"Спотифай" ще преименува "Камп ноу" в договор за 280 млн. евро

Договорът ще е свързан и с името на "Камп ноу"

© Reuters

Договорът ще е свързан и с името на "Камп ноу"



Барселона" е постигнал споразумение със "Спотифай" (Spotify) за голям спонсорски договор, съобщава RAC1. Според информацията договорът ще е за три години и клубът ще получи 280 млн. евро.


Като част от партньорството логото на платформата за музикално съдържание ще бъде поставено на фланелките на мъжкия и женския отбор на "Барселона", както и на тренировъчната екипировка. "Спотифай" ще получи също и името на "Камп ноу".


Преговорите са продължили няколко месеца, като вече са завършили успешно. Представители на ръководството на "Спотифай" са били в ложите на мача с "Атлетико" (Мадрид), спечелен с 4:2.




"Барселона" минава през тежък момент, в който има финансови затруднения. Президентът Жоан Лапорта заяви през август, че очакванията му са клубът да се стабилизира до година и половина.


"Спотифай" също минава през предизвикателство заради вълненията около подкаста на Джо Роуган. Обвинения към него, че разпространява неверни твърдения за коронавируса, доведоха до решението на някои известни изпълнители да се оттеглят от платформата.


През лятото на 2021 г. съоснователят на "Спотифай" Даниел Ек заяви намерение да купи лондонския "Арсенал".

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK