Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Най-после един по-аналитичен материал не на тема партии, избори, специализриани прокуратури, ковид или инфлация.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Не, не са.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
COTA трябваше да е задължителна победа за Хамилтън, за да остане в битката за титлата. Трасето в Мексико е бастион на Ред Бул дори в годините, когато Мерцедес тотално доминираше. Интерлагос пък е едно от трасетата, на което Макс е зверски силен, а същото се отнася и за Ред Бул. Катар и Саудитска Арабия са неизвестни величини, но най-вероятно в СА трасето ще пасне повече на лимонадите. Може би само в Абу Даби Мерцедес ще доминират над Ред Бул, но това няма да е достатъчно. Според мен вчера Люис загуби титлата, освен ако не стане някаква драма - гръмнал двигател на Макс, спукана гума и прочее.
Ами аз не виждам такова нещо, нито някой който се занимава професионално с този спорт го вижда. Да не говорим, че Хонда напускат след тази година.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
До коментар [#7] от "vassilun":Ами аз не виждам такова нещо, нито някой който се занимава професионално с този спорт го вижда. Да не говорим, че Хонда напускат след тази година.
Титла за Верстапен ще е добре за спорта като цяло.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Са, и то много по ! Отскочи до най-платежоспособния пазар и виж какво карат. Особено на западния бряг. Мрецедес да си правят катафалките...там в каква беше класа
Не знам къде ги видя тези сума ти обиколки. Ботас излезе зад Цунода след като спря на 16-та обиколка. Една обиколка да разработи гумите (17-та) и някъде на 19-та обиколка Ботас е вече отпред. Това показват данните.
Да не говорим, че Ботас завърши близо 50 секунди пред Цунода. Та малко странен въпрос.
Отделно аз говоря за задвижващия агрегат. А каквито и секторни и моментни приемущества да са имали РБ не идваха от задвижващия агрегат.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Ти уред ли си? Това са съвсем други класове продукти. Хондите са най-обикновени коли за най-обикновени хора. Или си мислиш, че в САЩ не карат и не харесват Мерцедес? Само ненормалник може да твърди такова нещо. Или трол на Хонда. Ти очевидно дори не се интересуваш от Формула 1, камо ли да разбираш. Видяхме как гърмят ГП2 моторите им докато Мерцедес биха всички рекорди за доминация във Формула 1. А предишния им стинт с БАР нищо не направиха.
И между другото в премиум сегмента Мерцедес и БМВ си разменят първото място в САЩ от 2011, а Ак*ра (премиум марката на Хонда) има половината от годишните продажби на Мерцедес и са зад Ауди.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
До коментар [#14] от "ThePal":Ти уред ли си? Това са съвсем други класове продукти. Хондите са най-обикновени коли за най-обикновени хора.Или си мислиш, че в САЩ не карат и не харесват Мерцедес? Само ненормалник може да твърди такова нещо. Или трол на Хонда. Ти очевидно дори не се интересуваш от Формула 1, камо ли да разбираш. Видяхме как гърмят ГП2 моторите им докато Мерцедес биха всички рекорди за доминация във Формула 1. А предишния им стинт с БАР нищо не направиха.И между другото в премиум сегмента Мерцедес и БМВ си разменят първото място в САЩ от 2011, а Ак*ра (премиум марката на Хонда) има половината от годишните продажби на Мерцедес и са зад Ауди.
Състезанието не почва от 16та обиколка. Говоря за началните обиколки, на всичкото отгови съотборникът на Цунода, и той със "слабия" двигател на Хонда, изпревари Ботас и после Ботас не можа нищо да направи и се вози след тях докато не влязоха за първа смяна. А споменавам двигателя, защото ти в едно друго мнение беше споменал, че Хамилтън стига да се доближал до Верстапен в ДРС-а щял да го изпревари без проблем заради двигателя. Пък се видя колко безпроблемно е да изпревариш кола с двигател на Хонда.
А дали състезанието свършва на 3-та обиколка? Защо до 3-та обиколка Ботас е зад Цунода. Който между другото е с меки гуми. Гасли успява да задмине Ботас на 3-та обиколка защото Ботас не успява да задмине иначе по-бавния Цунода. Защо? Питай него - може условията да са му пречели, може би разликата в смесите, или може би защото е Ботас. Ето какво казва той самия:
“Making progress was difficult and we knew it would be, because of the temperatures here and the characteristics of the track.
“In the first stint I got stuck behind the Alpha Tauri’s and that cost me quite a lot of time. Once I was behind slower cars, the pace difference wasn’t quite big enough to make passes easily"
Значи очевидно и Ботас не е разбрал, че АТ са по-бързите болиди😂
То иначе и Макс не можеше да се доближи до Хамилтън докато не мимаха 4 обиколко, а в първия стинт Макс беше малко по-бърз. Остава и въпроса защо не може да задмине Хамилтън след като се доближи, ако РБ са наистина по-бързи на правите. И огромния въпрос как Хамилтън успя да задмине Макс като крайпътен знак, въпреки силния му старт, в началото на състезанието на изкачвенаето към първия завой - реално един мини драг рейс.
Но ще трябва и да ми обясниш как Ботас завърши 3 места и 48 секунди пред "по-бързия" Цунода в края на състезанието. Защото не знам дали знаеш, но тогава се брои резултата.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Ние говорим за различни неща. Аз никъде не казвам, че на чиста писта Ботас е по-бавен, коментарът ми беше относно огромното предимство в двигателите, които някои фенове на Верстапен все още приписват на Мерцедес. Като ти дори беше изказал предположение, че а-ха Хамилтън да беше влязъл в ДРС-зоната, и изпреварването гарантирано. Само че както видяхме двигателят на Хонда е достатъчно конкурентен, за да попречи на Мерцедес да изпревари Б-отбора на Ред Бул и Ботас сума ти обиколки беше безпомощен да го направи.
Темпото на СОТА не е само от правите. Има и завои, които трябва да се вземат стратегически. Тези сума ти обиколки реално бяха само няколко обиколки, като водещият момент беше, че Цунода беше с меки гуми. Както той сам каза, даде всичко от себе си в този стинт. Което обаче му струва за крайното му класиране. Всеки може да кара като маниак няколко обиколки, но трикът е да можеш да не си унищожиш гумите предварително. Ситуацията в края на състезанието е съвсем друга. Хамилтън имаше доста по-нови гуми и стопяваше преднината на Макс. Много добре разбираш, че на края нещата се наредиха идеално за Макс да може да спечели с минимална преднина. Ако Макс не беше хванал ДРС от Мик, Хмаилтън най-малкото щеше да е плътно зад него, въпреки че направи грешка в един от последните завои, която не му позволи да хване ДРС.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
И пак ще повторя, ако Мерцедес не бяха по-бързи на правите, Хамилтън нямаше да изпревари Макс така лесно след старта на изкачването.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Ами не помня точно, към 10на обиколки бяха в които Ботас беше зад Б-отбора на Ред Бул и не можа да го изпревари. А Хамилтън изпревари Верстапен заради по-добрия старт, който направи.
Този сезон трудно се дават прогнози. Мексико принципно е песта на РБ. Но и СОТА беше писта на Мерцедес. Освен това СОТА показа, че може да има сериозни движения в разликите между различните сесии.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Това вече го обясних 10 пъти, че Цунода беше с мемите гуми и даде всичко в първия стинт (една от причините да остане толкова назад на края), ама нещо не помниш😀
Какво стана в крайното класиране - къде е Ботас и къде е Цунода?
А за сарта ще ме извиняваш, не е само това. И Макс направи добър старт, но Хамилтън просто го отвя на ускорението по изкачването (след, а не по време на старта).
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
До коментар [#25] от "vesolr":Това вече го обясних 10 пъти, че Цунода беше с мемите гуми и даде всичко в първия стинт (една от причините да остане толкова назад на края), ама нещо не помниш😀Какво стана в крайното класиране - къде е Ботас и къде е Цунода?А за сарта ще ме извиняваш, не е само това. И Макс направи добър старт, но Хамилтън просто го отвя на ускорението по изкачването (след, а не по време на старта).
Ще ме извиняваш, ама и Верстапен е изпреварвал на старта Хамилтън, т.е. според твоя анализ излиза, че го е отвял благодарение на ускорението от по-добрия двигател.
От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
rumen_s
Рейтинг: 1885 НеутралноСметките после, първо победите. Иначе чакам тъмнокожия, дето го подпират с всевъзможни средства и отвсякъде, да почне да реве за расизъм.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноНай-после един по-аналитичен материал не на тема партии, избори, специализриани прокуратури, ковид или инфлация.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#3] от "ThePal":
Не, не са. In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
bat_plamen
Рейтинг: 3798 ЛюбопитноТези добре са ги изчислили нещата на теория , но на практика ще видим какво точно
е стане!
vassilun
Рейтинг: 5161 НеутралноДо коментар [#5] от "deutschwagen":
"Не, не са."
Са, са!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Blaga Yankova
Рейтинг: 21 Неутрално"силата на съдбата ""Неведоми са пътищата божии""
asroma1927
Рейтинг: 1233 НеутралноCOTA трябваше да е задължителна победа за Хамилтън, за да остане в битката за титлата. Трасето в Мексико е бастион на Ред Бул дори в годините, когато Мерцедес тотално доминираше. Интерлагос пък е едно от трасетата, на което Макс е зверски силен, а същото се отнася и за Ред Бул. Катар и Саудитска Арабия са неизвестни величини, но най-вероятно в СА трасето ще пасне повече на лимонадите. Може би само в Абу Даби Мерцедес ще доминират над Ред Бул, но това няма да е достатъчно. Според мен вчера Люис загуби титлата, освен ако не стане някаква драма - гръмнал двигател на Макс, спукана гума и прочее.
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#7] от "vassilun":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ами аз не виждам такова нещо, нито някой който се занимава професионално с този спорт го вижда. Да не говорим, че Хонда напускат след тази година.
vesolr
Рейтинг: 2487 НеутралноДобре де, като е по-слаб двигателят на Хонда, защо Ботас не можа да изпревари Цунода сума ти обиколки?! От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6242 НеутралноТитла за Верстапен ще е добре за спорта като цяло.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.ThePal
Рейтинг: 750 НеутралноСа, и то много по ! Отскочи до най-платежоспособния пазар и виж какво карат. Особено на западния бряг. Мрецедес да си правят катафалките...там в каква беше класа
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#12] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Не знам къде ги видя тези сума ти обиколки. Ботас излезе зад Цунода след като спря на 16-та обиколка. Една обиколка да разработи гумите (17-та) и някъде на 19-та обиколка Ботас е вече отпред. Това показват данните.
Да не говорим, че Ботас завърши близо 50 секунди пред Цунода. Та малко странен въпрос.
Отделно аз говоря за задвижващия агрегат. А каквито и секторни и моментни приемущества да са имали РБ не идваха от задвижващия агрегат.
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#14] от "ThePal":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ти уред ли си? Това са съвсем други класове продукти. Хондите са най-обикновени коли за най-обикновени хора.
Или си мислиш, че в САЩ не карат и не харесват Мерцедес? Само ненормалник може да твърди такова нещо. Или трол на Хонда. Ти очевидно дори не се интересуваш от Формула 1, камо ли да разбираш. Видяхме как гърмят ГП2 моторите им докато Мерцедес биха всички рекорди за доминация във Формула 1. А предишния им стинт с БАР нищо не направиха.
И между другото в премиум сегмента Мерцедес и БМВ си разменят първото място в САЩ от 2011, а Ак*ра (премиум марката на Хонда) има половината от годишните продажби на Мерцедес и са зад Ауди.
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 685 НеутралноНе му обръщай внимание... на Западното крайбрежие е пълно с АМГ-та.... нищо не разбрира Pure Chewing Satisfaction
vesolr
Рейтинг: 2487 НеутралноДо коментар [#15] от "deutschwagen":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQСъстезанието не почва от 16та обиколка. Говоря за началните обиколки, на всичкото отгови съотборникът на Цунода, и той със "слабия" двигател на Хонда, изпревари Ботас и после Ботас не можа нищо да направи и се вози след тях докато не влязоха за първа смяна.
А споменавам двигателя, защото ти в едно друго мнение беше споменал, че Хамилтън стига да се доближал до Верстапен в ДРС-а щял да го изпревари без проблем заради двигателя. Пък се видя колко безпроблемно е да изпревариш кола с двигател на Хонда.
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#18] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨А дали състезанието свършва на 3-та обиколка? Защо до 3-та обиколка Ботас е зад Цунода. Който между другото е с меки гуми. Гасли успява да задмине Ботас на 3-та обиколка защото Ботас не успява да задмине иначе по-бавния Цунода. Защо? Питай него - може условията да са му пречели, може би разликата в смесите, или може би защото е Ботас. Ето какво казва той самия:
“Making progress was difficult and we knew it would be, because of the temperatures here and the characteristics of the track.
“In the first stint I got stuck behind the Alpha Tauri’s and that cost me quite a lot of time. Once I was behind slower cars, the pace difference wasn’t quite big enough to make passes easily"
Значи очевидно и Ботас не е разбрал, че АТ са по-бързите болиди😂
То иначе и Макс не можеше да се доближи до Хамилтън докато не мимаха 4 обиколко, а в първия стинт Макс беше малко по-бърз. Остава и въпроса защо не може да задмине Хамилтън след като се доближи, ако РБ са наистина по-бързи на правите. И огромния въпрос как Хамилтън успя да задмине Макс като крайпътен знак, въпреки силния му старт, в началото на състезанието на изкачвенаето към първия завой - реално един мини драг рейс.
Но ще трябва и да ми обясниш как Ботас завърши 3 места и 48 секунди пред "по-бързия" Цунода в края на състезанието. Защото не знам дали знаеш, но тогава се брои резултата.
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#18] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Още един интересен материал, с цитати от Шовлин.
https://www.formula1.com/en/latest/article.how-red-bull-pulled-off-their-aggressive-strategy-to-win-in-austin-and-just.5fwqaWfD9KjUfc7KuR0ae7.html
vesolr
Рейтинг: 2487 НеутралноДо коментар [#19] от "deutschwagen":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQНие говорим за различни неща. Аз никъде не казвам, че на чиста писта Ботас е по-бавен, коментарът ми беше относно огромното предимство в двигателите, които някои фенове на Верстапен все още приписват на Мерцедес. Като ти дори беше изказал предположение, че а-ха Хамилтън да беше влязъл в ДРС-зоната, и изпреварването гарантирано. Само че както видяхме двигателят на Хонда е достатъчно конкурентен, за да попречи на Мерцедес да изпревари Б-отбора на Ред Бул и Ботас сума ти обиколки беше безпомощен да го направи.
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#21] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Темпото на СОТА не е само от правите. Има и завои, които трябва да се вземат стратегически. Тези сума ти обиколки реално бяха само няколко обиколки, като водещият момент беше, че Цунода беше с меки гуми. Както той сам каза, даде всичко от себе си в този стинт. Което обаче му струва за крайното му класиране. Всеки може да кара като маниак няколко обиколки, но трикът е да можеш да не си унищожиш гумите предварително.
Ситуацията в края на състезанието е съвсем друга. Хамилтън имаше доста по-нови гуми и стопяваше преднината на Макс. Много добре разбираш, че на края нещата се наредиха идеално за Макс да може да спечели с минимална преднина. Ако Макс не беше хванал ДРС от Мик, Хмаилтън най-малкото щеше да е плътно зад него, въпреки че направи грешка в един от последните завои, която не му позволи да хване ДРС.
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#21] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨И пак ще повторя, ако Мерцедес не бяха по-бързи на правите, Хамилтън нямаше да изпревари Макс така лесно след старта на изкачването.
klimentm
Рейтинг: 4130 НеутралноДо коментар [#23] от "deutschwagen":
klimentmКаква е твоята прогноза за Мексико и Бразилия?
vesolr
Рейтинг: 2487 НеутралноДо коментар [#22] от "deutschwagen":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQАми не помня точно, към 10на обиколки бяха в които Ботас беше зад Б-отбора на Ред Бул и не можа да го изпревари.
А Хамилтън изпревари Верстапен заради по-добрия старт, който направи.
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#24] от "klimentm":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Този сезон трудно се дават прогнози. Мексико принципно е песта на РБ. Но и СОТА беше писта на Мерцедес. Освен това СОТА показа, че може да има сериозни движения в разликите между различните сесии.
deutschwagen
Рейтинг: 1168 НеутралноДо коментар [#25] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Това вече го обясних 10 пъти, че Цунода беше с мемите гуми и даде всичко в първия стинт (една от причините да остане толкова назад на края), ама нещо не помниш😀
Какво стана в крайното класиране - къде е Ботас и къде е Цунода?
А за сарта ще ме извиняваш, не е само това. И Макс направи добър старт, но Хамилтън просто го отвя на ускорението по изкачването (след, а не по време на старта).
vesolr
Рейтинг: 2487 НеутралноЩе ме извиняваш, ама и Верстапен е изпреварвал на старта Хамилтън, т.е. според твоя анализ излиза, че го е отвял благодарение на ускорението от по-добрия двигател. От клеветника https://goo.gl/QdmktQ