"Реал" сътвори ново футболно чудо и е на финала в Шампионската лига

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    Човек каквото сам си направи, никой не може да му го направи!

    Литмус + Куролация = Сицилия
  2. 2 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Кога ли ще им свърши късмета? Може би на финала!

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 198 Неутрално

    Отборът на десетилетието отново пише история!
    Пеп е орисан да бъде домашен крал, но и там тронът му се клати...

  5. 5 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2559 Весело

    Борба до победа! Заслужено.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  6. 6 Профил на duciel
    duciel
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Браво👍 Харесвам Реал защото тези които носят кралските екипи не знаят кога да спрат и да се предадат! Респект и успех на финала.

    "It's better to be on the dock, wishing you were on the lake, than to be on the lake, wishing you were on the dock"
  7. 7 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1254 Неутрално

    Доста странни не+а се слуºват във футбола тази година. Не е само късмет, за+ото късмета се обръща. За сефте ще бъда за червените на финала.

  8. 8 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Не знам какво да кажа, може би за Сити това е срам от рода на този с ПСЖ. И лично за Пеп, разбира се. Срамно, защото изиграха мача пъзливо, с полусвалени гащи, а болката за феновете на Сити е още по-голяма, защото с първите си два точни удара в края на мача Реал вкара два гола. Непростимо за отбор с претенции да прави това в последните секунди.
    Дузпата няма какво да я коментирам, искаше си я Бензема и я получи. Реално във второто продължение футбол не се игра, номерата на испанците се известни - лежане, бавене, и т.н.
    Все пак, трябва да отдадем заслуженото на Реал, който не пропусна да надене поредния страхлив отбор на Бернабеу.
    Клоп да си води бележки, никак не ми се вижда читав финала на Пуул, много, много тежък и хлъзгав отбор са испанците.
    А Пеп с този мач направо ми падна. Изцяло негови са тактическите грешки. Нямаше и помен от този Сити, който сме виждали.

  9. 9 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1786 Неутрално

    Hala Madrid!!! Все пак това е турнира на Реал Мадрид!

  10. 10 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 534 Неутрално

    След като извадиш ДеБройне и Марез няма какво друго да стане.. сам се прецака Пеп. Жалко за Сити - играят страхотен футбол!
    Родриго златна резерва!
    Ще е интересен финал определено.

    Според мен Сити и Ливърпул са отборите, които практикуват най-красив и атрактивен футбол. Ще стискам палци на Пул, но няма да се изненадам ако Реал спечелят.
    Бензема ще получи и ЗТ!

  11. 11 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Hala Madrid !!!

    VD
  12. 12 Профил на BU
    BU
    Рейтинг: 458 Весело

    Hala Madrid y Nada Mas!
    Честито на всички Мадридисти!

  13. 13 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 1695 Неутрално

    Какво чудо? Реал има 13 европейски титли и 3 финала, а Сити един единствен финал за 142 годишна история. Чудо щеше да бъде, ако Мадрид не бе отишъл на 17ти финал!

    Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
  14. 14 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5673 Неутрално

    Отбори, напомпани с арабски пари, като ПСЖ и Манчестър Сити, няма как да си купят и това, което колосите като Реал, Барселона, Ливърпул, Байерн, Аякс притежават - история и традиции

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  15. 15 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    "90 минути на Бернабеу са ТВЪРДЕ МНОГО!"

    "90 минути на Бернабеу са ТВЪРДЕ МНОГО!"

    Ако някой не го е разбрал още, ще го напиша 3 път, като за 3 гола:

    "90 минути на Бернабеу са ТВЪРДЕ МНОГО!"

    Един е Кралят на футбола. Един е най-великият футболен отбор в историята.

    Поздравявам всички Мадридисти с тази победа. Ние отново сме на финала - където ни е мястото. НАШАТА КУПА НИ ОЧАКВА!

    Затова съм фен на тоя отбор вече 20+ години. Това не е просто футбол. Не е просто един отбор. Не е просто един играч или група играчи. Това е класа, история, футболна религия. Вярата в победата и само в победата. За мачове като този горим всички ние, Мадридистите. Вече 120 години Реал Мадрид пренаписва историята на футбола.

    Какво обърна развоя на мача? Класата. Не парите, а класата. Реал Мадрид е падал много пъти. Отнасял е тежки разгроми, губил е важни мачове. Получавал е много голове. Но Реал Мадрид е Най-великият, защото винаги се изправя и затапва усмивките на хейтърите. В първия мач ви смазаха игрово и психически. Но не можаха да ни разгромят и да ни откажат от борбата за финала. Пристигнаха на Бернабеу с мисълта, че ще ни елиминират с лекота и бяха наказани по най-болезнения начин.

    Hala Madrid y nada mas!
    Vamos Campeones!

    *Настроение: ВЕЛИКО.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  16. 16 Профил на jazz
    jazz
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Гуардиола пак много го "измисли", специално със смените. Как можеш да извадиш ДеБройне толкова рано !!!...... и да замениш Уокър със Зинченко, който доскоро беше толкова травмиран психически, че не играеше изобщо!?

  17. 17 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2015 Любопитно

    До коментар [#1] от "Paolo Di Canio":


    Човек каквото сам си направи, никой не може да му го направи!
    —цитат от коментар 1 на Paolo Di Canio


    Вярваш ли?
    Защото аз не го вярвам!
    То и да им свърши "късмета"
    ще се намери и някой съдия да ги подпре!

  18. 18 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    Кога ли ще им свърши късмета? Може би на финала!
    —цитат от коментар 2 на pitanka_3


    Не е късмет. Класа се казва. Реал Мадрид е велик отбор, най-великия и всеки, който си позволи да го подцени страда. Формата е временна, класата е вечна.

    Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
  19. 19 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2015 Весело

    До коментар [#1] от "Paolo Di Canio":
    —цитат от коментар 17 на vagabond66



    Кога ли ще им свърши късмета? Може би на финала!
    —цитат от коментар 2 на pitanka_3


    "Упссс" на новобългарски!
    Грешката е моя!!!
    Коментара ми е насочен към коментар номер две!

    До коментар [#1] от "Paolo Di Canio":
    —цитат от коментар 17 на vagabond66



    Вярваш ли?
    Защото аз не го вярвам!
    То и да им свърши "късмета"
    ще се намери и някой съдия да ги подпре!

  20. 20 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2015 Весело

    До коментар [#14] от "Незнайко в Слънчевия град":


    Отбори, напомпани с арабски пари, като ПСЖ и Манчестър Сити, няма как да си купят и това, което колосите като Реал, Барселона, Ливърпул, Байерн, Аякс притежават - история и традиции
    —цитат от коментар 14 на Незнайко в Слънчевия град


    А "Реал Мадрид" с какви пари е напомпан?!?

  21. 21 Профил на Lina 3sbur
    Lina 3sbur
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Гуардиола пак много го "измисли", специално със смените. Как можеш да извадиш ДеБройне толкова рано !!!...... и да замениш Уокър със Зинченко, който доскоро беше толкова травмиран психически, че не играеше изобщо!?
    —цитат от коментар 16 на jazz


    Де Бройне доста сили хвърли и накрая издишаше. За мен смените на Пеп му изядоха главата...Разбирам че пази играчи за ПЛ, но вадиш Марес(който ти вкара гола и ти е единствен читав нападател) и пускаш Фернандиньо в 80+минута... В смисъл, защо приемаш играта в своето наказателно поле зорлем, това е РМ. Всеки който се интересува от футбол малко от малко знае че Мадрид има нужда от две положение и ти бута три гола. На такъв отбор на Бернабеу, да водиш с два гола и да приемеш играта в своето поле е убийствено. Сити загуби спечелен мач, и то го загуби заради абсолютна липса на опит в тоя турнир(също като ПСЖ и Челси) , и сбъркани смени на Пепи. Няма на кой да се сърдят. Пепи н*сира тактиката за пореден път.

  22. 22 Профил на id.bulgarian
    id.bulgarian
    Рейтинг: 247 Неутрално

    Без излишни емоции:
    Реално Сити трябваше да продължат. Но стават и такива обрати, колкото и да са малко вероятни. Ако се върнем към първия мач, още тогава Сити можеше да реши крайния изход.
    Мнозина сигурно ще критикуват Пеп, но това е футболът, велика игра. Трябва си и късмет. За две минути да се върнеш в мача! Ставало е и ще става. МЮ срещу Байерн 99-та. Греди на Шол и Янкер, и късмет за МЮ.
    Въпреки всичко тоя сезон в ШЛ Реал показаха, че са велик отбор. Възкръснаха като Феникс в трети елиминационен двубой. Като фен на Ливърпул исках Реал на финала, трябва да си върнем за 2018-та.

  23. 23 Профил на BU
    BU
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#14] от "Незнайко в Слънчевия град":
    —цитат от коментар 20 на vagabond66


    Реал Мадрид е собственост на членската маса(socios). Затова и президентът се избира на общи избори. Той не е собственост нито на арабски държави или руски олигарси, нито на червиви от пари американски или китайски милиардери!
    Парите на Реал идват от добър мениджмънт и печалби от безбройните титли и подкрепата не безбройните му фенове.
    Hala Madrid y Nada Mas!

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  25. 25 Профил на pitonchef
    pitonchef
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#2] от "pitanka_3":

    А дано YNWA!

  26. 26 Профил на galactico
    galactico
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#15] от "Lou":

    Помним ви класата последните 3титли в ШЛ ви ги подариха съдиите!В 2та мача с Ман.Сити пак ви свириха2дузпи.Тази вечер съдията цял мач подпираше балерините и спести 3жълти картона на Каземиро!Жалки смешници.

  27. 27 Профил на pitonchef
    pitonchef
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#26] от "galactico":

    Спестените жълти картони на Каземиро и Уолкър ми костваха 6 Алеко Константиновци. По-некадърен съдия в ШЛ скоро не бях гледал!

  28. 28 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#26] от "galactico":

    Бе то и Лапорт трябваше още в осмата минута да получи червен картон за удар по лицето, Модрич си беше за жълт. И натам какво щеше да стане според тебе?

  29. 29 Профил на Head of Medusa
    Head of Medusa
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Ливър сити щеше да е позиционен мач.
    Сега с Реал ще е
    Армада
    Пуул ще бият.
    Кат маче у дирек.
    Ма браво на Реал!
    Нереални им викаха в едни други години

  30. 30 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    По-добре армия от зайци, водена от лъв, отколкото армия от лъвове, водени от заек.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  31. 31 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5405 Неутрално


    SurREAL Madrid

    Поздравления за Реал !
    Чака ни наистина качествен финал !
    Торбата с пари Ман.Сити и прехваленият Пеп
    се провалиха с гръм и трясък !

  32. 32 Профил на turanagasan
    turanagasan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Мбапе да не си продава душата, а да идва в Реал и да пише история. Заедно с младите бразилци отпред ще направят страхотна атака.
    Реал е несравним с останалите отбори в Европа - класа, респект, благородство.
    Дори магическата Барса преди 15 години си позволяваше постоянно дребни селски номера със симулации и натиск върху съдиите. Сити също от години играят дефанзивно супер грубо, което им костваше един финал преди години.
    А Реал първия мач със Сити извърши 4 нарушения за целия мач.
    Както написаха по-горе - формата е временна, класата вечна

  33. 33 Профил на BU
    BU
    Рейтинг: 458 Любопитно

    До коментар [#22] от "id.bulgarian":

    И Татко Карло има да си връща, за Истанбул!

  34. 34 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 3057 Неутрално

    Щом се е случило ,значи е трябвало да се случи .
    Пеп се опитва да се превърне във Венгер ......

  35. 35 Профил на oldschool
    oldschool
    Рейтинг: 240 Неутрално

    петролени отборчета като Шити и ПЦЖ не трябва никога да пипат КЕШ!

  36. 36 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    До коментар [#33] от "BU":

    Нали ги би в Атина?

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  37. 37 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4674 Весело

    До коментар [#4] от "Toshko Afrikanski":

    Пеп никога не е бил "домашен крал", още повече пък орисан...

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  38. 38 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 5023 Неутрално

    Да се надяваме, че ще стане зрелищен финал между Реал и Ливърпул.

  39. 39 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#2] от "pitanka_3":

    Никакъв късмет няма .... Има характер не толкова класа или късмет , Алекс Фергюсън 20 години го правеше и повечето му титли дойдоха по този начин... https://www.goal.com/en/news/what-is-fergie-time-manchester-uniteds-history-of-late-goals/iqs4qho529891hykg171hhtbc

  40. 40 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#31] от "Hawaii":

    Честно, вече ми омръзна да чета колко прехвален треньор бил Пеп. Да, губи мачове по възможно най-невъзможния начин, но ей заклевам се, понякога не виждам какво повече може да даде от себе, освен да влезе сам да реализира създадените от отбора му положения. Научил е Сити до абсолютното съвършенство да контролира играта, да са разнообразни в атака и почти да агонизира противноковите защити, но точно в мачовете с най-голям заряд се пръкват пропуските на Стърлинг на празна врата (Лион), на Грийлиш, изчистванията от голлинията, феноменалните спасявания на Куртоа, фаталните пукнати в защита (дузпата снощи, играта с ръка на Лапорт от предния мач), рикошетите в гредите (Фил Фоден от предния мач), мачовете с Тотнъм в ШЛ преди няколко години (пропуснатата дузпа от Агуеро тогава, спорният гол на Йоренте, тънката засада при отменения гол на Стърлинг в 90-тата минута)...списъкът е безкрайно дълъг. Да, Пеп също носи известна вина, защото понякога ненужно сложно бистри стратегиите си когато наближи напечен мач и необяснимо за мен почти никога не може да налучка правилните смени, въпреки че в Сити гъмжат от (почти) равностойни заместници на пейката на всички постове.

    Късмет ли е, карма ли е, наивност ли е - не знам, но дойде ли ШЛ, някак си всичко за Пеп се обърква с милиметърче тук, сантиметърче там, дузпичка тук, пропускче там.

    пп: Поздравления за татко Карло и за сякаш неостаряващите Бензема и Модрич. Спечелването на тази ШЛ би било чудесно украшение на залязващите им кариери.



  41. 41 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#22] от "id.bulgarian":

    Не просто се случва на Пеп , а само това му се случва да губи важни мачове от по слаби съперници , това е закономерност заради липсата на характер и затова не може да спечели шампионската лига освен с Барселона , защото няма отбор няколко класи по силен от съперниците , както го имаше с Барселона по онова време, просто разликата беше огромна между Барса и останалите...

  42. 42 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Сити сами са си виновни, и по-специално Гуардиола.
    Наруши основно правило във футбола: когато нещата вървят добре, не пипай нищо.
    Цял мач Реал не можеха да създадат истинска опасност, високата преса на Сити ги караше да играят с някакви дълги топки, отборът му дори вкара гол....
    И изведнъж - вкарваме дефанзивни играчи, прибираме се, пазим резултата...
    В крайна сметка се оказа, че просто позволиха на Реал да играе играта си, и да създаде за пет минути три възможности, от които вкараха две - нещо, което не им се удаваше цял мач.

  43. 43 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#40] от "spring_va":

    Няма характер на боец по скоро е интелектуалец като Венгер и това се предава на отбора и играчите му, което влияе в най важните моменти на играчите му ...

  44. 44 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4057 Весело

    "Реал" сътвори ново футболно чудо и е на финала в Шампионската лига"

    Малко бомбастично заглавие на статията... но пак по-умерено от коментатора на БТВ Екшън вчера, който изпадна в някакъв невероятен възторг (даже душевен оргазъм) от полуфинала вчера. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  45. 45 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    До коментар [#22] от "id.bulgarian":И Татко Карло има да си връща, за Истанбул!
    —цитат от коментар 33 на BU


    Карлето си го върна само след 2 години, през 2007-ма, когато в Атина Милан не даде възможност на Ливърпул и да си помисли за нещо друго освен загуба. Впрочем, даже в Истанбул Милан беше много по-добрият отбор и с изключение на избухването за десетина минути, през цялото останало време италианците контролираха мача и натискаха. Вече дузпите са си лотария и там всичко е възможно.

    Може и да звучи пресилено, но за мен Реал са фаворит във финала и ще им бъде по-лесно, отколкото срещу Челси и Сити. Едно, че Ливърпул вече са им абонати (няколко пъти ги бият в последните години и това са същите футболисти), натрупаха опит как да се справят с английските клубове (без много англичани в тях), а и Анчелоти - миналата година победи Ливърпул на Анфийлд с отбора на Евертън и в три поредни двубоя нямаше загуба от тях с очевидно по-слаб състав, явно знае добре как да се справи с Клоп и играчите му.

  46. 46 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4057 Любопитно

    До коментар [#10] от "Pandipool":

    Аз ще подкрепя на финала РМ въпреки, че не съм техен фен, нито пък съм фен на Ливърпул. Не за друго, а защото харесвам повече испанското първенство от английското.

    П.П. Иначе в Испания любимия ми отбор е Валенсия, а в Англия Уест Хям. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  47. 47 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Сакатико подлъзнаа шити, безценно. Пеп е направил отбор от машини или поне така си мислеше, но с лузърски манталитет, а Реал М обичат точно такива отбори със свалени гащи.

    Още след смяната на Де Бройне беше ясно, че ще ядат бахура.

  48. 48 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#44] от "Иво":

    Не правят добро впечатление такива коментатори. Този имах чувството, че или е стигнал до оргазъм в ефира, или че му предстои да получи инфаркт. И сам говореше за раздаване на аспирини на цялата публика, предполагам самият той е извадил един от джоба.

  49. 49 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#43] от "Kalinoff Ivan":

    Диего Симеоне и неговия характер на боец щото пък много му помагат. Пеп не е играл по долните дивизии на Испания, за да кажеш, че няма характер на боец. Сити винаги предлагат битка на противниците си, но често тънките ситуации им изяждат главата. Снощи така ги удари торнадото след 90-тата минута, че въобще не разбраха откъде им дойде. Изиграха страхотни 179 минути, но накрая Реал ги нокаутираха за 5. Voodoo победа, както се изразиха по един канал.

  50. 50 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4057 Весело

    До коментар [#48] от "truly":

    Абсолютно! Много се смях на бисерите му... :-D

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  51. 51 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Реал си взеха мача с характер, поздравления за което. Искаше ми се на финала да са те срещу Ливърпул, остава Ливърпул да се реваншира за финала от 2018. Единственото ми желание за този финал е да се реши от отборите, а не от съдиите.

  52. 52 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#49] от "spring_va":

    Ами да помага му на Чоло , с пъти по евтин отбор съумява да е конкурентен на гигантите и да ги побеждава по често отколкото те да го бият ... Проблема на Чоло е , че няма интелекта , когато има добри играчи да ги използва по различен начин... Затова и си стои в Атлетико и не мърда...

  53. 53 Профил на liberalche
    liberalche
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Сценарият е лош за Ливърпул. Ще имат по-свеж съперник и окрилен след такава победа. При това с преимущество в последните срещи. Но не отписвайте Ливърпул! Това е един от отборите-легенда на света!

    YNWA 🏆

  54. 54 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    До коментар [#53] от "liberalche":

    В този финал няма кой да бъде отписан. Играят два от най-великите отбори в историята.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  55. 55 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1041 Неутрално


    До коментар [#49] от "spring_va":

    Тънките ситуации , които винаги провалят Сити се решават не от качества, а от психика , морал и характер на треньор и играчи и затова винаги губят или почти винаги ... Друг проблем , който Пеп бърка всяка година и тук вината е изцяло и само негова , да кажем характера е вроден или го имаш или го нямаш , но това , което бърка всяка година е управлението на формата ... Няма как един отбор да е в топ форма 9 месеца от началото до краят , а Сити под негово ръководство е в топ форма в началото на сезона и после пролетта рязко спада , тоест така трябва да си подготви отбора , че топ формата на отбора му да дойде пролетта за най важните мачове , да има риск да не стане шампион на Англия , но пък има шанс да спечели шампионската лига, което е по важно за собствениците и феновете , защото нямат този трофей във витрината...

  56. 56 Профил на ihw46699638
    ihw46699638
    Рейтинг: 9 Неутрално

    До коментар [#40] от "spring_va":

    Ами не трябва да влиза Пеп да играе а да вземе истински нападател. След Агуеро нямат такъв толкова време ама той ще показва че може и така да се играе.


  57. 57 Профил на ДTБ
    ДTБ
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Браво на Реал. Радвам се, че отбори като Ман Сити и ПСЖ не са на финал. Съвсем друго звучи Ливърпул-Реал, като се надявам мърсисайдци да вземат купата.

  58. 58 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#54] от "bludniq_sin":

    За мен този финал е най непредсказуемият от години без ясно изразен фаворит , обикновенно има фаворит , който може да спечели или загуби , но има фаворит , а тази няма , ще бъде решен от отбора , който има ден , а това никой не го знае , тоест каквато и логика да извадим просто няма смисъл , всички прогнози клонящи към едната или другата страна ще са фенщина , а не базирани на логика... Ако кажем , че Реал са фаворит , защото е пио отпочинал и решил титлата в Испания би било логично , но пък има друга логика , че обикновенно по отпочиналите отбори по често губят финалите , защото излизат от ритъм и Ливърпул има повече шансов ...

  59. 59 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 3057 Неутрално

    До коментар [#40] от "spring_va":Няма характер на боец по скоро е интелектуалец като Венгер и това се предава на отбора и играчите му, което влияе в най важните моменти на играчите му ...
    —цитат от коментар 43 на Kalinoff Ivan


    ::::::::::::::::::
    Пеп няма характер на боец ???
    Не съм съгласен .
    ...но заприличва на Венгер - надиграва ( специално за снощи е доста спорно ) , но не печели .
    Не знам защо , от прекомерно его може би .....не знам , даже не искам да гадая .....

  60. 60 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#59] от "stenlyaka":

    Когато играчите ти не са научени и не им се е налагало да играят в глуха защита , като тези на Атлетико , е малоумно да ги връщаш назад да пазят резултат, те това не го могат , те са научени да се защитават като нападат , а не да се окопават като опълченци в собственото си наказателно поле , защо го направи , ами липса на характер просто се уплаши , което замъгли преценката му ...

  61. 61 Профил на Rossonero
    Rossonero
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    Ливьрпул този пьт спрямо Киев 2018 трябва да се реваншира.

  62. 62 Профил на dragalevski
    dragalevski
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Hala Madrid y nada mas!

    Ще цитирам по памет великия Йохан Кройф: "Не съм виждал чували с пари да играят футбол". В снощния мач Сити играха футбол, но срещнаха огромния шампионски дух и характер на Реал. Това са мачове за историята. Всички изброени компоненти като късмет, грешни треньорски смени, пропуснати положения и пр. са неизменна част от футболната магия и по никакъв начин не омаловажават победата на който и да е отбор. Белите от Мадрид отстраниха в шест!!! мача три от най-силните отбори - ПСЖ, Челси и Сити. Това не е само късмет. Поздравления за всички фенове на най-великия отбор в историята и успех на финала! Респект към противника от Ливърпул!

    Hala Madrid y nada mas!

  63. 63 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    До коментар [#46] от "Иво":

    много интересно, моите са подобни ! питам от любопитство - зашо, например, Уест Хям ?

  64. 64 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#62] от "dragalevski":

    https://www.sporf.com/new-figures-show-the-highest-club-wage-bills-in-european-football/
    Реал Мадрид на са Вилериал , и те са същите чували с пари като Сити ... Та това клише в случаят няма как да е приложимо , бюджетите са сходни...

  65. 65 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    Браво на Реал...заслужено на финала !!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  66. 66 Профил на Personal_Jesus
    Personal_Jesus
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#53] от "liberalche":

    Напротив, мисля, че е идеален за Ливърпул от гледна точка на психологическа настройка - имат 5 мача преди финала за ШЛ и ще влязат като роботи без никакво отпускане и в максималния игрови ритъм. Определено като настройка Реал е по-желания вариант вместо Сити (с които вече играха три пъти този сезон). Никой няма да ги съди, ако не успеят да вземат ВЛ от позицията на догонващ, така че от там не се очаква напрежение. Единствения минус е рискът от тежки контузии на ключови хора за времето до финала...и ако всичко е наред, Реал го чакат мнооого дълги 90 минути в Париж.

  67. 67 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#60] от "Kalinoff Ivan":

    Кога са се окопавали Сити като опълченци, бре? Снощи, след 89-тата минута ли? Както писах по-горе, удари ги торнадото за 5 минутки. За 80 секунди Реал вкара 2 гола, аз опълчение не видях дори за миг. Пускането на Фернандиньо в игра ли ти е опълчението? Виж резервната скамейка на Сити за снощния мач и ми кажи кого друг да пусне? Пеп се (пре)довери на опита. Най-нормалното при резултат 0:1 бе Сити да се поприберат малко, това дори не е тактика, а натурален футболен инстинкт. Но си прав, Сити дори и толкова и 5 минутки не могат да се защитят, тъй като си нямат представа що е то висока противникова преса.

  68. 68 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 3057 Неутрално

    До коментар [#59] от "stenlyaka":Когато играчите ти не са научени и не им се е налагало да играят в глуха защита , като тези на Атлетико , е малоумно да ги връщаш назад да пазят резултат, те това не го могат , те са научени да се защитават като нападат , а не да се окопават като опълченци в собственото си наказателно поле , защо го направи , ами липса на характер просто се уплаши , което замъгли преценката му ...
    —цитат от коментар 60 на Kalinoff Ivan


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    100 % съг;ласен - Пеп сгреши .
    За характера не съм съгласен , без характер няма да стигне до където е стигнал .....
    Както и да е .

  69. 69 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 2209 Неутрално

    Ман сити сами си го направиха.Решиха че мачът е приключил и спряха да играят след 80-та минута.И смените бяха провал.

  70. 70 Профил на BU
    BU
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#45:"famousandco"][/quote]

    Така е, прав си, но наскоро в едно интервю във връзка с почти спечелената титла на Реал, той много предпазливо заяви, че докато не изигреаш последния мач, до последната секунда, нямаш право да празнуваш. Препратката беше до онази вечер в Истанбул, думите бяха, че никога няма да забрави как е загубил финал след като е водил с 3:0.
    Тогава Милан имаха смазващо превъзходство и всички знаят какво стана.
    Идеята ми беше, че татко Карло помни и ще ги гони до дупка!

  71. 71 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 720 Разстроено

    Или как се губи спечелен мач...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK