Китай се ядоса на съмненията за допинг на Йе

Китайката Шъуън Йе беше подкрепена от австралийката Алиша Коутс<br />

© Reuters

Китайката Шъуън Йе беше подкрепена от австралийката Алиша Коутс



Китайските медии показаха недоволството си към съмненията за употреба на допинг на новата звезда в плуването Шъуън Йе. 16-годишното момиче спечели два златни медала на 200 и 400 метра съчетано и привлече вниманието на света.


Според китайските медии съмненията са срамни за развитието на спорта в страната. "Западът все още съди за Китай със стария манталитет. Това е жалко за прогреса, който прави Китай", написа Global Times.


Бащата на състезателката Кинсон Йе заяви, че западните медии винаги са арогантни. Шампионката получи подкрепата на сребърната медалистка Алиша Коутс от Австралия. "Съчувствам на бедното момиче заради тежестта на съмненията върху нея. Вярвам, че тя е невинна, докато не се докаже, че има вина."




Сред съмненията се включи треньорът на американския отбор по плуване Джон Ленърд. Той определи представянето на Йе като "смущаващо" и "подозрително" и каза, че след подобни резултати обикновено следва наказание за употреба на допинг.


МОК защитиха китайската плувкиня, като заявиха, че се възхищават на постиженията й. "Трябва да сме реалисти. Това са най-добрите спортисти в света. Първите петима в състезанията са минали допинг контрол. Имаме много сериозна програма за проверка. Ако има измама, ще я разобличим", каза говорителят на организацията Марк Адамс.


Той добави, че спекулациите не могат да бъдат спрени. "Тъжно е, че има хора, които взимат допинг и мамят. Също толкова тъжно е обаче, ако не можем да аплодираме отличните резултати."


Китай спечели най-много златни медали в Пекин '08 - общо 51. Азиатската страна е начело в класирането в момента с 13.


Отличните спортни постижения са начин Китай да получи по-добър имидж и признание пред света, а жителите да се почувстват вдъхновени и горди и така да се разсеят критиките от управлението на комунистическата партия.


Златните медалисти са възнаграждавани като герои. За носителите на сребърните и бронзовите медали нещата са малко по-различни. "Разочаровах страната си и отбора по вдигане на тежести. Разочаровах всички, които държаха на мен. Съжалявам", каза Жинбиао Ву. Той спечели сребърен медал след изненадващото злато на 20-годишния севернокореец Юн Чол Ом в категория до 56 килограма.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (74)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Димитър Стоянов
    Димитър Стоянов
    Рейтинг: 418 Неутрално

    За чистотата на българския език
    "Шампионката получи подкрепата на една сребърната медалистка Алиша Кътс от Австралия. "
    Е това изречение не мога да си го разтълкувам сякаш Гугъл го е превеждал.

    “По-бързо, по-високо, по-силно”
  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1034 Любопитно

    Какви ли ще бъдат резултатите, ако всички плувци ги оставят на хляб и вода един месец преди олимпиадата?

    TAKE THE RED PILL!
  3. 3 Профил на carpypd
    carpypd
    Рейтинг: 418 Неутрално

    "Съчувствам на бедното момиче заради тежестта на съмненията върху нея. Вярвам, че тя е невинна, докато не се докаже, че има вина."

    На това подкрепа ли му казвате? Това си е по-скоро завоалирано обвинение.

  4. 4 Профил на redrock
    redrock
    Рейтинг: 521 Весело

    Едно време и бившия СССР вдъхновяваше народите на съветите със съмнителни олимпийски и световни спортни постижения за да се чувстват горди и вдъхновени и така да се разсейват критиките от управлението на КПСС.

  5. 5 Профил на Божидар Къртунов
    Божидар Къртунов
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#1] от "acrux1980":

    Не е Гугъл, просто грешка. Благодаря за сигнала.

  6. 6 Профил на zanzibar87
    zanzibar87
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Добре де, нормално ли е финалните метри китайката да ги плува по-бързо дори от Майкъл Фелпс, който има 15 златни медала от Олимпиади и Райън Лохте, който е неговия заместник?

  7. 7 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 521 Неутрално

    16 годишен мутант комунистически от неизяснен пол!

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  8. 8 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4049 Любопитно

    "МОК защитиха китайската плувкиня, като заявиха, че се възхищават на постиженията й. "Трябва да сме реалисти. Това са най-добрите спортисти в света. Първите петима в състезанията са минали допинг контрол. Имаме много сериозна програма за проверка. Ако има измама, ще я разобличим", каза говорителят на организацията Марк Адамс."

    Ето, че Йе е минала допинг теста, който е бил отрицателен.... маи няма нужда от повече коментари! Момичето е чисто!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  9. 9 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1130 Весело

    Сред съмненията се включи треньорът на американския отбор по плуване Джон Ленърд. Той определи представянето на Йе като "смущаващо" и "подозрително"

    А га Фелпс взе всичкото злато , всичко бе редовно,тъй ли..

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  10. 10 Профил на Гита Ог
    Гита Ог
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Трудно се бяга от старата слава. Девойката дори не може да се порадва пълноценно на успеха си. Жалко.

    Вещица от Овнерог
  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4049 Любопитно

    [quote#7:"lazy_and_sleepy"]16 годишен мутант комунистически от неизяснен пол! [/quote]

    Абе, като я гледам изглежда доста по красива от американските плувкини зомбита!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#8:"Иво"]Момичето е чисто![/quote]
    Ти на тва момиче ли му викаш?
    Тва е кръстоска между китаец и мамут.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  13. 13 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1130 Весело

    [quote#6:"zanzibar87"]Добре де, нормално ли е финалните метри китайката да ги плува по-бързо дори от Майкъл Фелпс, който има 15 златни медала от Олимпиади [/quote]
    А нормално ли е някой да има 15 златни медала от Олимпиада..Га е за 2 - съмнително щото е китайче ,
    горкото..Га е за 15 на Фелпс- национален и олимпийски хамерикано хироу..

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  14. 14 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Туй същество бицепсът му е по голям от на Фелбс бедрото в най-дебелата част. Съвсем нормално е да плува по-бързо.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  15. 15 Профил на diablo
    diablo
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Пилците и медалите се броят на есен, когато излязат допинг пробите.

  16. 16 Профил на Димитър Стоянов
    Димитър Стоянов
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Все пак пресяваката е между над 1 милиард . Китай е новата спортна сила и това е факт развиват се това е.

    “По-бързо, по-високо, по-силно”
  17. 17 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 418 Любопитно

    Съжалявам,но никой не може да ме убеди,че това 16 годишно момиче,може да плува последните 50 метра от 400-те съчетано по-бързо от най-бързия мъж в същата дисциплина Райън Лохте без никакви стимуланти и химии,това е просто невъзможно и няма нищо общо с това дали другите взимат нещо или не.

  18. 18 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#13] от "hristov19":

    Едното е невероятно а другото е просто невъзможно

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  20. 20 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Никой , никога не може да се съмнява или да противоречи на китайската комунистическа партия !!

    Тя винаги е права, дори когато греши-това последното е за БКП- от един поет ::)

    BIG AL
  21. 21 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Естетвено, че китайката е назобана като за световно, но си има допинг контрол и щом там показва, че има отрицателна допинг проба, значе е всичко е според правилата.

  22. 22 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 767 Неутрално

    [quote#17:"purple_rain"]Райън Лохте без никакви стимуланти и химии,[/quote]

    Бре, наивник

  23. 23 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1130 Весело

    [quote#17:"purple_rain"]може да плува последните 50 метра от 400-те съчетано по-бързо от най-бързия мъж в същата дисциплина Райън Лохте [/quote]
    Некъв нов допинг,а..Действа само последните 50 метра..

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  24. 24 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 576 Весело

    Просто олимпийските игри са се отдалечили безнадеждно от идеала на олимпизма...това е безмислено мерене на ..бюджети, хормони, лекарски екипи...

    Ще гледам Йордам Йовчев - той е един от малко истински победители, ще гледам баскетбол и волйебол, където уменията са по важни от хормоните... и това е.
    Тия медали и Китай и САЩ да си ги скрия, където слънце не ги пече..

  25. 25 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4049 Весело

    До коментар [#12] от "lazy_and_sleepy":

    Абе пич, ти да не си сляп нещо или си забравил да сложиш очилата си?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  26. 26 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 647 Весело

    Заловиха китайския отбор по допинг да плува!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  27. 27 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#25:"Иво"]Абе пич, ти да не си сляп нещо или си забравил да сложиш очилата си? [/quote]

    За китаец изглежда добре.

  28. 28 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#16] от "acrux1980":

    Все пак пресяваката е между над 1 милиард . :))
    ...................
    Прав си , прав си ..Един милиард /селско население / има "традиции" в плуването - по оризищата на 'великата" страна :)))

    BIG AL
  29. 29 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#26] от "Торбалан":

    Треньора на китайците по плуване се казва До Пинг.

  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4049 Любопитно

    До коментар [#14] от "lazy_and_sleepy":

    Трябва да ти е ясно, че в спорта няма много красавици... това не ти е Мис Свят или бал на манекенки!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Много е забавно да се гледат комуноидите, които постоянно обвиняват американците, че пиели допинг, а тук се мятат на амбразурата да бранят китаеца.

  32. 32 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2965 Неутрално

    Как се изврати спорта. Гледаш някой "шампион" и се чудиш дали той е постигнал рекорда,или са му "помогнали" стимулантите.
    Това,което направи тази китайка в последните метри,е абсолютно невъзможно. Просто питайте,който и да е истински спортист.

  33. 33 Профил на diablo
    diablo
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#8] от "Иво":


    Явно не си наясно с материята. Допингпробите се зимат сега, а резултатите са готови след месец. Ако са положителни се отваря и втората допингпроба, която е взета заедно с първата.

  34. 34 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 803 Весело

    [quote#4:"redrock"]Едно време и бившия СССР вдъхновяваше народите[/quote] Не "вдъхновяваше" народите а просто предашеше на ред на олимпийските игри на които участваше от 1952 насам... просто и ясно....
    А на американският треньор по плуване "гроздето е кисело щото е високо" отмъкнаха им под носа таман 3 медала за три дни и сега се фичка..... типично по пиндостански.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  35. 35 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    След проведеното секретно и бързо партийно събрание на първичната парт. организация ККП , на състезателите в Лондон - младата китайка вече ще ЗНАЕ...:
    За да не и личи помпането ,
    да плува разсеяно и наравно с всички- до последните 50 метра преди финала ..Чак след това да включва на 4-та скорост :)
    Решението се прие единодушно !!!!!
    Бедни ми ,бедни Локте, една 16 годишна китайка не можеш да надбягаш !! Къде си тръгнал на олимпиада ? :))))
    А защо не пи кръв от костенурка или некои хормон на растежа ??? ::::::))))))))))))

    BIG AL
  36. 36 Профил на kuku032
    kuku032
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#32] от "deaf":

    Вероятно се съмняваш и в рекорда на Стефка Костадинова! Повече от 20 години никой дори не го е доближавал, а и тя самата не успя да го подобри. Тези рекорди са плод на много труд и силна воля. Всички атлети разчитат на външна помощ ( убедена съм), но не това ги прави шампиони. Шампиони се раждат, просто са се родили повечко в Китай.

  37. 37 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 767 Неутрално

    До коментар [#29] от "normandy":

    А на САЩ е д-р Хормонски.

  38. 38 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4049 Любопитно

    До коментар [#33] от "diablo":

    ОК ти си по наясно от мен... тогава ще говорим отново след месец, сега можем само да гадаем какви ще бъдат резултатите на Йе... както и на всички други плувци включително американските!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  39. 39 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Американецът Фелпс подобри седем световни рекорда. Това нормално ли е? Аз подозирам Фелпс (в употреба на допинг), но без доказателства трябва да се примирим с фактите. Американците правят много изумителни представяния, но без доказателства трябва да си мълчим", заяви Джанхао Чън, ръководител на медицинския щаб на Китай за олимпийските игри в Лос Анджелис, Сеул и Барселона.

    Това изказване е някак си точно противоположното на мълчане. Иначе вие си мълчете като подозирате фелпс, останалите не са длъжни да си мълчат или да подозират само на ум... С доказателства или без, никой не може да спре подозрителните и учудени погледи, как едно 16 годишно МОМИЧЕ плува по бързо от мъже, дето уж се зобили с допинг...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  40. 40 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2965 Неутрално

    До коментар [#36] от "kuku032":

    Остави Стефка,при нея си личи,че всичко е чисто.
    НЕ мога да се зарадвам от сърце на някой спортист,когато виждам,че това което "постига" не е нормално. Не мога. Отказвам.

  41. 41 Профил на mustak_dete
    mustak_dete
    Рейтинг: 508 Неутрално

    Девойката да се пусне и при мъжете и да размаже американските наркомани.

  42. 42 Профил на Whisper
    Whisper
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Американците както винаги арогантни. Австралииците както винаги пичове. Хубава, грозна, китайка, германка, анголка - каквато и да е, докато не се докаже на 100%, че е взимала допинг тя е олимпийската шампионка. Всякакви други спекулации и обвинения са просто пример за това колко жалки губещи са американците. Не може винаги да си пръв, и когато някой те победи трябва да го поздравиш, а не да почнеш откровена кампания против него. Има си сума ти органи на МОК да се занимават с допинг контрол, нямат нужда от акъл от американския тренер.

    "Ако протегнеш ръце към звездите няма да останеш с шепа кал."
  43. 43 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    До коментар [#28] от "BIG AL":

    [quote#28:"BIG AL"]Прав си , прав си ..Един милиард /селско население / има "традиции" в плуването - по оризищата на 'великата" страна )) [/quote]
    Ей, чадо я погледни на картата Китай колко километра морски бряг има? В Южнокитайско море са се вадили бисери откак човекът се е научил да плува.
    Далече съм от идеята, че този рекорд е постигнат без стимулация. Но просто това, с което е постигнат го няма в тазгодишния забранителен лист на WADA. Както и причината за 15-тте медала на Фепс я нямаше в забранителния лист през 2008, но излезе в този за 2009, сиреч три месеца след Олимпиадата.
    Американците просто се ядостват, че не са открили първи въпросната причина. Обаче - това е. Китай ще ги бие във все повече сфери и е време да свикват. Прекалено високото самочувствие не води до добър край.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  44. 44 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1321 Весело

    [quote#35:"BIG AL"]А защо не пи кръв от костенурка или некои хормон на растежа ??? :::::))))))))))) [/quote]

    Защото кръвта от костенурка не действа, а хормонът на растежа го хващат, пък да се врат по джунглите за треви ги мързи.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  45. 45 Профил на schmekker
    schmekker
    Рейтинг: 418 Неутрално

    сащ да говори за допинг в спорта е все едно
    прасе да апелира за хигиена.
    Видяхме набеденият им за "супергерой" Фелпс как след провала на 100м св.стил и щафетата излезе на 200 м целият ококорен и като замаян.
    Въпреки това, отново го набиха.
    Сащ са бесни, че Китай ги спуква от бой, а на всичко отгоре вече ги изритват и от доскоро 100 % американска територия - водните спортове.
    Те винаги търсят символика и това се отъждествява при тях с прогонването им от океана.
    Но, проблемът си е техен. Нека да а свикват.
    Занапред така ще бъде.

  46. 46 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    знаете ли, мисля че нещо ви се изплъзва и то е, че на хората все по малко им пука за повечето спортове, не казвам за всички, повечето колективни спортове са атрактивни, има си традиции по света, но лудата надпревара за медали в олимпиадата е много скъпо удоволствие и на 90 процента от държавите вече им е през ......... какво са спечелили.

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  47. 47 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 726 Неутрално

    По повода, в един от английските вестници пише: Гроздето е кисело.

  48. 48 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    [quote#42:"Whisper"]Има си сума ти органи на МОК да се занимават с допинг контрол,[/quote]
    органите за допинг контрол никога не хващат когото не трябва да ти припомня ли как хванаха всичките ни щангисти в Сеул , а руските дето ползваха същите хапове, нямаше един изгорял
    Далеч съм от мисълта че всички са чисти, напротив всички вземат нещо и точно за това са ми напълно безинтересни.

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  49. 49 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    [quote#36:"kuku032"]Вероятно се съмняваш и в рекорда на Стефка Костадинова![/quote]
    много ясно просто не са я хванали

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  50. 50 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Преди олимпиадата по БиБиСи имаше документален филм с интервюта на бивши американски златни медалисти. До един те казваха че са вземали допинг. Но това бе навремето. Сега контрола е много добър. Дори хващат blood doping. Китайката не е показала нищо след пробите, така че, изказването на американците е обида за самите тях.

  51. 51 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#45] от "sun_lounger":

    [quote#45:"sun_lounger"]Те винаги търсят символика и това се отъждествява при тях с прогонването им от океана.[/quote]

    искаш да кажеш че ти го отъждествяваш с това, след като САЩ решиха да засилят военноморското си присъствие в азиатско-тихоокеанския регион. А китайците твърдят че е нормално 16 годишна да бие мъже който според тях зобят яко допинг...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  52. 52 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#50] от "dissident":

    кои проби? Тия дето все още не са отворени ли?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  53. 53 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#52] от "DareDebil":

    Пишеш само колкото да кажеш нещо нали? Не си правиш труд да прочетеш а още по-малкото да мислиш и нямаш никаква представа как стоят нещата.

    On Tuesday, the IOC again sprung to Ye's defense, saying she passed a drug test after her world record win in the 400 medley. IOC spokesman Mark Adams urged people to "get real" and said it is "very sad" if great performances cannot be applauded.

  54. 54 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 521 Неутрално

    След състезанието има тест за допинг. Медиите не чакат резултатите и се сторват на "независими" ? Познато поведение ...

  55. 55 Профил на 5ar
    5ar
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Голяма част от "героите" на олимпиадите вече "светят" на тъмно ама иначе допинг взимат само нашите

  56. 56 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Хаха, е какво да кажат от IOC? Те и източногерманските плувкини си признаха пред немски съд че са взимали допинг 14 години след като са ги спечелили, и МОК нищо не направи.

    Get real...

    добре ще е тия от МОК да последват собствения си съвет, за да не ни убеждават утре когато жени спринтират по-бързо от и вдигат повече килограми на щанги от мъже олимпийски шампиони, че това е нормално. Много ясно че след плуването като и правят теста урината и няма да е синя и в кръвта и да има нещо друго освен зелено чайче. Въпроса е какво става с пробите на кръвта взимани периодично преди олимпиадата. Там пада зобенето, не в съблекалнята 10 минути преди състезание да смръкнат или да си бият нещо. Гълъбинчо изгърмя именно заради тия проби, по обвинение че са манипулирани, не защото веднага след рекорда и титлата му като дал проба била положителна.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  57. 57 Профил на lz3bupetar
    lz3bupetar
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Истината над всички. Зависи кой колко плаща.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  59. 59 Профил на Ognyan Gerassimov
    Ognyan Gerassimov
    Рейтинг: 572 Весело

    [quote#1:"acrux1980"]Е това изречение не мога да си го разтълкувам сякаш Гугъл го е превеждал. [/quote] Пусни го обратно през google translate за да видиш оригинала ...
    "Champion received the support of a silver medalist Alicia Cutts from Australia."

  60. 60 Профил на Ognyan Gerassimov
    Ognyan Gerassimov
    Рейтинг: 572 Любопитно

    [quote#6:"zanzibar87"]Добре де, нормално ли е финалните метри китайката да ги плува по-бързо дори от Майкъл Фелпс, който има 15 златни медала от Олимпиади и Райън Лохте, който е неговия заместник? [/quote] Е и просто е най-бързият плувец на планетата, скороста на плуването зависи освен от силата и от съпротивлението със водата. Кой знае със какъв китайски вазелин се е намазала и просто няма съпротивление със водата ... Мда какъв е проблема големите мъжагии о неможели да плуват по-бързо от едно 16 годишно китайско момиче, ооо горките EU/US тюмбели ...

  61. 61 Профил на Нихната Макя
    Нихната Макя
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Господа журналистите, от текста на статията не става ясно в какъв точно спорт се състезава въпросната китайка. Аз зная, че е плувкиня, но човек който не знае, няма как да разбере.
    Поне ведънж да бяхте споменали думата.

    Това "съчетано" дето сте го написали нищо не означава.

  62. 62 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1372 Весело

    Докато не каже на американците какъв допинг ползва, че и те да зобят от него, няма да я оставят на мира.

  63. 63 Профил на Ognyan Gerassimov
    Ognyan Gerassimov
    Рейтинг: 572 Весело

    [quote#61:"Mr. Kilmister"]"съчетано"[/quote] а първо плуват един стил после друг после трети и на четвъртия китайката Йе прецапва басейна оставяйки всички далече зад себе си. Те нещо такова а и важното е че една 16 годишна китайка бие всички подред включително и некъф си там Лохте (на който сигурно гъза му не е аеродинамичен) и да кат няма какво да кажат допинг било.

    Тъй де историята за Пипилота Виктуалия Транспаранта Ментолка Ефраимова Дългият Чопап - Пипи Дългото Чорапче.

  64. 64 Профил на Ognyan Gerassimov
    Ognyan Gerassimov
    Рейтинг: 572 Любопитно

    Историята за Пипилота Виктуалия Транспаранта Ментолка Ефраимова Дългият Чопап - Пипи Дългото Чорапче. Най-силната плувкия на света ... как да не се кефя ...

  65. 65 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#4] от "redrock":Имаше една спортистка от ГДР,която в резултат на стероидите се превърна на мъж...Едва ли има спортист на тази олимпиада,който да не "зоби" и на което и да е първенство изобщо.Просто има заловени и назаловени,но невзимащи няма..

  66. 66 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 675 Любопитно

    [quote#51:"DareDebil"] А китайците твърдят че е нормално 16 годишна да бие мъже който според тях зобят яко допинг... [/quote]
    Къде го видя това?

  67. 67 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 470 Весело

    все пак това е плуване а не шахмат и 16годишна с подобно тяло? и сила? не се става с ядене на ОРИЗ плуване по цял ден и нощ...
    правилно се усъмнява ам. треньор пък и не само той
    има нещо друго при този спорт и тези които не са го практикували естественно е да не знаят ...

  68. 68 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Преди години никой не смееше да пипа американските спортисти защото янките даваха много пари за реклама. Въпреки че в плуването и особено в леката атлетика откриха специални лаборатории за допинг. Сега нещата се сменят - китайците са адски могъщи и никой няма да позволи да ги уличат в допинг. Но като цяло този рев на американците е смешен.

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  69. 69 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Нещо извън темата - преди няколко месеца четох една статия в която пишеше как някакъв висш китайски функционер отишъл в Ню Йорк да чете конско на янките понеже последните харчели неразумно парите които Китай им давали. Оказва се че за десетина години Китай се е превърнал в най-големия донор на заеми за САЩ. Забавно е! И не е чудно че американците вече не се интересуват от човешките права в Китай.

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  70. 70 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1137 Весело

    Просто "краставичарите" от САЩ, не могат да преглътнат, че китайците им "продават" и то на едро "краставици"!!! И не смеят да извикат с цял глас:"Мошеницииии!", защото знаят, че и техните състезатели не карат само на фотосинтеза!!! За капак на всичко китайците ме подсетиха за един стар анекдот, който ще перефразирам така:"Всеки знае като засади краставичено семе , да изкара краставица, китайците обаче показаха на САЩ, как от засадено краставичено семе пониква СЛИВА!!!".

  71. 71 Профил на Kalin
    Kalin
    Рейтинг: 470 Весело

    те и американците имат един такъв женски мутант, ама при него всичко е редовно =)

    it comes from inside, just listen ...
  72. 72 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1137 Любопитно

    Към момента Китай води на САЩ със 17 златни,8 сребърни и 9 бронзови медала. САЩ са съответно с 11 златни, 9 сребърни и 4 бронзови. Както бе казал един водещ икономист:"Страшно ще стане, когато китайските започнат да ядат свинско , вместо ориз и когато всяко семейство подкара поне по 1 лек автомобил!!! САЩ изпуснаха духа от бутилката и няма световна сила, която да го накара да се прибере доброволно сам в нея!!!

  73. 73 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#68] от "Gaetano Scirea":

    Ревът им не е по-смешен от този на китайците, че не ги "уважавали" и се съмнявали в рекордите им.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  74. 74 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4049 Неутрално

    До коментар [#42] от "Whisper":

    Абсолютно вярно! +++ от мен!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK