Формула 1 разработва синтетично устойчиво гориво

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на afanko
    afanko
    Рейтинг: 476 Весело

    Хибридни матьори ко значи. Аз съм имал хибрид на газ и бензин. В момента си е хибридни системи, щото имат двг и елелтромотор

  2. 2 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    "Подобно гориво може да се използва и в стандартни двигатели с вътрешно гориво."
    Двигатели с вътрешно горене, не гориво! Поправете го и ми изтрийте кометара.

  3. 3 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    Красиви приказки..... ще видим.
    Преди десетилетие така се пишеше за биодизела......и резултата е?? Изгаряте 100 единици нафта за да получите 80 единици рапично олио, кото е дори по-ниско калорично от нафтата. Въглеродния отпечатък от метала, инсталациите, земеделската техника, обработка на земята, сеитба, прибиране, рафиниране.... е двоен. Спечелиха производителите на техника. Загубисе земя за продоволствие и човешки ресурс в дейност с отрицателен краен резултат.
    Днес се залага още по-голяма ножица между разходи и ефект. Литий, батерии, водород, перки, метанол......

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  4. 4 Профил на Иосиф Давыдович
    Иосиф Давыдович
    Рейтинг: 929 Неутрално

    А когато 200 хил зрители отидат с колите си или със самальоти от чужбина да гледат състезанието и те ли ще бъдат задължени да ползват само от синтетичното гориво?А милиярдите, които гледаме по телевизията, и ние само зелен ток ще ползваме, а болидите ще се правят само от рециклирани материали, а и половин Сахара ще се залеси ....Тогава Формула 1 ще стане наистина зелена с нулеви емисии в една друга реалност...

    Не заставить Россию покорно идти По указанным кем-то местам
  5. 5 Профил на divzmei
    divzmei
    Рейтинг: 431 Любопитно

    На 1 септември 1939 г., когато Хитлер напада Полша, в Германия вече работят 14 завода за синтетично гориво и се строят още 6. През 1940 г. производството достига 72 хил. барела на ден, което е 46% от общите нефтени доставки. Около 95% от горивото за германските военновъздушни сили е синтетично.

  6. 6 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2138 Неутрално

    Красиви приказки..... ще видим....
    —цитат от коментар 3 на chichka


    Отдавна има синтетично гориво..
    В Европа има 5-6 завода..

    https://www.youtube.com/watch?v=BNx15og3-Ws


    Ауди имат действащи заводи ..
    https://www.youtube.com/watch?v=XIdg6o7zDZA

    Също и Континентал имат технология
    https://www.youtube.com/watch?v=y1Ak4TI-nG0

  7. 7 Профил на ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    звучи интересно, може ли да влезе в масова употреба?

    ПУТИН ХУЙЛО, СЛАВА УКРАИНА, пълна ИЗОЛАЦИЯ на НАЦИСКА РУСИЯ от цивилизования свят !!! БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
  8. 8 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2138 Неутрално

    звучи интересно, може ли да влезе в масова употреба?
    —цитат от коментар 7 на ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA


    Ми влезнало е ..

    Ей заводите на Ауди

    https://www.audi-technology-portal.de/en/mobility-for-the-future/audi-future-lab-mobility_en/audi-e-diesel-and-e-ethanol

    Бош има завод, Континентал има ..

  9. 9 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 759 Весело

    Това е бъдещето, не електро автомобилите, както се мъчат да ни внушават брюкселските нека///дърници. Днес на сборището в Люксембург щели да забраняват от 2035 регистрация на коли с мотори с вътрешно горене.
    А иначе от „зелените“ електро източници се произвежда водород и с СО2 се произвежда гориво(всички фракции), което се използва във всички мотори без никакви допълнителни устройства. СО2 в природата има не ограничени количества. Технологията е отдавна известна.

  10. 10 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2138 Неутрално

    Това е бъдещето, не електро автомобилите.
    —цитат от коментар 9 на joro4900


    Не е ..

    Синтетиката първо е бая скъпа.. второ - дотациите, на които разчитаха от "Бош", "Континентал"и сие - ще ги видят през крив макарон.

    Дотациите отиват в електрото!


    Трето - има си забрана на коли с ДВГ и толкоз!

    И заводите си работят по малко - с основна цел компаниите да се пишат "зелени"и все пак да кешират някое евро .. а по бензиностанциите на "Äрал"или "Äджип" с ярки букви е написано за гориво с по-малко СО2 ..

    И така и нефтените компании, се обявени за намаляващи въглероден отпеàтък..

    Така че - след построените до сега заводи и разработките - едва ли ще има още в близко бъдеще ..
    Това няма особен смисъл - горивото идва скъпо, а като няма дотации няма кой да се занимава..

  11. 11 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    До коментар [#6] от "sim4o":

    Това което ползваме е 90% синтетика. В момента бензина не е въглеводороди извлечени от нефта..... а крекинг продукти, МТБЕ, Алкилат, алкохолосъдържащи съединения,......само 24 г това работех.

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  12. 12 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2138 Неутрално

    До коментар [#6] от "sim4o":Това което ползваме е 90% синтетика. В момента бензина не е въглеводороди извлечени от нефта..... а крекинг продукти, МТБЕ, Алкилат, алкохолосъдържащи съединения,......само 24 г това работех.
    —цитат от коментар 11 на chichka


    Абсолютно вярно!
    С етаноловите фракции например, повишаваме октаново число

    Ама ако се отиде на добиване на водород от ВЕИ, па от водорода да правим горива , като досегасшните - хептен отиде цената накъм майка си и баща си и без дотации от бюджета - отнийде взорът надежда не види ..

    Иначе удобно - ползваш същите двигатели, като до сега .. същите бензиностанции.
    Не ти трябват кабели, не ти трябва мрежа от зарядки ..

    А ЕС за сега се е насочил към електро .. не го брига таа синтетика ..

  13. 13 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Ако целта е намаляване на замърсяването, то би следвало да отговорят на лесен въпрос.
    Колко струва и какви емисии се отделят при ... производството на това ново гориво ?
    Да не се окаже, че самото производство е по-замърсяващо от крайният продукт.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  14. 14 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 1280 Весело

    Кичуков, това е голяма сензация :) Новината на новините :):) "претопли манджа" от няколко години. Много преписвате. Що Кичуков пише за автомобили, Пауноски няма ли да се сърди?

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  15. 15 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2138 Неутрално

    Ако целта е намаляване на замърсяването, то би следвало да отговорят на лесен въпрос.Колко струва и какви емисии се отделят при ... производството на това ново гориво ?Да не се окаже, че самото производство е по-замърсяващо от крайният продукт.
    —цитат от коментар 13 на Мариана Кълвачева


    Това гориво си е добрият стар водород ..
    За който водород, толкова се късат рубашки на наший форум например ..

    Но към него е добавен и въглерод, взет е от въздуха СО2 - и са се получили нещо като сегашните въглеводородни горива..

    Предимства:

    Не са нужни специални резервоари за водород , нито специални станции , нито специални резервоари на колите .. ползват се обикновени бензиностанции , обикновени резервоари , обикновени тръбопроводи ..

    И колкото ще е чист водородът в новите водородни системи - толкова ще са чисти и синтетичните горива..

  16. 16 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2138 Неутрално

    Кичуков, това е голяма сензация :) Новината на новините :):) "претопли манджа" от няколко години. Много преписвате. Що Кичуков пише за автомобили, Пауноски няма ли да се сърди?
    —цитат от коментар 14 на Lee Gier


    Ето завод:

    -- -
    .. " In 2013, the Audi e‑gas plant in Werlte (Emsland) came on stream. With help from wind power, the Audi e‑gas, a synthetic methane, is produced from water and carbon dioxide. The process is performed in two major process steps: electrolysis and methanation. In the first step, the plant uses renewably generated electricity to split water into hydrogen and oxygen.
    -- --

    От 2013 г.

  17. 17 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2138 Неутрално

    Ако целта е намаляване на замърсяването, то би следвало да отговорят на лесен въпрос.Колко струва и какви емисии се отделят при ... производството на това ново гориво ?Да не се окаже, че самото производство е по-замърсяващо от крайният продукт.
    —цитат от коментар 13 на Мариана Кълвачева


    Струва майка си и баща си .. да се добие водород от електролиза си е скъпо удоволствие .. не е евтино и да се добави въглеродната част СО2

    https://energiewinde.orsted.de/files/170911/power-to-gas.svg


    Ауди пише, за завода в Werlte:

    https://www.audi-mediacenter.com/en/audi-futre-performance-days-2015-5097/audi-e-fuels-5104

    Без дотации от бюджета на ЕС няма да стане ..

    А теа нещо не са навити за дотации - дават парите само за чисто водород и за електро!

    "Грета Тунберг не ни е казала за това, тя иска точно електро .." оправдават се от Брюксел ..

    И има 2-3 завода, работят си по малко .. правят нещо , слагат го в горивото и са до там..

    А шефовете на заводите, се чудом чудят - до кога ще са на загуба?
    Първите бачкат от 2013 , а то от никъде взора надежда не види

    И са решили - да почерпят Формула 1 , па тя да напомни още веднъж за тва производство ..

    Белким в ЕС се сетят за тях, най-накрая ..

    Иначе технологията ясна:
    https://www.youtube.com/watch?v=8c_wfNm1RK0


    Ето и още

    "Континентал":
    https://www.youtube.com/watch?v=y1Ak4TI-nG0

    "Бош":
    https://www.youtube.com/watch?v=HFKkqqdm5BE





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK