Лудогорец" отстрани "Олимпиакос" след дузпи и мечтае за Шампионската лига

© LAP.BG



Лудогорец" се класира в плейофите на Шампионската лига, след като елиминира "Олимпиакос" в третия предварителен кръг с резултат 3:2. Това се случи след изключителна драма и след изпълнение на дузпи. По подобие на първия мач в Пирея резултатът отново беше равен - този път 2:2.


В продълженията не падна гол и така се стигна до дузпи. В тях българският тим надделя с 4:1.


"Олимпиакос" поведе с попадение на Ян Мвила в 31-ата минута, но в началото на второто полувреме българският шампион изравни след автогол на Семедо. Пиерос Сотириу изведе "Лудогорец" напред в 57-ата минута от дузпа, но с друг удар от 11-те метра в 68-ата минута Араби вкара за "Олимпиакос".




Успехът над "Олимпиакос" праща българският първенец на последното стъпало преди групите в Шампионската лига. В плейофите "Лудогорец" ще срещне шведския "Малмьо", който отстрани "Рейнджърс" след победа 2:1 в Глазгоу. Дотук "Лудогорец" си гарантира минимум участие в групите на Лига Европа.


Заради наказанието на Бернард Текпетей наставникът на българския отбор Валдас Дамбраускас направи една промяна сред титулярите. Тя обаче доведе до различна тактическа постройка, като "Лудогорец" излезе с трима централни бранители в срещата.


При гостите промените бяха много повече от първия мач.


В началните минути "Лудогорец" опита да бъде агресивен, но след ранния натиск не се стигна до нищо. От средата на първата част "Олимпиакос" заигра по-активно, пренесе се в полето на домакините и стигна до гол в 31-ата минута.


Джордан Икоко сбърка елементарно, подарявайки топката на гостите. Тя беше пратена на фланга, откъдето последва центриране на Масурас, а непокритият Ян Мвила вкара без проблем - 0:1.


"Лудогорец" отстрани "Олимпиакос" след дузпи и мечтае за Шампионската лига

© LAP.BG


Към края на първата част "Лудогорец" погледна по-смело в атака, като дори имаше претенции и за две дузпи. В първата ситуация бранител на гърците игра с топката, но във втората имаше леко задържане срещу Кирил Десподов, макар че Ба игра с топката и я изби в корнер.


Второто полувреме започна с нов натиск на "Лудогорец", който бързо даде резултат. Само четири минути след подновяването на играта Рубен Семедо си вкара автогол. Той нямаше шанс да реагира по-добре, след като Пиерос Сотириу свали топката в краката му.


В 57-ата минута самият Сотириу се разписа, като го стори от дузпа. Тя беше отсъдена за фаул на десния бранител Андруцос срещу Десподов. С точното изпълнение на Сотириу пък "Лудогорец" поведе 2:1.


В следващите минути "Олимпиакос" отново беше по-активен, търсейки изравнителния гол. След многото събития на терена реферът Гринфилд също взе някои странни решения. В 66-ата минута той отсъди дузпа за гостите от Гърция, след като Клод Гонсалвеш вдигна високо крака си при изчистване на топката в наказателното поле.


"Лудогорец" отстрани "Олимпиакос" след дузпи и мечтае за Шампионската лига

© LAP.BG


След кратка суматоха реферът от Израел даде дузпа за "Олимпиакос", а малко по-късно показа жълт и червен картон на Оливие Вердон. Впоследствие той беше отменен, когато Гринфилд провери и установи, че бранителят на "Лудогорец" до този момент нямаше предупреждение.


От бялата точка Юсеф Ал Араби беше точен след краткото забавяне.


В заключителните пет минути на редовното време "Олимпиакос" остана и с човек по-малко, като бранителят Осейну Ба получи втори жълт картон.


Нови голове не паднаха и така се стигна до продължения. Въпреки че беше с човек повече "Лудогорец" нямаше късмет да вкара, за да бъдат решени нещата след изпълнение на дузпи.


При наказателните удари за "Лудогорец" се разписаха Сотириу, Алекс Сантана, Оливие Вердон и Сисиньо. За гостите Валбуена и Кока сгрешиха още при първите изстрели.

Коментари (109)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    Лудогорец се класира заслужено !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  2. 2 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 937 Неутрално
  3. 3 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3859 Неутрално

    Честито на "орлите"!Взеха скалпа на гърците напълно заслужено!

  4. 4 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1476 Неутрално

    Браво заслужена Победа.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  5. 5 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Мога само да се надявам, че някога Левски ще играе така и ще има такъв треньор.
    Поздравления, напълно заслужено.

  6. 6 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3859 Любопитно

    До коментар [#1] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    Да си призная , че съм приятно изненадан от "Лудогорец"!Изглежда обаче, че това младото треньорче / Дамбраускас/ си върши отлично работата в Разград!

  7. 7 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3859 Любопитно

    До коментар [#5] от "Killing Joke":

    Това даже не вярвам да го доживея на "Герена"!И според мене в последно време разликата между "Лудогорец" и останалите в А групата се увеличава!

  8. 8 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2288 Неутрално

    Браво за класирането. Изкярили сме от смяната в регламента за голове на чужд терен.

    Заглавие в Дневник: "ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ" Е ГОТОВА ДА УПРАВЛЯВА С БСП" (ЛЪЖИТЕ БЯХА ДОТУК)
  9. 9 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1537 Неутрално

    Браво, тегав мач, но определено нашите заслужаваха. Безапелационни на дузпите. Стабилна игра през целия мач. Успех и в следващия кръг!

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  10. 10 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    Луд, луд мач..Браво на Лудогорец..В същото време Малмьо води в 90-тата минута в Глазгоу и 99% е следващият съперник..Напълно преодолими , ако Лудогорец играят добре.Успех!

    Sic transit gloria mundi
  11. 11 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3859 Любопитно

    До коментар [#1] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    Да добавим , че в клубната каса ще дойдат едни около 10 милиона лева-страхотно финансово постижение.

  12. 12 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 199 Неутрално

    Луноходец нямат настигане още 10 години или освен, ако Киро не се откаже...

    И тия, които превъзнасят модела им да се запитат могат ли да съществуват 2 такива отбора в България? Не и докато не започнем да пласираме по 2 отбора в ШЛ, защото модела им се базира на ежегодно участие и приходи от ШЛ.

  13. 13 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    Поздравления за Лудогорец, заслужиха си радоста.

  14. 14 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#7] от "bat_plamen":

    Човече... Тия са вече обиколки напред. Само се замисли - един тийнейджър на 13-14 години не помни друг шампион, освен Лудогорец. А по успехи в ЕКТ скоро няма да има кой да ги стигне. Неприятно, ама как да кажеш на бялото - черно.
    В същото време другите търсят спонсори, пишат декларации, джафкат се по пресконференции и тропат с юмруци. Тъжно.

  15. 15 Профил на fifi_5
    fifi_5
    Рейтинг: 517 Неутрално
  16. 16 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Добре, че махнаха глупавото правило за головете ба чужд терен.

  17. 17 Профил на Даниел Панев
    Даниел Панев
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#12] от "Ivan Stoev":

    И какъв е проблемът да имаме втори такъв отбор, който да разчита на тоя модел и да се "пласира" за участие в ШЛ и да разчита на тия приходи?

  18. 18 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Шведите са по слаби от гърците. Дано крейзи форест влязат в групите.

  19. 19 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3154 Неутрално

    ЧЕСТИТО НА ЛУДОГОРЕЦ !

    Наистина ГОЛЯМ ОТБОР

    МНОГО ГОЛЯМ ОТБОР !

  20. 20 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5818 Неутрално

    Честито!
    С дузпи беше по-вълнуващо, но можеше и да ни се спестят тези емоции. Все пак, лудите мачове са запазена марка на зелените.
    Успех и в плейофите!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  21. 21 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3154 Весело

    Прекрасно е, че с играта си,
    с ПОБЕДИТЕ си,
    с УСПЕХИТЕ си,
    ЛУДОГОРЕЦ прави хейтърите си да звучат смешно и нелепо

    ГОЛЯМ ЛУДОГОРЕЦ !

    МНОГО ГОЛЯМ !

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 668 Весело

    До коментар [#18] от "web_2.0_vs._dc":

    Лудогорец по традиция биват категирично надигравани от скандинавските отбори. Не знам ти, като върл левскар дали би се зарадвал, но аз със сигурност ще го направя, ако този път традицията бъде нарушена.

    Успех, разградчани! ПСЖ с Меси и компания у Разград. Ти представяш ли си?

  25. 25 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 354 Неутрално

    До коментар [#17] от "Даниел Панев":

    Хипотетично е възможен и втори отбор , трети няма възможност , но два отбора е взможно ....

  26. 26 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#7] от "bat_plamen":Човече... Тия са вече обиколки напред. Само се замисли - един тийнейджър на 13-14 години не помни друг шампион, освен Лудогорец. А по успехи в ЕКТ скоро няма да има кой да ги стигне. Неприятно, ама как да кажеш на бялото - черно.В същото време другите търсят спонсори, пишат декларации, джафкат се по пресконференции и тропат с юмруци. Тъжно.
    —цитат от коментар 14 на Killing Joke


    И що нямат фенове като са толкова успешни?Тия са като Обилич в Сърбия-нивото им е такова единствено заради собственика.Бяха шампиони,а сега кретат по долните дивизии.

  27. 27 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 914 Неутрално

    На пръв поглед Малмьо е по-слаб отбор от Олимпиакос, по-слаб е и от Лудогорец. Обаче точно срещу дърводелци, като шведите, Лудогорец играе много трудно. Много тегави мачове ги очакват, но пък дано имат успех и да им върви играта.

    "Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк Твен
  28. 28 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#24] от "spring_va":

    Малмьо изобщо не са за подценяване..Днес обърнаха от 1-0 за Рейнджърс , въпреки че получиха червен картон и играха цяло полувреме с човек по-малко.Следя ги от 2-3 години, солиден отбор са

    Sic transit gloria mundi
  29. 29 Профил на .
    .
    Рейтинг: 940 Неутрално

    Олимпиакос е много сериозен отбор с големи апетити в евротурнирите и за това успеха на Лудогорец е още по ценен. Единствено ме нервираше това разиграване на топката пред вратаря ни кога спреме атака, гърците един път не се замислиха да не изчистят напред при такива ситуации.То и гола ни, първия бе за това.

  30. 30 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#12] от "Ivan Stoev":И какъв е проблемът да имаме втори такъв отбор, който да разчита на тоя модел и да се "пласира" за участие в ШЛ и да разчита на тия приходи?
    —цитат от коментар 17 на Даниел Панев


    Проблема е,че за да има два отбора за ШЛ коефициентът на България трябва да е много по-висок отсега. А това трудно ще стане.
    Платини така направи евротурнирите,че шампионите от Източна Европа са много облагодетелствани,че дори и да отпаднат от квалификациите на ШЛ отиват да играят за ЛЕ.Това е голям бонус-дори и при грешка пак се осигурява участие в групи на ЛЕ.

  31. 31 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#27] от "Хиподил":

    Не съм съгласен.. Рейнджърс стана шампион на Шотландия без загубен мач..Малмьо ги биха и двата мача , като вторият изоставаха с един гол и играха цяло полувреме с човек по-малко.

    Sic transit gloria mundi
  32. 32 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мусаши":

    Черна завист и абсолютни глупости. Какъв Обилич те гони бе алоууу, припок. Обилич има една титла, Лудогорец има ДЕСЕТ. Лудогорец изгради име и в Европа. А нямат фенове, защото са отбор от малък, при това не много футболен град. Другите, като имат фенове какво? Едните фалираха и се наложи да се правят мошенгии само за да се запази отбор с това име. Другите вървят много сериозно по същия път и е въпрос на време да се свършат мъките.

    "Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк Твен
  33. 33 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#17] от "Даниел Панев":

    За да се случи това ни трябват 3 отбора, които всяка година да са в групите на някой от турнирите и да печелят точки..

    Sic transit gloria mundi
  34. 34 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#31] от "Hristov":

    Много впечатляващо постижение, безспорно. Но аз съм малко фен на шведското първенство и го гледам, така че имам известна представа. Много корав отбор са, но са си рендета.

    П.С. Шотландските отбори отдавна дават назад и им остана само името.

    "Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк Твен
  35. 35 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#12] от "Ivan Stoev":И какъв е проблемът да имаме втори такъв отбор, който да разчита на тоя модел и да се "пласира" за участие в ШЛ и да разчита на тия приходи?
    —цитат от коментар 17 на Даниел Панев


    Проблемът е в регламента на ШЛ.

  36. 36 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#34] от "Хиподил":

    И аз следя Малмьо от 2-3 години и определено имат отбор..Макар моите любимци там да са Елфсборг..

    Sic transit gloria mundi
  37. 37 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мусаши":Черна завист и абсолютни глупости. Какъв Обилич те гони бе алоууу, припок. Обилич има една титла, Лудогорец има ДЕСЕТ. Лудогорец изгради име и в Европа. А нямат фенове, защото са отбор от малък, при това не много футболен град. Другите, като имат фенове какво? Едните фалираха и се наложи да се правят мошенгии само за да се запази отбор с това име. Другите вървят много сериозно по същия път и е въпрос на време да се свършат мъките.
    —цитат от коментар 32 на Хиподил


    Обилич има една титла,щото убиха Аркан. Лудогорец без Домуза ще се върне на нивото на Антибиотик.
    Това е-подобни отбори се крепят на един човек. Махне ли се той,отборът потъва.
    Колкото до"мошенгиите"Лудогорец също не е старият Лудогорец,а обединение на Разград 2000 и Лудогорие.
    Така че феновете му също са припоци. Както и тези на Ботев и Локо Пд.А и на доста други отбори.

  38. 38 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#18] от "web_2.0_vs._dc":Лудогорец по традиция биват категирично надигравани от скандинавските отбори. Не знам ти, като върл левскар дали би се зарадвал, но аз със сигурност ще го направя, ако този път традицията бъде нарушена. Успех, разградчани! ПСЖ с Меси и компания у Разград. Ти представяш ли си?
    —цитат от коментар 24 на spring_va


    Я кажи колко сещи има Лудогорец със скамдинавци та да говориш за традиция и категоричност.

  39. 39 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    Лайнoходец, оле-оле!
    —цитат от коментар 22 на klb091008761


    Трето весело "Каучук и маджун" ли си завършил?
    Браво на отбора,треньора,публиката,поздравления!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА Ако срещу Радев се яви г-н/жа "ФИЛАНКИШИЯТА",аз ще гласувам за втория!
  40. 40 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#36] от "Hristov":

    Малмьо в последните години са хегемон в Швеция подобно на Лудогорец. Все пак за пет години имат три титли, едно второ и едно трето място. Те и в момента водят макар да са с равни точки с Юргорден. Няма да е лесно, но все си мисля, че по-класния отбор са кренвиршите.

    "Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк Твен
  41. 41 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мусаши":

    С оглед големината на града, сравни броя на феновете на мач в Разград с този в София, например. Като нищо се оказало, че Разград си подкрепя отбора повече :D
    И като говорим за модела "Бащица", виж какво става с който и да е отбор тук, щом въпросният се махне.

  42. 42 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мусаши":С оглед големината на града, сравни броя на феновете на мач в Разград с този в София, например. Като нищо се оказало, че Разград си подкрепя отбора повече :DИ като говорим за модела "Бащица", виж какво става с който и да е отбор тук, щом въпросният се махне.
    —цитат от коментар 41 на Killing Joke


    Ами то и Ливърпул не е кой знае колко голям град ама има фенове в цял свят .За толкова години хегемония и успехи Лудогорец няма фенове извън града и областта Разград.
    Значи хората си имат съображения да не са фенове на толкова успешен отбор за българските мащаби.

  43. 43 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#40] от "Хиподил":

    Май АИК са втори в момента, пред Юргорден и моите любимци..В 4 точки са първите 4 отбора..За мен лично е изненада пропадането на Гьотеборг..Бяха емблема ено време..Но оък и Хелзингборг бяха така , а сега са май във втора дивизия..

    Sic transit gloria mundi
  44. 44 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3154 Весело

    И що нямат фенове като са толкова успешни?
    —цитат от коментар 26 на Мусаши


    Днес на мача с Олимпиакос на стадиона в 30 000 Разград

    имаше поне 2-3 пъти повече зрители, отколкото на мача

    в ЦЕНТЪРА на ДВУМИЛИОННА СОФИЯ, между ЛИТЕКС и Осиек !!!!

    Стига с тези изветрели ОПОРКИ, за това как ЛУДОГОРЕЦ "нямал" бил фенове

    които днес кънтят на кухо

    и звучат смешно

  45. 45 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1966 Весело

    До коментар [#40] от "Хиподил":

    Моя грешка.Юргорден са втори, АИК трети.

    Sic transit gloria mundi
  46. 46 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#38] от "ПАСТОРА":

    Е Мидтиланд бяха класа над тях..Преди това Копенхаген ги отстраниха..

    Sic transit gloria mundi
  47. 47 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    [quote#44:"Hawaii"][/quote]

    Какъв Литекс бе каун?По същата логика днес игра Разград 2000.
    И няма никакво значение колко жители имал Разград. Що няма фенове извън града и областта?

  48. 48 Профил на lnv03536310
    lnv03536310
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Уникален стадион, пълен , супер атмосфера, културно, без ултраси и селянии, силен отбор. Тва видях днес аз в Разград.

  49. 49 Профил на lnv03536310
    lnv03536310
    Рейтинг: 226 Неутрално

    До коментар [#47] от "Мусаши":

    Защо трябва да има фенове извън областта? Ти тъп ли си?

  50. 50 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 517 Неутрално

    А живи здрави след 5-6 години ще почнат да влизат момчетата от школите на Лудогорец . Е тогава вече няма шансове за Левски и ЦСКА .

    Горд българин с три години стаж в Испания .
  51. 51 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3154 Весело

    [quote#44:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 47 на Мусаши
    И няма никакво значение колко жители имал Разград. Що няма фенове извън града и областта?[/quote]

    Това е втората вехта и смешна ОПОРКА, която кънти на кухо.

    ОПОРКАТА, че ЛУДОГОРЕЦ "нямал" бил фенове извън Разград и областта.

    ЛУДОГОРЕЦ ИМА ФЕНОВЕ из цяла БЪЛГАРИЯ

    Като софиянец ти го потвръждавам от първа ръка.

    Ще ви се на ПРИПОЦИТЕ на ЛИТЕКС

    ЛУДОГОРЕЦ да няма фенове,

    ама ЛУДОГОРЕЦ ИМА ФЕНОВЕ, които с всеки изминал ден

    на УСПЕХИ и ПОБЕДИ се увеличават.

    Другото ви е гарантирано на вас - ПРИПОЦИТЕ.

    Само след около 10-тина години, ако все още ЛИТЕКС съществува

    с претенциите да е "цскаЕ", на мачовете му ще ходят точно толкова

    фенове, колкото сега ходят на мачовете на Славия и Локомотив Сф.

  52. 52 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    До коментар [#42] от "Мусаши":

    Сопри се малко. В злобата си и зависта, не правиш разлика между град Ливърпул и Ливърпул отбор.

  53. 53 Профил на twizal
    twizal
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#47] от "Мусаши":

    може би гледането на някой мач би Ви се отразило добре : 1/ днешният мач бе разпродаден още преди 2 дни (на български фенове). 2/ на абсолютно всеки по-голям мач могат да се видят фенове с транспаранти на фен клубове Попово, Стражица, ... 3/ и за този мач, поради голям интерес, имаше отворена каса във Варна. 4/ за по-обикновените мачове - да не забравяме големината на града - 1000 зрители в Разград съответстват на 40хил в София

  54. 54 Профил на Комбайнер ентелегент
    Комбайнер ентелегент
    Рейтинг: 146 Весело

    Мога да подкрепям бразилците на Киро Гела само срещу съседни балкански изтърсаци като византийците от Оли. Иначе Форца Малмьо.

    Какви фенове имал Лодугорец бре? Вие на колко мача сте им ходили?


    Кога играеха в София домакинските си мачове целият персонал на Киро Гела беше длъжен да ходи да стадиона, че и без това беше полупразен.

    В Кърджали, пардон в Разград се влиза без пари. Само най-големите балъци плащат крупните суми от 3-5 лева за билет :)

    Смях!


    Гербидж-милиционерите - ВЕЧНО ОСРАНИ, НИКОГА ВИНОВНИ!
  55. 55 Профил на Комбайнер ентелегент
    Комбайнер ентелегент
    Рейтинг: 146 Весело

    До коментар [#48] от "lnv03536310":

    Циганският оркестър пукна ли ви тъпанчетата от кючеци? Културата направо идва на ударни звукови вълни в Разград:)

    Гербидж-милиционерите - ВЕЧНО ОСРАНИ, НИКОГА ВИНОВНИ!
  56. 56 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    За да има втори Лудогорец, трябва да има още кораби, които да се нарежат за скраб. И минималната работна заплата не трябва да минава 5-6 стотака.

    Платон ми е приятел, но истината ми е по-голям приятел.
  57. 57 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1599 Неутрално

    Поздравления за Лудогорец за страхотни мач. На тези колеги които пишат, че Лудогорец нямали много фенове ще им напомня, че Домусчиев беше в управителния съвет на ЦСКА, но се махна. После се опита да направи проекта си в Спартак Варна но не му дадоха отбора и тогава чак отиде в Разград и създаде проекта Лудогорец.

  58. 58 Профил на Puhon
    Puhon
    Рейтинг: 318 Неутрално

    Успех на Лудогорец в следващия кръг! Явно са си заслужили класирането. Дано да успеят и срещу Малмьо!

  59. 59 Профил на esk431063202
    esk431063202
    Рейтинг: 575 Неутрално

    При наказателните удари за "Лудогорец" се разписаха Сотириу, Алекс Сантана, Оливие Вердон и Сисиньо.
    Българи има ли ?

  60. 60 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3154 Весело

    До коментар [#48] от "lnv03536310":Циганският оркестър пукна ли ви тъпанчетата от кючеци? Културата направо идва на ударни звукови вълни в Разград:)
    —цитат от коментар 55 на Простия от Банкя Пак Излъга


    Ха-хаааааа

    ПРИПОЦИТЕ да се "възмущават" от КЮЧЕЦИ и ЦИГАНСКИ ОРКЕСТЪР ха-хааааа

    Все нещица дето ЧОРБАДЖИИТЕ ИМ ОТ МИКРЕ и ЛОВЕЧ

    въведоха в българския футбол и стадионите ха-хааааааааа

    Засрамете се, бре ПРИПОЦИ

    Засрамете се, че Бай ви Ганчев пак ще инсталира ЦИГАНСКИО ОРКЕСТЪР

    да ви дъни КЮЧЕЦИ по трибуните, както само той си знае

    хииииииииииии

  61. 61 Профил на turanagasan
    turanagasan
    Рейтинг: 238 Неутрално

    лудогорец има приходи последните години 20 млн и разходи 50 млн. Тоест загубата на Лудогорец е колкото горе долу бюджета на останалата част на А група.Как се пна окрива? еми лесно като ти дадат да чистиш София и Варна. Домусчиев си играе картите добре, осигурява бюджет, горе долу успява и с успехите. Не напълно, но както стана снощи има и добри вечери. Реално ЦСКА се самоиздържа, а Левски пък прави богат всеки който го яхне.

  62. 62 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#42] от "Мусаши":Сопри се малко. В злобата си и зависта, не правиш разлика между град Ливърпул и Ливърпул отбор.
    —цитат от коментар 52 на nema_labavo


    Хахаха-от кой град е ФК"Ливърпул"?От град Ливърпул с население под 500 хиляди души.А има десетки милиони фенове по цял свят.
    Но да оставим Ливърпул-немският"Хофенхайм"е клуб от село Хофенхайм.С население 3000 души.А преди пандемията стадионът им беше винаги пълен. А капацитетът му е 30 хиляди места.

  63. 63 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#47] от "Мусаши":може би гледането на някой мач би Ви се отразило добре : 1/ днешният мач бе разпродаден още преди 2 дни (на български фенове). 2/ на абсолютно всеки по-голям мач могат да се видят фенове с транспаранти на фен клубове Попово, Стражица, ... 3/ и за този мач, поради голям интерес, имаше отворена каса във Варна. 4/ за по-обикновените мачове - да не забравяме големината на града - 1000 зрители в Разград съответстват на 40хил в София
    —цитат от коментар 53 на twizal


    Видях ги тия с транспарантите от Попово и Стражица-с мургав цвят на кожата.На същите им се плаща на изборите да гласуват за някоя партия.Та и сега са им дали по някой лев да отидат на мача.

  64. 64 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3154 Неутрално

    При наказателните удари за "Лудогорец" се разписаха Сотириу, Алекс Сантана, Оливие Вердон и Сисиньо.Българи има ли ?
    —цитат от коментар 59 на esk431063202


    Ха-хаааа

    В ЛУДОГОРЕЦ играят точно толкова българи,
    колкото англичани играят в Ман Сити или Ман Юнайтед,
    колкото испанци играят в Реал Мадрид и Барса
    колкото французи играят в ПСЖ
    колкото немци играят в Байерн.......

    В ГОЛЕМИТЕ ОТБОРИ е така, душа !!!!!

    Другото за което си мечтаеш са ЕТНИЧЕСКИ ПРИЮТИ....
    Такива като отборите на Иваняне и Подгумер, например.....

    ха-хааааааа

  65. 65 Профил на afanko
    afanko
    Рейтинг: 490 Неутрално

    До коментар [#50] от "Петър Петров":

    делиормански бразилец е хегемон в територията от преди тиквено време. Повеè от 10 години, а това са поне 3 поколения в школите, ако е нямало деца, те са пораснали, ако е имало желание са щяли да бъдат намерени. мое момè тренираше за децата с леевски в един момент ойде треньорът при баща му и каза, тряа да плащаш, толкова за бългатските школи.

  66. 66 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#42] от "Мусаши":

    Чакай малко, нима смяташ кореняк софиянеца Хавайко че не е фен на Лудогорец? Има още няколко софиянци фенове на Лудогорец. В провинцията има доста младежи, също фенове на лудогорец. Колега, елате в 2021-ва, стига стояхте в 90-те.

    Браво на Лудогорец и успех срещу Малмьо! Дамбраускас бързо се учи и е работлив - развитието на Лудогорец е значително и има капацитет за доста повече.

  67. 67 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    [quote#51:"Hawaii"][/quote]

    Ти си припок на Разград 2000,тръгнал за припоци да говори.
    Естествено,че Лудогорец има фенове в цяла България-около 100 човека .Ами то и Марек Дупница има фенове в цяла България. Въпросът е колко са?

  68. 68 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3154 Неутрално

    лудогорец има приходи последните години 20 млн и разходи 50 млн. Тоест загубата на Лудогорец е колкото горе долу бюджета на останалата част на А група.
    —цитат от коментар 61 на turanagasan


    Първо,

    ДАЙ ЛИНК към въпросните приходи и разходи на Лудогорец.
    Така да се хвърлят в пространството измислени цифри и милиони
    е ЕВТИНА МАНИПУЛАЦИЯ

    Второ,
    Само не ни убеждавай, че РАЗХОДИТЕ на ЛИТЕКС, а и на ЛЕВСКИ
    са по-малки от тези на Лудогорец !!!!

    МИЛИОНИТЕ профукани за заплати, комисиони и какви ли не още разходи
    в ЛИТЕКС и ЛЕВСКИ са ТОЧНО ТОЛКОВА, каквито са и в Лудогорец

    При ПОЧТИ 10 ПЪТИ ПО-МАЛКО ПРИХОДИ !

    ТЕЗИ ЗАГУБИ с КАКВО се покриват ?????

  69. 69 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#42] от "Мусаши":Чакай малко, нима смяташ кореняк софиянеца Хавайко че не е фен на Лудогорец? Има още няколко софиянци фенове на Лудогорец. В провинцията има доста младежи, също фенове на лудогорец. Колега, елате в 2021-ва, стига стояхте в 90-те.Браво на Лудогорец и успех срещу Малмьо! Дамбраускас бързо се учи и е работлив - развитието на Лудогорец е значително и има капацитет за доста повече.
    —цитат от коментар 66 на Deaddark


    Колко фена на Лудогорец имаше на финала за суперкурата на България?10 или 20?
    И аз живея в провинцията пък фен на Лудогорец не познавам.
    Колкото до успехите те са продиктувани единствено от формата на ШЛ.Шампионите като отпаднат отиват да играят в ЛЕ.Така Лудогорец натрупа коефициент,което му позволява да среща сравнително по-слаби отбори.
    За толкова години шампиони имат само 2 участия в групи на ШЛ.Това ли са големите успехи?

  70. 70 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Весело

    До коментар [#51] от "Hawaii":

    Ха, в ком. 66 му го казах. Ти мо'е си досаден и префърцунен, 'ма си фен на Лудогорец и то още от първата им титла. В Зарата също има фенове сред младежите - кат' ходя да ритам го научих.

  71. 71 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4173 Весело

    Браво на лудогорци, играха по-добре от гърците и в двата мача и заслужено спечелиха накрая.

    Следващият им съперник обаче е много силен и опасен, в никакъв случай не трябва да се подценява Малмьо, шведите не случайно победиха шотландския Рейнджърс, може да се каже, че те са фаворитите за влизане в ШЛ. Но с тази добра игра, която Лудогорец показваха в двата си мача срещу Олимпиякос нашите имат своите шансове, желая им успех.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  72. 72 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3154 Любопитно

    За толкова години шампиони имат само 2 участия в групи на ШЛ.Това ли са големите успехи?
    —цитат от коментар 69 на Мусаши


    ПРИПОЧКО,

    Я ни светни за 68 години съществуване - от 1948 до 2016

    ЦСКА колко групи на ШЛ има ?????

    А за своите 30 години съществуване - от 1990 до сега

    от 2016 - вече с името ЦСКА тире София

    ЛИТЕКС колко групи на ШЛ има ????

  73. 73 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#62] от "Мусаши":

    Пич, само не разбрах що сравнавяш Лудогорец с Ливърпул? Едните имали фенове в цял свят, другите само в Попово и Стражица. Ма те Ливърпул са също толкова по-велики от Лудогорец, колкото и от всеки останал български клуб, или даже от всички български клубове взети заедно на куп. Видя, че снощи имаше достатъчно фенове на стадиона. Колкото - толкова. Като на театър са, но каквото - такова. Там са и се наслаждават на поредната европейска футболна вечер. Ако на теб ти присяда от този факт си е лично твой проблем. Като не са ти приятни - завивай у лево и се потапяй.

  74. 74 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    [quote#72:"Hawaii"][/quote]

    Припоко на Разград 2000-ЦСКА досега само два пъти игра в квалификациите на ШЛ.И срещна европейският шампион Ливърпул и Галатасарай,който спечели ЛЕ две години преди това.
    Припоците от Разград 2000 за 10 години участие имат само 2 групи на ШЛ.И не са отпаднали от някой европейски гранд.

  75. 75 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Весело

    До коментар [#62] от "Мусаши":

    Като от ЦСКА-София извадиш феновете на Литекс и оставате една шепа припоци - от онези, на които им се плаща да гласуват по изборите и да венцехвалят Ганчев и пропагандират лъжата че Тирето е ЦСКА, но не и пред УЕФА, че да не се плащат едни големи пари.

  76. 76 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Весело

    До коментар [#68] от "Hawaii":

    Като им гледаш отчетите - не се покриват, а се трупат като дългове.

  77. 77 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#62] от "Мусаши":Пич, само не разбрах що сравнавяш Лудогорец с Ливърпул? Едните имали фенове в цял свят, другите само в Попово и Стражица. Ма те Ливърпул са също толкова по-велики от Лудогорец, колкото и от всеки останал български клуб, или даже от всички български клубове взети заедно на куп. Видя, че снощи имаше достатъчно фенове на стадиона. Колкото - толкова. Като на театър са, но каквото - такова. Там са и се наслаждават на поредната европейска футболна вечер. Ако на теб ти присяда от този факт си е лично твой проблем. Като не са ти приятни - завивай у лево и се потапяй.
    —цитат от коментар 73 на spring_va


    Ами да ги сравним със селския отбор Хофенхайм,чийто стадион е пълен винаги.И има над 30 хиляди места.
    И теб те питам-колко фена на Лудогорец имаше на финала за суперкупата на България?
    И кой си ти,та да ми казваш какво ще коментирам и какво не?
    Първо се научи да пишеш грамотно-пише се ЛЯВО,не лЕво.

  78. 78 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#62] от "Мусаши":Като от ЦСКА-София извадиш феновете на Литекс и оставате една шепа припоци - от онези, на които им се плаща да гласуват по изборите и да венцехвалят Ганчев и пропагандират лъжата че Тирето е ЦСКА, но не и пред УЕФА, че да не се плащат едни големи пари.
    —цитат от коментар 75 на Deaddark


    Хахаха-ЦСКА като игра във В група имаше 35 хиляди фена на финала за купата на България.
    И щом ЦСКА не бил ЦСКА,то и Лудогорец е Разград 2000,Ботев Пд Металик Сопот,Локо Пд Велбъжд Кюстендил и така нататък.

  79. 79 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#78] от "Мусаши":

    ЦСКА във В група бе още ЦСКА. Нормално е да има 35 000 фенове (не фена, както грешно пишеш). Ти кажи Тирето колко фенове има, като извадиш тези на Литекс и платените, дето ходят безплатно на Българска Армия и само хулиганстват и чупят и създават разходи и проблеми. Няма и една стохилядна част от феновете на ЦСКА, които са станали припоци. Припоците сте не повече от 1 500 човека, пряко сили.

  80. 80 Профил на aur141010092
    aur141010092
    Рейтинг: 123 Неутрално

    До коментар [#33] от "Hristov":

    Не става въпрос,колко отбора са.Нещата опират до точки.В предварителните кръгове за победа се дава по 1 точка,за равенство 0,5 т.Спечелените от всички отбори точки се делят на числото отбори ,които участват от дадена страна и така се образува коефициента за дадената страна през годината.

  81. 81 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#78] от "Мусаши":ЦСКА във В група бе още ЦСКА. Нормално е да има 35 000 фенове (не фена, както грешно пишеш). Ти кажи Тирето колко фенове има, като извадиш тези на Литекс и платените, дето ходят безплатно на Българска Армия и само хулиганстват и чупят и създават разходи и проблеми. Няма и една стохилядна част от феновете на ЦСКА, които са станали припоци. Припоците сте не повече от 1 500 човека, пряко сили.
    —цитат от коментар 79 на Deaddark


    Хахаха-на финала за купата на България имаше 20 хиляди фена.Защото заради пандемията имаше ограничения на броя на феновете.
    И аз лично не познавам фен на ЦСКА,а познавам стотици такива ,който да не е фен на отбора.
    Твоето са някакви говежди мечти,които нямат нищо общо с истината.

  82. 82 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#77] от "Мусаши":

    Проблемът не е защо Хофенхайм събира повече фенове на стадиона от Лудогорец. Проблемът е защо Хофенхайм събира повече фенове от твоето Тире - София? Нали едните са село, а другите близо двумилионен град?

    На финала за Суперкупата Лудогорец с 5 фена на стадиона ви набута 4 парцала. Явно голям келепир от вас на стадиона няма.

  83. 83 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#77] от "Мусаши":Проблемът не е защо Хофенхайм събира повече фенове на стадиона от Лудогорец. Проблемът е защо Хофенхайм събира повече фенове от твоето Тире - София? Нали едните са село, а другите близо двумилионен град?На финала за Суперкупата Лудогорец с 5 фена на стадиона ви набута 4 парцала. Явно голям келепир от вас на стадиона няма.
    —цитат от коментар 82 на spring_va


    Хахаха-1914 ги бият като тъпан и са на последно място в групата,тръгнал за ЦСКА да се тревожи.
    Като са по-силни Лудогорец ще ни бият.И Барселона,Реал Мадрид и Ливърпул не бият постоянно.
    Все пак ни би шампиона на България,не Ботев Враца и Арда Кърджали.

  84. 84 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#83] от "Мусаши":

    Значи когато ти отърва признаваш класата на Лудогорец, а когато не - броиш феновете. И то избирателно. Да, на финала с Монтана бяхте 35 хил. Но в много други домакински мачове сте 2-3-максимум 5 хиляди. Те и Лудогорец срещу Реал Мадрид и Ливърпул бяха 40 хиляди, но срещу Царско село са 200. Не виждам голяма разлика, честно.

  85. 85 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1537 Неутрално

    До коментар [#59] от "esk431063202":

    Доминик Янков, Десподов, Недялков. Има и още но не играха в този мач. Друго?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  86. 86 Профил на esk431063202
    esk431063202
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#64] от "Hawaii":

    дрънкаш глупости, за всички е ясно, че този отбор не е български
    няма собствена школа, само търгува с чужди футболисти

  87. 87 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1537 Неутрално

    Обърнахте темата за мача в нещо съвсем друго - хавайския не помага особено за тона на дискусията ама другите търсят под вола теле

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  88. 88 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Весело

    До коментар [#81] от "Мусаши":

    "И аз лично не познавам фен на ЦСКА,а познавам стотици такива ,който да не е фен на отбора."

    Я преведи на български!

    "Твоето са някакви говежди мечти,които нямат нищо общо с истината."

    Аз съм ЦеСеКАр, а ти припознавач. След като Ганчев затри шампионския отбор с Нанков 97-ма, никой истински цесекар не би застанал до ловешкия. Припоците откраднахте ЦСКА - все едно да откраднеш болида и каската на Шумахер и като седнеш в него на пистата, да искаш да те пишат за Шумахер.

    Колкото и негативно отношение да съм имал към ПФК Левски, към припсовете ми е по-лошо.

  89. 89 Профил на ZyklonA
    ZyklonA
    Рейтинг: 191 Неутрално

    1:1 2:2 кво стана с правилото за гол на чужд терен.

  90. 90 Профил на ZyklonA
    ZyklonA
    Рейтинг: 191 Неутрално

    До коментар [#50] от "Петър Петров":

    Те 20 години никой не дойде от тая школа , ти се размечта на глас тука. Този отбор е свърталище на северно африканци ,не чакай някви българи в него.

  91. 91 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Весело

    До коментар [#89] от "ZyklonA":

    Отмениха го. Глобализация, к'во да правиш.

  92. 92 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#90] от "ZyklonA":

    Лудогорец започна сериозно школата след третата си титла или петата. Но почнаха, за разлика от другите, дето лежат на стари лаври и карат на самотек, докато не рухне всичко.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#83] от "Мусаши":Значи когато ти отърва признаваш класата на Лудогорец, а когато не - броиш феновете. И то избирателно. Да, на финала с Монтана бяхте 35 хил. Но в много други домакински мачове сте 2-3-максимум 5 хиляди. Те и Лудогорец срещу Реал Мадрид и Ливърпул бяха 40 хиляди, но срещу Царско село са 200. Не виждам голяма разлика, честно.
    —цитат от коментар 84 на spring_va


    Класа и фенска подкрепа нямат нищо общо.Естествено,че Лудогорец са по-силни при положение,че бюджетът им е в пъти по-висок.
    То и Ман Сити са по-силни от Ливърпул ама това не значи,че имат повече фенове.

  95. 95 Профил на bizarre_infit
    bizarre_infit
    Рейтинг: 441 Неутрално

    До коментар [#28] от "Hristov":

    Така е Малмьо ФФ са солидни и това не е моментно състояние- от 2012 са на върха в Алсвенскан и играят често евротурнирите. Преди последните години в Малмьо гледахме техни мачове с Волфсбург, Челси , Реал а сега и с Крейзи-тата!

    Всеки го бива поне в едно нещо -ако и толкова не те бива, поне не пречи на другите.
  96. 96 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#93] от "Мусаши":

    Поредният Микимаус, дето си мисли че без аргументи, но с обиди, е голЕмата работа. Ти не си никакъв цесекар - армейският дух има чест и достойнство, което ти нямаш и видно - няма да имаш. Ганчев се подиграва на всички припоци, вие му се кланяте. Абе остави, кажи още някой обиден епитет и бЕгай у лЕво.

  97. 97 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#93] от "Мусаши":Поредният Микимаус, дето си мисли че без аргументи, но с обиди, е голЕмата работа. Ти не си никакъв цесекар - армейският дух има чест и достойнство, което ти нямаш и видно - няма да имаш. Ганчев се подиграва на всички припоци, вие му се кланяте. Абе остави, кажи още някой обиден епитет и бЕгай у лЕво.
    —цитат от коментар 96 на Deaddark


    Пише се ляво,не лЕво неграмотнико.
    Какво разбираш ти от армейски дух?Стоичков,Стойчо Младенов и Димитър Пенев и те ли не са цесекари?

  98. 98 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2684 Весело

    До коментар [#97] от "Мусаши":

    Не ме учи на правопис, ти - дето имаш пет грешки в две изречения. И не се крий зад гърба на Стоичков, Пенев, Младенов - те са цесекари, ти не си.

  99. 99 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 750 Неутрално

    лудогорец има приходи последните години 20 млн и разходи 50 млн. Тоест загубата на Лудогорец е колкото горе долу бюджета на останалата част на А група.Как се пна окрива? еми лесно като ти дадат да чистиш София и Варна. Домусчиев си играе картите добре, осигурява бюджет, горе долу успява и с успехите. Не напълно, но както стана снощи има и добри вечери. Реално ЦСКА се самоиздържа, а Левски пък прави богат всеки който го яхне.
    —цитат от коментар 61 на turanagasan


    Този който не разбира обикновено пише глупости.
    Отчетите на футболните клубове са публикувани
    Явно не можеш да ги разчетеш и си пишеш наизуст.
    Точно тирето не може да се издържа и затова дължи пари и то доста на Ганчев.
    Лудогорец се самоиздържа. Може да няма фенове по възприетата мантра но продажбите от фен-артикули сигурно надминават сбора на всички останали отбори взети заедно. Има постъпления от участия, от трансфери, от спонсори и други.
    Ако се запознаеш малко по-добре ще спреш с простотиите.

    pastor
  100. 100 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 750 Неутрално

    До коментар [#64] от "Hawaii":дрънкаш глупости, за всички е ясно, че този отбор не е българскиняма собствена школа, само търгува с чужди футболисти
    —цитат от коментар 86 на esk431063202


    https://ludogorets.com/bg/academy/

    pastor




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK