Тренировъчните фланелки - новият източник на средства за топ отборите

Тренировъчните фланелки - новият източник на средства за топ отборите

© Reuters



Рекорди по продадени фланелки - с това се хвалят топ отборите в Европа, когато привлекат големи звезди в съставите си. През това лято ПСЖ и "Манчестър юнайтед" направиха рекордни, след като взеха двете най-ярки звезди на световния футбол в последното десетилетие Лионел Меси и Кристиано Роналдо. Френският вестник "Екип" обаче разкрива, че в последните години топ клубовете откриват и нова ниша на приходи.


Тя отново е свързана с екипировката, но не с тази за официалните срещи, а тренировъчната, както и фланелките за загрявка.


"В последните години прави впечатление, че много от големите клубове загряват за своите мачове със специални фланелки. Често те са в контрастни цветове и също имат спонсорски лога", пише "Екип".




Оказва се, че това е търсен ефект и е предложение от компаниите за спортна екипировка.


"Дълги години отборите пренебрегваха тренировъчните екипи, както и екипировката, която им доставяме за загрявката на мачовете. Тя беше като добавена стойност, но в последните години много отбори започнаха да поставят спонсорски лога и върху нея. Ние пък предложихме по-разчупен дизайн и сега се оказва, че подобни екипи се търсят доста", коментира маркетинговият директор на "Пума" Тома Ланис.


Компаниите обясняват големия интерес към търсене на фланелките за загрявка с това, че са много по-евтини от т.нар. мачов екип. "Една подобна фланелка се продава за около 60 евро, докато репликите на мачовите са 90 евро. Автентичната мачова фланелка е 120 евро или дори повече", коментират представители на "Найки".


Все повече започват да се купуват и тренировъчните анцузи на отборите, които преди това не бяха търсени.


"Това се дължи на промяната в дизайна. Футболистите бяха тези, които поискаха да правим анцузите по-тесни, да бъдат изваяни по тялото, а това се хареса на хората, които обичат да тичат или да практикуват други спортове. Забелязва се бум на хора, които си купуват подобни анцузи заради дизайна им, а не защото симпатизират на даден отбор", коментира още Ланис.


Тренировъчните фланелки - новият източник на средства за топ отборите

© Reuters


По последните данни на "Пума" и "Найки" вторите им най-продавани продукти след мачовите фланелки е именно тренировъчната екипировка.


Клубовете също развиват тази ниша. Много от тях разположиха спонсорски лога на тренировъчните екипи, различни от тези, които са върху официалните фланелки за мачове.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    Феновете на всеки един отбор искат техния отбор да печели титли. Но това може да стане само чрез привличането на най-добрите играчи в този отбор. Но най-добрите играчи струват много пари и се получава един омагьосан кръг на постоянно задлъжняване на футболните отбори. Затова ръководствата на отборите правилно са се ориентирали, чрез продажбата на фен артикули да стимулират феновете на отборите да си плащат и така да помагат финансово на любимия си отбор.

  2. 2 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1634 Весело

    Единственно Фенът е склонен да даде пари за нещо многократно по високо от неговата Стойност.
    Мерак цена няма.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  3. 3 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 1276 Весело

    До коментар [#2] от "dedoliben":

    Абсолютно, едни даже си купиха емблема за няколко милиона, заради пустата фенщина.

  4. 4 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2675 Неутрално

    До коментар [#2] от "dedoliben":Абсолютно, едни даже си купиха емблема за няколко милиона, заради пустата фенщина.
    —цитат от коментар 3 на choguna


    Емблемата всъщност я купи европейският данъкоплатец, а накрая българският такъв ще връща парите, щото ОЛАФ набара измамата ....

  5. 5 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4511 Весело

    Попитай ме кога ще дам 120 Евро или £80 паунда за тениска😂😂😂
    За цената на няколко тениски отивам на Майорка за седмица.

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  6. 6 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1665 Весело

    До коментар [#4] от "Alex Ivanov":
    Емблемата всъщност я купи европейският данъкоплатец, а накрая българският такъв ще връща парите, щото ОЛАФ набара измамата ...."" ".


    Предлагам феновете на ЦСКА-София да започват да събират парите които ОЛАФ ще си поиска обратно😉

  7. 7 Профил на prinz
    prinz
    Рейтинг: 246 Весело

    Като викаше една тв-сапунска маркетоложка: "Сложи реклама между красивата ми дреха и моето тяло, и аз съм вечно в плен на тази марка"
    Преди само жени се захласваха по марки, сега са мъжете от 15 до 40.

    Не съм крал
  8. 8 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    Всъщност въпросът е защо едната е по-скъпа от другата? Материалите са еднакви, шият се на същото място, разликата в цветовете не води до съществена разлика в цената. Значи остава единствено колко могат да измъкнат от един фен и сега са открили, че имат и по-бедни любители на отборите и как да се отличават от по-богатите. След това ще пуснат и домашния екип за още по-малко пари за съвсем бедните, за да се вижда социалния статус според вида фланелка.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  9. 9 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Клубовете са си корпорации и експлоатират почитателите по учебник. Продават им емоции на луди пари, а така се запълва скучен живот

    preklara rara
  10. 10 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Консуматорите трябва да консумират. Дори и за най-бедните консуматори футболната мафия любезно е намерила решение.

  11. 11 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1221 Весело

    Като викаше една тв-сапунска маркетоложка: "Сложи реклама между красивата ми дреха и моето тяло, и аз съм вечно в плен на тази марка" Преди само жени се захласваха по марки, сега са мъжете от 15 до 40.
    —цитат от коментар 7 на prinz


    Преди мъжете се бръснеха всеки ден, и не носеха едни..."дамски" чантички през рамото😃 А жените с ОГРОМНИТЕ...седалищни части не носеха супер'тесни еластични панталони😡😡😡!
    До коментар [#7] от "prinz":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  12. 12 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 609 Неутрално

    До коментар [#5] от "padrino":

    Кой знае за какви други неща даваш по 120 евро, които пък на други хора могат да се сторят глупави. Ходенето до Майорка също е мега глупаво 😂😂😂

  13. 13 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1994 Любопитно

    Преди мъжете се бръснеха всеки ден, и не носеха едни..."дамски" чантички през рамото...
    —цитат от коментар 11 на МОЙШЕ ТОЛКОЗ

    "Пунгия", провери си какво е, откога е и как се ползва. Отделно, че вариантите му се намират навсякъде по света.
    За бръсненето, преди твоето "преди" са се бръснели веднъж-дваж пъти седмично, щото е било малко по-особена ситуацията с топлата вода, сапуна за бръснене, бръснача и кой да те бръсне, да не стават сакатлъци. От там се е пръкнал бръснарския занаят, а той е бил скъпо удоволствие за всеки ден за обикновен човек. Това дето го знаеш "се бръснеха всеки ден" почва едва след самобръсначките.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  14. 14 Профил на Honda P
    Honda P
    Рейтинг: 65 Неутрално

    И един мармот завиваше станиола в шоколад 😁

  15. 15 Профил на prinz
    prinz
    Рейтинг: 246 Весело

    До коментар [#11] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Аз и сега се бръсна всеки ден, защото брада е ми отива.Но ако познаваш мъж на работа между 20 или 31 години, всяка втора дума му е за магазини за оригиални маратонки или намаления по моловете. Превзеха на женурята темите на разговор.

    Не съм крал




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK