Григор Димитров напусна "Ролан Гарос" след тежка загуба

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Коле Гурлеф
    Коле Гурлеф
    Рейтинг: 263 Разстроено

    Логична загуба!Снежният Шварцман е просто по-добър от нащо тинисист.😢🤡

    Много съм прост
  2. 2 Профил на Коле Гурлеф
    Коле Гурлеф
    Рейтинг: 263 Разстроено

    снажният

    Много съм прост
  3. 3 Профил на Коле Гурлеф
    Коле Гурлеф
    Рейтинг: 263 Любопитно

    Но требе да добавя,че бъдещето е пред нашият млад талант!🤡👍

    Много съм прост
  4. 4 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 706 Неутрално

    Продължаваме напред!

  5. 5 Профил на Бобо Рашъна
    Бобо Рашъна
    Рейтинг: 100 Неутрално

    Нищо, той е свикнал.

  6. 6 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4042 Неутрално

    Толкова си може момчето. Желанията са едно, а възможностите съвсем друго нещо.

  7. 7 Профил на
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    Да загубиш от 1.7 играч, когато си 1.9 висок. Евала!

  8. 8 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    Това момче докато не се ожени няма да се оправи....

    https://www.youtube.com/watch?v=aU5J2qRrpC4
  9. 9 Профил на Perko Perkov
    Perko Perkov
    Рейтинг: 186 Неутрално

    Даде "на късо" в главата пак. Преди време имаше пак някаква конфузна загуба / при спечелен мач/ от Шварцман в Истанбул. Спомена е изплувал преди срещата...

  10. 10 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    Моля хора които не гледат този спорт да не коментират! Гришо още след предния мач с Борна Чорич имаше проблеми и беше с превързана китка по едно време, едвам взе мача накрая. Хората които гледаме и следим знаем, че с контузена китка е невъзможно да се победи играч от топ 20 на света.

  11. 11 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#7] от " ":

    Диего е побеждавал много по високи играчи от него като Надал, Мъри, Тийм, Зверев, Циципас, Дел Потро...и освен това от мн отдавна е в топ 10-15 на света, което значи че има качества.

  12. 12 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    Некомпетентни сте на тема тенис но иначе чакате една загуба за да започнете да плюете.

  13. 13 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2820 Весело

    Значи китката !

    Ама аз си мислех , че се е виждал с Лоли и е от кръста ...

  14. 14 Профил на
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    До коментар [#11] от "simonapetkova":

    Те с такива разлики ли са губели?

  15. 15 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    До коментар [#12] от "simonapetkova":

    ае по споко. не плюем.
    и на мен ми е тъпо, че не може да го бие.
    честно казано, започвам да си мисля,
    че трябва нещо да смени диетата ли кво ли.
    миналата година в къде беше
    Синсинати ли беше, в Ню Йорк ли на няква жега
    беше нашраво, като препариран. нещо за мен
    натоварванията му не трябва да са тип офп
    и яко по песъко да тича. някак ми се струва, че
    има едни за неговият ръст 5 6 килограма, които
    да сложи.

  16. 16 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Гришо май се контузи предния мач и като не ти тръгне сервиса срещу пъргав тенисист като Шварцман - воала.

  17. 17 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#14] от " ":

    Днешния резултат се получи, защото имаше проблем с китката още в предния мач с Борна. Ако си гледал предния мач щеше да знаеш, че още по време на срещата се появиха проблемите и някак си успя да спечели. Излезе с бинтована китка. С проблем в китката няма как да биеш играч от топ 15. Не знам тук дали има хора които сте спортували, но това е много деликатна и слаба зона. И малък проблем може сериозно да ти навреди на представянето.

  18. 18 Профил на putin_kaputin
    putin_kaputin
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    Григор Димитров отпаднал...
    То, пък чак и да е новина!

    Fu*k Your Opinion
  19. 19 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#15] от "mihail_p":

    Ами ядосвам се защото непрекъснато се пише когато той губи, а доста хора които пишат не са изгледали и 5 мача негови и само чакат да загуби за да си излеят хранилката.

  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    Добро jе играл

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  21. 21 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#19] от "simonapetkova":

    Аз съм гледал достатъчно когато го чаках да спечели. На края равносметката е, че си изгубих времето и нервите. Най-вече заради това, което последва въпросните мачове, а не заради самите тях.

    Гришко! Върни ми времето! Върни ми нервите!

    😂😂😂😂

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  22. 22 Профил на putin_kaputin
    putin_kaputin
    Рейтинг: 1951 Любопитно

    До коментар [#12] от "simonapetkova":


    Некомпетентни сте на тема тенис...
    —цитат от коментар 12 на simonapetkova


    И?
    Ако можеш да ми обосновеш само една практична полза от "компетентност на тема тенис", АШКОЛСУН!

    Апропо... По пост [#17]!
    Щом не е във физическа кондиция да играе, ЗАЩО ИГРАЕ?

    Fu*k Your Opinion
  23. 23 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#21] от "deutschwagen":

    Феновете затова сме фенове защото го подкрепяме и когато бие и когато губи. Това са истинските фенове. 😊

  24. 24 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    До коментар [#21] от "deutschwagen":

    то и аз чакам демократите да спечелят от
    има няма 20 години, ама стискам зъби:)
    мен най ме яд за полуфинала с надал. е там колко
    псувах не е истина.

  25. 25 Профил на komitski
    komitski
    Рейтинг: 195 Неутрално

    Некомпетентни сте на тема тенис но иначе чакате една загуба за да започнете да плюете.
    —цитат от коментар 12 на simonapetkova

    Не обръщай внимание на петърволгинОвците!

  26. 26 Профил на komitski
    komitski
    Рейтинг: 195 Неутрално

    До коментар [#12] от "simonapetkova":
    —цитат от коментар 22 на putin_kaputin

    Защо наистина?
    Ти щеше да си вземеш болничен, да?

  27. 27 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#22] от "putin_kaputin":

    Всички тенисисти играят освен ако контузията не е от най - тежките. Ами защото си има физиотерапевти. Ако може да изиграе мача дори и не много високо ниво си струва да се пробва. Може противника да има много лош ден, да се контузи и да спечели дори и с контузия. Има много такива случаи на играчи които играят контузени.
    А за компетенцията...някои играем тенис и следим спорта. Какво лошо има в това?

  28. 28 Профил на komitski
    komitski
    Рейтинг: 195 Весело

    До коментар [#27] от "simonapetkova":
    Сега петърволгиновците ще ти опонират, че да, може и да е играл контузен, но го е направил заради парите.
    Щото той пари си няма...

  29. 29 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#28] от "komitski":

    даа 🤣

  30. 30 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5726 Неутрално

    Шварцман е тежък съперник на клей, за всеки тенисист от топ 20. Много е бърз в краката, повратлив е, и цели перфектно линиите. Григор има тежки спомени от това момче на един финал в Истанбул, когато строши пет ракети...
    Ако мачът беше на трева, Григор можеше да победи, дори и с проблемна китка. Там Шварцман няма шансове с тези свои скромни параметри. Но на клей, където топката отскача високо и бавно, той е по-добър, дори и с тези къси крака и ръце.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  31. 31 Профил на Йоаникий
    Йоаникий
    Рейтинг: 850 Неутрално

    А за компетенцията...някои играем тенис и следим спорта. Какво лошо има в това?
    —цитат от коментар 27 на simonapetkova


    Ние СЪЩО играем и гледаме от миналия век още, но НЕ пишем по 15 мнения и НЕ определяме кой "плюе" и кой е хейтър! 😨☝️Григор игра много слабо и загуби, другото са празни приказки❗

    Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
  32. 32 Профил на vtn33558360
    vtn33558360
    Рейтинг: 222 Неутрално

    До коментар [#8] от "georgievb":

    Май по-скоро ще се омъжи....🤣

  33. 33 Профил на vtn33558360
    vtn33558360
    Рейтинг: 222 Неутрално

    Пак беше размазан като каун в цимент. Толкова са му възможностите.

  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#23] от "simonapetkova":

    Ами не, мерси. Не мога да подкрепям един тотално пропилян талант. И то пропилян изцяло заради сосбтвения си характер и поведение. Няма нищо лошо да си има фенове, но за мен спортистите, които са достойно зауважение са тези, които дават всичко от себе си и са отдадени на дисциплината си.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#24] от "mihail_p":

    Да, полуфинала с Надал беше ключов момент, за съжаление.

    А за кои демократи говорим? Защото си спечелиха каквото можеше последния път акот говорим за САЩ (макар и доста слабичко в Конгреса). Ама идват мидтърми след няколко месеца и ще е интересно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  36. 36 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    До коментар [#23] от "simonapetkova":Ами не, мерси. Не мога да подкрепям един тотално пропилян талант. И то пропилян изцяло заради сосбтвения си характер и поведение. Няма нищо лошо да си има фенове, но за мен спортистите, които са достойно зауважение са тези, които дават всичко от себе си и са отдадени на дисциплината си.
    —цитат от коментар 34 на deutschwagen

    Ахъм, типично мнение на "сънародник", който не е постигнал нищо в живота си и очаква да се легитимира чрез успехите на друг българин.

  37. 37 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    До коментар [#23] от "simonapetkova":Ами не, мерси. Не мога да подкрепям един тотално пропилян талант. И то пропилян изцяло заради сосбтвения си характер и поведение. Няма нищо лошо да си има фенове, но за мен спортистите, които са достойно зауважение са тези, които дават всичко от себе си и са отдадени на дисциплината си.
    —цитат от коментар 34 на deutschwagen

    Номер три в света е пропилян талант?!?
    Да ти имам критериите, вечен и всемогъщи вселенски шампионе, бля!

  38. 38 Профил на tintiri
    tintiri
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#34] от "deutschwagen":

    Какво значи пропилян талант? На Григор потенциалът винаги е бил за топ 20.С много късмет стигна до номер 3( две трети от топ десет към онзи момент бяха контузени)
    Григор се появи в професионалния тенис със нестабилен сервиз и много слаб бекхенд.Федерер правеше асове на важните точки, Григор двойни грешки. Това не е от нерви, просто този елемент е слаб при него. Ще ти дам пример: От 10 сервиса с 210км/ч и нагоре, Федерер ще пласира по линиите 7-8,а Григор 3-4.
    Григор се опита се да ги подобрява тези елементи в движение, но без особен успех.
    Фен съм му на Григор, но реално толкова си може.

  39. 39 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3977 Любопитно

    До коментар [#38] от "tintiri":

    Абсолютно, и аз така мисля. Гришката имаше супер късмет на времето, че стигна до номер 3 в АТП при мъжете. Голям успех беше, че спечели също така един турнир Мастърс 1000 и стигна до два полуфинала на турнири от големия шлем. Това беше максимума в неговата кариера. Не бива да очакваме, че той би постигнал отново тези върхове в своята кариера.

    П.П. И аз съм фен, но отдавна нямам големи очаквания от него. По-малки очаквания = (равно) на по-малко разочарование след отпадне от някой голям турнир.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  40. 40 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3977 Любопитно

    До коментар [#39] от "Иво":

    ... съм му * фен.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  41. 41 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    До коментар [#34] от "deutschwagen":Какво значи пропилян талант? На Григор потенциалът винаги е бил за топ 20.С много късмет стигна до номер 3( две трети от топ десет към онзи момент бяха контузени) Григор се появи в професионалния тенис със нестабилен сервиз и много слаб бекхенд.Федерер правеше асове на важните точки, Григор двойни грешки. Това не е от нерви, просто този елемент е слаб при него. Ще ти дам пример: От 10 сервиса с 210км/ч и нагоре, Федерер ще пласира по линиите 7-8,а Григор 3-4.Григор се опита се да ги подобрява тези елементи в движение, но без особен успех.Фен съм му на Григор, но реално толкова си може.
    —цитат от коментар 38 на tintiri

    Фед е бил сервиси с 210 и нагоре толкова, колкото и ти.

  42. 42 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    Да, полуфинала с Надал беше ключов момент, за съжаление.

    Е защо съжаляваш, нали след като Гришо се изложи тогава, ТИ фана Рафа и го би като маче у дирек, на момиче го би!?!

  43. 43 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1969 Весело

    Недоволните ми те, вечните нумеро уно в тениса, футбола, сантасето и гюлбарата...

  44. 44 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5647 Весело

    Успя ли да ме изненада, по-скоро НЕ

  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#36] от "Toshko Afrikanski":
    До коментар [#37] от "Toshko Afrikanski":

    Аха, като типичен ТошкУ Простакански от БГ-то го обръщаш на лични нападки😂

    Да, нищо не съм постигнал в тениса. И не ми е работата.

    НУЛА спечелени титли от ГШ е точно пропилян талант.
    Който иска да му се кефи. Не ми пречи. Все на вас някой ви бърка отзад когато спомене какви са фактите, а не шугар-коутва купищата разочарования на Гришко от Аску.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  46. 46 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2479 Любопитно

    Успех на Гришо на Умбълдън, крайно време е да направи нещо повече там - четвъртфинал му е по силите. На РГ - толкоз, а и Шварцман на клей си е корав съперник.

  47. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#38] от "tintiri":

    Ами аз смятам, че можеше повече. И поне една титла от ШЛ.

    Слабите места в играта, или физиката, или, психиката, се тренират. Когато един спортист е всеотдаен, намира начин да ги подобри, или да компенсира с друго, или някаква комбинация от двете. Вместо това нашият се отдаде на мацки и на яхти, и на по някое гъзарско отиграване, което да го повтарят на видео.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#43] от "Toshko Afrikanski":

    Викаш, и за родния футбол не трябва да се оплаква човек, а да се радва🤡

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  49. 49 Профил на tintiri
    tintiri
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#37] от "Toshko Afrikanski":

    Номер 3 по същия начин, по който Гърция стана европейски шампион по футбол навремето

  50. 50 Профил на PaulaFox
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  51. 51 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Ами аз кзах, контузията в китката. Личеше си, че не удря на макс. Лошо. Кога ще се оправи и няа да има подобни проблеми. Ако беше здрав и играеше като първия сет срещо Чорич щеше да мине като валяк

  52. 52 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 972 Неутрално

    До коментар [#39] от "Иво":

    Иво, за една тотално откъсната страна, като нашата преди 30-ина години, и то за толкова дълъг период, когато чехи, унгарци, сърби и кой ли още не имаха достъп до Запада... просто трябва да сме доволни, че имаме такъв тенисист! Бавно става, но има възможност.

  53. 53 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#45] от "deutschwagen":

    Знаеш ли, преди няколко дни великият Жо Вилфред Цонга сложи край на кариерата си. Знаеш ли колко титли от Шлема и Цонга? има нула! Знаеш ли колко АТП1500 има спечелени? НУла. А знаеш ли как беше изпратен от френската публика? Като абсолютна тенис легенда. Джокович, Надал и Федерер изпратиха специални поздравителни послания, целия тенис елит изказа признателност. Знаеш ли че по същия начин ще бъде изказана признателност и за успехите на Григор които са по-големи от тези на Цонга. Единствено ние българите не го оценяваме. Срам и позор! Григор е един от най-обичаните и харизматични тенисисти в целия свят и един от играчите с най-много фенове. Целия свят го обича, само в България го плюем. СРАМ!

