"Много драма, никакъв бокс": Усик критикува Фюри за победата му

"Много драма, никакъв бокс": Усик критикува Фюри за победата му

© Reuters



Александър Усик се надява да направи мач с Тайсън Фюри за обединяване на всички световни титли по бокс в тежка категория. След победата си срещу Антъни Джошуа украинецът държи три от четирите основни пояси - на Международната боксова федерация (IBF), Световната боксова асоциация (WBА) и Световната боксова организация (WBO). Фюри е шампион на Световния боксов съвет (WBC).


"Би било грандиозно да направя мач с Фюри и да стана първият боксьор в тежка категория, който държи едновременно и четирите титли", заяви Усик пред "Велт".


Последният абсолютен световен шампион в тежка категория беше Ленъкс Люис през 1999 г., но тогава световните титли все още бяха три, тъй като WBO не беше призната от останалите. Нито един боксьор в тежка категория не е държал едновременно и четирите пояса.




Преди евентуален мач с Фюри обаче, Усик ще трябва да даде реванш на Антъни Джошуа, тъй като в договора им имаше клауза за втори мач.


"Аз и мениджърът ми държим на думата си. Реваншът ще е през март или април. Ако всичко върви по план, ще се боксирам с Фюри след това", каза още Усик.


Усик критикува Фюри за победата му в третия мач срещу Дионтей Уайлдър.


"Фюри падна два пъти, Уайлдър - три пъти. Няма как да бъде по-драматично в тежка категория. От гледна точка на бокс обаче нямаше какво да се види и от двамата. Стояха един срещу друг като два паметника и се удряха брутално", каза още Усик.


Той се надява да направи поне един мач в Украйна: "Боксирах се с Джошуа в Лондон пред 68 000 фенове, като 99.99% от тях бяха против мен. Крайно време е да се бия за световната титла у дома. Искам го с цялото си сърце."

Ключови думи към статията:

Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1650 Неутрално

    копрата?

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . 13-05-19 - Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 24-01-21 - Атанас Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев. 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 30-10-21 - Ген. Атанасов: Не виждам грешки в Стойчо Кацаров.
  2. 2 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    Много харесвам Усик като боксьор, но не бих заложил на него срещу Фюри. Ще изгуби много тежко.

  3. 3 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1337 Любопитно

    "Той се надява да направи поне един мач в Украйна: "Боксирах се с Джошуа в Лондон пред 68 000 фенове, като 99.99% от тях бяха против мен. Крайно време е да се бия за световната титла у дома. Искам го с цялото си сърце."

    В Киев дали ще има 70 000 навити да платят по средно £120 за билет?

  4. 4 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Усик е боксьор.
    Фюри и Уайлдър са биячи.
    И тримата биха били жалки срещу истинският Тайсън!

  5. 5 Профил на dsb00167294
    dsb00167294
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Усик е боксьор.Фюри и Уайлдър са биячи.
    —цитат от коментар 4 на Иван Петров


    Александър Усик е славянин. Потомък на нашите Освободители от турското иго и ит българският фашизъм. Само заради това Александър Усик ще отупа англосаксите.
    Вперёд Саша. Мы непобедими!

    До коментар [#2] от "zxp53317185":


    До коментар [#4] от "Иван Петров":

  6. 6 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    Само заради това Александър Усик ще отупа англосаксите.
    —цитат от коментар 5 на dsb00167294


    ОК, само дето Фюри не е "англо - сакс", а циганин 😉

  7. 7 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Някой беше казал, че мач между Фюри и Усик ще е като шахматна партия, защото и двамата са много умни.

    ДБ=БКП
  8. 8 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    До коментар [#4] от "Иван Петров":

    Фюри е изключително техничен боксьор.За Уайлдър съм съгласен...Усик- Фюри би бил празник за ценителите на бокса...За мен това е най- чаканият мач

    Sic transit gloria mundi
  9. 9 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#6] от "zxp53317185":

    Фюри си е чист ирландец. Няма и капка циганска кръв. Това, че му викат циганин и че той сам е избрал да се нарича така не е затова че има циганска кръв.

    ДБ=БКП
  10. 10 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 565 Весело

    До коментар [#5] от "dsb00167294":


    ... Александър Усик ще отупа англосаксите...
    —цитат от коментар 5 на dsb00167294


    Колегата в коментар #3 ти каза за Фюри, ама то Джошуа и Уайлдър също не са точно "англосакси"...

  11. 11 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 565 Весело

    До коментар [#10] от "pavian":

    Коментар #6, разбира се. Извинявам се.

  12. 12 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1887 Неутрално
  13. 13 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    Мустаче, не си ходи по белята!
    Клоунът Тайсън би Кличко в зенита на кариерата му, и не само го би, а го направи смешен, така че не се отваряй много.

  14. 14 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    Всичко зависи от това, кой ще има късмет. В момента всеки един от първите 4, и даже 5, може да победи другия.
    Ако Уайлдър те уцели с десния , най- вероятно отлиташ, а това важи и за Усик. Усик е отличен боксьор, но беше крайно неудобен като гард/обратен/ и движение за Джошуа.
    Сигурен съм, че и на него няма да му е лесно с по- нисък боксьор. Например с Анди Руис, ако последния е във форма.
    Тайсън Фюри може да победи всеки, понеже хем носи на бой, хем е супертактик, хем има силен удар.
    Усик изморява съперника. Затова е по разумно да не му се връзваш на танците, а той танцува постоянно, понеже е издържлив.
    Но нищо не се знае. И той не е първа младост.

  15. 15 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    На Фюри това че бил "циганин" идва от начина на живот на хората му, че са като циганите подвижни и се придвижвали с каравани. Такъв му е родът на Фюри. Но не са цигани. Просто са нещо като номади, но са ирландци.

    ДБ=БКП
  16. 16 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#14] от "grayeagle":

    На Фюри при два от мачовете с Уайлдър му отброяваха бавно, или не веднага, и реално той си беше нокаут, ако се броеше реално.

    ДБ=БКП
  17. 17 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 667 Неутрално

    До коментар [#8] от "Hristov":

    Фюри е "техничен" боксьор, доколкото рачита на размера си.
    Голяма маса, големи размери.
    Може да го сравним със Зинедин Зидан във футбола.
    Наистина за размерите си са много пъргави и играят с мисъл.
    Но и двамата разччитат основно на размера и силата.
    Затов и казвам биячи, но не са като истинският Тайсън.

  18. 18 Профил на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#4] от "Иван Петров":Фюри е изключително техничен боксьор.За Уайлдър съм съгласен...Усик- Фюри би бил празник за ценителите на бокса...За мен това е най- чаканият мач
    —цитат от коментар 8 на Hristov


    Фюри може да в страхотен боксьор, но победата му срещу Уайлдър нр беше изоюване с боксови средства, а с габарити - ръст и тегло. През целия мач мачкаше, натискаше облягаше се... и търсеше близкия бой и клинча, защото знаеше какво го чака ако играе истински бокс без тези цигански номера.

  19. 19 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    До коментар [#15] от "anonimnii":

    Това по думи на Фюри 😉

    Fury said: “I get a lot more racial abuse than I ever did before. I’ve done well and people don’t like that – the quicker they can knock me off my perch the better. I expected it, because no-one wants to see a Gypsy do well.

    https://inews.co.uk/sport/boxing/tyson-fury-why-the-gypsy-king-nickname-irish-traveller-heritage-explained-397590

  20. 20 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    До коментар [#14] от "grayeagle":На Фюри при два от мачовете с Уайлдър му отброяваха бавно, или не веднага, и реално той си беше нокаут, ако се броеше реално.
    —цитат от коментар 16 на anonimnii

    И на Уайлдър брояха по същия начин, съдията искаше да даде зрелището на публиката, не мисля че това повлия на резултатите, дори напротив, и двамата имаха време да възстановят и да придължат шоуто.
    Да не говорим, че във втория мач секундантите на черния фърлиха пешкирчето...

  21. 21 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#19] от "zxp53317185":

    Е да де, но няма циганска кръв.

    ДБ=БКП
  22. 22 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    И ръкавиците на Фюри са нередни. Пълни са косми от конска грива. Нека да са с еднакви ръкавици и двамата боксьори на ринга.

    ДБ=БКП
  23. 23 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5053 Неутрално

    Много си повярва нещо Усик

  24. 24 Профил на ykv43523606
    ykv43523606
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#6] от "zxp53317185":Фюри си е чист ирландец. Няма и капка циганска кръв. Това, че му викат циганин и че той сам е избрал да се нарича така не е затова че има циганска кръв.
    —цитат от коментар 9 на anonimnii


    Циганини им викат там заради начина по който живеят, виж че и Брад Пит беше циганин и той :Д

  25. 25 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    До коментар [#18] от "скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III":

    Което, освен техничен го прави и умен боксьор.

    Sic transit gloria mundi
  26. 26 Профил на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    Много си повярва нещо Усик
    —цитат от коментар 23 на pet_fire


    Абсолютно е прав, че боксът отсъстваше. И причината за това не беше Уайлдър. Но иначе стана зрелище, което не се среща често.

  27. 27 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3765 Весело

    "Стояха един срещу друг като два паметника и се удряха брутално""



    Самата истина, с леката добавка, и че единия играеше буквално с гард около пъпа.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  28. 28 Профил на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#18] от "скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III":Което, освен техничен го прави и умен боксьор.
    —цитат от коментар 25 на Hristov


    и страхлив...

  29. 29 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    До коментар [#19] от "zxp53317185":Е да де, но няма циганска кръв.
    —цитат от коментар 21 на anonimnii


    Много знаеш ти каква кръв има 😀
    Да не си му изследвал ДНК?

    Не виждаш ли че са го обиждали на расова основа, човекът се възприема за циганин, твърди го навсякъде.

  30. 30 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    Прав е Усик-Фюри и Уайлдър си разменяха удари като при уличен бой,а не като елитни боксьори.
    Интересното е,че Фюри в първия мач с Уайлдър играеше много технично и с голямо движение. Така както би Кличко. В последните два мача тотално смени стила и започна да използва физическата си сила,ръста и килограмите. Все едно е друг човек. Според мен просто го мързи да тренира с много движение по ринга и затова избра вторият стил.
    Но срещу Усик ще има сериозни проблеми ако пак е толкова дебел.Усик няма да му позволи да го удря както Уайлдър.

  31. 31 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3040 Неутрално

    До коментар [#3] от "jazzdevil":

    "В Киев дали ще има 70 000 навити да платят по средно £120 за билет?"
    ===============
    Не обичам подобни зрелища, но ако това е проблемът, бих ги дал. Оценявам този тип спорт, макар че не е моят. Бивш джудист аматьор съм.
    Ака ме питаш, дали ще се изръся 400 лева за аналогичен финал, твърдо ДА, макар че в джудото нещата не стават по този начин.

    Еретик
  32. 32 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    [quote#29:"zxp53317185"][/quote]

    Думата джипси на английски има две значения-първото е циганин,а второто човек,който води номадски начин на живот. Фюри е от втората група,щото общноста,от която произлиза води номадск начин на живот.Няма нищо общо с циганите.

  33. 33 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    До коментар [#32] от "Мусаши":

    И на теб ще ти постна същото като по - горе 😉

    Fury said: “I get a lot more racial abuse than I ever did before. I’ve done well and people don’t like that – the quicker they can knock me off my perch the better. I expected it, because no-one wants to see a Gypsy do well.

  34. 34 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#30] от "Мусаши":

    Смени си треньорите Фюри след първият мач с Уайлдър и добре направи. На мен ми беше непонятно защо в първият мач не тръгна да нокаутира Уайлдър. Силата я има, физика има, техника има, а чака края на мача... Някак си доста нелогично държание на ринга.
    Та смени си треньорският щаб и новият треньор вече му даде нова тактика.

    ДБ=БКП
  35. 35 Профил на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#30] от "Мусаши":

    Когато боксьорът с повече килограми и по-дълги ръце иска да играе на клинч, нищо не може да го спре. Той просто те прилапва, вкарва ти главата под мишница да му дишаш аромата и те натиска докато подгънеш колена. Никой не може да удържи тая тежест без да се изтощи. Единственият, който може да предоврати такова развитие е съдията..... ако иска де...

  36. 36 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    До коментар [#32] от "Мусаши":И на теб ще ти постна същото като по - горе 😉Fury said: “I get a lot more racial abuse than I ever did before. I’ve done well and people don’t like that – the quicker they can knock me off my perch the better. I expected it, because no-one wants to see a Gypsy do well.
    —цитат от коментар 33 на zxp53317185


    Фюри си плещи постоянно глупости.
    Нито той,нито брат му,нито баща му,нито братовчед му Хю имат нещо общо с циганите.Типични ирландци са.Виждал съм десетки хиляди цигани.И със сигурност Фюри не е циганин.

  37. 37 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 858 Неутрално

    До коментар [#14] от "grayeagle":

    В последния мач Фюри отнесе 3-4 десни прави от Уайлдър. Е, не отлетя. Напротив, нокаутира го, а той определено носи на бой.
    Това смешно човече Усик, дошло от полутежката категория, му трябва точно един откат от тези на "циганина".

  38. 38 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    До коментар [#30] от "Мусаши":Когато боксьорът с повече килограми и по-дълги ръце иска да играе на клинч, нищо не може да го спре. Той просто те прилапва, вкарва ти главата под мишница да му дишаш аромата и те натиска докато подгънеш колена. Никой не може да удържи тая тежест без да се изтощи. Единственият, който може да предоврати такова развитие е съдията..... ако иска де...
    —цитат от коментар 35 на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III


    Да ама срещу Усик не се знае дали ще успее. Аз боксьор като Усик в тежка категория не съм виждал от времето на Феликс Савон.Толкова е техничен и подвижен все едно е с 30 кг по-лек.

  39. 39 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    До коментар [#14] от "grayeagle":В последния мач Фюри отнесе 3-4 десни прави от Уайлдър. Е, не отлетя. Напротив, нокаутира го, а той определено носи на бой. Това смешно човече Усик, дошло от полутежката категория, му трябва точно един откат от тези на "циганина".
    —цитат от коментар 37 на klecho


    Джошуа да не би да удря по-слабо от Фюри?Ама загуби от Усик.Усик няма да стои като Уайлдър и да чака Фюри да го налага.

  40. 40 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    До коментар [#39] от "Мусаши":

    Усик бие силно и методично. Накрая, се вижда , че Джошуа почти плаче и много го боли лицето. Усик се пази много добре. Непрекъснато сменя позиция, обратен гард, ръцете винаги, ама винаги горе. Не сим виждал боксьор свръхтежка, който да има сили да държи ръцете си горе и правилно толкова дълго време- през целия мач. Фюри и Руиз , а и Усик си подлагат и главата, защото явно носят на удари в главата. Реално ударът в главата е доста травматичен и за този, който удря в главата.

  41. 41 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    До коментар [#28] от "скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III":

    Говориш за човек, който няма загуба на профи ринга , преби Кличко и буквално размаза Уайлдър, който е текущият " терминатор" в свръхтежка..В 3 мача...Страхлив е последното, което ми идва наум.

    Sic transit gloria mundi
  42. 42 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#40] от "grayeagle":

    Усик преди мача с Джошуа е тренирал да издържи мач от 14 рунда, като всеки рунд е продължавал 4 мин. Та той е бил прекрасно подготвен физически. Но при него е чудното, че той цял мач не спря да налага Джошуа с удари в тялото и в главата. Не спря да играе с крака цял мач, не спря цял мач да се защитава да се пази от ударите.
    Такъв боксьор аз не знам сега да има въобще при профитата във всички категории.

    ДБ=БКП
  43. 43 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 384 Любопитно

    Фюри е супер издръжлив и изумително бърз за размерите си с краката. Има силен удар и сериозен капацитет за поемане на удари... Не знам на какво ще разчита Усик - той е лек, подвижен и техничен, но няма силен удар сравнен с Уайлдър, Фюри или Джошуа и единствено може да разчита да умори противника и да победи с точки... надали ще успее да нокаутира Фюри.. или дори Джошуа във втория мач...

  44. 44 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Ако Фюри е във форма няма кой да го бие. По-интересен мач би бил Фюри-Джошуа. Мисля че Джошуа ще тръгне хазартно в атака, защото е наясно, че с предпазлива игра съвсем никакви шансове няма. Пак ще падне, но ще се получи атрактивен мач.

  45. 45 Профил на tekomashinist
    tekomashinist
    Рейтинг: 478 Неутрално

    Не знам,защо отписвате Джошуа в реванша?Той е умен боксьор, но когато опитва да влезе в обувките на опонента си греши.В реванша ще видим много мощен Джошуа, който ще играе мръсно в стил Фюри.Уайдър не можа да се справи с тежките клинчове на Фюри. В бокса не всичко опира до мощен пънч.Джошуа е гледал внимателно мача на сънародника си и мисля, че ще използва същата стратегия.Ако натиска Усик с тегло и клинчове, накрая една точна кука е достатъчна.

  46. 46 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    Очаквано Усик дава хъс на залозите за него.
    Нещата са доста по-различни.
    Не се знае как Джошуа ще изиграе реванша, след като познава вече претендента си, едва ли знае и как ще го млати Фюри ако стигне до него.
    Трябва и да отчита, че Фюри спечели последната битка без тотална подготовка.
    Въобще..приказки ама готино :)

  47. 47 Профил на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ IV
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#28] от "скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III":Говориш за човек, който няма загуба на профи ринга , преби Кличко и буквално размаза Уайлдър, който е текущият " терминатор" в свръхтежка..В 3 мача...Страхлив е последното, което ми идва наум.
    —цитат от коментар 41 на Hristov


    Размаза Кличко ли? Може би сме гледали различни мачове. Би го по точки, като до последно не се знаеше кой ще е победителят.

  48. 48 Профил на liberalche
    liberalche
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Всъщност може и Джошуа да бие Усик. Въпросът е кой ще е срещу Фюри. А между другото той е traveler, което значи и циганин. Според определението на Световния ромски конгрес от 1971 г. всеки който има такъв начин на живот е ром - цигани, синти, травълърс, хитанос и пр. Той се има за джипси по тъждество, а по дефиниция е ром. В случая високоалкохолен и на мен ми харесва с тая нестандартност.

    Между другото, както вече някой посочи, срещу Уйлдър не беше добре подготвен, заради Ковид.

  49. 49 Профил на Емил
    Емил
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#47] от "скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III":

    Е, като прави уличен бой в третия си (3-ти!) двубой срещу боксьора с най-страховития удар е страхлив, а в Германия, където от много години бе базиран Кличко и всичко бе в негова полза, Фюри играе технично, а съдиите му дават случайно, едва ли не несправедливо победата, така ли? Доста пристрастно ми звучи. Разбира се, всеки има своя гледна точка. Ето, между другото, как Джордж Форман коментира третия мач между Уайлдър и Фюри: https://youtu.be/_tpxHU2NFLk

  50. 50 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    До коментар [#4] от "Иван Петров":

    Да,да! Тайсън е боксиращ бияч! Засипва опонента си с огромен брой удари, като се "влага" във всеки от тях. Поради това го оприличават на панчер-машина. Мисля, че този етап отмина!

    Малинчо
  51. 51 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    Харесвам Усик, защото боксира, а не разчита само на един удар. Това, че Фюри падна два пъти, а Уайлдър - 3 подсказва, че разчитат на един-два жестоки удара. Но боксът предполага двама състезатели и подготовката на всеки от тях е ориентирана към основните качества на противника. В конкретния случай се състезаваха двама панчъри, но Фюри нанасяше ударите си боксирайки, а Уайлдър - умувайки. Явно това умуване изтощи батериите му и, за съжаление, загуби.

    Малинчо
  52. 52 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    Вероятно четвъртият мач между Циганския Барон и Уайлдър вече ще изглежда по друг начин, но даже победеният да промени тактиката си съществено, едва ли ще се справи със шампиона. Тогава ще дойде редът на Усик и ако Фюри не се съобрази със скоростта, точността на противниковите удари и чудесната защита, ще бъде в много трудна ситуация. Но най-важното, националното качество на Усик, е игровата хитрост, прилагана през актуалната преценка за течението на боя и състоянието на опонента. Усик боксира, нанася много удари, замотава противника и се налага със своя стил, но може да повали Фюри, само ако той реши да му "пусне" или изгуби всичкия си кислород. Иначе - едва ли, колкото и да ми харесва Усик!!!

    Малинчо
  53. 53 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 2916 Весело

    До коментар [#17] от "Иван Петров":

    Истинският Тайсън разчиташе само на груба сила в първите два рунда, даже в първия един. Дядо Холифийлд с наднормено тегло и възраст му показа к'во е бокс и само рефера спаси Тайсън от нокаут - Тайсън си бе жалка гледка - ни техника, ни тактина, нищо - сефте среща боксьор и му лъсна холивудската звездица.

    Фюри има различни стратегии, ще подбере отлична срещу Усик и ще бие. Когато и на размер и на техника и на интелект си по-добър - печелиш.

  54. 54 Профил на saFDf sfsfSFS
    saFDf sfsfSFS
    Рейтинг: 47 Весело

    Много разбирачи, много чудо - Усик няма никакъв шанс срещу Фюри, мача ще е повторение на мача на Кличко, няма да има никакъв интерес.

    Размаха (Reach) на Фюри е 20 сантиметра над този на Усик, той просто ще го държи на ляв прав назад цялото време, а при директен сблъсък Усик ще е принуден да влиза на клинч, за да не изяде къс удар отгоре.

  55. 55 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    В Киев дали ще има 70 000 навити да платят по средно £120 за билет?
    —цитат от коментар 3 на jazzdevil


    Украйна е бедна страна, но в град с население 3 милиона и държава с население 44 милиона все ще се намерят 70 хиляди достатъчно заможни украинци.

  56. 56 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1069 Весело

    Много разбирачи, много чудо - Усик няма никакъв шанс срещу Фюри, мача ще е повторение на мача на Кличко, няма да има никакъв интерес.Размаха (Reach) на Фюри е 20 сантиметра над този на Усик, той просто ще го държи на ляв прав назад цялото време, а при директен сблъсък Усик ще е принуден да влиза на клинч, за да не изяде къс удар отгоре.
    —цитат от коментар 54 на saFDf sfsfSFS

    Най-добрите боксови умения, които са се качвали на ринга в тежката от десетилетия.
    Съчетано с убийствено темпо за 12 рунда.
    Може да не е фаворит, защото Фюри е много по-голям и е добър боксьор, ама чак да няма никакъв шанс...

  57. 57 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 201 Неутрално

    "От гледна точка на бокс обаче нямаше какво да се види и от двамата. Стояха един срещу друг като два паметника и се удряха брутално"

    Абсолютно вярно и обективно!
    Тва между Фюри и Уайлдър си беше едно млатене.
    Народа обаче си се кефи да гледа как двама се млатят брутално.

    Но Усик трябва да внимава и в никакъв случай да не подценява Фюри. Говедото може и да изглежда като торба с лой, съпоставено с другите от свръхтежка, но е огромно, изненадващо бързо за теглото си, с често мръсна тактика на ринга (питайте Уайлдър как е след като оня му лежа на гърба половината мач) и има акъл в главата си (като за боксьор).





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK