Айде и под тази тема, съвсем накратко "некои съображения". Стоилов не е прав. Палмите са главната причина този отбор да не е в А Окръжна. Феновете каквото и да даряват, парите няма да са достатъчни дори и за месец издръжка. Никъде по света спонсорите не са собственици, но в случая с "Левски" те са практическите собственици, защото просто нямат истински собственик, Сираков не е платил и една стотинка досега за клуба, за да се води собственик. Държи, някакви си подарени му акции. Така че Палмите са решили, че могат да се държат като собственици и на практика го правят. Сега за стоилов. Той непрекъснато се оплаква от управлението на клуба, най-вече от действията на Палмите. Аз, доколкото знам Стоилов е назначен като треньор, който трябва да се занимава с треньорска дейност, а не дава акъл на този и онзи в управлението, да контролира и въобще да се държи не като треньор, а като президент или собственик на клуба. Така че, той се оплаква от нещо, който той самият прави нон стоп, откакто е станал треньор. Има още десетки изводи от цялата тази смешна история, ама няма смисъл да си губим времето.
Голяма цигания. Треньор който си милее за отбора, си седи на мястото и си върши работата, а не създава интриги по-медиите и не напуска в най-тежкия момент за да доказва че е незаменим. Мъри показа за пореден път, че няма моралните качества за да е голям треньор. Да си ходи в Казахстан, с този манталитет, там в Азия му в мястото! Сираков за президент не става. Какво се обяснява и клани пред Стоилов и се занимава с никому неинтересния Ивков . Да търси добър, скромен, работлив треньор и да продължава напред. Толкова по темата.
Сираков дълги години бе безработен и от гледна точка на финанси и положение в обществото е мижитурка, а това контрастира с болезненото му самолюбие и желание за престиж. Това е шанса в живота му да стане богат собственик, да се нареди сред големите босове. друг няма да има и той няма да го пропусне с лека ръка.
Голяма цигания. Треньор който си милее за отбора, си седи на мястото и си върши работата, а не създава интриги по-медиите и не напуска в най-тежкия момент за да доказва че е незаменим. Мъри показа за пореден път, че няма моралните качества за да е голям треньор. Да си ходи в Казахстан, с този манталитет, там в Азия му в мястото!Сираков за президент не става. Какво се обяснява и клани пред Стоилов и се занимава с никому неинтересния Ивков . Да търси добър, скромен, работлив треньор и да продължава напред. Толкова по темата.
Скромен? Брей, какво качество само. Може и смотан да добавиш за да са по свързани.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
Стресиран Сираков се изпусна и разкри истинския си страх - страхът, да не му бъдат отнети акциите. Това е голямата му уплаха. Всичкото друго многословие, празнодумие, колко съм загрижен за "Левски", колко съм голям левска .... ала-бала
На такива акции в страните с развита стокова борса им казват "penny stock". Такива закъсали предприятия ги продават за 1 долар, само и само да им поемеш дълговете.
До коментар [#13] от "Фалит или Хиперинфлация изборът в Пирамидата":
Забравил си да добавиш и школата на клуба. Това е основното , което произвежда един ФК, футболисти. Някои произвеждат маси, други тигани, футболният клуб футболисти. Основното приходно перо е от покупко-продажба на играчи. След това са спонсорски и рекламни договори, членски карти и билети, ТВ права и продажба на артикули. Като дръпнеш калема на края на годината, ако си на минус , значи не правиш нещо както трябва. Това си е просто една бизнес организация, а ние знаем как Бай Ганьо прави бизнИс.
Правото на собственост съответства на задължението за финансиране. Акциите трябва да са в този, който финансира клуба. Дали това е публиката, дали това са спонсорите, или са и едните и другите - няма значение. Акциите трябва да се разпределят между тях. Абсурдно и неестествено е Сираков, който е паразит и се храни от клуба да държи собствеността , такова чудо няма никъде по света.
Пак драми с Левски и спонсора. Предишния спонсор сега е в Дубай май. Да видим какво ще стане с този. Да не вземат пак да се джиросват акции на министър-председатели?
“Най-добрия начин да отмъстиш на врага си е да не приличаш на него.“ - М. Аврелий
Сираков си е свършил работата. Да си бил добър спортист на международно ниво, не е малко. По времето на Сираков, Левски беше отбор на средно европейско ниво, което за мащабите на страната изглежда справедливо. Проблемите за Левски, а и за цялата страна дойдоха с поемането на икономиката и от една разбойническа и неспособно на нищо съзидателно класа. Откакто това се случи, нивото на всичко падна по-ниско от това на много страни от Латинска Америка. Никой. никъде и никога по-света не се е държал калто Ивковци и Стоиловци. Пълно безумие и липса на всякаква класа! За това може би е най-добре ще е Сираков да си се върне в пенсия, да джироса акциите на Младежите и повече да не се занимава с целия този абсурд. А за изчезването на Левски, последния гвоздей в ковчега ще е забитият от Стоилов ! Да му благодарим на разплакания “мъж”.
Дневник е пропуснал основното: "Обещал съм да спася Левски, това ще разберете много скоро. Ще го направя! Подготвям доста сериозни неща!" Явно НаПко не спи. Очертава се нов Дики, Шолак и други орбити!
Достатъчно е само, че Сираков се е съгласил да дава 10% от даренията от феновете на спонсора. И добре, че е бил Мъри, иначе тази гавра щеше да е факт. След нагъзването и схемите му с Джуджето, Раев е ударил дъното. Това е невероятно престъпление към хората които дават от залъка си, за да го има Левски. Затова Сираков незабавно трябва да напусне и най-добре да не идва вече на Герена.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
И нито дума не обелва, защо е имало напечатан договор спонсорът да получава 10% от даренията на феновете, след като вече получава по 10% от приходите??
И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
- Парите от привържениците са съпоставими с парите, постъпили от спонсора, в същото време от тях се иска да дават, без да получават дори елементарен отчет, за какво отиват тези пари; - Ако палмите искат да управляват, нека придобият някаква част от клуба, а не да се държат като сиви кардинали, и да си назначават марионетки като Боримиров; - Стоилов при идването си поиска две неща: пълната спортно-трхническа власт, и редовно изплащане на заплатите. Кое от обещаното не се изпълнява?
Мъри като какъв даваше акъл как да се ръководи клуб, който му плаща заплатата?А и тоя Ивков. Сираков може да е всякакъв ,ама им е началник. Все пак последната дума е негова.у
И нито дума не обелва, защо е имало напечатан договор спонсорът да получава 10% от даренията на феновете, след като вече получава по 10% от приходите??
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Да, прав сте ,че такъв тип акции на една едвам мъждукаща фирма се наричат така на Запад/ белите страни/, но в България понеже всичко е изкривено се вдига шум до небесата!
Нашите пари се прибират с лихвите, а ако го фалират - нанай! Ама за човек считащ Литекс за Цска...
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
Че г-н Насо не е собственик на о(т)бора на Тиквата и Шиши не знаят само измамените да мятат през балконите си пликове с пари фенове на подуенския "гранд" :) Затова и така уплашено пищи, че искат да му вземат акциите. Които не са негови, а на ТиШ. Ако беше мъж, какъвто често имитира, че е, щеше да излезе и да каже едно към едно: "Уважаеми лепилари от Люлин, Сухата река и Подгумер, ако искате акциите отидете в Банкя или Дубай и си ги поискайте, мен не ме безпокоете, че и без това едва събирам за по щайга пури седмично!". Ако беше мъж обаче.
По-какъв начин Наско Сираков придоби акциите на ПФК "Левски" АД? Какъв собственик е той? Подставено и поставено лице, без необходимите образование, квалификация, знания и опит. Сламен човек. Собственик, който не издържа, а се издържа от клуба. Резултатите от дейността му като собственик са видни,.
Генералният спонсор отпуска средства по договорите, напред. Имаме договори, по които са платени пари на "Левски" до юни. С "Палмс бет" подписахме за 5 години за 20 млн. лева, за година и половина те са дали над 5 млн. лева. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
КОЙ му измисля думичките на този НЕДОУЧИЛ екземпляр ?!?!?!
Алллооооуууу, АТАНАСКЬООО....
ПалмсБет НЕ "ОТПУСКА СРЕДСТВА", а ПЛАЩА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СИ ПО ДОГОВОР
Ако този ДОГОВОР наистина е за 5 години и 20 МИЛИОНА, значи
ЗА ГОДИНА И ПОЛОВИНА ПалмсБет са ЗАДЪЛЖЕНИ ДА ДАДАТ 6 - ШЕСТ МИЛИОНА
А те са дали САМО ПЕТ ?!?!
ЛИПСВАЩИЯТ МИЛИОН КЪДЕ Е бре "собственико" ?!?!?!?!
АТАНАСКО затова го е страх да не го изритат от ДЪРЖАНЕТО на акциите ?! Защото ЕДИН ОДИТ ЩЕ ИМ РАЗКРИЕ ВСИЧКИ СХЕМИ на крадене
Стига вече с тази злоба ! Кой друг да ги придобие и да се занимава с един отбор във фалит! Нямаше кой друг ! Що тогава Мъри не се появи Дори си признава, че не го интересува А сега пари иска, селския хитрец. Усти много, отговорност никаква. .Сираков прави каквото може с каквото има ! Друг няма, няма и да има !
До коментар [#43] от "Един вампир броди из Европа":Обецата си я изгуби в момент, когато донесе всеобща радост в България. На всички. Да не смесваме двете неща.
Затова съм го запомнил. И затова ми е тъжно.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
Във "Властелина на пръстените" всеки иска да държи Единствения. Но всъщност не пръстенът привлича - той е едно парче метал. Привлича желанието за власт - ненаситно и безгранично.
Наско взе властта в Левски и тя му се услади. Властта никога не бива да се услажда, защото нейното запазване става единствената цел на управляващия, а не интереса на обществото или организацията. Наско вече е токсичен за Левски и трябва да си ходи. Ако не го направи, ще повлече отбора към В група или към фалит+тиренце.
Аз съм неутрален фен, но случващото се в Левски няма как да го подмина. Основният стожер на отбора - Мъри - си замина. Представителят на феновете - Петър Ганев - беше отстранен. Изпълнителният директор - Ивков - беше уволнен. Само един Наско остана сам да стърчи там с пакет акции в ръка и да се прави на велик. Клубът буквално умира, а Наско не смее да си признае, че той е виновен за днешните събития. Жалко е, защото Левски беше започнал да изплува от дъното и светлината в тунела вече се виждаше.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тук Сираков е напълно прав. Само че пропусна някои подробности. НКП(Националният Клуб на Престъпниците) обслужва мутрата и създава интриги в клуба. В момента сикаджията контролира всички големи агитки без тази на Левски с изключение на пласьорите от сзнкп.
Генералният спонсор отпуска средства по договорите, напред. Имаме договори, по които са платени пари на "Левски" до юни. С "Палмс бет" подписахме за 5 години за 20 млн. лева, за година и половина те са дали над 5 млн. лева. --
Не, че нещо, ма май му куца математиката.. Ако е трябвало да дават по 4млн. на година, за 1.5 трябваше да са дали 6млн... значи са с 1 милион назад.. какъв юни, какъв септември?
До коментар [#54] от "zhivko6461":Стига вече с тази злоба ! Кой друг да ги придобие и да се занимава с един отбор във фалит! Нямаше кой друг ! Що тогава Мъри не се появи Дори си признава, че не го интересува А сега пари иска, селския хитрец. Усти много, отговорност никаква. .Сираков прави каквото може с каквото има ! Друг няма, няма и да има !
Злоба? Нямам ли право да задам въпроса с какво Наско Сираков е заслужил да бъде мажоритарен собственик? Кое от написаното Не е вярно? Пиша го вече 3 години. Нима наистина мислите, че Наско Сираков е единствения възможен собственик? Дали можете да аргументирате твърдението си?
мърито дошъл за тренерче, пък знае неща като спонсорски договори, управленски решения.....................надскочил си е функциите и сега пее ли пее. ПАРИТЕ ОБИЧАТ ТИШИНАТА. КРАЙ С НАСКО В ЛЕФСКИ. Щом допусна финансовите схеми и потоци да се веят кат прави гащи по пресконференси.
Генералният спонсор отпуска средства по договорите, напред. Имаме договори, по които са платени пари на "Левски" до юни. С "Палмс бет" подписахме за 5 години за 20 млн. лева, за година и половина те са дали над 5 млн. лева.--Не, че нещо, ма май му куца математиката..Ако е трябвало да дават по 4млн. на година, за 1.5 трябваше да са дали 6млн... значи са с 1 милион назад.. какъв юни, какъв септември?
Не му се сърдете. Той толкова знае, толкова може. Но успява да се нагажда, послушен е. Идеален за подставено и поставено лице. Затова е назначен за мажоритарен собственик. Как е придобил акциите? Дали има сделка? Дори за 1 лев. Как се прехвърлят акции на дружество с годишен оборот десетки милиони евро?
Сметката е ясна До коментар [#74] от "zhivko6461": Не виждам, някой друг да се е засилил. Лесно е винаги да търсиш аргументи против. Трудното е някой ден нещо да построиш.. Левски е източван вече години наред от всеки, който е преминал през него. Само когато Сираков е бил тук, горе долу нещо през годините се е получавало. И сега започна да се получава. Поведението на Стоилов не само, че не е мъжко, а е ирационално, жалко и тъжно. Сам себе си изложи и се изплю на всичко свършено досега. Не познавам Ивков. Историята с Шолак беше унизителна за Левски. Ивков просто не е легитимен, защото нищо значимо не е постигнал в Левски. Не може са правиш заговори с феновете против ръководството на клуба. Ако това беле възможно, нямаше са има клубове като Реал или Байерн. Затова цялата тази история си е единствено един чист български турбо фолк. Няма безгрешни хора. Не може да се взимат 10% от даренията за клуба от спонсорите.. Но си мисля, че не е вярно, а е измислено за да се блокират опитите на Сираков за каквото и да е било. Това е положението.
До коментар [#74] от "zhivko6461":Сметката е ясна До коментар [#74] от "zhivko6461":Не виждам, някой друг да се е засилил. Лесно е винаги да търсиш аргументи против. Трудното е някой ден нещо да построиш..Левски е източван вече години наред от всеки, който е преминал през него. Само когато Сираков е бил тук, горе долу нещо през годините се е получавало. И сега започна да се получава. Поведението на Стоилов не само, че не е мъжко, а е ирационално, жалко и тъжно. Сам себе си изложи и се изплю на всичко свършено досега. Не познавам Ивков. Историята с Шолак беше унизителна за Левски. Ивков просто не е легитимен, защото нищо значимо не е постигнал в Левски. Не може са правиш заговори с феновете против ръководството на клуба. Ако това беле възможно, нямаше са има клубове като Реал или Байерн. Затова цялата тази история си е единствено един чист български турбо фолк. Няма безгрешни хора. Не може да се взимат 10% от даренията за клуба от спонсорите.. Но си мисля, че не е вярно, а е измислено за да се блокират опитите на Сираков за каквото и да е било. Това е положението.
Аз нямам информация дали е имало или не желаещи да купят акциите на ПФК "Левски" АД. Дали е давана възможност на други желаещи? Или просто са назначени поставените ио подставени лица Наско Сираков и Константин Папазов. Без образование, без квалификация, без знания и опит. Нагли. Посредствени като стил, като поведение...
До коментар [#30] от "Изобличител": "Сираков се е съгласил да дава 10% от даренията от феновете на спонсора."
Не съм сведущ в мафиотските дела, обаче дали ставка от 10% възвръщаемост е приемлива при прането на мръсни пари? Щото в една стабилна и постна откъм скандали ситуация около клуба, току виж почнали някакви субекти от Камчатка, Киргизия и Коморите да даряват по десетина милиона на месец...
н.с Аз искам да ти направя окото Компот. Върви да ти епилират краката и да ти напълнят джуките със силикон. У вас знаят къде тунинговат 3,14ички ще те направят муци.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
Не е ли крайно време да не обръщаме внимание на ниско интелектуални футболни простаци! Светът се тресе и движи от много по сериозни конфликти от тези на футболистите!
Е нали си учил за отрицателни числа! Сираков е дал минус няколко милиона! Над милион загуби заради простотията с Хубчев, мърльо пък доведе този катил Блажевич.... Май Левски ще плаче за Батков! Ако не бяха тия врътки, а си бяхмефалирали и почнали от А окръжна до сега като числото щяхме да сме в ефбет лигата....
"Черепния държи всичко и ще закара отбора в ада, но няма да отстъпи"
Васил Божков не ги ли джироса тези акции на Бойко Борисов!? как ли са попаднали в ръцете на Наско Сириков? "На отговорно пазене" докато Баце и депутатин? И как от Дубай е спрял рекламните договори на този "този толкова успешен отбор"? Или парите от рекламата се събират от комисионер-консултант Раева?
Тоя бизнес, "с производството на калпави ритни топковци", не го разбирам. Ама не разбирам и фенската любов към едно търговско дружество, регистрирано по Търговския закон с основна цел да печели (да прави пари), а не любов (на фенове, политици, данъчни и други любвеобилници). Направето го фондация, като "отровено общество" - винаги на печалба, никога загуба и ... данъци.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabadjakliev
Рейтинг: 45 НеутралноТоя се видя с пари за 2 минути и почна да се изживява като падишах.
gyb151153333
Рейтинг: 66 НеутралноЦирк Буш, имаше един лаф навремето
Пацо Пържолата
Рейтинг: 159 НеутралноЩо се правиш на алтав бе, ти нямаш нищо. Черепния държи всичко и ще закара отбора в ада, но няма да отстъпи
Локомотив
Рейтинг: 992 НеутралноСираков, ти си толкова притежател на акциите на "Левски", колкото беше и Христо Йовов.
greeneyes
Рейтинг: 2527 НеутралноАйде и под тази тема, съвсем накратко "некои съображения".
Стоилов не е прав. Палмите са главната причина този отбор да не е в А Окръжна. Феновете каквото и да даряват, парите няма да са достатъчни дори и за месец издръжка.
Никъде по света спонсорите не са собственици, но в случая с "Левски" те са практическите собственици, защото просто нямат истински собственик, Сираков не е платил и една стотинка досега за клуба, за да се води собственик. Държи, някакви си подарени му акции. Така че Палмите са решили, че могат да се държат като собственици и на практика го правят.
Сега за стоилов. Той непрекъснато се оплаква от управлението на клуба, най-вече от действията на Палмите. Аз, доколкото знам Стоилов е назначен като треньор, който трябва да се занимава с треньорска дейност, а не дава акъл на този и онзи в управлението, да контролира и въобще да се държи не като треньор, а като президент или собственик на клуба. Така че, той се оплаква от нещо, който той самият прави нон стоп, откакто е станал треньор.
Има още десетки изводи от цялата тази смешна история, ама няма смисъл да си губим времето.
Yavor Delchev
Рейтинг: 334 НеутралноГоляма цигания. Треньор който си милее за отбора, си седи на мястото и си върши работата, а не създава интриги по-медиите и не напуска в най-тежкия момент за да доказва че е незаменим. Мъри показа за пореден път, че няма моралните качества за да е голям треньор. Да си ходи в Казахстан, с този манталитет, там в Азия му в мястото!
Сираков за президент не става. Какво се обяснява и клани пред Стоилов и се занимава с никому неинтересния Ивков . Да търси добър, скромен, работлив треньор и да продължава напред. Толкова по темата.
Армеец
Рейтинг: 406 НеутралноТук съм за коментарите...
_cska1948_
Рейтинг: 575 НеутралноСираков дълги години бе безработен и от гледна точка на финанси и положение в обществото е мижитурка, а това контрастира с болезненото му самолюбие и желание за престиж.
Това е шанса в живота му да стане богат собственик, да се нареди сред големите босове. друг няма да има и той няма да го пропусне с лека ръка.
Henry
Рейтинг: 355 НеутралноСкромен? Брей, какво качество само. Може и смотан да добавиш за да са по свързани. Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачър
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 4305 ВеселоСираков, по-добре ужасен край, отколкото ужас безкрайно!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)Остави Лефски да фалира, друга опция нямаш!
Припознах Литекс
Рейтинг: 572 НеутралноСтресиран Сираков се изпусна и разкри истинския си страх - страхът, да не му бъдат отнети акциите. Това е голямата му уплаха.
Всичкото друго многословие, празнодумие, колко съм загрижен за "Левски", колко съм голям левска .... ала-бала
ruse_island
Рейтинг: 915 НеутралноСираков без акциите на Левски, ще остане кръгъл сирак!
Припознах Литекс
Рейтинг: 572 НеутралноВсеки футболен клуб се състои от четири стълба, които поддържат цялата конструкция.
1. Собственост, мениджмънт, финансиране
2. Спортно-техническо ръководство, старши треньор
3. Футболисти, представителен тим на клуба.
4. Публика, поддръжници, фенска маса
=======================================
Ясно е, кое е слабото място на "Левски".
emil
Рейтинг: 2737 НеутралноНа такива акции в страните с развита стокова борса им казват "penny stock". Такива закъсали предприятия ги продават за 1 долар, само и само да им поемеш дълговете.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Весел дрон
Рейтинг: 407 НеутралноДо коментар [#13] от "Фалит или Хиперинфлация изборът в Пирамидата":
Забравил си да добавиш и школата на клуба. Това е основното , което произвежда един ФК, футболисти. Някои произвеждат маси, други тигани, футболният клуб футболисти. Основното приходно перо е от покупко-продажба на играчи. След това са спонсорски и рекламни договори, членски карти и билети, ТВ права и продажба на артикули. Като дръпнеш калема на края на годината, ако си на минус , значи не правиш нещо както трябва. Това си е просто една бизнес организация, а ние знаем как Бай Ганьо прави бизнИс.
karatista
Рейтинг: 2756 Неутралноголям джангър за един тъп латино сериал кат левски. оставете там спортали и подобни сайтчета да си дърпат косите за тия смешници.
mr. Gorbachev, tear down this wall!_cska1948_
Рейтинг: 575 НеутралноПравото на собственост съответства на задължението за финансиране.
Акциите трябва да са в този, който финансира клуба.
Дали това е публиката, дали това са спонсорите, или са и едните и другите - няма значение. Акциите трябва да се разпределят между тях.
Абсурдно и неестествено е Сираков, който е паразит и се храни от клуба да държи собствеността , такова чудо няма никъде по света.
Just Бахур
Рейтинг: 418 НеутралноАбе айде закривайте го този говедарник вече :)
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Resurrection
Рейтинг: 1742 ВеселоБаси сагата са тея
Resurrection
Рейтинг: 1742 ВеселоХем са във фалит- хем реват за акциите на ,,Левски “
recurvirostra
Рейтинг: 260 НеутралноЗа #КОЙ по-точно леДСки става въпрос?
Resurrection
Рейтинг: 1742 ВеселоДо коментар [#12] от "ruse_island":
🤣🤣🤣
Blagovest Cvetanov
Рейтинг: 607 НеутралноПак драми с Левски и спонсора. Предишния спонсор сега е в Дубай май. Да видим какво ще стане с този.
“Най-добрия начин да отмъстиш на врага си е да не приличаш на него.“ - М. АврелийДа не вземат пак да се джиросват акции на министър-председатели?
Resurrection
Рейтинг: 1742 ВеселоДо коментар [#23] от "Blagovest Cvetanov":
Те министрите да не са будали да взимат борчове…
Те свикнаха да взимат от народа и то да е 100% сигурно .. даже и без да вършат работа
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3200 НеутралноЧе нали беше готов да ги дадеш бе?
Давай ги и точка
Yavor Delchev
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#11] от "Фалит или Хиперинфлация изборът в Пирамидата":
До коментар [#8] от "_cska1948_":
Сираков си е свършил работата. Да си бил добър спортист на международно ниво, не е малко. По времето на Сираков, Левски беше отбор на средно европейско ниво, което за мащабите на страната изглежда справедливо.
Проблемите за Левски, а и за цялата страна дойдоха с поемането на икономиката и от една разбойническа и неспособно на нищо съзидателно класа. Откакто това се случи, нивото на всичко падна по-ниско от това на много страни от Латинска Америка.
Никой. никъде и никога по-света не се е държал калто Ивковци и Стоиловци. Пълно безумие и липса на всякаква класа! За това може би е най-добре ще е Сираков да си се върне в пенсия, да джироса акциите на Младежите и повече да не се занимава с целия този абсурд. А за изчезването на Левски, последния гвоздей в ковчега ще е забитият от Стоилов ! Да му благодарим на разплакания “мъж”.
carmello
Рейтинг: 1200 Разстроеноголеми панаири от мъри по средата на сезона, просто не се прави така!
не мога да разбера на базата на какво се е взел за Господ и се опитва да се разпорежда с клуба, все едно му е бащиния, изобщо Тити Папазов #2
Vili Jambov
Рейтинг: 1319 ВеселоИскат да му вземат акциите. Неговите. Дето с кървава пот ги е заработил. Наглеци!
Здрач
Рейтинг: 597 НеутралноДневник е пропуснал основното:
"Обещал съм да спася Левски, това ще разберете много скоро. Ще го направя! Подготвям доста сериозни неща!"
Явно НаПко не спи. Очертава се нов Дики, Шолак и други орбити!
Изобличител
Рейтинг: 1049 НеутралноДостатъчно е само, че Сираков се е съгласил да дава 10% от даренията от феновете на спонсора. И добре, че е бил Мъри, иначе тази гавра щеше да е факт. След нагъзването и схемите му с Джуджето, Раев е ударил дъното. Това е невероятно престъпление към хората които дават от залъка си, за да го има Левски. Затова Сираков незабавно трябва да напусне и най-добре да не идва вече на Герена.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).bat_plamen
Рейтинг: 4583 РазстроеноСираков да не баламосва феновете.Пределно е ясно , че ако Мъри беше останал в "Левски" в пъти по-голям интерес щеше да има за тези прословути акции!
Данчо
Рейтинг: 69 НеутралноСтрува ми се, Станимир Стоилов се изсули.
bat_plamen
Рейтинг: 4583 ГневноДо коментар [#2] от "gyb151153333":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Жалка / трагикомична / работа е това на "Герена"!
bat_plamen
Рейтинг: 4583 ГневноДо коментар [#4] от "Локомотив":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"Бушон"
Мощ
Рейтинг: 254 НеутралноИ нито дума не обелва, защо е имало напечатан договор спонсорът да получава 10% от даренията на феновете, след като вече получава по 10% от приходите??
И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)Resurrection
Рейтинг: 1742 ВеселоДо коментар [#35] от "Мощ":
Е, вие пък искате всичко да знаете 🤣
Yotce
Рейтинг: 1723 НеутралноДо коментар [#5] от "greeneyes":
- Парите от привържениците са съпоставими с парите, постъпили от спонсора, в същото време от тях се иска да дават, без да получават дори елементарен отчет, за какво отиват тези пари;
- Ако палмите искат да управляват, нека придобият някаква част от клуба, а не да се държат като сиви кардинали, и да си назначават марионетки като Боримиров;
- Стоилов при идването си поиска две неща: пълната спортно-трхническа власт, и редовно изплащане на заплатите. Кое от обещаното не се изпълнява?
Resurrection
Рейтинг: 1742 НеутралноДо коментар [#37] от "Yotce":
Е щом редовно им се изплащат заплатите от къде е това недоволство? И защо непрекъснато някой мрънка само за пари?
Мусаши
Рейтинг: 354 НеутралноМъри като какъв даваше акъл как да се ръководи клуб, който му плаща заплатата?А и тоя Ивков. Сираков може да е всякакъв ,ама им е началник. Все пак последната дума е негова.у
Resurrection
Рейтинг: 1742 НеутралноДо коментар [#37] от "Yotce":
От как Божков джироса акциите- все за фалит говорят
Мусаши
Рейтинг: 354 НеутралноАми щото това е било условието на Палмите да станат спонсори. А Сираков е бил на зор,щото без спонсор клуба щеше да фалира.
hamiltonf
Рейтинг: 4276 ВеселоАми, то, феновете имат много повече основания, няколко милиона лв., да претендират за акциите, сравнено със Сираков, дал за клуба неизвестно колко.
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAЕдин вампир броди из Европа
Рейтинг: 2691 НеутралноНе стига, че си загуби обицата, която му беше талисман, ами и акциите искат да му вземат. Лоши хора.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)bat_plamen
Рейтинг: 4583 НеутралноДо коментар [#14] от "emil":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Да, прав сте ,че такъв тип акции на една едвам мъждукаща фирма се наричат така на Запад/ белите страни/, но в България понеже всичко е изкривено се вдига шум до небесата!
bat_plamen
Рейтинг: 4583 РазстроеноДо коментар [#19] от "Resurrection":
+++++++++++++++++++++++++++
Стана латино-драма / сериал/ в България, а ние сме вече за тотално посмешище ..........!
nema_labavo
Рейтинг: 1279 НеутралноДо коментар [#43] от "Един вампир броди из Европа":
Обецата си я изгуби в момент, когато донесе всеобща радост в България. На всички. Да не смесваме двете неща.
space35
Рейтинг: 256 НеутралноКрайно време е държавата да обяви този отбор в несъстоятелност! Не може дълговете им да се разсрочват безкрайно, това са нашите пари!
Изобличител
Рейтинг: 1049 НеутралноНашите пари се прибират с лихвите, а ако го фалират - нанай! Ама за човек считащ Литекс за Цска... Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
space35
Рейтинг: 256 НеутралноДо коментар [#48] от "Изобличител":
Ти май още вярваш в Дядо Коледа?
gyb151153333
Рейтинг: 66 НеутралноПарастас Сираков, шубето да не му вземат акциите е голям страх!!!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5147 НеутралноБезвъзмездни дарения.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевМного удобна схема...
roknor
Рейтинг: 1672 ЛюбопитноНаско, все повече заприличваш на перукан. И в оправданията също. Как може да бяхте толкова добри футболисти и толкова калпави хора!
dr.clever
Рейтинг: 264 НеутралноЧе г-н Насо не е собственик на о(т)бора на Тиквата и Шиши не знаят само измамените да мятат през балконите си пликове с пари фенове на подуенския "гранд" :) Затова и така уплашено пищи, че искат да му вземат акциите. Които не са негови, а на ТиШ. Ако беше мъж, какъвто често имитира, че е, щеше да излезе и да каже едно към едно: "Уважаеми лепилари от Люлин, Сухата река и Подгумер, ако искате акциите отидете в Банкя или Дубай и си ги поискайте, мен не ме безпокоете, че и без това едва събирам за по щайга пури седмично!". Ако беше мъж обаче.
zhivko6461
Рейтинг: 1054 НеутралноПо-какъв начин Наско Сираков придоби акциите на ПФК "Левски" АД? Какъв собственик е той? Подставено и поставено лице, без необходимите образование, квалификация, знания и опит. Сламен човек. Собственик, който не издържа, а се издържа от клуба. Резултатите от дейността му като собственик са видни,.
Hawaii
Рейтинг: 4884 НеутралноГенералният спонсор отпуска средства по договорите, напред. Имаме договори, по които са платени пари на "Левски" до юни. С "Палмс бет" подписахме за 5 години за 20 млн. лева, за година и половина те са дали над 5 млн. лева.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
КОЙ му измисля думичките на този НЕДОУЧИЛ екземпляр ?!?!?!
Алллооооуууу, АТАНАСКЬООО....
ПалмсБет НЕ "ОТПУСКА СРЕДСТВА", а ПЛАЩА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СИ ПО ДОГОВОР
Ако този ДОГОВОР наистина е за 5 години и 20 МИЛИОНА, значи
ЗА ГОДИНА И ПОЛОВИНА ПалмсБет са ЗАДЪЛЖЕНИ ДА ДАДАТ 6 - ШЕСТ МИЛИОНА
А те са дали САМО ПЕТ ?!?!
ЛИПСВАЩИЯТ МИЛИОН КЪДЕ Е бре "собственико" ?!?!?!?!
АТАНАСКО затова го е страх да не го изритат от ДЪРЖАНЕТО на акциите ?!
