Рали "България": Победителят е ясен, но не и подиумът

Борбата за второто място между Дани Сордо (Citroen, на снимката) и частния пилот на французите Петер Солберг ще продължи и в последните два етапа на рали "България".

© Борислав Петров

Борбата за второто място между Дани Сордо (Citroen, на снимката) и частния пилот на французите Петер Солберг ще продължи и в последните два етапа на рали "България".



Борбата за второто място между Дани Сордо (Citroen) и частния пилот на французите Петер Солберг ще продължи и в последните два етапа на рали "България", след като разликата между двамата е само 6,5 секунди. Себастиен Льоб (Citroen) продължава да е убедително начело и след първите минавания днес.


Льоб наложи страхотно темпо в първия и втория ден на рали "България" и се откъсна на повече от 40 секунди в челото. Битката за второто място в най-голямото ни състезание, което е и кръг от WRC, обаче продължи с пълна сила днес. Преди първия етап "Мухово" тази сутрин Сордо имаше 4,7 секунди аванс, но Солберг спечели етапа и се доближи на 3,8. Заводският пилот на Citroen обаче контраатакува на "Славовица" и увеличи преднината си на 6,5 секунди два етапа и 47,26 км преди финала.


В челната десетка нямаше никакви размествания, но Кими Райконен (Citroen Junior) продължава със силното си каране и въпреки катастрофата в петък вече се движи единайсети, на 1:30,7 минути зад последния в зоната на точките Хенинг Солберг (Ford Fiesta S2000).




Далеч по-любопитно е това, което се случва в групата на джуниърите. Българският представител Тодор Славов (Renault Clio R3) имаше куп проблеми в събота сутрин, но с перфектно каране в следобедните отсечки се пребори за петото място в края на деня. То стана четвърти след като Йери Лемес (Renault Clio S1600) бе дисквалифициран снощи заради ремонтни работи на "Любница", а още след "Мухово" 26-годишният варненец излезе на трета позиция, изпреварвайки Алесандро Броколи (Renault Clio R3).


При българите ситуацията става все по-заплетена. Засега ще се ограничим единствено до това, че Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000) се върна по системата супер рали след вчерашната катастрофа и че петима от родните представители са дисквалифицирани снощи, включително и лидерът Петър Гьошев (Mtsubishi Lancer Evo 9). Те обаче продължават да карат, въпреки че не им се отчитат времена и дори самите те не знаят какви са им резултатите. Очаквайте повече информация за очертаващия се сериозен скандал в някой от следващите материали директно от Долна баня.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на rosen
    rosen
    Рейтинг: 583 Весело

    Едно доста интересно заглавие

    Свободата е на върха на копието...
  2. 2 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    "подиуми се използват и в моторните спортове (например Формула 1, Индикар, НАСКАР), където първите трима, завършили състезанието получат своите трофеи"

    Това е от уикипедия.
    Но като за заглавие наистина е прекалено академично))





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK