Разказвачът на приказки: защо Станимир Стоилов е важен за "Левски" точно сега

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    Мъри е сред малцината които са способни да ДАДАТ на Левски в един от най-трудните периоди във вековната му история!
    Дано му дадат възможност - време и ресурси да свърши голяма част от несвършената и объркана с години работа в клуба
    Успех на Мъри!
    4ЛЕВСКИ ВЕКОВЕН!!!

  2. 2 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Това ще е началото на едно по-добро бъдеще за отбора.

  3. 3 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 614 Неутрално

    мъри мани се ве.левскарите помним не с убаво

  4. 4 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    Много зависи какво ще бъде обяснено добре и ясно на феновете.
    Трябва да се обясни на най-гръмогласните и обикновено затова най-тъпи парчета, че шампионски титли и успехи няма да завалят на Герена в следващите поне 3 години.
    Трябва да стане ясно, че загуба от който и да е български клуб, с какъвто и да е разгромен резултат не е повод за оставка.
    Трябва да им се обясни, че няма да станем Барселона, дори 10 Стоиловци да дойдат за треньори.
    Трябва да им се обясни, че купуването на "звезди" като досега не е успешна тактика, въпреки уж успешния пример с отбори тип "десет малки негърчета" в България.
    Т.е. трябва да се осигури спокойствие да се правят опити и да има съответно провали поне 2 години, преди да се почне някакви очакване на резултат.

    https://www.youtube.com/watch?v=aU5J2qRrpC4
  5. 5 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Биха ги като тъпан с голова разлика 19:1. Влязоха в ШЛ заради отпадането на Ювентус Милан и прочее за черно тото и Левски игра срещу по слабите Киево и тн.

    Евала на Мъри не заради Левски а заради кариерата с Астана в Казахстан. Направи ги смешни сумати отбори там. Назначиха го за национален селекционер на Казахстан.

  6. 6 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3330 Весело

    кво следва, ted talk от двамата великани?

  7. 7 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    Синята приказка свърши през 2009г.И не е заради липсата на пари . До преди две години пари имаше предостатъчно , ни имаше и "широки пръсти".И сега бюджетът на Левски е по-голям от половината отбори в ефбет лигата а отборът е трагедия.

  8. 8 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    В тежки моменто птоличава истинската лоялност, в ЦСКА Димитър Пенев работеше като треньор срещу един лев, а Тодор Янчев искаше да играе в отбора без никакво заплащане, след като плъховете напуснаха кораба и Пенев стабилизира отбора само с млади български футболисти, хрантутниците отново се върнаха и доразсипаха всичко.

  9. 9 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    моменти*

  10. 10 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 372 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":

    Наркоман!

  11. 11 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1951 Любопитно

    Защо ли Стоилов е толкоз важен за Левски точно сега?

    За да стане преминаването в Б група без големи сътресения!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  12. 12 Профил на stan_da_man
    stan_da_man
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#5] от "touchthis":

    Харесвам този мит на свинчугите, най-малкото, защото е лесно оборим. Първо Милан не са били отстранявани точно тази кнкретна година. Второ. точно поради отстраняването на Юве, Киево влезе като непоставенотбор и се падна на Левски. Ако Юве бяха оставени, Левски нямаше кака да се падне с италиански отбор. Толкоз по тия глупости на хора с къса памет.

  13. 13 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    проличава*

  14. 14 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1839 Неутрално

    Успех за Стоилов и Левски и повече търпение Само "Левски".

  15. 15 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1948 Неутрално

    Мъри се опитва да е като Кройф и дори да не му се получава и наполовина, това ще е огромна крачка напред, в сравнение досегашната игра на сините.

  16. 16 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4475 Неутрално

    До коментар [#11] от "Полковник Паликъщов":

    Може и в Б група да поиграем, но няма да станем жалки припоци като вас.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  17. 17 Профил на itwasalladream
    itwasalladream
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Много зависи какво ще бъде обяснено добре и ясно на феновете. Трябва да се обясни на най-гръмогласните и обикновено затова най-тъпи парчета, че шампионски титли и успехи няма да завалят на Герена в следващите поне 3 години. Трябва да стане ясно, че загуба от който и да е български клуб, с какъвто и да е разгромен резултат не е повод за оставка.Трябва да им се обясни, че няма да станем Барселона, дори 10 Стоиловци да дойдат за треньори. Трябва да им се обясни, че купуването на "звезди" като досега не е успешна тактика, въпреки уж успешния пример с отбори тип "десет малки негърчета" в България.Т.е. трябва да се осигури спокойствие да се правят опити и да има съответно провали поне 2 години, преди да се почне някакви очакване на резултат.
    —цитат от коментар 4 на georgievb


    Феновете (нормалните такива, а не политически зависимите орки) искат да видят развитие, разум, възходяща линия. Стоилов ще получи време, но ако отсега редим подобни списъци с оправдания, то ще се обезсмисли завръщането му. Най-малкото трябва да въведе тактически ред в играта и да забрани всякакви трансфери на ментета от чужбина, които ще вкарат клуба обратно във финансовата бездна. Не знам в какво точно ще се изразява контролът му върху детско-юношеските тимове, но и там трябва да се пипа здраво, за да има отборът бъдеще.

  18. 18 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1273 Неутрално

    Влизането на спонсора в упралението е много дразнещо. На Мъри му трябва време и дано го получи. Желая успех от сърце.

  19. 19 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4475 Неутрално

    "Левски" е най-популярната търговска марка в областта на спорта у нас. С най-страхотната и многобройна публика. Няма начин да не успее!

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  20. 20 Профил на Сенсей НАНАЙ Еж ПОЗНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Еж ПОЗНАЙ
    Рейтинг: Неутрално

    "защо Станимир Стоилов е важен за "Левски" точно сега"

    За да се спази поговорката "никога не е късно да станеш за резил"? 😁😁😁

  21. 21 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Добур анализ. Аз също съм съгласен, че е идеалният момент Мъри да се завърне и съм много радостен от това. Няма как да очакваме чудеса, но е способен да отлепи Левски от дъното в класирането и с времето и заздравяването на клуба да се бори и за повече. Първата цел обаче е да не изпаднем този сезон.

    Абсолютно точни са думите на Наско, че Стоилов е човекът, който може да обедини синята общност и да изведе отбора от кризата, в която се намира. И вярвам, че ще стане точно така. Хубаво е, че има изискване за структурата и взаимодействието между различните нива, както и за финансирането, което е хубава гаранция, че има идея, мисъл, план за модела на управление на клуба.

    Не смятам, че беше правилно Наско да бъде атакуван, при положение, че има как да помага, опитва се и успява да ръководи процесите по заздравяване на клуба.

    Помирението и подкрепата на феновете, за която ще се бори Мъри, ми напомня на първите стъпки и на Стойчо в ЦСКА да се срещне с всички фракции на феновете там и да изгради разбирателство и подкрепа. Въпреки че аз като фен не се асоциирам с фракциите в Сектор Б и с нетърпение очаквам МВР да се разрови сред тях, защото е публична тайна от какви криминални елементи се състои. Имам дпветие единствено в сдружението Тръст Синя България, защото там се раждат добрите идеи и има професионалисти, които знаят и могат да помагат.

    Благодаря и на Палмсбет, че помогнаха.

    И последно - най-накрая мога с чиста съвест да ходя на Герена и да подкрепям отбора, чист от олигарси като Божков и Пеевски преди това. Сега сме с Наско и Мъри.

    П.С. Надявам се една от първите стъпки на Мъри да е да махне Н. Михайлов и Божинов, защото те са ако не вредни, то със сигурност ненужни непрофесионалисти за Левски.

  22. 22 Профил на selqnin
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1500 Неутрално

    Числото взеха десетина перспективни юноши и Белия, да вкара поне половината от тях в мъжкия футбол.
    Ние взехме Мъри, който е толкова добър, че две години е без работа. И Драган Михайлович, който толкова харесвал “Левски”, че отказва на всеки отбор, който го потърси.

  24. 24 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1585 Весело

    До коментар [#20] от "Сенсей НАНАЙ Еж ПОЗНАЙ":

    Очевидно хората измислили тази поговорка са ви познавали много добре!
    Приятен ден!!!

  25. 25 Профил на ZyklonA
    ZyklonA
    Рейтинг: 121 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":

    Глупости , той е първият ,който напусна потъващият кораб.

  26. 26 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Много ми е забавно да гледам отбор, затънал в дългове, всеки изминал ден трупа повече, обаче Мъри ще ги спаси. Ще им вдигне отбора, ще натрупат пари от шампионска лига, ще си върнат борчовете...

    Абе вие ток не плащате...

    Само да не стане Ахо-Ихо и после тихо, точно във ваш стил.

  27. 27 Профил на betona
    betona
    Рейтинг: 507 Неутрално

    хахахаха

  28. 28 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Мъри нее панацея, нито велик треньор, но е един от малкото хора, които могат да обединят левскарите, а това следва + спокойствието на базовото финасиране, поне опит да си подредим къщурката.

    Другото го знаем - фалит и сгъване на цирка.

    Хайт ще има, най-вече от припоцоте, които ги тресе гузната съвест че са загробили отбора си и са припознали под вънкшност чужда и ново име отбор от село.

  29. 29 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    Стига с това превъзнасяне на Стоилов. Бил най-успешен "Левски" когато той бил треньор ?!?! Ами по времето на Шпайла ставаха шампиони, направихо дори требъл - шампиони плюс спечелването на Купата на България и КСА. Два пъти подред в евротурнирите отстраняваха "Щутгар", а втория път го остраниха в КЕШ, т.е. отстраниха шамппиона на Западна Германия.
    През 1984 г. левскарите яко смачаха ЦСКА - на полуфинал за КСА, на полуфинал за Купата на България и в последния мач, който реши титлата тогава.
    През 1976 г. стигнаха до четвърфинал в турнира за Купата на УЕФА, където домакинския мач с Барса на Кройф.
    Състава от 2006/2007 беше доста по-слаб от поколението на Гибона, а преди това на Панов.

  30. 30 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#26] от "Петърчо":

    Уж затънал. Отбора на всички власти...

  31. 31 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1585 Весело

    До коментар [#27] от "betona":

    Прав сте припознаваческият стил на захарно - джипарският консорциум Микре - Ловеч- Етрополе е недостижим за Левски- и слава Богу!!!

  32. 32 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    Мъри нее панацея, нито велик треньор, но е един от малкото хора, които могат да обединят левскарите, а това следва + спокойствието на базовото финасиране, поне опит да си подредим къщурката.Другото го знаем - фалит и сгъване на цирка.Хайт ще има, най-вече от припоцоте, които ги тресе гузната съвест че са загробили отбора си и са припознали под вънкшност чужда и ново име отбор от село.
    —цитат от коментар 28 на olimpipanov


    Гузна съвест по тоя повод има само в нечии болни мозъци.Това е чисто юридически акт,който няма никакво отношение към подкрепата на отбора от феновете. То цялата А група се състои от отбори с подобна съдба с изключение на Славия,Черно море и подуенци.
    В случая треньорът е най-малкият проблем,а са проблемни огромните дългове.

  33. 33 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3995 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":
    "ЛЕВСКИ ВЕКОВЕН!!!"

    Националният герой да , футоблният отбор не.

  34. 34 Профил на Октавиан
    Октавиан
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#20] от "Сенсей НАНАЙ Еж ПОЗНАЙ":Очевидно хората измислили тази поговорка са ви познавали много добре!Приятен ден!!!
    —цитат от коментар 24 на selqnin


    Само че, при него резилът е отначалото :Д

    вестник дневник е медия контролирана от голяма северна държава-бензиностанция. вестник дневник не е искрен с читателите си и ги третира като материал за облъчване и манипулация. списвачите на вестник дневник нямат професионално ниво и не биха си намерили работа в свободния свят.
  35. 35 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3995 Неутрално

    До коментар [#26] от "Петърчо":Уж затънал. Отбора на всички власти...
    —цитат от коментар 30 на falcone


    Отборът на всички корумпирани власти. В България други няма.

  36. 36 Профил на Martin Ivanov
    Martin Ivanov
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Мисля си че отговорността към Стоилов придобива месиански измерения, което не е добре. Не вярвам да издържи и при първо по-сигурно предложение от Казахстан ще си тръгне. Дано да се знаекакво прави, но първите сигнали например, че се освобождава Христофор Хубчев не ги одобрявам. Виж за Божинката, Славчев, Михайлов по-бих ги приел.

  37. 37 Профил на Black Label
    Black Label
    Рейтинг: 286 Неутрално

    Това, което е било никога не се повтаря, нали знаете.
    Киево и синята приказка от 2006 няма да се повторят, колкото и песимистично да ви звучи.

  38. 38 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#12] от "stan_da_man":

    Не се праи на разбирач - факт е че киево тогава бяха кои в първенството на Италия. Нека ти кажа - 7 ми!

  39. 39 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2024 Неутрално

    Не съм привърженик на този отбор, но мога едно нещо да кажа за Стоилов. По-голям треньор е от Стойчо Младенов. Вкара и подуенци и астанци в ШЛ, докато Стойчо засега е вкарал ЦСКА само в групите на Лигата на конференциите.
    От друга страна, Стоилов не е магьосник, дори не е велик треньор, просто е добър треньор и за съжаление на сините едва ли ще може да докара отбора до нещо повече от първата шестица. Според мен големият проблем на този отбор е собственика. Такъв на практика няма, има човек, който е придобил акциите без пари, не е вкарал и една стотинка в клуба, което страшно много напомня на историята на Джо Диксън в Англия. Необходим е собственик с пари, а не клоун. Палмбетс може и да се изживяват като собственици, но тепърва ще се види какво внасят и какво изнасят. Моето скромно мнение е, че те просто перат пари.

  40. 40 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#12] от "stan_da_man":

    А и оше нещо си спомням, че Левски в това историческо преминаване в групите бяха никакви ама точно едно НИЩО това спомняш ли си го? Не виждам каква гордост има в това?

  41. 41 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#39] от "greeneyes":

    а трябва ли да ги сравняваме ст младенов и м. стоилов, между другото и ст младенов направи добра кариера в Казахстан

  42. 42 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5707 Неутрално

    Силен "Левски" е добре за вторенството ни.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  43. 43 Профил на kirilspasov
    kirilspasov
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Ботевист съм... Изразявам мнение, което е на база периода му в Ботев Пловдив...
    Ами какво да ви кажа - най-скъпото 4 място в историята на българския футбол, финал за Купа на България, без точен удър... Мъри имаше почти неограничени ресурси, а резултатите ги нямаше... Не хуля Мъри, трябва време... надали в Левски ще има ресурса и времето което имаше в Ботев.
    Смесени чувства. Пожелавам му успех!

  44. 44 Профил на stan_da_man
    stan_da_man
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#38] от "touchthis":

    Да съм коментирал класата на Киево? Просто дадох фактите, каквито бяха. Слаби, силни, Киево бяха единствените представители на топ 5 първенство, с които можеше да се падне Левски. Виждам, че много ти тежи това класиране, без дори да съм изразил мнение за представянето на отбора в групите, ме обвиняваш в излишна гордост. Колко тъжно е да си припок. Левски може и да не играе за титлата в следващите 3-4 години, ако не и повече, но няма да ни тежи срамът от припознаването.

  45. 45 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    До коментар [#38] от "touchthis":Да съм коментирал класата на Киево? Просто дадох фактите, каквито бяха. Слаби, силни, Киево бяха единствените представители на топ 5 първенство, с които можеше да се падне Левски. Виждам, че много ти тежи това класиране, без дори да съм изразил мнение за представянето на отбора в групите, ме обвиняваш в излишна гордост. Колко тъжно е да си припок. Левски може и да не играе за титлата в следващите 3-4 години, ако не и повече, но няма да ни тежи срамът от припознаването.
    —цитат от коментар 44 на stan_da_man


    То ви е малък срамът,че спонсор ви беше ВИС-2,собственици руският мафиот Чорни,обявен за заплаха за националната сигурност от три правителства на България,Пеевски и Черепа.

  46. 46 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#29] от "fcv251055839":

    За Шпайдела си прав, но за жалост него вече го няма. Новина та за връщането на Мъри носи известана радост, надежда и светлинка в тунела. Черният, дванадесетгодишният. Желая на Стоилов успех, търпение и ...много тежка и оговорна работа! Защото да превърнеш днешните ритнитопковци във футболисти, да ги обединиш в отбор е почти непосилна задача.

  47. 47 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Някой помни ли, че Мъри е бил два пъти треньор на националния отбор и треньор на Литекс и Ботев Пд – и като си спомните кажете какво направи!
    Очаква го пълен провал, подписвам се!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  48. 48 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#5] от "touchthis":

    Кух си като лейка, но настояваш това да стане публично достояние, Левски беше поставен и не можеше да му се падне Ювентус аре бягай да рисуваш тирета.

  49. 49 Профил на nodjinn
    nodjinn
    Рейтинг: 331 Неутрално

    Кротко да предупредя левскарите - Мъри е съвсем приличен, опитен, чудесен за нашенските стандарти треньор, в сравнение с последните ви треньори е направо титан.

    Ама бъдете само по-кротки с очакванията към него - от утре нито ще заиграете с темпото и издръжливостта на отбор от висшата лига, нито с техниката на испански отбор. Човекът със сигурност ще подобри отбора, ие заиграете чувствително по-добре, ама купите отнемат време, дисциплина и пари, а най-вече време, и ако вземат при първата загуба (а такава все някога ще има) някои недорасляци да го съблекат и да го изгонят - това ще ви е последния пирон в ковчега - повече нормален треньор няма и да ви помирише до гроб.

  50. 50 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Мъри без футболисти не може да направи нищо, а той и с футболисти трудно прави! За да класира отбора от Подуене в Шампионска лига късмета се изля върху него с пълна сила, а доказателството е, че ЛеФски завърши последен в групата си с нула (0) точки и голова разлика 1:17.

    Ето ги и резултатите:
    Барселона – ЛеФски 5:0
    ЛеФски – Челси 1:3
    Вердер – ЛеФски 2:0
    ЛеФски – Вердер 0:3
    ЛеФски – Барселона 0:2
    Челси – ЛеФски 2:0
    Голова разлика 1:17 и НУЛА ТОЧКИ... , но синята мъгла се понесе пак и започна пак с митовете и легендите от 1001 нощ!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  51. 51 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#45] от "Мусаши":

    Що гордост предизвиква Мултигруп ли? Свински размисли под статия за Левски в жалки опити да се отмие срамът от припознаването и тежкото комунистическо минало.

  52. 52 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 796 Весело

    До коментар [#50] от "konservator.bg":

    Комплексарче, ти беше ли на зарята в Борисовата? Химна на ШЛ припознавачите само по телевизията сте го слушали.

  53. 53 Профил на Дьо Стабан
    Дьо Стабан
    Рейтинг: 50 Неутрално

    До коментар [#16] от "Alarmstufe Rot":
    Играли сме. И във В и във Б.

    Не разбраха, че Търговския регистър и Булстата са формалности.
    -не сър…припознават непорочното зачатие
    -ех, джеймс-
    -да, сър?
    - ти ще изкараш говедото от селото, но селото от говедото не можеш
    -прав сте,сър.


    Дьо Стабан -магистър за изправяне на паднало самочувствие.
  54. 54 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 737 Весело

    Г-н Станимир Стоилов е нашият министър Кирил Петков! Само той може да ни спаси! :)))

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  55. 55 Профил на Дьо Стабан
    Дьо Стабан
    Рейтинг: 50 Неутрално

    До коментар [#28] от "olimpipanov":

    Ти защо на Олимпи Панов си свил името за никнейм, бре айдук?

    Левски Спартаковец

    Дьо Стабан -магистър за изправяне на паднало самочувствие.
  56. 56 Профил на Forest
    Forest
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    прогресираме от модел бащица към модел месия...
    той ще оправи всичко. на вратата ще пази ли или само ще дава наставления от пейката?

    Истината ни прави свободни.
  57. 57 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    До коментар [#50] от "konservator.bg":

    Да, сините катастрофираха в групите на ШЛ през 2006 г. Ноо пък изживяното тогава беше голямо, особено за тези, които присъствахме на "Камп Ноу". В интерес на истината групата на "Левски" през 2006 г. бе по-тежка от тази на "Лудогорец" през 2014 г. и през 2016 г. Но пък и "Лудогорец" добре се представиха - регистрираха победа, направиха и равенства, през 2016 г. дори се класираха на третото място и след това отидоха в ЛЕ.

  58. 58 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#57] от "fcv251055839":
    Какво ти пречи да си отидеш пак на Камп Ноу и да гледаш Барса – Реал, а не позора на отбора от Сухата река! А ако обичаш града Барселона и отбора, си пропуснал да ходиш през 90-те, когато бога там беше един българин – Стоичков!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  59. 59 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#52] от "choguna":
    "Комплексарче, ти беше ли на зарята в Борисовата? Химна на ШЛ припознавачите само по телевизията сте го слушали."
    ––––––––––––––––––––––––
    Каква ШЛ, какви пет лева – ЦСКА е бил три пъти на един мач от финала, особено с Интер, когато третия мач се е играл в Болоня! Какво са групите на ШЛ – 30 отбора и и осигурения позор на Сухата река!
    И как разбра, че съм комлексарче – когато ви разбивам синята мъгла и митивете!
    Аспарухов е по-добър футболист от Стоичков – има ли по-голям мит, лъжа

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  60. 60 Профил на zdra4
    zdra4
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Разказвачът ще поразкаже някоя приказка за начало, пък после ще срещне Тройчо в 9-ти кръг и ...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK