Защо от 60 снимки само една се видя на български представител или ги няма по светония обмен?
Има, но нямате желание да ги сложите, нали се пишете журналисти, направете си поне малко усилие да разберете как са се случили нещата за тях, какви усилия е струвало на Петър да завърши, особено 12 етап !
Да, точно така, afanko. Общо в снимките на Ройтерс и АП има само две еднакви на Тодор Христов, една от които е публикувана. За сметка на това няма снимки на около 400 от останалите състезатели и има само по две на още четирима от тези при четириколките. А това, ако се замислите, е напълно нормално за работата на агенциите, които следят само фаворитите.
И понеже, "нали се пишеме журналисти", в "Дневник" навреме сме си направили труда да разберем и напишем какво се случва с българите в "Дакар". Въпреки "умишлената дезинформация" за тях (очаквайте материал по-късно) и независимо дали става въпрос за първия или 12-ия етап. Отделили сме и достатъчно място (http://bit.ly/gYoSnT), но явно няма кой да го прочете.
Поздрави!
Първо искам да кажа, че това е едно от най-вълнуващите състезания в света. Откакто го преместиха в Южна Америка ми се струва, че дори е още по-интересно. Дано само конкуренцията в челото се засили, защото при колите Фолксваген са окупирали челото, а моите любими баварци определено има още доста да поработят, за да настигнат сънародниците си. При моторите от няколко години битката е само между Деспре и Кома, а при камионите Камаз са без абсолютно никаква конкуренция. Това са единствените недостатъци.
Що се отнася до Петър Цанков - бе истинско удоволствие в репортажите по Евроспорт да видя материал отделен за него и затова как успя да намери местни механици и сервиз, които да му помогнат да продължи. Явно е оправен човека и ще се радвам и следващата година да е часто от бъгарските участници в Дакар.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Този коментар беше изтрит в 18:27 на 17/01/2011 от неговия автор.
Yomega
Рейтинг: 728 Неутралновсичко 6, ама защо трябва 60 пъти да ми се зарежда страницата, за да разгледам снимкире?...
Годината е 2011 напомням - флашове, джави и т.н. да искаш
Читател
Рейтинг: 1560 НеутралноПоздравления за галерията на това впечатляващо състезание!
afanko
Рейтинг: 486 РазстроеноЗащо от 60 снимки само една се видя на български представител или ги няма по светония обмен?
Има, но нямате желание да ги сложите, нали се пишете журналисти, направете си поне малко усилие да разберете как са се случили нещата за тях, какви усилия е струвало на Петър да завърши, особено 12 етап !
Dub
Рейтинг: 573 НеутралноРеспект за Камаза
str2sarcasm()
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#2] от "Yomega":
Гоце ~ Gotse ~ GoatseПодсказка: рекламите се сменят на всяко зареждане на страницата.
Мирослав Стоев
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#4] от "afanko":
Да, точно така, afanko. Общо в снимките на Ройтерс и АП има само две еднакви на Тодор Христов, една от които е публикувана. За сметка на това няма снимки на около 400 от останалите състезатели и има само по две на още четирима от тези при четириколките. А това, ако се замислите, е напълно нормално за работата на агенциите, които следят само фаворитите.
И понеже, "нали се пишеме журналисти", в "Дневник" навреме сме си направили труда да разберем и напишем какво се случва с българите в "Дакар". Въпреки "умишлената дезинформация" за тях (очаквайте материал по-късно) и независимо дали става въпрос за първия или 12-ия етап. Отделили сме и достатъчно място (http://bit.ly/gYoSnT), но явно няма кой да го прочете.
Поздрави!
kokorbashiyata
Рейтинг: 571 НеутралноПърво искам да кажа, че това е едно от най-вълнуващите състезания в света. Откакто го преместиха в Южна Америка ми се струва, че дори е още по-интересно. Дано само конкуренцията в челото се засили, защото при колите Фолксваген са окупирали челото, а моите любими баварци определено има още доста да поработят, за да настигнат сънародниците си. При моторите от няколко години битката е само между Деспре и Кома, а при камионите Камаз са без абсолютно никаква конкуренция. Това са единствените недостатъци.
Що се отнася до Петър Цанков - бе истинско удоволствие в репортажите по Евроспорт да видя материал отделен за него и затова как успя да намери местни механици и сервиз, които да му помогнат да продължи. Явно е оправен човека и ще се радвам и следващата година да е часто от бъгарските участници в Дакар.
Мирослав Стоев
Рейтинг: 1416 НеутралноТова е материалът, който визирах с "умишлена дезинформация": http://www.dnevnik.bg/sport/2011/01/18/1027205_nes ustoialoto_se_subitie_bulgarski_dakar/