  54. 54 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#39] от "Иво":

    Григор е играл на 3 полуфинала на ШЛем и то на 3 различни Шлема, което не много настоящи играчи са го постигали. Има и спечелен АТП1500 в Лондон, което е най-големия трофей след ГШ. Единственото което му липсва е ГШ. Всички други турнири си ги спечели. Григор е ЛЕГЕНДА в този спорт. И аз нямам големи очаквания към него, но не съм спряла да го подкрепям и когато мога да гледам негови мачове.

  55. 55 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4539 Неутрално

    Жалко.

  56. 56 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#53] от "simonapetkova":

    Айде бе, баш целият свят да го обича. Имам едни познати от САЩ и Австралия, които от 70-те пътуват по цял всят да гледат тези турнири (доста по-възрастни от мен). Трябваше да им напомням, че имаме един Григор като ме питаха - имали ли добри тенисисти фром Бългерия?
    Да, можем да очакваме колегите му да го изпратят с почести, това е част от етикета.

    Не съм следял Цонга толкова детайлно, може би толкова му е бил потенциала и го е достигнал. Все пак до колкото знам има 18 титли от АТП и финал на ШЛ.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  57. 57 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#56] от "deutschwagen":

    Даа има доста титли, но все пак няма Шлем и във Франция много го обичат. Исках да кажа, че не е задължително да има Шлем някой за да е голям играч. Разбира се, че не всички хора по света обичат Гришо, но има доста фенове и е един от играчите които са сред големите любимци на Тура. 😊

  58. 58 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#57] от "simonapetkova":

    Ами не знам, някой сравнявал ли е Цонга с Федерер, както беше резонно с нашия по едно време? Може би тези "спецове" са ни залъгали с неоправдано големи очаквания. Но остават тоталните сривове във формата му след спорни загуби, като на полуфинала на Австралия срещу Надал.

    А иначе нищо не пречи Гришо да е един от любимците на турнирите, ако играе атрактивно и непредвидимо, макар и не винаги ефективно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  59. 59 Профил на simonapetkova
    simonapetkova
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#58] от "deutschwagen":

    И според мен тези сравнения са голяяма грешка. НИкой не е новия Федерер, Надал и Джокович. Те са просто най-великите. Но да, Гришо никога не е имал постоянството, но пък винаги е бил много голям спортсмен на корта и джентълмен, винаги е имал много голяма харизма и е правил едни от най-красивите отигравания в Тура. :))

  60. 60 Профил на hal
    hal
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#56] от "deutschwagen":Даа има доста титли, но все пак няма Шлем и във Франция много го обичат. Исках да кажа, че не е задължително да има Шлем някой за да е голям играч. Разбира се, че не всички хора по света обичат Гришо, но има доста фенове и е един от играчите които са сред големите любимци на Тура. 😊
    —цитат от коментар 57 на simonapetkova


    Не се занимавай да говориш с този. Поредния хейтър. Бай Ганьо тръгнал да говори за Григор Димитров. ХАХАХАХ яко завист

  61. 61 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#59] от "simonapetkova":

    Съгласен

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  62. 62 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#60] от "hal":

    Най ми е забавно когато бай ганьо тръгне да говори за бай ганьо.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  63. 63 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4097 Неутрално




    Това момче докато не се ожени няма да се оправи....
    —цитат от коментар 8 на georgievb


    Като се ожени , ще е на възраст , когато вече ще е дърт да се състезава.

  64. 64 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4097 Неутрално

    Преди два дни на журналистическо изхвърляне в заглавие как Гришо "продължил на висока скорост в третия кръг на турнира" , направих шеговит коментар да внимава със скоростта , че заради несъобразена скорост стават тежки катастрофи.
    За съжаление прогнозата ми се сбъдна. След "високата скорост" последва тежка катастрофа , пардон загуба.

  65. 65 Профил на Ива Николова и Илиана Беновска – продажни, неофашистки, путинско-мафиотски пачи.
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK