"Пирин" ще рекламира марка бира

Лидерът в западната Б група "Пирин" (Благоевград) ще рекламира върху екипите си през 2007 г. бирената марка "Пиринско пиво", която е от портфолиото на пивоварната "Карлсберг България". Това съобщи за "Дневник" източник от ръководството на компанията, която предлага на българския пазар още "Шуменско пиво" и "Туборг".


Спонсорският договор е бил подписан преди няколко дни, но ще бъде официално представен на специална пресконференция днес в Благоевград. Очаква се по време на срещата с медиите да бъдат показани и новите екипи на отбора, върху които ще присъства логото на "Пиринско пиво". "Карлсберг България" рекламираше тази своя марка чрез един от отборите с името "Пирин" в рамките на един сезон преди три години. До подписването на нов контракт с клуба от Благоевград се стигна след обединението през миналото лято на "Пирин" и "Пирин 1922", бивш "Македонска слава". Освен това обединеният отбор почти сигурно ще се класира за участие в А група през следващия сезон. Пивоварната спонсорира и друг втородивизионен клуб - "Шумен 2001", който заема четвърта позиция в източната Б група. Върху неговите екипи обаче стои логото на марката "Шуменско пиво".


"Карлсберг България" стана мажоритарен акционер в "Пиринско пиво" през октомври 2002 г., а няколко месеца преди това придоби и "Шуменско пиво". Компанията е един от трите големи играчи на пазара на бира в България заедно със "Загорка" и "Каменица", които също се рекламират чрез футбола. "Загорка" е генерален спонсор на националния отбор чрез едноименната си марка и основен рекламодател в шампионата на А група чрез друга марка - "Ариана". От своя страна "Каменица" финансира излъчването на мачовете от английската Висша лига по телевизионните канали на "Диема вижън".

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK