Вероятно, защото знае, че именно Ферари с Льоклер ще е основния му съперник, доколкото във Ферари вече го няма Биното, лансиращ протежето си Карлос Сайнц за сметка на Льоклер
Като цяло споделям мнението, че именно "Мерцедес" ще са основен съперник на "Ред Бул". Още в последните няколко старта миналата година се видя видимо прогреса на отбора и няма причина да се смята, че инерцията в развитието няма да се запази. Подобно нещо обаче може да се очаква и във "Ферари" след смяната на Биното. Може да отнеме известно време, дори половин сезон, за да се оправи кашата в отбора, но след това може да стане същото, както при "Мерцедес" миналата година и да дръпнат напред. Въпросът е колко време ще им коства, за да се превърнат в реален конкурент.
Мерцедес развиваха колата почти до последно миналата година. РБ и Ферари на практика спряха след първата половина на сезона (Ферари още след Франция) и имаха само минимални корекции. Това им дава теоретично по-добър начален старт за 2023-та, но не е гаранция, че са се възползвали добре от него.
Мерцедес изглеждаха добре заради Мексико и Бразилия. Високата надморска височина и на двете места минимизира проблемите на колата им и почти елиминира основната им слабост - въздушното съпротивление. Обаче това са инцидентни писти и само Австрия е сходна в календара. Така че напредъкът на Мерцедес не е толкова голям, колкото хората мислят, а е най-вече заради обстоятелството, че две от последните три писти им бяха по-удобни. Да си силен на 2-3 писти от 23 няма да е достатъчно. Пък и в Бразилия РБ загубиха най-вече заради спринта и липсата на време да си настроят колата, което видяхме, че иска пълните 3 свообдни тренировки. На нормалната писта в Абу Даби видяхме, че Мерцедес са още достатъчно далеч дори след Ферари.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Chironex
Рейтинг: 888 НеутралноОсновния съперник трябва да има равностоен болид.
Та като видим кой отбор къде е, тогава ще се разбере кой ще е най-големия съперник.
Суджук Герберите
Рейтинг: 738 НеутралноНаправо се гаври с Ферари, като пренебрежително даже не ги споменава като отбор.
... с двеста...asroma1927
Рейтинг: 1002 НеутралноВероятно, защото знае, че именно Ферари с Льоклер ще е основния му съперник, доколкото във Ферари вече го няма Биното, лансиращ протежето си Карлос Сайнц за сметка на Льоклер
debruckere
Рейтинг: 609 НеутралноКато цяло споделям мнението, че именно "Мерцедес" ще са основен съперник на "Ред Бул". Още в последните няколко старта миналата година се видя видимо прогреса на отбора и няма причина да се смята, че инерцията в развитието няма да се запази. Подобно нещо обаче може да се очаква и във "Ферари" след смяната на Биното. Може да отнеме известно време, дори половин сезон, за да се оправи кашата в отбора, но след това може да стане същото, както при "Мерцедес" миналата година и да дръпнат напред. Въпросът е колко време ще им коства, за да се превърнат в реален конкурент.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1739 Неутралногаврисе с Ферари но Биното го няма вече.
gorodetski
Рейтинг: 589 НеутралноМи то след минимум 3 изтървани от титли поради некадърност на стратезите им, какво друго да каже.
Capo
Рейтинг: 99 НеутралноДо коментар [#4] от "debruckere":
Мерцедес развиваха колата почти до последно миналата година. РБ и Ферари на практика спряха след първата половина на сезона (Ферари още след Франция) и имаха само минимални корекции. Това им дава теоретично по-добър начален старт за 2023-та, но не е гаранция, че са се възползвали добре от него.
Мерцедес изглеждаха добре заради Мексико и Бразилия. Високата надморска височина и на двете места минимизира проблемите на колата им и почти елиминира основната им слабост - въздушното съпротивление. Обаче това са инцидентни писти и само Австрия е сходна в календара. Така че напредъкът на Мерцедес не е толкова голям, колкото хората мислят, а е най-вече заради обстоятелството, че две от последните три писти им бяха по-удобни. Да си силен на 2-3 писти от 23 няма да е достатъчно. Пък и в Бразилия РБ загубиха най-вече заради спринта и липсата на време да си настроят колата, което видяхме, че иска пълните 3 свообдни тренировки. На нормалната писта в Абу Даби видяхме, че Мерцедес са още достатъчно далеч дори след Ферари.