Честито на Хамилтън и "Мерцедес", наистина добро каране! Но разликата в скоростта на Мерцедес и останалите е брутална! Отделно ред Бул загубиха ужасно много време с крилото, вместо да настройват болида. Макс изстиска максимума! Респект!
Всички виждахме, че Хамилтън има нужда от кола с половин секунда по-бърза от РБ, за да бие Верстапен. И браво на Мерцедес, че му я осигуриха. Макар и с доста съмнения откъде дойде тази внезапна скорост.
Като гледам как Волф беснееше и псуваше, че не му връщат незабавно задното крило, странната повреда в ДРСа в Бразилия и лъжите от щаба на Мерцедес, че нямало резки по крилото (а такива бяха видни с просто око), явно са доста притеснени от вниманието към ситуацията. Но пък стратегически отлично изиграха този спорен ъпгрейд - в края на сезона, когато няма време за адекватна намеса и тестване преди финала. Прикриха го и с нова смяна на двигателя, но РБ ги хвана. Вероятно ФИА ще опита да въведе нов тест, но ще стане най-рано в Саудитска Арабия. А и изобщо не е сигурно дали Мерцедес правят това, което РБ подозира.
Предното крило на Мерцедес е може би най-огъващото се от всички. Нещо почваш да бъркаш отборите.
А задното крило на Мерцедес изглежда е с пасивен ДРС. Вече има снимки, показаха ги и по Скай, има и резки, които съвпадат с теорията за пасивно ДРС отваряне, а и обяснява защо Хамилтън получи точно такава специфична повреда на крилото в Бразилия.
Ще търси максимален брой точки, максимално предно класиране с минимален риск на фона на очевидно по-бързата кола на Мерцедес. Няма логика да търси инцидент поне по 2 очевидни причини: 1- Всички ги гледат под лупа и дори и без инцидент, а само с по-директно каране гума до гума има риск от санкции понеже сме на 3 състезания от края на сезона.
2-Ако се ударят има риск единият да отпадне, а другият да продължи, защото няма как прецизно да прецениш удара, така че хем да е сигурно, че другият отпада, хем да не си личи, че си виновен. А ако този , който продължи е Хамилтън, всичко ще е било напразно. Не вярвам в Ред Бул да са чак толкова отчаяни.
А това, че Макс бил гледал "на кръв" е смехотворно! На кръв гледаше Тото Волф предното състезание
Сега може и да има наказания за няколко пилота, включително Ботас и Верстапен, ако се установи, че са пренебрегнали жълт флаг. ФИА изглежда е омотала сигнализирането, а стюард може би самоволно е развял флаг, но ситуацията я има и ще я разследват. Три до пет места наказание обикновено.
Всички виждахме, че Хамилтън има нужда от кола с половин секунда по-бърза от РБ, за да бие Верстапен. И браво на Мерцедес, че му я осигуриха. Макар и с доста съмнения откъде дойде тази внезапна скорост.Като гледам как Волф беснееше и псуваше, че не му връщат незабавно задното крило, странната повреда в ДРСа в Бразилия и лъжите от щаба на Мерцедес, че нямало резки по крилото (а такива бяха видни с просто око), явно са доста притеснени от вниманието към ситуацията. Но пък стратегически отлично изиграха този спорен ъпгрейд - в края на сезона, когато няма време за адекватна намеса и тестване преди финала. Прикриха го и с нова смяна на двигателя, но РБ ги хвана. Вероятно ФИА ще опита да въведе нов тест, но ще стане най-рано в Саудитска Арабия. А и изобщо не е сигурно дали Мерцедес правят това, което РБ подозира.
Тото не само гледаше. Чухме го най-малкото и да говори на кръв.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
"The message of double yellow flags did not come on his dash and also not on the FIA race control screen."
Поне да беше прочел...
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Speaking after qualifying, both Verstappen and Valtteri Bottas, who was running behind him on track, said they were not aware of any warning flags or any debris on the track as they finished their laps and passed Gasly's car.
Verstappen said: “I heard after the session he had damaged his front wing, but from my side it was all okay.”
Bottas added: “Same thing I heard only afterwards, and I had no yellow flags or anything."
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Да, добре. Я виж клипчета от onboarding камерата на Макс как първо преминава покрай мигаща светлина и след това и покрай двойно развяти жълти знамена. Мигащата светлина ясно се вижда на 6-тата секунда от клипчета в twitter.
Не знам каква помощ за РБ си видял. По-скоро за Хмаилтън, спестиха му реално наказание на Силвърстоун за да спечели, а през 2015 на Райконен сходна ситуация на много по-безобидно място, по-ниска скорост и минимални щети и опасност му треснаха 10 секунд стоп енд гоу която се конвертира на 30 секунди.
Ако жълтия флаг е бил валиден а не грешка поради некоординация, обиколката се изтрива.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
И какъв сцвят е тази мигаща светлина? Не прилича на жълта.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Първо: Флаговете бяха на последните метри преди финалната линия Второ: Ако беше "натискал" докрая , едва ли щеше да е на половин секунда почти (както впрочем и Ботас, който се движеше по-бързо от Макс)
До коментар [#33] от "deutschwagen": Не знам какъв е цвета, защото камерата го променя и не се разпознава добре. Но е факт, че има мигаща светлина. Същото коментира и Тото Волф, че Макс преминава покрай мигаща жълта или червена светлина. Явно и той е гледал камерата от колата на Макс.
В крайна сметка единственият извод е, че има реален инцидент на пистата и Макс нарушава правилата, за които досега наказваха пилоти нееднократно с 3 места на стартовата решетка.
То винаги до това се е сведало. Всички драматизират около пилотите но колата е по-важна, което прави инженерита по-важно от пилота. Има безброй примери. Като почнеш от Шумахер който отиде във Ферарри заедно с целия екип на Бенетон с най-добрите инженери и менаджери и веднага започна да печели. Преди това Ферарри 10 години имаха суша. Когато Шумахер си замина и инженерите отидоха в други компании .... Ферарри пак се насра. След няколко години Шумахер се върна в Мерцедес и едвам можеше да влезне в десетката. Същия "знатен" пилот но колата на Мерцедес беше калпава тогава и нищо не може да направи. Фетел също беше обявен за Бог от някои когато печелеше с Ред Бул. Отиде във Ферарри и нищо не направи. Сега е още по-опитен и печен но в Астън Мартин се бори да влезне в десятката както и Шуми преди него. Честно или не, Мерцедес сега имат най-бързата кола и Хамилтън си е повярвал че е Зевс. Не е! Тури го в Алфа или Уилиамс и ще има същата класация каквато имат пилотите на тези коли сега. То е като в конните състезания - всички знаят името на печелившия кон но не и на жокея. Пилотите във Ф1 са горе долу еднакво талантливи. Ако не всички то поне първите 10. Колата е това което прави разликата. Преди време когато дадоха на Гошко Ръсел да кара колата на Хамилтън, за малко щеше да спечели и да развенчае мита за "Черния" гений. Наложи се да му чупят кола (според някои) за да не стане тази излагация.
California Über Alles
Естествено че колата прави разликата. Само че отборите с добри коли наемат и добри пилоти, нали? А за Шуми не си прав. Като пилот беше една глава над останалите. Спечели първата си титла в ерата на Уилиямс, с по-слабия Бенетон. Когато отиде във Ферари, Бергер и Алези комплект се преместиха в Бенетон и нищо не направиха.
Айдаааа... пак се почна с лигавенето тук. Мерцедес това, Тото онова. Когато очевидно и аз децата на РБ колата е по-бърза, тогава Макс е супер и федерацията подпирала Люис. Когато Мерцедеса е по-бърз, всичко било от колата. Тежко е да те сърби, а да не можеш да се почешаш. Дано стане добро състезание - супер и че Пиер и Фернандо показват зъби.
Каква стрелба в тъмното, като виждаме резултатите, а и Мерцедес нищо не са отрекли. Този скок в скоростта да не става случайно? Последният път като видяхме нещо такова беше с Ферари през 2019 г., нали? Нормално е съперниците да задават въпроси.
Задното крило на РБ е проблем от самото начало на сезона. Нямат токени да го променят и са вързани с настоящите поддържащи елементи, които правят периодично проблеми. Сега вероятно търсят още повече баланса им, за да не изостават от Мерцедес и съответно трябва да ги укрепват след провален експеримент.
Светлината е бяла, което означава "бавно движеща се кола". Жълтите светлини се виждат като по-близо до оранжеви на камерата, има материал по въпроса.
Миналата година в Австрия на Хамилтън му опростиха същото нарушение, защото първоначално решиха, че има разногласие между флаговете и светлините. На следващия ден обаче излезе запис, че разногласие е нямало, като Хамилтън е игнорирал както флаговете, така и светлините. Затова и го наказаха. Ако следваме този прецедент, никой не трябва да бъде наказван за днес.
Забелязвам, че Ред Бул не са казали нищо за прословутото окачване, което според теб давало секунда. Затова ми заприличва на стрелба в тъмното. А че имало ъпгрейди - има, и Слънцето изгрява от изток.
До коментар [#27] от "deutschwagen":Тва да го видя, няма да го повярвам. След всичката помощ за Ред Бул и Верстапен този сезон, все ще намерят как да не го накажат.
Не е било нито жълта, нито червена светлина. Панелът на ФИА не е бил активиран.
Но все пак наказаха Макс с 5 места защото някакъв маршал самоволно развял двоен жълт флаг до оградата и очакват това пилотите да го видят.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Колата на РБ е била по-бърза очевидно и за децата само в Мексико. Беше по-бърза и в Австрия но разликата е много по-малка от доминацията на Мерцедес последните две състезаания.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Нали нямаше да има ъпгредйди? Тото така беше казал.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
И правилно. Беше достатъчно напред на излизане и беше наравно на влизане. За какво да го накзават? И двамта излязоха от пистата.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
До коментар [#40] от "vesolr":И правилно. Беше достатъчно напред на излизане и беше наравно на влизане. За какво да го накзават? И двамта излязоха от пистата.
Ако това е начина по който разбираш този спорт, ОК, но нещата не стоят така. Хамилтън едва ли щеше да вземе завоя без да излезе и той без да може да изсече ейпекса (не че му е любимо когато някой а пред него от външната страна), а нямаше как да изсече защото Макс беше там и имаше пълното право. На излизане от завоя Макс беше значително по-напред. Избутването на кола която е напред или на една линия е всъщност любимото на Хмаилтън - Силвърстоун е пример за първото (и няколко инцидента с Албон от минали години), а за второто чудесен пример е как избута Перес извън пистата и в питлейна в Турция.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Това е само твое предположение. И двете линии бяха компрометирани. "Спасяването" на Хамилтън включваше само намаляване на навиването на волана за секунда и след това колата му се плъзга навън с много повече навиване.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
И двете са предположения. А ти си този, който говори все едно има начин да знае със сигурност.
Иначе според Ралф Шумахер, Макс няма шанс да спре Хамилтън за титлата.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2582 НеутралноКрасотааааа!!Кеф!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...debruckere
Рейтинг: 860 НеутралноЧестито на Хамилтън и "Мерцедес", наистина добро каране!
Но разликата в скоростта на Мерцедес и останалите е брутална!
Отделно ред Бул загубиха ужасно много време с крилото, вместо да настройват болида.
Макс изстиска максимума! Респект!
Capo
Рейтинг: 170 НеутралноВсички виждахме, че Хамилтън има нужда от кола с половин секунда по-бърза от РБ, за да бие Верстапен. И браво на Мерцедес, че му я осигуриха. Макар и с доста съмнения откъде дойде тази внезапна скорост.
Като гледам как Волф беснееше и псуваше, че не му връщат незабавно задното крило, странната повреда в ДРСа в Бразилия и лъжите от щаба на Мерцедес, че нямало резки по крилото (а такива бяха видни с просто око), явно са доста притеснени от вниманието към ситуацията. Но пък стратегически отлично изиграха този спорен ъпгрейд - в края на сезона, когато няма време за адекватна намеса и тестване преди финала. Прикриха го и с нова смяна на двигателя, но РБ ги хвана. Вероятно ФИА ще опита да въведе нов тест, но ще стане най-рано в Саудитска Арабия. А и изобщо не е сигурно дали Мерцедес правят това, което РБ подозира.
yavooor
Рейтинг: 888 НеутралноВерстапен гледа на кръв.
Ще търси инцидент с Хамилтън.
klimentm
Рейтинг: 4348 ВеселоДо коментар [#3] от "Capo":
klimentmПодозирам че Мерцедес са повредили и задното крило на Чеко?!
yavooor
Рейтинг: 888 НеутралноРБ е с огъващо се предно крило цял сезон и това не смущава никой.
Защо неподвижното задно крило на Мерцедес е причина за фиксация?
klimentm
Рейтинг: 4348 НеутралноПистата е нова за всички състезатели и отбори, вчера Деймънд Хил обясняваше колко е важно да влезеш пръв в завой едно след дългата стартова права
klimentmCapo
Рейтинг: 170 НеутралноДо коментар [#6] от "yavooor":
Предното крило на Мерцедес е може би най-огъващото се от всички. Нещо почваш да бъркаш отборите.
А задното крило на Мерцедес изглежда е с пасивен ДРС. Вече има снимки, показаха ги и по Скай, има и резки, които съвпадат с теорията за пасивно ДРС отваряне, а и обяснява защо Хамилтън получи точно такава специфична повреда на крилото в Бразилия.
zapatero
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#7] от "klimentm":
вчера Деймънд Хил обясняваше ...
Деймън. :-)
pet_fire
Рейтинг: 5202 НеутралноЗаслужена полпозишън за Хамилтън, ще видим утре важното състезание
zapatero
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#8] от "Capo":
Офтопик на пръв поглед, но все още се чувства влиянието на безработните аеродинамици след края на Втората Световна Война.
debruckere
Рейтинг: 860 НеутралноЩе търси максимален брой точки, максимално предно класиране с минимален риск на фона на очевидно по-бързата кола на Мерцедес. Няма логика да търси инцидент поне по 2 очевидни причини:
1- Всички ги гледат под лупа и дори и без инцидент, а само с по-директно каране гума до гума има риск от санкции понеже сме на 3 състезания от края на сезона.
2-Ако се ударят има риск единият да отпадне, а другият да продължи, защото няма как прецизно да прецениш удара, така че хем да е сигурно, че другият отпада, хем да не си личи, че си виновен. А ако този , който продължи е Хамилтън, всичко ще е било напразно. Не вярвам в Ред Бул да са чак толкова отчаяни.
А това, че Макс бил гледал "на кръв" е смехотворно! На кръв гледаше Тото Волф предното състезание
Capo
Рейтинг: 170 НеутралноДо коментар [#12] от "debruckere":
Сега може и да има наказания за няколко пилота, включително Ботас и Верстапен, ако се установи, че са пренебрегнали жълт флаг. ФИА изглежда е омотала сигнализирането, а стюард може би самоволно е развял флаг, но ситуацията я има и ще я разследват. Три до пет места наказание обикновено.
AdMin
Рейтинг: 941 НеутралноЩе бъде цяло чудо, ако БЛМ и Макс не се ударят до края на сезона. Не че ще е нарочно, но много е напрегнато...
chicago514
Рейтинг: 1210 ВеселоToshko Afrikanski
Рейтинг: 2001 ВеселоДо коментар [#15] от "chicago514":
Шарили са си, да!
tacheaux
Рейтинг: 3904 НеутралноФ1 се сведе до това: имаш бърза кола , пИчелиш , нямаш бърза кола , не пИчелиш.
Vøxy
Рейтинг: 438 НеутралноДо коментар [#17] от "tacheaux":
Ботас тогава защо не е пред Макс Верстапен?
Habibi
Рейтинг: 260 НеутралноВерстапен подмина жълти флагове и продължи да натиска.
Представете си Сизиф като хоум-офис уъркър ...https://twitter.com/i/status/1462095663336988674
Адекватно наказание обаче най-вероятно няма да има.
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#12] от "debruckere":
Тото не само гледаше. Чухме го най-малкото и да говори на кръв. In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Habibi
Рейтинг: 260 НеутралноДо коментар [#17] от "tacheaux":
Представете си Сизиф като хоум-офис уъркър ...Това е така откак се помня. Шумахер си беше средняк без най-добра кола.
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#19] от "Habibi":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨А жълтите флагове "адекватни" ли са били?
"The message of double yellow flags did not come on his dash and also not on the FIA race control screen."
Поне да беше прочел...
Habibi
Рейтинг: 260 НеутралноДо коментар [#22] от "deutschwagen":
Представете си Сизиф като хоум-офис уъркър ...И кво? Да не са невидими?
debruckere
Рейтинг: 860 НеутралноЗащото върна газта заради флаговете , иначе щеше да го мине без проблем. Беше по-бърз.
Vøxy
Рейтинг: 438 НеутралноДо коментар [#24] от "debruckere":
да, сега видях че разследват Макс защо не е намалил, Ботас иначе е намалил.
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#23] от "Habibi":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Speaking after qualifying, both Verstappen and Valtteri Bottas, who was running behind him on track, said they were not aware of any warning flags or any debris on the track as they finished their laps and passed Gasly's car.
Verstappen said: “I heard after the session he had damaged his front wing, but from my side it was all okay.”
Bottas added: “Same thing I heard only afterwards, and I had no yellow flags or anything."
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#23] от "Habibi":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Може обаче да му изтрият обиколката
vesolr
Рейтинг: 3456 НеутралноДо коментар [#27] от "deutschwagen":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQТва да го видя, няма да го повярвам. След всичката помощ за Ред Бул и Верстапен този сезон, все ще намерят как да не го накажат.
rgt23626120
Рейтинг: 8 НеутралноХаЙЙдееЕЕеее нащеееее, начукайте канчетата където им е мястото- в коша! :)
vesolr
Рейтинг: 3456 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "Capo":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQМай имаме стрелба в тъмното - окачване, предно/задно крило, двигател. А задното крило на Ред Бул от какво страда?
Никола Николов
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#26] от "deutschwagen":
Да, добре. Я виж клипчета от onboarding камерата на Макс как първо преминава покрай мигаща светлина и след това и покрай двойно развяти жълти знамена. Мигащата светлина ясно се вижда на 6-тата секунда от клипчета в twitter.
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#28] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Не знам каква помощ за РБ си видял. По-скоро за Хмаилтън, спестиха му реално наказание на Силвърстоун за да спечели, а през 2015 на Райконен сходна ситуация на много по-безобидно място, по-ниска скорост и минимални щети и опасност му треснаха 10 секунд стоп енд гоу която се конвертира на 30 секунди.
Ако жълтия флаг е бил валиден а не грешка поради некоординация, обиколката се изтрива.
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#31] от "Никола Николов":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨И какъв сцвят е тази мигаща светлина? Не прилича на жълта.
Баличея
Рейтинг: 639 НеутралноНа тази писта Верстапен не може да го достигне за да търси инцидент. Освен ако не търси контакт, когато Хамилтън го затваря с обиколка.
debruckere
Рейтинг: 860 НеутралноПърво: Флаговете бяха на последните метри преди финалната линия
Второ: Ако беше "натискал" докрая , едва ли щеше да е на половин секунда почти (както впрочем и Ботас, който се движеше по-бързо от Макс)
Никола Николов
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#33] от "deutschwagen":
Не знам какъв е цвета, защото камерата го променя и не се разпознава добре. Но е факт, че има мигаща светлина. Същото коментира и Тото Волф, че Макс преминава покрай мигаща жълта или червена светлина. Явно и той е гледал камерата от колата на Макс.
В крайна сметка единственият извод е, че има реален инцидент на пистата и Макс нарушава правилата, за които досега наказваха пилоти нееднократно с 3 места на стартовата решетка.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 1763 НеутралноТо винаги до това се е сведало. Всички драматизират около пилотите но колата е по-важна, което прави инженерита по-важно от пилота. Има безброй примери. Като почнеш от Шумахер който отиде във Ферарри заедно с целия екип на Бенетон с най-добрите инженери и менаджери и веднага започна да печели. Преди това Ферарри 10 години имаха суша. Когато Шумахер си замина и инженерите отидоха в други компании .... Ферарри пак се насра. След няколко години Шумахер се върна в Мерцедес и едвам можеше да влезне в десетката. Същия "знатен" пилот но колата на Мерцедес беше калпава тогава и нищо не може да направи. Фетел също беше обявен за Бог от някои когато печелеше с Ред Бул. Отиде във Ферарри и нищо не направи. Сега е още по-опитен и печен но в Астън Мартин се бори да влезне в десятката както и Шуми преди него.
Честно или не, Мерцедес сега имат най-бързата кола и Хамилтън си е повярвал че е Зевс. Не е! Тури го в Алфа или Уилиамс и ще има същата класация каквато имат пилотите на тези коли сега.
То е като в конните състезания - всички знаят името на печелившия кон но не и на жокея. Пилотите във Ф1 са горе долу еднакво талантливи. Ако не всички то поне първите 10. Колата е това което прави разликата. Преди време когато дадоха на Гошко Ръсел да кара колата на Хамилтън, за малко щеше да спечели и да развенчае мита за "Черния" гений. Наложи се да му чупят кола (според някои) за да не стане тази излагация. California Über Alles
id.bulgarian
Рейтинг: 304 НеутралноЕстествено че колата прави разликата. Само че отборите с добри коли наемат и добри пилоти, нали? А за Шуми не си прав. Като пилот беше една глава над останалите. Спечели първата си титла в ерата на Уилиямс, с по-слабия Бенетон. Когато отиде във Ферари, Бергер и Алези комплект се преместиха в Бенетон и нищо не направиха.
Славе Сергиев
Рейтинг: 8 НеутралноАйдаааа... пак се почна с лигавенето тук. Мерцедес това, Тото онова. Когато очевидно и аз децата на РБ колата е по-бърза, тогава Макс е супер и федерацията подпирала Люис. Когато Мерцедеса е по-бърз, всичко било от колата. Тежко е да те сърби, а да не можеш да се почешаш. Дано стане добро състезание - супер и че Пиер и Фернандо показват зъби.
vesolr
Рейтинг: 3456 НеутралноДо коментар [#32] от "deutschwagen":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQНа Верстапен спестиха наказание миналото състезание.
Capo
Рейтинг: 170 НеутралноДо коментар [#30] от "vesolr":
Каква стрелба в тъмното, като виждаме резултатите, а и Мерцедес нищо не са отрекли. Този скок в скоростта да не става случайно? Последният път като видяхме нещо такова беше с Ферари през 2019 г., нали? Нормално е съперниците да задават въпроси.
Задното крило на РБ е проблем от самото начало на сезона. Нямат токени да го променят и са вързани с настоящите поддържащи елементи, които правят периодично проблеми. Сега вероятно търсят още повече баланса им, за да не изостават от Мерцедес и съответно трябва да ги укрепват след провален експеримент.
Capo
Рейтинг: 170 НеутралноДо коментар [#36] от "Никола Николов":
Светлината е бяла, което означава "бавно движеща се кола". Жълтите светлини се виждат като по-близо до оранжеви на камерата, има материал по въпроса.
Миналата година в Австрия на Хамилтън му опростиха същото нарушение, защото първоначално решиха, че има разногласие между флаговете и светлините. На следващия ден обаче излезе запис, че разногласие е нямало, като Хамилтън е игнорирал както флаговете, така и светлините. Затова и го наказаха. Ако следваме този прецедент, никой не трябва да бъде наказван за днес.
vesolr
Рейтинг: 3456 ЛюбопитноДо коментар [#41] от "Capo":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQКакво не отричат Мерцедес? Имаме серия от инсинуации, които трябва да се докажат, че са нелегални.
Capo
Рейтинг: 170 НеутралноДо коментар [#43] от "vesolr":
Не отричат ъпгрейдите. Нелегалността е съвсем друга тема.
vesolr
Рейтинг: 3456 НеутралноДо коментар [#44] от "Capo":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQЗабелязвам, че Ред Бул не са казали нищо за прословутото окачване, което според теб давало секунда. Затова ми заприличва на стрелба в тъмното. А че имало ъпгрейди - има, и Слънцето изгрява от изток.
vesolr
Рейтинг: 3456 ЛюбопитноПоднасям извиненията си, ФИА ме изненадА. От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#36] от "Никола Николов":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Не е било нито жълта, нито червена светлина. Панелът на ФИА не е бил активиран.
Но все пак наказаха Макс с 5 места защото някакъв маршал самоволно развял двоен жълт флаг до оградата и очакват това пилотите да го видят.
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#39] от "Славе Сергиев":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Колата на РБ е била по-бърза очевидно и за децата само в Мексико. Беше по-бърза и в Австрия но разликата е много по-малка от доминацията на Мерцедес последните две състезаания.
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#44] от "Capo":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Нали нямаше да има ъпгредйди? Тото така беше казал.
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#40] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨И правилно. Беше достатъчно напред на излизане и беше наравно на влизане. За какво да го накзават? И двамта излязоха от пистата.
vesolr
Рейтинг: 3456 ВеселоТва все едно да те прегърна и да скоча от моста и после някой да каже - ма те и двамата скочиха...
От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#51] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ако това е начина по който разбираш този спорт, ОК, но нещата не стоят така. Хамилтън едва ли щеше да вземе завоя без да излезе и той без да може да изсече ейпекса (не че му е любимо когато някой а пред него от външната страна), а нямаше как да изсече защото Макс беше там и имаше пълното право. На излизане от завоя Макс беше значително по-напред.
Избутването на кола която е напред или на една линия е всъщност любимото на Хмаилтън - Силвърстоун е пример за първото (и няколко инцидента с Албон от минали години), а за второто чудесен пример е как избута Перес извън пистата и в питлейна в Турция.
vesolr
Рейтинг: 3456 НеутралноХамилтън беше принуден да се спасява, а иначе си взимаше завоя без проблем с неговата кола. От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#53] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Това е само твое предположение. И двете линии бяха компрометирани. "Спасяването" на Хамилтън включваше само намаляване на навиването на волана за секунда и след това колата му се плъзга навън с много повече навиване.
vesolr
Рейтинг: 3456 ВеселоДо коментар [#54] от "deutschwagen":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQДа бе, моето е предположение, а твоето анализ от телеметрията на двамата пилоти по обиколка.
deutschwagen
Рейтинг: 2076 НеутралноДо коментар [#55] от "vesolr":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨И двете са предположения. А ти си този, който говори все едно има начин да знае със сигурност.
Иначе според Ралф Шумахер, Макс няма шанс да спре Хамилтън за титлата.