Правилно, никой от нях даже и не измрънка нищо срещу техните си изверги. Няма как да се ползваш от облагите на цивилизацията, а да се правиш, че това което твоите "роднини" вършат в украйна е "благотворителна" мисия.
Това не е правилно и не одобрявам, никога няма да си променя мнението. Газ от Русия, такова, ще продължим да купуваме, щото икономиката, нали, но спортистите - наказани.
НЕкой споменаваше за едни демократични отношения. КОЙ диктува и в спорта тези политкоректни правила? Оливането продължава, а пуританите, за които правилата са според зависи и то докато не се издънят. Иначе спортът винаги е БИЛ за един мирен свят.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Това не е правилно и не одобрявам, никога няма да си променя мнението. Газ от Русия, такова, ще продължим да купуваме, щото икономиката, нали, но спортистите - наказани.
Войната на Росиия срещу Украйна донесе сериозни щети на Путлер, като агресор. От една страна, икономическите, търговските, финансовите. От друга страна са неимуществените вреди т.е. репутационните. След като Путлер избива цивилни граждани в противоречие на съвременните цивилизационни методи за водене на война, ще страдат и цивилните руски граждани по света: олигарси, спортисти и т.н. Дълго време след тази война много инвеститори няма да се върнат на руският пазар именно заради репутационният риск пред своите европейки и американски партньори/контрагенти.
Мариана Кълвачева прави чудеса с уста за 20 лв.! Тоалетната чиния - непознатият лукс за степните орки!------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ За всички руски путлерофашисти: Хиподил - Майките! https://www.youtube.com/watch?v=BWbv3_Pth3E
Навсякъде трябва да бъдат баннати руските и беларуските спортисти. Не знам що за хора съчувстват на някакви милиончерчета, че нямало да може да гонят топки на тенис кортовете в "прогнилия запад", но не им пука че техните сънародници избиват украинци в Украйна. А гледам за газа се обадила някаква руска орка, спокойно ембаргото идва от 2023г. ако дотогава не са разкарали путьо.
Според древните олимпийски правила,спортисти чиито държави и народи водят война В МОМЕНТА на провеждането на Олимпиадата,нямат право да участват в нея. Днес светът е решил да допълни олимпийските правила... Дали е правилно,всеки сам да прецени...
Грешиш, путлерист! Сега се слага бял ЗЕТ на вратите на нормалните в Русия. Свол*ч!!!
Мариана Кълвачева прави чудеса с уста за 20 лв.! Тоалетната чиния - непознатият лукс за степните орки!------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ За всички руски путлерофашисти: Хиподил - Майките! https://www.youtube.com/watch?v=BWbv3_Pth3E
Вече не, а и купуваха малко. Говоря по принцип за западния свят, Франция вероятно също ще ги изгони руснаците от Ролан Гарос. Що се отнася до ОК, те десетки години приемаха охотно парите на руските олигарси, които прекрасно знаят откъде са, а сега - ах, ох. Не обичам лицемерието и политкоректните глупости, а сега спортистите ще операт пешкира за назидание. Медведев и Рубльов се изказаха против войната дни след като започна, но това няма значение, за съжаление. Гадна работа е това.
Това не е правилно и не одобрявам, никога няма да си променя мнението. Газ от Русия, такова, ще продължим да купуваме, щото икономиката, нали, но спортистите - наказани.
а не зопускаш ли, че Уимбълдън не искат да поемат отговорност със застрашената им сигурност? Или че искат да ги предпазят от освиркване? Френд, те са руснаци!
Трябва нещо повече - да им се забрани да пребивават в демократичния, свободен свят!Нека се върнат в любимата си страна и да се радват на свободите, които Путин им донесе - изолация и мрак! И ако някой каже, че те не носят вина за тиранията на Путин - не е вярно!Когато години си си затварял очите за престъпленията на този режим, ти си ги подкрепял с мълчанието си.Така, както германците вечно ще носят стигмата от нацизма, така и руснаците завинаги ще си останат с нея. И всеки, който оправдава, подкрепя, радва се на Путин и Русия - да иде там и да живее в неговия свят - на вечен страх, потисничество, примирение и никакво добро бъдеще! Путин и верните му лакеи, с гласната или негласна подкрепа на милиони руснаци, превърна цяла Русия в лагер, подобен на Северна Корея!
Жалко, от чисто спортна гледна точка, това не е добре. От чисто човешка - също, защото тези спортисти не са участвали във войната. Но от политическа гледна точка, като санкция за агресора, това действие изглежда оправдано в очите на тези, които считат руската "спецоперация" за брутална завоевателна война срещу суверенна държава, член на ООН. А те са мнозинство.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Сигурността им не е застрашена, но може да ги освиркат. Те не са виновни нито за войната, нито че са руснаци, някаква политкоректна сегрегация е това. Не одобрявам, това е.
И къде точно е демократичния , да не питам свободен свят? Свободни са САЩ, ЕС вече два месеца се доказва като верен васал. Колкото до демокрацията, и тя никога не е била за всички, а само за избрани.
Да няма да е лошо-Рамазан Кадирович ще ги посрещне с лезгинка, дон... Хубаво западът ги прави тия щуротии, ама после един ден войната ще свърши ипак ще иска руски ресурси...ама тази кансел култура няма да бъде збравена..
Днес 23 Юни 2022 от нашия грешен свят си отиде моя любим певец Юрий Шатунов... От тук нататък в живота ми ще има още повече сиви нощи....и белите рози в градината ми ще цъфтят все по-тъжно...
Да ги съберат заедно и да ги накарат три пъти да се отрекат от Сатаната, после да обиколят олтара 🤪🤪 и да ги пуснат да играят. Може също да им конфискуват имотите в Монако, национализацията също е опция
"Руският тенисист Даниил Медведев и всички негови сънародници ще бъдат спрени от участие в "Уимбълдън", съобщава "Ню Йорк таймс". Според информацията високопоставен служител в международния тенис е потвърдил, че решението е взето и предстои да бъде обявено."
Сурово решение на организаторите от "Уимбълдън", но пък в крайна сметка това е техния турнир и те решават кой да допуснат да се състезава в него. Други организатори на турнири не са толкова строги към руските и беларуските състезатели, затова и те участваха на турнирите от АТП 1000 в САЩ например.
Предполагам, че руските и беларуските тенисисти ще участват и на предстоящия другия месец турнир от големия шлем Ролан Гарос.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Руснаците от една страна се мъчат постоянно да се отъркат в цивилизования свят и да покажат, че са част от него, от друга страна демонстрират постоянно дивашки нрави. Просто е дошло време разделно в което цивилизования свят да им покаже, че не са част от него. Който разбрал, разбрал..
Не си спомням в предишни олимпиади да са карали САЩ да спират действията в Афганистан, Ирак, Кувейт и така нататък до края на света. Няма американски президент, който да не е започнал поне две войни в негов мандат.
Когато започна войната между Грузия и Русия,Китай ги призова да спрат войната докато трае Олимпиадата (в Китай),но йок... А трябваше тогава МОК да забрани участието на Грузия и Русия...
Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят. И как смятат да я карат занапред, не е ясно. Такова нещо в историята не е имало досега.
Вече не, а и купуваха малко. Говоря по принцип за западния свят, Франция вероятно също ще ги изгони руснаците от Ролан Гарос. Що се отнася до ОК, те десетки години приемаха охотно парите на руските олигарси, които прекрасно знаят откъде са, а сега - ах, ох. Не обичам лицемерието и политкоректните глупости, а сега спортистите ще операт пешкира за назидание. Медведев и Рубльов се изказаха против войната дни след като започна, но това няма значение, за съжаление. Гадна работа е това.
Демек говориш за нероден Петко! А Великобритания има пълното право да го направи, след като Путин на два пъти трови граждани на нейна територия! Само за сравнение при аналогичен случай у нас, ние обяснявахме, че човека е преял с рукола!
Има един - Тръмпи Дъмби се казва той, аз не съм му фен, но му признавам това.
Впрочем, сегашния президент Джо също не е започвал нова американска война по света. Много е вероятно, това да е втория поред американски президент без да е започвал нова война, което според мен е положително развитие за САЩ (страната с най-голям военен бюджет в целия свят).
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Няма как армията ти да срива градове, да разстрелва цивилни, да изнасилва деца, да мародерства и ти да си мълчиш. Правилно решение ! Русия няма място в цивилизования свят.
А да носиш гордо ник, откраднат от американска продукция и в същото време да плюеш по техните ценности не е лицемерие, така ли? Точно такива като теб да говорят за морал е доста нелепо :)
До коментар [#31] от "deaf":Не си спомням в предишни олимпиади да са карали САЩ да спират действията в Афганистан, Ирак, Кувейт и така нататък до края на света.Няма американски президент, който да не е започнал поне две войни в негов мандат.
Пъвро, лъжеш! Предишният президент (сигурно ти е бил любимец) не започна нито една война. Второ, ако следваме вашите русоробски стандарти, САЩ никога не са участвали във война. Имали са само специални операции. И трето, подготвяй се преди да пишеш опорки!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Напълно съм съгласен с позицията на boevbisser. Вече ще побеждават не задължително най-добрите, а политически коректните. Политизирането на културата и спорта е стар комунистически прийом. Западните комунисти са същите мижитурки като източните. Когато ядоха многомилиардни руски(и не само) кебапчета, откраднати от олигарсите от собствените им народи и налети в техните западни банки, не реваха, но сега санкционират невинните. Колко украинци са убили Медведев или Рубльов? Какво престъпление са извършили конкретно? Сигурно са виновни за "престъпмисъл", защото не са се наредили чинно според западната партийна линия. Гнусни британски лицемери!
Но след инвазията на Русия в Украйна съм за пълен игнор на руските спортисти и културните им творци и изпълнители. И не само до края на войната, а поне 50 години след това. След една година на никой няма да му прави впечатление за липсата на руското знаме.
Русия трябва да бъде карантиниране поне за половин век.
Жалко, от чисто спортна гледна точка, това не е добре. От чисто човешка - също, защото тези спортисти не са участвали във войната. Но от политическа гледна точка, като санкция за агресора, това действие изглежда оправдано в очите на тези, които считат руската "спецоперация" за брутална завоевателна война срещу суверенна държава, член на ООН. А те са мнозинство.
—цитат от коментар 22 на Незнайко в Слънчевия град
Напротив. Държави готови да им дадат гражданство за да се състезават за тях, вероятно има достатъчно. Ако се страхуват от режима, това само потвърждава, че въпросния режим трябва да бъде поставен в тотална изолация, докато колабира. Ако не са го направили, защото искат да се състезават за Русия, ами да си носят кръста.
🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦
Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov
Правилно, всеки руснак е съучастник и трябва да се третира като такъв. Пълна забрана за всякакви руснаци из цивилизования свят, освен по хуманитарни и здравословни причини.
Правилно, всеки руснак е съучастник и трябва да се третира като такъв. Пълна забрана за всякакви руснаци из цивилизования свят, освен по хуманитарни и здравословни причини.
Това ми се струва прекалено. Да санкционираш държавата Русия защото е агресор - това абсолютно да. Но да санкционираш някой само защото е руснак - това просто не е цивилизовано. И аргументът че са санкционирани защото не са порицали собственото си държавно ръководство също е нелеп. Първо, това е спорт, а не политика. Далеч не всички спортисти от другите държави са изразили подкрепа за Украйна и са укорили Русия, но никой не им налага никакви санкции. Второ, това е тяхната държава и дори и да не са съгласни с това което прави ръководството й не би следвало да са длъжни да го порицават пред някакви чужденци. Трето, има си правилници за участие в спортни състезания и се съмнявам в тях да има правило забраняващо участие в състезанието ако спортиста не изрази някакво отношение към политическото ръководство на държавата си по определен повод. Четвърто, отношението към агресията на Русия е личен избор на всеки, бил той руснак, беларус или мадагаскарец и не би следвало под каквато и да е форма някой да оказва натиск какво да е то, особено ако тойзи някой е с претенции че изповядва демократични ценности.
А дали си спомняш,че преди цивилизованият свят ( не само американците както нагло лъжеш ) да атакува Ирак, Садам Хюсеин беше нападнал и окупирал независим Кувейт ?
А да виждаш прилики между окупирането на независим Кувейт и окупирането на територия от независима Украйна ?
"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
оставете ги да играят на всички турнири,само че им плащаите в РУБЛИ по трънския курс,да речем печели 1000000 долара делено на 200=5000долара тъкмо да си плати самолетния билет и ефтино хотелче.
Може и така да е. Вярно е, не Байдън започна войната в Украйна. Още преди 2014 е започнало обучението на украинците от американски инструктори. Така, че вярно е, не американци воюват. но това е чисто американска война против Русия. Твърде голям кокал налапаха. Да видим, след като свършат украинците, дали ще има и американски момчета на фронта. Едва ли.
"Даниил Медведев и останалите руснаци ще получат забрана да играят на "Уимбълдън".."
Тези ограничения трябва да засегнат и т.нар. представители на руската култура. Наскоро се разбра, че диригентът Валерий Георгиев, с руско гражданство, притежавал имоти вън от Русия (в Европа, в Ню Йорк) за 101 000 000 долара? От диригентство толкова милиони трудно ще ги направи? Като оня готвач милиардер на Путин. Че и този тенисист - като държи толкова на спорта, да се откаже от руското си гражданство. И без това отдавна не живее в Рашата, нито той, нито семейството му.
Но май и да се откажеш, или да се опиташ да критикуваш матушката или Путин не е безобидно. Наскоро на Анна Нетребко й отмениха концерти в Европа. Тя размисли, и се изказа против войната. Отмениха й концерти и в Рашистан.
Много правилно! Да се откажат от гражданството си, за да не плащат данъци в Мадър Раша и по този косвен начин да спонсорират войната на ботоксовото джудже Вова :):) И трябва и от Ролан Гарос да ги спрат, не само от Уимби :)
Май искаш това, което ти самият не би направил. Кой се отказва от род и Родина ? Знаеш ли как се наричат ? Апропо, у нас е пълно с такива, а доста от тях са и на ръководни постове в държавата.
До коментар [#35] от "deaf":Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят.И как смятат да я карат занапред, не е ясно.Такова нещо в историята не е имало досега.
Мъка, нали? Как ще я карате занапред? Защо не се преместите докато е време от другата страна на „железобетонната плоча“? Тогава няма да имате никакви кахъри. И ще си живеете в света, който искате и песни ще пеете. Ех, живот!
Аз съм от правилната страна, но не може същото да се каже за вас. Вие напирате да ходите на запад, било за учене, било за работа. На мен си ми е добре където ми е родното гнездо.
По коментарите ви не личи. Нито че сте от „правилната“ за вас страна, нито че сте си добре. Та затова си позволих да ви предложа изход.
А ако наистина се чувствате добре тук и сте от правилната страна в родината си, тогава лъжете в коментарите си. Както разбира се излъгахте нагло и грозно, че войната в Украйна я били започнали американците. Толкова дебела лъжа, че никой не си направи дори труда да я отбележи.
Това ми се струва прекалено.Да санкционираш държавата Русия защото е агресор - това абсолютно да.Но да санкционираш някой само защото е руснак - това просто не е цивилизовано.
За сметка на това да "освобождаваш" Украйна и да убиваш някакви цивилни хора, само защото са украинци, е върха на цивилизацията. Икономическото вето което се налага срещу Русия е възможно най-безболезненто решение. И да, развлекателната индустрия, в това число и спортът, са много по-голяма санкция от оттеглянето на Макдоналдс или Икеа примерно. На всеки с повече от една клетка е ясно, че това не е лично отмъщение, а война с мирни и цивилизовани приоми. И по темата - браво на Уимбълдън. Още преди две години бяха единствените, които имаха топки да не проведата турнира по време на пандемията. Сега отново са единствените. Дано повлекат крак. Така се прави и то без нито една жертва.
А кой я започна и кога ? Путин в 2022 г или американците през 2014 когато снайперисти разстрелваха протестиращи на Майдана ? Сега виждате жертвите на войната, но не видяхте когато 8 години подред украинци избиваха руснаци в Донецка и Луганска области.
По презумпцияВСИЧКИ руснаци подкрепят войната. Особено с безропотното си мълчание. Какво губи един руснак, ако протестира срещу войната? Най-много да го глобят и арестуват. А какво губи украинецът? Живота си! Така че мълчанието на руснаците е престъпление. Убийство. А престъпниците нямат право да служат за пример за поведение. Затова мястото им е извън спорта, музиката, културата...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
Шлемофон, и ти ли мина през образователната ни система, успешно "реформирана" по западен образец ? Кога и вие ще разберете истината, не е ясно. Мисията невъзможна.
Най-после нещо хубаво и от тениса... Руски състезатели нямат място на европейски и световни състезания! Както футболисти и скиори, така и тенисисти... Има начини да играят с които аз не съм съгласен, но ги има... Та ако им е толкова важно - да действат! Освен това, трябва да напуснат нашата цивилизация и да се прибират в родината, която все пак е 1/6 от обитаемата част на планетата - все ще си намерят местенце, което да им приляга...
Браво на "Уимбълдън", че се присъединиха към санкциите за руските спортисти. Остава да с видим дали от "Ролан Гарос" ще предприемат някакви действия в тази посока.
Това не е правилно и не одобрявам, никога няма да си променя мнението. Газ от Русия, такова, ще продължим да купуваме, щото икономиката, нали, но спортистите - наказани.
Не разстройвай толкова. И газът ще спрем. Просто ни трябва малко време.
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Сравнението е много неумесно. Евреите не са имали държава, докато руснаците имат най-голямата държава на света и са алчни за още. Да си ходят в тяхната си държава. Ние в белия свят не толерираме приятели на убийци!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#7] от "У Чен":Вече не, а и купуваха малко. Говоря по принцип за западния свят, Франция вероятно също ще ги изгони руснаците от Ролан Гарос. Що се отнася до ОК, те десетки години приемаха охотно парите на руските олигарси, които прекрасно знаят откъде са, а сега - ах, ох. Не обичам лицемерието и политкоректните глупости, а сега спортистите ще операт пешкира за назидание. Медведев и Рубльов се изказаха против войната дни след като започна, но това няма значение, за съжаление. Гадна работа е това.
Сега не е - ах ох. Сега убиват, измъчват и изнасилват украински граждани. Трябва да си доста болен, за да те възмущава повече изгонването на някакви тъпи ударитопковци пред смъртта на толкова невинни хора!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#18] от "pontius_glarus":Сигурността им не е застрашена, но може да ги освиркат. Те не са виновни нито за войната, нито че са руснаци, някаква политкоректна сегрегация е това. Не одобрявам, това е.
След като повечето руснаци подкрепят войната, значи са виновни за нея!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Руски ресурси никой повече няма да търси. Като се сключат нови договори за доставка газ и петрол и като се разработят нови находища, като се поставят милиони фотиволтаици за производство на ток, кой и защо да се връща към Русийката?
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Марияна, стига лъгала за хилядите убити в района на отцепилите се сепаратистки републики от 2014-2021г., защото тази лъжа само руски ватенки и ушанки я разпространяват, както и хора с АйКю под 40! Ако спадаш в тези групи - тогава лъжи, колкото си искаш, просто няма да те четем и да ти се смеем :):):) Посъветвах те и в други теми - чети доклада на ОССЕ /организация, която е на ООН, не на САЩ или ЕС/ за периода 2014-2021 и там пише следното - над 7 000 от загиналите в районите на ДНР и ЛНР НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОПРЕДЕЛИ дали са руснаци или украинци, т.е. не може да се определи жертви на коя страна са, т.е. няма как руснаците да ги пишат като техни жертви! Други над 4 000 са жертви от т.нар. сепаратисти - т.е. еоенно-престъпници, които се бият срещу установения режим в страната и искат да откъснат от независима страна част от територията й, т.е. те са жертва на реакция от страна на законната власт, тъй като са предприели изцяло НЕЗАКОННИ сепаратистки действия! И едва около 3 000 може да се каже, че са цивилни и невинни жертви, както и днес има цивилни и невинни жертви на руската агресия. И не на последно място - в доклада е записано, че през 2020г. жертвите са 8, повтарям, че русоробите/путинофили бавно четете - 8 жертви, не 80, не 800, не 8 000, не 8 0000000 ... Така че ако ще използвате руските лъжи за пропаганда - моля Ви не подценявайте хората, които могат да се снабдят с необходимата информация и са с АйКю повече от 40 ... :):):):)
П.С.: Подкрепям категорично англетата, руските и беларуските тенисисти трябва да бъдат спрени от участие на всички турнири под егидата на ЕйТиПи! И не само докато свърши войната, а и докато Русия не изплати необходимите репарации за възстановяването на Украина и бункерния дядо Вова не бъде осъден от Международния Трибунал в Хага /отново под егидата на ООН, не на ЕС и САЩ/ .. :)
До коментар [#31] от "deaf":Не си спомням в предишни олимпиади да са карали САЩ да спират действията в Афганистан, Ирак, Кувейт и така нататък до края на света.Няма американски президент, който да не е започнал поне две войни в негов мандат.
Тьотке, коя от изброените държави е анексирана от САЩ? Все искате да се сравнявате с американците, а в манталитета и в развитието сте 200 години назад от съвремения свят!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#35] от "deaf":Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят.И как смятат да я карат занапред, не е ясно.Такова нещо в историята не е имало досега.
Аз, както и всички източноеврипейци предлагахме тази железобетонна плоча да я поставят още преди да бяха нападнали Крим. Политиците не го направиха. Сега трябва да живеем с последствията
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Напълно съм съгласен с позицията на boevbisser. Вече ще побеждават не задължително най-добрите, а политически коректните. Политизирането на културата и спорта е стар комунистически прийом. Западните комунисти са същите мижитурки като източните. Когато ядоха многомилиардни руски(и не само) кебапчета, откраднати от олигарсите от собствените им народи и налети в техните западни банки, не реваха, но сега санкционират невинните. Колко украинци са убили Медведев или Рубльов? Какво престъпление са извършили конкретно? Сигурно са виновни за "престъпмисъл", защото не са се наредили чинно според западната партийна линия. Гнусни британски лицемери!
Другарьо, като се спре достъпа на 1,7% от населението (Русия) няма да се промени конкуренцията съществено и пак ще побеждават най-добрите. Плюс това, ако руските спортисти сменят националността си пак могат да участват. Те не са проблемът. Проблемът е нациската държава на която са граждани!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#58] от "Сгугню": "Четвърто, отношението към агресията на Русия е личен избор на всеки, бил той руснак, беларус или мадагаскарец и не би следвало под каквато и да е форма някой да оказва натиск какво да е то, особено ако тойзи някой е с претенции че изповядва демократични ценности."
Всъщност не. Цивилизования свят има морални граници и не позволява те да се нарушават. Точно както да хвалиш Холокоста не е примливо за обществото, така и да обясняваш, че зверства в Буча не се приема от света. Руснаците или официално да осъдят войната и зверствата на русия или да се откажат от руско гражданство. Или да ходят да играят в русия и Беларус.
До коментар [#36] от "Мариана Кълвачева": "Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят. И как смятат да я карат занапред, не е ясно. Такова нещо в историята не е имало досега"
Разбира се, тоя втория "свят" всъщтост е една клоака, развъдник на всякакви зарази. Никой не иска вонята която идва от там. Ето, примерно ти на бас се хващам, че стоиш в първия (цивилизация) свят и не планираш даже ексурзия в руската кочина. Което не ти пречи да ги хвалиш разбира се. Жалка работа.
Няма да спорим. Един ден, дай Боже, истината ще излезе наяве. Може и късно да е, но ще излезе. И тогава всеки ще разбере дали е бил прав или са го лъгали. Няма смисъл сега да спорим, тъй като имаме сериозен проблем с доказателствата !
Руската кочина е малко по-зле от българската кочина. С тази разлика, че руската кочина няма никакъв външен дълг, а българската кочина е затънала в дългове, които ще изплащат невинните деца на днешните деца. Да, и в руската кочина има цензура, и там няма много неща. Но там има държава, а ние тук нямаме, защото сме подмандатна територия на едни нови американски братя.
Защо само Русия и Беларус ? Ако са принципни, трябва да забранят всички държави, които не се присъединиха към санкциите и открито или мълчаливо подкрепят Русия и продължават да правят бизнес с Русия - например Унгария, Сърбия, Китай, Южна Америка, Африка, почти цяла Азия. Най-добре ще бъде да представят списък, ще бъде по-къс, на държави, които им е разрешено да се съзтезават - САЩ, Англия, Канада, Австралия, Нова Зеландия, Япония, Южна Корея, ЕС (без Унгария)
До коментар [#97] от "Мариана Кълвачева": "Руската кочина е малко по-зле от българската кочина. С тази разлика, че руската кочина няма никакъв външен дълг, а българската кочина е затънала в дългове, които ще изплащат невинните деца на днешните деца. Да, и в руската кочина има цензура, и там няма много неща. Но там има държава, а ние тук нямаме, защото сме подмандатна територия на едни нови американски братя."
Звучи ми като ей оня клошар няма никакви дългове, значи е по-добре от ей оня банкер дето има 200 евра ипотека. Да, ама не, руските клошари ги видяхме, ходят и мародерстват каквото намерят, включително килими и детски обувки. А руската "държава" не е мръднала и на милиметър от времената на Иван Грозни - феодална структура с имаща неограничена власт сатрап отгоре и останалото са крепостни нещастници. Има причина нито един русофил(истик) да не пише от русия (ти включително)
До коментар [#96] от "Мариана Кълвачева": "Няма да спорим. Един ден, дай Боже, истината ще излезе наяве. Може и късно да е, но ще излезе. И тогава всеки ще разбере дали е бил прав или са го лъгали. Няма смисъл сега да спорим, тъй като имаме сериозен проблем с доказателствата !"
Мда, виждам обаче, че не се оплакваш от липса на доказателства за нуждата от "денацификация" на Украйна. Нищо, че тия "доказателства" само русийката ги виждя.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
lig35561597
Рейтинг: 119 НеутралноПравилно, никой от нях даже и не измрънка нищо срещу техните си изверги. Няма как да се ползваш от облагите на цивилизацията, а да се правиш, че това което твоите "роднини" вършат в украйна е "благотворителна" мисия.
The Polite Moose
Рейтинг: 1385 НеутралноПравилно !!!
🇷🇺🚢🚶🤬Руските тенисисти да си играят на тенис в руско.
boevbisser
Рейтинг: 2508 РазстроеноТова не е правилно и не одобрявам, никога няма да си променя мнението. Газ от Русия, такова, ще продължим да купуваме, щото икономиката, нали, но спортистите - наказани.
5149mich
Рейтинг: 1294 НеутралноЩе играят на турнира в Чечения.
ivenco
Рейтинг: 1844 НеутралноНе е особено добре,но частен турнир,собственика решава.Страхуват се от имиджови щети,навярно.Такива са настроенията в обществото в ЮК.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 3096 ЛюбопитноНЕкой споменаваше за едни демократични отношения. КОЙ диктува и в спорта тези политкоректни правила? Оливането продължава, а пуританите, за които правилата са според зависи и то докато не се издънят. Иначе спортът винаги е БИЛ за един мирен свят.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.У Чен
Рейтинг: 1273 ЛюбопитноСигурен ли си, че Великобритания купува газ от Русия?
avalanche
Рейтинг: 460 НеутралноПо една жълта звезда по вратите на домовте им, да се знае кой кой е
save_knforest
Рейтинг: 595 НеутралноВойната на Росиия срещу Украйна донесе сериозни щети на Путлер, като агресор. От една страна, икономическите, търговските, финансовите. От друга страна са неимуществените вреди т.е. репутационните. След като Путлер избива цивилни граждани в противоречие на съвременните цивилизационни методи за водене на война, ще страдат и цивилните руски граждани по света: олигарси, спортисти и т.н.
Дълго време след тази война много инвеститори няма да се върнат на руският пазар именно заради репутационният риск пред своите европейки и американски партньори/контрагенти.
Путлер капут
Рейтинг: 449 ВеселоДо коментар [#2] от "The Polite Moose":
Мариана Кълвачева прави чудеса с уста за 20 лв.! Тоалетната чиния - непознатият лукс за степните орки!------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ За всички руски путлерофашисти: Хиподил - Майките! https://www.youtube.com/watch?v=BWbv3_Pth3EМоже да участват в "Мацква ботъм". В Черно море!
Vøxy
Рейтинг: 438 НеутралноНавсякъде трябва да бъдат баннати руските и беларуските спортисти. Не знам що за хора съчувстват на някакви милиончерчета, че нямало да може да гонят топки на тенис кортовете в "прогнилия запад", но не им пука че техните сънародници избиват украинци в Украйна.
А гледам за газа се обадила някаква руска орка, спокойно ембаргото идва от 2023г. ако дотогава не са разкарали путьо.
deaf
Рейтинг: 2051 НеутралноСпоред древните олимпийски правила,спортисти чиито държави и народи водят война В МОМЕНТА на провеждането на Олимпиадата,нямат право да участват в нея. Днес светът е решил да допълни олимпийските правила... Дали е правилно,всеки сам да прецени...
Путлер капут
Рейтинг: 449 ВеселоДо коментар [#8] от "avalanche":
Мариана Кълвачева прави чудеса с уста за 20 лв.! Тоалетната чиния - непознатият лукс за степните орки!------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ За всички руски путлерофашисти: Хиподил - Майките! https://www.youtube.com/watch?v=BWbv3_Pth3EГрешиш, путлерист! Сега се слага бял ЗЕТ на вратите на нормалните в Русия. Свол*ч!!!
bitaka
Рейтинг: 508 НеутралноДгд нали скоро ще има кубок кремля в данецкая да ходят там. Пълна и тотална изолация докато не се върнат към цивилизацията от златната орда
харпунboevbisser
Рейтинг: 2508 НеутралноДо коментар [#7] от "У Чен":
Вече не, а и купуваха малко. Говоря по принцип за западния свят, Франция вероятно също ще ги изгони руснаците от Ролан Гарос. Що се отнася до ОК, те десетки години приемаха охотно парите на руските олигарси, които прекрасно знаят откъде са, а сега - ах, ох. Не обичам лицемерието и политкоректните глупости, а сега спортистите ще операт пешкира за назидание. Медведев и Рубльов се изказаха против войната дни след като започна, но това няма значение, за съжаление. Гадна работа е това.
brazza
Рейтинг: 802 НеутралноПравилно. Конкуренцията следва да се унищожава.
Dark King
Рейтинг: 64 НеутралноДа си сменят гражданството с Българско срещу някой лев и са готови.
pontius_glarus
Рейтинг: 3263 Неутралноа не зопускаш ли, че Уимбълдън не искат да поемат отговорност със застрашената им сигурност? Или че искат да ги предпазят от освиркване? Френд, те са руснаци!
Хакуна Матата !
Рейтинг: 778 НеутралноНяма как да приема такива “ценности”.
Stupid people make me sickЛицемерието в отношенията отблъсква хората с морал.
venelingeologia
Рейтинг: 1239 НеутралноКастрацията на световния тениса продължава. Осакатените турнири ще ли помогнат на Украйна?
Капабланка
Рейтинг: 625 НеутралноТрябва нещо повече - да им се забрани да пребивават в демократичния, свободен свят!Нека се върнат в любимата си страна и да се радват на свободите, които Путин им донесе - изолация и мрак!
И ако някой каже, че те не носят вина за тиранията на Путин - не е вярно!Когато години си си затварял очите за престъпленията на този режим, ти си ги подкрепял с мълчанието си.Така, както германците вечно ще носят стигмата от нацизма, така и руснаците завинаги ще си останат с нея.
И всеки, който оправдава, подкрепя, радва се на Путин и Русия - да иде там и да живее в неговия свят - на вечен страх, потисничество, примирение и никакво добро бъдеще!
Путин и верните му лакеи, с гласната или негласна подкрепа на милиони руснаци, превърна цяла Русия в лагер, подобен на Северна Корея!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5597 НеутралноЖалко, от чисто спортна гледна точка, това не е добре. От чисто човешка - също, защото тези спортисти не са участвали във войната. Но от политическа гледна точка, като санкция за агресора, това действие изглежда оправдано в очите на тези, които считат руската "спецоперация" за брутална завоевателна война срещу суверенна държава, член на ООН. А те са мнозинство.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевivenco
Рейтинг: 1844 ЛюбопитноА да в Масква ги бележат с Z по вратите,тези които не харесват "специалната операция". Добро начало викаш 😉
boevbisser
Рейтинг: 2508 НеутралноДо коментар [#18] от "pontius_glarus":
Сигурността им не е застрашена, но може да ги освиркат. Те не са виновни нито за войната, нито че са руснаци, някаква политкоректна сегрегация е това. Не одобрявам, това е.
brazza
Рейтинг: 802 НеутралноИ къде точно е демократичния , да не питам свободен свят?
Свободни са САЩ, ЕС вече два месеца се доказва като верен васал.
Колкото до демокрацията, и тя никога не е била за всички, а само за избрани.
stein
Рейтинг: 865 НеутралноСпортните победи се използват като повод за шовинистична истерия от рашистките пропагандони, така че решението е разбираемо.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.yp123
Рейтинг: 128 ВеселоСтига да си стоят в Мордор, може да си пишат Z по вратите, колкото си искат
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#12] от "deaf":
Истината рано или късно излиза наяве.Че то по тази логика САЩ не трябва да участват в нито една олимпиада.
Иосиф Давыдович
Рейтинг: 996 НеутралноДа няма да е лошо-Рамазан Кадирович ще ги посрещне с лезгинка, дон...
Хубаво западът ги прави тия щуротии, ама после един ден войната ще свърши ипак ще иска руски ресурси...ама тази кансел култура няма да бъде збравена.. Днес 23 Юни 2022 от нашия грешен свят си отиде моя любим певец Юрий Шатунов... От тук нататък в живота ми ще има още повече сиви нощи....и белите рози в градината ми ще цъфтят все по-тъжно...
georgi_ww
Рейтинг: 624 ВеселоДа ги съберат заедно и да ги накарат три пъти да се отрекат от Сатаната, после да обиколят олтара 🤪🤪 и да ги пуснат да играят. Може също да им конфискуват имотите в Монако, национализацията също е опция
deaf
Рейтинг: 2051 НеутралноДо коментар [#28] от "Мариана Кълвачева":
Може да участват,но ПО ВРЕМЕТО на Олимпиадата,трябва да спрат всякакви военни действия...
Иво
Рейтинг: 3775 Любопитно"Руският тенисист Даниил Медведев и всички негови сънародници ще бъдат спрени от участие в "Уимбълдън", съобщава "Ню Йорк таймс". Според информацията високопоставен служител в международния тенис е потвърдил, че решението е взето и предстои да бъде обявено."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Сурово решение на организаторите от "Уимбълдън", но пък в крайна сметка това е техния турнир и те решават кой да допуснат да се състезава в него. Други организатори на турнири не са толкова строги към руските и беларуските състезатели, затова и те участваха на турнирите от АТП 1000 в САЩ например.
Предполагам, че руските и беларуските тенисисти ще участват и на предстоящия другия месец турнир от големия шлем Ролан Гарос.
herbaltea
Рейтинг: 726 НеутралноРуснаците от една страна се мъчат постоянно да се отъркат в цивилизования свят и да покажат, че са част от него, от друга страна демонстрират постоянно дивашки нрави. Просто е дошло време разделно в което цивилизования свят да им покаже, че не са част от него. Който разбрал, разбрал..
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#31] от "deaf":
Истината рано или късно излиза наяве.Не си спомням в предишни олимпиади да са карали САЩ да спират действията в Афганистан, Ирак, Кувейт и така нататък до края на света.
Няма американски президент, който да не е започнал поне две войни в негов мандат.
deaf
Рейтинг: 2051 НеутралноДо коментар [#34] от "Мариана Кълвачева":
Когато започна войната между Грузия и Русия,Китай ги призова да спрат войната докато трае Олимпиадата (в Китай),но йок... А трябваше тогава МОК да забрани участието на Грузия и Русия...
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#35] от "deaf":
Истината рано или късно излиза наяве.Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят.
И как смятат да я карат занапред, не е ясно.
Такова нещо в историята не е имало досега.
antonio_vivaldi
Рейтинг: 1078 НеутралноДо коментар [#8] от "avalanche":
Ще има нацистки Z
У Чен
Рейтинг: 1273 НеутралноДемек говориш за нероден Петко!
А Великобритания има пълното право да го направи, след като Путин на два пъти трови граждани на нейна територия!
Само за сравнение при аналогичен случай у нас, ние обяснявахме, че човека е преял с рукола!
Иво
Рейтинг: 3775 ЛюбопитноДо коментар [#34] от "Мариана Кълвачева":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Има един - Тръмпи Дъмби се казва той, аз не съм му фен, но му признавам това.
Впрочем, сегашния президент Джо също не е започвал нова американска война по света. Много е вероятно, това да е втория поред американски президент без да е започвал нова война, което според мен е положително развитие за САЩ (страната с най-голям военен бюджет в целия свят).
hope
Рейтинг: 2517 НеутралноЗа американците, като нападнаха Ирак , имаше ли забрани?
Любовта ще спаси света!!!Или тяхната война беше справедлива? Да търсят терористи!
antonio_vivaldi
Рейтинг: 1078 НеутралноНяма как армията ти да срива градове, да разстрелва цивилни, да изнасилва деца, да мародерства и ти да си мълчиш. Правилно решение ! Русия няма място в цивилизования свят.
mitko11
Рейтинг: 2369 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "avalanche":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовТе сами си слагат буквата "Z" и се хвалят с това...
Активист
Рейтинг: 815 НеутралноЗакъсняла стъпка на тенис общността. И то само частична за Уимбълдън. Но правилна.
mitko11
Рейтинг: 2369 ВеселоДо коментар [#40] от "hope":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовТези американци все отзад ви бъркат.....
Бива, бива, ама чак такъв комплекс за малоценност от американци и британци....
karatista
Рейтинг: 3241 Неутралнонормално решение, няма нужда от още нацистка пропаганда на широката руска душа. без това публиката щеше да ги освирка стабилно.
petrapetra
Рейтинг: 933 НеутралноКакто руснаците Украйна
the_accountant
Рейтинг: 301 НеутралноА да носиш гордо ник, откраднат от американска продукция и в същото време да плюеш по техните ценности не е лицемерие, така ли? Точно такива като теб да говорят за морал е доста нелепо :)
the_accountant
Рейтинг: 301 НеутралноПъвро, лъжеш! Предишният президент (сигурно ти е бил любимец) не започна нито една война. Второ, ако следваме вашите русоробски стандарти, САЩ никога не са участвали във война. Имали са само специални операции. И трето, подготвяй се преди да пишеш опорки!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dambrat
Рейтинг: 324 НеутралноНапълно съм съгласен с позицията на boevbisser. Вече ще побеждават не задължително най-добрите, а политически коректните.
Политизирането на културата и спорта е стар комунистически прийом. Западните комунисти са същите мижитурки като източните. Когато ядоха многомилиардни руски(и не само) кебапчета, откраднати от олигарсите от собствените им народи и налети в техните западни банки, не реваха, но сега санкционират невинните. Колко украинци са убили Медведев или Рубльов? Какво престъпление са извършили конкретно? Сигурно са виновни за "престъпмисъл", защото не са се наредили чинно според западната партийна линия. Гнусни британски лицемери!
nebido
Рейтинг: 444 НеутралноВинаги съм ненавиждал политиката в спорта.
Но след инвазията на Русия в Украйна съм за пълен игнор на руските спортисти и културните им творци и изпълнители.
И не само до края на войната, а поне 50 години след това.
След една година на никой няма да му прави впечатление за липсата на руското знаме.
Русия трябва да бъде карантиниране поне за половин век.
Ваксиниран Петърчо
Рейтинг: 864 ЛюбопитноНапротив. Държави готови да им дадат гражданство за да се състезават за тях, вероятно има достатъчно. Ако се страхуват от режима, това само потвърждава, че въпросния режим трябва да бъде поставен в тотална изолация, докато колабира. Ако не са го направили, защото искат да се състезават за Русия, ами да си носят кръста. 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov
Лъв
Рейтинг: 812 ГневноВсички позволили по някакъв начин Путлер да се случи, са виновни. Точка. ВЪН!
penetrating
Рейтинг: 8172 НеутралноДа използваме един почти руски лозунг “всеки сам си преценя” :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertsmartcookie
Рейтинг: 970 НеутралноПравилно, всеки руснак е съучастник и трябва да се третира като такъв.
Пълна забрана за всякакви руснаци из цивилизования свят, освен по хуманитарни и здравословни причини.
smartcookie
Рейтинг: 970 НеутралноПравилно, всеки руснак е съучастник и трябва да се третира като такъв.
Пълна забрана за всякакви руснаци из цивилизования свят, освен по хуманитарни и здравословни причини.
ors411078161
Рейтинг: 308 ВеселоЧудо голямо!
Сгугню
Рейтинг: 410 НеутралноТова ми се струва прекалено.
Да санкционираш държавата Русия защото е агресор - това абсолютно да.
Но да санкционираш някой само защото е руснак - това просто не е цивилизовано.
И аргументът че са санкционирани защото не са порицали собственото си държавно ръководство също е нелеп.
Първо, това е спорт, а не политика. Далеч не всички спортисти от другите държави са изразили подкрепа за Украйна и са укорили Русия, но никой не им налага никакви санкции. Второ, това е тяхната държава и дори и да не са съгласни с това което прави ръководството й не би следвало да са длъжни да го порицават пред някакви чужденци.
Трето, има си правилници за участие в спортни състезания и се съмнявам в тях да има правило забраняващо участие в състезанието ако спортиста не изрази някакво отношение към политическото ръководство на държавата си по определен повод.
Четвърто, отношението към агресията на Русия е личен избор на всеки, бил той руснак, беларус или мадагаскарец и не би следвало под каквато и да е форма някой да оказва натиск какво да е то, особено ако тойзи някой е с претенции че изповядва демократични ценности.
Чичо Ваньо
Рейтинг: 577 НеутралноА дали си спомняш,че преди цивилизованият свят ( не само американците както нагло лъжеш ) да атакува Ирак, Садам Хюсеин беше нападнал и окупирал независим Кувейт ?
А да виждаш прилики между окупирането на независим Кувейт и окупирането на територия от независима Украйна ? "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
bazinga
Рейтинг: 554 Веселооставете ги да играят на всички турнири,само че им плащаите в РУБЛИ по трънския курс,да речем печели 1000000 долара делено на 200=5000долара тъкмо да си плати самолетния билет и ефтино хотелче.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#39] от "Иво":
Истината рано или късно излиза наяве.Може и така да е.
Вярно е, не Байдън започна войната в Украйна.
Още преди 2014 е започнало обучението на украинците от американски инструктори.
Така, че вярно е, не американци воюват.
но това е чисто американска война против Русия.
Твърде голям кокал налапаха.
Да видим, след като свършат украинците, дали ще има и американски момчета на фронта.
Едва ли.
pontius_glarus
Рейтинг: 3263 Неутрално"Даниил Медведев и останалите руснаци ще получат забрана да играят на "Уимбълдън".."
Тези ограничения трябва да засегнат и т.нар. представители на руската култура. Наскоро се разбра, че диригентът Валерий Георгиев, с руско гражданство, притежавал имоти вън от Русия (в Европа, в Ню Йорк) за 101 000 000 долара? От диригентство толкова милиони трудно ще ги направи? Като оня готвач милиардер на Путин.
Че и този тенисист - като държи толкова на спорта, да се откаже от руското си гражданство. И без това отдавна не живее в Рашата, нито той, нито семейството му.
Hristiyan Hristov
Рейтинг: 452 Неутрално[quote#29:"Иосиф Давыдович"][/quote]
Това ли е? Западът ще иска ресурси? Реално признавате, че Русия освен ресурси друго няма какво да даде в партньорство с цивилизацията?
pontius_glarus
Рейтинг: 3263 НеутралноДо коментар [#62] от "pontius_glarus":
Но май и да се откажеш, или да се опиташ да критикуваш матушката или Путин не е безобидно. Наскоро на Анна Нетребко й отмениха концерти в Европа. Тя размисли, и се изказа против войната. Отмениха й концерти и в Рашистан.
pontius_glarus
Рейтинг: 3263 НеутралноДо коментар [#64] от "pontius_glarus":
Т.е. ако Медведев се изкаже против войната, рискува участието си в международни срещи Русия-Беларус.
chicho_gosho
Рейтинг: 169 ВеселоМного правилно! Да се откажат от гражданството си, за да не плащат данъци в Мадър Раша и по този косвен начин да спонсорират войната на ботоксовото джудже Вова :):)
И трябва и от Ролан Гарос да ги спрат, не само от Уимби :)
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#62] от "pontius_glarus":
Истината рано или късно излиза наяве.Май искаш това, което ти самият не би направил.
Кой се отказва от род и Родина ?
Знаеш ли как се наричат ?
Апропо, у нас е пълно с такива, а доста от тях са и на ръководни постове в държавата.
Velocio
Рейтинг: 203 НеутралноМъка, нали? Как ще я карате занапред? Защо не се преместите докато е време от другата страна на „железобетонната плоча“? Тогава няма да имате никакви кахъри. И ще си живеете в света, който искате и песни ще пеете. Ех, живот!
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#68] от "Velocio":
Истината рано или късно излиза наяве.Аз съм от правилната страна, но не може същото да се каже за вас.
Вие напирате да ходите на запад, било за учене, било за работа.
На мен си ми е добре където ми е родното гнездо.
Velocio
Рейтинг: 203 НеутралноДо коментар [#69] от "Мариана Кълвачева":
По коментарите ви не личи. Нито че сте от „правилната“ за вас страна, нито че сте си добре. Та затова си позволих да ви предложа изход.
А ако наистина се чувствате добре тук и сте от правилната страна в родината си, тогава лъжете в коментарите си. Както разбира се излъгахте нагло и грозно, че войната в Украйна я били започнали американците. Толкова дебела лъжа, че никой не си направи дори труда да я отбележи.
Васик
Рейтинг: 1251 НеутралноТова помага ли да се спре войната или просто засилва антируската истерия, която уж беше само срещу Путин?
Вера Су
Рейтинг: 1195 НеутралноЗа сметка на това да "освобождаваш" Украйна и да убиваш някакви цивилни хора, само защото са украинци, е върха на цивилизацията.
Икономическото вето което се налага срещу Русия е възможно най-безболезненто решение. И да, развлекателната индустрия, в това число и спортът, са много по-голяма санкция от оттеглянето на Макдоналдс или Икеа примерно.
На всеки с повече от една клетка е ясно, че това не е лично отмъщение, а война с мирни и цивилизовани приоми.
И по темата - браво на Уимбълдън. Още преди две години бяха единствените, които имаха топки да не проведата турнира по време на пандемията. Сега отново са единствените. Дано повлекат крак. Така се прави и то без нито една жертва.
Deputat 241
Рейтинг: 4047 НеутралноСрамно е да си руснак!
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън ЧърчилМариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#70] от "Velocio":
Истината рано или късно излиза наяве.А кой я започна и кога ?
Путин в 2022 г или американците през 2014 когато снайперисти разстрелваха протестиращи на Майдана ?
Сега виждате жертвите на войната, но не видяхте когато 8 години подред украинци избиваха руснаци в Донецка и Луганска области.
Роси
Рейтинг: 7217 НеутралноСанитарен кордон за Русия. Те нямат място в цивилизования свят.
Deputat 241
Рейтинг: 4047 НеутралноПо презумпцияВСИЧКИ руснаци подкрепят войната. Особено с безропотното си мълчание. Какво губи един руснак, ако протестира срещу войната? Най-много да го глобят и арестуват. А какво губи украинецът? Живота си! Така че мълчанието на руснаците е престъпление. Убийство. А престъпниците нямат право да служат за пример за поведение. Затова мястото им е извън спорта, музиката, културата...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън ЧърчилDeputat 241
Рейтинг: 4047 НеутралноДо коментар [#74] от "Мариана Кълвачева":
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън ЧърчилМаце, я провери под кревата ти няма ли скрити американци?🥳🥳🥳🥳🥳
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#77] от "Deputat 241":
Истината рано или късно излиза наяве.Шлемофон, и ти ли мина през образователната ни система, успешно "реформирана" по западен образец ?
Кога и вие ще разберете истината, не е ясно.
Мисията невъзможна.
The Polite Moose
Рейтинг: 1385 НеутралноТоталитарният режим в РФ/СССР, винаги е използвал спорта за пропаганда.
🇷🇺🚢🚶🤬Никакъв спорт за руснаци в нашият свят, докато не станат нормална държава.
Noctifer
Рейтинг: 280 НеутралноНай-после нещо хубаво и от тениса... Руски състезатели нямат място на европейски и световни състезания! Както футболисти и скиори, така и тенисисти... Има начини да играят с които аз не съм съгласен, но ги има... Та ако им е толкова важно - да действат! Освен това, трябва да напуснат нашата цивилизация и да се прибират в родината, която все пак е 1/6 от обитаемата част на планетата - все ще си намерят местенце, което да им приляга...
danitoledov
Рейтинг: 349 НеутралноБраво на "Уимбълдън", че се присъединиха към санкциите за руските спортисти. Остава да с видим дали от "Ролан Гарос" ще предприемат някакви действия в тази посока.
danitoledoviak
Рейтинг: 1627 НеутралноНе разстройвай толкова. И газът ще спрем. Просто ни трябва малко време. И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
iak
Рейтинг: 1627 НеутралноСравнението е много неумесно. Евреите не са имали държава, докато руснаците имат най-голямата държава на света и са алчни за още. Да си ходят в тяхната си държава. Ние в белия свят не толерираме приятели на убийци! И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
iak
Рейтинг: 1627 НеутралноСега не е - ах ох. Сега убиват, измъчват и изнасилват украински граждани. Трябва да си доста болен, за да те възмущава повече изгонването на някакви тъпи ударитопковци пред смъртта на толкова невинни хора! И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
daskal1
Рейтинг: 3403 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "Иво":
Да опресня знанията ти за Байдън с една статия от Ню Йорк със снимка: Байдън е един от 77-те сенатори който гласува за война в Ирак.
https://www.nytimes.com/2020/01/12/us/politics/joe-biden-iraq-war.html
или Афганистан
https://www.politifact.com/factchecks/2021/dec/15/joe-biden/joe-biden-wrong-he-was-against-afghanistan-war-sta/
За бомбардировката на бивша Югославия няма да споменавам...
iak
Рейтинг: 1627 НеутралноСлед като повечето руснаци подкрепят войната, значи са виновни за нея! И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
daskal1
Рейтинг: 3403 ЛюбопитноПо принцип съм против забраните в спорта и изкуството, но засега раните са пресни и емоциите управляват масовия гласоподавател...
iak
Рейтинг: 1627 Любопитно[quote#29:"Иосиф Давыдович"][/quote]
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.Руски ресурси никой повече няма да търси. Като се сключат нови договори за доставка газ и петрол и като се разработят нови находища, като се поставят милиони фотиволтаици за производство на ток, кой и защо да се връща към Русийката?
chicho_gosho
Рейтинг: 169 ВеселоДо коментар [#74] от "Мариана Кълвачева":
Марияна, стига лъгала за хилядите убити в района на отцепилите се сепаратистки републики от 2014-2021г., защото тази лъжа само руски ватенки и ушанки я разпространяват, както и хора с АйКю под 40! Ако спадаш в тези групи - тогава лъжи, колкото си искаш, просто няма да те четем и да ти се смеем :):):)
Посъветвах те и в други теми - чети доклада на ОССЕ /организация, която е на ООН, не на САЩ или ЕС/ за периода 2014-2021 и там пише следното - над 7 000 от загиналите в районите на ДНР и ЛНР НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОПРЕДЕЛИ дали са руснаци или украинци, т.е. не може да се определи жертви на коя страна са, т.е. няма как руснаците да ги пишат като техни жертви! Други над 4 000 са жертви от т.нар. сепаратисти - т.е. еоенно-престъпници, които се бият срещу установения режим в страната и искат да откъснат от независима страна част от територията й, т.е. те са жертва на реакция от страна на законната власт, тъй като са предприели изцяло НЕЗАКОННИ сепаратистки действия! И едва около 3 000 може да се каже, че са цивилни и невинни жертви, както и днес има цивилни и невинни жертви на руската агресия. И не на последно място - в доклада е записано, че през 2020г. жертвите са 8, повтарям, че русоробите/путинофили бавно четете - 8 жертви, не 80, не 800, не 8 000, не 8 0000000 ... Така че ако ще използвате руските лъжи за пропаганда - моля Ви не подценявайте хората, които могат да се снабдят с необходимата информация и са с АйКю повече от 40 ... :):):):)
П.С.: Подкрепям категорично англетата, руските и беларуските тенисисти трябва да бъдат спрени от участие на всички турнири под егидата на ЕйТиПи! И не само докато свърши войната, а и докато Русия не изплати необходимите репарации за възстановяването на Украина и бункерния дядо Вова не бъде осъден от Международния Трибунал в Хага /отново под егидата на ООН, не на ЕС и САЩ/ .. :)
iak
Рейтинг: 1627 ЛюбопитноТьотке, коя от изброените държави е анексирана от САЩ? Все искате да се сравнявате с американците, а в манталитета и в развитието сте 200 години назад от съвремения свят! И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
iak
Рейтинг: 1627 ЛюбопитноАз, както и всички източноеврипейци предлагахме тази железобетонна плоча да я поставят още преди да бяха нападнали Крим. Политиците не го направиха. Сега трябва да живеем с последствията И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
iak
Рейтинг: 1627 ЛюбопитноДругарьо, като се спре достъпа на 1,7% от населението (Русия) няма да се промени конкуренцията съществено и пак ще побеждават най-добрите. Плюс това, ако руските спортисти сменят националността си пак могат да участват. Те не са проблемът. Проблемът е нациската държава на която са граждани! И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
vila
Рейтинг: 1281 НеутралноАми разбира се. Кой иска да играе с прокажени.
vila
Рейтинг: 1281 НеутралноДо коментар [#58] от "Сгугню":
"Четвърто, отношението към агресията на Русия е личен избор на всеки, бил той руснак, беларус или мадагаскарец и не би следвало под каквато и да е форма някой да оказва натиск какво да е то, особено ако тойзи някой е с претенции че изповядва демократични ценности."
Всъщност не. Цивилизования свят има морални граници и не позволява те да се нарушават. Точно както да хвалиш Холокоста не е примливо за обществото, така и да обясняваш, че зверства в Буча не се приема от света.
Руснаците или официално да осъдят войната и зверствата на русия или да се откажат от руско гражданство.
Или да ходят да играят в русия и Беларус.
vila
Рейтинг: 1281 НеутралноДо коментар [#36] от "Мариана Кълвачева":
"Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят.
И как смятат да я карат занапред, не е ясно.
Такова нещо в историята не е имало досега"
Разбира се, тоя втория "свят" всъщтост е една клоака, развъдник на всякакви зарази. Никой не иска вонята която идва от там.
Ето, примерно ти на бас се хващам, че стоиш в първия (цивилизация) свят и не планираш даже ексурзия в руската кочина.
Което не ти пречи да ги хвалиш разбира се. Жалка работа.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#89] от "chicho_gosho":
Истината рано или късно излиза наяве.Няма да спорим.
Един ден, дай Боже, истината ще излезе наяве.
Може и късно да е, но ще излезе.
И тогава всеки ще разбере дали е бил прав или са го лъгали.
Няма смисъл сега да спорим, тъй като имаме сериозен проблем с доказателствата !
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#95] от "vila":
Истината рано или късно излиза наяве.Руската кочина е малко по-зле от българската кочина.
С тази разлика, че руската кочина няма никакъв външен дълг, а българската кочина е затънала в дългове, които ще изплащат невинните деца на днешните деца.
Да, и в руската кочина има цензура, и там няма много неща.
Но там има държава, а ние тук нямаме, защото сме подмандатна територия на едни нови американски братя.
Curb Your Enthusiasm
Рейтинг: 808 НеутралноЗащо само Русия и Беларус ? Ако са принципни, трябва да забранят всички държави, които не се присъединиха към санкциите и открито или мълчаливо подкрепят Русия и продължават да правят бизнес с Русия - например Унгария, Сърбия, Китай, Южна Америка, Африка, почти цяла Азия.
Най-добре ще бъде да представят списък, ще бъде по-къс, на държави, които им е разрешено да се съзтезават - САЩ, Англия, Канада, Австралия, Нова Зеландия, Япония, Южна Корея, ЕС (без Унгария)
vila
Рейтинг: 1281 НеутралноДо коментар [#97] от "Мариана Кълвачева":
"Руската кочина е малко по-зле от българската кочина.
С тази разлика, че руската кочина няма никакъв външен дълг, а българската кочина е затънала в дългове, които ще изплащат невинните деца на днешните деца.
Да, и в руската кочина има цензура, и там няма много неща.
Но там има държава, а ние тук нямаме, защото сме подмандатна територия на едни нови американски братя."
Звучи ми като ей оня клошар няма никакви дългове, значи е по-добре от ей оня банкер дето има 200 евра ипотека. Да, ама не, руските клошари ги видяхме, ходят и мародерстват каквото намерят, включително килими и детски обувки.
А руската "държава" не е мръднала и на милиметър от времената на Иван Грозни - феодална структура с имаща неограничена власт сатрап отгоре и останалото са крепостни нещастници. Има причина нито един русофил(истик) да не пише от русия (ти включително)
vila
Рейтинг: 1281 НеутралноДо коментар [#96] от "Мариана Кълвачева":
"Няма да спорим.
Един ден, дай Боже, истината ще излезе наяве.
Може и късно да е, но ще излезе.
И тогава всеки ще разбере дали е бил прав или са го лъгали.
Няма смисъл сега да спорим, тъй като имаме сериозен проблем с доказателствата !"
Мда, виждам обаче, че не се оплакваш от липса на доказателства за нуждата от "денацификация" на Украйна. Нищо, че тия "доказателства" само русийката ги виждя.