Верстапен има нужда от още две победи за титлата, изчислиха в "Ред бул"

Верстапен има нужда от още две победи за титлата, изчислиха в "Ред бул"

© Reuters



Съветникът в "Ред бул" Хелмут Марко смята, че Макс Верстапен има нужда от още две победи, за да спечели титлата във Формула 1. Пилотът увеличи преднината си пред Люис Хамилтън на 12 точки след победата в Гран при на САЩ. Верстапен вече има осем победи през сезона, а до края остават още пет състезания.


Според Марко победи в Мексико и Бразилия може да са достатъчни. Той смята, че "Мерцедес" ще има предимство в последните три състезания в Катар, Саудитска Арабия и Абу Даби.


"И преди съм казвал, че трябва да спечелим десет старта, ако искаме да сме шампиони, така че ни трябват още две победи. След това предстоят състезания на писти с такива прави, на които "Мерцедес" със сигурност ще има предимство", каза Марко пред "Скай Германия".




Верстапен взе повече точки от Хамилтън в четири от последните шест състезания. Според Марко постижението е още по-ценно, защото се е очаквало в Русия, Турция и САЩ Хамилтън да има предимство.


"Последните три състезания бяха на писти на "Мерцедес" и вместо да отидем в Мексико с изоставане, ние отиваме с 12 точки преднина. Мексико и Бразилия трябва да ни паснат по-добре", каза още Марко.


Хамилтън също очаква "Ред бул" да има аванс в следващите две състезания. След Гран при на САЩ той заяви: "Следващите две писти са много силни за тях, така че ще е тежко. Не мисля за това в момента, мисля за работата, която свърших сега, живея за момента. Не бяхме достатъчно бързо, но ще мислим за всяко отделно състезание. Идват две писти, на които "Ред бул" са силни и ще се опитаме да сведем до минимум тяхното предимство."


Директорът на "Мерцедес" Тото Волф каза, че в тима трябва да внимават да не изпадат в крайности в настроенията.


"Няма момент в този сезон, в който да съм си мислил: "Няма да успеем да спечелим титлата." Преди състезанието в САЩ ни казваха: "Вие доминирате сега, какво ще направят от "Ред бул"? Минават 24 часа и се случи точно обратното."


Верстапен отказа да коментира битката за титлата и заяви, че мисли само за следващото състезание. Пилотът на "Ред бул" призна, че се е притеснявал дали стратегията на тима ще сработи и дали ще успее да удържи Хамилтън в САЩ. Директорът на тима Кристиан Хорнър каза, че е "остарял с 25 години", докато е гледал дали Верстапен ще удържи Хамилтън в последните обиколки.

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    Сметките после, първо победите. Иначе чакам тъмнокожия, дето го подпират с всевъзможни средства и отвсякъде, да почне да реве за расизъм.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    Най-после един по-аналитичен материал не на тема партии, избори, специализриани прокуратури, ковид или инфлация.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#3] от "ThePal":

    Освен всичко Хонда са по-добри от Мерцедес !
    —цитат от коментар 3 на ThePal


    Не, не са.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  6. 6 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3935 Любопитно

    Тези добре са ги изчислили нещата на теория , но на практика ще видим какво точно
    е стане!

  7. 7 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4653 Неутрално

    До коментар [#5] от "deutschwagen":

    "Не, не са."

    Са, са!

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 286 Неутрално

    Тези добре са ги изчислили нещата на теория , но на практика ще видим какво точно е стане!
    —цитат от коментар 6 на bat_plamen

    "силата на съдбата ""Неведоми са пътищата божии""

  10. 10 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 767 Неутрално

    COTA трябваше да е задължителна победа за Хамилтън, за да остане в битката за титлата. Трасето в Мексико е бастион на Ред Бул дори в годините, когато Мерцедес тотално доминираше. Интерлагос пък е едно от трасетата, на което Макс е зверски силен, а същото се отнася и за Ред Бул. Катар и Саудитска Арабия са неизвестни величини, но най-вероятно в СА трасето ще пасне повече на лимонадите. Може би само в Абу Даби Мерцедес ще доминират над Ред Бул, но това няма да е достатъчно. Според мен вчера Люис загуби титлата, освен ако не стане някаква драма - гръмнал двигател на Макс, спукана гума и прочее.

  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#7] от "vassilun":

    Ами аз не виждам такова нещо, нито някой който се занимава професионално с този спорт го вижда. Да не говорим, че Хонда напускат след тази година.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 12 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2801 Неутрално



    До коментар [#7] от "vassilun":Ами аз не виждам такова нещо, нито някой който се занимава професионално с този спорт го вижда. Да не говорим, че Хонда напускат след тази година.
    —цитат от коментар 11 на deutschwagen


    Добре де, като е по-слаб двигателят на Хонда, защо Ботас не можа да изпревари Цунода сума ти обиколки?!

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  13. 13 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4769 Неутрално

    Титла за Верстапен ще е добре за спорта като цяло.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  14. 14 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#3] от "ThePal":
    —цитат от коментар 5 на deutschwagen


    Са, и то много по ! Отскочи до най-платежоспособния пазар и виж какво карат. Особено на западния бряг. Мрецедес да си правят катафалките...там в каква беше класа

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#12] от "vesolr":

    Не знам къде ги видя тези сума ти обиколки. Ботас излезе зад Цунода след като спря на 16-та обиколка. Една обиколка да разработи гумите (17-та) и някъде на 19-та обиколка Ботас е вече отпред. Това показват данните.

    Да не говорим, че Ботас завърши близо 50 секунди пред Цунода. Та малко странен въпрос.

    Отделно аз говоря за задвижващия агрегат. А каквито и секторни и моментни приемущества да са имали РБ не идваха от задвижващия агрегат.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#14] от "ThePal":

    Ти уред ли си? Това са съвсем други класове продукти. Хондите са най-обикновени коли за най-обикновени хора.
    Или си мислиш, че в САЩ не карат и не харесват Мерцедес? Само ненормалник може да твърди такова нещо. Или трол на Хонда. Ти очевидно дори не се интересуваш от Формула 1, камо ли да разбираш. Видяхме как гърмят ГП2 моторите им докато Мерцедес биха всички рекорди за доминация във Формула 1. А предишния им стинт с БАР нищо не направиха.

    И между другото в премиум сегмента Мерцедес и БМВ си разменят първото място в САЩ от 2011, а Ак*ра (премиум марката на Хонда) има половината от годишните продажби на Мерцедес и са зад Ауди.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#14] от "ThePal":Ти уред ли си? Това са съвсем други класове продукти. Хондите са най-обикновени коли за най-обикновени хора.Или си мислиш, че в САЩ не карат и не харесват Мерцедес? Само ненормалник може да твърди такова нещо. Или трол на Хонда. Ти очевидно дори не се интересуваш от Формула 1, камо ли да разбираш. Видяхме как гърмят ГП2 моторите им докато Мерцедес биха всички рекорди за доминация във Формула 1. А предишния им стинт с БАР нищо не направиха.И между другото в премиум сегмента Мерцедес и БМВ си разменят първото място в САЩ от 2011, а Ак*ра (премиум марката на Хонда) има половината от годишните продажби на Мерцедес и са зад Ауди.
    —цитат от коментар 16 на deutschwagen


    Не му обръщай внимание... на Западното крайбрежие е пълно с АМГ-та.... нищо не разбрира

    Pure Chewing Satisfaction
  18. 18 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    Състезанието не почва от 16та обиколка. Говоря за началните обиколки, на всичкото отгови съотборникът на Цунода, и той със "слабия" двигател на Хонда, изпревари Ботас и после Ботас не можа нищо да направи и се вози след тях докато не влязоха за първа смяна.
    А споменавам двигателя, защото ти в едно друго мнение беше споменал, че Хамилтън стига да се доближал до Верстапен в ДРС-а щял да го изпревари без проблем заради двигателя. Пък се видя колко безпроблемно е да изпревариш кола с двигател на Хонда.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  19. 19 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#18] от "vesolr":

    А дали състезанието свършва на 3-та обиколка? Защо до 3-та обиколка Ботас е зад Цунода. Който между другото е с меки гуми. Гасли успява да задмине Ботас на 3-та обиколка защото Ботас не успява да задмине иначе по-бавния Цунода. Защо? Питай него - може условията да са му пречели, може би разликата в смесите, или може би защото е Ботас. Ето какво казва той самия:

    “Making progress was difficult and we knew it would be, because of the temperatures here and the characteristics of the track.

    “In the first stint I got stuck behind the Alpha Tauri’s and that cost me quite a lot of time. Once I was behind slower cars, the pace difference wasn’t quite big enough to make passes easily"

    Значи очевидно и Ботас не е разбрал, че АТ са по-бързите болиди😂

    То иначе и Макс не можеше да се доближи до Хамилтън докато не мимаха 4 обиколко, а в първия стинт Макс беше малко по-бърз. Остава и въпроса защо не може да задмине Хамилтън след като се доближи, ако РБ са наистина по-бързи на правите. И огромния въпрос как Хамилтън успя да задмине Макс като крайпътен знак, въпреки силния му старт, в началото на състезанието на изкачвенаето към първия завой - реално един мини драг рейс.

    Но ще трябва и да ми обясниш как Ботас завърши 3 места и 48 секунди пред "по-бързия" Цунода в края на състезанието. Защото не знам дали знаеш, но тогава се брои резултата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#18] от "vesolr":

    Още един интересен материал, с цитати от Шовлин.

    https://www.formula1.com/en/latest/article.how-red-bull-pulled-off-their-aggressive-strategy-to-win-in-austin-and-just.5fwqaWfD9KjUfc7KuR0ae7.html

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  21. 21 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    До коментар [#19] от "deutschwagen":

    Ние говорим за различни неща. Аз никъде не казвам, че на чиста писта Ботас е по-бавен, коментарът ми беше относно огромното предимство в двигателите, които някои фенове на Верстапен все още приписват на Мерцедес. Като ти дори беше изказал предположение, че а-ха Хамилтън да беше влязъл в ДРС-зоната, и изпреварването гарантирано. Само че както видяхме двигателят на Хонда е достатъчно конкурентен, за да попречи на Мерцедес да изпревари Б-отбора на Ред Бул и Ботас сума ти обиколки беше безпомощен да го направи.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#21] от "vesolr":

    Темпото на СОТА не е само от правите. Има и завои, които трябва да се вземат стратегически. Тези сума ти обиколки реално бяха само няколко обиколки, като водещият момент беше, че Цунода беше с меки гуми. Както той сам каза, даде всичко от себе си в този стинт. Което обаче му струва за крайното му класиране. Всеки може да кара като маниак няколко обиколки, но трикът е да можеш да не си унищожиш гумите предварително.
    Ситуацията в края на състезанието е съвсем друга. Хамилтън имаше доста по-нови гуми и стопяваше преднината на Макс. Много добре разбираш, че на края нещата се наредиха идеално за Макс да може да спечели с минимална преднина. Ако Макс не беше хванал ДРС от Мик, Хмаилтън най-малкото щеше да е плътно зад него, въпреки че направи грешка в един от последните завои, която не му позволи да хване ДРС.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#21] от "vesolr":

    И пак ще повторя, ако Мерцедес не бяха по-бързи на правите, Хамилтън нямаше да изпревари Макс така лесно след старта на изкачването.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    Каква е твоята прогноза за Мексико и Бразилия?

    klimentm
  25. 25 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    До коментар [#22] от "deutschwagen":

    Ами не помня точно, към 10на обиколки бяха в които Ботас беше зад Б-отбора на Ред Бул и не можа да го изпревари.
    А Хамилтън изпревари Верстапен заради по-добрия старт, който направи.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#24] от "klimentm":

    Този сезон трудно се дават прогнози. Мексико принципно е песта на РБ. Но и СОТА беше писта на Мерцедес. Освен това СОТА показа, че може да има сериозни движения в разликите между различните сесии.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#25] от "vesolr":

    Това вече го обясних 10 пъти, че Цунода беше с мемите гуми и даде всичко в първия стинт (една от причините да остане толкова назад на края), ама нещо не помниш😀

    Какво стана в крайното класиране - къде е Ботас и къде е Цунода?

    А за сарта ще ме извиняваш, не е само това. И Макс направи добър старт, но Хамилтън просто го отвя на ускорението по изкачването (след, а не по време на старта).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    До коментар [#25] от "vesolr":Това вече го обясних 10 пъти, че Цунода беше с мемите гуми и даде всичко в първия стинт (една от причините да остане толкова назад на края), ама нещо не помниш😀Какво стана в крайното класиране - къде е Ботас и къде е Цунода?А за сарта ще ме извиняваш, не е само това. И Макс направи добър старт, но Хамилтън просто го отвя на ускорението по изкачването (след, а не по време на старта).
    —цитат от коментар 27 на deutschwagen


    Ще ме извиняваш, ама и Верстапен е изпреварвал на старта Хамилтън, т.е. според твоя анализ излиза, че го е отвял благодарение на ускорението от по-добрия двигател.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK