Кралев е готов с плановете за Токио 2020, започва реформите след седмица почивка

Спортният министър е доволен, че е видял всички спортисти в "бойна обстановка"

© Костадин Андонов, Министерство на младежта и спорта

Спортният министър е доволен, че е видял всички спортисти в "бойна обстановка"



Спортният министър Красен Кралев обяви, че вече има идеи какви реформи да се направят в българския спорт за следващия олимпийски цикъл.


В интервю за вестник "Труд" той защитава решението си да изкара 20 дни в Рио де Жанейро и иска седмица почивка преди да започне същинската работа по промените.


"Дайте ми една седмица почивка. Работата (за Токио 2020) съм я започнал. Всичко е в главата ми. Трябва да направим среща с всички федерации, на които разчитаме", казва в интервюто Кралев.




Той отново защитава тезата, че предложеният от него Закон за спорта ще промени изцяло средата.


"Моят екип е наясно, че нашият народ е много взискателен и критичен към нас. Искам да призова за още малко търпение, за да извървим нашия път докрай. Реформите ще бъдат тежки и болезнени, но в името на доброто на българския спорт", добавя Кралев.


Министърът смята, че е бил по-полезен в Рио, отколкото "зад бюрото в София". "Тук в бойна обстановка реално видях какви са ни проблемите в спортовете, в които имахме представители. Това беше най-тежката боева обстановка, в която можех да ги видя", казва той.


Диагнозата му е, че на българските спортисти им трябва психолог. "За мен това (което ни липсва) е концентрацията в най-важните моменти. Мисля, че е задължителна вече работата с психолог. За борбата и бокса, например... В джудото също има психологически проблем", казва той.


"Не може Ивайло Иванов да е четвърти в световната ранглиста и да се притеснява от противниците си. Тябва да е обратното и затова се налага да потърсим съдействието на психолози", добавя министърът.


Според него българските спортисти през първата седмица са станали обект на незаслужени и дори организирани критики.


"Някои бяха сериозно организирани да изсипят тази помия в социалната мрежа. Оставете ме мен - министърът е и за това - да бъде хулен. Когато нещо не върви държавата и министърът са виновни. И да, аз съм готов да поема това нещо. Но нямаме право да се държим така със спортистите", казва той.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (79)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2242 Любопитно

    От какво ли се е уморил?

  2. 2 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3502 Неутрално

    Спортният министър заслужава една безкрайна почивка, че нещо много се озори...

  3. 3 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1005 Весело

    оф, какъв ви е сладък маминия десен демоКРАД, гусин ПОНИЧКА!И като всеки десен-рИформи та рИформи! АКо например, до сега се е крало 50 ст от всеки лев дАржавна пара, това се счита за недостатъчно, ще се реформират нещата, така че да е повечко-70 ст за всеки държавен лев. И парите да се удвоят,за да се вдигне и лапачката! Демокрацията не умира! Ще умре България! Коя държава я наричаха"мърльото на Европа"?Същата, която е на 2-ро място на олимпиадата! А България, която беше 5-та, при демоКРАДЦИята е 65-та!ВИДИМИ РЕЗУТЛАТИ! Нема се пуашиш......!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  4. 4 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2503 Неутрално

    Уау, третото поред представяне под гербавото иго ще спази ли тенденцията към влошаване на участието ни?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  5. 5 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 551 Неутрално

    И аз бих изкарал 20 дни в Рио на разноски на данъкоплатците. Ще се защитя много добре, повярвайте ми.
    Слоня му със слон.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  6. 6 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Ба да *ба, нашите медалисти са го уморили от снимки. К'ви ора начи...

  7. 7 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3381 Неутрално

    Проблемът е че между блоковете, където сръбските, хърватските и унгарските деца играят баскетбол и футбол върху игрища с нощно осветление, у нас е една кална неосветена нива, обърната на нещо средно между паркинг и автомобилно гробище от трошки в различно напреднала фаза на ръждясване и разкостване.

    Целта е да расте бодра смяна автоталибани - електорално попълнение за ПП ГЕРБ

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  8. 8 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Спортния министър първи започна да хули наша състезателка за допинг след ВАДА, като безусловно призна кривите им анализи. А самите те се издъниха на тази олимпиада като свине. То не бяха случайно пропуснати бразилски състезатели за допинг, загубени американски проби.

    Дела трябват, а не думи.
  9. 9 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1879 Неутрално

    Ще построят по още една зала с чужди пари

  10. 10 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Кралев, вместо да почиваш, пиши оставката до Баце и се връщай в ТИМ.

  11. 11 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Четох интервю с наш треньор в щангите, сега тренира тези на Иран. Скоро беше някъде и ми направи силно впечатление погледа на наш човек, но вече откъснал се и отстрани.
    Каза, че българските спортисти му се видели най-смачканите и без самочувствие от всички на олимпиадата. Всички други наперени дори без основание, а нашите ходели като предварително загубили.
    Ама то и сигурно по хейтъри на глава от населението сме на първо място в света, както сме почти на първо място по "нещастие". Явно двете са свързани.

    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  12. 12 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 497 Неутрално

    След триседмичен труд на Копакабана
    има нужда да си почине една седмица на Слънчев бряг,
    след което ще се отправи с нелека задача към френската Ривиера за да проучи опита на френските си колежки.
    Неуморен е този човек. Истински работохолик.
    Но се е обрекъл в името на България! Евала!

  13. 13 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#3:"Крадолюб ДемоКРАДов"]А България, която беше 5-та, при демоКРАДЦИята е 65-та!ВИДИМИ РЕЗУТЛАТИ! [/quote]

    Когато България беше 5-та: имаше режим на тока, за кола се чакаше над 10 год., а апартаментите ги "раздаваше' Партията и до Калотина се ходеше с открит лист и кока колата беше идеологическо оръжие.

  14. 14 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 442 Гневно

    Този още ли не си е подал оставката?
    Или има още за източване от тотото?

  15. 15 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#11] от "sluchaynia":

    Навсякъде излющени стени, напукани, течащи тавани и дори от телевизора замириса на мухъл.И по-скоро тази лекоатлетическа зала приличаше на някакъв склад, в който се събират бездомници, или на нещо подобно. После в кадър се появи председателят на дружеството по лека атлетика в града - или може би бъркам наименованието пред името му, но това изобщо не е важно - и видимо притеснен, обясни как температурите през зимата на това място достигат минус двайсет градуса, предполагам, през лятото - петдесет плюс.Каза още, че залата е от 1971 година и оттогава не е правен никакъв ремонт. Човекът просто беше навел глава и с обида и срам буквално нашепна още няколко думи и пожела медал на Тихомир Иванов.

    https://www.24chasa.bg/mnenia/article/5721026

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  16. 16 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3979 Разстроено

    Учудващо е че и толкова медали взехме.Държава в която спортът се свързва само с "борци,самбисти емемейци"е загубена за спорта.Подрасващите "спортуват"пред компа и с бира в градинката.А за държавата спортът е само начин да се "усвоят"едни пари.Само погледнете малки държави като Дания и Швейцария какво правят без министерство на спорта.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3795 Весело

    Tочка прЪва от Плана:

    В Токио да си купи Сейко!

  18. 18 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Решението е ясно. НИКАКВИ пари за федерациите. ВСИЧКИ пари за масов спорт, изграждане на площадки и спортни съоръжения.

  19. 19 Профил на mavro
    mavro
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Припомних си от кои спортове идват медалите от най-успешната ни олимпиада в Сеул.Общо взето печелим в едни и същи дисциплини през повечето олимпиади - борба,бокс,гребане,щанги,лека атлетика,стрелби,плуване и гимнастиките.
    В последните години инфраструктура понаправихме, ако се захванат сега федерациите да поработят здраво - можещи и мотивирани треньори (ко трябва да си ги внесем) и нещата пак ще потръгнат.Където е текло пак ще потече.

  20. 20 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3795 Весело

    [quote#2:"palav_nik"]Спортният министър заслужава една безкрайна почивка, че нещо много се озори... [/quote]
    Ми тая шия да не е от туршия, бе?

    Тежък, неуморен труд си е това!
    Що пъшкане, що киселини, що махмурлук ...

  21. 21 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Бахти наглия шопар. Вместо да си подаде оставката след слабото представяне, той щал да прави планове за Токио.
    Иначе нормално да е уморен... 20 дни в Рио си е дълга екскурзия. Предлагам за положените усилия и невероятните резултати, на него, Стефка-ботокса, Любо-слона и цялата делегация управници да им дадат 1 месец платен отпуск за почивка, плюс двойни командировъчни за Рио.

  22. 22 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 675 Неутрално

    КРАДлев, вие милиционерите както сте я подкарали скоро няма да има деца. Ще можем да участваме само на олимпиади за ветерани.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  23. 23 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 959 Неутрално

    др. Кралев, малко по-полека!

  24. 24 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#18] от "primaxm":

    Понеже причината да няма масов спорт е именно липсата на съоръжения.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  25. 25 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5029 Неутрално

    Тези 17 дена на олимпиадата в Рио не му ли се водиха отпуск, респективно почивка.

  26. 26 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#24] от "galio":

    Причината да няма масов спорт е точно липсата на съоръжения. Втората причина е, че разни индивиди /недосегаеми/ са се настанили във федерациите и папат заплати от държавната субсидия, а за спорт пари не остават. Уникална комбинация просто.

  27. 27 Профил на tuk
    tuk
    Рейтинг: 565 Неутрално

    "Вълкът козината си мени но нрава не!"
    Такива са всички РИФОРМИ в България!

    I'm not crazy. My reality is just different than yours.
  28. 28 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 239 Гневно

    До коментар [#15] от "galio":

    Да и аз я четох. Но тук има куп въпроси.
    Чия собственост е залата? Ако е общинска, защо общината не я поправя, ако е държавна защо държавата не я ремонтира?
    Ако няма пари, защо няма? Ако не е до липса на пари, тогава защо е в това състояние?
    Също така е въпрос на политика - трябва ли ни изобщо такъв спорт. Ако нямаме пари за най-належащото, спортът приоритет ли е? В края на краищата ако нямаме икономика да поддъргжаме спорт на високо ниво - да им се казва на спортистите и да се изнасят. Ето Демирева тренира в Холандия, Лалова в Италия. Явно не можем да осигурим условия, тогава по-добре да се знае и да се каже - няма пари, бедни сме, оправяйте се.
    В края на краищата държава, в която средната пенсия е няма и 150 евро не може да си позволи модерни зали във всеки град. Аз предпочитам пенсиите на майка ми и баща ми да се вдигнат значително отколкото да имаме 20 златни медала от олимпиада. За мен това е по-важно.
    И накрая - самочувствието не е свързано само с парите и условията на подготовка, то си е до манталитет и среда.

    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  29. 29 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 533 Любопитно

    Къде бе?
    Вие до 2020 ли ще ни ГЪРБИТЕ?
    Майкооооо,
    ти много наглеят!!!!!!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  30. 30 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 931 Неутрално

    [quote#13:"4ort"]Когато България беше 5-та: имаше режим на тока, за кола се чакаше над 10 год., а апартаментите ги "раздаваше' Партията и до Калотина се ходеше с открит лист и кока колата беше идеологическо оръжие. [/quote]
    Отделно нямаше и допинг-контрол ... до Сеул'88

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  31. 31 Профил на Мусо Гоносуке
    Мусо Гоносуке
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#3] от "Крадолюб ДемоКРАДов":


    [quote#3:"Крадолюб ДемоКРАДов"]А България, която беше 5-та, [/quote]

    Г-не, моля Ви престанете да спекулирате с това пето място в Сеул!

    Да, тогава имаше система, която произвеждаше медалисти. Системата работеше горе-долу добре, като откриваше талантите още от рано и успяваше да превърне някои от тях в шампиони.

    НО също така условията за масов, любителски спорт бяха мизерни. Не дори лоши, а мизерни.

    Футбол играехме с един митичен модел, известен и до сега като "топка от шест и десет". И митичен беше просто защото го нямаше в магазините. Малък бях, когато ни свари 10 Ноември, но това ми е най-яркият спомен - влизаш в спортния магазин и вътре пълно с въжета за скачане, гири от по два и пет килограма, шах, обръчи за въртене, плавници и очила за луване и няма кьорава топка.

    Нещата стигаха до там, че топки за баскетбол си набавяхме, чрез приятели от Чехословакия. Те, разбира се, бяха произведени в България - Етър или София.

    Да не отваряме дума за количеството и качеството на спортните площадки. Филмът "Войната на таралежите" много добре обрисува картинката. А гуменките, с които ритахме? Играли ли сте тенис на маса с хилка Младост-Нишава и наредени върху масата тухли вместо мрежа?

    И ако през лятото що-годе намирахме къде и с какво да спортуваме, то през зимата възможностите за някакъв спорт рязко намаляваха.

    Това е истината и престанете да развявате като байряк въпросното пето място.

    Работата на държавата е да осигури условия за масов спорт, за което в момента има в пъти по-добри условия от преди 30 години.

    И на следващо място да стимулира хората да спортуват. Струва ми се най-лесно може да се получи това като федерациите започнат да получават пари на брой деца и любители, които тренират в техните клубове. Пари за училищни/студентски и аматьорски състезания, а не за подготовка на олимпийци.

  32. 32 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 570 Неутрално

    До коментар [#28] от "sluchaynia":

    Защо си мислиш, че взимат от парите за пенсиите на майка ти и баща ти за да ги дават на спортистите? Това няма нищо общо. И въпроса не опира само да финансиране, а до желание, работа, оценяване на хората които разбират, а не тези които винаги се мазнят. Като дете съм тренирал няколко спорта(началото на 90-тте), не бих казал, че условията са били перфектни. Но залата беше топла, имаше треньори които работеха с удоволствие, много състезания. Е аз не станах спортист, но някои от тези с които съм бил станаха. Колкото повече деца бъдат привличани да спортуват, толкова по-добре. Всеки един похарчен лев в тази насока е добре използван ресурс. За съжаление по веригата има много паразити.

  33. 33 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#13:"4ort"]...апартаментите ги "раздаваше' Партията...[/quote]
    Сериозно? Я пак!
    [quote#13:"4ort"]кока колата беше идеологическо оръжие... [/quote]
    ... което се бутилираше и в българските фабрики за безалкохолни напитки.
    Няма да лъжеш, ей!!!

  34. 34 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 239 Неутрално

    [quote#32:"neznaiko.bg"]Защо си мислиш, че взимат от парите за пенсиите на майка ти и баща ти за да ги дават на спортистите? Това няма нищо общо. [/quote]

    Има, как да няма? Щом са в държавния бюджет, по-добре да се разпределят като пенсии или помощи за пенсионерите или както там намерят за добре да ги наричат. Какво значи няма общо, тия пари са от общите данъци да не са ги извадили от луната. Децата като искат да спортуват - да си плащат. Ако нямат пари, родителите им да изкарват и да берат грижата - дреме ми на мене за чуждите деца. Ако за моите деца имам пари - имам, ако нямам няма да тренират и това е. Ебати, цялата мара втасала, че и олимпийски медали - на гол тумбак чифте пищови.

    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  35. 35 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    "Реформите ще бъдат тежки и болезнени, но в името на доброто на българския спорт", добавя Кралев.
    --------------------------

    Тежки, тежки, колко да са тежки? От това правителство очаквхме най-вече реформа на съдебната система, пък като знам колко сполучлива бе тя...

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  36. 36 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#31] от "Мусо Гоносуке":

    моля ви,не нпсекулирам, а изтъквам фактите! Вий и подобните ви, търбите 27 години, че демокрацията е "найпрогресивния строй на планетата", не защото най-бързо се пълнят куфарчета, а защото "всичко било по-добро!" Имам право да сравнявам! Ктде беше Англия и къде е сега, къде беше българия на олимипадата, и кде е сега! Тук разбирате напомнянето на факите като"спекулация"! И правенето на подфходящи сравнения-също! темата е самохвалството на поредния министър, след като България е в една група с Габон-65-то място от 89 държави!!!!!!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  37. 37 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 570 Неутрално

    До коментар [#34] от "sluchaynia":

    Голяма част от парите които се раздават за спорта са от отчисления от тото, а не от данъците ти. Неуважението ти към чуждите деца няма да го коментирам, то говори достатъчно що за тип си. Само ще ти добавя, че в нормалните страни спорта е адски важна част от обществения живот. Има терени и игрища във всеки квартал, организирани турнири, облекчения за спонсори които дават пари за спорт и т.н.

  38. 38 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Щом извода му е, че спортистите има нужда от "психолог", а не от насърчаване на спортуването при децата чрез добри треньори и материална база, явно нищо добро не чака българския спорт.

  39. 39 Профил на hashtag
    hashtag
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#10] от "neznaiko.bg":

    Той е герберче, няма къде да ходи. А и българския спорт беше съсипан много преди да дойде тоя министър.

    Пък 2020-та ще видим, дотогава има много време. То е ясно, няколко медала сигурно и там ще вземем. Пък и не знам какво е това българско самочувствие че държава с няколко милиона население, трябва да събира повече медали от Китай или САЩ.

  40. 40 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#37] от "neznaiko.bg":
    [quote#37:"neznaiko.bg"] Само ще ти добавя, че в нормалните страни спорта е адски важна част от обществения живот. [/quote]

    Може, ама там средната пенсия не е 150 евро при средноевропейски цени на основните средства за живот.
    Що се отнася до децата, ти да не си се загрижил за моите бе, щото не съм усетил. Ако имаш 10 бона, дай ми ги за децата. Ебати и обществениците, то на думи секи е добър и загрижен. Ей такива докараха социализма, а сега подклаждат остатъците му.

    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  41. 41 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#4] от "Darth Plagueis":

    В Лондон имахме 2 медала,сега три. Не знам кое се влошава,но е хубаво и да се проверяват нещата,а не да се пишат глупостите дадени ви от Курнелия и Мутко

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  42. 42 Профил на pioner4e
    pioner4e
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Явно Крадлев е натежал от тежките риформи. Дайте му почивка на чуека!

  43. 43 Профил на gotin74
    gotin74
    Рейтинг: 225 Весело

    Бах мааа му настръхнах !!!!!

  44. 44 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 570 Неутрално

    До коментар [#40] от "sluchaynia":

    Само пари са ти в главата. Съжалявам те. И намерил кой да ми говори за социализъм при положение, че в предния коментар пише:
    "по-добре да се разпределят като пенсии или помощи за пенсионерите"

  45. 45 Профил на Мусо Гоносуке
    Мусо Гоносуке
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#36] от "Крадолюб ДемоКРАДов":

    Точно така, аз също изтъквам факти:
    Когато бяхме на 5 място по спечелени медали една гумена топка струваше 6.10 лв.. Ако успееш да я намериш. Кожените бяха по 27 лв. При средна заплата 274 лв.
    Днес гумените топки са по 5 лв., а съвсем прилични топки има и за 20. При средна заплата - 890.

    Футбол играехме по поляни и асфалтови площадки, днес се изграждат терени с изкуствена трева във всеки квартал.

    Да не говорим, че за трениране на карате милицията биеше. Този факт как ще коментирате?

    Можем много факти да си подхвърляме, но какъв е смисълът?
    За мен медалите не са цел и работа на държавата. Държавата, както казах, трябва 1. да осигурява условия за масов спорт и 2. да стимулира хората да спортуват.

    Другото си е ала-бала

  46. 46 Профил на vigour
    vigour
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Нещо се е поизморил от тая Олимпиада...

  47. 47 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#3] от "Крадолюб ДемоКРАДов":

    Ватник,
    България когато беше 5та нямаше допинг контрол и Старшията имаше няколко смъртни случая. Така както е сега в Мамашата ти

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  48. 48 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1235 Весело

    Този се е уморил от триседмичена "работа" в Рио, та сега още ще почива.
    Ай сти'е бе!

  49. 49 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 239 Неутрално

    [quote#44:"neznaiko.bg"]положение, че в предния коментар пише:
    "по-добре да се разпределят като пенсии или помощи за пенсионерите"[/quote]

    Ами защото нашите са пенсионери бе юнак, ако не бяха щях да ги искам за друго дето да ми облекчи джоба. Стига с това обобществено мислене, всеки да мисли първо за себе си и ако покрай това остане нещо и за общото - добре. Ако не - ей го къде е Венецуела и Мадуро.
    Мислел съм само за пари и ме съжалявал. Дай ми пари, няма нужда да ме съжаляваш.

    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  50. 50 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1235 Разстроено

    [quote#7:"cinik"]Проблемът е че между блоковете, където сръбските, хърватските и унгарските деца играят баскетбол и футбол върху игрища с нощно осветление, у нас е една кална неосветена нива, обърната на нещо средно между паркинг и автомобилно гробище от трошки в различно напреднала фаза на ръждясване и разкостване. [/quote]


    Тъжно, но истина!!!

  51. 51 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 971 Весело

    Още едно менте в комуноидогербъвата камарила. Но, лично на мен ми прилича на палячо.

  52. 52 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#47:"sashobal"]България когато беше 5та нямаше допинг контрол [/quote]
    Това го кажи на Бен Джонсън!
    [quote#47:"sashobal"] имаше няколко смъртни случая[/quote]
    Кажи поне един!

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Хаха още един реформатор се пръкнал...

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  55. 55 Профил на Mia san Bayern
    Mia san Bayern
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    Нивата на село ли е копал,че да почива..

    DANKE JUPP,DANKE BAYERN!
  56. 56 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    Кралев да започне реформата с оставката си. Точно този човек не става за спортен министър.

  57. 57 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#26] от "primaxm":

    Да, ама не. За ходене и бягане не трябват съоръжения, за колездене - само колело, за футбол - само топка.

    Ние играехме една махала (30-40 хлапета) всеки ден футбол с една топка, по платненки и с врати, маркирани от две тухли. Сега обаче им трябват "съоръжения", игрища с осветление, екипи, бутонки? Не, не им трябват.

    До коментар [#28] от "sluchaynia":

    Обяснява защо нямат самочувствие. И щом си я чела, горният коемнтар не ти прави чест.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  58. 58 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 931 Неутрално

    [quote#7:"cinik"] у нас е една кална неосветена нива, обърната на нещо средно между паркинг и автомобилно гробище от трошки в различно напреднала фаза на ръждясване и разкостване. [/quote]
    Точно !
    И е превърната в това от същите тези българи, които после псуват наред, че "няма медали" ... същите ще купят на келеша телефон за 1 000 лв, електронна игра за още толкова, ще платят 10 000 за бала на кифлата си, но няма да ги заведат да спортуват !
    Държавата също е виновна, разбира се, но тя се състои от същите хора ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  59. 59 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 334 Неутрално

    А почивката за какво е? Каква работа е свършил, освен да обикаля микрофоните и Рио?

  60. 60 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#13] от "4ort":

    Това го забравят доста хора и си пеят мантрата какъв "гигант' сме били тогава. Къса памет имаме, това ние проблемът във всичко.

  61. 61 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 239 Неутрално

    [quote#58:"роджър"]същите тези българи, които после псуват наред, че "няма медали" ... същите ще купят на келеша телефон за 1 000 лв, електронна игра за още толкова, ще платят 10 000 за бала на кифлата си, но няма да ги заведат да спортуват ! [/quote]

    Това имах предвид. Затова никакви държавни пари - който иска да спортува, да си плаща. Ако не смята, че спорта е важен, защо трябва да му го натрапваме. Може да иска да си пие, да си пуши или каквото там му е кеф. Стига с тоя социализъм - още малко и партийния секретар ще следи за морала и дали се развеждаш с жена си. То си е лична работа на всеки. Искаш часове по физическо - плащаш си, не искаш, синът ти отива на математика или пък да изпуши една трева ако смяташ, че така е добре. Така никой няма да обвинява държавата за нищо.

    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  62. 62 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4344 Гневно

    "Кралев е готов с плановете за Токио 2020, започва реформите след седмица почивка"

    Олеле.... и това ако не е цинизъм!? След седмица почивка ще почне реформите!? Абе Кралев ти не си ли почина достатъчно през изминалите две три седмици в Бразилия!???

    И се готви нашия човек за Токио 2020... от сега си е планува почивката там! Ай сектир!

    Няма такава държава, както се казва в една песен на Славчо!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  63. 63 Профил на chushka
    chushka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    ОСТАВКА !
    Две години се чеса, за да разбере, че трябвали реформи или психолог. Не министерство, два реда домати да гледа така, за две години домат няма да е кусал.

  64. 64 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 678 Разстроено

    "Моят екип е наясно, че нашият народ е много взискателен и критичен към нас."

    Абе я си ходи на село бе и си живей спокойно,като искаш да бъдеш министър,да останеш в историята на Б-я като такъв,свърши нещо,направи НЕЩО!!!Какво ми се оправдаваш,наслушахме се на министри и реформи и какво ли не беше,за това до тук го докарахме,ОТ МЪРЗЕЛИВИ,ПРОДАЖНИ,БЕЗИДЕЙНИ и КОЛЕНИЧЕЩИ хора,като нашия премиер,който за складовете в Пловдив мълчи като седалище,като за х-л Маринела мълчи като Седалище,но за дръвчетата в Силистра е първи!!!!Егати долните хора!Три медала взехме и сме били прекалено взискателни към негово величество министъра,абе вие срамота нямате ли,на какво са ви научили родителите ви-да лапате ли само и да бягате?Една Сърбия дето не е в ЕС с великите субсидии на ЕС-това е друга тема колко са велики субсидиите,успя на отборен спорт като баскетбола да е на финал,къде сме ние,къде са те?Свински истории,СВИНСКИ!!!Говеда,в Б-я е пълно с ГОВЕДА и територианци,не с държавници и родолюбци и демократи!

  65. 65 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4344 Любопитно

    [quote#10:"neznaiko.bg"]Кралев, вместо да почиваш, пиши оставката до Баце и се връщай в ТИМ.[/quote]

    Знаеш кога ще го направи това... точно никога! На Кралчето очевидно му харесва на държавната хранилка и то най-високото ниво държавна хранилка - в МС! Забрави да напусне това място самоволно! Ще седи там докато някой не го изгони... и този някой може да е само Боко Тиквата!!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4344 Весело

    [quote#25:"pet_fire"]Тези 17 дена на олимпиадата в Рио не му ли се водиха отпуск, респективно почивка.[/quote]

    Очевидно му се е водило командировка по работа... и съответно ще получи и по голяма заплатка този месец, като си командирован някъде винаги взимаш малко повече! И забележи в статията, не е бил там 17 дена, колкото беше олимпиадата, бил е 20 ДНИ! Явно е отишъл там предварително да подготви нашата база в Рио... човека се е трудил неуморно!!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  68. 68 Профил на DrJ
    DrJ
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#40] от "sluchaynia":

    Не смятам, че с 50-60 милиона на година, голяма част от които отчисления от спортния тотализатор "ще се вдигнат пенсиите" /най-много с няколко стотинки/. Мисля си обаче, че тези пари трябва да отиват приоритетно за спортове, в които имаме успехи и традиции. Непременно трябва да се подобрят базите и част от парите да отидат за клубовете, които създават олимпийски състезатели. Трябва да се работи по 4 годишен план с предварителен списък от проекто-олимпийци, съобразно постиженията им през последните 2 години. Да се осигурява финансирането им по специална програма и да се прави преоценка на постиженията и финансирането им всяка година. Мене обаче повече ме притесняват тези 13 милиона, които отиват за масов спорт. Тези пари просто са "усвоени" въобще без да има такъв спорт у нас. За да имаме спортни постижения трябва да се изгради основата на пирамидата, което е спортът в училищата. Трябва да се разработи специална програма, която да обнови, а на повечето места направо да създаде спортни игрища и зали в самите училища. Задължително да имат отбори по няколко вида спорт, които да се водят от специалисти на хонроар, да има редовен спортен календар, администрация, която да провежда състезанията и лица, които да поддържат спортната база.

  69. 69 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4344 Гневно

    До коментар [#29] от "Вонин":

    Ама наистина много наглеят.... КраДлев вече ми е номер едно в правителство на Боко по наглост! Досега на първо място беше Веждичката, обаче след ОИ отиде на второ място Веждито!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  70. 70 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8694 Неутрално

    Това ще е свързано ли с много пари? Сигурно, щом бърза толкова.

  71. 71 Профил на tach0
    tach0
    Рейтинг: 228 Неутрално

    Кралев да се уволни, министерството да се закрие (спортът и без това си върви на самотек), парите целево на общините за масов спорт! За не повече от 4-5 години страната ще се напълни с баскетболни, волвйболни, хандбални и футболни игрища, тенис кортове и маси, писти и басейни! След 2 оломпийски цикъла ще имаме 15-20 медала без министерство и де...бели министЪри! Така го правят нормалните държави, на които ни се иска да приличаме!

  72. 72 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 646 Неутрално

    Всички държавни пари - за масов спорт и масови спортни съоръжения. Елитният спорт да си търси спонсори. Това е реформата. Ама тогава реформаторите няма как да цицат сигурното от държавата.

  73. 73 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#68] от "drj":
    [quote#68:"drj"]Трябва да се разработи специална програма, която да обнови, а на повечето места направо да създаде спортни игрища и зали в самите училища. Задължително да имат отбори по няколко вида спорт, които да се водят от специалисти на хонорар, да има редовен спортен календар, администрация, която да провежда състезанията и лица, които да поддържат спортната база. [/quote]

    Ако не взимат от бюджета и не ми искат пари, съгласен. Да правят каквото искат.
    Иначе ако искаш мнението ми, че днеска нещо съм крив - всичко е в главата. Едно време в момента, в който излизахме междучасие и хуквахме по двора. Играехме футбол с паднал кестен, с консервна кутия, даже веднъж ритахме парче бетон, щото нямахме топка. За другите ни игри да не говорим. Сега ги гледам - излизат в междучасие и вадят телефоните или таблетите. Тук таме някой гони топката, а има всичко за спорт.
    Погледни в силовите спортове борбата, джудото, самбото и бокса. Нямаме нищо, а по улиците и по новините е пълно с татуирани яки момчета. А не си му отстъпил пътя, а е слязъл и те е пребил. Защо не е станал спортист? Смяташ ли, че е до пари? Ми той БМВ-то му струва колкото подготовката на половината олимпийски отбор. Анаболите дето взема ще стигнат за другата половина.
    Най-много да стане "ММА боец", което в България си е аналог на уличен бияч, най-често охрана, наркобизнес или събирач на дългове.
    Манталитет бате, никакви пари няма да помогнат на един народ дето си е тръгнал и си отива от сцената на световната история.

    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  74. 74 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#57] от "galio":

    Да, ама НЕ. Сега всички пакинги са пълни, не е както едно време. Сега всички градинки са застроени, не е както едно време. Сега всички деца до 12-13 години не ги пускат навън сами, все едно са прокажени, не е както едно време. Сега всички са се струпали в 5-6 големи града БЕЗ никакви шансове да спортуват. Само за примерн ще дам Варна, в която стадиона на който играехме като деца, беше приватизиран в публично частно партньорство, беще ремонтиран с евросредства и беше затворен за достъп. Стои си така идеален терен и писта, но заключен. Чак се чудя как още не са го застроили. Също във Варна има 2 общински басейна, на които до скоро достъпа беше от 6 до 7 сутринта и от 6 до 7 вечерта. През останалото време имаше някакви тренировки без свободен достъп от граждани. Няма смисъл да продължавам с броя паркове /един единствен до морето/ и т. н. Това е Варна. Знаете ли колко басейна за плуване има в Търговище примерно? Нула.

  75. 75 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 403 Неутрално

    напълно съм съгласен за едно: върху спортистите ни се изля адска помия, която те не заслужават. работят в ужасни условия и са на Олимпиада. Значи могат и са добри. Но народът е злобен и не умее да мотивира спортистите ни.

  76. 76 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#11] от "sluchaynia":

    За сметка на това Дришо показа самочувствие колкото за два наши олимпийски отбора. Разбира се, без покритие.

  77. 77 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#26] от "primaxm":

    Е, добре, де, хора, в Косово такъв лукс ли е, че взеха златен медал? В Сев. Корея? А в Кения? И в Хърватска не са чак толкова цъфнали и вързали , а що медали събраха в кошницата си. Ако толкова са определящи тези пусти условия и съоръжения, то просто няма смисъл да ходим- а приори медалите и всичко ще ги вземат само най- богатите. А гореизброените държави доказват, че не е така.

  78. 78 Профил на Miguel Ramierez
    Miguel Ramierez
    Рейтинг: 301 Неутрално

    Добрите треньори напускат България, защото навън им предлагат разумна среда за работа и адекватни пари.

    1.618
  79. 79 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1366 Весело

    Да се финансират само тези в топ 10 и само ако половината идва от външни спонсори. Да видиш тогава колко бързо ще влезнат в час. Какво е това?!
    Пиклюто тенесист получава пари даже не изкарва 2 мача и това само началото ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK