Женската щафета на САЩ получи втори шанс да бяга във финала

Алисън Филикс изпусна палката, след като равновесието й беше нарушено от бягащата в съседния коридор бразилка

© Reuters

Алисън Филикс изпусна палката, след като равновесието й беше нарушено от бягащата в съседния коридор бразилка



Женската щафета на САЩ в бягането на 4х100 метра получи втори шанс да се класира за финала в Рио де Жанейро и да защитава титлата си от Лондон 2012.


По-рано днес американките не успяха да преодолеят квалификациите, след като четирикратната олимпийска шампионка Алисън Филикс изпусна палката при предаването към трети пост.


Първоначално те бяха дисквалифицирани и останаха последни. Оказа се обаче, че причината за проваленото предаване на световните рекордьорки е бягащата на трети пост за Бразилия Кауиза Венансио.




При потеглянето си тя влезе в коридора на Филикс и наруши равновесието на американката, заради което тя не успя да предаде на Инглиш Гарднър.


"Бях засечена в зоната за предаване. Това тотално наруши равновесието ми. Опитах да реагирам бързо и да предам на Инглиш. Може би ако имах още една крачка на разположение, щях да успея, но не можах", каза Филикс след бягането.


Отборът на САЩ веднага подаде жалба до Международната федерация по лека атлетика (IAAF). Тя беше уважена и в резултат бразилската щафета беше дисквалифицирана, а американките ще имат още една възможност да стигнат до битката за медалите.


Те ще излязат сами на пистата и трябва да бягат под 42.70 секунди, за да стигнат до финала. Това е времето, с което към момента щафетата на Китай заема осмата позиция в полуфиналите.


Бягането на американките ще е тази нощ в 1,00 часа българско време. Финалът - в събота сутринта от 4,15 часа.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (131)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    То това се видя.Въпросът е защо трябваше да се подава жалба.

  2. 2 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Абе, закривайте ги тия игри!
    Толкова пор..фия на едно място, Себ Коу направо си прави нови правила...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  3. 3 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1975 Любопитно

    Сега пак ли ще плачат от съдиите или не.

    Изгониха руснаците ама пак не става добре че са техни и съдиите

  4. 4 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Това е гавра, не е справедливо да правят ново бягане, защото след него ще са неравнопоставени, ако се класират!... Защо не върнат цялата серия да се състои наново!?... Много просто - защото е безумно. В такива случаи винаги на финала ощетения отбор го пускат като девети участник!

  5. 5 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    До коментар [#2] от "Galata":Себ Коу направо си прави нови правила...
    Бразилките се дисквалифицират понеже са попречили. Американките отпадат понеже не са завършили. Финал от 7 отбора класирали се по правилата .
    Измисленото е безпрецедентна глупост. Щафетно бягане с един отбор !

  6. 6 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 901 Весело

    Ебати майтапа. Чак такова чудо не е било.

  7. 7 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2619 Весело

    "По-рано днес американките не успяха да преодолеят квалификациите..." - е, по-късно ще преодолеят, а накрая и ще победят! Имаше на предишни игри една подобна случка, но толкова бързо върнаха правилния победител, че дори не се разчу. Олимпийските игри нямат нищо общо с феърплея. Бой, до победа! За нами!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  8. 8 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":

    Видя се, че Алисън Филикс сякаш се спъна в нещо, но от повторенията не разбрах дали се спъна в крака на бразилката или получи травма, някакво "дръпване"... Аз затова и се затъжих за професионален телевизионен коментатор, а не аматьор като днешния!

  9. 9 Профил на neadekvaten
    neadekvaten
    Рейтинг: 252 Неутрално

    Без американките на финала няма да е интересно - Ямайка няма да има конкуренция -
    Добре че ще им дадат този шанс - 42 и 70 не би трябвало да е проблем за тях дори и да бягат сами -
    Тази година беше много кутсузлийска за Алисън Филикс - на първенството на САЩ на 200м Джена Прандини с плонж накрая й отне третото място и съответно участието на тази дисциплина в Рио -
    В Рио пък на финала на 400м Шона Милър също с плонж накрая и взе златния медал -
    Сега и тази щафета - Много й дойде - Дано на щафетите й провърви - Тя е симпатяга и хубав човек \уж БДС-шрифт пък няма запетайки и точки - мъка\

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  11. 11 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#8] от "Митев":

    Бразилката не е излизала от коридора си, ако Феликс е имала темас с нея си е неин проблем!
    Ако УСА бяха прави, до сега да са заляли соц. и други медии с видео и фотографии, нали?
    Ама, нерде....

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  12. 12 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#11] от "Galata":

    Казвм, че не разбрах какво стана, а не че бразилката е спънала американката. Може пък Филикс да е влязла в чуждия коридор, но и такива снимки не са се появили... Трябва да признаем, че ако са дисквалифицирали несправедливо бразилките, най-малко бразилските медии ще пуснат такива снимки, да не говорим, че ще пуснат контра контестация!

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  14. 14 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 831 Неутрално

    По някаква причина загуби равновесие. Надявам се, че е била честна и е заради бразилката. Но това не е важно, важното е, че бразилката влезе в пътеката й. Това е очевидно и е причината да бягат отново.

  15. 15 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    [quote#8:"Митев"]Видя се, че Алисън Филикс сякаш се спъна в нещо, но от повторенията не разбрах дали се спъна в крака на бразилката или получи травма, някакво "дръпване"...Да,нищо не се разбра.Бразилката просто влезе в коридора на американките.Нямаше как да няма жалба и естествено да бъде уважена.

  16. 16 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#11] от "Galata":


    До коментар [#12] от "Митев":

    аз не го гледах състезанието, но си се заформя сериозен скандал.
    чакам видеа за случилото се.

  17. 17 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Потрес!
    За пръв път виждам подобно нещо.
    В спорта се случва, например някой бегач на дълги разстояние настъпи съперник, има падане, но това е .... в кънки бягането и шорт трека е често срещано да отпаднеш защото някой съперник е паднал и те е помел ...
    В леката атлетика наистина за пръв път виждам подобен подарък.
    А в крайна сметка няма предаване на щафетната палка.
    По всички правила американската щафета е аут...

  18. 18 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#16] от "zidane":


    [quote#16:"zidane"]аз не го гледах състезанието, но си се заформя сериозен скандал.
    чакам видеа за случилото се.[/quote]

    И за двете има много да чакаме!

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  19. 20 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Бе направо да им дават служебно победата.
    Тая олимпиада и така я омаскариха че вече няма накъде.

    Попътен вятър в главите!
  20. 21 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1911 Весело

    [quote#17:"Virgin"]По всички правила американската щафета е аут... [/quote]Ами явно не е по всичките правила,щом е уважена жалбата им.

  21. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 23 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 419 Неутрално

    [quote#18:"Galata"]И за двете има много да чакаме![/quote]
    Както чакаме две години снимки от американски спътник как руснаците свалят с Бук-а малайзийския Боинг.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  23. 24 Профил на Явор Рг
    Явор Рг
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Има голяма разлика в европейския начин на мислене и този на американците.
    След подобна аванта, дори да спечелят финала това не само няма да им донесе престиж, а точно обратно - ще се коментира с укор дълги години.
    Това е в Европа.
    В Америка е различно. Там успехът е над всичко.
    Победителите не ги съдят.

    .
  24. 25 Профил на uhh26375027
    uhh26375027
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Интересно,на някои хора не им отърва да коментират измамата на века,а предпочитат безобидното бягане...естествено,че ще уважат американското искане,ще е чудно ако някога уважат българско...

  25. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  26. 27 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 901 Весело

    До коментар [#21] от "chicago514":

    Да бе пич, то по правилата Гатлин въобще не трябваше да участва...ама си бяга.
    Жалко, че тези "правила" не важат в сноуборда. Така Сани Жекова дето беше прегазена от една италианска трътла в Сочи можеше да се пусне сама после и да вземе медал ако дадеше по-добро време.
    Така или иначе ямайките ще ги размажат на финала.

  27. 28 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Попресолиха малко манджата янките на тая олимпиада.

    То бива, бива, ама.....

  28. 29 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1911 Весело



    [quote#27:"neznaiko.bg"]Така или иначе ямайките ще ги размажат на финала.[/quote]Нека,даже после да ги изхвърлят с лопати от пистата,хей така както са размазани.

  29. 30 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4005 Неутрално

    [quote#20:"Читателят"]Бе направо да им дават служебно победата.
    Тая олимпиада и така я омаскариха че вече няма накъде. [/quote]

    Откакто допуснаха СССР и тоталитарните комунистически държави да участват в олимпийските игри, всички олимпиади са омаскарени. Медалите са фалшиви , защото професионалните спортисти от СССР и соцстраните се състезаваха с аматьори от западните страни. На професионалните спортисти от запада не се разрешаваше да се състезават в олимпийски игри. За държавното допингиране на съветските спортисти да не говорим. Участието на СССР и страните от социалистическия блок опорочиха олимпиадите. Тази олимпиада е нормална, може би една от най-нормалните в съвременната история на олимпийското движение.

  30. 31 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4005 Неутрално

    [quote#23:"Je suis Durex"]Както чакаме две години снимки от американски спътник как руснаците свалят с Бук-а малайзийския Боинг. [/quote]

    Не си оригинален. Отново лъжеш на поразия. Това , че руснаците свалиха пътническия самолет с Бук-а и жертваха 300 пътника е доказано. Руснаците трябва да си признаят, че са го свалили нарочно или по погрешка.

  31. 32 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Когато сакатлъка ти да пазиш равновесие е толкова очебиен, не ти остава нищо друго освен да ревнеш гръмогласно, как някой друг ти е попречил. Според мен нямаше никакво съприкосновение между бразилката, която бе поне метър назад, и ревящата, американска цуфла. Тя просто не успя да прецени разстоянието до съотборника си и пусна щафетата преди да бе поета. Това, което спаси богопомазаните е, че бразилката, която предаде щафетата е вече забавяше движението си, за момент настъпи лентата на американките. Интересно, ако не се бе случило, какви щяха да ги измъдрят "услужливите" съдии.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  32. 33 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4005 Неутрално

    Много злоба, много жлъч срещу американците от страна на мурзилките. Мурзилките са най-големите мразилки.

  33. 34 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#31:"tacheaux"]Това , че руснаците свалиха пътническия самолет с Бук-а и жертваха 300 пътника е доказано.[/quote]
    Я виж ти! Имаме новина!! Може ли линк, към толкова дългоочакваното, вече доказано разследване!!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  34. 35 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 688 Весело

    [quote#33:"tacheaux"]Много злоба, много жлъч срещу американците[/quote]
    Теб к'во те бОли?
    [quote#33:"tacheaux"] Мурзилките са най-големите мразилки. [/quote]
    Чакам да видя коментарът ти за Исинбаева след малко ... мурзилка.

  35. 36 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#33] от "tacheaux":

    Просто ирония! Когато не умееш да губиш, и впрягаш всички ресурси, дори и политически, за да повлияеш на съдийското решение, можеш да бъдеш единствено иронизиран.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  36. 37 Профил на glaxo
    glaxo
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#4] от "Митев":

    +++++Напълно те подкрепям! Нека все пак да има някаква справедливост и коректност. Иначе става така, че се правят странни изключения.Най разумно е да се включат на 9-ти коридор, без тази абсурдна история за надбягване на време.Не познавам правилника или дали има аналогични прецеденти, но прави лошо впечатление такова мъгляво решение.

  37. 38 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Колумбе, да ти йевем и любопитството.

  38. 39 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 419 Неутрално

    [quote#31:"tacheaux"]Не си оригинален. Отново лъжеш на поразия. Това , че руснаците свалиха пътническия самолет с Бук-а и жертваха 300 пътника е доказано. [/quote]
    А де ги американските космически снимки които в първия момент ги обеща Обама? Има ли ги... няма ли ги? Има ги... ама на тях няма руснаци... Затуй не се показват.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  39. 40 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Гледам лека атлетика от много години, но такъв случай не съм виждал. Вероятно правилникът е променен в тази му част. Преди биха дисквалифицирали Бразилия, а САЩ биха ги пуснали на финала. Фактически американките са ощетени заради това, че ги карат да бягат пак.

  40. 41 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    [quote#31:"tacheaux"]Това , че руснаците свалиха пътническия самолет с Бук-а и жертваха 300 пътника е доказано.[/quote]

    Не го свалиха руснаците, а подкрепяните от тях сепаратисти, с дадени им от руснаците ракети. Главатарят на сепаратистите беше побързал да се похвали в социалните мрежи, но след като разбра, че самолетът не е украински, веднага изтри постинга си.

  41. 42 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    [quote#18:"Galata"]И за двете има много да чакаме! [/quote]

    Какво трябва да чакаме - ясно се видя на повторенията при живото предаване. Май си падаш американофоб, а? Но не би се замислил да се изнесеш там, ако случайно ти дадат зелена карта.

  42. 43 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#41] от "galapagas":

    Иде реч ЗА ДОКАЗАТЕЛСТВЕН СПЪТНИКОВ МАТЕРИАЛ, какъвто американците рекоха че имат, а не фактите от туитър и мрежата като цяло, както рече Джен Псаки навремето.

  43. 44 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#37] от "glaxo":

    Не мога да ти дам конкретни примери, но поне няколко пъти съм виждал, и то на олимпиади и световни п-ва, точно това - пускат девети участник. Имало го е и в щафетите, и в индивидуалните надпревари. И аз не знам какъв е правилника, но предполагам предишните подобни случаи са го спазвали, а днешният е някакво безумно изключение.

  44. 45 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4005 Неутрално

    [quote#42:"galapagas"] Май си падаш американофоб, а?[/quote]

    Галата има рядкото съчетание да бъде турчин русофил. Американофобията е следствие на русофилията.

  45. 47 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#40] от "galapagas":

    Не вярвам това да е ново правило. В тази ситуация, ако американките покрият зададения им норматив, би трябвало да отпадне осмия класирал се за финала, което е адски тупо! Отделен е въпросът, че дори и определения тука като елементарно нисък норматив от 42.70, може да се окаже непреодолим в извънсъстезателна обстановка и в извънреден ден и час. Американките са ощетени, защото вече веднъж са се явили на старта, бягали са, преди това денят им е бил подчинен на необходимата за състезанието рутина (режим), а сега всичко това трябва да се прави втори път, от което има риск да не успеят да покажат и малка част от възможностите си. Ако все пак успеят, малко по-късно ще имат явяване за финала, за който останалите отбори са имали нужното време да се подготвят...

    Изобщо стана голяма каша и определено американците са много ощетени, вкл. и морално. Защото антиамерикански настроения работническо-селски пролетариат няма да ги остави на мира, независимо дали ще победят или, което е по-вероятно, да бъдат победени от ямайките - пак ще бъдат взети на подбив. А ако случайно пак сгафят нещо с палката, нещо на което те по принцип са царе, тогава пук ще стане нетърпимо от подигравки и това ще ми бъде пробутвано като доказателство, че съдиите са ги бутали към титлата и т.н...

  46. 48 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 901 Неутрално

    До коментар [#47] от "Митев":

    Митев, погледни туитъра на Alberto Stretti от статията на Дневник. На записа ясно се вижда, че бразилката НЕ Е в коридора на американките. Близо е до линията, но е в своя коридор. В един момент Филикс се блъска в нея и чак тогава има залитане на бразилката чийто крак във въздуха е са сложили манипулативно на стоп кадър от Дневник. Грешката е на Филикс. Отделно това е поне 5-6 случай на щафетите на САЩ мъже и жени да се дънят. Ето ти линк, изгледай и коментирай моля:
    https://mobile.twitter.com/albertostretti/status/766287100463423488/video/1

  47. 49 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 288 Неутрално

    Гледах я щафетата. Едната американка тръгна прекалено рано и другата не можа да я застигне в рамката на зоната за предаване. За да избегне дисквалификацията задната спринтьорка подхвърли щафетата към дланта на колежката си, а тя я изпусна.
    Следва голяма чупка в кръста на съдиите и целуване на краката на янките. Защо се излагат като нашия тиквоч, при положение, че американците размазват останалите по спечелени медали?
    Сега мернах и това: Според ББС - чистач бутнал по "невнимание" рафта с всички американски проби за допинг от 1990 год. досега. Всички проби са унищожени или компроментирани в хранилището на УАДА и искането на руски и австрийски официални лица за повторен анализ не може да се изпълни.
    Е това вече е навеждане с гръб към чичи Сам.

  48. 50 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    До коментар [#48] от "neznaiko.bg":

    Аз пък на повторенията видях как бразилката два-три пъти махна с лявата ръка пред лицето на американката, вероятно дори я удари веднъж. Това наруши ритъма на американката, ясно се вижда. Неслучайно Бразилия е дисквалифицирана, при положение, че по стар обичай домакините са леко подпирани от съдиите досега.

  49. 51 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    [quote#45:"tacheaux"]Галата има рядкото съчетание да бъде турчин русофил. Американофобията е следствие на русофилията. [/quote]

    Русофилията му само ще се засили след новите идеи в Русия за женско обрязване.

  50. 52 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 901 Неутрално

    До коментар [#50] от "galapagas":

    Американката прави няколко крачки след контакта с бразилката и едва след като не може да предаде палката започна да театралничи.
    По отношение на ИАФ - след като Джъстин Гатлин може да участва на олимпиадата след като два пъти го хващат с допинг, нищо вече не би могло да ме учуди.

  51. 53 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    До коментар [#52] от "neznaiko.bg":

    Факт е театралниченето, но контакт имаше и я извади от ритъм, при положение, че предната вече беше тръгнала.

  52. 54 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#51] от "galapagas":

    Просто обичам спорта и мразя тия дето го ползват за политическите си цели! Понеже страда спорта...Видяхме 1980 Москва и 1984 Лос Анжелис...
    Пострада спорта, а политическите цели не бяха осъществени!

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  53. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  54. 56 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":

    Не се сещам досега след непредаване да не е имало дисквалификация.

  55. 57 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    [quote#27:"neznaiko.bg"]Жалко, че тези "правила" не важат в сноуборда. Така Сани Жекова дето беше прегазена от една италианска трътла в Сочи можеше да се пусне сама после и да вземе медал ако дадеше по-добро време. [/quote]
    Ако беше американка, можеше и да се пусне...

  56. 58 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Ясно се вижда , че при старта си бразилката влиза в коридора на Филикс, дори я закача с ръка.

    Прави са американките да протестират

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  57. 59 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#54] от "Galata":

    Пак провокирано от САЩ. Гамени.

  58. 60 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#54] от "Galata":

    Хората ги намразват. И в Рио си личи, че публиката ги приема все по-хладно. След всички машинации, които правят.

  59. 61 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#54] от "Galata":

    Ква политика, всичко в това бягане е неволно, да не мислиш, че бразилката е искала така да стане?

    Пуснах пак записа на по- мощен драйв- бразилката закача с лакътя си Филикс, в момента в който стартира.
    И е влязла в коридора на американката.
    После се връща в собствения си коридор, но белята вече е станала.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  60. 62 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#61] от "mr. wonderworld.":

    Не е ли МНОГО прекалено, да ги пускат сами да бягат за време? Това е безпрецедентна простотия.

  61. 63 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Тотална излагация. Вече и на малките деца е ясно кого обслужва Федерацията по лека атлетика.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  62. 64 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#62] от "Faihle":

    Прекалено е да искаш от другите отбори да повтарят бягането, според мен.
    Но не съм добре запознат с процедурите в такива случаи и не споря.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  63. 65 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":

    Привидяло си ти е нещо!
    Я гледай, по добре, ако клипа не е махнат докато го видиш.
    Такава наглост няма.
    https://www.youtube.com/watch?v=IPIVQHf1jKE
    Абсолютно никой не им пречи да си предадат.

  64. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 67 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 688 Гневно

    Това е прецедент, който не би бил направен за никой друг..Нормално ще дисквалифицират и двете щафети и до там. Къде се е случвало щафета да бяга сама?! Пълна излагация. Да ги пуснат и на финала сами, да не им пречат другите.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  66. 68 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#64] от "mr. wonderworld.":

    Веднага си пусни БНТ, точно го повтарят, никой за нищо не им пречи.

  67. 69 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#68] от "Faihle":

    Тъпун, прочете ли какво ти писах?
    Каква телевизия ме караш да гледам, баси малоумника.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  68. 70 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#64] от "mr. wonderworld.":

    Смешо, бразилката е 2 метра назад при предаването, Алисън Финикс подхвърля палката на английската градина и оная не я хваща.
    Такава пародия откакто има толкова камери, не е имало не само на олимпийски игри, ами и сигурно на мач м/у бистришките баби и село Лехчево.

  69. 71 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#69] от "mr. wonderworld.":

    Бразилката е два метра назад, когато американките предават, ти наред ли си.

  70. 72 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#61] от "mr. wonderworld.":

    за кой пост говориш, че нещо не си ясна?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  71. 73 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#72] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Бха, ти па за ко ми говориш в женски род?

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  72. 74 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    Сега гледаповторението. Вината е изцяло на американките!!!Трябва да се научат да губят. И това го има в спорта. ИНоле загуби ама като мъж. Не подаде измислена контестация. Така се изложиха пред цял свят. По-горе има снимка , на която ясно се вижда, че американките са в два РАЗЛИЧНИ коридора при предаване на палката - недопустимо !!!
    http://rio2016.sportal.bg/n/Vtori-shans-za-Alisun-Filiks-i-kompaniya.1286.html

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  73. 75 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#73] от "mr. wonderworld.":

    виж си снимката. ако има грешка не е моя.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  74. 76 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Тая бразилка явно има някакъв много нестандартен лакът издаден на около 2 метра пред тялото и.
    Понеже ясно се вижда, че когато американките предават, бразилката е около 2 метра назад.

  75. 77 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#74] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Туй пък откъде го измисли?
    Пак пусках записа и всичко е както го казвам по- горе.
    Бразилка закача Филикс с лакът малко след собствения си старт и навлиза за кратко в коридора й.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  76. 78 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#76] от "Faihle":

    точно-американките са по-напред .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  77. 79 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#77] от "mr. wonderworld.":

    виж снимката. ч това , което казваш просто не е вярно. както и с женската снимка в аватара ти.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  78. 80 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#77] от "mr. wonderworld.":

    Евентуалният контакт е след, като Финикс подхвърля палката.

  79. 81 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Нищо. Да стискаме палци на Ямайка.

  80. 82 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    [quote#75:"КМЕТ В СЯНКА"]виж си снимката. ако има грешка не е моя.[/quote]

    Кой момент показва тази снимка , според теб?

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  81. 83 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#80] от "Faihle":

    Глупости.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  82. 84 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 217 Неутрално

    И изобщо защо говорим имало ли е контакт, или е нямало. На всички ни е ясно, какво е положението.

  83. 85 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#82] от "mr. wonderworld.":

    писал съм кой момент. според теб какво и в кой момент показва ТАЗИ снимка ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  84. 86 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#84] от "Faihle":

    тук разни калинки, които не са помирисвали писта, пишат и говорят врели некипели. гледат се краката а не лактите. както е видно в краката няма напускане на коридора от бразилката.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  85. 87 Профил на raiden
    raiden
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Потресаващото е, че от 79 коментара над 75 са на платени тролове от двете страни на барикадата ... Не се ли усещате, че в един момент и вие самите не си вярвате? Първоначално се изнервях, че съществуват такив безродници, които биха си продали и детето за два гроша, но вече истински се забавлявам. Лошото е, че не сте комици, а недъгави смешници ...

  86. 88 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#84] от "Faihle":

    Не говорим дали - или, понеже контакт има и то малко преди предаването на щафетата. Има и навлизане на бразилката в американския коридор.
    Достатъчно за дисквалификация на бразилките. Въпреки, че в действията им няма никакъв умисъл.

    СЛЕД проваленото предаване на щафетата, Филикс вдига падналата палка и я дава на Гарднър, която довършва бягането.

    Този момент се вижда на прословутата СНИМКА на Кмета.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  87. 89 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Има десетки случаи, когато в бяганията един състезател закача друг и двамата не завършват или губят много време. Сега ми кажете един случай, когато за единият от тези състезатели се организира ново бягане, сам. Едничък случай ми покажете.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  88. 90 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#89] от "1Sion1":

    Това е друг въпрос.
    Тук спорят дали има нарушение при предаването, дали има контакт и навлизане в чужд коридор.

    Аз вече казах, че не познавам процедурата и не споря.
    Твърдя само, че американките са в право да протестират.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  89. 91 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#88] от "mr. wonderworld.":

    скоя част на тялото "напуска" пътеката ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  90. 92 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#91] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Пускайки драйва кадър по кадър- след контакта с лакътя, който нарушава ритъма на Алисън , в един момент почти цялата лява половина на бразилката за кратко е в коридора на американките.

    Това си е нарушение.
    Впрочем бразилките го признават, никъде не намери да протестират дисквалификацията си.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  91. 93 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#90] от "mr. wonderworld.":

    От това , което виждам няма навлизане в коридора , но има контакт. Дори да приемем , че бразилските са виновни , няма такова животно като пускане на щафета да бяга сама и да се класира по време. На чиста писта състезанието изобщо не е същото. Няма го напрежението от грешки, не се съобразяваш с околните. Защо условията за финалистите трябва да са различни?! Пак повтарям, има десетки случаи като този , но никога в историята на състезател не му е давано правото да бяга сам и да се класира по време. Просто тогава състезателите не са поставени при равни условия. Наистина срамно решение.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  92. 94 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#92] от "mr. wonderworld.":

    Това НЕ Е нарушение ! Запомни го.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  93. 95 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#93] от "1Sion1":

    спечелиха любовта на цяла Бразилия. Определено.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  94. 96 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#93] от "1Sion1":

    съгласен съм.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  95. 97 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#94] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Съгласили се , че има контакт и че СНИМКАТА, за която говориш, показва друг момент от бягането.

    Твърдя най- отговорно и след проверка на записа на мощна техника с добри разделителни възможности, че има навлизане в коридора на американската щафета.

    Дали това са нарушения- явно да!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  96. 98 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#93] от "1Sion1":

    Има логика в това, което казваш. Самостоятелното бягане е различно. Има логика и в това, че другите отбори не са виновни и не знам, дали биха били доволни да повторят бягането.
    За това си има ИАФФ.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  97. 99 Профил на bask79
    bask79
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Бразилките да се пробват във ръгбито там може би ще имат по голям шанс за медал!

  98. 100 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4560 Неутрално

    До коментар [#97] от "mr. wonderworld.":

    С коя част на тялото аланкоолу ??? втори път те питам и мълчиш като ... ! нещо си гузен.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK