
© Reuters
Поскъпването на живота във Великобритания е принудило 41% от феновете в страната да прекратят поне един абонамент за телевизионен спортен канал. Това показва проучване на инвестиционната платформа Saxo.
Проучването установява, че най-силно са засегнати хората на възраст между 16 и 24 години, като 60% от тях са прекратили поне един абонамент за спортен канал, което е повече от всяка друга възрастова група.
От анкетираните, които са на възраст между 25 и 34 години, 50% са отменили поне един абонамент
Проучването разкрива също, че 46% от феновете, които редовно посещават спортни събития, казват, че кризата с разходите за живот ги е отказала от посещение.
Това се отразява при 54% от анкетираните жени и при 42 на сто от мъжете.
Проучването на Saxo, в което са участвали 1000 души, подчертава въздействието на влошаващите се икономически условия върху посещаемостта на спортни събития на живо във Великобритания.
В страната голяма част от спортните събития се излъчват по платени канали.
"Резултатите от това проучване показват, че дори спортът на живо не е неподвластен на кризата с разходите за живот", казва Хари Лейбърн, старши мениджър маркетинг и ангажираност в Saxo.