"Хайнекен" стана спонсор на Формула 1, за да я популяризира като Шампионската лига

В "Хайнекен" смятат, че могат да повторят успеха си от футбола

© Reuters

В "Хайнекен" смятат, че могат да повторят успеха си от футбола



Хайнекен" и Формула 1 сключиха договор за партньорство, според което световният шампионат вече си има официална глобална бира.


Договорът за седем години беше обявен днес в навечерието на Гран при на Канада. Той започва да действа от състезание на пистата "Монца" през септември и е оценяван на 150 милиона паунда.


Компанията претендира, че чрез тази сделка ще се стигне до революция във Формула 1, която ще я направи популярна като Шампионската лига по футбол. "Хайнекен" планира да пренесе шампионата по-видимо в социалните мрежи - нещо, срещу което Бърни Екълстоун се противеше досега.




Старши директорът на "Хайнекен" Джанлука ди Тондо заяви, че компанията е стигнала до 2.5 милиарда души с кампаниите си около Шампионската лига миналата година. Там смятат, че това може да се повтори и с Формула 1, който загуби 1/3 от зрителите си в последното десетилетие.


"Стремим се да повторим 100 процента успеха от Шампионската лига. Можем ли да направим Формула 1 голяма като Шампионската лига? Честно казано мисля, че да. Целта е да излезем от рамките на състезанията и това е най-важното", каза Ди Тондо.


"Формула 1 е платформа, която е харесвана от 200 милиона души. Като маркетинг специалист вярвам, че този пазар е до голяма степен неексплоатиран. Мисля, че можем да направим във Формула 1 неща, които никой друг не е правил преди", добави той.


Компанията има договор с УЕФА за Шампионската лига до 2018 г. за около 70 милиона долара на година, според проучванията на маркетинговата компания IMR.


"Формура 1 и Шампионската лига ще бъдат нашите ежегодни платформи", каза Ди Тондо.


"Хайнекен" ще е спонсор на Гран при на Италия и на още две състезания следващата година. Компанията ще има събития и видимост на повечето останали състезания, като ще има ексклузивитет при продажбите на феновете и парти зоните. Логото на "Хайнекен" няма да бъде разположено на болидите.


Като част от сделката е и "отговорното послание" "Хайнекен" пусна лого с волан с девиза "Ако пиете, не шофирайте".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Неутрално
  2. 2 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 856 Неутрално

    А хакинен.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  3. 3 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Точно Ханекен са популяризирали Ф1

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  4. 4 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 426 Весело

    Тия са си повярвали...

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  5. 5 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Все си мислех, че формулата загуби зрителите си заради простотиите на Бърни тип:
    - Писти построена по калъп и финансирани от източни сатрапи (Азербейджан, Русия , Турция, Катар...) за тяхна реклама, без реален локален интерес, за сметка на класически трасета, които не искат да пълнят бездънната гуша на Бърни без никаква причина;
    - Каране "пази гумите" със скорост на 3/4 или даже 1/2 от възможното, вместо "газ до ламарината";
    - Смешните правила, които наказват даже ако някой се докосне. Още малко спийд камери ще сложат и по някой полицай в храстите... Което те даже ИМАТ с техния глупендерски електронен сейфти кар;
    - Абсурдните нагласени "зони за изпреварване, ДРС-и и прочие простотии, с които все едно роботи карат;

    Пък то било щото нямало официална бира...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK