На 47 години Себастиен Льоб стана най-възрастният победител в ралитата

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1205 Неутрално

    Форд, Ситроен, Тойота... печелят състезания, а продават скучни коли. Какъв е смисълът да участват в подобни надпревари, след като постигнатото и наученото в тях не се използва?

  2. 2 Профил на Пощальона
    Пощальона
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Льоб имаше късмет в последния ден. Но това не омаловажава победата на 47 год. Освен това не мисля, че в WRC няког е имало по-добър пилот от него.

  3. 3 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#1] от "gogo2011":

    То и Камаз така

    Сам съм, други няма...
  4. 4 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1471 Весело

    Набора е голяма работа!

  5. 5 Профил на Der traurige Gärtner
    Der traurige Gärtner
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Страхотен Льоб! Браво!

  6. 6 Профил на wpo34378687
    wpo34378687
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Честито на най-скромния пилот във всички моторни спортове.

  7. 7 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3583 Любопитно

    Честито на Льоб.Рекордите са за това да се чупят!

  8. 8 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    Имах удоволствието да го гледам на живо на жълтите павета, когато караше Ситроен Ц4 и в рамките на рекламната кампания обикаляше Европа.
    Абсолютна легенда!
    Остава му да спечели Дакар, другите ралита са му скучни, тая година ще кара лимитирано, колкото да поддържа форма.

  9. 9 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Най-големия Великан в рали спорта! Жалко, че не се състезаваше , когато имаше великата група Б!

  10. 10 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    жива легенда е Себастиен!

  11. 11 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Себастиен е перфектен състезател!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  12. 12 Профил на Деян
    Деян
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#1] от "gogo2011":

    Всяка от тези марки е част от концерн с други марки, не се притеснявайте, наученото се използва :)

    Отделно всяко ново нещо се патентова и се продават патентни права (и то не само към автомобилостроителни компании)

  13. 13 Профил на zakintos
    zakintos
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Форд, Ситроен, Тойота... печелят състезания, а продават скучни коли. Какъв е смисълът да участват в подобни надпревари, след като постигнатото и наученото в тях не се използва?
    —цитат от коментар 1 на gogo2011


    Хм, не знаех, че Мустанг и ГТ40 на Форд, както и Супра, АЕ86 и ГТ86 на Тойота, са скучни коли. Интересна дефиниция за скучно имате :)

    https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/
  14. 14 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 16 Неутрално

    [quote#13:"zakintos"][/quote]

    Да добавим към Тойота и Лексус LFA !

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    До коментар [#13] от "zakintos":

    Форд, Ситроен, Тойота... печелят състезания, а продават скучни коли. Какъв е смисълът да участват в подобни надпревари, след като постигнатото и наученото в тях не се използва?
    —цитат от коментар 1 на gogo2011

    Хм, не знаех, че Мустанг и ГТ40 на Форд, както и Супра, АЕ86 и ГТ86 на Тойота, са скучни коли. Интересна дефиниция за скучно имате :)
    —цитат от коментар 13 на zakintos



    Много странно сравнение. Какво общо има ГТ40 - състезателен прототип развиван от Форд в САЩ (с помощта на Лола и Шелби) през 60те - с модерните модели на Форд в Европа днес? Мустанг също е американски модел и няма АБСОЛЮТНО НИЩО общо с рали спортовете. Мустанг е голям тежък и простоват мъсъл кар който не е създаден да завива като хората дори и на бавна скорост. Направен е за крузинг по широки прави пътища.

    ЛФА също нямо място тук защото е Лексус, а не Тойота, и е произвеждан преди Тойота да влязат в рали шампионата. Супрата до колкото знам е толкова интересна колкото едно БМВ Z4 - с повече мощност и по-добра цена. Личният ми опит с всички тези псевдопити на Тойота да направят спортен автомобил се свежда до 86. Не, не е скучна кола, но е повече като картинг с покрив от колкото спортна кола. Пътните и характеристики не могат да достигнат дори тези на един среден скучен европейски седан. Сигурно става за дрифтинг, но тази дисциплина повечето не ни влече.

    Та колегата има право донякъде. То не е и случайно че състезателните коли на Тойота ги правят в Кьолн (с иключението на задвижващия юнит който идва от Япония) , а рали програмата им се управлява от финландци във Финландия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  16. 16 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 16 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":ЛФА също нямо място тук защото е Лексус, а не Тойота, и е произвеждан преди Тойота да влязат в рали шампионата.

    ?????

  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    До коментар [#16] от "lodkarski":

    Да всъщност това за лфа трябваше да е към вас.
    Иначе не знам какво не е ясно тук.

    “The LFA went into production in late 2010.[8][9] A circuit-tuned variant debuted in 2012,[10] and was one of the most expensive Japanese road cars ever built.[11] Production ended in December 2012 with 500 cars produced, the final car being a Nürburgring Package model.”

    Това че Лексус са направили 500 екземпляра на някакъв суперкар преди 10 години не означава, че днес Тойота не правят скучни коли.

    За сравнение, дори от Карера ГТ има произведени 2700 екземпляра.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  18. 18 Профил на zakintos
    zakintos
    Рейтинг: 406 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    По принцип съм съгласен, че цитираните от мен модели нямат общо с рали спорта, но ги посочих като по-специфични автомобили от съответните производители, защото не съм съгласен с твърдението, че производителите им правят "скучни" автомобили.

    Ако трябва, обаче, да коментирам в контекст на рали-спорта, то трябва да споменем Селика на Тойота, Саксо на Ситроен и Ескорт РС Косуърт на Форд - просто когато пишех предния ми коментар, не ми се задълбаваше в толкова детайли.

    ПП ГТ40 не е само прототип, макар да е малка серия, а има и версия допустима за публични пътища. И да, за мен е вълнуваща кола, както Мустанг-а и Супра-та, чисто от техническа гледна точка.

    https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK