Само да попитам: какъв би бил интереса на кой да е истински предприемач да купи перманентно губещо предприятие с огромен дълг?
За какво всъшност "преговаря" със сегашния собственик?
В едни такива преговори би следвало да се установи колко компенсация ще иска такъв потенциален купувач, за да отнеме тежестта от ръцете на сегашния собственик.
Нищо лично против отбора. Целия български футбол е с главата надолу.
Припознавачите изпълзяват от миши дупки, като чуят за Левски, а преди малко отборът им беше гост в София пред празни трибуни. Левски си погасява дълговете и генерира милиони от феновете си и е нормално да привлече инвеститорски интерес.
До коментар [#6] от "Боби Колев":Припознавачите изпълзяват от миши дупки, като чуят за Левски, а преди малко отборът им беше гост в София пред празни трибуни. Левски си погасява дълговете и генерира милиони от феновете си и е нормално да привлече инвеститорски интерес.
Фактите са, че Левски е на загуба година след година - със и без рекламни спонсори.
Не е въпроса дали губи, а колко много губи,
И както казах проблема е по-голям от отборно ниво - целият български футбол е така и с тази огромна база в най-скъпия град в България Левски просто няма как да е изключение.
Всичкото това за издръжка от привърженици са мечти и измислици.
Те може да са необходими, но са крайно недостатъчни за целта.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
... Фактите са, че Левски е на загуба година след година - със и без рекламни спонсори. ... и с тази огромна база в най-скъпия град в България Левски просто няма как да е изключение
Г-н Колев, Вероятно "Левски" е на загуба "година след година". След като клубът най-посещавани мачове е на загуба, несъмнено и всички други са на загуба. Каква е ползата на техните собственици за губят пари в клубовете си? Ти като припс, поне отговори за Гриша Ганчев - защо хвърля луди пари за емблема, за изплащане на стари задължения, за поддръжка на отбора? "Левски" е единственият по-голям клуб без "бащица" и сега си търси. Ти викаш, няма да стане защото нямало смисъл. Странно твърдение на фона наличието на толкова клубове със собственици.
В съвременния футбол парите идват от ТВ права. Останалото е допълнение, което само за около 20-50 клуба в Европа е значително, а за останалите хиляди не. В този смисъл, всяка една надежда , че някой ще дойде да даде пари и нещата ще цъфнат е илюзорна. Да, в караткосрочен план е някакво решение, но не и като модел за бъдещето. За да може, в случая, Левски да се развива и просперира е нужен не само обезпечен и добър Левски, а цяла лига. Тя трябва да представя добро качество и честно съперничеството. Това е работа, която трябва да свършат всички отбори и БФС или Лигата. Гледайки кои са лицата и в трите направления оставам песимист.
Футболът е бизнес, но не и в България! Я дай пример на бизнесмен, който печели пари от българския футбол! Ако не печели, а само губи пари, то това не е бизнес, а е измама! В общия случай е измама на държавата!
Той затова не е нормален бизнесмен, а бащица - дава едни пари за футбол, държавата си затваря очите за некоя друга далавера и така. Поне от промените насам моделът вБългария е горе долу само такъв.
"Твърдението е, че основният проблем пред евентуална сделка са задълженията от около 15 млн. лева на "Левски" към бившия му собственик Васил Божков, който се укрива в Дубай от две години."
Това истина ли е?За годинка са натрупани дългове, като за декада. Божков добре ни е издържал и спасявал:) Аз лично съм против тези сърбета, не ги искам.
Да, така е! Заради това не искам бащица за любимия ми Левски! Ако има поне един, единствен отбор в България, който да може да прави от футбола бизнес, то това е Левски! Видя се, че има най-много фенове и че те са най-верните фенове!
Всички пари, които Божков е давал за издръжката на Левски са давани като заеми от Божков на Левски! Нищо че тези пари са били откраднати от бюджета пред затворените със 60 милиона очи на Борисов и Горанов!
Васка, грабвай ибрика и при Доган. Може да те черпи сладолед после. Явно сте оперирани от срам, защото за да не фалирате сте готови да окаляте името на Дякона, давайки го в ръцете на турския мафиот агент на КГБ Ахмед Доган, да се гаври с него. Срам и позор. Нищо чудно че с припоците заедно веете руските знамена, че и флага на чеченските главорези. ПФК Левски означава Против Философията и Културата на Левски - защото сте точно антипод на Апостола - по собствено желание.
Нали уж Левски щеше да е собственост на феновете? Сбраха се фенски организаци, създадоха ново учреждение, към което после да бъдат прехвърлени акциите на Наско. Членски вносове по образеца на Реал и Барса, ала-бала. Сега пък нов чичко-паричко, който да контролира отбора.
Подобни новини само вредят на фенскиу устрем за спасяването на Левски. Казвам го аз, който нито съм левскар, нито имам нещо общо с това спасително дело. Феновете вече дадоха милиони, за да съществува все още отборът. И сега Наско преговаря с нов евентуален собственик, който ще дойде на готово при изплатени дългове от фенския джоб. Аз, ако бях левскар и ако бях дал стотици левове за отбора, щях да съм зверски демотивиран да дам нещо повече.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Първо, по фактите, че е по-лесно с тях: "Ти викаш, няма да стане защото нямало смисъл." Никъде не съм казвал, че няма да стане. Попитах публично защо някой би искал да има губещо предприятие с огромни загуби. Индиректно това загатва за причина да не стане, но не прави такова твърдение. И то по простата причина, че има валиден отговор на въпроса ми, а именно - няма да е за да изкарва пари или да развива клуб. Но това не го казах, както Вие твърдите. Просто зададох въпрос.
Второ, с Вашия въпрос, барабар с фамилиарното обръщение, което никак не Ви помага: "Ти като припс, поне отговори за Гриша Ганчев - защо хвърля луди пари за емблема, за изплащане на стари задължения, за поддръжка на отбора?"
Не виждам как мога да отговоря вместо Гриша Ганчев защо прави нещо, което прави. Но виждайки какво прави и как се развива с годините мисля, че е започнал да го прави с идеята да го прави печалившо спортно начинание (клуб), допълнително гарниран с възможността да се окаже собственик на един от най-апетитните терени в България - само по себе си достатъчно сериозна мотивация. Но с годините вече се е нагледал и наиграл на простотиите в българския футбол и сега единствено и само терена на Армията му е от интерес. Кой би могъл да го съди, другите издържаха много по-малко. Едно е сравнително сигурно - не го прави за пари (ЦСКА е също губещо начинание) и ако го е правил за любов едно време, то е било когато е имал много приходи. Сега няма пари и няма любов - ЦСКА е котва, която го тегли надолу.
"давайки го в ръцете на турския мафиот агент на КГБ Ахмед Доган"
Имам малко по-различни спомени! Например по предложение на кмета на Бургас от ГЕРБ, общинският съвет на Бургас, доминиран от ГЕРБ взе решение да подари на Доган пътя към летните му сараи! След това се отметна, но решението бе гласувано! И още нещо - "евроатлантическото" правителство на ГЕРБ плати без конкурс 400 милиона на две руски дълбачки за удълбочаването на канала до пристанището на Доган! Така че тио по-добре знаеш как да поднесеш ибрика на Доган!
Тъкмо да те похваля под другата тема, че си против модела бащица. Васка, за разлика от вашите шефчета, аз не съм се подписал под новия Устав на БФС и под новата А група. Така че съм толкова припок, колкото и ти - ся да не кажеш че си припок, само и само и аз да стана - няма начин. Не съм изгледал един мач на Тирето, дори и финала не гледах. Но няма да си кривя душата - ЦСКА фалира с по-малко дългове от ПФК Левски и освен това новия устав на БФС с премахването на дълговете до три години излезе точно тогава, когато дълга на сините стана от под два милиона на над пет - случайност, да-да.
Знам, макар и да не съм бургазлия - знам, знам как ГЕРБ уреди сините с Виваком, Булгартабак, ВТБ, Пеевски (адвоката му официално), Русев - шофьор на УБО, Божков - авер на Горанов и Пи Ар Севи. Много знам. И ти знаеш - ама срама нямаш. Тайничко се надяваш ГЕРБ пак на власт и пак да сте отбора на всяка власт - ама май свърши тая - ПП нещо не ви дават да разсрочвате заеми, не ви намират спонсори, че тръгнахте сами да се предлагате като пералня за парите на руските мафиоти. Ти к'во ще направиш ако руснаците вземат сините - к'вото направи при Булгартабак, Виваком и ВТБ нали - тоест нищо.
Изключителен интелект, нещо за Саутхемтън имаш ли да кажеш? Имам чувството, че голяма част от коментиращите живеете в някаква стерилна среда и не забелязвате многобройните хазартни реклами свинщините на британците на слънчака с една дума вперили сте взор в пъпа си.
До коментар [#39] от "Боби Колев": ОК, г-н Колев, нека си пишем на вие.
"Никъде не съм казвал, че няма да стане. Попитах публично защо някой би искал да има губещо предприятие с огромни загуби. Индиректно това загатва за причина да не стане, но не прави такова твърдение."
Това означава, че "индиректно" сте "загатнали за причина да не стане". Така го разбрах и аз. Вашият протест е че НЕ сте го казали експлицитно, а само имплицитно, че "не сте твърдели", а само загатвали. Каква е разликата по същество за дебатираната тема?
В текста ви има няколко скрити противоречия. Това е първото - вие явно смятате, че НЯМА СТАНЕ, но "не твърдите", че няма стане.
Сърцевината на вашата теза е: никой бизнесмен няма да вземе клубът "Левски", защото това е очевидно губещо предприятие. По подразбиране вие смятате, че това е валидно за всеки клуб.
Преминаваме към второто противоречие: Във въпроса с "фамилиярното обръщение". За начало объркващата е за мене хипотезата че в началото Ганчев е имал и скрит мотив "да се окаже собственик на един от най-апетитните терени в България", а сега "след като се е наиграл", "единствено и само терена на Армията му е от интерес". Предполагах, че "един от най-апетитните терени" означава терена на стадиона в Борисовата градина, но явно според вас не е. Какво имате в предвид под "най-апетитен терен", ако не стадиона? Но това не е противоречието, което имам в предвид. Вие приемате, че всеки рационален бизнесмен НЯМА да се хване с клуб, защото ще губи пари. Затова едва ли "Левски" ще си намери бащица. Но когато стане дума за Григор Ганчев изведнъж нещата добиват нова дименсия - ЛЮБОВТА НА ГАНЧЕВ към ЦСКА(-София). В явен вид вашето твърдение е, че когато един бизнесмен има пари и има "любов" към даден клуб е естествено да похарчи един милиони заради своята любов. Казвате, че сега бизнеса на Ганчев е по-постен и той няма достатъчно пари да развива проекта ЦСКА-София (преименувания предишен негов клуб "Литекс"). "Няма пари, няма любов", казвате вие, което разбирам в контекста на предишното ви твърдение - той любов има, но няма пари за да си я позволи.
Противоречието тук е, че допускате Ганчев да има легитимен мотив (любов), а НЕ допускате, че някой друг може да има същия мотив. Преди темата за Ганчев, вие явно или неявно смятате че всеки бизнесмен, който вземе клуб я ще пере пари или ще прави някакви други далавери (удобно забравяйки за далаверите на Ганчев със захарта). Дълбоко във вашето съзнание има разлика между Ганчев (благодетеля на "ЦСКА-София") и всеки друг хипотетичен бизнесмен, който би си купил клуб, заради фенска пристрастност. Тази пристрастност прозираше в текста на който реагирах.
Тъй като не съм нито син, нито червен - по лесно ги ловя тези неща. Отделно: като безпристрастен наблюдател смятам че (1) имената "Левски" и "ЦСКА" трябва да бъдат забранени за имена клубове и (2) стадионите в Борисовата градина ("армейския" и Националния) трябва да бъдат изнесени в покрайнините на София. В неделя заради финала бе променено движението в центъра за цял ден и бе създадено неудобство на десетки хиляди граждани, които не се интересуват от футбол. Нормализацията на България минава и през нормализация на футбола у нас. А това означава и нормализацията на двата "гранда", които са чиста аномалия в момента.
Проксито на Пеевски е собственик на Саутхамптън? Ти сериозно ли? Информирай се по-добре в случая. С изненада ще разбереш, че зад този сърбин стоят американски пари и бившия шеф на ЦРУ Дейвид Петреъс.
Само да попитам: какъв би бил интереса на кой да е истински предприемач да купи перманентно губещо предприятие с огромен дълг?За какво всъшност "преговаря" със сегашния собственик?В едни такива преговори би следвало да се установи колко компенсация ще иска такъв потенциален купувач, за да отнеме тежестта от ръцете на сегашния собственик.Нищо лично против отбора. Целия български футбол е с главата надолу.
Не си прав. Левски в момента не е губещо предприятие. За отрицателно време събрахме над 2 милиона. Може да ви е кофти, но с този темп соро ще сме изчистени. И тук е въпроса да зададем, защо ЦСКА фалира така грубо и защо в сметката им за автобус имаше 60-тина лева? Аз знам, че много ви дразни това, но свиквайте. Левски от тук на сетне ще е на печалба.
>" Каква е разликата по същество за дебатираната тема?" Разликата е от земята до небето. Какво съм казал е черно на бяло налично и не може да има спор по въпроса. Какво то имплицира е въпрос на субективно мнение и това, че две или повече мнения съвпадат не означава, че автора е искал да каже това или дори, че е валидно следствие; значи просто, че има 2 или повече души склонни да дадат подобен прочит. В бизнеса договори се правят по написаното, а не по импликациите му. И когато казвате, че някой е казал нещо, това е различно от това Вие какво сте чули и интерпретирали. Затова когато казвате какво някой е казал го цитирайте дословно.
" Това е първото - вие явно смятате, че НЯМА СТАНЕ, но "не твърдите", че няма стане." Това не би било противоречеи. Противоречи би било ако мислех, че ще стане, а казвах, че няма да стане или обратното. Но да си мисля нещо и да не го формулирам ясно не е никакво противоречие. Отделно от това фокусът на постинга не е в това дали ще стане или не; от моя гледна точка това са безмислени разсъждения и аз не искам да занимавам себе си или другите с това какво ще стане; има си врачки за тоя бизнес. На мен ми е интересно защо някой би се хванал на губещо начинание и това е, за което пиша. Още веднъж, придържайте се към оригинала, а не към Вашия прочит ако искате да посочвате какво съм казал.
После говорите за някакво второ противоречие, но смесвате няколко линии и не разбирам основната, т.е. къде има противоречие. Струва ми се, че ме обвинявате, че не може да допускам Ганчев да е имал желание да се хване с ЦСКА, пък да няма друг човек да се хване да хвърля пари по Левски. Работата е много проста: Ганчев не се хвана да хвърли една маса пари по ЦСКА, а всъщност направи от един малък клуб голям. Имал е и желанието, и възможностите. И е имал и апетита за ЦСКА, в което се преплитат (предполагам) 2 интереса - голям футболен клуб (Литекс му е тесен вече) и възможност за стадион в София, което, както казах, само по себе си е бизнес проспект. Разликата с Левски в момента е огромна - като се почне с това, че само глухите къртици в България не знаят, че Левски го е закъсал та до това, че страната и бизнеса са в рецесия. Ако е имало мераклия за Левски досега да се е обадил. Ама няма, по съвсем обективни причини. И когато се появи, надали ще е за да развива клуба. Така казва историята, така казва логиката, така казва обикновеното практично мислене. А шанс да бъркам винаги има, разбира се.
Не точно - просто много ви се иска на сините със закриването на ЦСКА 2016-та, феновете му да изчезнем - ама ето ни на - пак ви гаврим с факти и вие пак сами се излагате, тръгвайки срещу тях. Тони! или Darth Plaques добре гавреше протоприпоците относно Лупи, че и Стойчо - сега го връщам по същия ред.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
choguna
Рейтинг: 772 НеутралноХа дано 2022 да бъде прераждането на Левски, взехме купа сега е момента и за читав собственик!
star bastun
Рейтинг: 2128 НеутралноНяма да стане.
doctor.no
Рейтинг: 2968 НеутралноАйдееее, пак банкянския анцунг и Пейо
doctor.no
Рейтинг: 2968 НеутралноДо коментар [#1] от "choguna":
Сръбски бизнесмен, прокси на Пеевски и БМБ - читав собственик ли е ?
Ivan Stoev
Рейтинг: 355 ВеселоПак Шиши, Спас, Домуса.. всички покемони около Вива-та и Нова.
Изтъркана история..
Боби Колев
Рейтинг: 1488 НеутралноСамо да попитам: какъв би бил интереса на кой да е истински предприемач да купи перманентно губещо предприятие с огромен дълг?
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083За какво всъшност "преговаря" със сегашния собственик?
В едни такива преговори би следвало да се установи колко компенсация ще иска такъв потенциален купувач, за да отнеме тежестта от ръцете на сегашния собственик.
Нищо лично против отбора. Целия български футбол е с главата надолу.
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 1004 НеутралноНормално е да има интересен към най-обичаната българска марка "Левски". Нищо друго в България и по света не обединява повече българи.
Ivan Stoev
Рейтинг: 355 ВеселоНа сърбето си му е такъв бизнеса.. да върти чужди пари от свое име.
"Сламен" човек..
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 1004 НеутралноДо коментар [#6] от "Боби Колев":
Припознавачите изпълзяват от миши дупки, като чуят за Левски, а преди малко отборът им беше гост в София пред празни трибуни.
Левски си погасява дълговете и генерира милиони от феновете си и е нормално да привлече инвеститорски интерес.
choguna
Рейтинг: 772 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "doctor.no":
За мен, да!
Ти ако имаш обструкции може да ги споделиш?
Боби Колев
Рейтинг: 1488 НеутралноТова е говорене наизуст и съвсем невярно.
Фактите са, че Левски е на загуба година след година - със и без рекламни спонсори.
Не е въпроса дали губи, а колко много губи,
И както казах проблема е по-голям от отборно ниво - целият български футбол е така и с тази огромна база в най-скъпия град в България Левски просто няма как да е изключение.
Всичкото това за издръжка от привърженици са мечти и измислици.
Те може да са необходими, но са крайно недостатъчни за целта. http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
Сахаров
Рейтинг: 571 НеутралноРуска капия I shave with Occam's razor
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5902 НеутралноМоделът "бащица" в нов епизод.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевБоби Колев
Рейтинг: 1488 Неутрално[quote#12:"Сахаров"][/quote]
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Нека бъдем реалисти: дали е руска или немска или израелска или танайска е без особено значение.
Въпросът е дали развива бизнес или пере пари.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Obh
Рейтинг: 542 НеутралноГ-н Колев,
Вероятно "Левски" е на загуба "година след година".
След като клубът най-посещавани мачове е на загуба, несъмнено и всички други са на загуба.
Каква е ползата на техните собственици за губят пари в клубовете си?
Ти като припс, поне отговори за Гриша Ганчев - защо хвърля луди пари за емблема, за изплащане на стари задължения, за поддръжка на отбора?
"Левски" е единственият по-голям клуб без "бащица" и сега си търси.
Ти викаш, няма да стане защото нямало смисъл.
Странно твърдение на фона наличието на толкова клубове със собственици.
constatator
Рейтинг: 1861 НеутралноСамо ще допълня, че сърбина за когото става въпрос тази година купи Саутхямптън.
vassilun
Рейтинг: 4799 ГневноНе не трябва нов "бащица" с мръсни, руски капитали! Акциите трябва да отидат при фондацията, която да набира средства за издръжката на клуба!
vassilun
Рейтинг: 4799 ВеселоДо коментар [#15] от "Suicyco":
"Един надут балон, една уредена купа - и сега старата песен с ново подставено лице..."
Мъка, мъкааа! Грабвай триона и беж на "армията" да режеш греди, припок! :-)
volarok
Рейтинг: 3233 НеутралноДемек, руснаци ще вземат Левски?
bat_plamen
Рейтинг: 4585 НеутралноЗвучи като "симфония " в моите уши, но смятам , че Черепът ще иска да изкопчи пари от тази ситуация!Дано все пак не съм прав!
vassilun
Рейтинг: 4799 НеутралноДо коментар [#21] от "bat_plamen":
Бат Пламене, този сърбин е нов Цветан Василев! Парите му са същите мръсни руски капитали! Не ни трябва такъв бащица!
Активист
Рейтинг: 946 НеутралноСлед Джо Диксън на 24 май миналата година, сега и този 24 май ли ще развалят... Да не се излага Сираков повече.
boevbisser
Рейтинг: 2606 РазстроеноКолкото и да е тъжно, без бащица не става - низнесът е губещ, а в случая с Левски има огромни дългове, около 30 млн. Лв. Има ли клуб без бащица в БГ?
boevbisser
Рейтинг: 2606 РазстроеноДо коментар [#18] от "vassilun":
Извини ме, но фондации не се занимават с футбол. Фондациите са благотворителни, а футболът е бизнес.
Ivanov
Рейтинг: 328 НеутралноВ съвременния футбол парите идват от ТВ права. Останалото е допълнение, което само за около 20-50 клуба в Европа е значително, а за останалите хиляди не. В този смисъл, всяка една надежда , че някой ще дойде да даде пари и нещата ще цъфнат е илюзорна. Да, в караткосрочен план е някакво решение, но не и като модел за бъдещето. За да може, в случая, Левски да се развива и просперира е нужен не само обезпечен и добър Левски, а цяла лига. Тя трябва да представя добро качество и честно съперничеството. Това е работа, която трябва да свършат всички отбори и БФС или Лигата. Гледайки кои са лицата и в трите направления оставам песимист.
Поздрави!vassilun
Рейтинг: 4799 НеутралноФутболът е бизнес, но не и в България! Я дай пример на бизнесмен, който печели пари от българския футбол! Ако не печели, а само губи пари, то това не е бизнес, а е измама! В общия случай е измама на държавата!
vassilun
Рейтинг: 4799 ЛюбопитноСлед като бизнесът футбол е губещ, я ми кажи кой нормален бизнесмен ще се занимава с губещ бизнес?
choguna
Рейтинг: 772 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "Suicyco":
Гредите здрави ли са?
ГГПП!
boevbisser
Рейтинг: 2606 РазстроеноДо коментар [#28] от "vassilun":
Той затова не е нормален бизнесмен, а бащица - дава едни пари за футбол, държавата си затваря очите за некоя друга далавера и така. Поне от промените насам моделът вБългария е горе долу само такъв.
nema_labavo
Рейтинг: 1338 Неутрално"Твърдението е, че основният проблем пред евентуална сделка са задълженията от около 15 млн. лева на "Левски" към бившия му собственик Васил Божков, който се укрива в Дубай от две години."
Това истина ли е?За годинка са натрупани дългове, като за декада. Божков добре ни е издържал и спасявал:)
Аз лично съм против тези сърбета, не ги искам.
vassilun
Рейтинг: 4799 НеутралноДо коментар [#30] от "boevbisser":
Да, така е! Заради това не искам бащица за любимия ми Левски! Ако има поне един, единствен отбор в България, който да може да прави от футбола бизнес, то това е Левски! Видя се, че има най-много фенове и че те са най-верните фенове!
vassilun
Рейтинг: 4799 НеутралноДо коментар [#31] от "nema_labavo":
Всички пари, които Божков е давал за издръжката на Левски са давани като заеми от Божков на Левски! Нищо че тези пари са били откраднати от бюджета пред затворените със 60 милиона очи на Борисов и Горанов!
По същият начин и Григор Ганчев издържа Тирето!
nema_labavo
Рейтинг: 1338 НеутралноДо коментар [#33] от "vassilun":
Да бе верно, Борисов и Горанов. Забравих, че летоброенето за теб почва с Борисов.
Активист
Рейтинг: 946 НеутралноДо коментар [#14] от "Боби Колев":
"Въпросът е дали развива бизнес или пере пари."
Петата колона иска да набере още протестен ресурс. Да си го върне по-точно.
Deaddark
Рейтинг: 1979 ВеселоДо коментар [#19] от "vassilun":
Васка, грабвай ибрика и при Доган. Може да те черпи сладолед после. Явно сте оперирани от срам, защото за да не фалирате сте готови да окаляте името на Дякона, давайки го в ръцете на турския мафиот агент на КГБ Ахмед Доган, да се гаври с него. Срам и позор. Нищо чудно че с припоците заедно веете руските знамена, че и флага на чеченските главорези. ПФК Левски означава Против Философията и Културата на Левски - защото сте точно антипод на Апостола - по собствено желание.
Lou
Рейтинг: 2389 НеутралноНали уж Левски щеше да е собственост на феновете? Сбраха се фенски организаци, създадоха ново учреждение, към което после да бъдат прехвърлени акциите на Наско. Членски вносове по образеца на Реал и Барса, ала-бала. Сега пък нов чичко-паричко, който да контролира отбора.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Подобни новини само вредят на фенскиу устрем за спасяването на Левски. Казвам го аз, който нито съм левскар, нито имам нещо общо с това спасително дело. Феновете вече дадоха милиони, за да съществува все още отборът. И сега Наско преговаря с нов евентуален собственик, който ще дойде на готово при изплатени дългове от фенския джоб. Аз, ако бях левскар и ако бях дал стотици левове за отбора, щях да съм зверски демотивиран да дам нещо повече.
vassilun
Рейтинг: 4799 НеутралноДо коментар [#36] от "Deaddark":
За да не фалираме сме готови да даваме собствените си пари! А вие грабвайте ножовките и беж на 'армията' да режете греди!
Боби Колев
Рейтинг: 1488 Неутрално[quote#16:"Obh"][/quote]
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Първо, по фактите, че е по-лесно с тях:
"Ти викаш, няма да стане защото нямало смисъл."
Никъде не съм казвал, че няма да стане.
Попитах публично защо някой би искал да има губещо предприятие с огромни загуби.
Индиректно това загатва за причина да не стане, но не прави такова твърдение.
И то по простата причина, че има валиден отговор на въпроса ми, а именно - няма да е за да изкарва пари или да развива клуб.
Но това не го казах, както Вие твърдите.
Просто зададох въпрос.
Второ, с Вашия въпрос, барабар с фамилиарното обръщение, което никак не Ви помага:
"Ти като припс, поне отговори за Гриша Ганчев - защо хвърля луди пари за емблема, за изплащане на стари задължения, за поддръжка на отбора?"
Не виждам как мога да отговоря вместо Гриша Ганчев защо прави нещо, което прави.
Но виждайки какво прави и как се развива с годините мисля, че е започнал да го прави с идеята да го прави печалившо спортно начинание (клуб), допълнително гарниран с възможността да се окаже собственик на един от най-апетитните терени в България - само по себе си достатъчно сериозна мотивация.
Но с годините вече се е нагледал и наиграл на простотиите в българския футбол и сега единствено и само терена на Армията му е от интерес.
Кой би могъл да го съди, другите издържаха много по-малко.
Едно е сравнително сигурно - не го прави за пари (ЦСКА е също губещо начинание) и ако го е правил за любов едно време, то е било когато е имал много приходи.
Сега няма пари и няма любов - ЦСКА е котва, която го тегли надолу.
vassilun
Рейтинг: 4799 НеутралноДо коментар [#36] от "Deaddark":
"давайки го в ръцете на турския мафиот агент на КГБ Ахмед Доган"
Имам малко по-различни спомени! Например по предложение на кмета на Бургас от ГЕРБ, общинският съвет на Бургас, доминиран от ГЕРБ взе решение да подари на Доган пътя към летните му сараи! След това се отметна, но решението бе гласувано! И още нещо - "евроатлантическото" правителство на ГЕРБ плати без конкурс 400 милиона на две руски дълбачки за удълбочаването на канала до пристанището на Доган! Така че тио по-добре знаеш как да поднесеш ибрика на Доган!
Грамарей
Рейтинг: 86 НеутралноЗа всеки чогун ще е читав. Руснаците седят зад тоя а чрез Вива като приемник на БТК държат и секретните комуникации 😡 Аман бе!
Deaddark
Рейтинг: 1979 ВеселоДо коментар [#38] от "vassilun":
Тъкмо да те похваля под другата тема, че си против модела бащица. Васка, за разлика от вашите шефчета, аз не съм се подписал под новия Устав на БФС и под новата А група. Така че съм толкова припок, колкото и ти - ся да не кажеш че си припок, само и само и аз да стана - няма начин. Не съм изгледал един мач на Тирето, дори и финала не гледах. Но няма да си кривя душата - ЦСКА фалира с по-малко дългове от ПФК Левски и освен това новия устав на БФС с премахването на дълговете до три години излезе точно тогава, когато дълга на сините стана от под два милиона на над пет - случайност, да-да.
vassilun
Рейтинг: 4799 НеутралноДо коментар [#42] от "Deaddark":
"аз не съм се подписал под новия Устав на БФС и под новата А група"
Нито пък аз!
Deaddark
Рейтинг: 1979 ВеселоДо коментар [#40] от "vassilun":
Знам, макар и да не съм бургазлия - знам, знам как ГЕРБ уреди сините с Виваком, Булгартабак, ВТБ, Пеевски (адвоката му официално), Русев - шофьор на УБО, Божков - авер на Горанов и Пи Ар Севи. Много знам. И ти знаеш - ама срама нямаш. Тайничко се надяваш ГЕРБ пак на власт и пак да сте отбора на всяка власт - ама май свърши тая - ПП нещо не ви дават да разсрочвате заеми, не ви намират спонсори, че тръгнахте сами да се предлагате като пералня за парите на руските мафиоти. Ти к'во ще направиш ако руснаците вземат сините - к'вото направи при Булгартабак, Виваком и ВТБ нали - тоест нищо.
BiGman
Рейтинг: 6662 НеутралноАко някой си мисли, че ще прави пачки на гърба на Левски от сега му казвам да си вдига чуковете докато не са заиграли по главата му...
Николай Колев
Рейтинг: 3437 НеутралноСамо ще напомня, че отново едни 15 млн. бяха "проблем" при прехвърлянето между Батков и Черепа.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦' Секи сам си преценя.
choguna
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#41] от "Грамарей":
Изключителен интелект, нещо за Саутхемтън имаш ли да кажеш?
Имам чувството, че голяма част от коментиращите живеете в някаква стерилна среда и не забелязвате многобройните хазартни реклами свинщините на британците на слънчака с една дума вперили сте взор в пъпа си.
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 1004 НеутралноДо коментар [#42] от "Deaddark":
Тоест не се интересуваш от тирето и не го гледаш, а си просто хейтър, който се храни от злоба и заяждане. Милия.
Obh
Рейтинг: 542 НеутралноДо коментар [#39] от "Боби Колев":
До коментар [#39] от "Боби Колев":
ОК, г-н Колев, нека си пишем на вие.
"Никъде не съм казвал, че няма да стане. Попитах публично защо някой би искал да има губещо предприятие с огромни загуби. Индиректно това загатва за причина да не стане, но не прави такова твърдение."
Това означава, че "индиректно" сте "загатнали за причина да не стане".
Така го разбрах и аз. Вашият протест е че НЕ сте го казали експлицитно, а само имплицитно, че "не сте твърдели", а само загатвали. Каква е разликата по същество за дебатираната тема?
В текста ви има няколко скрити противоречия. Това е първото - вие явно смятате, че НЯМА СТАНЕ, но "не твърдите", че няма стане.
Сърцевината на вашата теза е: никой бизнесмен няма да вземе клубът "Левски", защото това е очевидно губещо предприятие. По подразбиране вие смятате, че това е валидно за всеки клуб.
Преминаваме към второто противоречие: Във въпроса с "фамилиярното обръщение". За начало объркващата е за мене хипотезата че в началото Ганчев е имал и скрит мотив "да се окаже собственик на един от най-апетитните терени в България", а сега "след като се е наиграл", "единствено и само терена на Армията му е от интерес". Предполагах, че "един от най-апетитните терени" означава терена на стадиона в Борисовата градина, но явно според вас не е. Какво имате в предвид под "най-апетитен терен", ако не стадиона?
Но това не е противоречието, което имам в предвид. Вие приемате, че всеки рационален бизнесмен НЯМА да се хване с клуб, защото ще губи пари. Затова едва ли "Левски" ще си намери бащица. Но когато стане дума за Григор Ганчев изведнъж нещата добиват нова дименсия - ЛЮБОВТА НА ГАНЧЕВ към ЦСКА(-София). В явен вид вашето твърдение е, че когато един бизнесмен има пари и има "любов" към даден клуб е естествено да похарчи един милиони заради своята любов. Казвате, че сега бизнеса на Ганчев е по-постен и той няма достатъчно пари да развива проекта ЦСКА-София (преименувания предишен негов клуб "Литекс"). "Няма пари, няма любов", казвате вие, което разбирам в контекста на предишното ви твърдение - той любов има, но няма пари за да си я позволи.
Противоречието тук е, че допускате Ганчев да има легитимен мотив (любов), а НЕ допускате, че някой друг може да има същия мотив. Преди темата за Ганчев, вие явно или неявно смятате че всеки бизнесмен, който вземе клуб я ще пере пари или ще прави някакви други далавери (удобно забравяйки за далаверите на Ганчев със захарта). Дълбоко във вашето съзнание има разлика между Ганчев (благодетеля на "ЦСКА-София") и всеки друг хипотетичен бизнесмен, който би си купил клуб, заради фенска пристрастност. Тази пристрастност прозираше в текста на който реагирах.
Тъй като не съм нито син, нито червен - по лесно ги ловя тези неща. Отделно: като безпристрастен наблюдател смятам че (1) имената "Левски" и "ЦСКА" трябва да бъдат забранени за имена клубове и (2) стадионите в Борисовата градина ("армейския" и Националния) трябва да бъдат изнесени в покрайнините на София. В неделя заради финала бе променено движението в центъра за цял ден и бе създадено неудобство на десетки хиляди граждани, които не се интересуват от футбол. Нормализацията на България минава и през нормализация на футбола у нас. А това означава и нормализацията на двата "гранда", които са чиста аномалия в момента.
Големи яйца:)
Рейтинг: 883 НеутралноПроксито на Пеевски е собственик на Саутхамптън? Ти сериозно ли? Информирай се по-добре в случая. С изненада ще разбереш, че зад този сърбин стоят американски пари и бившия шеф на ЦРУ Дейвид Петреъс.
rincewind
Рейтинг: 1384 Неутрално49% макс за него. От стадиона да си връща парите. Като го построи и от прилежащите магазини и прочее. 51% остават за нас.
rincewind
Рейтинг: 1384 НеутралноНе си прав. Левски в момента не е губещо предприятие. За отрицателно време събрахме над 2 милиона. Може да ви е кофти, но с този темп соро ще сме изчистени. И тук е въпроса да зададем, защо ЦСКА фалира така грубо и защо в сметката им за автобус имаше 60-тина лева? Аз знам, че много ви дразни това, но свиквайте. Левски от тук на сетне ще е на печалба.
Големи яйца:)
Рейтинг: 883 НеутралноПрипок, на Гриша Ганчев също върти парите на Нора Ананиева и на онези които му дадоха куфарчета след 10 ноември. Или си мислиш, че сам е забогатял?
Боби Колев
Рейтинг: 1488 НеутралноДо коментар [#49] от "Obh":
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083>" Каква е разликата по същество за дебатираната тема?"
Разликата е от земята до небето.
Какво съм казал е черно на бяло налично и не може да има спор по въпроса.
Какво то имплицира е въпрос на субективно мнение и това, че две или повече мнения съвпадат не означава, че автора е искал да каже това или дори, че е валидно следствие; значи просто, че има 2 или повече души склонни да дадат подобен прочит.
В бизнеса договори се правят по написаното, а не по импликациите му.
И когато казвате, че някой е казал нещо, това е различно от това Вие какво сте чули и интерпретирали.
Затова когато казвате какво някой е казал го цитирайте дословно.
" Това е първото - вие явно смятате, че НЯМА СТАНЕ, но "не твърдите", че няма стане."
Това не би било противоречеи. Противоречи би било ако мислех, че ще стане, а казвах, че няма да стане или обратното.
Но да си мисля нещо и да не го формулирам ясно не е никакво противоречие.
Отделно от това фокусът на постинга не е в това дали ще стане или не; от моя гледна точка това са безмислени разсъждения и аз не искам да занимавам себе си или другите с това какво ще стане; има си врачки за тоя бизнес.
На мен ми е интересно защо някой би се хванал на губещо начинание и това е, за което пиша.
Още веднъж, придържайте се към оригинала, а не към Вашия прочит ако искате да посочвате какво съм казал.
После говорите за някакво второ противоречие, но смесвате няколко линии и не разбирам основната, т.е. къде има противоречие.
Струва ми се, че ме обвинявате, че не може да допускам Ганчев да е имал желание да се хване с ЦСКА, пък да няма друг човек да се хване да хвърля пари по Левски.
Работата е много проста: Ганчев не се хвана да хвърли една маса пари по ЦСКА, а всъщност направи от един малък клуб голям. Имал е и желанието, и възможностите.
И е имал и апетита за ЦСКА, в което се преплитат (предполагам) 2 интереса - голям футболен клуб (Литекс му е тесен вече) и възможност за стадион в София, което, както казах, само по себе си е бизнес проспект.
Разликата с Левски в момента е огромна - като се почне с това, че само глухите къртици в България не знаят, че Левски го е закъсал та до това, че страната и бизнеса са в рецесия.
Ако е имало мераклия за Левски досега да се е обадил.
Ама няма, по съвсем обективни причини.
И когато се появи, надали ще е за да развива клуба.
Така казва историята, така казва логиката, така казва обикновеното практично мислене.
А шанс да бъркам винаги има, разбира се.
Deaddark
Рейтинг: 1979 ВеселоДо коментар [#48] от "web_2.0_vs._dc":
Не точно - просто много ви се иска на сините със закриването на ЦСКА 2016-та, феновете му да изчезнем - ама ето ни на - пак ви гаврим с факти и вие пак сами се излагате, тръгвайки срещу тях. Тони! или Darth Plaques добре гавреше протоприпоците относно Лупи, че и Стойчо - сега го връщам по същия ред.