Защото ЕДИН ОДИТ ЩЕ ИМ РАЗКРИЕ ВСИЧКИ СХЕМИ на крадене
Yavor Delchev
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#54] от "zhivko6461":
Стига вече с тази злоба ! Кой друг да ги придобие и да се занимава с един отбор във фалит! Нямаше кой друг ! Що тогава Мъри не се появи Дори си признава, че не го интересува А сега пари иска, селския хитрец. Усти много, отговорност никаква.
.Сираков прави каквото може с каквото има ! Друг няма, няма и да има !
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2691 НеутралноЗатова съм го запомнил. И затова ми е тъжно. Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
aspet
Рейтинг: 492 НеутралноИ този взе да се кълне във внуците 🤦♂️
Resurrection
Рейтинг: 1742 ВеселоДо коментар [#58] от "aspet":
🤣🤣🤣
Lou
Рейтинг: 1435 НеутралноВъв "Властелина на пръстените" всеки иска да държи Единствения. Но всъщност не пръстенът привлича - той е едно парче метал. Привлича желанието за власт - ненаситно и безгранично.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Наско взе властта в Левски и тя му се услади. Властта никога не бива да се услажда, защото нейното запазване става единствената цел на управляващия, а не интереса на обществото или организацията. Наско вече е токсичен за Левски и трябва да си ходи. Ако не го направи, ще повлече отбора към В група или към фалит+тиренце.
Аз съм неутрален фен, но случващото се в Левски няма как да го подмина. Основният стожер на отбора - Мъри - си замина. Представителят на феновете - Петър Ганев - беше отстранен. Изпълнителният директор - Ивков - беше уволнен. Само един Наско остана сам да стърчи там с пакет акции в ръка и да се прави на велик. Клубът буквално умира, а Наско не смее да си признае, че той е виновен за днешните събития. Жалко е, защото Левски беше започнал да изплува от дъното и светлината в тунела вече се виждаше.
dnevnikar
Рейтинг: 4057 Неутралносеки 4ти км
ОФГ: организирана фенова група.
Горкото сираче
"Наско Сираков:
Организираните фенове
искат да ми вземат акциите на "Левски""
Hawaii
Рейтинг: 4884 НеутралноСлед всичката каша, която АТАНАСКО и Палмс Бет надробиха в Левски,
КОЛКО АКЦИИ ще успеят да пробутат за по ПЕТ ЛЕВА ХАРТИЙКАТА ?!?!?!
dnevnikar
Рейтинг: 4057 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Ленина
некое соображение
Гаф Инатев... Левскифоб от 19 век,
би се радвал на современен раскол
"Наско Сираков:
Организираните фенове искат да ми вземат
акциите на "Левски""
Hawaii
Рейтинг: 4884 ВеселоСитуацията в Левски е подобна на ситуацията,
когато задлъжняла към НАП фирма се прехвърля
на някакъв клошар....и куче влачи...
dnevnikar
Рейтинг: 4057 НеутралноUNITED EU UNION
Отборът носи името на Апостола на Свободата.
Колко пари плати ти бе,
Киряк стиснат Стефчоф!?
До коментар [#47] от "space35":
Крайно време е държавата да обяви този отбор в несъстоятелност! Не може дълговете им да се разсрочват безкрайно, това са нашите пари!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ivan Stoev
Рейтинг: 182 Веселоhttps://cache2.24chasa.bg/Images/Cache/336/Image_577336_40_0.jpg
Лефски НезависимЪ
Hawaii
Рейтинг: 4884 ЛюбопитноИ това искам да попитам АТАНАСКО ?
Абе, АТАНАСКО,
Ако ти стана НАЕМАТЕЛ,
и ти плащам НАЕМ,
ЩЕ МИ ДАВАШ ЛИ 10 % ОТ ПРИХОДИТЕ ?!?!?!?!
ТВОИТЕ и на РАЕВА !!!!
_1914_
Рейтинг: 525 НеутралноТук Сираков е напълно прав. Само че пропусна някои подробности. НКП(Националният Клуб на Престъпниците) обслужва мутрата и създава интриги в клуба. В момента сикаджията контролира всички големи агитки без тази на Левски с изключение на пласьорите от сзнкп.
Ivan Stoev
Рейтинг: 182 ВеселоГенералният спонсор отпуска средства по договорите, напред. Имаме договори, по които са платени пари на "Левски" до юни. С "Палмс бет" подписахме за 5 години за 20 млн. лева, за година и половина те са дали над 5 млн. лева.
--
Не, че нещо, ма май му куца математиката..
Ако е трябвало да дават по 4млн. на година, за 1.5 трябваше да са дали 6млн... значи са с 1 милион назад.. какъв юни, какъв септември?
hamiltonf
Рейтинг: 4276 НеутралноМежду другото, да търсиш 10% от дарения е престъпно
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAkapitan_laino
Рейтинг: 528 ВеселоДо коментар [#70] от "Ivan Stoev":
Е, казва “над 5”. Може да са 5 милиона и една стотинка, може да са 100 милиона.
Yavor Delchev
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#71] от "hamiltonf":
И неморално !
zhivko6461
Рейтинг: 1054 НеутралноЗлоба? Нямам ли право да задам въпроса с какво Наско Сираков е заслужил да бъде мажоритарен собственик? Кое от написаното Не е вярно? Пиша го вече 3 години. Нима наистина мислите, че Наско Сираков е единствения възможен собственик? Дали можете да аргументирате твърдението си?
scott
Рейтинг: 735 Неутралномърито дошъл за тренерче, пък знае неща като спонсорски договори, управленски решения.....................надскочил си е функциите и сега пее ли пее.
ПАРИТЕ ОБИЧАТ ТИШИНАТА. КРАЙ С НАСКО В ЛЕФСКИ. Щом допусна финансовите схеми и потоци да се веят кат прави гащи по пресконференси.
blekuta
Рейтинг: 158 НеутралноХахаха, искали да МУ вземат! Че те са ти подарък бе, да не си ги платил!
zhivko6461
Рейтинг: 1054 НеутралноНе му се сърдете. Той толкова знае, толкова може. Но успява да се нагажда, послушен е. Идеален за подставено и поставено лице. Затова е назначен за мажоритарен собственик. Как е придобил акциите? Дали има сделка? Дори за 1 лев. Как се прехвърлят акции на дружество с годишен оборот десетки милиони евро?
2029
Рейтинг: 802 НеутралноКолко средства е вложил Сираков в клуба, и колко са даренията на запалянковците? Отговорът показва кой е истинския собственик.
Yavor Delchev
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#74] от "zhivko6461":
Сметката е ясна
До коментар [#74] от "zhivko6461":
Не виждам, някой друг да се е засилил. Лесно е винаги да търсиш аргументи против. Трудното е някой ден нещо да построиш..
Левски е източван вече години наред от всеки, който е преминал през него. Само когато Сираков е бил тук, горе долу нещо през годините се е получавало. И сега започна да се получава. Поведението на Стоилов не само, че не е мъжко, а е ирационално, жалко и тъжно. Сам себе си изложи и се изплю на всичко свършено досега.
Не познавам Ивков. Историята с Шолак беше унизителна за Левски. Ивков просто не е легитимен, защото нищо значимо не е постигнал в Левски. Не може са правиш заговори с феновете против ръководството на клуба. Ако това беле възможно, нямаше са има клубове като Реал или Байерн. Затова цялата тази история си е единствено един чист български турбо фолк.
Няма безгрешни хора. Не може да се взимат 10% от даренията за клуба от спонсорите.. Но си мисля, че не е вярно, а е измислено за да се блокират опитите на Сираков за каквото и да е било. Това е положението.
zhivko6461
Рейтинг: 1054 НеутралноАз нямам информация дали е имало или не желаещи да купят акциите на ПФК "Левски" АД. Дали е давана възможност на други желаещи? Или просто са назначени поставените ио подставени лица Наско Сираков и Константин Папазов. Без образование, без квалификация, без знания и опит. Нагли. Посредствени като стил, като поведение...
Араламбене му е майката
Рейтинг: 861 ВеселоДо коментар [#30] от "Изобличител": "Сираков се е съгласил да дава 10% от даренията от феновете на спонсора."
Не съм сведущ в мафиотските дела, обаче дали ставка от 10% възвръщаемост е приемлива при прането на мръсни пари? Щото в една стабилна и постна откъм скандали ситуация около клуба, току виж почнали някакви субекти от Камчатка, Киргизия и Коморите да даряват по десетина милиона на месец...
Lee Gier
Рейтинг: 1311 Неутралнон.с Аз искам да ти направя окото Компот. Върви да ти епилират краката и да ти напълнят джуките със силикон. У вас знаят къде тунинговат 3,14ички ще те направят муци.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.georgi_ww
Рейтинг: 704 НеутралноЕеех Раев Раев - същата куха манерка си остана
Nickey Dickey
Рейтинг: 30 НеутралноНе е ли крайно време да не обръщаме внимание на ниско интелектуални футболни простаци! Светът се тресе и движи от много по сериозни конфликти от тези на футболистите!
chedeuvre
Рейтинг: 191 Неутрално....тоя да се маха на секундата....!!!!
мики маус
Рейтинг: 2631 НеутралноСтрасти под храсти!
Не съм вярвал, че зрели мъже ще се обясняват като ученички.
Закривайте сергията и следващия сезон начисто!
himler
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#42] от "hamiltonf":
Е нали си учил за отрицателни числа! Сираков е дал минус няколко милиона! Над милион загуби заради простотията с Хубчев, мърльо пък доведе този катил Блажевич.... Май Левски ще плаче за Батков! Ако не бяха тия врътки, а си бяхмефалирали и почнали от А окръжна до сега като числото щяхме да сме в ефбет лигата....
wanderer
Рейтинг: 3176 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Курил в Курило":
"Черепния държи всичко и ще закара отбора в ада, но няма да отстъпи"
Васил Божков не ги ли джироса тези акции на Бойко Борисов!? как ли са попаднали в ръцете на Наско Сириков? "На отговорно пазене" докато Баце и депутатин? И как от Дубай е спрял рекламните договори на този "този толкова успешен отбор"? Или парите от рекламата се събират от комисионер-консултант Раева?
Тоя бизнес, "с производството на калпави ритни топковци", не го разбирам. Ама не разбирам и фенската любов към едно търговско дружество, регистрирано по Търговския закон с основна цел да печели (да прави пари), а не любов (на фенове, политици, данъчни и други любвеобилници). Направето го фондация, като "отровено общество" - винаги на печалба, никога загуба и ... данъци.
Hristov
Рейтинг: 1956 ВеселоГледам леЦкарите плюят по Насо, ма де беше Мърльо, кога нямаше пукнат лев , нямаше ги и Палмс бет?! Видяха кинти с Ивков е решиха да взимат властта!
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!Хи-хи
Рейтинг: 1832 НеутралноТи е.ем спорта, дето се издържа от хазарта... ахахаха... Утре може и от дрога.нет и червени_фенери.ком да се издържат....