Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
2
*****
Весело
Сьжалявам,че станах 7 пьти световен шампион!!!!И още повече сьжалявам,че в следващите години никой друг няма да е 7кратен победител!!!ХА-ха-ха-ха!Ксин лой,ксин лой-в превод:сьжалявам,сьжалявам.......
Ето защо Шумахер ще остане в историята като най-успешния, но никога няма да бъде признат за най-великия!!! Наистина е голям пилот, един от най-големите в историята, но ... само това и нищо повече.
Има още доста подобни случки... което не му прави чест.
Победителя не го съдят!!!
Правителството ОЛИГАРСКИ призовава: "ПЛУВАЙ, БЪЛГАРИНО... НЕ Е РИБА!"
Напротив, Шумахер си остава най-великият пилот на всички времена.Всички рекорди принадлежат на него.Сена някой го обожествяват заради смъртта му на пистата по време на състезание.Той е последният смъртен случай на Ф1 от катастрофа.Този спорт , вземащ много жертви в миналото се превърна в един от най-безопасните.Обратно ,автомобилни ралита като Дакар почти всяка година вземат жертви и са много по-опасни от Ф1.Мнозина наблюдатели считат,че Сена се е самоубил като нарочно не е взел плавният завой , за да се блъсне в предпазната ограда със скорост 300 км. в час.Няма друго обяснение за тази катастрофа на Сена.Счита си,че Сена е имал сериозни мотиви да предприеме този самоубийствен акт и да стане по този начин легенда.
За Шумахер думата "чест" не означава нищо - той винаги е желал победата повече от всичко и е бил готов да прегази всеки, само за да е първи. Всички помном действията му срещу Хил и Вилньов, подарените победи от съотборниците (особено от Баричело в Австрия), тази случка в Монако....
Сена загина на пистата и няма как да не предизвиква чувство на голяма загуба.
Но статистиката е неумолима. Не само, че Шуми е носител на всички рекорди, има и още нещо. Докато Сена има повече полпозишъни отколкото победи, т.е. понякога е изпускал първото си място, Шуми има с 50% повече победи от полпозишъните си, печелил е и стартирайки от по-задни позиции. Що се отнася до мръсните номера, правили са ги и двамата. И в интернет са описани.
"Счита си,че Сена е имал сериозни мотиви да предприеме този самоубийствен акт и да стане по този начин легенда." Що не отидеш да се гръмнеш и да станеш "легенда" ?
Шумахер има повече победи, да. Но не забравяйте че кариерата на Сена бе прекъсната твърде рано.
Шумахер има най-много победи/титли, но винаги е играл мръсно и не-спортсменски. За това въпреки тези победи е антипатичен да доста хора.
е не мразисти -шухареристи
запалих се по Ф1 като видях как кара Шумата
това е пилота момчета - злоба и хъс ,това са германците най-успешната икономика в света и за това се раждат такива хора там.А Вие само плюете -дал му бил победа Рубенс е в пъти по-слаб и караше само с настройки на шумахер това никой него зачита от вас .После пък бил с най-силната кола -дабе да, ето погледнете къде се намира рубенс в клипа.
В коментарът на филмчето непрекъснато се повтаряше думата "ла курва". Надявам се да са имали предвид характера на Шумахер, а не английската дума за кривина "curve".
Що се връщат в 2006-та журналистите ингилизки ,повечето с гей-наклонности? Можеше да го накарат да се извини на тотално толерираният в момента Бутан за това ,че не го пусна да го изпревари в испания и така изнерви момчето... Ами то сега ако вземе да хълца или от стреса му излезе херпес на дупето? Веднага се извини на момчето и друг път умната !!!
"Сена е имал сериозни мотиви да предприеме този самоубийствен акт и да стане по този начин легенда." Що не отидеш да се гръмнеш и да станеш "легенда" ?"
Изследователи на Сена считат,че той е имал ЛИЧНИ мотиви да предприеме самоубийствен акт, особено неприятни новини, които е получил малко преди старта.Нямам предвид Сена нарочно да се е самоубил, с цел да става легенда.Разбира се самоубийството не е доказано.Не е доказана, обаче и причината за катастрофата.Тя не е техническа повреда на колата.Някои считат,че за момент се е разсеял, но това при опитни пилоти е невъзможно да се случи.Но сам по себе си, факта на неговата гибел на пистата прави легенди не само Сена, но и мнозина други с неговата съдба пилоти.
Пи4, ти олигофрен ли си бе? От къде я измисли тая простотия? При4ина за катастрофата, която отне живота на Сена е скъсване на кормилна щанга на ,,Уйлямс''-а. При разследването на при4ините за катастрофата, се появяват съмнения, 4е същата тази щанга е била заваряна.
Един от многобройните мръсни номера на ,,Дългия врат''. Наскоро беше проведена една анкета сред хора в и около F1(пилоти, механици, шефове на тимове, спортни журналисти):Кой е най-великият пилот във F1? Резултатът беше: 1-Сена, 2-Шумахер, 3-Прост и т.н. Наглото копеле си мисли, 4е подобрявайки рекорди ще накара хората да го заоби4ат. Тоя и 10 пъти да стане световен шампион, пак няма да постигне това, което успя Сена: да спе4ели сърцата на хората.
"Напротив, за най-велики са признати именно Сена и М Шумахер, като и двамата са ноторно известни с подобни маньоври."
Абе Либерал, кога си видял Сена да се направи на ударен и да затвори пътя по време на квалификация??? Сена е "ноторно-известен" със спасяването на живота на Ерик Комас по време на квалификациите на Спа 1992, където Сена рискува и собствения си живот, за да му помогне.
Иначе Сена и Прост си имаха зъб, но преди да го кометнираш е хубаво да понаучиш малко и да прочетеш коментарите на самите Сена, Прост и Жан-Мари Балестър.
Интересно как щяха да се развият нещата, ако Шумахер си имаше съотборник като Прост (примерно Хакинен), вместо Барикело да спира заради него преди да пресече финала.
Трудно ми е да сдържа нервите си на такъв идиотизъм, като твоя.
1.Сена излиза от пистата на завой, който се взима с пълна скорост, като права (flat-out)
2.След като болидът се отклонява от траекторията, Сена намалява скоростта максимално (-3/9г), което доказва, че не се самоубива. Освен това показва, че има проблем с болида.
3.Камерата на борда показва ненормално отклонение на комрилния лост, както и нереагиране на предните гуми при опит за завиване наляво.
4.Кормилният лост на Сена е бил удължен с тънка тръба заварен посредата. Никой не спора за наличието на умора на метала в калпавата изработка, въпросът е до каква степен.
5.През 2005-а в съда в Италия повредата в комрилния лост се прооизнася като причина за инцидента.
6.Ннеормалници като тебе трябва да пият хапчета, а не да драскат глупости по форумите.
"Сена загина на пистата и няма как да не предизвиква чувство на голяма загуба.
Но статистиката е неумолима. Не само, че Шуми е носител на всички рекорди, има и още нещо. Докато Сена има повече полпозишъни отколкото победи, т.е. понякога е изпускал първото си място, Шуми има с 50% повече победи от полпозишъните си, печелил е и стартирайки от по-задни позиции. Що се отнася до мръсните номера, правили са ги и двамата. И в интернет са описани. "
Сена не е първият пилот, който загива. Тогава накъде биеш?
Просто вие Шуми-фанатиците не можете да приемете фактът, че Сена си остава най-великият. За такъв бе избран съвсем скоро от специалисти, и въобще Шумахер никога не е избиран за номер 1.
Всички рекорди? Сена още носи рекорда за побди на Монако, съсезание с най-голям престиж и демонстрация на пилотски умения. Иначе Шуми има рекорд за най-много състезания без технически проблеми, както и един много готин рекорд - дисквалификация за цял един сезон (1997)
И така какво излиза? Шуми печели само когато има най-добрата кола и никаква конкуренция. Дай му конкуренция в надеждно оборудване и той губи (1996, 97, 98, 2005, 06)
Със съперници като Деймън Хил и Дейвид Култард човек се пита как Шуми няма 10 титли.
Сена, от друга страна, се изрпавя срещу легенди: Лауда, Нелсон Пикет, Прост (който му е и съотборник), Мансел и т.н.
Ако на миналото състезание в Барселона Шумахер бе следван не от Бътън а от Мансел, щеше да буде изпреварен 10 пъти. Да не говориме, че Сена се е изправял не само срещу Мансел, но и в комбинация от най-доминирашият болид, този на Уилиямс.
Ето малко филмчета:
три пъти тръгвам да го коментирам днес и все се ядосвам и се отказвам. синтезирал си голяма част от моите мисли.
без да искам да омаловажавам постиженията на Шуми (абсурдно е просто), легендарен не се става само с титли, а с отношение и човечност. Ще ми е интересно да видя този сезон как ще му понесе конкуренцията. Бътън, Фетел, Хамилтън, Уебър, Алонсо, Росберг...предричам пълен крах, въпреки усилията на отбора на Браун да се настройва по стила на Шуми...
а малоумните версии за самоубийство на Сена не мисля, че издържат...
Не разбирам какво сте се захванали да хвалите тоя наглец Сена ,има късмет ,че пукна точно когато Шумахер започна да го бие като тъпан! Като беше жив ,мръсникът беше в конфликт с всички тогавашни пилоти и дори им беше измислил обидни прякори. Деймън Хил презрително бе наричан "англичанина" ,а Шуми -"обущаря". Такива имена си имаха всички във формулата. А ,случайно да се сещате как удари шамар на Еди Ървайн в бокса ,защото ,забавил "величието" на пистата и не се отместил веднага. Не ме интересува дали се е самоубил или просто е умрял- господ си знае работата...
Май някой теб те бил като тъпан, когато си бил малък. Ако Сена не беше излязъл от Тамбурело, верятно щеше да спечели още там. Селд това дефектите в дизайна на FW-16A, открити преди това състезание щяха да пъдат поуправени, а с новата спецификация FW-16B, Шуми щеше да диша прах и искри. Дори Хил беше много силен с новия болид, а със старата спецификация Сена го мина с една обиколка в Бразилия и въобще Хил не успя да се добере до първата редица на стартовата решетка, където беше свикнал да бъде през 1993.
Освен това, без смъртта на Сена от ФИА нямаше да си затворят очите за нерегулярностите при Шуми и Бенетон - launch control, traction control, подвижни плоскости в пода, нерегламентирано модифицирана помпа за презареждане - и целият отбор щеше да остане с DQ за целия сезон 1994.
Да, обаче вие феновете на Шуми не обичате да анализирате.
Колкото до Ървайн, много хубаво беше да получи един шамар, защото е по-нагъл и от Шуми. Освен това е олигофрен - виж каква катастрофа предизвика на Интерлагос 1994. А на Сузукуа, Ървайн първо изпревари Сена, въпреки че беше минат с 1 обиколка, докато Сена беше забавен от Хил, който също беше отзад, докато Хил и Ървайн имаха по-удобните гуми за моментните условия на пистата. После Ървайн игнорира синия флаг, който знаеш какво означава. Така двамата келеши Ървайн и Хил бавеха Сена, който се състезава с Прост, който имаше по-добрата кола (Прост беше втори, Хил и Ървайн изоставаха с цяла обиколка). Шамарът дойде, когато Сена се опита да говори с милионерчето Ървайн, който се направи на остроумен.
Сена два пъти се опитва да спечели титлата с удар. Моля ви. Спортната му злоба не е по-малка от тази на Михаел. Тя е част от причините за успехите им. Останалото са несериозни твърдения.
Разликата е в това, че Сена го прави под влияние на емоциите, докато при Пилето това си е съвсем хладно и пресметливо действие.
Спортната злоба не е лошо нещо, но за единия спорта е над всичко, за другия - победите и рекордите. Освен това Шумахер е най-големия късметлия в автомобилния спорт за да кара толкова години без реална конкуренция. Или пилотите, или машините на съперниците му не бяха на ниво.
Отделно, че беше толериран за твърде много неетични и неспортсменски изяви на пътя. При Сена са две - при Шумахер без да се напъне човек ще измисли 5-6 като за начало. А списъка не е къс и за мнозина поне две от титлите му не са заслужени.
Пак казвам, не е слаб, напротив един от най-добрите в спорта, рекордьор е, но... САМО това и нищо друго. Ще остане в историята, но не и в сърцата на хората.
Правителството ОЛИГАРСКИ призовава: "ПЛУВАЙ, БЪЛГАРИНО... НЕ Е РИБА!"
1989 на Сузука Прост засича Сена на шикана нарочно. Сена продължава и печели състезанието след смяна на предно крило, но е дисквалифициран, защото не е минал през шикана (въпреки че стюардите го избутаха). Шеф на ФИА тогава е покойният Жан-Марие Балестър, който години след напускане на поста признава, че е защитавал Прост
1990 на Сузука Балестър отново се намесва, като в последния момент отказва да премести пол-позишъна на по-чистата страна и пак дава приемуществото на Прост. Тогава Сена направи това, за което се бе заканил - да не отпуска газта дори и ако Прост се опита да мине пред него. Така и стана - Прост ускори по-добре, но когато тръгна да сече завоя, Сена не отпусна газта и двамата се удрят.
Разликата е, че Сена и Прост имаха стара кавга, която бе зрелищна за спорта. А номерата на Шуми бяха много груби, нагли, грозни и непредизвикани. Няма зрелище, а отчаяние и следователно простащина. За това и Шуми не обича да коментира своите постъпки, както и в случая (интересно защо не се придържа към сценария си от 2006-а, а отбягва въпроса). Сена и Прост са изказали много думи в интервюта за техните случаи.
Освен това не си спомням нито Сена, нито Прост, нито който и да е друг, совен Шумахер, да избута болид от пистата при излизане от бокса.Д
Защо не хванеш да се гръмнеш ти. Имаш сериозни причини да го направиш. Честно.
Само един лузър може да изкаже такава теза.
Родените победители "приятелю" не се самоубиват, а Сена беше именно такъв.
Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер отказа да се извини за блокирането на пистата в съботната квалификация за място преди Гран при на Монако през 2006 г.
Английски журналисти срещу Шумахер. Рунд пореден. Нищо ново, просто е жалко.
Чудно ми е защо не задаваха подобни въпроси на лъжльото в Австралия?
Сигурно защото губи от Бътън и не искат да го притесняват.
Смешници...
начи за льжльото (те са двама, все пак) си прав. но прощавай, по лъжливо меркантилно К******* от пилето във формулата никога не е имало.
опасявах се че с Тод начело на ФИА, тази година пак ще се почне с формула шуми, но засега (за щастие) правилата важат и за него.
Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
*****
ВеселоСьжалявам,че станах 7 пьти световен шампион!!!!И още повече сьжалявам,че в следващите години никой друг няма да е 7кратен победител!!!ХА-ха-ха-ха!Ксин лой,ксин лой-в превод:сьжалявам,сьжалявам .......
NK /имигрант в родната страна/
Рейтинг: 909 НеутралноЕто защо Шумахер ще остане в историята като най-успешния, но никога няма да бъде признат за най-великия!!! Наистина е голям пилот, един от най-големите в историята, но ... само това и нищо повече.
Правителството ОЛИГАРСКИ призовава: "ПЛУВАЙ, БЪЛГАРИНО... НЕ Е РИБА!"Има още доста подобни случки... което не му прави чест.
Победителя не го съдят!!!
*****
НеутралноДо коментар [#3] от "NK":
Напротив, за най-велики са признати именно Сена и М Шумахер, като и двамата са ноторно известни с подобни маньоври.
Бойко Благоев
Рейтинг: 402 Неутрално"Ноторно" известни?
Ужас.
*****
НеутралноНапротив, Шумахер си остава най-великият пилот на всички времена.Всички рекорди принадлежат на него.Сена някой го обожествяват заради смъртта му на пистата по време на състезание.Той е последният смъртен случай на Ф1 от катастрофа.Този спорт , вземащ много жертви в миналото се превърна в един от най-безопасните.Обратно ,автомобилни ралита като Дакар почти всяка година вземат жертви и са много по-опасни от Ф1.Мнозина наблюдатели считат,че Сена се е самоубил като нарочно не е взел плавният завой , за да се блъсне в предпазната ограда със скорост 300 км. в час.Няма друго обяснение за тази катастрофа на Сена.Счита си,че Сена е имал сериозни мотиви да предприеме този самоубийствен акт и да стане по този начин легенда.
*****
НеутралноЗа Шумахер думата "чест" не означава нищо - той винаги е желал победата повече от всичко и е бил готов да прегази всеки, само за да е първи. Всички помном действията му срещу Хил и Вилньов, подарените победи от съотборниците (особено от Баричело в Австрия), тази случка в Монако....
*****
НеутралноСена загина на пистата и няма как да не предизвиква чувство на голяма загуба.
Но статистиката е неумолима. Не само, че Шуми е носител на всички рекорди, има и още нещо. Докато Сена има повече полпозишъни отколкото победи, т.е. понякога е изпускал първото си място, Шуми има с 50% повече победи от полпозишъните си, печелил е и стартирайки от по-задни позиции. Що се отнася до мръсните номера, правили са ги и двамата. И в интернет са описани.
*****
Неутралноhttp://www.youtube.com/watch?v=aVZbTF1mOBo&fea ture=related
*****
НеутралноДо коментар [#6] от "коментар":
"Счита си,че Сена е имал сериозни мотиви да предприеме този самоубийствен акт и да стане по този начин легенда." Що не отидеш да се гръмнеш и да станеш "легенда" ?
Шумахер има повече победи, да. Но не забравяйте че кариерата на Сена бе прекъсната твърде рано.
Шумахер има най-много победи/титли, но винаги е играл мръсно и не-спортсменски. За това въпреки тези победи е антипатичен да доста хора.
*****
НеутралноСена 15 минути преди да умре:
http://www.vbox7.com/play:afe2fb36
Видът му е на отчаян от живота човек.Някои коментират,че той е предчувствал какво ще се случи.
*****
Неутралное не мразисти -шухареристи
запалих се по Ф1 като видях как кара Шумата
това е пилота момчета - злоба и хъс ,това са германците най-успешната икономика в света и за това се раждат такива хора там.А Вие само плюете -дал му бил победа Рубенс е в пъти по-слаб и караше само с настройки на шумахер това никой него зачита от вас .После пък бил с най-силната кола -дабе да, ето погледнете къде се намира рубенс в клипа.
*****
НеутралноВ коментарът на филмчето непрекъснато се повтаряше думата "ла курва". Надявам се да са имали предвид характера на Шумахер, а не английската дума за кривина "curve".
ncuxonama
Рейтинг: 458 НеутралноЗа мен най-меликият пилот е Alain Marie Pascal Prost
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".*****
ВеселоЩо се връщат в 2006-та журналистите ингилизки ,повечето с гей-наклонности? Можеше да го накарат да се извини на тотално толерираният в момента Бутан за това ,че не го пусна да го изпревари в испания и така изнерви момчето... Ами то сега ако вземе да хълца или от стреса му излезе херпес на дупето? Веднага се извини на момчето и друг път умната !!!
*****
Неутрално"Сена е имал сериозни мотиви да предприеме този самоубийствен акт и да стане по този начин легенда." Що не отидеш да се гръмнеш и да станеш "легенда" ?"
Изследователи на Сена считат,че той е имал ЛИЧНИ мотиви да предприеме самоубийствен акт, особено неприятни новини, които е получил малко преди старта.Нямам предвид Сена нарочно да се е самоубил, с цел да става легенда.Разбира се самоубийството не е доказано.Не е доказана, обаче и причината за катастрофата.Тя не е техническа повреда на колата.Някои считат,че за момент се е разсеял, но това при опитни пилоти е невъзможно да се случи.Но сам по себе си, факта на неговата гибел на пистата прави легенди не само Сена, но и мнозина други с неговата съдба пилоти.
*****
НеутралноЖурналистите гледат всячески да предизвикат скандал. Кръв, сополи и сълзи да има, иначе остават без работа.
*****
Неутралнодо #16:
Пи4, ти олигофрен ли си бе? От къде я измисли тая простотия? При4ина за катастрофата, която отне живота на Сена е скъсване на кормилна щанга на ,,Уйлямс''-а. При разследването на при4ините за катастрофата, се появяват съмнения, 4е същата тази щанга е била заваряна.
*****
НеутралноЕдин от многобройните мръсни номера на ,,Дългия врат''. Наскоро беше проведена една анкета сред хора в и около F1(пилоти, механици, шефове на тимове, спортни журналисти):Кой е най-великият пилот във F1? Резултатът беше: 1-Сена, 2-Шумахер, 3-Прост и т.н. Наглото копеле си мисли, 4е подобрявайки рекорди ще накара хората да го заоби4ат. Тоя и 10 пъти да стане световен шампион, пак няма да постигне това, което успя Сена: да спе4ели сърцата на хората.
*****
НеутралноДо коментар [#4] от "Либерал ":
"Напротив, за най-велики са признати именно Сена и М Шумахер, като и двамата са ноторно известни с подобни маньоври."
Абе Либерал, кога си видял Сена да се направи на ударен и да затвори пътя по време на квалификация??? Сена е "ноторно-известен" със спасяването на живота на Ерик Комас по време на квалификациите на Спа 1992, където Сена рискува и собствения си живот, за да му помогне.
Иначе Сена и Прост си имаха зъб, но преди да го кометнираш е хубаво да понаучиш малко и да прочетеш коментарите на самите Сена, Прост и Жан-Мари Балестър.
Интересно как щяха да се развият нещата, ако Шумахер си имаше съотборник като Прост (примерно Хакинен), вместо Барикело да спира заради него преди да пресече финала.
*****
НеутралноДо коментар [#16] от "коментар":
Трудно ми е да сдържа нервите си на такъв идиотизъм, като твоя.
1.Сена излиза от пистата на завой, който се взима с пълна скорост, като права (flat-out)
2.След като болидът се отклонява от траекторията, Сена намалява скоростта максимално (-3/9г), което доказва, че не се самоубива. Освен това показва, че има проблем с болида.
3.Камерата на борда показва ненормално отклонение на комрилния лост, както и нереагиране на предните гуми при опит за завиване наляво.
4.Кормилният лост на Сена е бил удължен с тънка тръба заварен посредата. Никой не спора за наличието на умора на метала в калпавата изработка, въпросът е до каква степен.
5.През 2005-а в съда в Италия повредата в комрилния лост се прооизнася като причина за инцидента.
6.Ннеормалници като тебе трябва да пият хапчета, а не да драскат глупости по форумите.
*****
НеутралноДо коментар [#8] от "Ха, ха":
ture=related
"Сена загина на пистата и няма как да не предизвиква чувство на голяма загуба.
Но статистиката е неумолима. Не само, че Шуми е носител на всички рекорди, има и още нещо. Докато Сена има повече полпозишъни отколкото победи, т.е. понякога е изпускал първото си място, Шуми има с 50% повече победи от полпозишъните си, печелил е и стартирайки от по-задни позиции. Що се отнася до мръсните номера, правили са ги и двамата. И в интернет са описани. "
Сена не е първият пилот, който загива. Тогава накъде биеш?
Просто вие Шуми-фанатиците не можете да приемете фактът, че Сена си остава най-великият. За такъв бе избран съвсем скоро от специалисти, и въобще Шумахер никога не е избиран за номер 1.
Всички рекорди? Сена още носи рекорда за побди на Монако, съсезание с най-голям престиж и демонстрация на пилотски умения. Иначе Шуми има рекорд за най-много състезания без технически проблеми, както и един много готин рекорд - дисквалификация за цял един сезон (1997)
И така какво излиза? Шуми печели само когато има най-добрата кола и никаква конкуренция. Дай му конкуренция в надеждно оборудване и той губи (1996, 97, 98, 2005, 06)
Със съперници като Деймън Хил и Дейвид Култард човек се пита как Шуми няма 10 титли.
Сена, от друга страна, се изрпавя срещу легенди: Лауда, Нелсон Пикет, Прост (който му е и съотборник), Мансел и т.н.
Ако на миналото състезание в Барселона Шумахер бе следван не от Бътън а от Мансел, щеше да буде изпреварен 10 пъти. Да не говориме, че Сена се е изправял не само срещу Мансел, но и в комбинация от най-доминирашият болид, този на Уилиямс.
Ето малко филмчета:
Мръсните номера от 1994 - ето така се става шампион:
http://www.youtube.com/watch?v=CJf6ZkSMWHY
Скудерия Ферари - състезателен отбор, или отбор специално за Шуми?
http://www.youtube.com/watch?v=TDURK3quO7s&fea
http://www.youtube.com/watch?v=txKfqjasUKE
Истината е само една:
http://www.youtube.com/watch?v=8FIp4fQLbNM
http://www.youtube.com/watch?v=K6KJt9zLfHQ
snrs
Рейтинг: 631 НеутралноДо коментар [#22] от "DeutschWagen":
ашколсун!
три пъти тръгвам да го коментирам днес и все се ядосвам и се отказвам. синтезирал си голяма част от моите мисли.
без да искам да омаловажавам постиженията на Шуми (абсурдно е просто), легендарен не се става само с титли, а с отношение и човечност. Ще ми е интересно да видя този сезон как ще му понесе конкуренцията. Бътън, Фетел, Хамилтън, Уебър, Алонсо, Росберг...предричам пълен крах, въпреки усилията на отбора на Браун да се настройва по стила на Шуми...
а малоумните версии за самоубийство на Сена не мисля, че издържат...
*****
НеутралноНе разбирам какво сте се захванали да хвалите тоя наглец Сена ,има късмет ,че пукна точно когато Шумахер започна да го бие като тъпан! Като беше жив ,мръсникът беше в конфликт с всички тогавашни пилоти и дори им беше измислил обидни прякори. Деймън Хил презрително бе наричан "англичанина" ,а Шуми -"обущаря". Такива имена си имаха всички във формулата. А ,случайно да се сещате как удари шамар на Еди Ървайн в бокса ,защото ,забавил "величието" на пистата и не се отместил веднага. Не ме интересува дали се е самоубил или просто е умрял- господ си знае работата...
*****
НеутралноДо коментар [#23] от "snrs":
Да, и забележи как заради този опит да угодят на Шуми, отборът губи позиции. Преди поне имаха подиуми.
*****
НеутралноДо коментар [#24] от "джет ли":
Май някой теб те бил като тъпан, когато си бил малък. Ако Сена не беше излязъл от Тамбурело, верятно щеше да спечели още там. Селд това дефектите в дизайна на FW-16A, открити преди това състезание щяха да пъдат поуправени, а с новата спецификация FW-16B, Шуми щеше да диша прах и искри. Дори Хил беше много силен с новия болид, а със старата спецификация Сена го мина с една обиколка в Бразилия и въобще Хил не успя да се добере до първата редица на стартовата решетка, където беше свикнал да бъде през 1993.
Освен това, без смъртта на Сена от ФИА нямаше да си затворят очите за нерегулярностите при Шуми и Бенетон - launch control, traction control, подвижни плоскости в пода, нерегламентирано модифицирана помпа за презареждане - и целият отбор щеше да остане с DQ за целия сезон 1994.
Да, обаче вие феновете на Шуми не обичате да анализирате.
Колкото до Ървайн, много хубаво беше да получи един шамар, защото е по-нагъл и от Шуми. Освен това е олигофрен - виж каква катастрофа предизвика на Интерлагос 1994. А на Сузукуа, Ървайн първо изпревари Сена, въпреки че беше минат с 1 обиколка, докато Сена беше забавен от Хил, който също беше отзад, докато Хил и Ървайн имаха по-удобните гуми за моментните условия на пистата. После Ървайн игнорира синия флаг, който знаеш какво означава. Така двамата келеши Ървайн и Хил бавеха Сена, който се състезава с Прост, който имаше по-добрата кола (Прост беше втори, Хил и Ървайн изоставаха с цяла обиколка). Шамарът дойде, когато Сена се опита да говори с милионерчето Ървайн, който се направи на остроумен.
*****
НеутралноДо коментар [#20] от "DeutschWagen":
Сена два пъти се опитва да спечели титлата с удар. Моля ви. Спортната му злоба не е по-малка от тази на Михаел. Тя е част от причините за успехите им. Останалото са несериозни твърдения.
NK /имигрант в родната страна/
Рейтинг: 909 НеутралноДо коментар [#27] от "Либерал":
Правителството ОЛИГАРСКИ призовава: "ПЛУВАЙ, БЪЛГАРИНО... НЕ Е РИБА!"Разликата е в това, че Сена го прави под влияние на емоциите, докато при Пилето това си е съвсем хладно и пресметливо действие.
Спортната злоба не е лошо нещо, но за единия спорта е над всичко, за другия - победите и рекордите. Освен това Шумахер е най-големия късметлия в автомобилния спорт за да кара толкова години без реална конкуренция. Или пилотите, или машините на съперниците му не бяха на ниво.
Отделно, че беше толериран за твърде много неетични и неспортсменски изяви на пътя. При Сена са две - при Шумахер без да се напъне човек ще измисли 5-6 като за начало. А списъка не е къс и за мнозина поне две от титлите му не са заслужени.
Пак казвам, не е слаб, напротив един от най-добрите в спорта, рекордьор е, но... САМО това и нищо друго. Ще остане в историята, но не и в сърцата на хората.
*****
НеутралноДо коментар [#27] от "Либерал":
Либералче, не си запознат.
1989 на Сузука Прост засича Сена на шикана нарочно. Сена продължава и печели състезанието след смяна на предно крило, но е дисквалифициран, защото не е минал през шикана (въпреки че стюардите го избутаха). Шеф на ФИА тогава е покойният Жан-Марие Балестър, който години след напускане на поста признава, че е защитавал Прост
1990 на Сузука Балестър отново се намесва, като в последния момент отказва да премести пол-позишъна на по-чистата страна и пак дава приемуществото на Прост. Тогава Сена направи това, за което се бе заканил - да не отпуска газта дори и ако Прост се опита да мине пред него. Така и стана - Прост ускори по-добре, но когато тръгна да сече завоя, Сена не отпусна газта и двамата се удрят.
*****
НеутралноДо коментар [#28] от "NK":
Разликата е, че Сена и Прост имаха стара кавга, която бе зрелищна за спорта. А номерата на Шуми бяха много груби, нагли, грозни и непредизвикани. Няма зрелище, а отчаяние и следователно простащина. За това и Шуми не обича да коментира своите постъпки, както и в случая (интересно защо не се придържа към сценария си от 2006-а, а отбягва въпроса). Сена и Прост са изказали много думи в интервюта за техните случаи.
Освен това не си спомням нито Сена, нито Прост, нито който и да е друг, совен Шумахер, да избута болид от пистата при излизане от бокса.Д
*****
НеутралноДо коментар [#6] от "коментар":
Защо не хванеш да се гръмнеш ти. Имаш сериозни причини да го направиш. Честно.
Само един лузър може да изкаже такава теза.
Родените победители "приятелю" не се самоубиват, а Сена беше именно такъв.
*****
НеутралноСедемкратният световен шампион Михаел Шумахер отказа да се извини за блокирането на пистата в съботната квалификация за място преди Гран при на Монако през 2006 г.
отказва означава че е виновен,преведено от немски
enterfornone
Рейтинг: 715 НеутралноАнглийски журналисти срещу Шумахер. Рунд пореден. Нищо ново, просто е жалко.
Чудно ми е защо не задаваха подобни въпроси на лъжльото в Австралия?
Сигурно защото губи от Бътън и не искат да го притесняват.
Смешници...
beatles
Рейтинг: 849 НеутралноДо коментар [#33] от "enterfornone":
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другиначи за льжльото (те са двама, все пак) си прав. но прощавай, по лъжливо меркантилно К******* от пилето във формулата никога не е имало.
опасявах се че с Тод начело на ФИА, тази година пак ще се почне с формула шуми, но засега (за щастие) правилата важат и за него.
nikito1978
Рейтинг: 8 ГневноМоже и да е бил голям спортист, но не беше ЧОВЕК, като Сена !!!