ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът, активността и мандатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи

Верстапен спечели в Унгария при нов провал на "Ферари"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pro100_az
    pro100_az
    Рейтинг: 125 Гневно

    Малеее, изпуснах формулата. Много ме е яд.

  2. 2 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Само Ферари може да хвърли такъв пердах на Ферари.

    Реагираха цяло състезание вместо да си направят своя стратегия и да си я изиграят. Бяха сигурно 1-2, а накрая и без подиум. Ръсел ги прави луди в началото, после Верстапен ги накара да пълнят гащите. Накрая и Хамилтън си ги отвя, както му дойдоха на тепсия.

    Верстапен с проблем в колата няколко обиколки, стартиращ 10ти, завъртя едно 360, можеше и още едно да добави и пак да спечели.

  3. 3 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2925 Неутрално

    С Ферарри нещо не е наред.

    California Über Alles
  4. 4 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Не е истина какви издънки правят от Ферари със стратегията. Льоклер водеше с над 5 секунди и с най-пресни гуми, и решиха да го вкарат в бокса за твърди гуми при студената писта. Няма такива идиоти.

  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#2] от "Capo":

    Честно казано не разбрах съвсем как стана всичко това. Ферари са уникални просто.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  6. 6 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 553 Неутрално

    При спечелено състезание Ферари направиха всичко възможно за да загубят.
    Не може да се бориш за първо място, да водиш колоната и да ти сложат по-бавните твърди гуми, а после да смениш и тях!

  7. 7 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2169 Весело

    Без съмнение Верстапен за момента е номер едно!

  8. 8 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Може би най-успелият български моторспорт състезател Богдан Николов каза преди години:
    -Ферари са отборът, който за най-много пари получава най-малко успехи.
    Разбира се, прав е.

  9. 9 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2169 Весело

    " дневник".
    Все повече пропадате!!!
    Не разбирам, как пиша коментари
    от стар китайски телефон,
    а от нов лаптоп е невъзможно?!?

  10. 10 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    Ферари окончателно се самопобедиха.....Тотален провал!На практика шампионата приключи....Голямо браво на Мерцедес,голямо!Нека сега лаиците пак да плюват по Хамилтън и Мерцедес!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  11. 11 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#5] от "deutschwagen":

    Ми да видим. Тръгнаха с Медиум. Спряха в прозореца на Софт с Ръсел. Това бе тъпотия 1. Че и тъпотия 1.5 Все пак още имаха предимство с по-нови гуми от Верстапен и Ръсел.

    След това решиха да имитират Верстапен и спряха с него. Тъпотия 2.

    Сложиха Хард на Льоклер. Тъпотия 3. На студена писта е много трудно да ги загрееш. Освен това в Унгария сцеплението е най-важно, а твърдите гуми най го нямат. Да бяха сложили Софт на този етап щеше да е по-умно дори.

  12. 12 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Макс наистина кара със самочуствие на шампион. Загуби само едно място при завъртването на 360 и веднага си го върна.

  13. 13 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 356 Неутрално

    Как така нямали "медиум" за Льоклер? Свършили им? Ако е така, Ферари са ебати аматьорите.

  14. 14 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 712 Неутрално

    След като "Порше" ще дава двигатели на Ред бул от 2023г.,за "Ферари" и останалите настъпват много трудни времена.

  15. 15 Профил на chironex
    chironex
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Във Ферари все едно няква маймуна натискаше бутони за спиране в бокса и избор на гуми. Излагация отвсякъде.

  16. 16 Профил на zeq011105037
    zeq011105037
    Рейтинг: 308 Неутрално

    Верстапен направи много добро каране и заслужи подаръците от Ферари. За пореден път грешна стратегия отне подиум на италианците, но могат да се сърдят само на себе си. Сами се прецакаха.

  17. 17 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 827 Неутрално

    лошото е, че хамилтонът се докопа до подиум. Бил по белото момче бе!

  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#10] от "Willy Messerschmitt":

    Именно ти си един от лаиците тук и коемнтарите ти по темата почти никога не са на място.

    И не се притеснявай, никой няма да смее да плюе по божеството ти Хамилтън. Хората си имат по-интелигентни и важни неща за диксутиране.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  19. 19 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#11] от "Capo":

    Това последното с твърдите още не мога да го осъзная.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#13] от "Mushichka":

    Ха, верно ли??

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  21. 21 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#14] от "donyon":

    +++++++++
    👍👍👍👍

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#15] от "chironex":

    😂😂😂😂

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  23. 23 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5688 Неутрално

    До коментар [#2] от "Capo":
    Само Ферари може да хвърли такъв пердах на Ферари.

    ++++++++++++++++++++++++++

  24. 24 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#13] от "Mushichka":

    Ами ползваха двата Медиума, които имаха за Льоклер. С тях стартира и ги смени на 23 обиколка с Медиум. И ги смени на 40 обиколка (само 17 тура) с Хард. А трябваше поне с единия комплект Медиум да изкара към 30 обиколки.

  25. 25 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#19] от "deutschwagen":

    То и тримата на подиума не можаха. Хамилтън гледа екрана и пита с изумление "Ама те на Хард ли бяха?", а Ръсел и Верстапен се хилят и викат "Да".

  26. 26 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    До коментар [#13] от "Mushichka":

    Не е така, направиха 2 стинта с медиум и трябваше да избират между софт и хард. При 30 обиколки избраха хард и сгрешиха, но това защото дублираха смените на Макс.
    От времето на Себ, Ферари правят глупост след глупост

  27. 27 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3079 Весело

    До коментар [#5] от "deutschwagen":

    Върнаха се в славните си времена на италианския мениджмънт.
    Аз се майтапех, че може да изгубят 2ро място при конструкторите, а те усилено работят в тази посока.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  28. 28 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#27] от "vesolr":

    Интересното е че менажерите на "Ферари" отговорни за тактиката/стратегията не са италианци. Нищо лошо, но все пак да се уточни:
    Mattia Binotto - от френска Швейцария - генерален.
    Laurent Mekies - от Франция - отговорен за всичко със състезанията.
    Те предполагам си имат куп специалисти, но все пак те носят отговорност за резултатите.

  29. 29 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#28] от "mandzo":

    Не е въпросът откъде са хората, а кой ги назначава и търпи. И това е италианската клика на Ферари. По времето на Шумахер, тази клика само даваше парите и не се месеше за нищо в отбора.

    А сега... Ами след Австралия насам Верстапен има повече точки от двете Ферарита взети заедно.

  30. 30 Профил на Инициатива По-добрият Град
    Инициатива По-добрият Град
    Рейтинг: 11 Весело

    Ферари сигурно са заложили за титла на Верстапен. Друго обяснение няма. Грешките, които правят от Ферари са за нивото на Минарди ( имаше такъв италиански отбор преди време)
    Жалко за Льоклер.

  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#25] от "Capo":

    😂😂😂😂

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#26] от "deymus":

    От времето на Себ, Ферари правят глупост след глупост
    —цитат от коментар 26 на deymus


    От времето на Себ, ама като Себ караше за РБ😀

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#28] от "mandzo":

    До коментар [#27] от "vesolr":Интересното е че менажерите на "Ферари" отговорни за тактиката/стратегията не са италианци. Нищо лошо, но все пак да се уточни:Mattia Binotto - от френска Швейцария - генерален.Laurent Mekies - от Франция - отговорен за всичко със състезанията.Те предполагам си имат куп специалисти, но все пак те носят отговорност за резултатите.
    —цитат от коментар 28 на mandzo


    Ами да се опитат да привлекат Лина Гейд ако не се е пенсионирала😎

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  34. 34 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    До коментар [#28] от "mandzo":

    Ами аз не визирах сегашния мениджмънт, а преди да дойде Жан Тод - тогава май преобладаваха италианците и резултатите бяха комични. Както сега, въпреки, че изброените от теб не са италианци.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  35. 35 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#29] от "Capo":

    Ами назначенията се правят от собствениците, а собствениците сега са:
    67.09% - Публични акции на борсата
    22.91% - на Exor N.V. (собственици на FCA), най-вероятно с блокиращи права.
    10.00% - Пиетро Феррари ( сигурно го държат заради името ???)

    Така че не е учудващо че французите управляват и назначават.

  36. 36 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#30] от "Инициатива По-добрият Град":

    Уцели в 10-ката от първи изстрел: няколко от сегашните менажери са работили за Минарди.

  37. 37 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#35] от "mandzo":

    Имах предвид ИТАЛИАНЦИТЕ управляват ( не французите).

  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#35] от "mandzo":

    А защо французите? Exor е нидерландска компания, собственици са семейство Аниели, а СЕО (и президент на Ферари) е Джон Елкан. Особено последното е много важно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  39. 39 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    А защо в любимия ни "Дневник" няма нито ред за финала на европеското първенство по футбол за жени? За първи път гледах цял женски мач и останах впечатлен и доволен от видяното. Както и 80-те хиляди зрители на Уембли. Бях за германките, но англичанките показаха характер и с 10 жени изтръгнаха победата в продълженията.

    Сам съм, други няма...
  40. 40 Профил на id.bulgarian
    id.bulgarian
    Рейтинг: 295 Неутрално

    Ферари не заслужават толкова много критики, че са оплескали нещата. Всъщност те имаха само един гаф, сложиха хард на Льоклер. Просто темпото им със софт беше отвратително, явно шасито скапва бързо гумите. Защо мисля така? Ето как изглеждаше гонката през погледа на Хам. Той тръгна с медиум, както Фераритата. При първия стоп сложи медиум както и Ферари, като спря 2 обиколки след Льоклер и 2 преди Сайнц. Общо взето, по едно и също време. По време на втория стинт Хам имаше по-добро темпо дори от Макс, свали му 3-4 секунди. Сайнц влезе за втори път в 48-ма обиколка, Хам в 51-ва. И двамати сложиха софт. Хам излезе на цели 10 секунди зад Сайнц и го изпревари до края на гонката. Сайнц не успя да задържи даже Ръсел, а последният бе хем с медиум, хем с по-износени. Льоклер като сложи софт защо не записа най-бърза обиколка?
    Ферари имат скорост в една обиколка, в дълга серия бързо съсипват гумите. Просто нямаше какво да направят.

  41. 41 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#28] от "mandzo":

    Жан Тот не беше ли французин? Отгоре на това фамилията му е немска.
    Тот със Шумахер иработваха най-добрата стратегия.
    Народността поне във Формула 1 няма значение.

  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#40] от "id.bulgarian":

    Леклер спря първия път за нови медиум въпреки че има каза, че може да кара още 7 обиколки с тях със същото темпо.

    Другото интересно е, че РБ са искали да стартират Макс на твърдите, обаче той е поискал да ги сменят като е стигнал на грида.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  43. 43 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Ферари не заслужават толкова много критики, че са оплескали нещата. Всъщност те имаха само един гаф, сложиха хард на Льоклер. Просто темпото им със софт беше отвратително, явно шасито скапва бързо гумите. Защо мисля така? Ето как изглеждаше гонката през погледа на Хам. Той тръгна с медиум, както Фераритата. При първия стоп сложи медиум както и Ферари, като спря 2 обиколки след Льоклер и 2 преди Сайнц. Общо взето, по едно и също време. По време на втория стинт Хам имаше по-добро темпо дори от Макс, свали му 3-4 секунди. Сайнц влезе за втори път в 48-ма обиколка, Хам в 51-ва. И двамати сложиха софт. Хам излезе на цели 10 секунди зад Сайнц и го изпревари до края на гонката. Сайнц не успя да задържи даже Ръсел, а последният бе хем с медиум, хем с по-износени. Льоклер като сложи софт защо не записа най-бърза обиколка? Ферари имат скорост в една обиколка, в дълга серия бързо съсипват гумите. Просто нямаше какво да направят.
    —цитат от коментар 40 на id.bulgarian


    Хамилтън спря три обиколки след Сайнц и три обиколки преди Льоклер. Това бе първият път.

    Ферари не само че сложиха Хард, но и извикаха Льоклер минимум 10 обиколки по-рано от необходимото.

    Вторият стинт го гледаш много избирателно. Верстапен влезе в бокса като беше зад Хамилтън, а виж колко напред от него беше при второто си спиране. Нищо не му е свалил Хамилтън, тъй като загуби доста повече.

    Льоклер караше с много близко темпо до това на Хамилтън със Софт. Ферари имаха проблем със загряването на гумите, но не бяха никак зле с тях. Сайнц е имал найлонова торба закачена в колата му, което вероятно му се отразява на притискането и съответно времената.

    Това, което повечето хора пропускат, е, че ако не беше Ръсел, Хамилтън нямаше да се качи на подиума, а Льоклер щеше да спечели, със Сайнц и Верстапен след него. Ръсел задържа Ферарирата зад себе си повече от половин състезание, накара ги да не направят оптимални първи спирания, загуби им поне 10 секунди на Льоклер и около 5 на Сайнц, докато ги удържаше зад себе си във втория стинт. То и Сайнц загуби поне 3-4 секунди на Льоклер, но това си е проблем на Ферари.

    А, и честит ви на всички Алонсо в Астън Мартина от догодина.

  44. 44 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#42] от "deutschwagen":

    Половин час преди състезанието са решили да сменят на Софт. Чакали са да видят температурите.

    А Хорнър казва и че изобщо не са мислели за победа преди да видят, че Ферари вкарват Льоклер на Хард. Стратегията им е била да бият само Сайнц за второто място.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK