Може да се преструваме, че не е спечелил още, но всички сме наясно с истината. Да се надяваме, че индивидуалните състезания ще са интересни до края.
В историята на Ф1 първият пилот, стигнал до 8 победи в един сезон, винаги е печелил титлата впоследствие. Тук нещата са вече ясни. Да, никой досега не беше наваксвал 46 точки изоставане до първото място, откакто е сегашната точкова система. Верстапен го постигна този сезон. Обаче не вярвам Льоклер да навакса обратно 80.
А и бърза проверка показва, че след 13 състезания е имало и по-големи разлики в точките. Хамилтън с 85 през 2020 г. Също и Фетел със 112 през 2011 г. При това без екстра точки от Спринт състезания. Някой не си е направил домашното при преписване на статията. А през 2019 г. Хамилтън водеше с 65 точки.
Заключенията са прибързани, макар да стискам палци на Макс, тъй като предстоят достатъчно състезания и никой не е застрахован. Няколко неща обаче се изясниха:
- Ферари имат най-добрата кола и потенциален шампион в лицето на Льоклер, но тоталната безхаберщина в състезателната стратегия в различните състезания, както и индивидуалните грешки на пилотите ги провалят в буквално спечелени състезания. Да не забравяме и техническите проблеми с двигателите - Ред Бул компенсират с бриялтност в тактиката и стратегията, както и с изстискването на всичко от колата. Макс кара доста по-интелигентно от ранните си години - Матиа Биното има необясним кредит на доверие на фона на безкрайните издънки
трябваше Льокрер да прави медиум медиум макс обиколки и софт. кви бяха тея хард, ква беше тая глупост. или медиум софт медиум. знаеха за харда, че не загрява добре и на тая студена писта са зле, ама не биното се прави на интересен и размахва пръстета. е сега Льокрер трябва да му размахва пръстета и не само. самозакопаха се в най малко три състезания.
Шампионата на пракатика е решен...Макс е достатъчно да завършва втори 3.4 пъти,без да тормози двигателя.С постоянството което показват "лимонадите " са сигурен шампион!Ферари се самопобедиха....За да е пълен срама остана да загубят и второто място при конструкторите.....Ама с Биното начело на екипа...всичко е възможно!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Ферари имат само един начин да се оправят и тръгнат напред - да се отърват от Биното. Но т.к. за италианците явно е по-важно начело на тима да е италиянец (дори и така да е - защо точно този малоумник?!?), явно надежда да ги видим в друга светлина няма. как един не се сети да види очевидното - когато на кормилото на отбора е италиянец, нещата не вървят и обратно! Жалко за Льо Клерк - ще му провалят кариерата!
Значи пилота спечелил най-много победи, най-много пол позишъни, най-много най-бързи обиколки и най-много спринтове в рамките на сезона, при това всичко това е постигнато с по-слаба кола, е служебен шампион. Може. Интересно само, какво трябва да направи за да бъде обявен за редовен шампион? Да започне да реве и да стане малко по-черничък може би. Кончетата не са куци, нито ездачите са куци, обаче конярите определено хич ги няма.
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
До коментар [#13] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
Да не изменят заради него правилата за колата за сигурност в последната обиколка на шампионата би било добре, за да не бъде служебен шампион никога повече.
Пожелавам му първа световна титла. Тази година наистина я заслужава.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Така беше по времето на Шумахер-ставаше шампион по средата на лятото и интригата беше единствено за второто място.Сега Ферари се разсипаха да подаряват състезания.Вече не ги броя колко са когато имат най-добрата кола ,а не са първи или поне втори.Какви са тези стратези какви са тез глупости.Има нещо гнило-имат супер възможности супер компютри и накрая пак стратегията се оказва грешна и всеки от публиката може да им каже-медиум медиум софт или медиум софт медиум.Какво толкова има сложно.
За Хамилтън не анулираха цяло нагласено състезание през 2008 г., за да остане шампион. Специално за него въвеждаха нови гуми по средата на сезона през 2018 г. и 2021 г., за да не бъде бит рано рано. Подариха му победата на Силвърстоун през 2021 г., след като торпилира Верстапен. А в последното състезание през 2021 г. бе ясно казано, че изцепки като на Мерцедес в Силвърстоун и Унгария ще бъдат основания за дисквалификации от шампионата. Т.е. сещай се колко ги подпира ФИА цял сезон, за да стигнат изобщо до последното състезание.
Миналата година на Макс му подариха титлата - факт. Мерцедес играха честно и загубиха титлата - спокойно можеше Ботас да се завърти в предпоследната обиколка и всичко да приключи
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Capo
Рейтинг: 79 НеутралноМоже да се преструваме, че не е спечелил още, но всички сме наясно с истината. Да се надяваме, че индивидуалните състезания ще са интересни до края.
В историята на Ф1 първият пилот, стигнал до 8 победи в един сезон, винаги е печелил титлата впоследствие. Тук нещата са вече ясни. Да, никой досега не беше наваксвал 46 точки изоставане до първото място, откакто е сегашната точкова система. Верстапен го постигна този сезон. Обаче не вярвам Льоклер да навакса обратно 80.
pet_fire
Рейтинг: 4357 НеутралноРано е още
zhoo
Рейтинг: 8 Неутралноимам чувстяото, че Ферари участват с трима пимота и лидер е Верстапен
Capo
Рейтинг: 79 НеутралноА и бърза проверка показва, че след 13 състезания е имало и по-големи разлики в точките. Хамилтън с 85 през 2020 г. Също и Фетел със 112 през 2011 г. При това без екстра точки от Спринт състезания. Някой не си е направил домашното при преписване на статията. А през 2019 г. Хамилтън водеше с 65 точки.
Darulio
Рейтинг: 981 ВеселоПожелавам първа световна титла на служебния шампион. Наложете вето на това, куци кончета.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"wwwtoчkacom
Рейтинг: 907 НеутралноВъпреки, че съм фен на Макс, искам да почне да губи за да има някаква интрига.
debruckere
Рейтинг: 746 НеутралноЗаключенията са прибързани, макар да стискам палци на Макс, тъй като предстоят достатъчно състезания и никой не е застрахован. Няколко неща обаче се изясниха:
- Ферари имат най-добрата кола и потенциален шампион в лицето на Льоклер, но тоталната безхаберщина в състезателната стратегия в различните състезания, както и индивидуалните грешки на пилотите ги провалят в буквално спечелени състезания. Да не забравяме и техническите проблеми с двигателите
- Ред Бул компенсират с бриялтност в тактиката и стратегията, както и с изстискването на всичко от колата. Макс кара доста по-интелигентно от ранните си години
- Матиа Биното има необясним кредит на доверие на фона на безкрайните издънки
mihail_p
Рейтинг: 1509 Неутралнотрябваше Льокрер да прави медиум медиум макс обиколки и софт.
кви бяха тея хард, ква беше тая глупост. или медиум софт медиум.
знаеха за харда, че не загрява добре и на тая студена писта са зле,
ама не биното се прави на интересен и размахва пръстета.
е сега Льокрер трябва да му размахва пръстета и не само.
самозакопаха се в най малко три състезания.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2440 НеутралноШампионата на пракатика е решен...Макс е достатъчно да завършва втори 3.4 пъти,без да тормози двигателя.С постоянството което показват "лимонадите " са сигурен шампион!Ферари се самопобедиха....За да е пълен срама остана да загубят и второто място при конструкторите.....Ама с Биното начело на екипа...всичко е възможно!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Zlatko Yalnazov
Рейтинг: 308 ГневноФерари имат само един начин да се оправят и тръгнат напред - да се отърват от Биното. Но т.к. за италианците явно е по-важно начело на тима да е италиянец (дори и така да е - защо точно този малоумник?!?), явно надежда да ги видим в друга светлина няма. как един не се сети да види очевидното - когато на кормилото на отбора е италиянец, нещата не вървят и обратно! Жалко за Льо Клерк - ще му провалят кариерата!
klimentm
Рейтинг: 4130 ВеселоАко наистина научих нещо то е никога не казвай “никога”!
klimentm****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#5] от "Darulio":
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.Значи пилота спечелил най-много победи, най-много пол позишъни, най-много най-бързи обиколки и най-много спринтове в рамките на сезона, при това всичко това е постигнато с по-слаба кола, е служебен шампион. Може. Интересно само, какво трябва да направи за да бъде обявен за редовен шампион? Да започне да реве и да стане малко по-черничък може би.
Кончетата не са куци, нито ездачите са куци, обаче конярите определено хич ги няма.
BiGman
Рейтинг: 6971 НеутралноЩе видим...засега няма интрига...
Darulio
Рейтинг: 981 ВеселоДо коментар [#13] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Да не изменят заради него правилата за колата за сигурност в последната обиколка на шампионата би било добре, за да не бъде служебен шампион никога повече.
Пожелавам му първа световна титла. Тази година наистина я заслужава.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1759 НеутралноТака беше по времето на Шумахер-ставаше шампион по средата на лятото и интригата беше единствено за второто място.Сега Ферари се разсипаха да подаряват състезания.Вече не ги броя колко са когато имат най-добрата кола ,а не са първи или поне втори.Какви са тези стратези какви са тез глупости.Има нещо гнило-имат супер възможности супер компютри и накрая пак стратегията се оказва грешна и всеки от публиката може да им каже-медиум медиум софт или медиум софт медиум.Какво толкова има сложно.
Capo
Рейтинг: 79 НеутралноДо коментар [#15] от "Darulio":
За Хамилтън не анулираха цяло нагласено състезание през 2008 г., за да остане шампион. Специално за него въвеждаха нови гуми по средата на сезона през 2018 г. и 2021 г., за да не бъде бит рано рано. Подариха му победата на Силвърстоун през 2021 г., след като торпилира Верстапен. А в последното състезание през 2021 г. бе ясно казано, че изцепки като на Мерцедес в Силвърстоун и Унгария ще бъдат основания за дисквалификации от шампионата. Т.е. сещай се колко ги подпира ФИА цял сезон, за да стигнат изобщо до последното състезание.
Darulio
Рейтинг: 981 ВеселоДо коментар [#17] от "Capo":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Хамилтън стана много пъти шампион, Макс още е на 0, а негрите в Америка все така ги бият. 👎🏿👎🏿👎🏿
age501077598
Рейтинг: 8 НеутралноМиналата година на Макс му подариха титлата - факт. Мерцедес играха честно и загубиха титлата - спокойно можеше Ботас да се завърти в предпоследната обиколка и всичко да приключи