"Дискавъри" отчита ръст на стрийминг аудиторията за Australian Open

"Дискавъри" отчита ръст на стрийминг аудиторията за Australian Open

© Reuters



Компанията "Уорнър брос Дискавъри" (Warner Bros. Discovery) отчита ръст на аудиторията по време на първия турнир от Големия шлем по тенис Australian Open, излъчен по "Евроспорт". Съобщава се, че аудиторията на стрийминга в Европа е нараснала с една трета на годишна база.


В допълнение към стрийминга по Discovery+ и Eurosport App телевизионната аудитория за първия турнир от Големия шлем е била в съответствие с миналогодишната аудитория на турнира.


Ключови пазари, сред които Франция, Германия, Нидерландия, Испания и Великобритания, отчитат двуцифрен ръст на стрийминга, а трицифрен има в Дания и Норвегия.




От линейните канали най-голям ръст има в Полша (84 процента) и Нидерландия (39 процента).


Компанията отчита още, че преди полуфиналите най-гледаният мач е бил петсетовата битка на Анди Мъри с Танаси Кокинакис. Двубоят продължи до 4 ч. сутринта местно време и се превърна във втория най-късно завършил в историята.


Данните от финалите при жените и мъжете все още не са обявени.


На върха може да е само един: как ще продължи дуелът между Джокович и Надал
На върха може да е само един: как ще продължи дуелът между Джокович и Надал

Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK