Сделката с TBI Bulgaria вдига приходите на отборите

Постъпленията от телевизионни права за професионалните футболни клубове в България ще се увеличат през новия сезон с 30-40 процента след подписването на договора за генерално спонсорство на А и Б групите между финасовата група TBI Bulgaria и собственика на телевизионните и рекламните права за първенството S.V.-RSA . Това съобщи на пресконференция в четвъртък Валентин Михов, управител на S.V.-RSA за територията на България и президент на Професионалната футболна лига. "Контрактът с новия ни генерален спонсор е за три години и бе подписан в сряда.

Всичко беше съгласувано със "Загорка", която има договор с нас за още една година. Запазваме сътрудничеството си с пивоварната, но тя вече няма да бъде генерален спонсор, а съспонсор. Със сключените договори за телевизионните права с БНТ, "Нова телевизия", bTV, "Евроком Пловдив", "Ринг тв" и "Канал 3" и със средствата от "Загорка" и с TBI Bulgaria събираме сумата 620 000 долара, която S.V.-RSA плаща на Българския футболен съюз (БФС) за телевизионните права на футболното първенство. Деветдесет процента от сумата ще бъде разпределена между клубовете, а останалите десет са за издръжката на младежкия национален отбор. До края на другата година се надявам да намерим още един-два партньора за още по-голяма финансова стабилност", каза Михов. Той допълни, че за нарастването на приходите за клубовете има и новата схема на разпределение на сумата, която S.V.-RSA плаща за тв правата на БФС.

Според Румен Янчев, изпълнителен директор на застрахователното дружество "Булстрад", което е собственост на TBI Bulgaria, финансовата група ще превежда годишно на S.V.-RSA по-голяма сума, отколкото досегашният спонсор "Загорка". През последните два сезона пивоварната отделяше по 350 000 лева на година, за да се се рекламира чрез българския футбол. Задоволство от подписания в сряда договор изрази и изпълнителният директор на TBIH Group Нисим Царфати. "Загорка" се отказа и ние се възползвахме от възможността. Не сме от вчера в спорта. От години компанията спонсорира волейбола и други спортни мероприятия. В международен план сме спонсори на няколко отбора, сред които и румънският "Стяуа". Не и изключено в бъдеще, при добро сътрудничество, да се ангажираме по някакъв начин и с националния отбор на България", обясни Царфати. TBI Bulgaria е част от холандската верига TBIH Group, която има клонове в 10 държави.

Задълженията на S.V.-RSA по подписания в сряда договор са да осигури рекламни пана на стадионите в А и Б групите и рекламно време при телевизионното отразяване на срещите в първенството. Третият вариант за реклама е чрез самите отбори. Според Валентин Михов посланието на новия генерален спонсор ще бъде "За честна игра и истински футбол" вместо досегашното "Честна игра и истински футбол".

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK