ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Верстапен спечели във Франция след ново отпадане на Льоклер

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2812 Неутрално

    Ферари сами,за пореден път се самопобедиха!!!Тотална излагация....Евала на постоянството на Мерцедес...голямо браво на Ръсел!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    Не се сещам да има толкова отпадания на отбор, който уж се бори за първото място. Явно им е рано, и на Ферари, и на Льоклер.

  3. 3 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Е, как може такова нещо? Миналото състезание Льоклер имаше същия проблем. Не му се връща газта до края, и полуавтоматичната скоростна кутия отказва да смени предавка надолу?!? Няма ли кой да го търне с пилата тоя педал, дето се вика?!

  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2812 Любопитно

    До коментар [#3] от "gorodetski":

    Май само Вие не разбрахте че отпадеането НЕ е от технически проблем.....а негова грешка....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  5. 5 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Тази писта си беше за Ферари, изпуснаха нарисувана победа с това отпадане на Льоклер и стартирането от последно място на Сайнц.

  6. 6 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2066 Любопитно

    Всичко разбрах,
    само не разбрах,
    как "Мерцедес" спечели
    второ и трето място?!?

  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    Много добро каране на Макс. Видно е, че скоро дори и Мерцедес ще застрашават РБ. А ако Сайнц не беше почнал от средата и ако Леклер не беше сгафил нещата можеше да са коренно различни.

    Не разбрах дали РБ караха с новите ъпгрейди или още не. Трябва много да се замислят, ако искат да защитят титлата при джикитите и да се борят за тази при конструкторите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  8. 8 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2066 Весело

    Все пак,
    Макс Верстапен им разказа играта!
    Кефф! Голям кефф!

  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    Само да питам - кой е новия крал във Ф1 и каква е майка му????

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  10. 10 Профил на filibias
    filibias
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Макс им разцепи илюзиите. Кефф. Голям кефф

  11. 11 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#7] от "deutschwagen":

    Двете коли на РБ караха с различни подове. Верстапен беше със стар под, но с различна модификация, защото новият в Австрия много е ял гумите.

    Перез беше с пода на Верстапен от Австрия, но с различни настройки.

    Ферари за пореден път с най-добрата кола. Явно ще си я имат още известно време, но Верстапен е почти на прага да може да спечели титлата без да са му нужни повече победи.

  12. 12 Профил на iv iv
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    До коментар [#11] от "Capo":

    Ферари не се видя да е с най-добрата кола, Верстапен без проблеми държеше минимална дистанция, а Ферари не можеше да се откъсва както например в Австрия.
    Ферари обаче изглеждат обречени - ако не се счупи колата ще се издъни пилотът и обратно. Така че дори Ред Бул да пренасочат усилията си за 2023, почти е гарантирано, че Ферари сами ще се застрелят.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    До коментар [#11] от "Capo":

    Тази нова модификация за Макс да не са вертикалните елементи, които бяха описани преди два дни?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    До коментар [#13] от "vesolr":

    Каква е тази “минимална дистанция”? Леклер успя да се отцепи, макар и не с много.

    Иначе да, запазена марка за Ферари е да се бият сами.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  16. 16 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#13] от "vesolr":

    Верстапен се държеше близо само благодарение на слипстрийм и ДРС. Дори и така почна видимо да губи време след като гумите му се поизносиха.

  17. 17 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#14] от "deutschwagen":

    Същите. РБ готви нещо тук, но явно чак на Спа ще го видим изцяло.

    Ферари извадиха добър нов двигател, а и имат да губят още доста тегло. Да видим докога двата отбора ще добавят ъпгрейди. Макларън вече общо взето спряха. Хаас ще имат само един ъпгрейд в Унгария. Алпин изглежда също да забавят развитието за тази година.

  18. 18 Профил на yjz551105497
    yjz551105497
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#3] от "gorodetski":

    Ами педал,кво да ти кажа хахахахха

  19. 19 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5349 Неутрално

    Състезание имаше докато Льоклер бе на пистата

  20. 20 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3951 Весело

    До коментар [#9] от "deutschwagen":


    Хахахахаа! Алооо, детската градина, твоето вече на олигофренизъм взе да отива!? Можеше да попиташ, кой друг в историята на Ф1 е бил служебен св . ш-н?!

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  21. 21 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#20] от "hamiltonf":

    Ами например Хамилтън още от 2008 г. Чист служебен шампион. ФИА трябваше или да анулира Сингапур или да възстанови резултатите отпреди катастрофата на Пике с раздадени половин брой точки. И в двата случая шампион е Маса. Обаче ФИА си затвори очите и подари титлата на Хамилтън.

  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    До коментар [#17] от "Capo":

    Да и моето разбиране е, че идват ъпдейти на РБ за Спа.

    Колкото до Макларън, те не са в борбата и има смисъл да се съсредоточат върху следващата година.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    До коментар [#20] от "hamiltonf":

    Знаем го кой е служебния, ама от 2021 вече не е😀

    Иначе нека старческият дом пита колкото си иска, отговорът няма да се промени. Най-удобно ще е да си го запишете, че да не забравите отговора и да не ви се налага да питате отново😀

    И нещо много нервно го раздаваш. Да не би да си се припознал в Блага Янкова😂😂 Все пак припознаването не е нещо нечувано за феновете на оранжево-червения отбор😀

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  24. 24 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#4] от "Willy Messerschmitt":

    Бе каква негова грешка, не слушаш ли какво каза за 'throttle' по радиото след сблъсака? Предполагам, че си го гледал по българската телевизия с български коментар и за това не си разбрал. Те обикновено бг коментаторите имам чувството, че гледат друго състезание и коментират.
    Ако погледнеш на повторението, ще видиш, че при изтърването на задницата, Льоклер начерта 2 дебели линии със задните си гуми. Това се случва, когато влезеш в завоя на по-висока предавка, от която трябва. Преднот състезание се оплакваше, че газта му не се връща до края и когато се опитва да сваля предавки, не може, защото системата си мисли, че дава още газ. Същото се случи и сега.

  25. 25 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Такмо се видя,че Верстапен не може да изпревари Льоклер.Настига го ,но не може да го изпревари.Язък за момчето.

  26. 26 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#24] от "gorodetski":

    Льоклер сам си каза след състезанието, че е негова грешка, а не проблем от колата.

    Това, което се чу по радиото бяха обясненията му, че не може да излезе с предавка от стената.

    Той и в тренировките на няколко пъти изпускаше задницата на колата, а после в събота даде интервю, в което потвърди, че изпитва затруднения при контрола в някои завои.

  27. 27 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    Значи да му дърпа стабилно с по няколко десети на обиколка и да натрупа аванс от няколко секунди преди първите спирания. Когато преследвачът държи водача в или близо до ДРС зоната, очевидно водачът не е по-бърз. Дадох и пример кога Ферари беше видимо по-бърза кола - на предишното състезание. Откак Тод и Браун напуснаха Ферари подобни издънки са норматив (не говоря за вчера - това си беше пилотска грешка).

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  28. 28 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    До коментар [#16] от "Capo":

    Или просто се дръпна малко назад, за да пази гумите в изчакване на първите спирания.
    Ако Верстапен беше на пол-а, щеше да изчезне напред с аванс преди смяната.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  29. 29 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#28] от "vesolr":

    Хорнър сам каза, че са отстъпвали на Ферари и поради по-добро износване на гумите Льоклер е започнал да дърпа по 2-3 десети на обиколка. В този момент РБ са решили да сменят стратегията си на едно спиране и викат Верстапен в бокса във възможно най-ранния момент, в който можели да си позволят да сложат твърди гуми. В този смисъл няма никаква логика Верстапен да се дърпа назад и да пази гуми, при положение, че ще спира още по-рано от Ферари и му е нужна минимална разлика.

    Единственият им шанс е бил Ферари да забавят Льоклер в бокса и после Верстапен да опитва да го удържи зад себе си.

  30. 30 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    До коментар [#29] от "Capo":

    Когато не си на чиста писта износването на гумите е по-голямо. Гледали сме десетки състезания в които дори с по-бърза кола догонващият не може да изпревари водача освен ако няма много голямо предимство и тогава нерядко се дръпва назад но не изпуска водещия.
    Дори Ферари на всяка писта да имат предимство като в Австрия ако продължават с грешките ще загубят и то кръгове преди края.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    До коментар [#27] от "vesolr":

    Да, Леклер не се отцепвае много, но Макс не направи дори и един опит за изпреварване. Единственият начин да бие Леклер щеше да е със стратегия, ако Леклер не се беше бил сам.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  32. 32 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#30] от "vesolr":

    РБ бяха с най-бързата конфигурация на правите. Дори така, със слипстрийм и ДРС Верстапен не можа да изпревари Льоклер. Едвам го доближаваше. Между двете ДРС зони Льоклер дръпваше всеки път с поне 3-4 десети. Това са едва 6-7 завоя. Верстапен не можеше да навакса тази дистанция.

    Ако Льоклер излезеше зад Верстапен, нямаше да изостава в завоите и точно преди ДРС зоните щеше да е залепен зад РБ и с ДРС да го отнесе ако не още на първата, то на втората зона. Ферари имаха по-добрата конфигурация за Франция и като цяло за повечето писти до момента.

    С новия двигател Льоклер теоретично би трябвало да е недостижим, но първо трябва да си понесе наказание, за да го получи. След това остават само 9 състезания, а Ферари трябва да са безгрешни, което не им се отдава дори два пъти поред от Австралия насам. С оглед ситуацията, Ферари може би е по-добре да зарежат настоящия сезон и да се загледат за следващия, особено като имаме предвид задаващите се промени в правилата.

  33. 33 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    До коментар [#32] от "Capo":

    Нямаше как да го мине, защото Ферарито беше по-бързо в завоите преди правата, а тя не бе достатъчно дълга за да му даде възможност да компенсира. Може да гадаем какво би било, но е факт, че Верстапен не изостана и реши да пробва ъндъркът след като видя, че на пистата не може да го изпревари.

    Ферари са обречени - Ред Бул са опитен отбор и едва ли ще допуснат серия от грешки и технически проблеми.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK