Добре е да го отнесат чиновниците зяпали в небето, докато всичко това се случва. Милиардни обороти всяка година, а никой не следи очевидни неща. Баш като при Юве с трансфера на Кристиано. ПунтаМара Лига, дето и да ровнат.
Според мен, ако се отнемат точки, нека да го правят в началото на следващия сезон, за да не се опорочава борбата за титлата сега. Да стартират с минус 15 точки, например.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
До коментар [#2] от "4okuto":Според мен, ако се отнемат точки, нека да го правят в началото на следващия сезон, за да не се опорочава борбата за титлата сега.Да стартират с минус 15 точки, например.
Там е работата- нещата вече са опорочени. Нещо повече, посято е съмнение в правилата и контрола. А оттам и феърплеят остава само плей. Каква ли ще е мотивацията на счупения Ливърпул до края на сезона след подобни публикации?А при Артета и Арсенал?
Ръководството на висшата лига да не е като нашето БФС ? И там ли за едни е майка, а за други мащеха. Нещо за половин милиард паунда, похарчени наскоро от лутащият се Челси ? Или като у нас, ще разследваме едни, а за други сме слепи.
Няма лабаво при англичаните! Режи до кокал и то веднага! Сега са хванати, веднага да си понесат наказанието. И точки и изхвърляне от ВЛ! Италианците направиха това с Ювентус, та англичаните няма да го направят?!
За да има равнопоставеност, трябва да се въведат финансови параметри като в НБА. Таван на заплати, таван на разходи и т.н. Повишаването на конкуренцията ще повиши качеството на футбола, ограничаването на заплатите ще трябва да бъде съпроводено с таван на броя мачове.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Силата на една футболна лига се корени във вярата на публиката, че състезанието е истинско и че това което гледат няма нищо общо с цирковото изкуство. За него си има друг вид публика, както в американската борба. Там знаят, че всичко е нагласено обаче въпреки всичко куфеят и се държат сякаш е наистина. Помня какви пълни трибуни събираше калчото и как публиката изчезна в момента в който стана някакъв съдийски скандал и публиката осъзна, че може би я будалкат. Мисля, че затова английската лига ще пипа изкъсо ако иска да спаси бизнеса.
Глупости. арушенията на Юве бяха за само един сезон - футболистите на хартия отписали 4 заплати, а всъщност само 1, като останалите си ги получили по друг начин. Сити години наред са лъгали и мамели.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Трансферите на футболистите се амортизират счетоводно за цялата продължителност на договорите им. 600 млн. евро за 5 години са 120 млн. евро годишно. 600 млн. евро за 8.5 години (каквито договори сключиха новите им покупки) са по 75 млн. евро годишно. При всяко положение поемат огромен риск, защото идните години почти няма да могат да реализират входящи трансфери, ако не постигнат бърз успех и не подобрят значително приходите си.
Инак от следващия сезон УЕФА изменят правилата и за нуждите на ФФП трансферите ще се амортизират за максимум 5 години, без значение от фактическата продължителност на договора.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Може би и затова и в България нямаме футбол на национално ниво. Защото забравиха за ДЮШ. Ето, дори в Англия не разчитат на детско-юношеските школи да дават попълнения за първите отбори, тъй като от първите отбори са побеснели да купуват наготово играчи. Ето затова и ще се чудите защо децата висят пред мониторите, а не отиват да ритат навън.
"Според правилата на Висшата лига наказанията може да са: отнемане на точки, а крайното е именно изхвърляне от Висшата лига. От "Скай спортс" предполагат, че последното е малко вероятно. От друга страна, отнемането на точки е сложен процес и не е ясно дали може да важи за този сезон или за някой от следващите."
Според мен на МС ще отнемат точки, но въпросът е кога. Дали още този сезон или следващия. Спомням си, че миналата година (или пък беше 2021 г.) отнеха доста точки (12 по точно) на Дарби Каунти, който тогава играеше в Чемпиъншип и след това заради това наказание (отнетите точки) изпадна в по-долната дивизия (Лига 1).
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Може би и затова и в България нямаме футбол на национално ниво.Защото забравиха за ДЮШ.Ето, дори в Англия не разчитат на детско-юношеските школи да дават попълнения за първите отбори, тъй като от първите отбори са побеснели да купуват наготово играчи.Ето затова и ще се чудите защо децата висят пред мониторите, а не отиват да ритат навън.
Говориш наизуст, извинявай! Имат много материал при тях, който развиват и който им дава голям избор. Просто конкуренцията, особено във ВЛ е жестока. Въпреки това във всеки елитен тим можеш да видиш британски играчи вкл. момчета родени и израсли на Острова т.е. не изглеждащи задължително като Руни или Хартсън.
Хем е сходно, хем не е. При Ювентус беше по-скоро като при Челси - със счетоводни трикове се опитват да заобиколят финансовия "феърплей", т.е. да отчитат счетоводни приходи сега, а вбъдеще да разсрочват разходите. Но де факто клубът не се обогатяваше от това. При Сити, чичко паричко директно налива парите и ги маскира като спортни приходи без никаква отчетност.
Не са сходни. Сити също са ползвали схеми за скриване на заплати, но имат и доста други нарушения, които ги няма при Ювентус, като финансиране чрез проблеми рекламни договори, с които също се заобикаля финансовия феърплей, и възпрепятстване на разследване. Сити са ги правили тези неща поне 10 години. От друга страна Ювентус се търгува на борсата и финансовите измами са престъпление и извън футбола. В Ювентус нещата още далеч не са приключили, съвсем реално е бившите им шефове да свършат в затвора. При Сити проблемите са изцяло спортни. Но пък от спортна гледна точка са доста по-сериозни.
Говориш наизуст, извинявай! Имат много материал при тях, който развиват и който им дава голям избор. Просто конкуренцията, особено във ВЛ е жестока. Въпреки това във всеки елитен тим можеш да видиш британски играчи вкл. момчета родени и израсли на Острова т.е. не изглеждащи задължително като Руни или Хартсън.
Конкуренцията е в трансферите, защото се "купуват пазари" от една страна, от друга се отслабват конкурентни първенства. Ако се налагат само играчи от школите, процесът е много бавен и не гарантира печалба. Отделно, че за зрители отвън ОК тръпката ще е различна, неслучайно трансферният прозорец е така вълнуващо поднасян от медиите- идва/ не идва, подписва/ изпуснал химикалката в 12 без 5...
Наскоро прочетох, че дори Лийдс !!!, които са във втора дивизия, и те били в десятката с най-много похарчени пари за играчи в Европа ли в лигата ли, не разбрах. Абе освен Клоп май никой друг от елитните треньори не гледа към младежите.
Прав си, заблудих се. Ето защо съм се подвела: "Показателно е присъствието на "Лийдс", което може би най-добре илюстрира мощта на Висшата лига. Клубът беше във второто ниво на футбола до 2020 г., не е участвал в европейските турнири от 20 години и в момента е едва 15-и в класирането. Въпреки това "Лийдс" е 18-и в класацията по приходи пред участници в Шампионската лига като "Бенфика" и "Аякс". - Това е статия в Дневник от преди няколко дни. https://www.dnevnik.bg/sport/2023/02/02/4444830_ubiva_li_visshata_liga_evropeiskiia_futbol/
Ужасно лицемерие . Що за безумие - искаме пазарни принципи , ама да се планират от комунисти . Суперлигата ще се случи , само да обещаят че финансов феърплей няма да има .
Шити май ботълнаха титлата и за следващия сезон. Да идва голямото бебе на Трафорд, да види какво значи клуб с традиции.
Гледам хайванчо пак се изокал. А бе делиорманско пиле шарено, нал ако се приложи такъв финансов феърплае за Бг, първо каузата изФърча оти харчи с пъти повече отколкото изкарва.
Не е ли опорочено печеленето на съответните титли и отличия в следствие на нарушение на финансовите правила (с играчи, заради които евентуално са нарушени)? Моята логика е обратната - трябва да се отнемат точки в периодите, в които са нарушенията и ако това ще доведе до загуба на отличията - така да бъде. При олимпийски шампиони как отнемат олимпийски титли?
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
До коментар [#19] от "Perko Perkov":Наскоро прочетох, че дори Лийдс !!!, които са във втора дивизия, и те били в десятката с най-много похарчени пари за играчи в Европа ли в лигата ли, не разбрах. Абе освен Клоп май никой друг от елитните треньори не гледа към младежите.
16-17 г. бяха долу Лийдс, но от доста време са във ВЛ. Във неделя играха с Нотингам, не си ги гледала явно. Или си мислиш, че и Форест са във долната дивизия? Вярно, на 68 си, но Джо е на 78 и е президънт на Щатите! Упражнявай ума си и Пий редовно билобата!
Ще видим дали няма лабаво. Те ги бяха хванали и преди както пише в статията ама вместо да ги разкарат от ШЛ - 30 милки глоба. Все едно през ръцете ги пляснали - какво са 30 милиона за тях?
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
За каузата не си прав. Според мен тука ни следят повече отколкото във ВЛ дори и наказанията се прилагат моментално и без хън мън щото не сме им важни. Респективно - склонен съм да заложа, че щом няма наказания всичко е точно. Каузата, както наричаш Лудогорец, 100% може да оправдае убедително заплатите и бюджета.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Петко, в следващ коментар обясних защо съм се подвела. А за възрастта, ти доживей до моята, пък тогава ще видиш, кое е важно в живота и за кое не си струва. Аз още помня Стойчо като вкара два парцала на Ливърпул, а май и Нотингам по едно време играха в София. Гледала съм на живо и Румениге, Калц, Щилике, Сеп Майер, Гибона им вкара два гола на един замръзнал терен преди сто години. Откак има демокрация вече не стъпвам на стадион, това не е футбол.
И аз помня мача на ЦСКА с Ливърпул, макар да не съм го гледал на живо. Иначе бях на стадиона на мачове на армейците с Милан, с Рода преди това / атомния отбор на Пената/. Гледал съм дори телетата с/у Рейнджърс и Вердер 90-те на живо. За националите по това време - също немалко мачове. Сега се осмелявам да стъпвам само на чужди стадиони - април мин. година бях на Анфилд, сега на 15.03 съм си взел билет за Бернабеу за моите хора срещу Реал М. Исках да кажа, че и аз съм ходил по мачове. И преди и сега. И помня Лийдс в коя дивизия са. И преди и сега.
Така е както го казвате, но публиката и приходите на Премиершип са глобални, Китай самоим плаща по 300-400млн, китайците купуват фланелки като за последно, дори в бг има хора дето плащат по 10 лева на месец за.да гледат Премиершип, а в англия Скай струва по 60 паунда на месец... Само от Тв права се генерират по 7-8 млрд долара всяка година като не повече 1/3 са местни, а рекламите и спонсорствата са също милиярди.. +билети.. Никой няма да убие този златен бизнес,заради това, че арабите наливали 200-300 млн паунда на година... Ще се зашуми ще им сложат разни граничения и дотам... Щом ПСЖ са чисти, значи както в песента за милиярди няма закони, за левски и цска..и лудогорец да внимават с финансовия феърплей..
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Hawaii
Рейтинг: 6454 НеутралноЗа СИТИ може, а за тукашните свещети крави
ЛИТЕКС и ЛЕВСКИ не може ?!?!?!
Това е и цялата разлика между АНГЛИЙСКИЯ и българския футбол.
Разлика, изразяваща се в СВЕТЛИННИ ГОДИНИ
4okuto
Рейтинг: 1219 НеутралноЗа сходни финансови нарушения на Ювентус им отнеха 15 точки и искат да им взимат още 20. Да видим как ще бъде със Сити.
selqnin
Рейтинг: 2736 НеутралноЧувалите с пари прекалиха брутално много отдавна!
Трябваше да бъдат санкционирани още преди години за да не ескалира НАГЛОСТТА ИМ!!!
Петър Георгиев
Рейтинг: 736 НеутралноДобре е да го отнесат чиновниците зяпали в небето, докато всичко това се случва.
Милиардни обороти всяка година, а никой не следи очевидни неща. Баш като при Юве с трансфера на Кристиано.
ПунтаМара Лига, дето и да ровнат.
sandor_clegane
Рейтинг: 1819 НеутралноДа им земат Холанд.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5535 НеутралноДо коментар [#2] от "4okuto":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевСпоред мен, ако се отнемат точки, нека да го правят в началото на следващия сезон, за да не се опорочава борбата за титлата сега.
Да стартират с минус 15 точки, например.
Петър Георгиев
Рейтинг: 736 НеутралноТам е работата- нещата вече са опорочени. Нещо повече, посято е съмнение в правилата и контрола. А оттам и феърплеят остава само плей. Каква ли ще е мотивацията на счупения Ливърпул до края на сезона след подобни публикации?А при Артета и Арсенал?
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 2061 НеутралноРъководството на висшата лига да не е като нашето БФС ?
Истината рано или късно излиза наяве.И там ли за едни е майка, а за други мащеха.
Нещо за половин милиард паунда, похарчени наскоро от лутащият се Челси ?
Или като у нас, ще разследваме едни, а за други сме слепи.
Perko Perkov
Рейтинг: 270 НеутралноНяма лабаво при англичаните! Режи до кокал и то веднага! Сега са хванати, веднага да си понесат наказанието. И точки и изхвърляне от ВЛ! Италианците направиха това с Ювентус, та англичаните няма да го направят?!
Николай Колев
Рейтинг: 3385 НеутралноЗа да има равнопоставеност, трябва да се въведат финансови параметри като в НБА. Таван на заплати, таван на разходи и т.н. Повишаването на конкуренцията ще повиши качеството на футбола, ограничаването на заплатите ще трябва да бъде съпроводено с таван на броя мачове.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦emil
Рейтинг: 3354 НеутралноСилата на една футболна лига се корени във вярата на публиката, че състезанието е истинско и че това което гледат няма нищо общо с цирковото изкуство. За него си има друг вид публика, както в американската борба. Там знаят, че всичко е нагласено обаче въпреки всичко куфеят и се държат сякаш е наистина. Помня какви пълни трибуни събираше калчото и как публиката изчезна в момента в който стана някакъв съдийски скандал и публиката осъзна, че може би я будалкат. Мисля, че затова английската лига ще пипа изкъсо ако иска да спаси бизнеса.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Darulio
Рейтинг: 1041 НеутралноДо коментар [#1] от "Hawaii":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"ЦСКА бяха изхвърлени във В група. Тогава зак'во мучиш, Тюркийе?
Darulio
Рейтинг: 1041 НеутралноДо коментар [#2] от "4okuto":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Глупости. арушенията на Юве бяха за само един сезон - футболистите на хартия отписали 4 заплати, а всъщност само 1, като останалите си ги получили по друг начин.
Сити години наред са лъгали и мамели.
nibelung2
Рейтинг: 396 ВеселоАрабелите с чували пари май заложиха на тяхните табиети и мурафети и сега ще пият блудкава вода.То тепърва и ПСЖ ще гълта мръсна кал!
Darulio
Рейтинг: 1041 НеутралноДо коментар [#8] от "Мариана Кълвачева":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Трансферите на футболистите се амортизират счетоводно за цялата продължителност на договорите им. 600 млн. евро за 5 години са 120 млн. евро годишно. 600 млн. евро за 8.5 години (каквито договори сключиха новите им покупки) са по 75 млн. евро годишно. При всяко положение поемат огромен риск, защото идните години почти няма да могат да реализират входящи трансфери, ако не постигнат бърз успех и не подобрят значително приходите си.
Инак от следващия сезон УЕФА изменят правилата и за нуждите на ФФП трансферите ще се амортизират за максимум 5 години, без значение от фактическата продължителност на договора.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 2061 НеутралноМоже би и затова и в България нямаме футбол на национално ниво.
Истината рано или късно излиза наяве.Защото забравиха за ДЮШ.
Ето, дори в Англия не разчитат на детско-юношеските школи да дават попълнения за първите отбори, тъй като от първите отбори са побеснели да купуват наготово играчи.
Ето затова и ще се чудите защо децата висят пред мониторите, а не отиват да ритат навън.
Иво
Рейтинг: 4600 Любопитно"Според правилата на Висшата лига наказанията може да са: отнемане на точки, а крайното е именно изхвърляне от Висшата лига. От "Скай спортс" предполагат, че последното е малко вероятно. От друга страна, отнемането на точки е сложен процес и не е ясно дали може да важи за този сезон или за някой от следващите."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Според мен на МС ще отнемат точки, но въпросът е кога. Дали още този сезон или следващия. Спомням си, че миналата година (или пък беше 2021 г.) отнеха доста точки (12 по точно) на Дарби Каунти, който тогава играеше в Чемпиъншип и след това заради това наказание (отнетите точки) изпадна в по-долната дивизия (Лига 1).
Иво
Рейтинг: 4600 ВеселоДо коментар [#5] от "sandor_clegane":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Хаха... забавен си! :-)
Perko Perkov
Рейтинг: 270 НеутралноГовориш наизуст, извинявай! Имат много материал при тях, който развиват и който им дава голям избор. Просто конкуренцията, особено във ВЛ е жестока. Въпреки това във всеки елитен тим можеш да видиш британски играчи вкл. момчета родени и израсли на Острова т.е. не изглеждащи задължително като Руни или Хартсън.
kapitan_laino
Рейтинг: 987 НеутралноДо коментар [#2] от "4okuto":
Хем е сходно, хем не е. При Ювентус беше по-скоро като при Челси - със счетоводни трикове се опитват да заобиколят финансовия "феърплей", т.е. да отчитат счетоводни приходи сега, а вбъдеще да разсрочват разходите. Но де факто клубът не се обогатяваше от това. При Сити, чичко паричко директно налива парите и ги маскира като спортни приходи без никаква отчетност.
kazushi
Рейтинг: 914 НеутралноДо коментар [#2] от "4okuto":
Не са сходни. Сити също са ползвали схеми за скриване на заплати, но имат и доста други нарушения, които ги няма при Ювентус, като финансиране чрез проблеми рекламни договори, с които също се заобикаля финансовия феърплей, и възпрепятстване на разследване. Сити са ги правили тези неща поне 10 години. От друга страна Ювентус се търгува на борсата и финансовите измами са престъпление и извън футбола. В Ювентус нещата още далеч не са приключили, съвсем реално е бившите им шефове да свършат в затвора. При Сити проблемите са изцяло спортни. Но пък от спортна гледна точка са доста по-сериозни.
Петър Георгиев
Рейтинг: 736 НеутралноКонкуренцията е в трансферите, защото се "купуват пазари" от една страна, от друга се отслабват конкурентни първенства. Ако се налагат само играчи от школите, процесът е много бавен и не гарантира печалба. Отделно, че за зрители отвън ОК тръпката ще е различна, неслучайно трансферният прозорец е така вълнуващо поднасян от медиите- идва/ не идва, подписва/ изпуснал химикалката в 12 без 5...
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 2061 НеутралноДо коментар [#19] от "Perko Perkov":
Истината рано или късно излиза наяве.Наскоро прочетох, че дори Лийдс !!!, които са във втора дивизия, и те били в десятката с най-много похарчени пари за играчи в Европа ли в лигата ли, не разбрах. Абе освен Клоп май никой друг от елитните треньори не гледа към младежите.
Darulio
Рейтинг: 1041 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "Мариана Кълвачева":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Лийдс са във Висшата лига от 2 години, Добре де, какво щеше да ти коства, преди да изтресеш тая глупост, да отвориш класирането.?
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 2061 НеутралноДо коментар [#24] от "Darulio":
Истината рано или късно излиза наяве.Прав си, заблудих се.
Ето защо съм се подвела:
"Показателно е присъствието на "Лийдс", което може би най-добре илюстрира мощта на Висшата лига. Клубът беше във второто ниво на футбола до 2020 г., не е участвал в европейските турнири от 20 години и в момента е едва 15-и в класирането. Въпреки това "Лийдс" е 18-и в класацията по приходи пред участници в Шампионската лига като "Бенфика" и "Аякс".
-
Това е статия в Дневник от преди няколко дни.
https://www.dnevnik.bg/sport/2023/02/02/4444830_ubiva_li_visshata_liga_evropeiskiia_futbol/
sin mi
Рейтинг: 3096 НеутралноУжасно лицемерие . Що за безумие - искаме пазарни принципи , ама да се планират от комунисти . Суперлигата ще се случи , само да обещаят че финансов феърплей няма да има .
olimpipanov
Рейтинг: 840 НеутралноШити май ботълнаха титлата и за следващия сезон. Да идва голямото бебе на Трафорд, да види какво значи клуб с традиции.
Гледам хайванчо пак се изокал. А бе делиорманско пиле шарено, нал ако се приложи такъв финансов феърплае за Бг, първо каузата изФърча оти харчи с пъти повече отколкото изкарва.
bludniq_sin
Рейтинг: 1127 НеутралноДо коментар [#6] от "Незнайко в Слънчевия град":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlНе е ли опорочено печеленето на съответните титли и отличия в следствие на нарушение на финансовите правила (с играчи, заради които евентуално са нарушени)? Моята логика е обратната - трябва да се отнемат точки в периодите, в които са нарушенията и ако това ще доведе до загуба на отличията - така да бъде. При олимпийски шампиони как отнемат олимпийски титли?
bludniq_sin
Рейтинг: 1127 НеутралноДо коментар [#12] от "Darulio":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlЕ, но после им направиха нова първа лига, не ли?
Perko Perkov
Рейтинг: 270 Весело16-17 г. бяха долу Лийдс, но от доста време са във ВЛ. Във неделя играха с Нотингам, не си ги гледала явно. Или си мислиш, че и Форест са във долната дивизия? Вярно, на 68 си, но Джо е на 78 и е президънт на Щатите! Упражнявай ума си и Пий редовно билобата!
bludniq_sin
Рейтинг: 1127 НеутралноДо коментар [#9] от "Perko Perkov":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlЩе видим дали няма лабаво. Те ги бяха хванали и преди както пише в статията ама вместо да ги разкарат от ШЛ - 30 милки глоба. Все едно през ръцете ги пляснали - какво са 30 милиона за тях?
bludniq_sin
Рейтинг: 1127 НеутралноДо коментар [#27] от "olimpipanov":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlЗа каузата не си прав. Според мен тука ни следят повече отколкото във ВЛ дори и наказанията се прилагат моментално и без хън мън щото не сме им важни. Респективно - склонен съм да заложа, че щом няма наказания всичко е точно. Каузата, както наричаш Лудогорец, 100% може да оправдае убедително заплатите и бюджета.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 2061 НеутралноДо коментар [#30] от "Perko Perkov":
Истината рано или късно излиза наяве.Петко, в следващ коментар обясних защо съм се подвела.
А за възрастта, ти доживей до моята, пък тогава ще видиш, кое е важно в живота и за кое не си струва.
Аз още помня Стойчо като вкара два парцала на Ливърпул, а май и Нотингам по едно време играха в София.
Гледала съм на живо и Румениге, Калц, Щилике, Сеп Майер, Гибона им вкара два гола на един замръзнал терен преди сто години.
Откак има демокрация вече не стъпвам на стадион, това не е футбол.
Perko Perkov
Рейтинг: 270 ВеселоДо коментар [#33] от "Мариана Кълвачева":
И аз помня мача на ЦСКА с Ливърпул, макар да не съм го гледал на живо. Иначе бях на стадиона на мачове на армейците с Милан, с Рода преди това / атомния отбор на Пената/. Гледал съм дори телетата с/у Рейнджърс и Вердер 90-те на живо. За националите по това време - също немалко мачове.
Сега се осмелявам да стъпвам само на чужди стадиони - април мин. година бях на Анфилд, сега на 15.03 съм си взел билет за Бернабеу за моите хора срещу Реал М.
Исках да кажа, че и аз съм ходил по мачове. И преди и сега. И помня Лийдс в коя дивизия са. И преди и сега.
selqnin
Рейтинг: 2736 ВеселоДо коментар [#25] от "Мариана Кълвачева":
Не просто сте се заблудил/а
заблуден/а СТЕ си!!!
bat_plamen
Рейтинг: 4588 НеутралноТъмните облаци над Сити бързо се сгъстяват.
Бай Благой
Рейтинг: 589 НеутралноОтнемане на точки и глоба, когато/ако обвиненията се докажат, са най-вероятните сценарии. Дали са достатъчни е друга тема.
Йосиф Давыдович
Рейтинг: 1087 НеутралноДо коментар [#11] от "emil":
https://twitter.com/talibanprd/status/1638582563911475201Така е както го казвате, но публиката и приходите на Премиершип са глобални, Китай самоим плаща по 300-400млн, китайците купуват фланелки като за последно, дори в бг има хора дето плащат по 10 лева на месец за.да гледат Премиершип, а в англия Скай струва по 60 паунда на месец... Само от Тв права се генерират по 7-8 млрд долара всяка година като не повече 1/3 са местни, а рекламите и спонсорствата са също милиярди.. +билети.. Никой няма да убие този златен бизнес,заради това, че арабите наливали 200-300 млн паунда на година... Ще се зашуми ще им сложат разни граничения и дотам... Щом ПСЖ са чисти, значи както в песента за милиярди няма закони, за левски и цска..и лудогорец да внимават с финансовия феърплей..
lfcbmgb
Рейтинг: 1572 НеутралноДо коментар [#34] от "Perko Perkov":
Borussia Verein für Leibesübungen 1900 e.V and Liverpool FC liege Mir gang am herzen!ЦСКА през 2005 година ли или онзи отбор със Стойчо Младенов
Hawaii
Рейтинг: 6454 НеутралноПрипок, чети преди да пишеш !
Пиша за ЛИТЕКС
Не пиша за ЦСКА, който не само бяха изхвърлени от групата,
но и ФАЛИРАХА на 9.9.2016
Darulio
Рейтинг: 1041 ВеселоДо коментар [#40] от "Hawaii":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Аз не съм припок, приятелче с едноока змия кабрио. Литекс са си наред финансово.