МУУУУ-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА!!! Избори идват! Избори! Не 32 милиона, 320 милиона, ако трябва ще налеят та феновете да са доволни и пак да има какво да се краде!
Между другото кметът на Пловдив вече не е от ГЕРБ! За кого ще гласуват сега фенчетата?!? За него лично или за бат Бойко?!?
Не може го стигнете ББ. Кметчето не е ли разбрало че като ти дават половината пари , останалите ще трябва да си ги дадеш ти? Не общината разбира се а дружеството , де. Общината не им дава тия пари . Дава им ги назаем . , за а си достроят стадиона . Ще ги върнат . А кметчето друг път да си отваря очите .
Общината влага в стадиона на Ботев 80 млн. Сега да им го дава на концесия за 10 години, с цена 8 млн. на година. Поне за да си върне парите без лихви и инфлация.
Общината вместо да отпуска с нашите пари милиони на частни фирми било то и клубове за Рита не на топка да се правят проверки на сградите колко са земетръс но устойчиви. Че като гледам Турция и при нас с тази корупция кой знае кой следи за стандартите дали се спазват при строителството.
"се проведе при условия на обсада на сградата от фенове на двата отбора" - изкривеното личице на БГ ДЕМОкрация достига нови висини. Колкото до "комисиите" за надзор, к`во ли се питат държавните институции?! Или се почесват и мъдруват, зер нЕма "обсада" при тях! Няма такава държава, а "градът вековен" едва ли е имал такова ОПравление.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Каква простотия е това само. Тея клубове нямат ли си собственици. Всички тарикати в тая държава чакат разходите да се поемат от бюджета обаче са първи като дойде време да се прибират печалбите.
Тая измет трябва да я изринем иначе всички ние ще плащаме ПР акциите на ГЕРБ.
Хаха Пловдивчани така ги отпраха с безумните герберски проекти като Колодрума, зоологическата, транспортната епопея, а сега и стадионите, че даже не разбраха от къде им е дошло. Като добавим и бруталното презастрояване, което вилнее из града, изобщо не му завиждам на този който ще дойде след Зико. Но нека пак да си гласуват за Бойко и компаиня.
Решението е ГРАДСКИ стадион, а не клубен. И не да се строи нов, а да се разберат клубовете, а ако не могат да се разберат, държавата да си влезе в ролята, да провери документите за собственост и да вземе решение. За общината не смея нищо да напиша, тя отдавна май е безсилна.
За тия стадиони ще трябват по 25-30 млн. на всеки 5 години, докато майните продължават да търпят такива гаври. Може и да си го заслужават, де: „всеки народ си заслужава историята, участта, съдбата, управниците и камшика, който го шиба по задника всеки ден, всеки час.“
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Нищо де! Няма страшно. Като приемем "еврото", ще премахнем борда, а тогава ще се набълбукаме с "евтини евра" -кредити! И така докато настигнем и дори надминем по дългове - Гърция.
Всичко това ще се "оправи", като по "гръцки вариант"! Намаляване на заплати и пенсии, докато си връщаме кредитите натрупани (усвоени) от крадливи и мързеливи комунистически отрепки и утайки, избирани от матрЯла! Няма да ни е за първи път. Както се види няма и да е за последен!
Пловдивския кмет и пловдивската община са добри стопани, така че заслужават да им се дадат за харчене 32.7 млн. лева. ...... „Пловдив не е получил и лев дивидент от съдружието си с Гергов
Община Пловдив не е получила и лев дивидент от съдружието си с бизнесмена, бивш местен лидер на БСП и почетен консул на Русия у нас Георги Гергов. Местната власт има обща фирма с Гергов – „Пълдин туринвест", която пък държи мажоритарен дял в Пловдивския панаир. Местната власт обаче до момента не е получавала дивидент нито от едното дружество, нито от другото.“, 31.01.2023 г. https://www.mediapool.bg/plovdiv-ne-e-poluchil-i-lev-divident-ot-sadruzhieto-si-s-gergov-news344411.html
За библиотеки няма пари, но за буцевите запалянковци с милиони...После най-просатта нация- така е тук баце командва. Да сет чули буцата да дава от джипката за билиотека, театър, училище, детски градини, музеи...музей въбоще стен ли някога на територията? Прости с простия начело...
С 46 гласа "за" и само един против Община Пловдив прие предложение да отпусне още 32.7 милиона лева за стадионите на местните футболни клубове "Ботев" и "Локомотив" - "Христо Ботев" и ст. "Локомотив".
Заседанието на Общинския съвет се проведе при условия на обсада на сградата от фенове на двата отбора. Още от сутринта те изразиха намерението си да протестират при отказ.
Заради това в града пристигнаха и допълнителни сили на Жандармерията.
Така, ами! Пред опасността да ядат бой, общинските "усвоители", набързо взели решение на ползу-роду(феновете). Виждате ли" "Че боят изгражда, той не е да разгражда"!
Пълно безумие - с тия пари могат да се направят 200 площадки из кварталите където младежите да спортуват. Професионалният спорт следва да се развива на частни начала - какво е това - днеска им строим стадионите, утре им поемаме трансферите, вдругиден им плащаме задълженията...
Всичко е заради изборите. Пловдив е абсолютен батак. Всичко е разкопано, не се работи качествено, прашно и застроено е. ГЕРБ са наясно, че няма да спечелят, но поне се опитват да минимизират щетите. Нищо няма да стане и с тези пари. Ще се краде. Това е.
За тия стадиони ще трябват по 25-30 млн. на всеки 5 години, докато майните продължават да търпят такива гаври. Може и да си го заслужават, де: „всеки народ си заслужава историята, участта, съдбата, управниците и камшика, който го шиба по задника всеки ден, всеки час.“
Кметчето яко се е объркало. За това остана да си оправи бакиите. Половината от парите са европейски предполагам а останалите трябва да ги осигури общината. Щом общината иска да "усвоява" пари трябва да даде половината. Стадиона си остава общински , не на това или онова дружество .
На частни клубове,общината дава милиони да им се построят стадионите,а за крайнонуждаещи се дейностив общината, пари няма да има.Криворазбрана гербавизация.
shlshlshlshl
Това че журналиста написал това не е от спортния отдел не го оправдава. Стадионите не са Ботев и Локо а са на общината. Общината дава пари за собствените си стадиони.
Обаче за едни 5 милиона за трибуна на Лудогорец имаше голям вой. При условие, че Лудогорец кандидатства по проект. На пловдивските отбори ще им построят цели стадиони.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
До коментар [#26] от "dfjftriktrcdt":Това че журналиста написал това не е от спортния отдел не го оправдава. Стадионите не са Ботев и Локо а са на общината. Общината дава пари за собствените си стадиони.
Не може го стигнете ББ.Кметчето не е ли разбрало че като ти дават половината пари , останалите ще трябва да си ги дадеш ти? Не общината разбира се а дружеството , де. Общината не им дава тия пари . Дава им ги назаем . , за а си достроят стадиона . Ще ги върнат . А кметчето друг път да си отваря очите .
Как разбрахте, че общината дава парите назаем? Парите за строителството на стадионите до сега назаем ли са били давани?
Иначе сте прав, трудно някой може да стигне мутрата. Всичките му схеми са такива: строителство няма, аванси и кюлчета има. Недостижим. гешеф нищо не прави защото не знаел кой е правил снимките и защо.
Знами потвърждаваш, че всички общински училища, детски градини, библиотеки и болници в Пловдив са в перфектно състояние - ремонтирани, отоплени и модерни и дойде време да харчим 30 милиона за ДВА стадиона.
ПРЕДПОЛОЖИХ , ако дружествата искат да имат съсобственост . Но доколкото чета стадионите са си собственост на общината. Е и баба от Долно Уйново не е съгласна да се дават пари от данъците на децата и внуците и за стадион на милионери , а пред дома и да няма кой да изчиси , ама ей на за това половината ги дава ЕС .
До коментар [#26] от "dfjftriktrcdt":Това че журналиста написал това не е от спортния отдел не го оправдава. Стадионите не са Ботев и Локо а са на общината. Общината дава пари за собствените си стадиони.
Общината няма отбор,тя го дава под наем на частните отбори Ботев и Локомотив.От къде на къде общината ще строи и ще брои милиони за стадионите за да играят частни отбори??Това ли е най-важното за една община,след като крайно нуждаещи се дейности не се финансират,като общинското здравеопазване,транспорта,образованието и т.н..
shlshlshlshl
За какво и е на общината стадион,след като няма собствен отбор??Те да останали от времето на социализма.Налага се сега силово общината да брои пари,за направата на стадион,за да играят частни отбори.Отборите защо през годините не са изградили стадиони,а са чакали друг да построи за да играят??Като не да ти ясни проблемите не коментирай..
shlshlshlshl
Не знам защо го прави община Пловдив. Предполагам че копира всяка община от Истанбул до Белфаст. А защо на хората без деца трябва да им се харчат данъците за училища?
До коментар [#38] от "мики маус":Аз на лекар не съм ходил от 12 години а на стадион съм поне два пъти в месеца. Защо трябва да се харчат данъците ми за болници?
Защото друг ходи на болница и то не само рутинно ,а да се спаси живот.Болницата е от национално значение,а стадиона не е.Разбра ли бе професоре по нищология??
shlshlshlshl
“Община Пловдив прие предложение да отпусне още 32.7 милиона лева за стадионите на местните футболни клубове "Ботев" и "Локомотив" “Това предполага, че всички общински училища, детски градини и болници в Пловдив са в перфектно състояние - ремонтирани, отоплени и модерни.
Прав си,така е.Сега се задължава Общината да се отпуснат тези милиони за направата на стадион,който ще ползват частни отбори.Тива не е задължение на общината,но явно под политически натиск и се налага да изхарчи милиониза частни клубиве,вместо да могат да отидат за жизненоважните общински мероприятия и обекти..
shlshlshlshl
До коментар [#45] от "dfjftriktrcdt":То по твоята логика не трябва да има никъде стадиони по лека атлетика. Няма лекоатлетически клуб в света който да може да си позволи стадион.
А бе те са държавни бе професоре.Националният стадион е финансиран от БФС-т.е държавна институция..Този стадион е изграден първо за националните отбори по футбол и лека атлетика .
shlshlshlshl
Е и тези стадиони, както и всички в БГ са държавни. Може да ги разруши държавата ако поиска ама тогава ще се намери някой да пита как може 10 пъти по малък град в Румъния да има по хубав стадион от Пловдив.
До коментар [#41] от "dfjftriktrcdt":Не знам защо го прави община Пловдив. Предполагам че копира всяка община от Истанбул до Белфаст. А защо на хората без деца трябва да им се харчат данъците за училища?
Какво ме интересува какво било в Истанбул бе..Тази порочна и корумпирана практика трябва да се прекрати в България и общините да не харчат пари за частните отбори,те си имат собственици и да се оправят.Защо с парите на данъкоплатците на град Пловдив в случая се харчат пари за да се направи модерен стадион за да играят частни отбори..Това не е задължение на общините,те имат други задължения,още повече парите не достигат за всичко..
shlshlshlshl
И аз това питам Роси,но не получавам адекватен отговор.Не е задължение на общините да строят със собствени пари стадиони на частни отбори,които да ги ползват.Още повече,че парите не достигат,а други общински проблеми ще останат нерешени,а те са жизненоважни за общината и хората.
shlshlshlshl
До коментар [#50] от "dfjftriktrcdt":Предполагам не те интересува но навсякъде в Европа общините и държавите строят стадионите където играят частните клубове.
Те са по богати бе професоре,техните общини са богати и могат да си позволят.Българските общини са най-бедните в ЕС,не им достига бюджет за най-важните проблеми.Разбра ли сега каква е разликата?.Все едно да искат да караш Мерцедес $класа последен модел,а да нямаш покрив над главата.
shlshlshlshl
Решението е ГРАДСКИ стадион, а не клубен.И не да се строи нов, а да се разберат клубовете, а ако не могат да се разберат, държавата да си влезе в ролята, да провери документите за собственост и да вземе решение. За общината не смея нищо да напиша, тя отдавна май е безсилна.
Е колко да е по богата общината на някой 100 000 румънски град от община Пловдив. Не е до богатство. То и така ще ги направят че ще подхождат на улиците и болниците на Пловдив.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#53] от "dfjftriktrcdt":Е колко да е по богата общината на някой 100 000 румънски град от община Пловдив. Не е до богатство. То и така ще ги направят че ще подхождат на улиците и болниците на Пловдив.
По богати са в Румъния.Явно не си запознат,аз съм ходил многократно и знам.Макар,че не навсякъде проблемите са решени.Има клубове които фалират,когато нямат пари за лиценз,селекция и стадион..Динамо Букурещ беше фалирал,но не общината или държавата помогнаха,а феновете и богати хора в Румъния.Освен това някои клубове се обединиха,защото е по лесно един отбор да се издържа.Не са ти ясни проблемите..
shlshlshlshl
Всички без един са "за". Само гербери ли влизат в състава на общинския съвет? Затова хората са загубили надежда, защото за когото и да гласуват, после ще им го начука.
не отговаря на съвремените изисквания, всеки лев хвърлен за този стадион е хвърлен на вятъра, засега поддържат само игрището и пистата около него, за да го ползват за лека атлетика и аматьорски мачлета...
Аха, на всеки общински терен общината е длъжна да строи нещо някому, понеже имал нужда... Общината трябва да строи училища, болници, детски градини... Ако все пак реши да строи стадион, за град като Пловдив трябва да построи ЕДИН стадион и разните му там Металик, Велбъжд и останалите "автентични пловдивски отбори" трябва да плащат наем, и то НЕ СИМВОЛИЧЕН наем.
Събаряй, правиш 1 /един/ градски стадион чието финансиране се осигурява от двата клуба, а терените на двата стадиона се озеленяват и на тях се правят общински спортни центрове, които да се посещават от всички пловдивчани. Може да са платени с минимален марж на печалба за да са адекватно поддържани.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
А защо общината да ги строи като не ги ползва? Отборите са частни, какво става с приходите от билети от посещението на тия стадиони - каква част отиват в общината?
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Аз и на стадион и на лекар не съм ходил от 10 години ама по кръчми ходя - що не се построят държавни кръчми със соц цени? Ти сериозно ли задаваш тоя въпрос?
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
по същата логика - защо старите хора дето не работят и не произвеждат трябва да им се плаща пенсия, защо изобщо трябва да ги осигуряваме а не ги убиваме и заравяме - да не пречат и без това?
Ти или си изключителен трол или изключителен дебил. На кратко - образованието е приоритет номер 1 за всяка нормална държава която иска да оцелее още едно поколение. Здравеопазването е следващ по важност приоритет за всяка държава, която иска хората в нея да водят пълноценен начин на живот. Всичко останало - отбрана, икономика и тн е свързано с първите две (и ги подпомага).
Клубния спорт особено в българия и особено футболът НЕ допринася С НИЩИЧКО към нито един от основните приоритети.
МАСОВИЯТ спорт трябва да бъде приоритет за държавата и общините а ЧАСТНИЯТ клубен спорт (бил той футбол или друго) следва да се подкрепя единствено административно (най-вече като не му се пречи) и държавно при ясни условия (както споменах - имало е и държавни и европейски проекти).
Толкоз.
Утре и румен гайтански може да поиска примерно столична община да му купи 100 камиона за смет за да може да печели обществените поръчки и да печели пари. Що да не му купи?
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
До коментар [#32] от "realguru":Събаряй, правиш 1 /един/ градски стадион чието финансиране се осигурява от двата клуба, а терените на двата стадиона се озеленяват и на тях се правят общински спортни центрове, които да се посещават от всички пловдивчани. Може да са платени с минимален марж на печалба за да са адекватно поддържани.
Значи и в двата стадиона има разни клубове където ходят разни деца да тренират разни неща срещу доста приемливи такси. В крайна сметка то не е само тревата и седалките. Има си помещения под редовете със седалките където се развива някаква дейност. Предполагам общината ги дава безплатно на разни спортни клубове да водят тренировки там.
30 милиона лв. хвърлени на вятъра за някакви стадиони от които няма никаква полза! С 30 милиона можеха да направят къде къде по-полезни работи! Футболните клубове да си направят сами стадионите, а не да ползват пари от данъците на хората!
Не на глобалистите и глобуса!
Make Earth Flat Again!
Коментарите под ттази статия са поредното доказателство , че поне едно 90 % от коментиращите в дневник са калпав материал, дето се има за много хубав материал :) Какво по-нормално от това една Община да се грижи за своите граждани и да инвестира в строителството на модерни общински съоражения , за комфорта и удобството на своите граждани? Фактът, че предложението беше от ГЕРБ, но се подкрепи от абсолютно всички останали-БСП,ВМРО,Кауза Пловдив, Съюз за Пловдив,изненадващо дори и четирите общински съветника от ДБ ,БЗНС,ДПС и др. които имат представители в ОС. е показателен , че това се гласува за доброто на пловдивчани.Единствено един независим съветник гласува против! Тук се закъхарили, че отивали държавни пари за частни дружества.Нищо подобно-нито става дума за държавни пари, а за общински-т.е за парите на пловдивчани, нито са за тяхни дружества, а са за пловдивчани! Ама като не можеш да видиш по-далече от носа си , и знаеш замо заучени клишета, как да проумееш една добра новина!
ОТБОРИТЕ И ФЕНОВЕТЕ НА ПЛОВДИВ ЗАСЛУЖАВАТ НОВИТЕ СТАДИОНИ НА 200% ! ЛЕВСКАР СЪМ , НО НЕ МОЖЕ ЕДНИ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ И ВДЪХНОВЯВАЩИ ФЕНОВЕТЕ ОТБОРИ , ДА ИГРАЯТ НА ЛИВАДАТА ! /за разлика от един фалшив отбор / ! ДЕРЗАЙТЕ , ИГРАЙТЕ И ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ , ПАДАЙТЕ ОТ ЛЕВСКИ ! /майтап , разбира се /
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Petleshev
Рейтинг: 2808 НеутралноТова е пълно безумие.
Бивш tww09306483.selqnin
Рейтинг: 2697 ГневноТова е сигурен път към ФАЛИТ!!!
vagabond66
Рейтинг: 2420 ВеселоМУУУУ-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА!!!
Избори идват!
Избори!
Не 32 милиона,
320 милиона, ако трябва ще налеят
та феновете да са доволни
и пак да има какво да се краде!
Между другото кметът на Пловдив вече не е от ГЕРБ!
За кого ще гласуват сега фенчетата?!?
За него лично или за бат Бойко?!?
oua58686497
Рейтинг: 2083 НеутралноНе може го стигнете ББ.
Кметчето не е ли разбрало че като ти дават половината пари , останалите ще трябва да си ги дадеш ти? Не общината разбира се а дружеството , де.
Общината не им дава тия пари . Дава им ги назаем . , за а си достроят стадиона . Ще ги върнат .
А кметчето друг път да си отваря очите .
vassilun
Рейтинг: 4923 НеутралноПреди избори стават чудеса!
Lazarus
Рейтинг: 910 НеутралноОбщината влага в стадиона на Ботев 80 млн. Сега да им го дава на концесия за 10 години, с цена 8 млн. на година. Поне за да си върне парите без лихви и инфлация.
Daria
Рейтинг: 1135 НеутралноОбщината вместо да отпуска с нашите пари милиони на частни фирми било то и клубове за Рита не на топка да се правят проверки на сградите колко са земетръс но устойчиви. Че като гледам Турция и при нас с тази корупция кой знае кой следи за стандартите дали се спазват при строителството.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2812 Любопитно"се проведе при условия на обсада на сградата от фенове на двата отбора" - изкривеното личице на БГ ДЕМОкрация достига нови висини. Колкото до "комисиите" за надзор, к`во ли се питат държавните институции?! Или се почесват и мъдруват, зер нЕма "обсада" при тях! Няма такава държава, а "градът вековен" едва ли е имал такова ОПравление.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.negodnik
Рейтинг: 396 НеутралноКаква простотия е това само. Тея клубове нямат ли си собственици. Всички тарикати в тая държава чакат разходите да се поемат от бюджета обаче са първи като дойде време да се прибират печалбите.
Тая измет трябва да я изринем иначе всички ние ще плащаме ПР акциите на ГЕРБ.
yda191111599
Рейтинг: 195 НеутралноХаха Пловдивчани така ги отпраха с безумните герберски проекти като Колодрума, зоологическата, транспортната епопея, а сега и стадионите, че даже не разбраха от къде им е дошло. Като добавим и бруталното презастрояване, което вилнее из града, изобщо не му завиждам на този който ще дойде след Зико. Но нека пак да си гласуват за Бойко и компаиня.
bat_plamen
Рейтинг: 4476 НеутралноЕй, голямо крадене падна на държавни пари около тези два стадиона
negodnik
Рейтинг: 396 НеутралноТоя герберските общинари са готови да фалира общината само да си купят гласовете на лумпените от агитките.
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#9] от "negodnik":
Клубовете си имат собственици също както и стадионите. А на стадионите са община или министерство, както е навсякъде в Европа.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1999 НеутралноРешението е ГРАДСКИ стадион, а не клубен.
Истината рано или късно излиза наяве.И не да се строи нов, а да се разберат клубовете, а ако не могат да се разберат, държавата да си влезе в ролята, да провери документите за собственост и да вземе решение. За общината не смея нищо да напиша, тя отдавна май е безсилна.
bat_plamen
Рейтинг: 4476 НеутралноДо коментар [#1] от "Petleshev":
++++++++++++++++++++(
Най- малкото двата отбора можеха да играят на един стадион - например като Интер и Милан!
Darulio
Рейтинг: 994 ВеселоЗа тия стадиони ще трябват по 25-30 млн. на всеки 5 години, докато майните продължават да търпят такива гаври. Може и да си го заслужават, де: „всеки народ си заслужава историята, участта, съдбата, управниците и камшика, който го шиба по задника всеки ден, всеки час.“
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"vagabond66
Рейтинг: 2420 ВеселоДо коментар [#2] от "selqnin":
Нищо де!
Няма страшно.
Като приемем "еврото",
ще премахнем борда,
а тогава ще се набълбукаме
с "евтини евра" -кредити!
И така докато настигнем
и дори надминем по дългове - Гърция.
Всичко това ще се "оправи",
като по "гръцки вариант"!
Намаляване на заплати и пенсии,
докато си връщаме кредитите
натрупани (усвоени) от
крадливи и мързеливи комунистически
отрепки и утайки, избирани от матрЯла!
Няма да ни е за първи път.
Както се види няма и да е за последен!
Боян Баянов
Рейтинг: 2388 НеутралноПловдивския кмет и пловдивската община са добри стопани, така че заслужават да им се дадат за харчене 32.7 млн. лева.
......
„Пловдив не е получил и лев дивидент от съдружието си с Гергов
Община Пловдив не е получила и лев дивидент от съдружието си с бизнесмена, бивш местен лидер на БСП и почетен консул на Русия у нас Георги Гергов.
Местната власт има обща фирма с Гергов – „Пълдин туринвест", която пък държи мажоритарен дял в Пловдивския панаир.
Местната власт обаче до момента не е получавала дивидент нито от едното дружество, нито от другото.“, 31.01.2023 г.
https://www.mediapool.bg/plovdiv-ne-e-poluchil-i-lev-divident-ot-sadruzhieto-si-s-gergov-news344411.html
bat_plamen
Рейтинг: 4476 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "vassilun":
++++++++++++++++
Предизборни " чудеса с парите на данъкоплатците.
True Detective
Рейтинг: 876 ВеселоЗа библиотеки няма пари, но за буцевите запалянковци с милиони...После най-просатта нация- така е тук баце командва. Да сет чули буцата да дава от джипката за билиотека, театър, училище, детски градини, музеи...музей въбоще стен ли някога на територията?
Прости с простия начело...
vagabond66
Рейтинг: 2420 ВеселоТака, ами!
Пред опасността да ядат бой,
общинските "усвоители",
набързо взели решение на ползу-роду(феновете).
Виждате ли"
"Че боят изгражда,
той не е да разгражда"!
jazzdevil
Рейтинг: 1965 НеутралноПълно безумие - с тия пари могат да се направят 200 площадки из кварталите където младежите да спортуват. Професионалният спорт следва да се развива на частни начала - какво е това - днеска им строим стадионите, утре им поемаме трансферите, вдругиден им плащаме задълженията...
Tod
Рейтинг: 761 НеутралноВсичко е заради изборите. Пловдив е абсолютен батак. Всичко е разкопано, не се работи качествено, прашно и застроено е. ГЕРБ са наясно, че няма да спечелят, но поне се опитват да минимизират щетите. Нищо няма да стане и с тези пари. Ще се краде. Това е.
Петър Георгиев
Рейтинг: 813 НеутралноМайни не останаха, в София са :)
oua58686497
Рейтинг: 2083 НеутралноКметчето яко се е объркало. За това остана да си оправи бакиите.
Половината от парите са европейски предполагам а останалите трябва да ги осигури общината. Щом общината иска да "усвоява" пари трябва да даде половината. Стадиона си остава общински , не на това или онова дружество .
Онзи ден плещеше че са му дали само половината.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноНа частни клубове,общината дава милиони да им се построят стадионите,а за крайнонуждаещи се дейностив общината, пари няма да има.Криворазбрана гербавизация. shlshlshlshl
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#26] от "dfjftriktrcdt":
Това че журналиста написал това не е от спортния отдел не го оправдава. Стадионите не са Ботев и Локо а са на общината. Общината дава пари за собствените си стадиони.
bludniq_sin
Рейтинг: 1050 НеутралноОбаче за едни 5 милиона за трибуна на Лудогорец имаше голям вой. При условие, че Лудогорец кандидатства по проект. На пловдивските отбори ще им построят цели стадиони.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmloua58686497
Рейтинг: 2083 НеутралноИ клубовете ще си плащат за ползването им и обществото ще си върне парите.
regular_observer
Рейтинг: 693 НеутралноКак разбрахте, че общината дава парите назаем?
Парите за строителството на стадионите до сега назаем ли са били давани?
Иначе сте прав, трудно някой може да стигне мутрата.
Всичките му схеми са такива: строителство няма, аванси и кюлчета има. Недостижим.
гешеф нищо не прави защото не знаел кой е правил снимките и защо.
tlr33621309
Рейтинг: 700 НеутралноШе поръчваме после ше мием чинии не е проблем
Всичко, което може да се яде е обект на власттаrealguru
Рейтинг: 1905 НеутралноУмните и красивите какво предлагате да ги оставят така недовършени или да ги бутнат ли? ;)
Или да продадат на Гергов :)
хм
Рейтинг: 1913 Неутралнопрогноза - в държавата РъБъ каскетурата няма да се задейства за изхарчени нецелесъобразно пари И в този герберски случай.
nix1130
Рейтинг: 465 НеутралноДо коментар [#10] от "yda191111599":
А ти знаеш ли каво е дървен предмет с 3 букви?
мики маус
Рейтинг: 2038 Неутрално“Община Пловдив прие предложение да отпусне още 32.7 милиона лева за стадионите на местните футболни клубове "Ботев" и "Локомотив" “
Това предполага, че всички общински училища, детски градини и болници в Пловдив са в перфектно състояние - ремонтирани, отоплени и модерни.
мики маус
Рейтинг: 2038 НеутралноНякой може ли да обясни защо с обществени средства - общински и държавни трябва да се строят стадиони на частни клубове?
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#36] от "мики маус":
Защото стадионите са общински а не частни.
мики маус
Рейтинг: 2038 НеутралноДо коментар [#37] от "aleksandarr":
Знами потвърждаваш, че всички общински училища, детски градини, библиотеки и болници в Пловдив са в перфектно състояние - ремонтирани, отоплени и модерни и дойде време да харчим 30 милиона за ДВА стадиона.
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#38] от "мики маус":
Аз на лекар не съм ходил от 12 години а на стадион съм поне два пъти в месеца. Защо трябва да се харчат данъците ми за болници?
oua58686497
Рейтинг: 2083 Неутрално[quote#30:"regular_observer"][/quote]
ПРЕДПОЛОЖИХ , ако дружествата искат да имат съсобственост .
Но доколкото чета стадионите са си собственост на общината.
Е и баба от Долно Уйново не е съгласна да се дават пари от данъците на децата и внуците и за стадион на милионери , а пред дома и да няма кой да изчиси , ама ей на за това половината ги дава ЕС .
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноОбщината няма отбор,тя го дава под наем на частните отбори Ботев и Локомотив.От къде на къде общината ще строи и ще брои милиони за стадионите за да играят частни отбори??Това ли е най-важното за една община,след като крайно нуждаещи се дейности не се финансират,като общинското здравеопазване,транспорта,образованието и т.н.. shlshlshlshl
Роси
Рейтинг: 7847 НеутралноС чужда пита майчин помен правят. Тези отбори си има собственици, защо всички трябва да плащат за стадионите им.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноЗа какво и е на общината стадион,след като няма собствен отбор??Те да останали от времето на социализма.Налага се сега силово общината да брои пари,за направата на стадион,за да играят частни отбори.Отборите защо през годините не са изградили стадиони,а са чакали друг да построи за да играят??Като не да ти ясни проблемите не коментирай.. shlshlshlshl
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#41] от "dfjftriktrcdt":
Не знам защо го прави община Пловдив. Предполагам че копира всяка община от Истанбул до Белфаст. А защо на хората без деца трябва да им се харчат данъците за училища?
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноЗащото друг ходи на болница и то не само рутинно ,а да се спаси живот.Болницата е от национално значение,а стадиона не е.Разбра ли бе професоре по нищология?? shlshlshlshl
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноПрав си,така е.Сега се задължава Общината да се отпуснат тези милиони за направата на стадион,който ще ползват частни отбори.Тива не е задължение на общината,но явно под политически натиск и се налага да изхарчи милиониза частни клубиве,вместо да могат да отидат за жизненоважните общински мероприятия и обекти.. shlshlshlshl
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#45] от "dfjftriktrcdt":
То по твоята логика не трябва да има никъде стадиони по лека атлетика. Няма лекоатлетически клуб в света който да може да си позволи стадион.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноА бе те са държавни бе професоре.Националният стадион е финансиран от БФС-т.е държавна институция..Този стадион е изграден първо за националните отбори по футбол и лека атлетика . shlshlshlshl
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#48] от "dfjftriktrcdt":
Е и тези стадиони, както и всички в БГ са държавни. Може да ги разруши държавата ако поиска ама тогава ще се намери някой да пита как може 10 пъти по малък град в Румъния да има по хубав стадион от Пловдив.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноКакво ме интересува какво било в Истанбул бе..Тази порочна и корумпирана практика трябва да се прекрати в България и общините да не харчат пари за частните отбори,те си имат собственици и да се оправят.Защо с парите на данъкоплатците на град Пловдив в случая се харчат пари за да се направи модерен стадион за да играят частни отбори..Това не е задължение на общините,те имат други задължения,още повече парите не достигат за всичко.. shlshlshlshl
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#50] от "dfjftriktrcdt":
Предполагам не те интересува но навсякъде в Европа общините и държавите строят стадионите където играят частните клубове.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноИ аз това питам Роси,но не получавам адекватен отговор.Не е задължение на общините да строят със собствени пари стадиони на частни отбори,които да ги ползват.Още повече,че парите не достигат,а други общински проблеми ще останат нерешени,а те са жизненоважни за общината и хората. shlshlshlshl
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноТе са по богати бе професоре,техните общини са богати и могат да си позволят.Българските общини са най-бедните в ЕС,не им достига бюджет за най-важните проблеми.Разбра ли сега каква е разликата?.Все едно да искат да караш Мерцедес $класа последен модел,а да нямаш покрив над главата. shlshlshlshl
xcv231162567
Рейтинг: РазстроеноА най-големият стадион в България на Гребната база в Пловдив се разпада от 40 години а е готов на 85%.За него пари няма да се завърши...
xcv231162567
Рейтинг: НеутралноТо си има.Няма кой да го завърши 40 години а е почти готов.Ама е държавен и няма далавера там явно.
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#53] от "dfjftriktrcdt":
Е колко да е по богата общината на някой 100 000 румънски град от община Пловдив. Не е до богатство. То и така ще ги направят че ще подхождат на улиците и болниците на Пловдив.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3904 НеутралноПо богати са в Румъния.Явно не си запознат,аз съм ходил многократно и знам.Макар,че не навсякъде проблемите са решени.Има клубове които фалират,когато нямат пари за лиценз,селекция и стадион..Динамо Букурещ беше фалирал,но не общината или държавата помогнаха,а феновете и богати хора в Румъния.Освен това някои клубове се обединиха,защото е по лесно един отбор да се издържа.Не са ти ясни проблемите.. shlshlshlshl
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#57] от "xcv231162567":
Ти последно на стадион през 1979 ли си ходил?
lfc
Рейтинг: 1506 НеутралноДо коментар [#52] от "dfjftriktrcdt":
От някакви си футболяги..
Yotce
Рейтинг: 1259 НеутралноВсички без един са "за".
Само гербери ли влизат в състава на общинския съвет?
Затова хората са загубили надежда, защото за когото и да гласуват, после ще им го начука.
fxo521082419
Рейтинг: 338 НеутралноДо коментар [#61] от "Yotce":
и те затова само за бойко. ясно.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2457 ВеселоЩото Роси, стадионите са собственост на община Пловдив, строежите са на общински терени!
Но съм сигурен, че няма да го запомниш! Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
wwwtoчkacom
Рейтинг: 688 Неутралноне отговаря на съвремените изисквания, всеки лев хвърлен за този стадион е хвърлен на вятъра, засега поддържат само игрището и пистата около него, за да го ползват за лека атлетика и аматьорски мачлета...
chudomor
Рейтинг: 761 ВеселоНа кой от двете стадиончета се издъни кофража при наливане на трибуните ?
От идиоти отговор не чакамСПТУ по строителство им трябва на майните...
Yotce
Рейтинг: 1259 НеутралноАха, на всеки общински терен общината е длъжна да строи нещо някому, понеже имал нужда...
Общината трябва да строи училища, болници, детски градини...
Ако все пак реши да строи стадион, за град като Пловдив трябва да построи ЕДИН стадион и разните му там Металик, Велбъжд и останалите "автентични пловдивски отбори" трябва да плащат наем, и то НЕ СИМВОЛИЧЕН наем.
bludniq_sin
Рейтинг: 1050 НеутралноДо коментар [#32] от "realguru":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlСъбаряй, правиш 1 /един/ градски стадион чието финансиране се осигурява от двата клуба, а терените на двата стадиона се озеленяват и на тях се правят общински спортни центрове, които да се посещават от всички пловдивчани. Може да са платени с минимален марж на печалба за да са адекватно поддържани.
bludniq_sin
Рейтинг: 1050 НеутралноДо коментар [#37] от "aleksandarr":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlА защо общината да ги строи като не ги ползва? Отборите са частни, какво става с приходите от билети от посещението на тия стадиони - каква част отиват в общината?
bludniq_sin
Рейтинг: 1050 НеутралноДо коментар [#39] от "aleksandarr":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlАз и на стадион и на лекар не съм ходил от 10 години ама по кръчми ходя - що не се построят държавни кръчми със соц цени?
Ти сериозно ли задаваш тоя въпрос?
bludniq_sin
Рейтинг: 1050 НеутралноДо коментар [#44] от "aleksandarr":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlпо същата логика - защо старите хора дето не работят и не произвеждат трябва да им се плаща пенсия, защо изобщо трябва да ги осигуряваме а не ги убиваме и заравяме - да не пречат и без това?
Ти или си изключителен трол или изключителен дебил.
На кратко - образованието е приоритет номер 1 за всяка нормална държава която иска да оцелее още едно поколение.
Здравеопазването е следващ по важност приоритет за всяка държава, която иска хората в нея да водят пълноценен начин на живот.
Всичко останало - отбрана, икономика и тн е свързано с първите две (и ги подпомага).
Клубния спорт особено в българия и особено футболът НЕ допринася С НИЩИЧКО към нито един от основните приоритети.
МАСОВИЯТ спорт трябва да бъде приоритет за държавата и общините а ЧАСТНИЯТ клубен спорт (бил той футбол или друго) следва да се подкрепя единствено административно (най-вече като не му се пречи) и държавно при ясни условия (както споменах - имало е и държавни и европейски проекти).
Толкоз.
Утре и румен гайтански може да поиска примерно столична община да му купи 100 камиона за смет за да може да печели обществените поръчки и да печели пари. Що да не му купи?
realguru
Рейтинг: 1905 НеутралноЗначи и в двата стадиона има разни клубове където ходят разни деца да тренират разни неща срещу доста приемливи такси. В крайна сметка то не е само тревата и седалките. Има си помещения под редовете със седалките където се развива някаква дейност. Предполагам общината ги дава безплатно на разни спортни клубове да водят тренировки там.
ivo
Рейтинг: 1118 Неутрално30 милиона лв. хвърлени на вятъра за някакви стадиони от които няма никаква полза! С 30 милиона можеха да направят къде къде по-полезни работи! Футболните клубове да си направят сами стадионите, а не да ползват пари от данъците на хората!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!cocoi
Рейтинг: 562 НеутралноКоментарите под ттази статия са поредното доказателство , че поне едно 90 % от коментиращите в дневник са калпав материал, дето се има за много хубав материал :)
Какво по-нормално от това една Община да се грижи за своите граждани и да инвестира в строителството на модерни общински съоражения , за комфорта и удобството на своите граждани? Фактът, че предложението беше от ГЕРБ, но се подкрепи от абсолютно всички останали-БСП,ВМРО,Кауза Пловдив, Съюз за Пловдив,изненадващо дори и четирите общински съветника от ДБ ,БЗНС,ДПС и др. които имат представители в ОС. е показателен , че това се гласува за доброто на пловдивчани.Единствено един независим съветник гласува против! Тук се закъхарили, че отивали държавни пари за частни дружества.Нищо подобно-нито става дума за държавни пари, а за общински-т.е за парите на пловдивчани, нито са за тяхни дружества, а са за пловдивчани!
Ама като не можеш да видиш по-далече от носа си , и знаеш замо заучени клишета, как да проумееш една добра новина!
ivailo igov
Рейтинг: 569 ЛюбопитноОТБОРИТЕ И ФЕНОВЕТЕ НА ПЛОВДИВ ЗАСЛУЖАВАТ НОВИТЕ СТАДИОНИ НА 200% ! ЛЕВСКАР СЪМ , НО НЕ МОЖЕ ЕДНИ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ И ВДЪХНОВЯВАЩИ ФЕНОВЕТЕ ОТБОРИ , ДА ИГРАЯТ НА ЛИВАДАТА ! /за разлика от един фалшив отбор / ! ДЕРЗАЙТЕ , ИГРАЙТЕ И ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ , ПАДАЙТЕ ОТ ЛЕВСКИ ! /майтап , разбира се /